Als ze boos is kruip ik met de poezen onder de bank en hoop dat ze niet al te lang boos blijft!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook![]()
helemaal para girl dat![]()
Maar zij is erger dan hij irl
Klopt...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, even zappen en ik zie weer een real life soap. Waar moet ik ze van kennen, als ik onder mijn tektonische plaat vandaan zou zijn gekomen?
Hihi ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze boos is kruip ik met de poezen onder de bank en hoop dat ze niet al te lang boos blijft!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, even zappen en ik zie weer een real life soap. Waar moet ik ze van kennen, als ik onder mijn tektonische plaat vandaan zou zijn gekomen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze boos is kruip ik met de poezen onder de bank en hoop dat ze niet al te lang boos blijft!
Oi hou eens op met die Femke/Wouterquote:
Oh dat wil ik graag een keertje zienquote:
Dat is dus afgelopenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat wil ik graag een keertje zien, welke dag komt dat?
Oh. Nope, doesn't ring a bell.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Roddelbladen, gewoon een rijke familie die in beeld wil, o en ze heeft een sextape die Kim
Gewoon een paar Paris Hilton figuren bij elkaar dus?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Roddelbladen, gewoon een rijke familie die in beeld wil, o en ze heeft een sextape die Kim
Ja vergelijkbaar wel jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon een paar Paris Hilton figuren bij elkaar dus?
Oh ja, meestal als ik iets ontdek heb ik te lang onder de steen gezetenquote:
Nog een RLS?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vergelijkbaar wel ja![]()
Nou ja Kim doet het redelijk goed heeft nu een eigen rls maar mij boeit ze niet
Ik dacht dat je dat wel wistquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, meestal als ik iets ontdek heb ik te lang onder de steen gezeten
Een van die Kardashians zusjes die was meegenomen naar de gevangenis voor rijden onder invloedquote:
Die vond jou een hoer?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Een van die Kardashians zusjes die was meegenomen naar de gevangenis voor rijden onder invloed
Ah, was jij dat die in mijn zij porde.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, meestal als ik iets ontdek heb ik te lang onder de steen gezeten
Ja en haar sextape natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |