Als ze boos is kruip ik met de poezen onder de bank en hoop dat ze niet al te lang boos blijft!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook![]()
helemaal para girl dat![]()
Maar zij is erger dan hij irl
Klopt...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, even zappen en ik zie weer een real life soap. Waar moet ik ze van kennen, als ik onder mijn tektonische plaat vandaan zou zijn gekomen?
Hihi ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze boos is kruip ik met de poezen onder de bank en hoop dat ze niet al te lang boos blijft!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, even zappen en ik zie weer een real life soap. Waar moet ik ze van kennen, als ik onder mijn tektonische plaat vandaan zou zijn gekomen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze boos is kruip ik met de poezen onder de bank en hoop dat ze niet al te lang boos blijft!
Oi hou eens op met die Femke/Wouterquote:
Oh dat wil ik graag een keertje zienquote:
Dat is dus afgelopenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat wil ik graag een keertje zien, welke dag komt dat?
Oh. Nope, doesn't ring a bell.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Roddelbladen, gewoon een rijke familie die in beeld wil, o en ze heeft een sextape die Kim
Gewoon een paar Paris Hilton figuren bij elkaar dus?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Roddelbladen, gewoon een rijke familie die in beeld wil, o en ze heeft een sextape die Kim
Ja vergelijkbaar wel jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon een paar Paris Hilton figuren bij elkaar dus?
Oh ja, meestal als ik iets ontdek heb ik te lang onder de steen gezetenquote:
Nog een RLS?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vergelijkbaar wel ja![]()
Nou ja Kim doet het redelijk goed heeft nu een eigen rls maar mij boeit ze niet
Ik dacht dat je dat wel wistquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, meestal als ik iets ontdek heb ik te lang onder de steen gezeten
Een van die Kardashians zusjes die was meegenomen naar de gevangenis voor rijden onder invloedquote:
Die vond jou een hoer?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Een van die Kardashians zusjes die was meegenomen naar de gevangenis voor rijden onder invloed
Ah, was jij dat die in mijn zij porde.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, meestal als ik iets ontdek heb ik te lang onder de steen gezeten
Ja en haar sextape natuurlijkquote:
Nu wordt het de moeite waard. Link? Pics? Tits? Ass?quote:
Ze heeft er zelf toch ook 1, zonder haar familie?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
Kim heeft toch maar een RLS, gewoon Keeping up with the Kardashians.
Nee knuppel, dat zei ze over zichzelfquote:
Nou nee niet als je haar wiki bekijkt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze heeft er zelf toch ook 1, zonder haar familie?
Dat moet wel gewoon in scene gezet zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Pheno het volgende:
Weer een kutprogamma, my parents gonna love you...
O ik dacht dat ergens te hebben gelezen, in de maak dan misschien, of ze neemt gewoon deze over dat kan ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou nee niet als je haar wiki bekijkt.
het leek anders wel zoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee knuppel, dat zei ze over zichzelf
Dat schijnt de bedoeling te zijn geweest. Tokkiepubliek dat er in trapt en hoppa, de campinglui hebben weer wat te lachen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat moet wel gewoon in scene gezet zijn
Hierzie.quote:
Ik zal jullie nooit begrijpenquote:
Ja ik weet hetquote:
Idd, het plot is als dusdanig dat het gewoon veel te veel kanten op kan (ook 'vooraf') wil je er een goeie show van kunnen maken. Dus het zoveelste gescripte RLS / candid programmaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat schijnt de bedoeling te zijn geweest. Tokkiepubliek dat er in trapt en hoppa, de campinglui hebben weer wat te lachen.
Ik ben ook niet te volgenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hierzie.
[..]
Ik zal jullie nooit begrijpen
We kijken een programma op tv. Waar doosie dat over zichzelf zeiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hierzie.
[..]
Ik zal jullie nooit begrijpen
Ze hebben aan mij geen kijker. Ik zap nu ook maar doelloos rond, wachtend op half 9.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Idd, het plot is als dusdanig dat het gewoon veel te veel kanten op kan (ook 'vooraf') wil je er een goeie show van kunnen maken. Dus het zoveelste gescripte RLS / candid programma
Ja over gehoord, maar vergeten. Kijk veel te weinig tv.quote:
Om als een echte tokkie voetbal te gaan kijken?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben aan mij geen kijker. Ik zap nu ook maar doelloos rond, wachtend op half 9.
Ohw, ik dacht dat je wel redelijk vaak tv keekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja over gehoord, maar vergeten. Kijk veel te weinig tv.
Dat ik ervan wist was al bijzonder op zich
Nee. Ik kijk nooit voetbal, zelfs geen WKquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Om als een echte tokkie voetbal te gaan kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |