Ik ook, in andere landen zeggen ze niet anders, en het bekt misschien ook wel lekkerder dan The Netherlands maar toch kan ik het niet uitstaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik erger me sowieso aan 'Holland'.
The voice klonk tofquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik erger me sowieso aan 'Holland'.
>????quote:
wat nog steedsquote:
Die Belgen ook altijd, zeer irritantquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook, in andere landen zeggen ze niet anders, en het bekt misschien ook wel lekkerder dan The Netherlands maar toch kan ik het niet uitstaan.
Nee jij zegt je bent gegroeid, wanneer dan vorig jaar zei ik ook 1.69quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
wat nog steeds![]()
Dacht dat jij al uitgegroeid zou zijn of zit je nog in je groeifase
Vorig jaar kende ik jou nog niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee jij zegt je bent gegroeid, wanneer dan vorig jaar zei ik ook 1.69
dacht dat je 1.05 wasquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee jij zegt je bent gegroeid, wanneer dan vorig jaar zei ik ook 1.69
Nee, SBS zou er 'De stem waar iedereen in Nederland op zit te wachten!!!!' van hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
The voice klonk tof
Dit klinkt totaal niet, eerder als iets van SBS
en de leeftijd ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
1.80 hier, althans, dat was de laatste meting
Hetzelfde denk ik.quote:
Nee en nu ga ik je vol op de mond nemenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vorig jaar kende ik jou nog niet.
Dat kan heul niet, dan kon ik niet bij de stofzuigerquote:
En we roken allebei dus daar hoeven we het niet voor te laten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee en nu ga ik je vol op de mond nemen
Get in line sister.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n mooie doorrookte stem!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En we roken allebei dus daar hoeven we het niet voor te laten.
Oehhhhquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En we roken allebei dus daar hoeven we het niet voor te laten.
Neequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n mooie doorrookte stem!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij ging mij doen en niet Bellaquote:
Nee totaal niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n mooie doorrookte stem!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |