Als ze boos is kruip ik met de poezen onder de bank en hoop dat ze niet al te lang boos blijft!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook![]()
helemaal para girl dat![]()
Maar zij is erger dan hij irl
Klopt...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, even zappen en ik zie weer een real life soap. Waar moet ik ze van kennen, als ik onder mijn tektonische plaat vandaan zou zijn gekomen?
Hihi ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze boos is kruip ik met de poezen onder de bank en hoop dat ze niet al te lang boos blijft!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, even zappen en ik zie weer een real life soap. Waar moet ik ze van kennen, als ik onder mijn tektonische plaat vandaan zou zijn gekomen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze boos is kruip ik met de poezen onder de bank en hoop dat ze niet al te lang boos blijft!
Oi hou eens op met die Femke/Wouterquote:
Oh dat wil ik graag een keertje zienquote:
Dat is dus afgelopenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat wil ik graag een keertje zien, welke dag komt dat?
Oh. Nope, doesn't ring a bell.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Roddelbladen, gewoon een rijke familie die in beeld wil, o en ze heeft een sextape die Kim
Gewoon een paar Paris Hilton figuren bij elkaar dus?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Roddelbladen, gewoon een rijke familie die in beeld wil, o en ze heeft een sextape die Kim
Ja vergelijkbaar wel jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon een paar Paris Hilton figuren bij elkaar dus?
Oh ja, meestal als ik iets ontdek heb ik te lang onder de steen gezetenquote:
Nog een RLS?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vergelijkbaar wel ja![]()
Nou ja Kim doet het redelijk goed heeft nu een eigen rls maar mij boeit ze niet
Ik dacht dat je dat wel wistquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, meestal als ik iets ontdek heb ik te lang onder de steen gezeten
Een van die Kardashians zusjes die was meegenomen naar de gevangenis voor rijden onder invloedquote:
Die vond jou een hoer?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Een van die Kardashians zusjes die was meegenomen naar de gevangenis voor rijden onder invloed
Ah, was jij dat die in mijn zij porde.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, meestal als ik iets ontdek heb ik te lang onder de steen gezeten
Ja en haar sextape natuurlijkquote:
Nu wordt het de moeite waard. Link? Pics? Tits? Ass?quote:
Ze heeft er zelf toch ook 1, zonder haar familie?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
Kim heeft toch maar een RLS, gewoon Keeping up with the Kardashians.
Nee knuppel, dat zei ze over zichzelfquote:
Nou nee niet als je haar wiki bekijkt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze heeft er zelf toch ook 1, zonder haar familie?
Dat moet wel gewoon in scene gezet zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Pheno het volgende:
Weer een kutprogamma, my parents gonna love you...
O ik dacht dat ergens te hebben gelezen, in de maak dan misschien, of ze neemt gewoon deze over dat kan ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou nee niet als je haar wiki bekijkt.
het leek anders wel zoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee knuppel, dat zei ze over zichzelf
Dat schijnt de bedoeling te zijn geweest. Tokkiepubliek dat er in trapt en hoppa, de campinglui hebben weer wat te lachen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat moet wel gewoon in scene gezet zijn
Hierzie.quote:
Ik zal jullie nooit begrijpenquote:
Ja ik weet hetquote:
Idd, het plot is als dusdanig dat het gewoon veel te veel kanten op kan (ook 'vooraf') wil je er een goeie show van kunnen maken. Dus het zoveelste gescripte RLS / candid programmaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat schijnt de bedoeling te zijn geweest. Tokkiepubliek dat er in trapt en hoppa, de campinglui hebben weer wat te lachen.
Ik ben ook niet te volgenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hierzie.
[..]
Ik zal jullie nooit begrijpen
We kijken een programma op tv. Waar doosie dat over zichzelf zeiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hierzie.
[..]
Ik zal jullie nooit begrijpen
Ze hebben aan mij geen kijker. Ik zap nu ook maar doelloos rond, wachtend op half 9.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Idd, het plot is als dusdanig dat het gewoon veel te veel kanten op kan (ook 'vooraf') wil je er een goeie show van kunnen maken. Dus het zoveelste gescripte RLS / candid programma
Ja over gehoord, maar vergeten. Kijk veel te weinig tv.quote:
Om als een echte tokkie voetbal te gaan kijken?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben aan mij geen kijker. Ik zap nu ook maar doelloos rond, wachtend op half 9.
Ohw, ik dacht dat je wel redelijk vaak tv keekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja over gehoord, maar vergeten. Kijk veel te weinig tv.
Dat ik ervan wist was al bijzonder op zich
Nee. Ik kijk nooit voetbal, zelfs geen WKquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Om als een echte tokkie voetbal te gaan kijken?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
"Dat is toch fantastisch?!"
Ik moet nu bij de Kwantum-reclame aan Postalgold denken
quote:
quote:
Niet als een echte tokkie, wel voetbalquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Om als een echte tokkie voetbal te gaan kijken?
Jij maakt altijd grapjes die eigenlijk helemaal niet grappig zijn. Gewoon eigenlijk niks.quote:
het is ook niet als in grappiggrapje bedoeldquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij maakt altijd grapjes die eigenlijk helemaal niet grappig zijn. Gewoon eigenlijk niks.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat je wel redelijk vaak tv keek
Zeg dan niks.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is ook niet als in grappiggrapje bedoeld
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij maakt altijd grapjes die eigenlijk helemaal niet grappig zijn. Gewoon eigenlijk niks.
Ik eigenlijk alleen op vrijdag- en zondagavondquote:
quote:
sorryquote:
Ja ik ook zoiets, weekend of een enkel programma door de weekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen op vrijdag- en zondagavond
quote:
Ik vind het aanbod dan ook niet geweldig. Tenminste, ik kan het zelf niet boeiend vinden. Zelfs de docukanalen vallen in de herhaling.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik ook zoiets, weekend of een enkel programma door de week
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tape over je mond, toetsenbord uit je computer halen...
hmmm, klinkt niet heel moeilijk
Dat hangt er vanaf. Iemand is me nog geld schuldig en als diegene blijft weigeren te betalen kan ik helaas niet komen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
Vliegje, weet je al of je komt volgende week?
Naar de meet dan?
lastig met wifiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
Netwerkkabel doorknippen helpt ook nog weleens
Oke, hopen dat hij het wel doet danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Iemand is me nog geld schuldig en als diegene blijft weigeren te betalen kan ik helaas niet komen.
wie is der kleinquote:
Nee hoor, of komt je telefoon/internet al wireless je huis binnen? Er zit vast wel een netwerkkabel voor je wireless routerquote:
Nee, slaan is inderdaad lekkerder.quote:
Zullen mijn ouders blij mee zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor, of komt je telefoon/internet al wireless je huis binnen? Er zit vast wel een netwerkkabel voor je wireless router
Naatjequote:
buren hebben open verbindingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor, of komt je telefoon/internet al wireless je huis binnen? Er zit vast wel een netwerkkabel voor je wireless router
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, slaan is inderdaad lekkerder.
moet ie op naaldhakken gaan lopenquote:
Met of zonder hakken?quote:
Zij. Oud-huisgenoot.quote:
Gewoon een keer naartoe gaan en zeggen dat je het geld terug wilt. Als ze het niet bij de hand heeft meenemen naar een pinautomaat.quote:
Dat is dus het probleem, ze is teruggegaan naar haar ouders in Alkmaar ofzo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon een keer naartoe gaan en zeggen dat je het geld terug wilt. Als ze het niet bij de hand heeft meenemen naar een pinautomaat.
1 meter 5quote:
bij weigering in natura eisenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon een keer naartoe gaan en zeggen dat je het geld terug wilt. Als ze het niet bij de hand heeft meenemen naar een pinautomaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |