abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87220062
Het vorige deel: Slank #1197 Zo een nieuwe dag, een superdag!
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
pi_87220099
eten is klaar en het is O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:42:07 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87220156
eet smakelijk Progje!

Oja:

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!

@uniek: je bent welkom hoor :)
Dankje :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:43:25 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87220211
Hm, ja het was zo'n 175 gram volgens Duuf idd. Ach ja. Er zat een blaadje sla op mn pistoletjes :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87220343
eet ze Progje!

Army wives maakt een hoop goed :Y O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_87220374
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:47:53 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87220398
Hola :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_87220704
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:05 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Ik snap je zo goed!!! Dat probleem heb ik dus ook!! Rond de hoeveel kcal eet jij gemiddeld?
Als ik wil afvallen probeer ik rond de 1200 te blijven. Dat is wel als ik niet sport, anders mag het wel wat meer zijn natuurlijk. Met zo weinig kcals is het vaak puzzelen om alle voedingsstoffen wel binnen te krijgen. Het ging wel steeds makkelijker want op den duur had ik gewoon een vast programmaatje van dingen die ik regelmatig at. Misschien moet jij zoiets ook doen, gewoon elke dag hetzelfde basisschema aanhouden en vooruit plannen? Dan ga je minder snel denken aan alle ongezonde dingen die je zou kunnen eten en hoef je niet steeds opnieuw te kiezen om toch maar iets gezonds te nemen, omdat je dat van tevoren al gepland/meegenomen had.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_87220751
Ola chicas!
*Baanboks met perruche*
Deze week al 22 uur gewerkt B-) en daar krijg ik hoofdpijn van, dus ik ga paracetamol halen en een maaltijdsalade maar. Wel interessante dingen gezien.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:56:14 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87220832
Oh gnorf! Had ik besloten om ubergezond groenten met rijst te eten, is mn rijst bedorven ;( Dus toch maar tonijnsalade :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:58:56 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87220986
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh gnorf! Had ik besloten om ubergezond groenten met rijst te eten, is mn rijst bedorven ;( Dus toch maar tonijnsalade :')
Groente zonder rijst is ook best lekker :Y En hoe kan je rijst bedorven zijn? was het voorgekookt?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:59:12 #12
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_87221000
mijn avondeten was een zak m&m's :X
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_87221026
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:46 schreef _aurum_ het volgende:
eet ze Progje!

Army wives maakt een hoop goed :Y O+
oeh is dat ook weer begonnen??
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:01:56 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87221132
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:59 schreef _Calimero_ het volgende:
mijn avondeten was een zak m&m's :X
Het is nog niet zo laat! De AH is nog open!

Niets naars aan de hand hoop ik? :*
pi_87221137
Perruche gefeliciteerd!
Maria, ik zou erbij gaan werken - dat levert weer een heel nieuw gezichtspunt op de Britse maatschappij op. Buitenkansje, doen!

Verder lof aan de hardlopers en andere goedbezigzijnden en voor de baaldaghebbers: morgen komt er een nieuwe verse dag.

Het onderzoek waarvoor ik nuchter op moest draven bleek een lading af te tappen bloed te zijn. In het kader van een wetenschappelijk onderzoek, niets mis met mij (voor zover ik weet dan). Voor datzelfde onderzoek heb ik 24 uur braaf in potjes gepiest maar dat mag opnieuw want het piesje van vanochtend was vervuild en dan kunnen ze niet goed meten.
Jaja, wat een mens al niet moet overhebben voor de vooruitgang.

Dat maakt de lijst
• niks
• minus 10 buisjes bloed
• wit bolletje met ham & KOFFIE (dat was dan wel weer attent van het onderzoekscentrum)
• 6 roggebrood pindakaas
• 1 jupiler
• avondeten:
vooraf dikke pompoensoep met lamsvlees
hoofd zilvervliesrijst met mosselen & garnalen
toe custardpudding met jam

Oh ja: rode & zwarte rijst is allebei erg lekker. Te koop bij de toko. Rode rijst is eenvoudig klaar te maken, want gewoon koken in afgepast water.
Zwarte rijst is iets lastiger: die moet je voorweken. Als je daar 's ochtends aan denkt is het verder net zo simpel als andere rijst.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_87221155
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:59 schreef progje het volgende:

[..]

oeh is dat ook weer begonnen??
seizoen 4 is al voorbij :P Ik had nog wat in te halen O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_87221189
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:02 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

oeh heerlijk.. geniet er van.. O+

Ik ben inderdaad helemaal bij zag ik net :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:04:09 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87221232
Waar is het onderzoek voor sigme? Krijg je enge dingen geïnjecteerd enzo?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87221304
Sigme, je wist vantevoren niet dat je altruistisch nuchter moest laten prikken? Wel een
beetje zuur dan, maar ja weet je ook weer of je gezond bent.
pi_87221411
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:09 schreef mango_cream het volgende:
Mijn lijstje is weer slecht, ik schijn blijkbaar heel veel moeite te hebben om het
lijnen goed op te pakken:

- twee boterhammen met kaas
- een gevulde koek :'(
- twee (!) croissants
- chocolade
- avondeten, ik denk dat het aardappelpurree met groente wordt, geen zin om vlees klaar te maken..

He bah, ik baal echt van mezelf! Ik heb eerder wel gelijnd maar nu lijkt het wel
of ik mijn slechte gewoontes niet kan loslaten, het begint goed maar eindigt dramatisch :'(
Van een gevulde koek krijg je honger. Dat leidt tot de rest.
De vraag is: waarom nam je een gevulde koek? Had je onvoldoende gegeten daarvoor? Ontbijt dan wat zwaarder!
(En dan ben je dus niet goed begonnen :) !)
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_87221484
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sigme, je wist vantevoren niet dat je altruistisch nuchter moest laten prikken? Wel een
beetje zuur dan, maar ja weet je ook weer of je gezond bent.
Altruistisch nuchter? Is dat een medisch begrip?
Ik wist wel dat ik nuchter moest zijn, maar niet waarom, en ik wist ook niet dat ze bloed gingen prikken. Maar niks zuurs hoor, 't was prima.
pi_87221605
Er wordt hier gefraudeerd met de chipkaart :P
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Altruistisch nuchter? Is dat een medisch begrip?
Ik wist wel dat ik nuchter moest zijn, maar niet waarom, en ik wist ook niet dat ze bloed gingen prikken. Maar niks zuurs hoor, 't was prima.
Ik bedoel gewoon voor de wetenschap!
pi_87221810
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:53 schreef Mini_rulez het volgende:
gewoon elke dag hetzelfde basisschema aanhouden en vooruit plannen? Dan ga je minder snel denken aan alle ongezonde dingen die je zou kunnen eten en hoef je niet steeds opnieuw te kiezen om toch maar iets gezonds te nemen, omdat je dat van tevoren al gepland/meegenomen had.
QFT! ^O^
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:18:24 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87221908
Hm. Er gaat hier een toetje van de maand sneuvelen. Wel lekker :9.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:19:26 #25
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87221965
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:02 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

is dat een leuke serie? Ik zoek nog een leuke!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_87222007
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef AKnynke het volgende:

[..]

is dat een leuke serie? Ik zoek nog een leuke!
:Y :Y :Y

Ken je brothers en sisters al? Da's ook een leuke :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:21:17 #27
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87222068
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:20 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:Y :Y :Y

Ken je brothers en sisters al? Da's ook een leuke :)
Ja, die volg ik! Vind ik inderdaad ook erg leuk!

Oh, ken je the west wing? Dat is echt m'n favoriete show ooit!
pi_87222141
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:38 schreef mango_cream het volgende:

[..]

obstipatie? :P
haha, als ik iets heel goed kan, dan is het poepen, dus nee. :9

Heb net 20 min gefietst en erna gerekt *O* :7 voor het eerst sinds 4 weken weer op mn fiets. Ik vind het nogal wat :s)
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_87222220
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Van een gevulde koek krijg je honger. Dat leidt tot de rest.
De vraag is: waarom nam je een gevulde koek? Had je onvoldoende gegeten daarvoor? Ontbijt dan wat zwaarder!
(En dan ben je dus niet goed begonnen :) !)
Nou idd, onvoldoende gegeten daarvoor, ik had niks meegenomen naar school omdat ik dacht
dat ik tussendoor een broodje kon halen, maar dat bleek niet zo te zijn, dus had vanaf 's ochtends 10 tot 4 uur niks gegeten. Toen ik uiteindelijk wel tijd had om iets te halen bleken ze in de kantine maar tot 2 uur broodjes aan te bieden (wist ik niet omdat ik net op de uni zit) dus nam ik die gevulde koek en chocolade..
Ik denk dat ik voortaan maar wel gewoon braaf brood meeneem...
pi_87222312
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:21 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ja, die volg ik! Vind ik inderdaad ook erg leuk!

Oh, ken je the west wing? Dat is echt m'n favoriete show ooit!
Ik ken 'm, maar heb 'm nooit helemaal gekeken. Op de todo lijst zet :Y
pi_87222324
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:53 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Als ik wil afvallen probeer ik rond de 1200 te blijven. Dat is wel als ik niet sport, anders mag het wel wat meer zijn natuurlijk. Met zo weinig kcals is het vaak puzzelen om alle voedingsstoffen wel binnen te krijgen. Het ging wel steeds makkelijker want op den duur had ik gewoon een vast programmaatje van dingen die ik regelmatig at. Misschien moet jij zoiets ook doen, gewoon elke dag hetzelfde basisschema aanhouden en vooruit plannen? Dan ga je minder snel denken aan alle ongezonde dingen die je zou kunnen eten en hoef je niet steeds opnieuw te kiezen om toch maar iets gezonds te nemen, omdat je dat van tevoren al gepland/meegenomen had.
Ja lijkt me een goed idee!!
Mag ik vragen wat jouw basisprogramma is/was? :@
pi_87222400
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:22 schreef j.t het volgende:

[..]

Heb net 20 min gefietst en erna gerekt *O* :7 voor het eerst sinds 4 weken weer op mn fiets. Ik vind het nogal wat :s)
Haha, gelukkig maar, dat is namelijk heel naar :P
pi_87222416
Boh. Ik heb veel te weinig gegeten maar ik post toch maar een lijstje voor de vorm ofzo :')

O: 1 boterham met filet american + halfvolle melk
L: meergranen bolletje met ham, ei, rauwkost + bekertje milk&fruit
A: 1 opschepl. hutspot + stukje draadjesvlees
T: verse sinaasappelsap

;(
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:27:13 #34
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87222420
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:22 schreef j.t het volgende:

[..]

Dus toch zwanger :P :')
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:28:42 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87222483
XM...
Wat je aan calorieen eet is alleen rotzooi en troep.
Niet goed voor je, dat weet je!
Je MOET je leven omgooien, zo gaat het niet langer.

Groente, volkorenprodukten, please?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:31:03 #36
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87222587
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:27 schreef Swietje het volgende:
Boh. Ik heb veel te weinig gegeten maar ik post toch maar een lijstje voor de vorm ofzo :')

O: 1 boterham met filet american + halfvolle melk
L: meergranen bolletje met ham, ei, rauwkost + bekertje milk&fruit
A: 1 opschepl. hutspot + stukje draadjesvlees
T: verse sinaasappelsap
;(
Als je nu een handje ongezouten nootjes neemt en nog een stukje fruit dan is het best ok..
Of een boterham pindakaas en wat fruit
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:34:13 #37
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87222766
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
XM...
Wat je aan calorieen eet is alleen rotzooi en troep.
Niet goed voor je, dat weet je!
Je MOET je leven omgooien, zo gaat het niet langer.

Groente, volkorenprodukten, please?
Eh.. wat is er zo slecht aan biogarde, muesli, een appel, twee pistoletjes (lunch werd voor mij verzorgd), roerbakgroenten, quinoa? Ok, het toetje is slecht, de ikea-balletjes zijn slecht, maar voor de rest valt het toch wel mee?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:38:08 #38
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87222989
Gotver de gotver (sorry christenen onder ons); heb net een mail gestuurd aan een lead die eigenljk bedoeld was voor een collega :X En het lukt me niet de mail te cancelen :X
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:39:42 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87223067
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Eh.. wat is er zo slecht aan biogarde, muesli, een appel, twee pistoletjes (lunch werd voor mij verzorgd), roerbakgroenten, quinoa? Ok, het toetje is slecht, de ikea-balletjes zijn slecht, maar voor de rest valt het toch wel mee?
Ik denk dat het vooral meer moet zijn. Je mag best toetjes eten en ikea balletjes en koekjes en ijs enzo, maar het zou natuurlijk veel beter zijn als je ten eerste vooral meer eet en ten tweede meer groente.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:41:00 #40
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87223146
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Gotver de gotver (sorry christenen onder ons); heb net een mail gestuurd aan een lead die eigenljk bedoeld was voor een collega :X En het lukt me niet de mail te cancelen :X
stonden er erg veel 'foute' zaken in?
pi_87223170
Lijstje:

O: snee hummus, snee honing
T: eenhapskoekje
L: bonensalade, vis, komkommersalade, ratatouille
T: cappuccino
D: pompoen/wortelsoep, salade, pita
T: yoghurt met eetlepel honing
T: misschien nog een appel of een pruim

Volgens mij is het wel ok :?
loveli en phaidra nog bedankt (sorry als ik iemand mis). Ik heb bedacht dat ik toch naar de dokter ga als dit aanhoudt. Geen nieuwe producten by the way, ik ben zelfs nog overgegaan op ongeparfumeerde wasmiddelen de laatste weken in NL (toen had ik nog geen eczeem,alleen uitslag over mijn hele lichaam).
pi_87223232
Quinoa is erg voedzaam hè. ;)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:42:42 #43
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87223235
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ojee... was het een normaal collega-mailtje of een wel beetje fout collega-mailtje? :o
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:42:59 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87223251
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:41 schreef AKnynke het volgende:

[..]

stonden er erg veel 'foute' zaken in?
Mwoh, het ging. Eigenlijk vooral dat ik er even over na wilde denken en dat ik me afvroeg wie de concurrentie was. Maar toch.... :{
pi_87223275
O: yoghurt
T: paar nootjes
T: glas verse wortelsap
L: ham/kaas croissant
D: half bord hutspot, stuk karbonade
T: glas versgeperst sinaasappelsap
T: 2 dropjes

Gisteren:
O: yoghurt, stuk tomaat
T: paar stukjes ananas
L: hap van wit bolletje kaas
D: 2 kipsate, patat, sla
T: 4 bier, 1 icetea

Kan weer beter.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:43:32 #46
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87223278
XM, élke dag goed eten en dan koekjes enzo even eruit gooien... doe eens proberen :Y
Oeps Tink!
pi_87223367
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:25 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Ja lijkt me een goed idee!!
Mag ik vragen wat jouw basisprogramma is/was? :@
Meestal was het zoiets als dit:
O: Brinta of yoghurt met een klein beetje cruesli (eigenlijk slecht, simpele muesli zonder troep is veel beter)
T: snee volkorenbrood met mager beleg, fruit
L: 2 sneetjes volkorenbrood met mager beleg
T: 2x knackebrod of een snee volkorenbrood (of 2) met cup-a-soup
D: dat wisselde
T: koffie met magere melk met een blokje chocolade of een glaasje wijn, in elk geval nog iets lekkers

Over avondeten: ik deed een tijdlang Weight Watchers, dus punten tellen voor wat je eet, en daarbij mag je bepaalde soorten groente en fruit onbeperkt eten dus at ik tussendoor veel fruit en 's avonds veel groente. Je mag dan ook voor een vast aantal punten een onbeperkte portie aardappels of pasta, en daar nam ik dan soms best veel van maar dat is nog altijd beter dan honger lijden en daardoor gaan snaaien. Dat doe ik eigenlijk nog steeds, gisteren nog twee borden stamppot op. :9 Gewoon aardappel met groente en een scheutje melk, daar is volgens mij nog nooit iemand dik van geworden. Verder probeerde ik meestal toch wel een ons vlees/vis/vleesvervanger te eten want dat heb je gewoon nodig, maar dan wel iets magers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mini_rulez op 05-10-2010 20:52:06 ]
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:45:33 #48
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87223380
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, élke dag goed eten en dan koekjes enzo even eruit gooien... doe eens proberen :Y
Oeps Tink!
Ik ga het nu toch even voor XM opnemen: het moet natuurlijk wel realistisch bijven. Als jullie tegen mij zouden zeggen dat ik geen calvados meer mag drinken en geen ijsjes meer mag eten gooi ik mijn kont ook in de krib. Ik denk dat meer groente eten én geen koekjes te veel van het goede is voor XM.
pi_87223481
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dus toch zwanger :P :')
Haha nee :') de dikheid zit vrij hoog, beetje dikke darm/navel area ... mn baarmoedergebied is altijd wel redelijk plat. :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:48:40 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87223547
Eens met Tink! Het moet wel leuk blijven, en een patroon wat voor je hele leven kan werken.

Und jetzt: even naar de pub want er is een jarige :) Gelukkig zit de pub op het hoekje dus geen haastwerk :P
pi_87223564
zo, gedouched, weer half aangekleed en nu zorgen dat er wat op 'papier' komt :o
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:49:03 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87223570
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ga het nu toch even voor XM opnemen: het moet natuurlijk wel realistisch bijven. Als jullie tegen mij zouden zeggen dat ik geen calvados meer mag drinken en geen ijsjes meer mag eten gooi ik mijn kont ook in de krib. Ik denk dat meer groente eten én geen koekjes te veel van het goede is voor XM.
O+
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:49:50 #53
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87223606
Is ook zo Tink maar een ritme en saaie lijstjes zijn zo belangrijk.
Trouwens, kom niet aan mijn cola-berenburg...
pi_87223623
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mwoh, het ging. Eigenlijk vooral dat ik er even over na wilde denken en dat ik me afvroeg wie de concurrentie was. Maar toch.... :{
mjaah, ze weten nu iig dat je goed beslagen ten ijs wil komen :P
pi_87223702
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Als je nu een handje ongezouten nootjes neemt en nog een stukje fruit dan is het best ok..
Of een boterham pindakaas en wat fruit
We hebben geen nootjes, wat zou ik dan kunnen nemen? Een appel hebben we wel. :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:52:36 #56
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87223743
ik weet niet of ik het hier verteld had, maar ik had laatst ook zoiets, Tink! Ik heb een aanbevelingsbrief nodig voor een sollicitatie waar ik mee bezig ben. Oude scriptiebegeleider (En tegenwoordig baas) gevraagd, gene probleem, maar ik moest hem eerst zelf opstellen. Gedaan, ge-emailed: stuur ik hem naar al m'n collega's. Nu denken die dat ik na 3 weken al opzoek ben naar wat anders (funcite begint pas over een jaar), en zien ze wat redelijk privés, hoe ik over m'n eigen kunnen denk...

Ik kon wel door de grond zakken...
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:52:40 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87223747
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

O+
En nu morgen 4 opscheplepels nemen he, met kop }:|
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:53:28 #58
277802 _Calimero_
pi_87223791
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Het is nog niet zo laat! De AH is nog open!

Niets naars aan de hand hoop ik? :*
Nee niks aan da hand, hoogstens dat ik me nu een olifantje voel :')
geen plek meer voor gezond spul. morgen maar inhalen dan :Y
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:53:33 #59
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87223793
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Is ook zo Tink maar een ritme en saaie lijstjes zijn zo belangrijk.
Trouwens, kom niet aan mijn cola-berenburg...
Waarom zijn saaie lijstjes eigenlijk belangrijk? Het zou mijn hele lol in eten verpesten :@
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:54:13 #60
277802 _Calimero_
pi_87223832
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:52 schreef AKnynke het volgende:
ik weet niet of ik het hier verteld had, maar ik had laatst ook zoiets, Tink! Ik heb een aanbevelingsbrief nodig voor een sollicitatie waar ik mee bezig ben. Oude scriptiebegeleider (En tegenwoordig baas) gevraagd, gene probleem, maar ik moest hem eerst zelf opstellen. Gedaan, ge-emailed: stuur ik hem naar al m'n collega's. Nu denken die dat ik na 3 weken al opzoek ben naar wat anders (funcite begint pas over een jaar), en zien ze wat redelijk privés, hoe ik over m'n eigen kunnen denk...

ja, dat weet ik nog! pijnlijke dingen he, zulke acties.. Van Tink ook, gelukkig stonds er niet echt iets schokkends in...
pi_87223833
wat ik heeeel vaak doe met belangrijke mailtjes. Mailtje typen en opslaan als draft.

Dan even wat anders doen en later herlezen, alles checken en als ik zeker ben dat alles ok is, op verzenden drukken :Y
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:54:51 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87223874
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:52 schreef AKnynke het volgende:

Kan ik me goed voorstellen. Zo flapte ik er vandaag uit dat ik ook overwogen had op een vacature te solliciteren bij een concurrent :@
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:55:03 #63
277802 _Calimero_
pi_87223883
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom zijn saaie lijstjes eigenlijk belangrijk? Het zou mijn hele lol in eten verpesten :@
ik kan dat ook niet, elke dag hetzelfde eten, dan word ik echt,nou ja blugh, dat houd ik gewoon niet eens 2 dagen vol..
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:55:40 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87223913
Sowieso een heel ongeconcentreerde dag. Ook nog een persbericht met een JOEKEL van een taalfout verstuurd :@
pi_87223935
Ik typ belangrijke mails eerst in Word.. dan kan ik ze niet zomaar naar de verkeerde personen sturen, nou ja kan wel, maar de kans dat je dan overhaast iets verstuurd is kleiner. :Y
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:57:28 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87223992
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:55 schreef Swietje het volgende:
Ik typ belangrijke mails eerst in Word.. dan kan ik ze niet zomaar naar de verkeerde personen sturen, nou ja kan wel, maar de kans dat je dan overhaast iets verstuurd is kleiner. :Y
Is wel een goed idee, maar ik stuur de hele dag door belangrijke mails (is mijn werk :P ) en het zou echt te veel moeite zijn iedere mail eerst in Word te schrijven. Zeker als het alleen maar een reactie is. Typ ze net zo snel als een reply op fok.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:58:08 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87224015
quote:

[..]

Saaie lijstjes ritme :D
Nee, een basislijst is het gewoon...
Zodat je na een vreetbuiweekend weer gewoon verder kan gaan en dat je wel weet dat het wel weer goed komt :')
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:59:19 #68
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87224074
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:54 schreef _aurum_ het volgende:
wat ik heeeel vaak doe met belangrijke mailtjes. Mailtje typen en opslaan als draft.

Dan even wat anders doen en later herlezen, alles checken en als ik zeker ben dat alles ok is, op verzenden drukken :Y
Tsja, ik had de tekst van het mailtje wel gecheckt..maar ik dacht dat ik op antwoorden aan gedrukt had op een mailtje dat hij naar de hele groep had gestuurd. Had ik ook gedaan, maar blijkbaar als je een maitlje aan de hele server-lijst stuurt, verandert hij het antwoorden aan adres ook in de hele serverlijst.

Ach ja. Het was een goede aanbevelingsbrief, en heb hem met een paar heeeeele kleine aanpassingen teruggekregen. Nu nog de sollicitatiebrief in elkaar flansen. Dat staat eigenlijk voor nu op het programma, maar kan me niet concentreren..
pi_87224083
quote:

[..]

Ik vind het makkelijker om gezonde keuzes te maken als ik het van tevoren bedenk dan wanneer ik al honger heb, en als ik weinig tijd heb om te plannen wat ik ga eten val ik gewoon terug op dat basislijstje zodat ik in elk geval niet in de verleiding kom om iets ongezonders te kopen ofzo.
Overdag eet ik toch maar achter m'n bureau, dan vind ik het niet zo erg om elke dag (ongeveer) hetzelfde te eten. Zolang het avondeten maar een beetje afwisselend is. :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:59:47 #70
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87224098
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Saaie lijstjes ritme :D
Nee, een basislijst is het gewoon...
Zodat je na een vreetbuiweekend weer gewoon verder kan gaan en dat je wel weet dat het wel weer goed komt :')
Oh daarom :D Geen last van. Sport gewoon een uurtje extra.

Hoe gaat het eigenlijk met jou? Lukt het je al wat meer te eten zonder schuldgevoelens?
pi_87224185
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is wel een goed idee, maar ik stuur de hele dag door belangrijke mails (is mijn werk :P ) en het zou echt te veel moeite zijn iedere mail eerst in Word te schrijven. Zeker als het alleen maar een reactie is. Typ ze net zo snel als een reply op fok.
Dan eerst mail typen en dan pas e-mailadres typen? Of maak je dan nog steeds die fout? :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:02:02 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87224188
Ik kan echt niet iedere ochtend hetzelfde ontbijten, ik móet dat gewoon variëren. Kweetniet. Kan ook niet helemaal uitleggen waarom :'). Dwangneurose ofzo.
pi_87224229
Waarom, als ik afwas, moet ik daarna altijd dweilen :')!
pi_87224274
Aaaaargh, ik weet alweer waarom ik de eerste fase van een onderzoek zo vervelend vind. Ik voel me dan altijd zo dom. |:(
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:04:35 #75
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87224287
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan echt niet iedere ochtend hetzelfde ontbijten, ik móet dat gewoon variëren. Kweetniet. Kan ook niet helemaal uitleggen waarom :'). Dwangneurose ofzo.
Heb ik ook. Het liefst eet ik iedere dag van de week iets anders. Heel gezond m.i.
pi_87224344
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet altijd droge kleren aantrekken.
*boks* :')
pi_87224365
Daarom heb ik ook zo'n hekel aan afwassen.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:06:57 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87224404
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heb ik ook. Het liefst eet ik iedere dag van de week iets anders. Heel gezond m.i.
Ja! Herkenbaar.

Ik vind het ook vreselijk dat ik eigenlijk alleen brood mee kan nemen als lunch omdat er 0,0 voorzieningen zijn verder om dingen te bewaren / bereiden. Echt kak.
pi_87224407
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:04 schreef Ewelina het volgende:
Aaaaargh, ik weet alweer waarom ik de eerste fase van een onderzoek zo vervelend vind. Ik voel me dan altijd zo dom. |:(
:*

Tink: daar heb je ook weer gelijk in, variatie is ook gezond. :)
pi_87224414
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:45 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Meestal was het zoiets als dit:
O: Brinta of yoghurt met een klein beetje cruesli (eigenlijk slecht, simpele muesli zonder troep is veel beter)
T: snee volkorenbrood met mager beleg, fruit
L: 2 sneetjes volkorenbrood met mager beleg
T: 2x knackebrod of een snee volkorenbrood (of 2) met cup-a-soup
D: dat wisselde
T: koffie met magere melk met een blokje chocolade of een glaasje wijn, in elk geval nog iets lekkers

Over avondeten: ik deed een tijdlang Weight Watchers, dus punten tellen voor wat je eet, en daarbij mag je bepaalde soorten groente en fruit onbeperkt eten dus at ik tussendoor veel fruit en 's avonds veel groente. Je mag dan ook voor een vast aantal punten een onbeperkte portie aardappels of pasta, en daar nam ik dan soms best veel van maar dat is nog altijd beter dan honger lijden en daardoor gaan snaaien. Dat doe ik eigenlijk nog steeds, gisteren nog twee borden stamppot op. :9 Gewoon aardappel met groente en een scheutje melk, daar is volgens mij nog nooit iemand dik van geworden. Verder probeerde ik meestal toch wel een ons vlees/vis/vleesvervanger te eten want dat heb je gewoon nodig, maar dan wel iets magers.
Hmm, oke, hier kan ik wel wat mee, mijn probleem is vooral het er aan beginnen en het feit dat ik niet zon zin heb in het avondeten koken. Ik ga me wel hieraan proberen te houden alleen dan geen brinta maar brood sochtends en ipv wijn enzo tussendoor op school toch milkbreak, merk dat dat bij mij toch wel werkt
als ik iets "lekkers" mag. Thanks!!!

Oh, kennen jullie trouwens Glee? Ik zie het nu voor het eerst, en het is best leuk!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:10:32 #81
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87224554
speaking of afwassen.. dat moest ik maar eens even doen ;(
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:13:23 #82
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87224659
Variatie kan natuurlijk altijd... maar soms zijn er geen mogelijkheden en dan is het simpelweg plannen.

Lijst voor morgen
O": 200 vla, 200 yoghurt
T's: boterham kaas, tomaat, kwart komkommer, peer, appel.
L: Kom mosterdsoep met spekjes, 2 boterhammen osseworst, beker melk
T's: boterham kaas, blokje choco, wortels
D: Spruitjes, lever en rijst
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:13:45 #83
70532 loveli
N
pi_87224673
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Geen idee, maar kudo's dat je afwast. De eerste keer dat ik echt alleen woonde, deed ik dat pas toen alle borden en lepels op waren (sociale dwang van huisgenoten was weg). En aangezien ik een 12-persoons servies had met soep- ontbijt- en dinerborden èn een bestekcassette met 6 couverts en nog wat restbestekspullen.... -O-
crap in = crap out
pi_87224677
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
[quote] Op dinsdag 5 oktober 2010 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Sowieso een heel ongeconcentreerde dag. Ook nog een persbericht met een JOEKEL van een taalfout verstuurd :@
mjaah, niemand is perfect :+
Kan ik me goed voorstellen. Zo flapte ik er vandaag uit dat ik ook overwogen had op een vacature te solliciteren bij een concurrent :@
[/quote]
pi_87224682
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:05 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik moet altijd droge kleren aantrekken.
*boks* :')
Ik maak mijn aanrecht altijd droog met een trekker :D Anders is het altijd zo soppig :D

Hahaha omg ik was de kraan vergeten maar ik snap niet waarom hij overstroomde :'(?!!
pi_87224712
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen idee, maar kudo's dat je afwast. De eerste keer dat ik echt alleen woonde, deed ik dat pas toen alle borden en lepels op waren (sociale dwang van huisgenoten was weg). En aangezien ik een 12-persoons servies had met soep- ontbijt- en dinerborden èn een bestekcassette met 6 couverts en nog wat restbestekspullen.... -O-
Ik heb vandaag 2x afgewassen omdat het sneller gaat als het nog vers is :P Spoel het sowieso meteen af na het koken/eten..
pi_87224748
Mijn broertje kwam eten en ik heb hem verleid met pizza met daarop friet :D ^O^! En bier!!!!
pi_87224810
ik eet ook overdag meestal hetzelfde. Ik ben ook meer een functionele eter geworden. Varieer voor de vorm in het weekend, niet omdat ik er behoefte aan heb.
pi_87224819
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn broertje kwam eten en ik heb hem verleid met pizza met daarop friet :D ^O^! En bier!!!!
Bedankt, nu heb ik zin in pizza én friet. :D
Dat is dus zo'n moment waarop het handig is dat de stamppot al gepland en gekookt is. :P

Oh, en wat ik nog wou zeggen: variëren gaat makkelijker als je eenmaal een beetje in je systeem hebt zitten wat gezonde mogelijkheden zijn, en dat heeft wat tijd nodig.
pi_87224844
oh en AKnyke, life is ook tof. http://www.imdb.com/title/tt0874936/
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:18:15 #91
70532 loveli
N
pi_87224845
En een PF-je:
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:55 schreef Viking84 het volgende:
Anyway. On the bright side: ik ben morgen vrij, ik heb het verzameld werk van Couperus in mijn bezit en ik ga donderdag en vrijdag lekker verven met de onderbouw *O*.
Bright side en Louis Couperus zijn in mijn hoofd niet met elkaar te combineren. Maar als het jouw ding is, veel plezier met het verwende kreng Eline :P
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:21 schreef shinydiscoball het volgende:
Mannen! :(

(niet neen).
Mannen :') neen O+
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Roerbakgroenten en zoiets ongeveer:

:+
Da's dus wel een aardappellepel en geen groentelepel.
Na 3 keer overlezen geloof ik dar aardappellepel met het juiste aantal p's, e's en l-len is gespeld.
crap in = crap out
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:21:09 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87224973
Oh :@. Geen verstand van :+.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:23:11 #93
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87225061
We gaan een leuk experiment doen, het heet het geen-boodschappen-experiment. Boodschappen doen is een hel. Na je werk wurm je je langs de door de overdag-tijd-zat-hebbende huisvrouwen leeggeroofde schappen. Maar nu dus niet meer. We gaan zo lang mogelijk teren op onze voorraden. En dat zijn: diverse potgroenten, een kwart zak diepvriesgehaktballen van IKEA, een doos met nog zeven eieren, afbakstokbroden, een kilo aardappelen, een paar plakken kaas, pepercervelaat, ingeblikte zalm en tonijn (als het nog goed is), pannenkoekenmix, divers ingeblikt fruit, aangevreten zakken pasta, rijst, quinoa, amarant (die gooien we weer weg na het koken), een zak uiensoep en anderhalf brood in de diepvries. Steun ons. :)
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87225146
en als 't op is: weekboodschappen + weer een goede degelijke en gezonde voorraad aanleggen ^O^
Ja doei.
pi_87225192
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eens met Tink! Het moet wel leuk blijven, en een patroon wat voor je hele leven kan werken.
:Y :Y
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:28:05 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87225303
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik maak mijn aanrecht altijd droog met een trekker :D Anders is het altijd zo soppig :D

Hahaha omg ik was de kraan vergeten maar ik snap niet waarom hij overstroomde :'(?!!
Met een wat?

Bedoel je zo'n ding met een zeempje eraan? Daarmee trek ik de plassen water in de badkamer richting doucheputje. We hebben echt een idiote badkamer :'). Geen wonder dat ze de boel plat willen gooien.
Niet meer actief op Fok!
pi_87225305
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja! Herkenbaar.

Ik vind het ook vreselijk dat ik eigenlijk alleen brood mee kan nemen als lunch omdat er 0,0 voorzieningen zijn verder om dingen te bewaren / bereiden. Echt kak.
en salades dan??? Je zou eventueel gewoon een koeltasje mee kunnen nemen :)
Ik vaak 's avonds vaak een salade en doe de dressing apart in een bakje.. en dat mix ik dan door elkaar op het werk.
pi_87225308
In het weekend boodschappen doen gaat een stuk beter. Dan hebben ze zowaar brood enzo. :o
pi_87225329
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:17 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Bedankt, nu heb ik zin in pizza én friet. :D
Dat is dus zo'n moment waarop het handig is dat de stamppot al gepland en gekookt is. :P

Oh, en wat ik nog wou zeggen: variëren gaat makkelijker als je eenmaal een beetje in je systeem hebt zitten wat gezonde mogelijkheden zijn, en dat heeft wat tijd nodig.
Ja ik kan wel mijn best doen maar dit waardeert hij meer w/
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:28:44 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87225343
OMG, puberruil op ned.3. Hardcore Feyenoordergezin krijgt Joods meisje en vice versa. OMG!!!
pi_87225446
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
OMG, puberruil op ned.3. Hardcore Feyenoordergezin krijgt Joods meisje en vice versa. OMG!!!
Ooooh. Dat moet ik zien. :D
pi_87225476
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Met een wat?

Bedoel je zo'n ding met een zeempje eraan? Daarmee trek ik de plassen water in de badkamer richting doucheputje. We hebben echt een idiote badkamer :'). Geen wonder dat ze de boel plat willen gooien.
Ik bedoel een wisser

pi_87225490
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr echt.. ik word soms dood moe van een collega (en ik ben zijn Manager...)

Maar omdat meneer erg goed is in zichzelf zo belangrijk vinden zijn eigen uren in te mogen delen, zit ik nu nog 2 uur met hem te msn'en omdat hij niks snapt!!!!!!!!!!

GRRRR en ik had al vanaf 8 tot 17:45 gewerkt

Maar ik kan het wel niet doen en dan haalt meneer zijn deadline WEER niet en dan heeft alleen de klant er nadeel van..

Ik haat verantwoordelijkheden soms
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:32:05 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87225544
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik bedoel een wisser

[ afbeelding ]
Die gebruik ik idd ook in de badkamer :).
Niet meer actief op Fok!
pi_87225549
Kun je hem niet op het beoordelingsgesprek dan een negatieve beoordeling geven? Contract niet verlengen?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:34:06 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87225656
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef Duvel het volgende:
We gaan een leuk experiment doen, het heet het geen-boodschappen-experiment. Boodschappen doen is een hel. Na je werk wurm je je langs de door de overdag-tijd-zat-hebbende huisvrouwen leeggeroofde schappen. Maar nu dus niet meer. We gaan zo lang mogelijk teren op onze voorraden. En dat zijn: diverse potgroenten, een kwart zak diepvriesgehaktballen van IKEA, een doos met nog zeven eieren, afbakstokbroden, een kilo aardappelen, een paar plakken kaas, pepercervelaat, ingeblikte zalm en tonijn (als het nog goed is), pannenkoekenmix, divers ingeblikt fruit, aangevreten zakken pasta, rijst, quinoa, amarant (die gooien we weer weg na het koken), een zak uiensoep en anderhalf brood in de diepvries. Steun ons. :)
We hebben ook nog havermout en bedorven gebroken lijnzaad *).
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:35:08 #107
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87225707
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

We hebben ook nog havermout en bedorven gebroken lijnzaad *).
Jippie.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87225725
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:32 schreef Ewelina het volgende:
Kun je hem niet op het beoordelingsgesprek dan een negatieve beoordeling geven? Contract niet verlengen?
Tja het probleem is, dat hij onze beste programmeur is op dit moment...
En het is zo moeilijk om goede mensen te vinden en dan moeten ze ons product nog gaan begrijpen.

Maar ik heb er al zoveel gesprekken met hem over gehad en iedere keer geeft hij me ook gelijk en spreken we af er wat aan te doen en dan gaat het weer een tijdje goed... en dan gaat het weer de verkeerde kant op..
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:35:45 #109
70532 loveli
N
pi_87225736
quote:
Ik steun jullie misschien als er meer diepvriesgroenten bijkomen en m,isschien een multivitamine. Ingeblikt fruit is suikersuikersuikersuiker want meestal op siroop.

Of je doet een ander experiment: weekmenu's met meer vers spul en een of twee keer in de week boodschappen doen in de avonduren.
crap in = crap out
pi_87225773
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ah dat moet ik ook zien.

Feyenoord :X
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:37:30 #111
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87225822
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik steun jullie misschien als er meer diepvriesgroenten bijkomen en m,isschien een multivitamine. Ingeblikt fruit is suikersuikersuikersuiker want meestal op siroop.

Of je doet een ander experiment: weekmenu's met meer vers spul en een of twee keer in de week boodschappen doen in de avonduren.
Nee, we doen nu dit experiment. Dat experiment met boodschappen in de avonduren is even geweest. :{w
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:38:40 #112
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87225875
Je denkt trouwens toch niet dat we gewoon een blik fruit gaan zitten leeglepelen?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:40:51 #113
70532 loveli
N
pi_87226009
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:38 schreef Duvel het volgende:
Je denkt trouwens toch niet dat we gewoon een blik fruit gaan zitten leeglepelen?
Niet? -O-
crap in = crap out
pi_87226036
Ik wil dit van de IKEA.
NYSNO SLITBAR KNUBBIG EN DE GROTE MAAR DIE ZIE IK NIET MEER

Einde mededeling.
pi_87226096
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:31 schreef progje het volgende:
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr echt.. ik word soms dood moe van een collega (en ik ben zijn Manager...)

Maar omdat meneer erg goed is in zichzelf zo belangrijk vinden zijn eigen uren in te mogen delen, zit ik nu nog 2 uur met hem te msn'en omdat hij niks snapt!!!!!!!!!!

GRRRR en ik had al vanaf 8 tot 17:45 gewerkt

Maar ik kan het wel niet doen en dan haalt meneer zijn deadline WEER niet en dan heeft alleen de klant er nadeel van..

Ik haat verantwoordelijkheden soms
tussentijdse beoordeling? Of een keer gaan zitten en zijn workflow met hem doornemen en kijken wat er te verbeteren valt?
pi_87226100
En een orchidee in grote glazen vaas. Lekker cliché.
pi_87226146
Ik bedoel er verder niks mee ofzo maar dat meisje uit Rotterdam is best dom :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:43:45 #118
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87226159
tijd voor een lijstje:

O: havermout, banaan, lijnzaad
L+T: 4x volkoren boterham (1x vegapate, 1x pindakaas) +2 gele pruimen :9 +koffie met volle melk
S: half uur hardlopen
T: paar olijven
D: aardappeltjes uit de oven, beefburger tomaat, gebakken groente (wortel, courgette, champignon) met halvanaise en ketchup

= ongeveer 1600 kcal en dat vind ik zonder hardlopen al een beetje weinig dus ik neem zo iig nog een bakje yoghurt en ik overweeg ook een glas wijn te nemen :9
edit: heb eigenlijk helemaal geen honger en om nou tegen mijn zin in yoghurt te gaan zitten eten :')

nu eerst even mijn opdracht afmaken en insturen (ik geef mezelf tot 2200 u) en dan lekker relaxen en een leuke serie kijken!

[ Bericht 11% gewijzigd door Blurred86 op 05-10-2010 22:09:57 ]
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:44:05 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87226171
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik bedoel er verder niks mee ofzo maar dat meisje uit Rotterdam is best dom :P
Die vader heeft 't wiel ook niet uitgevonden hoor! :')
pi_87226197
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:35 schreef progje het volgende:

En het is zo moeilijk om goede mensen te vinden en dan moeten ze ons product nog gaan begrijpen.

Maar ik heb er al zoveel gesprekken met hem over gehad en iedere keer geeft hij me ook gelijk en spreken we af er wat aan te doen en dan gaat het weer een tijdje goed... en dan gaat het weer de verkeerde kant op..
vaker evalueren? Zet je de afspraken op papier?

Mensen kunnen nog zo 'goed' zijn, als ze meer moeite kosten dan dat ze waard zijn -> exit.
pi_87226307
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:42 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

tussentijdse beoordeling? Of een keer gaan zitten en zijn workflow met hem doornemen en kijken wat er te verbeteren valt?
allemaal al gedaan...
echt alles al geprobeerd, het zit zo in zijn karakter...

Hij heeft ook een beetje last van "asperger", dus ik moet altijd nog uitkijken ook hoe ik hem toespreek / aanpak.

Ik zit nu gewoon weer in een week dat ik zelf ook mega druk ben en er veel deadlines zijn en dan kost het me gewoon meer moeite om te gaan met zijn vervelende gedrag soms..

Naja gewoon vaak tot 10 tellen dan maar weer :P

Hij is vaak erg goed in zijn werk, als ik altijd maar uit kijk hoe ik hem benader en hem genoeg controleer..
Maar op zo'n dag als vandaag ben ik het gewoon ff zat
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:47:27 #122
277802 _Calimero_
pi_87226348
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil dit van de IKEA.
NYSNO [ afbeelding ] SLITBAR [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] KNUBBIG [ afbeelding ] EN DE GROTE MAAR DIE ZIE IK NIET MEER

Einde mededeling.
goeie mededeling!
Ik ben vooral blij met mijn nieuwe gordijnen:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90160249
pi_87226466
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Die vader heeft 't wiel ook niet uitgevonden hoor! :')
Nee :')
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:50:23 #124
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87226502
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet? -O-
Jawel, maar dat zetten we dan in de lijstjes als "twee perziken".
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87226592
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:47 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

goeie mededeling!
Mooi! Zijn die een beetje dik?
pi_87226743
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:47 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

goeie mededeling!
Mooi!
Je had toch die gevlochten bamboelamp? Die had ik gezien, is mooooi O+
pi_87226779
Ik moet nog furfen in mijn kamertje :P
pi_87226994
ok mijn lijstje is nog uitgebreid met een glas rode wijn.. Naja schijnt nog gezond te zijn ook :+
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:59:26 #129
277802 _Calimero_
pi_87227012
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Mooi! Zijn die een beetje dik?
Ze zijn heel dik ja! En er zit een motiefje in, dat vind ik leuk!

En Puff; klopt, die heb ik inderdaad! (hoe weet je dat?ik kon er namelijk geen plaatje van vinden..) en hij is zeker mooi, geeft heel leuk licht ook!Nu hoef ik niet perse 100 kaarsen aan voor sfeer, maar 3 volstaat oO<
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:59:40 #130
277802 _Calimero_
pi_87227024
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet nog furfen in mijn kamertje :P
Welke kleur?
pi_87227030
Heb je een eigen foto cali?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:08:28 #132
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87227505
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:35 schreef progje het volgende:

[..]

Kan het niet zijn dat hij die vrijheid nodig heeft om tot goede resultaten te komen? Ik zou hem die vrijheid geven, maar wel binnen bepaalde kaders. Dus niet van jou verwachten dat je hem nog begeleid buiten jouw werktijden, maar wel de vrijheid om flexibel te werken. Geven en nemen dus.
pi_87227758
Ja maar het bedrijf "geeft" hem al zoveel en we krijgen er helaas te weinig voor terug....
En dat is soms wat moeilijk.

Hij mag al meer dan de andere medewerkers van onze afdeling (dit allemaal duidelijk uitgelegd aan de rest)
Hij werkt ook liever 's avonds / 's nachts en is geen ochtendmens, dat begrijp ik allemaal..

Laat ik het er maar op houden dan de verhoudingen gewoon een beetje weg zijn..

Naja er zit niks anders op dan weer duidelijk richting hem te zijn..
Maar die asperger maakt het communiceren soms wat ingewikkeld, als ik het op het verkeerde moment doe, slaat hij helemaal op slot en hebben we 1 week niks aan hem.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:14:47 #134
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87227817
Oke, dan houdt het op inderdaad. En goede programmeurs zijn inderdaad moeilijk te vinden :{
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:15:44 #135
277802 _Calimero_
pi_87227867
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heb je een eigen foto cali?
nee, ze hangen nog niet.
Als ze er hangen maak ik een foto ok!
pi_87227875
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:14 schreef Tinkepink het volgende:
Oke, dan houdt het op inderdaad. En goede programmeurs zijn inderdaad moeilijk te vinden :{
Ja en ik heb er het komende half jaar in Nederland zo'n 4 nodig

en in Amerika (Boston) in 2011 ook nog wel 4 :')

Naja komt ooit nog wel eens goed :+

en daarom moet ik nu zelf ook weer mee programmeren..
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:16:56 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87227941
Zal ik er maar eens een fout daglijstje ingooien :P
o. roggebrood met kaas
t. magnum classic
t. 3 bokkenpootjes
l. krentenbol + boterham krabsalade + boterham pindakaas
t. stuk taart
d. döner
t. calippo cola

Zo, dat was met voorsprong het slechtste lijstje van vandaag :')
pi_87228141
oeh maar wel lekker allemaal :9
pi_87228187
Tink, hoe voel je je vandaag? Nog pijnlijke ledematen? :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:22:00 #140
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87228248
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:20 schreef _aurum_ het volgende:
Tink, hoe voel je je vandaag? Nog pijnlijke ledematen? :)
Ja, nogal. En beroerd geslapen. }:|
pi_87228280

cocktails

Pip!

bureau/eetkamertafel iets

la cuisine

kitchen aid

Treurig welkom ding zonder plant..

bankje en treurige gordijnen

tegen over het bankje: muziek/laptop/tv

O ja ik zou nog foto's laten zien he? Ik wil nog wel een muur verven.... En ik vind die donkere bank/meubels/boxen/tafel niet zo leuk dus die zou ik nog wel wit willen maken of zo.
En ik moet nog echte stoelen :+!

Wel vind ik het tof dat al mijn keuken spullies zilver zijn! Alleen nog een vaatwasser :P O en de deur heb ik zilver gemaakt 8-)

O ja en ik wil nog ergens twee witte orchideeën op de grond in witte vaas.. Dit idee maar dan beter.

Oja.. Ik wil het hier denk ik leem verven? Zo iets is leem, maar leem is iets warmer

-edit-

jeej de foto's doen het toch :D

[ Bericht 10% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 05-10-2010 22:45:27 ]
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:24:15 #142
277802 _Calimero_
pi_87228369
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Zal ik er maar eens een fout daglijstje ingooien :P
o. roggebrood met kaas
t. magnum classic
t. 3 bokkenpootjes
l. krentenbol + boterham krabsalade + boterham pindakaas
t. stuk taart
d. döner
t. calippo cola

Zo, dat was met voorsprong het slechtste lijstje van vandaag :')
Daar ga ik helaas overheen w/

O: stroopwafels
L; 3x gekookt ei, sultana
D: m&m's
:Y)
pi_87228409
Omg, ik ga een detox kuur doen 2 weken maar dan mag ik geen koffie/alcohol. Alcohol, okee kan. maar koffie: neen. Bijna tentamens en zo!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:25:08 #144
277802 _Calimero_
pi_87228420
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]

O ja ik zou nog foto's laten zien he? Ik wil nog wel een muur verven.... En ik vind die donkere bank/meubels/boxen/tafel niet zo leuk dus die zou ik nog wel wit willen maken of zo.
En ik moet nog echte stoelen :+!

Wel vind ik het tof dat al mijn keuken spullies zilver zijn! Alleen nog een vaatwasser :P O en de deur heb ik zilver gemaakt 8-)

O ja en ik wil nog ergens twee witte orchideeën op de grond in witte vaas.. Dit idee maar dan beter. [ afbeelding ]

Oja.. Ik wil het hier denk ik leem verven? Zo iets is leem, maar leem is iets warmer

[ afbeelding ]

-edit-

de rest van de foto's wil niet :'(!!!
Leem is mooi, dat ken ik wel!!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:26:38 #145
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87228483
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:24 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Daar ga ik helaas overheen w/

O: stroopwafels
L; 3x gekookt ei, sultana
D: m&m's
:Y)
Niet :P JIj hebt 3x iets gezonds gegeten (ei,ei en ei) en ik maar 2 x (roggebrood en pindakaas)
pi_87228487
Zonder koffie kom ik de ochtend niet eens door
pi_87228700
Blah :{ Ik maak me een beetje zorgen om mijn project. Ik bedoel, leuk dat ik kan meekijken, maar ik wil iets dóen. Ik moet ook iets doen, anders krijg ik geen studiepunten. Mijn begeleiders wuiven het een beetje weg en dat het wel goed komt, maar ik moet gewoon een project doen wat ook echt 3 maanden aan studiepunten waard is. Het was wel pas mijn derde dag, maar ik zit me de halve dag te vervelen...
pi_87228745
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Omg, ik ga een detox kuur doen 2 weken maar dan mag ik geen koffie/alcohol. Alcohol, okee kan. maar koffie: neen. Bijna tentamens en zo!
Wat houdt de detoxkuur nog meer in? :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:35:17 #149
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87228935
Heeft Syrena eigenljk al gepost vandaag? Volgens mij is ze jarig *O*
pi_87228981
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:31 schreef Sts het volgende:

[..]

Wat houdt de detoxkuur nog meer in? :P
die ampullen plus creme doe je dus 1 week. op dag 1 en op dag 8 wegen. en die creme smeer je daarna nóg een week, 2 keer per dag

kreeg ik te horen :P
pi_87229047
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, nogal. En beroerd geslapen. }:|
lekker warm douchen voor je je bed instapt :Y
pi_87229140
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:30 schreef Sts het volgende:
Blah :{ Ik maak me een beetje zorgen om mijn project. Ik bedoel, leuk dat ik kan meekijken, maar ik wil iets dóen. Ik moet ook iets doen, anders krijg ik geen studiepunten. Mijn begeleiders wuiven het een beetje weg en dat het wel goed komt, maar ik moet gewoon een project doen wat ook echt 3 maanden aan studiepunten waard is. Het was wel pas mijn derde dag, maar ik zit me de halve dag te vervelen...
kan je niet 1 van die begeleiders apart trekken en even duidelijk kenbaar maken waar je je zorgen over maakt?

Enneuh :*
pi_87229181
oh en leem hebben wij in de computerkamer alleen heet ie bij ons anders :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:44:11 #154
277802 _Calimero_
pi_87229302
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Niet :P JIj hebt 3x iets gezonds gegeten (ei,ei en ei) en ik maar 2 x (roggebrood en pindakaas)
oh 2 maar! het waren 2 eieren geen 3, foutje :P
pi_87229379
Zoooo morgen de slaapkamer :P!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:45:48 #156
277802 _Calimero_
pi_87229382
mijn paps moest hier in de buurt zijn voor werk en zou nog even langskomen op de terugweg,maar eigenlijk ben ik héél moe en verlang ik naar mijn bed + een nacht doorslapen zonder steeds te hoesten... Denk dat ik toch maar vast tanden ga poetsen en pyjama aan ga doen :@ :O
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:46:07 #157
277802 _Calimero_
pi_87229404
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zoooo morgen de slaapkamer :P!
Wat heb je vandaag dan gedaan?
pi_87229427
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Wat heb je vandaag dan gedaan?
Foto's gemaakt? Iemand vroeg er om, chico geloof ik!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:47:02 #159
277802 _Calimero_
pi_87229440
Ik ga morgenochtend fitnessen, en 's avonds spinningles geven, maar ik twijfel of ik hardlopend naar de sportschool zal gaan? (=niet zo ver, tis nog geen 10 minuutjes fietsen). Heb geen last meer van mijn voet sinds gisteren namelijk...
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:47:26 #160
277802 _Calimero_
pi_87229457
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

dat is niet wat je net postte toch?

Ik wil ook foto's zien!
pi_87229468
Ja je moet ff die post opnieuw bekijken!!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:48:10 #162
277802 _Calimero_
pi_87229484
oja ik zie het inderdaad, ga ik nu even doen 8-)

Denk dat het inderdaad mooi is als je de donkere dingen wit maakt!
Leuk huisje heb je hoor, de kwaliteit van de foto's/licht is wat slecht, dus moeilijk in te schatten maar volgens mij is het best knus en toch ook stijlvol wel! :Y
pi_87229574
Je kan op de foto's klikken trouwens, voor groter
pi_87229614
Hoe hou je verborgen dat je ff niet drinkt :o?
pi_87229637
Ja betere foto's komen wel een andere keer ;)
pi_87229645
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:39 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

kan je niet 1 van die begeleiders apart trekken en even duidelijk kenbaar maken waar je je zorgen over maakt?

Enneuh :*
Het is denk ik een beetje de mentaliteit hier :? . Het lijkt niet echt door te komen. Misschien dat het beter werkt bij de professor zelf, maar zij had het extreem druk deze week en is daardoor vrijwel onbereikbaar. Volgende week ga ik er echt een punt van maken.
Maar het is niet allemaal kommer en kwel, verder is het heel leuk hier :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:52:49 #167
277802 _Calimero_
pi_87229677
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe hou je verborgen dat je ff niet drinkt :o?
maltbier bestellen als niemand kijkt?

Druivensap in een wijnglas drinken?

Zeggen dat je bep medicatie gebruikt waardoor je niet mag drinken?

Schijt hebben aan de mening van anderen?

ik ga maffen, truste!
pi_87229688
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

die ampullen plus creme doe je dus 1 week. op dag 1 en op dag 8 wegen. en die creme smeer je daarna nóg een week, 2 keer per dag

kreeg ik te horen :P
Ooh, je doet het voor je huid! Of niet? :?
pi_87229716
Mij maakt de mening niet uit, maarr als ik op stap ben wil ik op stap zijn en geen vragen beantwoorden van 'waarom drink je niet'. 'waarom eet je geen vlees' hoor ik namelijk al vaak genoeg :P!!
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:56:29 #170
70532 loveli
N
pi_87229837
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mij maakt de mening niet uit, maarr als ik op stap ben wil ik op stap zijn en geen vragen beantwoorden van 'waarom drink je niet'. 'waarom eet je geen vlees' hoor ik namelijk al vaak genoeg :P!!
Gewoon zeggen dat je aan de lijn bent. Doe ik ook altijd. Altijd leuk, de reacties.
crap in = crap out
pi_87229929
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:52 schreef Sts het volgende:

[..]

Ooh, je doet het voor je huid! Of niet? :?
Nee voor een testpanel.
pi_87229979
Mijn definitieve lijstje:

O: broodje pindakaas
T: appel en half puntje gebak
L: tomatensoepje, broodje kipfilet, kwark en 1,5 kiwi
T: broodje kipfilet, 6 winegums
D: witlof ham kaas en een gehaktbal
S: 20 min fietsen
T: 2,5 pitabroodje kaas

Ik ben tevreden :s) Nu op bed! Morgenmiddag naar stomme taalpilot :6

EDIT:

Ow en moest mn uitstrijkje uitslag voor het weekend al binnen hebben, heb nog niets. Kan morgen ook niet bellen: geen pauze. Pleindienst in pauze, en meteen na schooltijd deuren dicht en met gierende banden naar de taalpilot rijden ... die duurt tot iets na half 5 en dan met collega's terug. Dus kan pas donderdag bellen :{
pi_87230099
Ik ga ff mailen of ik er ook geestelijke bijstand bij krijg
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:03:46 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87230136
Zooo terug!

Betreft baantje hier: weegschaal zegt: ik neig nu weer naar proberen (1 dag per week ofzo) en als het dan blijkt te zuigen stoppen w/

Knopen en doorhakken, meh.
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:04:38 #175
70532 loveli
N
pi_87230165
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zooo terug!

Betreft baantje hier: weegschaal zegt: ik neig nu weer naar proberen (1 dag per week ofzo) en als het dan blijkt te zuigen stoppen w/

Knopen en doorhakken, meh.
Wat voor baantje is het? Iets wat mogelijk leuk is?
Of is het "iets dat"? Een van de dingen die ik nooit goed onthouden heb.
crap in = crap out
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:08:15 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87230304
Loveli: ik PM je de beschrijving die de meneer heeft getypt wel even!
Ik vond het wel okay klinken, het is iig een veld waarin ik nog niks heb gedaan :+

Oh en sorry dat ik er wéér over begin :@ :') Het houdt me nogal bezig. Ik moet écht leren beslissingen nemen. En erachter te staan. :')
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:09:54 #177
331 Merel
Be here now.
pi_87230375
M'n internet doet het weer *O* Straks even bijlezen, want op mobiel was dat niet handig.

Net m'n eerste schaatsles gehad. Ik kan er níks van. En ik ben geen natuurtalent. En de rest in mijn lesgroep wel. Maar ach, heeft de leraar wat te doen. Ik vind het zeker als sport tellen, ik ben kapot!

Lijstje:
S - fietsen
O - yoghurt met rode vruchten
L - bruine boterham sambalkaas, bruine boterham filet americain, bakje slaspul, melk
T - beker vivit, appel, banaan, koekje
S - fietsen
D - macaroni met ham en ontbijtworst een hoop gesmolten kaas, sla
S - schaatsen
T - glühweintje

Prima lijst, op de lading kaas in het avondeten na misschien
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:11:47 #178
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87230446
Wat goed dat je leert schaatsen! Ik kon dat nooit, heb de balans van een doperwtje :o

Tof hoor! En tuurlijk is dat sport! Zie Rintje :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:12:15 #179
236335 neen
schone schijn
pi_87230469
Oh Maria, ik weet natuurlijk ook niet hoe en wat hoor maar goed. Het lijkt mij nu een beetje dat je wel lekker in Leeds zit maar verder eigenlijk weinig contact hebt met Engelse mensen, voornamelijk andere internationale studenten. Leuk natuurlijk, maar stel je gaat daar werken. Dan heb je ook nog wat contact met Engelse mensen? Dat is misschien ook een plus.
het lijkt niet wat het is
pi_87230506
Hoi!

Thanks voor alle felicitaties!

maria gefeli ook!!

Mo, heb je de baan nou gekregen? *niet bijgelezen heeft
pi_87230541
:W .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_87230564
Lijstje:

O: shake van banaan en yoghurt
T: halve AH fruitsalade
L: 3 afbak kaiserbroodjes: 1x gerookte zalm, 1z salami, 1x hagelslag
T: 2 koekjes
D: tomatensop, gekookte aardappeltjes, spinazie
T: 3 handjes doritos

:s)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:14:28 #183
331 Merel
Be here now.
pi_87230568
De leraar zei: "Doe maar een rondje, dan kan ik even inschatten hoe goed jullie zijn". Dus de rest sjeest weg, en ik denk "Shit, hoe kom ik vooruit?!" :') Maar het voordeel: zij moeten allemaal techniekdingen oefenen en dat is keimoeilijk, dus je ziet niet zo snel resultaat. Ik ben in een uur gegaan van nauwelijks m'n evenwicht kunnen bewaren naar toch wel een paar metertjes netjes vooruitkomen. Verhoudingsgewijs maak ik dus veel sneller vorderingen *) ;)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:16:25 #184
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87230653
Perruche: Mo's gesprek ging goed maar ze wacht nog op het resultaat!

Neenmans: da's ook wel weer zo. In mn klasje zitten nu ook wel wat Engelse studenten en die zijn ook leuk, maar het bedrijfsleven laat wel een andere kant zien, lijkt me.
pi_87230772
Merel wat leuk, schaatsen!

Maria thanks voor de info, is het trouwens een leuke baan die je gaat doen? Heb ik nog andere dingen gemist?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:22:38 #186
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87230900
Pie toe da em-em voor Perrucheeee!
pi_87231170
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:30 schreef Sts het volgende:
Wat vervelend. -O- Wel herkenbaar hoor, bij allebei mijn stages heb ik (vooral in het begin) regelmatig niks zitten doen omdat ik echt niet verder kon tot ik mijn begeleider gesproken had, maar dat voor hem niet zo'n hoge prioriteit had.
Gewoon blijven vragen hoor, dat je graag aan de slag wilt kan niemand je kwalijk nemen! Dat werd mij trouwens ook letterlijk verteld. Ik had het gevoel dat ik te pushy was geweest, maar toen ik een keer een dag vrij vroeg zei mijn prof dat dat geen enkel probleem was omdat hij wel kon merken dat ik gemotiveerd was om veel af te krijgen tijdens mijn stage. :)
pi_87231537
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:13 schreef Perruche het volgende:
Hoi!

Thanks voor alle felicitaties!

maria gefeli ook!!

Mo, heb je de baan nou gekregen? *niet bijgelezen heeft
Beetje laat maar ik ben nu pas aan het bijlezen dus alsnog gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:49:33 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87231841
Knoop doorgehakt! Ik ga het proberen! Als het leuk is, mooi *O* Blijkt het ècht niet leuk te zijn of teveel energie te kosten, kan ik altijd nog stoppen neem ik aan! En dan heb ik wel iets moois erbij op mn CV. Voornemen: sowieso niet toezeggen meer te werken dan handig.

Excuses voor mijn vele gemekker en gewik en geweeg in het topique! Hier blijft het bij voor nu, echt waar!
En bedankt voor de vele meningen / adviezen O+ Ik ben het geloof ik met jullie allemaal eens :+ Luxe-probleem, zeg! :@
pi_87231873
Maria! Ik ben nu pas aan het bijlezen, maar dat wilde ik je ook als tip geven. Je kan altijd stoppen! Als het leuk is is het leuk, zo niet ben je z weg ;)

Kan je trouwens geen fiets kopen om daar te gebruiken?
pi_87231933
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Knoop doorgehakt! Ik ga het proberen! Als het leuk is, mooi *O* Blijkt het ècht niet leuk te zijn of teveel energie te kosten, kan ik altijd nog stoppen neem ik aan! En dan heb ik wel iets moois erbij op mn CV. Voornemen: sowieso niet toezeggen meer te werken dan handig.

Excuses voor mijn vele gemekker en gewik en geweeg in het topique! Hier blijft het bij voor nu, echt waar!
En bedankt voor de vele meningen / adviezen O+ Ik ben het geloof ik met jullie allemaal eens :+ Luxe-probleem, zeg! :@
:*
pi_87231946
quote:

In dat geval, jij ook gefeliciteerd! *O*
pi_87231962
@Maria: goed zo, volgens mij de beste keus die je kan maken _O_ *O*
pi_87231974
Slapen dames, truste!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:55:08 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87231986
Perruche: fietsen is hier niet zo gangbaar, er zijn hele stukken zonder fietspad en de meeste mensen die fietsen hebben helemaal een helm op enzo en fietsen op het voetpad :') Dus het wordt noodzakelijkerwijs lopen + bus! Maar dat komt denk ik wel goed. Kan ik iig naar de supermarkt op weg naar huis :+

Cootje: *;
pi_87232032
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:35 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft Syrena eigenljk al gepost vandaag? Volgens mij is ze jarig *O*
Als dat zo is op de valreep nog gefeli! O+
pi_87232060
Leuk Maria! Gefeli!!
pi_87232087
citeerd.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 00:01:44 #199
236335 neen
schone schijn
pi_87232180
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ga je nou nu wel of geen koffie drinken? Geen idee hoeveel jij drinkt maar ik lust wel een kopje :') meestal een liter per dag nu en dat houdt dus in dat ik veel koffiepauzes heb. Vanochtend was ik bijvoorbeeld 9 uur op school en 18 over 9 begonnen we met de eerste koffiepauze van een half uur. :')

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ah dat moet ik ook zien.

Feyenoord :X
NIETS is groter dan dat ENE woord _O_

quote:
Mijn ouders doen gewoon 1x in de week op zaterdag boodschappen, die hebben sowieso een dikke voorraad in de vriezers enzo maar toch. Extra aanvullen enzo en in principe hoeven ze niet nog een keer naar de winkel.

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Donders :~
  woensdag 6 oktober 2010 @ 00:06:58 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87232358
Progje en Mini en Shiny O+ Mailtje is verstuurd, the point of no return! B-)

Syrena is jarig? :o *op de valreep* (hier is het nog 23.06! :+ ) gefelie Syrenaaa! :D O+ *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door MariaEtcetera op 06-10-2010 00:12:33 ]
  woensdag 6 oktober 2010 @ 00:10:19 #201
236335 neen
schone schijn
pi_87232468
Oh is die jarig ja? Nou ik ben wel te laat dus alvast voor volgend jaar dan: gefeliciteerd.

Nu naar bed ofzo :9
  woensdag 6 oktober 2010 @ 00:17:50 #202
331 Merel
Be here now.
pi_87232691
Oh ik las trouwens over het niet-meer-boodschappen-doen-plan van XM en Duvel en dat vind ik — sorry dat ik het zeg — dus echt een dom idee. Als je zoals XM al niet van koken houdt (weet niet hoe Duvel daarover denkt) en nu al nauwelijks gevarieerd genoeg eet, moet je het jezelf niet nog moeilijker maken door je te beperken tot het blikvoer dat je toevallig nog in huis hebt. Dan moet je juist lekker en goed en gevarieerd eten! Is de AH-bezorgservice niet iets voor jullie? Of grote supermarkten vermijden en alles halen bij leuke kleine buurtwinkeltjes?
pi_87233329
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja klopt, leuk om een beetje van je kamer te zien :D.

Er was geen taekwondo :'). Maar wel allemaal demo's en workshops van andere sporten, dus alsnog wel beetje bezig geweest. Maar minder intensief dan de bedoeling.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 00:47:03 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87233478
Om Chico een keertje niet de laatste te laten zijn: :+

Jammer, maar andere keer wel dan? :Y) Ik faalde ook wat, wou morgen Zumbaën maar was vergeten te boeken (moet online), en nu zit ie al vol! Wel meteen Latin Vibes geboekt voor donderdag, doe ik iig iets :+

En nu ga ik apies doen! Waarbij ik het risico loop dat Chico alsnog de laatste is :P
pi_87233602
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 00:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

Jammer, maar andere keer wel dan? :Y) Ik faalde ook wat, wou morgen Zumbaën maar was vergeten te boeken (moet online), en nu zit ie al vol! Wel meteen Latin Vibes geboekt voor donderdag, doe ik iig iets :+

En nu ga ik apies doen! Waarbij ik het risico loop dat Chico alsnog de laatste is :P
Maar nu ben ik iig niet de laatste vanwege huiswerk :D. Dat is al een vooruitgang.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 00:53:24 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87233615
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 00:52 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maar nu ben ik iig niet de laatste vanwege huiswerk :D. Dat is al een vooruitgang.
De waarheid als een koei! O+

*kijkt enigszins schuldig zijwaards naar tekst over Algerijnse onafhankelijkheidsstrijd* oO< Morgen weer een dag :Y
pi_87234387
*lampje uitdoet.

En leuk dat je gaat werken in het buitenland Maria! Jij komt helemaal vol ervaringen terug straks :P.
  Vis een optie? woensdag 6 oktober 2010 @ 02:00:12 #208
70532 loveli
N
pi_87234394
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 00:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

*neemt stokje over*
crap in = crap out
  woensdag 6 oktober 2010 @ 02:07:33 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87234439
Ohai :')

Poging 1 tot slapen is mislukt :') Ik heb het rare gevoel alsof mn keel ietsje is samengetrokken ofzo? Slikken en door mond ademen gaat iig wat moeizaam en ik vind het een beetje eng en nou kan ik niet slapen oO<
  Vis een optie? woensdag 6 oktober 2010 @ 02:09:36 #210
70532 loveli
N
pi_87234454
Klinkt naar en weet zo 1 2 3 geen tips ofzo -O- Ik ga eens kijken of het mij wel lukt als ik onder het dons kruip.
crap in = crap out
pi_87234458
Chicooo kom je nog op de koffie binnenkort?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 02:19:31 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87234491
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 02:09 schreef loveli het volgende:
Klinkt naar en weet zo 1 2 3 geen tips ofzo -O- Ik ga eens kijken of het mij wel lukt als ik onder het dons kruip.
Slaap lekker! :*
pi_87234513
Zo. Laatste biertje gehad. Ben al drie keer gestopt onderweg naar huis want ik heb zooo geen zin om te fietsen..
  woensdag 6 oktober 2010 @ 02:49:54 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87234611
Het voelt minder maf, ik ga ook weer een poging wagen :Y

Wel thuis, PFert ;)
pi_87235030
Goedemorgen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_87235059
Goeiemorgen!

Ik ben moed aan het verzamelen voor een endje rennen. Eerst maar eens zien of het wel licht wordt, vandaag,
pi_87235084
Goedemorgen!
pi_87235154
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Loveli: ik PM je de beschrijving die de meneer heeft getypt wel even!
Ik vond het wel okay klinken, het is iig een veld waarin ik nog niks heb gedaan :+

Oh en sorry dat ik er wéér over begin :@ :') Het houdt me nogal bezig. Ik moet écht leren beslissingen nemen. En erachter te staan. :')
volgens mij moet je eerder leren een beslissing te nemen en er achter te blijven staan ;)

Hoeveel tijd heeft dit je nu al gekost? O-)
pi_87235206
:z mogge....

essay... heb nog tot 15.00uur..... whelp!
Ja doei.
pi_87235397
Gefeliciteerd met je baantje Maria! En wat je zegt, als het zwaar tegenvalt stop je toch?
Hopelijk een nuttige dag voor de boeg hier :)
pi_87235552
mogguh...

@maria hoest met de keel?

@moblo: succes met het halen van je deadline
  woensdag 6 oktober 2010 @ 08:15:18 #222
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87235576
goedemorgen :s)
pi_87235595
Hoi :W

Vroeg :Z
  woensdag 6 oktober 2010 @ 08:19:42 #224
277802 _Calimero_
pi_87235609
hoi, eindelijk eens doorgeslapen! Daro capsules my hero *O*
  woensdag 6 oktober 2010 @ 08:20:11 #225
277802 _Calimero_
pi_87235612
Goed dat je eruit bent Maria, ikhoop dat het leuk is, mooie ervaring!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 08:39:31 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87235834
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 00:17 schreef Merel het volgende:
Oh ik las trouwens over het niet-meer-boodschappen-doen-plan van XM en Duvel en dat vind ik — sorry dat ik het zeg — dus echt een dom idee. Als je zoals XM al niet van koken houdt (weet niet hoe Duvel daarover denkt) en nu al nauwelijks gevarieerd genoeg eet, moet je het jezelf niet nog moeilijker maken door je te beperken tot het blikvoer dat je toevallig nog in huis hebt. Dan moet je juist lekker en goed en gevarieerd eten! Is de AH-bezorgservice niet iets voor jullie? Of grote supermarkten vermijden en alles halen bij leuke kleine buurtwinkeltjes?
Eens met Merel.

Goedemorgen :). Ik zit aan mijn Brinta en om een uur of 10 ga ik hardlopen (mits Nachtwacht dan al uit bed is).
Niet meer actief op Fok!
pi_87235893
quote:

Geeft toch niks joh! Het lijkt me ook echt een lastige beslissing! Maar dit is toch een mooi compromis *O* *O* *O* .
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 6 oktober 2010 @ 08:44:39 #228
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87235906
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 08:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Eens met Merel.
Jullie humorspier is ernstig stuk.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87235975
BLERHGWHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

studeren is zó niet leuk als je er niet uit komt :')

Lijstje dan maar:

O: 3 roggebrood met smeerworst
T: appel
L: 3 roggebrood met kaas ofzo
T: appel/annanascrumble
D: biefstuk met champignonsaus en veel broccoli
T: wijntje
Ja doei.
pi_87236036
Lijstje van gister:
O: brinta
T: koffie met melk, aardbeienyoghurt
L: 2 boterhammen met gerookte kipfilet, koffie met melk
T: komkommer
D: aardappel anders en een plak rollade
T: 3 koekjes

En nog wat strepsils. Het heeft blijkbaar geholpen, keelpijn is een stuk minder dan gister :) .
Wel wat gebrek aan veggies... Vandaag staat dat wel op de planning!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87236455
Mogguh!

Vandaag is een kutdag! :(

Schrik ik wakker, schiet er pijn in m'n rug.

Wil ik een schone broek pakken, staat m'n hele kast onder het water :?
Blijkt dus dat een leiding van de verwarming lek is. Die toevallig weer achter m'n kast moet langslopen.

Nu zit ik op werk met pijn in m'n rug en een smerige broek. :(

[/klaag]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_87236551
Morning!

PF, ben je nog wel heelhuids thuisgekomen?

Mo, heb je nu wel een goed onderwerp enzo voor je essay? Even doorbikkelen ;)

Vandaag ga ik shoppen :') nu met een baan in het vooruitzicht heb ik ineen allemaal dingen nodig; een agenda, nette kleding, iets voor m'n haar (clip ofzo) thermosfles om soep/thee mee te nemen (en omdat ie gewoon mooi is!!). Ook een nette tas en moet m'n fiets laten fixen zodat ik erop naar het werk kan fietsen.

Heb er eigenlijk best wel zin in :)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:31:22 #233
236335 neen
schone schijn
pi_87236719
Wat een dagje vandaag, zo goed kom ik ze niet zo vaak door.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:32:41 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87236737
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 00:17 schreef Merel het volgende:
.. alles halen bij leuke kleine buurtwinkeltjes?
Dit zou echt een nachtmerrie van me kunnen zijn :'). Boodschappen doen is al niet m'n hobby, maar dan ook nog eens verschillende winkeltjes aflopen om m'n prut te krijgen..nee. Dat ga ik echt niet doen :@.

Duvel vindt koken minder erg dan ik, maar is ook niet echt een fan. AH Bezorgservice zou wel het meest ideaal zijn, jammer dat het zo &*(&@@^$(@-duur is en je minstens voor 70 euro moet bestellen :{.

Veel van de potjes groenten zitten tegen einde houdbaarheid aan, vandaar Ons Plan. Misschien dat we hooguit wat zuivel en fruit erbij moeten halen. Maar voor de rest redden we het! Heb nog 2 pakken broodmix ook!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:33:53 #235
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87236770
Heerlijk vooruitzicht Perruche O+

Ik ga zometeen een autobedrijf bellen, die hebben een koerierster nodig om auto-onderdelen bij garages langs te brengen :D Beste vriend van lief is automonteur en het leek m wel wat voor mij :') ik weet t zo net nog niet, maar autorijden is tof dus ik wil het wel proberen!

Verder ben ik nog steeds snipverkouden en heb ik vannacht elk uur van de klok gezien :O zo naar...
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:34:32 #236
277802 _Calimero_
pi_87236786
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:22 schreef Perruche het volgende:
Morning!

PF, ben je nog wel heelhuids thuisgekomen?

Mo, heb je nu wel een goed onderwerp enzo voor je essay? Even doorbikkelen ;)

Vandaag ga ik shoppen :') nu met een baan in het vooruitzicht heb ik ineen allemaal dingen nodig; een agenda, nette kleding, iets voor m'n haar (clip ofzo) thermosfles om soep/thee mee te nemen (en omdat ie gewoon mooi is!!). Ook een nette tas en moet m'n fiets laten fixen zodat ik erop naar het werk kan fietsen.

Heb er eigenlijk best wel zin in :)
klinkt goed!

Wat heb je eigenlijk voor baan? dat heb ik gemist geloof ik..
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:51:56 #237
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87237135
Wat voor baan heb je eigenlijk, Perruche?

Oh, wat calimero zegt!
pi_87237209
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:33 schreef LadyBlack het volgende:
Heerlijk vooruitzicht Perruche O+

Ik ga zometeen een autobedrijf bellen, die hebben een koerierster nodig om auto-onderdelen bij garages langs te brengen :D Beste vriend van lief is automonteur en het leek m wel wat voor mij :') ik weet t zo net nog niet, maar autorijden is tof dus ik wil het wel proberen!

Verder ben ik nog steeds snipverkouden en heb ik vannacht elk uur van de klok gezien :O zo naar...
Vragen ze expliciet om een vrouw? Dan zou ik toch wat voorzichtig zijn _O- :+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87237300
er komt langzaam een béétje schot in...
Ja doei.
pi_87237374
Cali, wat zijn dat, die daro-capsules? Ik kan me ook niet meer heugen dat ik gewoon 8 uur achter elkaar heb geslapen. Het is altijd in 2 of meer etappes.

Ik ben m'n voorraadkast en vriezer ook aan het leegeten, maar ik haal daarbij wel verse groenten, vers fruit en zuivel en zo. Dan is er niks mis mee. Als je één keer in de week daar boodschappen voor doet moet je gewoon ook wat langer houdbare groenten inplannen, dan kan dat best. Potgroenten eet je gewoon erbij dan. Ik weet niet wat voor soort potgroente het is, maar wel altijd lekker om daar toch wat sla of rauwkost bij te eten en het sws niet de hele week te doen, want dat lijkt me saaaaai.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:02:05 #241
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87237384
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:54 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Vragen ze expliciet om een vrouw? Dan zou ik toch wat voorzichtig zijn _O- :+ .
Ja! :D

En de vorige sollicitantes waren te dom of te bang geweest :') ik ben erg benieuwd wat ik kan verwachten.
pi_87237387
Nynke en Cali PM!
pi_87237395
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:02 schreef Perruche het volgende:
Nynke en Cali PM!
}:|
pi_87237505
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:02 schreef conleche het volgende:

[..]

}:|
he? wat? :P

quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:02 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja! :D

En de vorige sollicitantes waren te dom of te bang geweest :') ik ben erg benieuwd wat ik kan verwachten.
bang? Waarvan? dat klinkt niet zo goed :') wanneer ga je erheen? als je gaat?
pi_87237532
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:07 schreef Perruche het volgende:

[..]

he? wat? :P
*Staart naar grijs envelopje.*
pi_87237589
o boeiend is het allemaal niet hoor trouwens, ik ben gewoon bij dat ik na 2 jaar eindelijk weer geld op 'n bankrekening ga krijgen in plaats van dat het er allemaal afgaat :')

En ik kan op de fiets naar het werk *O*

En ik ga lekker burgerlijk zijn en thermosflessen meenemen *O*

En ik heb een reden om te shoppen *O*

En ik heb ein-de-lijk weer eens wat structuur in m'n leven :') *O*
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:11:07 #247
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87237601
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:07 schreef Perruche het volgende:
bang? Waarvan? dat klinkt niet zo goed :') wanneer ga je erheen? als je gaat?
Voor die enge botte monteurs natuurlijk! :P

Nou moet ik zeggen dat ik ook niet altijd zo gevat ben, dus ze zullen me vast een gansje vinden in het begin, maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend en ik weet dat het snel beter wordt :+
pi_87237632
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:11 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Voor die enge botte monteurs natuurlijk! :P

Nou moet ik zeggen dat ik ook niet altijd zo gevat ben, dus ze zullen me vast een gansje vinden in het begin, maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend en ik weet dat het snel beter wordt :+
Of ze :9~ :9~ :9~ alleen maar naar je :P
~O>
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:13:22 #249
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87237660
Ja daar hou ik ook niet zo van :')
pi_87237674
Perruche, veel plezier met winkelen! En mag ik ook een pm?
Géén patient nog, lekker rustig begin.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:20:54 #251
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87237840
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:10 schreef Perruche het volgende:
o boeiend is het allemaal niet hoor trouwens, ik ben gewoon bij dat ik na 2 jaar eindelijk weer geld op 'n bankrekening ga krijgen in plaats van dat het er allemaal afgaat :')

En ik kan op de fiets naar het werk *O*

En ik ga lekker burgerlijk zijn en thermosflessen meenemen *O*

En ik heb een reden om te shoppen *O*

En ik heb ein-de-lijk weer eens wat structuur in m'n leven :') *O*
wanneer begin je? Tof zeg, het klinkt goed!
pi_87237867
@ nynke: 1 november :s)

Wel prima, kan ik er even aan wennen, een kennis van me moest gelijk de volgende dag beginnen, ben blij dat dat hier niet zo is... even acclimatiseren en voorbereiden!
pi_87237900
Spierpijn in rug/nek, verslapen en een kg zwaarder dan in het lijstje :{. Zo zwaar ben ik nog nooit geweest en het staat me ook echt niet.
pi_87237963
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 02:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Chicooo kom je nog op de koffie binnenkort?
Ja :Y
pi_87238077
Chico :* plan de campagne?

Ik heb zowaar het idee dat ik weer wat dunner ben, maar dat kan ook illusie zijn. Als ik straks elke dag een uur fiets (een merel doe :D ) gaat het vast rapido.

Wat ik trouwens ook leuk (ik schreef 3x luek :') ) vind aan m'n baan : volgens mij werken er leuke mensen. Geen "ballen" zeg maar, wat je bij dat soort functies toch snel hebt. Gewoon relaxed. Goh, hoe meer ik erover typ hoe meer zin ik erin krijg!
pi_87238098
12km, 10,2km/u
En een schaafwond + bult op bovenbeen wegens over het hoofd geziene boomstronk met lelijk uitsteeksel.

Brood zit er ook weer in, zometeen nette pak aan en naar kantoor.
pi_87238195
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:31 schreef Perruche het volgende:
Chico :* plan de campagne?

Ik heb zowaar het idee dat ik weer wat dunner ben, maar dat kan ook illusie zijn. Als ik straks elke dag een uur fiets (een merel doe :D ) gaat het vast rapido.

Wat ik trouwens ook leuk (ik schreef 3x luek :') ) vind aan m'n baan : volgens mij werken er leuke mensen. Geen "ballen" zeg maar, wat je bij dat soort functies toch snel hebt. Gewoon relaxed. Goh, hoe meer ik erover typ hoe meer zin ik erin krijg!
Meer sport (minstens 2x per week) en geen koek/snoep. Heb het nu ook niet meer in huis, dus zou moeten kunnen. Maar baal wel -O-.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:36:27 #258
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87238204
Is dat toevallig onderzoek van de PRA sigme?

Ik had daar laatst ook naar gekeken maar durf toch niet zo goed medicijnen te testen enzo :{
pi_87238373
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:36 schreef LadyBlack het volgende:
Is dat toevallig onderzoek van de PRA sigme?

Ik had daar laatst ook naar gekeken maar durf toch niet zo goed medicijnen te testen enzo :{
Nee hoor, ik krijg er niks voor ;). Het is een groot langdurig onderzoek van het UMCG onder de naam "lifelines".
quote:
In 2006 is in Noord-Nederland (Groningen, Friesland en Drenthe) een grootschalig bevolkingsonderzoek van start gegaan: LifeLines. In dit onderzoek worden (gezonde én zieke) deelnemers uit drie generaties gedurende ten minste dertig jaar gevolgd om inzicht te krijgen in de factoren die van belang zijn bij het ontstaan en verloop van chronische ziekten.
Ik ben nu tweemaal voor wat onderzoeken geweest en nu ben ik voorlopig klaar (afgezien van opnieuw piesen dan). Komende jaren jaarlijks een vragenlijst en over een jaar of 5 weer lichamelijke onderzoeken.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:47:47 #260
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87238546
Ah, daar heb ik wel eens van gehoord ja :Y Goed dat je dat doet!

PRA betaalde schandalig veel geld inderdaad :X maargoed, ergens snap ik het ook wel aangezien je toch risico's loopt.
pi_87238641
Ik zo echt nooit aan medisch onderzoek mee durven doen... misschien wel die van sigme, maar zo'n echte met naalden en medicatie enzo... nee dankje!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:54:39 #262
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87238767
5 jaar geleden had ik het misschien wel gedaan, 4000 euro is best verleidelijk :o en naalden vind ik sowieso niet eng...

Maar nu wil ik liever zeker zijn van mn eigen gezondheid en kinderen krijgen :+
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:59:55 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87238920
Zo, weer hardgelopen. 4 x 1, 3 x 2 en bij de laatste 2 minuten dacht ik: "Huh, nu al klaar?". Wel een beetje jammer van de hoestbui die ik onderweg kreeg. Ga zo even douchen, eten, boodschappen doen, opruimen en dan maar eens toetsen becijferen :).
Niet meer actief op Fok!
pi_87238997
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:54 schreef LadyBlack het volgende:
5 jaar geleden had ik het misschien wel gedaan, 4000 euro is best verleidelijk :o en naalden vind ik sowieso niet eng...

Vaak moet je toch best lang beschikbaar zijn ook voor die onderzoeken. Omgerekend is het uurloon niet eens zo hoog, bij meer betaling is er meer risico. Sowieso wordt er amper onderzoek gedaan bij vrouwen in de vruchtbare leeftijd, kans op teratogeniciteit hè...
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:05:57 #265
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87239097
Ohja, teratogeniciteit. Vervelend is dat. Zag laatst iemand er nog mee lopen, ik denk ... nou.. daar ben je mooi klaar mee! :')
  Vis een optie? woensdag 6 oktober 2010 @ 11:06:26 #266
70532 loveli
N
pi_87239107
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:54 schreef LadyBlack het volgende:

En meestal zoeken ze niet rokende mannen tussen de 18 en 50 jaar of vrouwen die door de menopause of gesteriliseerd zijn.
crap in = crap out
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:07:27 #267
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87239135
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:02 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Vaak moet je toch best lang beschikbaar zijn ook voor die onderzoeken. Omgerekend is het uurloon niet eens zo hoog, bij meer betaling is er meer risico. Sowieso wordt er amper onderzoek gedaan bij vrouwen in de vruchtbare leeftijd, kans op teratogeniciteit hè...
Dat woord ken ik niet :+ Wat betekent het?

Maar je moet inderdaad een flinke tijd beschikbaar zijn op locatie, eerst een hele week, en dan nog elke week een dag ofzo. Maar toch, ik heb die tijd nu wel, en als het geen medicijntesten waren wilde ik het wel doen :Y
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:08:33 #268
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87239168
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:06 schreef loveli het volgende:

[..]

En meestal zoeken ze niet rokende mannen tussen de 18 en 50 jaar of vrouwen die door de menopause of gesteriliseerd zijn.
Laatst was er bij de faculteit psychologie hier ook een onderzoek, maar een paar vrienden en ik vielen allemaal om verschillende redenen af.... de criteria zijn ook best streng ja :{
pi_87239307
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:07 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dat woord ken ik niet :+ Wat betekent het?

Maar je moet inderdaad een flinke tijd beschikbaar zijn op locatie, eerst een hele week, en dan nog elke week een dag ofzo. Maar toch, ik heb die tijd nu wel, en als het geen medicijntesten waren wilde ik het wel doen :Y
Ik gok op onvruchtbaarheid.

Did I win?? :P
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:15:29 #270
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87239368
Wikipedia zegt dit:
quote:
Sommige stoffen zoals ethanol (alcoholische dranken), sigarettenbestanddelen of virussen worden niet tegengehouden [door de placentabarrière] en kunnen, afhankelijk van het tijdstip in de zwangerschap, de vrucht blijvend beschadigen; dit wordt teratogeniciteit genoemd.
pi_87239485
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:15 schreef LadyBlack het volgende:
Wikipedia zegt dit:
Had ik ook gevonden, maar leek me niet het goede antwoord want in dat geval hoeven ze alleen zwangere vrouwen uit te sluiten. Toch? :?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:22:41 #272
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87239578
Nou ik ging nog wat googlen, maar je komt dan op allerhande medische pagina's en ik vind dat echt onleesbaar Nederlands :{w

Wachten tot mw puff het uitlegt dus maar oO<

@VMW, ja lijkt mij ook :Y maar het is vast iets anders want zwangeren uitsluiten lijkt me nogal wiedes...
pi_87239622
en toen kreeg ik nog een baanaanbod :o

soortgelijke functie als optie 1, zelfde verhaal, in Den Bosch, maar dan voor 5 maanden.. :o
Ja doei.
pi_87239641
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:22 schreef LadyBlack het volgende:
Nou ik ging nog wat googlen, maar je komt dan op allerhande medische pagina's en ik vind dat echt onleesbaar Nederlands :{w

Wachten tot mw puff het uitlegt dus maar oO<
Ja, dat is niet te volgen. :D

Ik dacht altijd dat vrouwen niet mee mochten doen omdat hormonen de uitslagen beïnvloeden.
Soms mogen vrouwen die de pil slikken dan wel weer meedoen.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:25:44 #275
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87239670
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
en toen kreeg ik nog een baanaanbod :o

soortgelijke functie als optie 1, zelfde verhaal, in Den Bosch, maar dan voor 5 maanden.. :o
Gaat lekker Mo! :D ^O^

Twijfelen geblazen?
pi_87239728
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Had ik ook gevonden, maar leek me niet het goede antwoord want in dat geval hoeven ze alleen zwangere vrouwen uit te sluiten. Toch? :?
Nou ja, je kan altijd ongepland zwanger raken tijdens of vlak na zo'n onderzoek. De stoffen zijn waarschijnlijk niet direct uit je lichaam.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87239748
Ik denk omdat het woord genetica erin zit en het woord terato, het betekent dat er kans is op ernstige misvorming. (zoals bij DES in de jaren 60) En omdat vrouwen altijd zwanger kunnen zijn zonder dat ze het al weten, denk ik dat ze daarom het risico niet willen lopen.

Dat van dat terato heb ik gegoogeld, mijn Grieks is niet wat het ooit geweest is en dat was al niet best. :+
  Vis een optie? woensdag 6 oktober 2010 @ 11:29:55 #278
70532 loveli
N
pi_87239791
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Noop. Veiligheid enzo. Zo moet je bij gebruik van Roaccutane minstens een maand wachten voor je zwanger wordt. Medicijnen hebben een halfwaardetijd. Het kan even duren voor alles uit je systeem is. En geen enkele fabrikant van een geneesmiddel wil de claim aan z'n broek hebben dat een vrouw die zwanger werd na een test met zijn geneesmiddel, een kind met afwijkingen heeft gekregen.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 6 oktober 2010 @ 11:30:25 #279
70532 loveli
N
pi_87239804
DES is idd een goed voorbeeld.
crap in = crap out
pi_87239816
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:25 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Gaat lekker Mo! :D ^O^

Twijfelen geblazen?
eerst maar 's zorgen dat die mensen me ook willen hebben, twijfelen tussen 2 dingen waarvan ik niet weet of ze me willen hebben ga ik niet meer doen :+
Ja doei.
pi_87240197
Afwijkingen bij een kind door toxische stoffen inderdaad. Sommige middelen hebben een lange tijd nodig om uit je lichaam te geraken en de effecten kunnen dan lang naijlen.
DES en ook softenon zijn duidelijke voorbeelden.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:45:10 #282
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87240223
Ik heb volgens mij een inhaaldagje :Y)

Lijst gisteren:
O: bak kwark met jam en nootjes
L: halve krentenbol met jam
T: bakje yoghurt met rozijntjes
D: lasagne (goedgevuld met groenten!) en toe een bakje vanillevla

Vandaag:
O: bakje yoghurt met rozijntjes
T: 3 boterhammen, 2 pindakaas, 1 kaas
L: bakje yoghurt met jam en nootjes
T: druifjes? misschien ook nog brinta ofzo, heb hongerrrr
D: rode kool met gebakken aardappeltjes
pi_87240347
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Noop. Veiligheid enzo. Zo moet je bij gebruik van Roaccutane minstens een maand wachten voor je zwanger wordt. Medicijnen hebben een halfwaardetijd. Het kan even duren voor alles uit je systeem is. En geen enkele fabrikant van een geneesmiddel wil de claim aan z'n broek hebben dat een vrouw die zwanger werd na een test met zijn geneesmiddel, een kind met afwijkingen heeft gekregen.
Ja, dat is precies waarom ik zei dat de wikipedia-uitleg voor teratogeniciteit waarschijnlijk niet is wat mevr. Puff bedoelt. ;)
Volgens wiki wordt de vrucht tijdens de zwangerschap beschadigd, niet daarna of daarvoor.
pi_87240384
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Afwijkingen bij een kind door toxische stoffen inderdaad. Sommige middelen hebben een lange tijd nodig om uit je lichaam te geraken en de effecten kunnen dan lang naijlen.
DES en ook softenon zijn duidelijke voorbeelden.
Ah, dus de beschrijving in de wiki is niet volledig.
  Vis een optie? woensdag 6 oktober 2010 @ 11:51:02 #285
70532 loveli
N
pi_87240387
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ja, dat is precies waarom ik zei dat de wikipedia-uitleg voor teratogeniciteit waarschijnlijk niet is wat mevr. Puff bedoelt. ;)
Volgens wiki wordt de vrucht tijdens de zwangerschap beschadigd, niet daarna of daarvoor.
Da's ook wel logisch, omdat er voor en na de zwangerschap geen vrucht is die beschadigd kan worden ;)
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 6 oktober 2010 @ 11:52:05 #286
70532 loveli
N
pi_87240411
Bij de weg, dit is een van de redenen dat ik geen tegenstander ben van dierproeven.
crap in = crap out
pi_87240435
Helleu!

Mo, nog een baan? Toe maar :D

Ik heb nu even 'niks' tot 14u, dus ga even wat te eten fixen. :)
pi_87240464
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:52 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, dit is een van de redenen dat ik geen tegenstander ben van dierproeven.
Ligt eraan voor wat. Dierenproeven voor make-up bijvoorbeeld, dat vind ik onnodig. Wat medicijnen e.d. betreft, ben ik ook geen tegenstander.
  Vis een optie? woensdag 6 oktober 2010 @ 11:57:04 #289
70532 loveli
N
pi_87240549
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:53 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ligt eraan voor wat. Dierenproeven voor make-up bijvoorbeeld, dat vind ik onnodig. Wat medicijnen e.d. betreft, ben ik ook geen tegenstander.
Zo bedoel ik het ook.
crap in = crap out
pi_87240578
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Da's ook wel logisch, omdat er voor en na de zwangerschap geen vrucht is die beschadigd kan worden ;)
:D
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:59:18 #291
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87240623
Godver.... ik krijg net een email van een vriendin dat zij en haar man uit elkaar gaan ;(
Bijna 3 jaar getrouwd, net een nieuw huis.... en zij waren destijds notabene de eye-opener waardoor ik mijn slechte relatie verbrak :o

Vind het altijd zo heftig ;( en hoe reageer je daar nou op? Ze mailt dat bellen te pijnlijk is, nou dat snap ik wel... maar schrijvend reageren is best moeilijk.
pi_87240797
:o LB dat lijkt me inderdaad vervelend! Ik ken nog niemand die getrouwd is, maar bah bah. Maa goed, meer dan haar vertellen dat je d'r voor har bent kan je niet doen nu, denk ik... :)
  Vis een optie? woensdag 6 oktober 2010 @ 12:05:07 #293
70532 loveli
N
pi_87240849
Bwuh. Het regent de laatste tijd met dat soort verhalen, lijkt het.
crap in = crap out
pi_87241050
Whehe, collega net over de lessen die ze in januari moet gaan geven (eerst heel verhaal over hoeveel groepen etc.): Ja, ik heb eigenlijk een assistent nodig....

JA DAAG! :D :W Doe dat maar lekker zelluf. Ik heb op m'n andere werkplek in februari weer lessen te geven.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87241131
Oh en danki voor de felicitaties ;) was idd gisteren jarig. Ben 's avonds met twee vriendinnen gaan uiteten (rest was ziek of kon niet) en het was echt zooooo lekker. Ik knapte bijna, heb geen toetje genomen :'(
(voor: aardappel-knoflooksoep met reepjes parmaham en crostini's, hoofd: barramundi op een bedje van spinazie met kappertjessaus. En frietjes. Die we niet opkregen oO< ).

En morgen naar Den Haag, diplomauitreiking en dan weer uit eten :Y) Bij de Paraplu?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 6 oktober 2010 @ 12:13:51 #296
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87241181
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:05 schreef loveli het volgende:
Bwuh. Het regent de laatste tijd met dat soort verhalen, lijkt het.
Nou, begin dit jaar was het heel erg, ik hoop niet dat er nu weer zo'n golf komt ;(

Ik word er altijd plaatsvervangend ellendig van, zeker als het een echt goede relatie leek...
pi_87241238
*O* syrena ik wist niet dat je jarig was!! gefeli!! En fijn dat het zo leuk was :s)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 12:16:18 #298
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87241266
Nog gefeliciteerd dan Syrena!

En morgen diplomauitreiking? Van joe?
pi_87241464
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:12 schreef Syrena het volgende:
Oh en danki voor de felicitaties ;) was idd gisteren jarig. Ben 's avonds met twee vriendinnen gaan uiteten (rest was ziek of kon niet) en het was echt zooooo lekker. Ik knapte bijna, heb geen toetje genomen :'(
(voor: aardappel-knoflooksoep met reepjes parmaham en crostini's, hoofd: barramundi op een bedje van spinazie met kappertjessaus. En frietjes. Die we niet opkregen oO< ).

En morgen naar Den Haag, diplomauitreiking en dan weer uit eten :Y) Bij de Paraplu?
Ow, heb je verjaardag helemaal gemist. Alsnog gefeli *O* :* x 3
  Vis een optie? woensdag 6 oktober 2010 @ 12:22:26 #300
70532 loveli
N
pi_87241480
Feli Syrena *O*
crap in = crap out
pi_87241696
Nog gefeliciteerd Syrena! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties