Neeeeeeeee, wat leukquote:
O daar zullen ze blij mee zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan neem ik ze mee volgende week
Dat klinkt leuk en warmquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, de kinderen, vriendinnen, ik () en mijn opa
Ik wil ook badkamersquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
Onze badkamers zijn helemaal Winnie the Pooh
Is ook pas net nieuwquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Beter die tekst als je mobiel beneerste keer dat ik het zie
Let op, dit topic wordt over 2 posts automatisch gesloten.
Dan zal ik eens kijken wat voor prulletjes we hier hebben liggenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:30 schreef Kally het volgende:
[..]
O daar zullen ze blij mee zijn![]()
Oudste heeft die verzameldoos gekocht maar het wil niet lukken ik ga zelden naar de plus
En Benny alles is welkom bij de jongste
Als ik de wc opnieuw ga doen (zo snel mogelijk) dan blijf ik wel die foto's houden jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk en warm
[..]
Ik wil ook badkamers
Ik denk dat ze jou en C_A eeuwig dankbaar zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan zal ik eens kijken wat voor prulletjes we hier hebben liggen
En ik ken wel Ornst en Beppe!quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik ken wel Ornst en Beppe!
Bebbie!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is van een hoger niveau dan ooc
Ik vind het stiekum wel leukquote:
hoezo afvalscheiden?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:38 schreef iBenny het volgende:
Sjeuzes, we krijgen net een brief dat we binnenkort 4 containers in de tuin hebben___!
2 duobakken en daar komt een plastic en een oudpapierbak bij
Nog even en je hebt alleen maar bakken, kun je de tuin niet meer inquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:38 schreef iBenny het volgende:
Sjeuzes, we krijgen net een brief dat we binnenkort 4 containers in de tuin hebben___!
2 duobakken en daar komt een plastic en een oudpapierbak bij
Is het ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |