Oh cool vanaf waar komt dat? 290 of zo?quote:
Ik heb/had 4 bakken voor de deur en alles ging in de restafval! Groente, fruit, tuinmannen, glasbakken, olietankers, accu's, dieselmotoren, pakken vla.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog even en je hebt alleen maar bakken, kun je de tuin niet meer in
Preciesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog even en je hebt alleen maar bakken, kun je de tuin niet meer in
Disney/pixar films, sowieso hebben kinderfilms altijd wel een moraal, terwijl het bij de meeste mannenfilms tieten schieten en bandieten is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is het ook
Soms kijk ik liever een kinderfilm dan een film van hoger niveau.
Ik wil 'Verschrikkelijke Ikke en de rest kan stikke' zien
Geen ruis meer, maar moderne pixels!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
Trouwens het is wel leuk dat 10 oktober op digitaal over, maar dan moet vooral je digitale ontvanger niet ineens raar gaan doen![]()
heb alleen maar blokkerig beeld
Ik ben naar een show geweest met de oudste en ze waren bij het Sinterklaasfeest toen wij gingen, maar ze doen het echt leuk hoor, je merkt ook echt dat ze gek op kinderen zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is het ook
Soms kijk ik liever een kinderfilm dan een film van hoger niveau.
Ik wil 'Verschrikkelijke Ikke en de rest kan stikke' zien
Zoiets jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh cool vanaf waar komt dat? 290 of zo?
0900-9808quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Benny die trut van je laat me gewoon stikken
Disney/Pixar blijft leuk, ik ga zoveel mogelijk naar de bios met de jongens danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Disney/pixar films, sowieso hebben kinderfilms altijd wel een moraal, terwijl het bij de meeste mannenfilms tieten schieten en bandieten is.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben naar een show geweest met de oudste en ze waren bij het Sinterklaasfeest toen wij gingen, maar ze doen het echt leuk hoor, je merkt ook echt dat ze gek op kinderen zijn![]()
En we hebben natuurlijk een Ernst pet
Krijgt ze een liter benzine? Romantischquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:43 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, de tiende ben ik vijf jaar getrouwd. Even naar het tankstation.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben naar een show geweest met de oudste en ze waren bij het Sinterklaasfeest toen wij gingen, maar ze doen het echt leuk hoor, je merkt ook echt dat ze gek op kinderen zijn![]()
Bobbie bedoel je?quote:En we hebben natuurlijk een Ernst pet
quote:
Nee, ik moet tanken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Krijgt ze een liter benzine? Romantisch
quote:
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, al ken ik veel van dat soort hangsystemen, dus of ik exact de goeie weetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
O en Pisces ken jij die plastic hangdingen () waar je foto's en/of kaarten in kunt doen, je hebt ze enkele rij of breder.
Die wil ik ook nog ophangen met knutsels en leuke kleurtjes papier enzo
ik ben nog kindquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Disney/Pixar blijft leuk, ik ga zoveel mogelijk naar de bios met de jongens dan
O ja Bobbiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Al dacht ik dat van Bassie en Aadriaan ook
[..]
Bobbie bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |