Dankjequote:
Als ik wil afvallen probeer ik rond de 1200 te blijven. Dat is wel als ik niet sport, anders mag het wel wat meer zijn natuurlijk. Met zo weinig kcals is het vaak puzzelen om alle voedingsstoffen wel binnen te krijgen. Het ging wel steeds makkelijker want op den duur had ik gewoon een vast programmaatje van dingen die ik regelmatig at. Misschien moet jij zoiets ook doen, gewoon elke dag hetzelfde basisschema aanhouden en vooruit plannen? Dan ga je minder snel denken aan alle ongezonde dingen die je zou kunnen eten en hoef je niet steeds opnieuw te kiezen om toch maar iets gezonds te nemen, omdat je dat van tevoren al gepland/meegenomen had.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:05 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ik snap je zo goed!!! Dat probleem heb ik dus ook!! Rond de hoeveel kcal eet jij gemiddeld?
Groente zonder rijst is ook best lekkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh gnorf! Had ik besloten om ubergezond groenten met rijst te eten, is mn rijst bedorvenDus toch maar tonijnsalade
oeh is dat ook weer begonnen??quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:46 schreef _aurum_ het volgende:
eet ze Progje!
Army wives maakt een hoop goed![]()
Het is nog niet zo laat! De AH is nog open!quote:
seizoen 4 is al voorbijquote:
oeh heerlijk.. geniet er van..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
seizoen 4 is al voorbijIk had nog wat in te halen
Van een gevulde koek krijg je honger. Dat leidt tot de rest.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:09 schreef mango_cream het volgende:
Mijn lijstje is weer slecht, ik schijn blijkbaar heel veel moeite te hebben om het
lijnen goed op te pakken:
- twee boterhammen met kaas
- een gevulde koek![]()
- twee (!) croissants
- chocolade
- avondeten, ik denk dat het aardappelpurree met groente wordt, geen zin om vlees klaar te maken..
He bah, ik baal echt van mezelf! Ik heb eerder wel gelijnd maar nu lijkt het wel
of ik mijn slechte gewoontes niet kan loslaten, het begint goed maar eindigt dramatisch
Altruistisch nuchter? Is dat een medisch begrip?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sigme, je wist vantevoren niet dat je altruistisch nuchter moest laten prikken? Wel een
beetje zuur dan, maar ja weet je ook weer of je gezond bent.
Ik bedoel gewoon voor de wetenschap!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Altruistisch nuchter? Is dat een medisch begrip?
Ik wist wel dat ik nuchter moest zijn, maar niet waarom, en ik wist ook niet dat ze bloed gingen prikken. Maar niks zuurs hoor, 't was prima.
QFT!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:53 schreef Mini_rulez het volgende:
gewoon elke dag hetzelfde basisschema aanhouden en vooruit plannen? Dan ga je minder snel denken aan alle ongezonde dingen die je zou kunnen eten en hoef je niet steeds opnieuw te kiezen om toch maar iets gezonds te nemen, omdat je dat van tevoren al gepland/meegenomen had.
is dat een leuke serie? Ik zoek nog een leuke!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
seizoen 4 is al voorbijIk had nog wat in te halen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
is dat een leuke serie? Ik zoek nog een leuke!
Ja, die volg ik! Vind ik inderdaad ook erg leuk!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ken je brothers en sisters al? Da's ook een leuke
haha, als ik iets heel goed kan, dan is het poepen, dus nee.quote:
Nou idd, onvoldoende gegeten daarvoor, ik had niks meegenomen naar school omdat ik dachtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Van een gevulde koek krijg je honger. Dat leidt tot de rest.
De vraag is: waarom nam je een gevulde koek? Had je onvoldoende gegeten daarvoor? Ontbijt dan wat zwaarder!
(En dan ben je dus niet goed begonnen!)
Ik ken 'm, maar heb 'm nooit helemaal gekeken. Op de todo lijst zetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, die volg ik! Vind ik inderdaad ook erg leuk!
Oh, ken je the west wing? Dat is echt m'n favoriete show ooit!
Ja lijkt me een goed idee!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als ik wil afvallen probeer ik rond de 1200 te blijven. Dat is wel als ik niet sport, anders mag het wel wat meer zijn natuurlijk. Met zo weinig kcals is het vaak puzzelen om alle voedingsstoffen wel binnen te krijgen. Het ging wel steeds makkelijker want op den duur had ik gewoon een vast programmaatje van dingen die ik regelmatig at. Misschien moet jij zoiets ook doen, gewoon elke dag hetzelfde basisschema aanhouden en vooruit plannen? Dan ga je minder snel denken aan alle ongezonde dingen die je zou kunnen eten en hoef je niet steeds opnieuw te kiezen om toch maar iets gezonds te nemen, omdat je dat van tevoren al gepland/meegenomen had.
Haha, gelukkig maar, dat is namelijk heel naarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:22 schreef j.t het volgende:
[..]
haha, als ik iets heel goed kan, dan is het poepen, dus nee.![]()
Heb net 20 min gefietst en erna gerekt![]()
voor het eerst sinds 4 weken weer op mn fiets. Ik vind het nogal wat
Dus toch zwangerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:22 schreef j.t het volgende:
[..]
haha, als ik iets heel goed kan, dan is het poepen, dus nee.![]()
Heb net 20 min gefietst en erna gerekt![]()
voor het eerst sinds 4 weken weer op mn fiets. Ik vind het nogal wat
Als je nu een handje ongezouten nootjes neemt en nog een stukje fruit dan is het best ok..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:27 schreef Swietje het volgende:
Boh. Ik heb veel te weinig gegeten maar ik post toch maar een lijstje voor de vorm ofzo![]()
O: 1 boterham met filet american + halfvolle melk
L: meergranen bolletje met ham, ei, rauwkost + bekertje milk&fruit
A: 1 opschepl. hutspot + stukje draadjesvlees
T: verse sinaasappelsap
Eh.. wat is er zo slecht aan biogarde, muesli, een appel, twee pistoletjes (lunch werd voor mij verzorgd), roerbakgroenten, quinoa? Ok, het toetje is slecht, de ikea-balletjes zijn slecht, maar voor de rest valt het toch wel mee?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
XM...
Wat je aan calorieen eet is alleen rotzooi en troep.
Niet goed voor je, dat weet je!
Je MOET je leven omgooien, zo gaat het niet langer.
Groente, volkorenprodukten, please?
Ik denk dat het vooral meer moet zijn. Je mag best toetjes eten en ikea balletjes en koekjes en ijs enzo, maar het zou natuurlijk veel beter zijn als je ten eerste vooral meer eet en ten tweede meer groente.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh.. wat is er zo slecht aan biogarde, muesli, een appel, twee pistoletjes (lunch werd voor mij verzorgd), roerbakgroenten, quinoa? Ok, het toetje is slecht, de ikea-balletjes zijn slecht, maar voor de rest valt het toch wel mee?
stonden er erg veel 'foute' zaken in?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Gotver de gotver (sorry christenen onder ons); heb net een mail gestuurd aan een lead die eigenljk bedoeld was voor een collegaEn het lukt me niet de mail te cancelen
Ojee... was het een normaal collega-mailtje of een wel beetje fout collega-mailtje?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Gotver de gotver (sorry christenen onder ons); heb net een mail gestuurd aan een lead die eigenljk bedoeld was voor een collegaEn het lukt me niet de mail te cancelen
Mwoh, het ging. Eigenlijk vooral dat ik er even over na wilde denken en dat ik me afvroeg wie de concurrentie was. Maar toch....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
stonden er erg veel 'foute' zaken in?
Meestal was het zoiets als dit:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:25 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ja lijkt me een goed idee!!
Mag ik vragen wat jouw basisprogramma is/was?
Ik ga het nu toch even voor XM opnemen: het moet natuurlijk wel realistisch bijven. Als jullie tegen mij zouden zeggen dat ik geen calvados meer mag drinken en geen ijsjes meer mag eten gooi ik mijn kont ook in de krib. Ik denk dat meer groente eten én geen koekjes te veel van het goede is voor XM.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, élke dag goed eten en dan koekjes enzo even eruit gooien... doe eens proberen
Oeps Tink!
Haha neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |