Dat hangt er vanaf. Iemand is me nog geld schuldig en als diegene blijft weigeren te betalen kan ik helaas niet komen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
Vliegje, weet je al of je komt volgende week?
Naar de meet dan?
lastig met wifiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
Netwerkkabel doorknippen helpt ook nog weleens
Oke, hopen dat hij het wel doet danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Iemand is me nog geld schuldig en als diegene blijft weigeren te betalen kan ik helaas niet komen.
wie is der kleinquote:
Nee hoor, of komt je telefoon/internet al wireless je huis binnen? Er zit vast wel een netwerkkabel voor je wireless routerquote:
Nee, slaan is inderdaad lekkerder.quote:
Zullen mijn ouders blij mee zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor, of komt je telefoon/internet al wireless je huis binnen? Er zit vast wel een netwerkkabel voor je wireless router
Naatjequote:
buren hebben open verbindingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor, of komt je telefoon/internet al wireless je huis binnen? Er zit vast wel een netwerkkabel voor je wireless router
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, slaan is inderdaad lekkerder.
moet ie op naaldhakken gaan lopenquote:
Met of zonder hakken?quote:
Zij. Oud-huisgenoot.quote:
Gewoon een keer naartoe gaan en zeggen dat je het geld terug wilt. Als ze het niet bij de hand heeft meenemen naar een pinautomaat.quote:
Dat is dus het probleem, ze is teruggegaan naar haar ouders in Alkmaar ofzo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon een keer naartoe gaan en zeggen dat je het geld terug wilt. Als ze het niet bij de hand heeft meenemen naar een pinautomaat.
1 meter 5quote:
bij weigering in natura eisenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon een keer naartoe gaan en zeggen dat je het geld terug wilt. Als ze het niet bij de hand heeft meenemen naar een pinautomaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |