Vrouwenquote:
Ik kan daar echt slecht tegen, ik zou dat wijf echt helemaal gek bellen. En dan natuurlijk de extra belkosten verrekenen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ze is teruggegaan naar haar ouders in Alkmaar ofzo.
nou niet gaan mauwen hequote:
1.69 m.quote:
je kan beter kippen houdenquote:
Deur intrappen, chick meenemen naar pinautomaat, laten pinnen of in natura opeisenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ze is teruggegaan naar haar ouders in Alkmaar ofzo.
Niet als het een lillik wief is.quote:
Met 1.70 jaquote:
je bent gegroeidquote:
Mja. Ik was zelf ook niet altijd op tijd met de betalingenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kan daar echt slecht tegen, ik zou dat wijf echt helemaal gek bellen. En dan natuurlijk de extra belkosten verrekenen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet als het een lillik wief is.
Ja de intro blijft een beetje kneuterig he, ik vind 'm ook qua stijl het NET nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Oh my, ik had 4 nog op staan, nu hoor ik 3 keer "the voice of HOLLAND", jemig, spreek alles dan op z'n Engels uit ipv als een boer
Nou en, moet ie maar een betrouwbaar wijf als vriendin nemen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:33 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk niet dat haar vriend het me in dank af zal nemen als ik betaling in natura ga eisen.
is jouw probleem toch nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:33 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk niet dat haar vriend het me in dank af zal nemen als ik betaling in natura ga eisen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou en, moet ie maar een betrouwbaar wijf als vriendin nemen.
dit dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:34 schreef crv het volgende:
[..]
is jouw probleem toch niet
Moet ze maar betalen
Ik erger me sowieso aan 'Holland'quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Oh my, ik had 4 nog op staan, nu hoor ik 3 keer "the voice of HOLLAND", jemig, spreek alles dan op z'n Engels uit ipv als een boer
Ja ik had het toch de uitspraak gewoon "lekker" verwacht van RTLquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja de intro blijft een beetje kneuterig he, ik vind 'm ook qua stijl het NET niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |