Ja juist van de jongens, kunstwerkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, al ken ik veel van dat soort hangsystemen, dus of ik exact de goeie weet
Knutsels bedoel je ook van je jongens?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Krijgt ze een liter benzine? Romantisch
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Krijgt ze een liter benzine? Romantisch
Dat is net zo'n eikel als die Baantjer-kerel, wat een gefrustreerde 60+erquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja Bobbie![]()
En Bassiewat een kwal is dat zonder die rode neus, gatver nee die houdt alleen van Bassie
Oh dat is leukquote:
Ik ook somsquote:
Maar voorquote:
Zeik dan ook nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar voorMiauw
maak ik graag een uitzondering.
Ik kon het vrij makkelijk terugvinden eigenlijkquote:
Och het is niet een echt naamtopic, het is de MiauwSCquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar voorMiauw
maak ik graag een uitzondering.
O ja ook zo'n walgelijke vent, hij zat een met Daphne Deckers aan tafel ergens, en had commentaar op haar boeken dat ze durfde te klagen dat een bevalling pijn deed. Ze gaf hem een sneer, iets over oertijd en zijn vrouw die uitgewoond achter het aanrecht stondquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is net zo'n eikel als die Baantjer-kerel, wat een gefrustreerde 60+er
Vroeger was alles beter!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja ook zo'n walgelijke vent, hij zat een met Daphne Deckers aan tafel ergens, en had commentaar op haar boeken dat ze durfde te klagen dat een bevalling pijn deed. Ze gaf hem een sneer, iets over oertijd en zijn vrouw die uitgewoond achter het aanrecht stond
JAAAAAAAAquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja ook zo'n walgelijke vent, hij zat een met Daphne Deckers aan tafel ergens, en had commentaar op haar boeken dat ze durfde te klagen dat een bevalling pijn deed. Ze gaf hem een sneer, iets over oertijd en zijn vrouw die uitgewoond achter het aanrecht stond
Man, alsof jij kooktquote:
Ik vond het al een sukkel en toen was ik er wel klaar mee jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JAAAAAAAA, Barend en van Dorp, sinds die aflevering vind ik hem zo'n eikel.
![]()
En ik geloof dat half NL dat ook vond
VAN WOEDE! DE ARROGANTIE VAN VROUWEN TEGENWOORDIG! VROEGER WAS IK EEN U VOOR JE!quote:
Dat jij een vriendin hebt.quote:
Ja ik ben een U voor jou, knullekequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
VAN WOEDE! DE ARROGANTIE VAN VROUWEN TEGENWOORDIG! VROEGER WAS IK EEN U VOOR JE!
Qua leeftijd ben je nog steeds een u ja!quote:
Die kookt!quote:
Gare flappie ben jij zegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
VAN WOEDE! DE ARROGANTIE VAN VROUWEN TEGENWOORDIG! VROEGER WAS IK EEN U VOOR JE!
ooohh, wat errogquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Qua leeftijd ben je nog steeds een u ja!
quote:
Yepquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Qua leeftijd ben je nog steeds een u ja!
quote:
Dat zegt alleen maar dat hij in het echt best wel meevalt.quote:
Dat moet wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zegt alleen maar dat hij in het echt best wel meevalt.
Nah, ik ken hem irlquote:
Of een totaal uitgefreakte non aan de haak geslagen heeftquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zegt alleen maar dat hij in het echt best wel meevalt.
Dank je...ga jij maar weer spelen met je treintjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of een totaal uitgefreakte non aan de haak geslagen heeft
Wie?quote:
Oh hoortie bij jou ja? Hoe moet ik dat nou weten hmmquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dank je...ga jij maar weer spelen met je treintjes
Ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of een totaal uitgefreakte non aan de haak geslagen heeft
check de PIquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hoortie bij jou ja? Hoe moet ik dat nou weten hmm![]()
Sorriekes heur
Geweldig programma.quote:
quote:

Oh, even zappen en ik zie weer een real life soap. Waar moet ik ze van kennen, als ik onder mijn tektonische plaat vandaan zou zijn gekomen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |