abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:22:40 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87191609
Het vorige deel: Slank #1196 - Altijd honger.

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:22:59 #2
236335 neen
schone schijn
pi_87191621
Juist ^O^
het lijkt niet wat het is
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:23:56 #3
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_87191665
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Cali, jij bent lief :)
is dit omdat je een slaapplek nodig hebt O-) ?

(nee hoor, vind ik lief dat je dat zegt, maar waar heb ik 't aan verdiend?)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:26:29 #4
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87191748
Eens met Uniek! Als ik heel erg tegen een feestje aanhikte en ik kon niet met iemand samen gaan dan ging ik hoogst waarschijnlijk niet.

Maarja ik ben sowieso een Sjaak Verzaak :') Heb al moeite met opdraven bij dingen waarvan ik bijna zeker weet dat ik het leuk ga hebben :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:28:26 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87191810
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:23 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

is dit omdat je een slaapplek nodig hebt O-) ?

(nee hoor, vind ik lief dat je dat zegt, maar waar heb ik 't aan verdiend?)
Omdat je lief bent!
Jij hebt zo;n een goede instelling,dat is tof
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_87191860
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Omdat je lief bent!
O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:31:30 #7
236335 neen
schone schijn
pi_87191912
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eens met Uniek! Als ik heel erg tegen een feestje aanhikte en ik kon niet met iemand samen gaan dan ging ik hoogst waarschijnlijk niet.

Maarja ik ben sowieso een Sjaak Verzaak :') Heb al moeite met opdraven bij dingen waarvan ik bijna zeker weet dat ik het leuk ga hebben :')
O, ik ga meestal wel maar met afspraken ben ik ook een sjaak verzaak. Tenzij er duidelijk tijd + datum + plek is, anders is een afspraak geen afspraak en dan hoor je vaak wel van: "Hee, je zou toch langskomen?" Maar geen duidelijkheid is vrijheid. Dus.
Maar goed, ik ben sowieso wel een lul want ik ben ook selectief met opnemen. Als ik geen zin heb dan neem ik niet op. Nadeel van de telefoon die ik nu heb is dat ik niet weet hoe ik mensen moet wegdrukken.
pi_87191966
Aaah, net de wekker om 6.15 gezet.. bah.. dat ben ik echt niet meer gewend :@
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:36:48 #9
277802 _Calimero_
pi_87192126
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Omdat je lief bent!
O+ :@

jij bent ook lief, uniekje!

En met dit warme wollige gevoel ga ik lekker slapen 8-)

Truste slankerds!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 00:00:21 #10
236335 neen
schone schijn
pi_87193028
Wat een heerlijke dag om te gaan slapen O+ :W
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 00:00:51 #11
70532 loveli
N
pi_87193042
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:40 schreef BuupWerk het volgende:
Halloa,

Ik vroeg me af of dit topic ook wellicht iets voor mij is...
174 cm, 70 kg, 23 BMI en ik kan maar niet bedenken waarom ik alleen maar dikker wordt (nee, ben niet zwanger) klinkt stom maar wellicht doe ik gewoon iets heel erg stoms ofzo ??
Welkom. Leeftijd kan een rol spelen, zo rond je dertigste gaat het toch allemaal minder makkelijk dan ervoor.
quote:
ongeveer mijn eet patroon (wellicht hebben jullie tips)

O = 2 boterhammen pindakaas of yogurt met cruesli
T = fruit / sultana / muesli reep
L = 4 boterhammen vlees/kaas
D = dat is wel een probleem, ik eet vaak alleen en aardappels groenten, vlees schiet er echt bij in meestal wordt het pasta, maaltijd salades (voorverpakt), botterhammen
S = momenteel niets, we zijn een huis aan het verbouwen (valt dat ook onder sport ?) ik reis tussen werk, nieuwe huis, oude huis heen en weer...

Oke ik zie nu wel in dat het avond eten beter kan maar voor de rest eet ik toch niet zo achterlijk veel ?? Ben nu sinds een week gestopt met snoepen wat ik eigenlijk al niet veel deed...zucht als ik zo bezig ben voel ik me weer bagger...
Verbouwen is sporten,maar ook stress. Stress heeft de nare eigenschap om toch een beetje extra rond je middel te blijven hangen. Sport is goed tegen stress (en depressies, diabetes, dik worden, hm... waarom sport ik niet meer?)

Enniewee... je eetlijstje. Op zich redelijk, kan zo hier end aar wat verbeterd worden. Ik zou de sultana's mueslirepen schrappen als tussendoortjes, maar kan me voorstellen dat het nu met klussen erg makkelijk is om zo'n verpakking open te terkken.

Vlees hoeft niet elke dag, maar met enige regelmaat eiwitten binnenkrijgen is wel goed. Ook voor je ijzer is vlees goed. Gezonde vetten mogen er ook bij, lust je vis? Zalm, makreel, haring... allemaal gezonde vetten + eiwitten.

De pasta in je D mag van mij weg, want pasta is witmeel is suiker is niet echt nuttig voor je lijf. Vezels zijn wel prima, dus als je iets van pasta eet, wat dacht je van volkoren? En zoveel groente als je kunt wegkrijgen. Gezond enzo.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 00:02:14 #12
70532 loveli
N
pi_87193093
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx voor de uitleg! Heb wel eens aan zo'n groente-abonnement zitten denken, maar ik wéét gewoon dat 80% in de vuilnisbak zou belanden omdat ik of niet zou weten hoe ik het klaar zou moeten maken of het me te lang zou duren om klaar te maken :').
Je kunt ook een combi-abonnement nemen, da's half groente half fruit. En er zit altijd een recept bij voor de groente, dus "geen idee wat ik ermee kan" is not an option.
crap in = crap out
pi_87193122
TVP! Ik zag net dat mijn spinazie bijna over de datum was, dus wordt mijn avondeten spinaziestamppot. :9 Komt eigenlijk wel goed uit, want het is hier koud!

Nieuw lijstje:
O: havermout, koffie met melk
T: non-fat pumpkin spice latte (waar ik de halve dag mee gedaan heb, zoet! :o)
L: half volkorenbroodje met roomboter en kaas
T: andere helft van het broodje met roomboter en kaas
D: flinke portie spinaziestamppot met spekjes en ketchup
T: kiwi
T: Reese's peanut butter cup :9 (44kcals volgens het pakje)

Ik probeer rond de 1200kcal uit te komen want ik ben maar klein en ik doe op moment helemaal niks aan sport. Zou dit dan te weinig zijn?

[ Bericht 7% gewijzigd door Mini_rulez op 05-10-2010 04:44:15 ]
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 00:03:35 #14
70532 loveli
N
pi_87193129
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:43 schreef sigme het volgende:
Tink, ik hoop dat je geluid de dag nog goed maakt ;).
Ik ook!
quote:
En een auto geleend, want ik moet morgenochtend op 25km afstand van hier verschijnen met nuchtere maag. Dat zag ik fietsend niet zitten.
Alles goed met je?
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 00:05:18 #15
70532 loveli
N
pi_87193181
En kusjekroel met die klefbekken hierboven.
crap in = crap out
pi_87193380
Hoi. Over een uur of 2 zal mijn huiswerk wel af zijn (hoop ik toch), dag nachtrust :W.

En ik vind iedereen hier ook heel erg lief hoor :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 00:24:23 #17
236335 neen
schone schijn
pi_87193747
Zaterdag O+ daar heb ik zin in O+

Succes nog even chicolate! Wel vaak laat nog bezig jij zeg. Ik kruip nu echt onder de wol, lekker koesse straks weest wel.
pi_87193947
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 00:24 schreef neen het volgende:
Zaterdag O+ daar heb ik zin in O+

Succes nog even chicolate! Wel vaak laat nog bezig jij zeg. Ik kruip nu echt onder de wol, lekker koesse straks weest wel.
Dit is de derde opeenvolgende nacht. Ik vergeet opeens dat ik huiswerk heb, of op de verkeerde dag. Ik denk dat mijn hoofd een beetje te druk is om overzicht te houden. Nu overweeg ik om te gaan slapen en morgenochtend verder te gaan. Maar daar komt normaal niets van. Dus ik zal wel even doorwerken tot half 2 ofzo en dan alsnog vroeg opstaan. Maar ik ben dan donderdag en vrijdag wel vrij, dus extra lang weekend O+ en volgende week elke dag 9-5 practica.
pi_87194937
Chico, je bent echt niet de enige! Was altijd diegene die z'n werk op het laatste moment inleverde. Wel door een weekend door te pakken terwijl de rest het deed tijdens een semester. (Sorry klasgenoten :') )
Gewoon even doorzetten, kun je zat!

Bijlezen doe ik morgen! Net weer van avondje biljarten :') (nee, geen pool)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_87194950
ik mag morgen uitslapen tot half acht O+ en heb vandaag keihard gewerkt voor school, en ik vond t nog leuk ook. jammer dat ik de drie miljoen andere dingen die ik moest doen niet heb afgekregen...
Kwak
pi_87195069
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 01:05 schreef kwakz0r het volgende:
ik mag morgen uitslapen tot half acht O+ en heb vandaag keihard gewerkt voor school, en ik vond t nog leuk ook. jammer dat ik de drie miljoen andere dingen die ik moest doen niet heb afgekregen...
Wel fijn dat je werk op school lekker gaat! :)
Met het vriendje ook nog steeds alles goed?
pi_87195155
quote:
"Zolang a'j wat om hand'n hebt, he'j geen tied om uut de tied te goan! En nu soep et'n!" - Opa :P

Kortom: Wees blij dat je nuttig bent! En geniet van het leven!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_87195353
Sorry kwak! Was een bericht om te zeggen dat je goed bezig bent!
Teruglezend komt het verkeerd over.
pi_87195656
quote:
Wat leuk om te horen dat het zo leuk is op je werk O+ en met vriendje enzo.

Huiswerk af :D. Ik kan gaan slapen *O*. Uur eerder klaar dan verwacht/zou moeten volgens de tijdsindicatie op het huiswerk, en mn antwoorden klinken nog logisch ook :o.
pi_87196155
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Pief: meende je het dan niet? Je veralgemeeniseerde zo dat je niet aangesproken voelen lastig word!
[..]

Ja weet ik wel. Het maakt me wel blij met mn toekomstige baan, toch minder van dit soort momenten en ook niet rond deze tijd nog in de tram naar huis zitten.
Vonden de kindjes het erg?
Nee. Want ik heb jullie. Maar als ik in een dipje zit vergeet ik dat even.

[ Bericht 10% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 05-10-2010 03:17:42 ]
pi_87196593
Mogge!
Ontbijt met brood met pure vlokken van de Ruiter :9 , zo lekker dat de slechtheid niet uitmaakt :s) !
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 02:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nee. Want ik heb jullie. Maar als ik in een dipje zit vergeet ik dat even.
Geen zware gevoelens, het is goed, we waren allebei chagrijnig.
Vandaag weer een goede dag, voor iedereen oké?
pi_87196712
Ja, vandaag wordt goed. *O*. En ik zie gelukkig helemaal niet op tegen die lastige 3Havo waaraan ik straks les moet geven. ;( .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_87196730
Mogguh
pi_87196751
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 06:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Ontbijt met brood met pure vlokken van de Ruiter :9 , zo lekker dat de slechtheid niet uitmaakt :s) !
[..]

Geen zware gevoelens, het is goed, we waren allebei chagrijnig.
Vandaag weer een goede dag, voor iedereen oké?
Dat is een mooie deal! *O*

Helaas begint bij mij de dag met keelpijn, niet echt een goed voorteken :+ .

Tink, hoe is het nu met je?
Sigme, veel succes, hopelijk niets ernstigs?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87196839
Goeie dag... nou....
pi_87196866
O my gaga mijn overbuurmeisje is huiswerk aan het maken. Op dit tijdstip!!! Thuis!!!
pi_87196924
Nog snel een werkstuk in elkaar flansen! Handig hoor.
pi_87196930
Nou ze zag er niet eens gehaast uit. Ik ga dat wel doen trouwens nu :P!
pi_87196992
Succes!
Kleine dikke jongetjes van een jaar of 10 die 5 haltes met de tram naar school gaan, dat snap ik nou niet. Ies toch geldverspilling!
pi_87197022
goedemorgen :z

vandaag in een ruk een essay schrijven én m'n tweede gesprek! :9 8-) en hardlopen en prosecco drinken als ik word aangenomen... druk dagje O-)
Ja doei.
pi_87197085
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 07:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Succes!
Kleine dikke jongetjes van een jaar of 10 die 5 haltes met de tram naar school gaan, dat snap ik nou niet. Ies toch geldverspilling!
Betalen ze wel dan? In A'dam is het op bepaalde trajecten nog steeds mogelijk om zwart te rijden...

Succes Mo!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:04:49 #37
277802 _Calimero_
pi_87197124
Morning!
En weer een nacht waarin het 3 uur duurt voordat ik slaap omdat ik iedereen binnen een straal van 14 km wakker lig te hoesten ;(

Maar nu douchen en naar de ikea! *O*
pi_87197159
Ikea O+ op dinsdagochtend O+ zonder kinderen O+ ik wil ook! :+

Los van het feit dat ik de laatste tijd érg positief ben en zulks (ik voel me echt goed!) ben/blijf ik maar moe.. hoe laat ik ook ga slapen, 's ochtends ben ik een wrak :X ik hoop maar dat dat beter wordt als ik straks werk en meer ritme heb.... :') :z
Ja doei.
pi_87197173
Ik ontbijt met een soy latte :D
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:08:48 #40
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87197182
mogge! ik doe mee met een goede dag vandaag!

@Maria: mede-Sjaak Verzaak hier! ik moet mezelf vaak dwingen om te gaan naar dingen die ik wél leuk vind :? Net als gisteren, had bijna afgezegd want geen zin en blegh, maar uiteindelijk was het supergezellig O+

succes met je gesprek Mo :s)
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:09:23 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87197191
Goeiemorgen :W.

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 07:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, vandaag wordt goed. *O*. En ik zie gelukkig helemaal niet op tegen die lastige 3Havo waaraan ik straks les moet geven. ;( .
Hier ook een lastige 3Havo. Het eerste uur en het laatste uur. Maar het laatste uur gaan we ons met poëzie bezig houden (het zijn vier jongens, dus ik ben benieuwd of ze dat wel willen :'))
Niet meer actief op Fok!
pi_87197203
Succes Mo ^O^
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:00 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Betalen ze wel dan? In A'dam is het op bepaalde trajecten nog steeds mogelijk om zwart te rijden...

Succes Mo!
Ja hoor netjes in- en uitchecken. Het was 38 cent, dus idioot dat je dat niet loopt of fietst.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:10:23 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87197208
Good luck Mo!
Niet meer actief op Fok!
pi_87197230
thanks all O+
Ja doei.
pi_87197238
Mo you can do it!
pi_87197250
Ik moet ook solliciteren maar ik durf niet! Niet zo veel werkervaring en ik zie er helemaal niet zo uit als 23.. Dus dan ben ik bang dat ze denken JEEJ en dan o zo oud NEEN
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:15:17 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87197279
Ik word op school ook consequent op 22/23 geschat door de leerlingen ("26? Huh? Zo oud al?!"). Grappig, want vroeger schatte men mij altijd veel ouder. En zo jong zie ik er niet uit vind ik zelf :?. Aan m'n kleren kan het ook niet liggen.
Niet meer actief op Fok!
pi_87197293
ik ben gewoon 25 *) gewoon :P da's wel fijn O-)

om 9 uur ga ik beginnen met m'n essay 8-) hij moet dan ook vandaag af komen (vind ik), morgen 16.00uur moet hij ingeleverd, maar ik heb geen zin om weer te haasten, dus komt 't gewoon goed vandaag.. over The Rape of the Lock (voor de geinteresseeden) :+
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:18:51 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87197317
In het kinderdagverblijf hiernaast maakt elke ochtend een schoonmaakster schoon en die is nu al een kwartier aan het bellen ipv aan het schoonmaken :'). Dus die kinderen moeten straks spelen op een behagelslagde vloer :'(.
Niet meer actief op Fok!
pi_87197341
Goeiemorgen :O. Ik vrees voor vandaag, 8 uur colleges en toch wel iets te weinig geslapen.

Niemand denkt dat ik 20 ben (behalve een dement dametje in het verzorgingstehuis) en zelfs al lijk ik even oud als mn leerlingen, ze namen me toch aan als docent. Niet opgeven omdat je te jong lijkt PF! En anders wat extra make up ofzo voor een ouder lijkend hoofd? :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:33:15 #51
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87197534
Mogge!

@uniek: je bent welkom hoor :)

@loveli: hmz, dan ga ik eens informeren of ze hier in de buurt zoiets hebben.

Mijn dag wordt niet zo goed denk ik. Vervelend overleg voor de boeg. Over uurtje de auto in richting Nijmegen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87197619
Nijmegen! :W

waar moet je heen?
Ja doei.
pi_87197707
dan zit je écht dicht bij! Als je zin hebt in koffie of thee of vis ( :') we eten pasta met zalm vanavond) moet je maar smsen :+
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:46:29 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87197744
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
dan zit je écht dicht bij! Als je zin hebt in koffie of thee of vis ( :') we eten pasta met zalm vanavond) moet je maar smsen :+
Lijkt me gezellig, maar tegen de tijd dat ik uitgeblaat ben, zit jij in je 2e gesprek vrees ik -O-.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87197752
owh -O- hoef je maar zo kort hier te zijn? :o
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:49:06 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87197785
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:46 schreef motorbloempje het volgende:
owh -O- hoef je maar zo kort hier te zijn? :o
Weet niet hoe laat jij je gesprek hebt? Ik moet er om 11:00 zijn. Denk dat ik rond een uur of 14:00 uitgebabbeld ben. Hoop ik.
pi_87197801
jammer -O- 14.00uur begint m'n gesprek in Arnhem..
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:51:39 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87197829
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
jammer -O- 14.00uur begint m'n gesprek in Arnhem..
Ja, daarom... Maar mocht het nou later worden, dan sms ik wel ff. Maar denk het niet. Ik moet het hele teringeind ook nog terug en als dat me voor de spits lukt, is dat wel zo prettig :Y.
pi_87197831
begrijpelijk! :+

de A50 is een bitch op 't moment... :o of ga je via de A15? :9
Ja doei.
pi_87197843
ik moest mezelf laatst in Boston legitimeren toen ik een kroeg in wilde :')
Mijn vriend mocht doorlopen, maar ik dus niet :')

ik ben 30...
pi_87197896
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Succes Mo ^O^
[..]

Ja hoor netjes in- en uitchecken. Het was 38 cent, dus idioot dat je dat niet loopt of fietst.
Maar dan zijn ze al ergens overgestapt :Y . Het instaptarief ligt namelijk al hoger dan dat (70 cent ofzo?), en na overstappen hoef je dat niet nog een keer te betalen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:59:27 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87197970
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
begrijpelijk! :+

de A50 is een bitch op 't moment... :o of ga je via de A15? :9
Nee, A12 / A2 / A59. Ook beroerd, maar het is echt om om eerst naar R'dam te tuffen en dan die hele A15 nog.
pi_87198274
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:55 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Maar dan zijn ze al ergens overgestapt :Y . Het instaptarief ligt namelijk al hoger dan dat (70 cent ofzo?), en na overstappen hoef je dat niet nog een keer te betalen.
Voor kindjes ook?
Maar dan nog, beweging is gezond!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:21:12 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87198362
Ik ga de auto in :W. Mo, succes vandaag als ik je niet meer spreek!
pi_87198386
jij ook succes!!! :*
Ja doei.
pi_87198401
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga de auto in :W. Mo, succes vandaag als ik je niet meer spreek!
bedenk me net dat je eerder weg had kunnen gaan en nu hier thee had kunnen drinken ;(
Ja doei.
pi_87198420
Heeft er iemand hier ervaring met eczeem :@ ?
Ik heb vermoedelijk eczeem aan de binnenkant van mijn elleboog en het is na twee weken nog niets verbeterd, behalve dat het nauwelijks meer jeukt. Het is echt kapot, met blaasjes en schilfers en wondjes en het ziet er niet uit :{ Vette crème helpt niet. Wat moet ik hiermee? Naar de dokter of kan het wel vanzelf overgaan? Sowieso gaat mijn huid echt heel erg snel kapot de laatste tijd -O-

Gisteren heb ik het overigens netjes gehouden met 1 cocktail en wat crackers guacemole :)
pi_87198423
Oh succes met je tweede gesprek Mo! :)
pi_87198426
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:16 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Voor kindjes ook?
Kinderen krijgen 34% korting, maar er staat niet dat dat ook op het instaptarief zou gelden. Maar dan nog zou je rond 50 cent uitkomen.

En natuurlijk, ik zou ook de voorkeur geven aan fietsen/lopen :Y .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87198484
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:23 schreef Sts het volgende:
Ik heb vermoedelijk eczeem aan de binnenkant van mijn elleboog en het is na twee weken nog niets verbeterd, behalve dat het nauwelijks meer jeukt. Het is echt kapot, met blaasjes en schilfers en wondjes en het ziet er niet uit :{ Vette crème helpt niet. Wat moet ik hiermee? Naar de dokter of kan het wel vanzelf overgaan? Sowieso gaat mijn huid echt heel erg snel kapot de laatste tijd -O-

Gisteren heb ik het overigens netjes gehouden met 1 cocktail en wat crackers guacemole :)
Naar de dokter gaan, dan krijg je waarschijnlijk hormoonzalf mee. Dat is niet vrij verkrijgbaar en werkt vaak heel goed bij eczeem. Niet te lang gebruiken. En eventueel vragen om een allergietest? Gebruik je nu ander wasmiddel dan anders?

En naast vethouden kan je ook talkpoeder strooien tegen de jeuk geloof ik. Maar dat ziet er niet echt mooi uit :+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87198648
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:27 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Naar de dokter gaan, dan krijg je waarschijnlijk hormoonzalf mee. Dat is niet vrij verkrijgbaar en werkt vaak heel goed bij eczeem. Niet te lang gebruiken. En eventueel vragen om een allergietest? Gebruik je nu ander wasmiddel dan anders?

En naast vethouden kan je ook talkpoeder strooien tegen de jeuk geloof ik. Maar dat ziet er niet echt mooi uit :+ .
Ik ben er alleen niet zo gek op om naar de dokter te gaan in het buitenland :{ Maar als het niet vanzelf overgaat moet ik wel denk ik. Nee, geen ander wasmiddel of wat dan ook. Het is ook alleen maar op dat plekje :? Ik geloof dat ik er eerst gewoon wat jeuk had en dat echt daarna pas eruit begon te zien als eczeem. Het lijkt wel alsof mijn hele huid van streek is, een paar keer krabben over bijvoorbeeld een muggenbult en het is kapot, ik word er een beetje wanhopig van.
pi_87198821
Sts, misschien is het gewoon een stukje droge huid ofzo? Insmeren met vaseline? Als dat niet helpt zou ik toch even naar een dokter gaan voordat het overal zit. :P
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:57:10 #73
241000 BuupWerk
hAsTaLaPaStA
pi_87199147
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:58 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Sommige dingen zou je kunnen vervangen door gezondere producten, zoals de Sultana/mueslireep en de cruesli, op het eerste gezicht lijkt het inderdaad niet veel te veel Heb je al eens berekend hoeveel calorieën erin zitten?
Nee, dat heb ik nog nooit gedaan, zal vanaf vandaag is even opschrijven...
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:00:18 #74
241000 BuupWerk
hAsTaLaPaStA
pi_87199230
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 00:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Welkom. Leeftijd kan een rol spelen, zo rond je dertigste gaat het toch allemaal minder makkelijk dan ervoor.
[..]

Verbouwen is sporten,maar ook stress. Stress heeft de nare eigenschap om toch een beetje extra rond je middel te blijven hangen. Sport is goed tegen stress (en depressies, diabetes, dik worden, hm... waarom sport ik niet meer?)

Enniewee... je eetlijstje. Op zich redelijk, kan zo hier end aar wat verbeterd worden. Ik zou de sultana's mueslirepen schrappen als tussendoortjes, maar kan me voorstellen dat het nu met klussen erg makkelijk is om zo'n verpakking open te terkken.

Vlees hoeft niet elke dag, maar met enige regelmaat eiwitten binnenkrijgen is wel goed. Ook voor je ijzer is vlees goed. Gezonde vetten mogen er ook bij, lust je vis? Zalm, makreel, haring... allemaal gezonde vetten + eiwitten.

De pasta in je D mag van mij weg, want pasta is witmeel is suiker is niet echt nuttig voor je lijf. Vezels zijn wel prima, dus als je iets van pasta eet, wat dacht je van volkoren? En zoveel groente als je kunt wegkrijgen. Gezond enzo.
Ik ben 27...

hmm stress en dikker worden wie weet, heb geloof nog nooit stress gehad geen idee hoe me lichaam daarop reageerd...

Wat eten jullie dan als tussendoortje op je werk bijvoorbeeld ?? Fruit ?? Gezonder iets ?? Heb nu van de snack a jacks onder me bureau liggen...

Pasta met zalm ?? HiHi nee ik snap hem zal toch is verder kijken, rijst is dat beter dan pasta ??
pi_87199236
Lijstje:

O: 500 gram kwark
T: banaan
L: 4 boterhammen met kaas (misschien getostificeerd)
T: appel
S: hardlopen
D: pasta met zalm en spinazie
Ja doei.
pi_87199333
Succes vanmiddag MoBlo!

Is het bij VHV trouwens?
pi_87199346
ik weet niet wat VHV is, dus euhm, nee :+

maar bedankt! :*

nu echt aan de slag voor essay trouwens :') zit al wel met boeken voor me, maar FOK! leidt af ;(
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:06:39 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87199360
Wat een zuigerds, die Havo 3 en nu ben ik op een punt dat ik niet goed meer weet wat ik moet. Net de mentor even gemaild.
Niet meer actief op Fok!
pi_87199365
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:16 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Voor kindjes ook?
Maar de stad is best eng natuurlijk :)
Mijn broertje van 12 gaat nu fietsend van Amsterdam-West naar Museumplein door de drukke ochtendspits naar school, of als hij gym heeft naar Buitenveldert. En dat is ook nog maar een ventje (O+). Dus ik begrijp 't best.
pi_87199387
pfff Viking, vermoeid allemaal hoor... succes :*

En Moblo succes met je gesprek vanmiddag!! En je essay natuurlijk ;)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:09:43 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87199424
Ja constant flesje aan de mond: "Maar ik drink niet, hoor!" en dat soort dingen de hele tijd.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:10:39 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87199440
Oplossing is natuurlijk: wegsturen zodra ze een flesje of eten pakken, want ze weten wel dat het niet mag. Hoef ik niet elke les een hele toestand van te maken.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:19:45 #83
70532 loveli
N
pi_87199635
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!
En weer een nacht waarin het 3 uur duurt voordat ik slaap omdat ik iedereen binnen een straal van 14 km wakker lig te hoesten ;(

Maar nu douchen en naar de ikea! *O*
Dat hoesten duurt nu al 2 weken? Not good...
crap in = crap out
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:19:56 #84
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87199640
Hoi :W

Weekendje weg geweest en gisteren voor ziek vriendje gezorgd... nu loop ik hier achter!
Anyway, het weekend was rijk aan brownies en wijntjes, dus deze week weer netjes eten :o
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:23:42 #85
70532 loveli
N
pi_87199735
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee, A12 / A2 / A59. Ook beroerd, maar het is echt om om eerst naar R'dam te tuffen en dan die hele A15 nog.
Yup, ik woon net wat strategischer en neem als het kan liever de A15, stukken rustiger. Voor jou is er niet echt winst te halen als je onderlangs rijdt.
crap in = crap out
pi_87199755
waarom mogen ze geen flesje water hebben tijdens de les Vik? :@
geen frisdrank ofzo, ok, maar water?
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:26:50 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87199803
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
waarom mogen ze geen flesje water hebben tijdens de les Vik? :@
geen frisdrank ofzo, ok, maar water?
Er staat in de regels dat ze geen drinken mogen hebben en zolang ik niet heb gecheckt of dat ook voor water geldt, mag het niet. Maar goed, daar gaat het niet om natuurlijk. Het gaat erom dat ik 'nee' zeg en dat zij me vervolgens aan het uitdagen zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_87199810
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet niet wat VHV is, dus euhm, nee :+
Volkshuisvesting.
Jammer, want die is tien minuten lopen vanaf het station, dus dan hoef je de file niet in. :)
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:27:34 #89
70532 loveli
N
pi_87199821
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:23 schreef Sts het volgende:

Van binnenuit kun je er evt vitamine A en E op loslaten, die zijn goed voor je huid. Eerst maar kijken wat de huisarts zegt. Oh, je zit in het buitenland. Last van iets wat je normaal niet gebruikt? Voedsel, wasmiddel, douchespul?
crap in = crap out
pi_87199853
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Er staat in de regels dat ze geen drinken mogen hebben en zolang ik niet heb gecheckt of dat ook voor water geldt, mag het niet. Maar goed, daar gaat het niet om natuurlijk. Het gaat erom dat ik 'nee' zeg en dat zij me vervolgens aan het uitdagen zijn.
nou ja, als zij weten dat water wel mag, is 't natuurlijk raar als jij ineens nee zegt :+
Ja doei.
pi_87199872
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Volkshuisvesting.
Jammer, want die is tien minuten lopen vanaf het station, dus dan hoef je de file niet in. :)
ga niet bij een corporatie solliciteren, maar bedrijf zit wel dichtbij een ander station ;) :)
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:39:38 #92
236335 neen
schone schijn
pi_87200135
Succes straks met je sollicitatie!
pi_87200237
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:00 schreef BuupWerk het volgende:

[..]

Ik ben 27...

hmm stress en dikker worden wie weet, heb geloof nog nooit stress gehad geen idee hoe me lichaam daarop reageerd...

Wat eten jullie dan als tussendoortje op je werk bijvoorbeeld ?? Fruit ?? Gezonder iets ?? Heb nu van de snack a jacks onder me bureau liggen...

Pasta met zalm ?? HiHi nee ik snap hem zal toch is verder kijken, rijst is dat beter dan pasta ??
Ik eet als tussendoortje op het werk:
1-persoonsyoghurtjes (kan best een ochtend buiten de koeling)
nootjes (cashew/pecan/amandel)
fruit
rauwkost (cherrytomaatjes/stuk komkommer/reepjes paprika) eventueel aangevuld met stukjes oude kaas/feta
extra boterham

Rijst is alleen beter als je zilvervlies, rode of zwarte rijst neemt. Disclaimer: zelf heb ik nog nooit rode of zwarte rijst gegeten, dus of het ook lekker is weet ik niet.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87200289
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:29 schreef motorbloempje het volgende:

ga niet bij een corporatie solliciteren, maar bedrijf zit wel dichtbij een ander station ;) :)
Oh, ik dacht dat het bij een corporatie was.
Wel fijn dat je met de trein kunt!
Ga je dat ook doen of ga je met de motor?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:50:34 #95
241000 BuupWerk
hAsTaLaPaStA
pi_87200443
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:43 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik eet als tussendoortje op het werk:
1-persoonsyoghurtjes (kan best een ochtend buiten de koeling)
nootjes (cashew/pecan/amandel)
fruit
rauwkost (cherrytomaatjes/stuk komkommer/reepjes paprika) eventueel aangevuld met stukjes oude kaas/feta
extra boterham

Rijst is alleen beter als je zilvervlies, rode of zwarte rijst neemt. Disclaimer: zelf heb ik nog nooit rode of zwarte rijst gegeten, dus of het ook lekker is weet ik niet.
thanks voor de tip !! zal dr aan denken als ik in de suup ben !!
pi_87200460
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:00 schreef BuupWerk het volgende:
Ik eet vooral brood als tussendoortjes. :)

Mijn dagelijkse lijstjes zijn als volgt:
O: witlofsalade met ei
T: volkoren boterham met smeerkaas, houmous of vegavlees
L: tomaten met mozzarella en zwarte olijven
T: volkoren boterham met smeerkaas, houmous of vegavlees
T: volle yoghurt
D: avondeten met veel groente, soms een vleesvervanger, aardappels, rijst, pasta of deeg.

Bij Halfords heb ik een koelcontainer gekocht (¤ 10,=) en daar gaan de salade en de yoghurt in.
De boterhammen blijven buiten de koelkast nog prima.
pi_87200461
vandaag ga ik lekker op de motor :9 maar ik moet nog even zien wat de tijden doen en zulks met de trein :+ en of ik reiskostenvergoeding krijg... :)
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:58:00 #98
70532 loveli
N
pi_87200670
En nog een :* voor PF.
crap in = crap out
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:14:13 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87201158
OHMYGOSHIES

Het lijkt erop dat ik toch werk heb :o En nog best flexibel ook! En ik had me er al helemaal op voorbereid dat ik gewoon zuinig moest gaan zijn en verder alle tijd zou hebben voor vrije-tijds-dingen _O-

Zo eerst maar even naar de les en even rustig alles op een rijtje, dan terugmailen!
pi_87201217
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
OHMYGOSHIES

Het lijkt erop dat ik toch werk heb :o En nog best flexibel ook! En ik had me er al helemaal op voorbereid dat ik gewoon zuinig moest gaan zijn en verder alle tijd zou hebben voor vrije-tijds-dingen _O-

Zo eerst maar even naar de les en even rustig alles op een rijtje, dan terugmailen!
*O* *O* *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87201221
Hoi allen! even snel een berichtje, ik heb een baan *O* yihoo! en ik heb al helemaal bedacht hoe ik dan elke ochtend heen & terug naar het werk kan fietsen *O*.

Verder even welkom een den nieuwen en een kusje voor een ieder die het nodig heeft.

Lijstje van gisteren:

O> 1 grote boterham met tomaat, shake kokosmelk met banaan (maar die kwam eruit dus telt neit :')
L> eiernoodels met gebakken vis en groenten, sausje (wok to go)
T> kleine suikerwafel :@
D> spaghetti met veel groentesaus (tomaat, paprika, ui)
T> 2 portjes en een kaasplankje :9
pi_87201233
gefeliciteerd Perruche! *O*
Ja doei.
pi_87201241
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
OHMYGOSHIES

yay for you! *O*
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:17:37 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87201253
Yaaaay Perruche :D *baan-boks* :P
pi_87201263
;( ik wil ook meedoen in de baan-boks ;(
Ja doei.
pi_87201310
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:16 schreef Perruche het volgende:
Hoi allen! even snel een berichtje, ik heb een baan *O* yihoo! en ik heb al helemaal bedacht hoe ik dan elke ochtend heen & terug naar het werk kan fietsen *O*.

Verder even welkom een den nieuwen en een kusje voor een ieder die het nodig heeft.

Lijstje van gisteren:

O> 1 grote boterham met tomaat, shake kokosmelk met banaan (maar die kwam eruit dus telt neit :')
L> eiernoodels met gebakken vis en groenten, sausje (wok to go)
T> kleine suikerwafel :@
D> spaghetti met veel groentesaus (tomaat, paprika, ui)
T> 2 portjes en een kaasplankje :9
Whoohoo! *O* Gefeliciteerd!
Je blijft in Nederland begrijp ik? :P
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87201331
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
We gaan duimen dat je vanmiddag gewoon mee kan doen! ^O^
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:20:38 #108
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87201341
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Oh Mootje! I haz faith in yoo! Succes met je solli *;
pi_87201494
Gefeli met de banen. *O*

Wat is er met PF?
Ik heb een paar topics gemist.
pi_87201572
Perruche & Maria *O*
pi_87201805
Hoera voor de banen! *O* *O* *O*
Mo, je gaat gewoon mee in de flow hoor vanmiddag :7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:51:39 #112
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87202257
Gefeliciteerd Maria en Perruche! *O*

Ik hoor deze week als het goed is ook of ik word uitgenodigd voor een 'kennismakingsgesprek' :X
pi_87203323
ik hoop dat het net zo is als met tegelijk ongesteld zijn bij vrouwen :') ook allemaal een baan _O-
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:23:43 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87203336
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nou ja, als zij weten dat water wel mag, is 't natuurlijk raar als jij ineens nee zegt :+
Ze zeggen van wel meer dingen dat het mag, dus ik ga het eerst van hogerhand checken. Als het aan hen ligt mag je eten in de klas, pet op, muziek hard aan etc :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:24:39 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87203358
*O* Maria en Perruche, wat goeoeeoeoed! Nachtwacht wil ook meedoen in de banenboks :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:26:25 #116
70532 loveli
N
pi_87203418
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:24 schreef Viking84 het volgende:
*O* Maria en Perruche, wat goeoeeoeoed! Nachtwacht wil ook meedoen in de banenboks :P.
Ik las bananenboks..
crap in = crap out
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:30:18 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87203557
Zonet had ik een klasje dat glunderend met de poëzieposter bezig was O+. Dat maakt de minder leuke momenten wel weer goed.
Niet meer actief op Fok!
pi_87203580
Lijstje:

O:special K + magere melk
T: druiven
L: salade van: blikje kikkererwten, kwart komkommer, 2 tomaat, blikje tonijn, kappertjes, artisjok + beetje light mayo + veel kruiden + mini beetje olijfoloe
T: 0% vet griekse yoghurt
D: Merguez worstjes + witlof gebakken in spekvet van uitgebakken ontbijtspek + rode port e.d.
pi_87203626
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:30 schreef Viking84 het volgende:
Zonet had ik een klasje dat glunderend met de poëzieposter bezig was O+. Dat maakt de minder leuke momenten wel weer goed.
ben je niet "bang" dat een boel van je leerlingen ook op FOK zitten en je misschien nog eens gaan herkennen hier?

Ik zou daar zelf geloof ik toch wel een beetje "angstig" voor zijn
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:33:17 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87203667
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:32 schreef progje het volgende:

[..]

ben je niet "bang" dat een boel van je leerlingen ook op FOK zitten en je misschien nog eens gaan herkennen hier?

Ik zou daar zelf geloof ik toch wel een beetje "angstig" voor zijn
Ik kan het toch niet laten erover te praten :@ :'). Probeer al te minderen hoor. Bovendien post ik alleen maar hier, eigenlijk (en soms in het docententopic), dus als ze al op fok zitten, dan moeten ze me ook nog in Slank lurken.
Niet meer actief op Fok!
pi_87203716
Nee ik begrijp ook heel goed dat je er over wilt praten, zou ik ook hebben..
Maar je moet er niet aan denken dat een van je leerlingen het ontdekt denk ik... dan ben je echt de sjaak ;)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:35:18 #122
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87203725
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik kan het toch niet laten erover te praten :@ :'). Probeer al te minderen hoor. Bovendien post ik alleen maar hier, eigenlijk (en soms in het docententopic), dus als ze al op fok zitten, dan moeten ze me ook nog in Slank lurken.
iets wat maar weinig mensen doen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:35:30 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87203733
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:35 schreef progje het volgende:
Nee ik begrijp ook heel goed dat je er over wilt praten, zou ik ook hebben..
Maar je moet er niet aan denken dat een van je leerlingen het ontdekt denk ik... dan ben je echt de sjaak ;)
Ja :P.

Nachtwacht heeft een solligesprek volgende week! *O*.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:37:21 #124
70532 loveli
N
pi_87203785
quote:

[..]

Of hun moeder. Of hun vader, voor als Co weer een foto van haar buik post!
crap in = crap out
pi_87203818
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ik geloof dat jij echt mij bent :p

Want dat heb ik dus ook. Afspraken met vrienden, leuke uitjes, maakt niet uit wat. Ik kom gewoon niet graag mijn huis uit :p
pi_87204013
Ow, :* voor iedereen die het nodig heeft.

Verder: *O* voor de baan van Perruche & *O* voor de baan van Maria
pi_87204032
En ik ga duimen voor Blurred :)

Mo, jij heel veel succes straks. Zal ook voor jou extra hard duimen :)
pi_87204061
Ik heb trouwens bizar slechte zin vandaag :')

Niet eens een reden, maar gewoon BLERGH :(
pi_87204277
dank! M'n essay vlot nog niet echt, maar ik zweer dat ik 'm vandaag af krijg }:| dus na de solli maar verder.

Net even wat motivational toasties naar binnen gewerkt, en zo de motorkleding maar 's uit de kast plukken... O+ motorrijden O+
Ja doei.
pi_87204282
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb trouwens bizar slechte zin vandaag :')

Niet eens een reden, maar gewoon BLERGH :(
* boks *

Feli voor de slankies met een nieuwe baan!
En moblo, succes met je 2e gesprek!

Nu weer met frisse tegenzin aan de slag... Ben toe aan vakantie volgens mij.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:54:31 #131
277802 _Calimero_
pi_87204380
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat hoesten duurt nu al 2 weken? Not good...
Ja, dat duurt bij mij altijd minimaal 3 weken. En meestal bel ik na 2 weken de dokter voor codeine ofzo, omdat ik tegen die tijd uitgeput ben van het slechte slapen :')
Heb nu van de drogist iets gehaald: Daro capsules ofzo, eens kijken of dat wat wil vannacht!

De buit van IKEA:
Rieten lamp, een klok, 3 rode kussens voor op mijn bankje, ophangrekje keuken met kruidenrekje, nieuwe gordijnen en een laatste rolgordijntje *O* hopelijk komt mijn paps vanavond om alle gaten te boren :+

Succes straks Mo! ^O^

En gefeliciteerd Maria en Perruche met het werk!! *O*
pi_87204437
:W

Ik heb mijn scriptieopzet ingeleverd... *bibber*
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_87204618
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:54 schreef _Calimero_ het volgende:
De buit van IKEA:
Rieten lamp, een klok, 3 rode kussens voor op mijn bankje, ophangrekje keuken met kruidenrekje, nieuwe gordijnen en een laatste rolgordijntje *O* hopelijk komt mijn paps vanavond om alle gaten te boren :+
Misschien moet ik gaan winkelen vanavond om mijn slechte zin te verdrijven... :s)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:01:11 #134
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87204633
HOera voor de banen *O*

Succes Mo..

Ik heb 2 treinkaartjes gekocht!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:01:25 #135
277802 _Calimero_
pi_87204646
Spannend Ewelina! Wanneer hoor je er iets over?

-ben werken, tot later!
pi_87204656
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:51 schreef V1z0R het volgende:

Nu weer met frisse tegenzin aan de slag... Ben toe aan vakantie volgens mij.
Dat dus. Gelukkig binnenkort weekje herfstvakantie :)
pi_87204678
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:55 schreef Ewelina het volgende:
:W

Ik heb mijn scriptieopzet ingeleverd... *bibber* [ afbeelding ]
Bahaha, die smiley :D

Ben benieuwd naar de feedback :)
pi_87204711
En ik wil ook naar de meet. Maar da's op 6 november he? Weet niet of ik dat ga redden.

Reist er niemand anders vanuit 't zuiden?
pi_87204799
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:01 schreef _Calimero_ het volgende:
Spannend Ewelina! Wanneer hoor je er iets over?

-ben werken, tot later!
Geen idee :X
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_87204895
dillemma :')

helemaal omkleden buiten en daar andere schoenen aandoen enzo of gewoon met motorkleding naar binnen lopen? :')
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:08:32 #141
70532 loveli
N
pi_87204947
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
dillemma :')

helemaal omkleden buiten en daar andere schoenen aandoen enzo of gewoon met motorkleding naar binnen lopen? :')
Heb je een nette broek die onder je motorbroek past en een topkoffer? In dat geval, snel buiten motorbroek uit en nette schoenen aan. Zo nee, melden, naar toilet vragen en omkleden.
crap in = crap out
pi_87204969
heb 3 koffers, dus zou 30 outfits en 5 paar schoenen mee kunnen nemen :+

buiten omkleden it is :)
Ja doei.
pi_87206019
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb 2 treinkaartjes gekocht!
Dat weet ik vast beter op waarde te schatten als ik weet wat er speciaal aan de kaartjes is. ;)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:37:51 #144
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87206158
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dat weet ik vast beter op waarde te schatten als ik weet wat er speciaal aan de kaartjes is. ;)
Voor 6 nov. meet in den Haag :)
pi_87206395
quote:

[..]

Misschien helpt het om je persoonlijke info aan te passen. o.a. in je fobo, woonplaats wat je doet etc.
Het hoeft maar 1 keer mis te gaan en heel je privé leven ligt op straat :X

Dan ben je iig een stukje minder makkelijk te herkennen :s)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_87206406
gefeli voor de dames met een baan *O* ^O^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_87206924
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:37 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Voor 6 nov. meet in den Haag :)
Aha, dan is het inderdaad het vermelden waard. :D
pi_87207160
Koffie houdt mij op de been. Pffff
pi_87207302
Lijstje:

S: Evy 13
O: havermoutprutje
T: 1 roggebrood met pindakaas, 1 plakjes komijnekaas
D: broodje kroket met mosterd
T: 1/2 komkommer, 1 peer
D: Bloemkool met anijs en cashewnoten, kip en gebakken rijst.
T: eitjes
S: Deel 2 van operatie latex
pi_87207617
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

En dat ze maar 12.50 zijn 8-)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87207655
Oh en met maar bedoel ik niet dat 12.50 weinig geld is, het is wel weinig als je nagaat dat een volledig retour Sittard - Den Haag 46 euro is :+
pi_87207692
Boh, ik heb een overschot adrenaline :') Heb ik altijd als ik les heb gegeven. Groep vanmorgen was lief, die van vanmiddag :{w maar goed, ze zullen allicht iets onthouden hebben, en weten nu dat ze altijd kunnen komen vragen.
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:40:28 #153
70532 loveli
N
pi_87208544
Zag ik nou een google ad voor daten met volslanke mensen? Wtf...
crap in = crap out
pi_87208600
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:15 schreef Syrena het volgende:

[..]

En dat ze maar 12.50 zijn 8-)
Waar haal je die dan?
Ik moet binnenkort ook weer eens naar Groningen. :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:42:17 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87208632
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:17 schreef Syrena het volgende:
Boh, ik heb een overschot adrenaline :') Heb ik altijd als ik les heb gegeven. Groep vanmorgen was lief, die van vanmiddag :{w maar goed, ze zullen allicht iets onthouden hebben, en weten nu dat ze altijd kunnen komen vragen.
Doe mij ook zo'n overschot aan adrenaline :9.

Ik moet vanmiddag weer hardlopen ;(. Of nee, dat is best *O* eigenlijk :).
Niet meer actief op Fok!
pi_87208780
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Waar haal je die dan?
Ik moet binnenkort ook weer eens naar Groningen. :)
Kruidvat! Ze zijn wel alleen op zaterdag of zondag geldig!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:52:50 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87209081
Ik had net een pakketje, dus ik dacht: jeej, het boek dat ik nog moest hebben *O*.
Hebben ze weer twee exemplaren van twee boeken die ik eerder al gekregen had opgestuurd :').
Niet meer actief op Fok!
pi_87209161
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:45 schreef Syrena het volgende:

[..]

Kruidvat! Ze zijn wel alleen op zaterdag of zondag geldig!
Thanks!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:14:33 #159
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87209898
ik wil niet meer......
pi_87210120
Mooi, 257 euro krijg ik terug van Essent 8-)

En hang nu in de wacht bij TNT }:| navragen of de webshop een verklaring & kopie legitimatie wel nodig heeft om een onderzoek op te starten w/
pi_87210691
Nou duidelijk, die verklaring hebben ze dus niet nodig. Die is alleen nodig als ikzelf een klacht zou indienen.
pi_87211020
gesprek ging wel goed, denk ik...

hoor het 'een dezer dagen' :o
Ja doei.
pi_87211460
Jeeeeej mo!
pi_87211665
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:44 schreef motorbloempje het volgende:

_O_

spannend altijd dat afwachten
pi_87211690
ja, ik had stiekem de hoop al een mailtje te hebben toen ik thuis kwam, had lange route over de dijk genomen :') maar nee -O- :+
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:03:13 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87211769
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:44 schreef motorbloempje het volgende:

*vingers en tenen gekruist* ^O^

Ik zit mezelf beetje gek te maken :') Baan hebben is puik! Maar ik had me er al helemaal op voorbereid dat ik baanloos zou zijn hier en dan maar gewoon een kick-ass student ging zijn en leuke dingen ging doen in de vrije tijd die over was *)

Voor:
- Centjes! Niet alleen maar geld eraf maar ook wat verdienen!
- Werkervaring in UK 8-)
- Flexibele werkdagen

Tegen:
- minder studie/sociaal-tijd?
- stomme reis (eerst stuk lopen, dan bus, dus ongeveer uur onderweg?)

Kortom, eigenlijk ben ik gewoon lui. En moet ik niet zo miepen :')
</weegschaal out>

[ Bericht 0% gewijzigd door MariaEtcetera op 05-10-2010 16:08:37 ]
pi_87211844
ik ben in staat om te bellen :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het lijkt me echt een leuke baan bij een leuk bedrijf :o
Ja doei.
pi_87211860
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik zit mezelf beetje gek te maken :') Baan hebben is puik! Maar ik had me er al helemaal op voorbereid dat ik baanloos zou zijn hier en dan maar gewoon een kick-ass student ging zijn en leuke dingen ging doen in de vrije tijd die over was *)

Voor:
- Werkervaring in UK 8-)
- Flexibele werkdagen

Tegen:

nou ja, kijk, je moet 't wel met plezier doen, en niet met tegenzin.. en als het niet NOODZAKELIJK is en je geniet liever van je vrije tijd daar... :@
Ja doei.
pi_87211875
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben in staat om te bellen :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het lijkt me echt een leuke baan bij een leuk bedrijf :o
Heb je dat echt gevraagd? :D
pi_87211891
ja :')
Ja doei.
pi_87211966
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Voor:
- Werkervaring in UK 8-)
- Flexibele werkdagen

Tegen:

Afhankelijk van het werk (en de 'hoeveelheid'; dus hoe vaak, hoe lang, etc) kan dit naast alleen maar werk natuurlijk ook gewoon heel erg leuk zijn :Y

Dus als het leuk werk is (en niet teveel tijd vergt), zou ik het gewoon doen. Leer je nieuwe mensen kennen, nieuwe (werk)culturen, etc. Lijkt me juist heel interessant :)
pi_87211990
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
ja :')
Moesten ze lachen? Maar dan op een positieve manier, zeg maar?

Daar kun je óf punten mee scoren óf juist heel hard nat gaan :D
pi_87212007
ze moesten positief lachen :+ en daarna had ik nog wat serieuze vragen om 't goed te maken :P
Ja doei.
pi_87212015
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Moesten ze lachen? Maar dan op een positieve manier, zeg maar?

Daar kun je óf punten mee scoren óf juist heel hard nat gaan :D
Oh, die laatste ':D' is natuurlijk niet zo bedoeld alsof ik het leuk zou vinden als je nat bent gegaan. Maar dat weet je wel he? :)
pi_87212036
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
ze moesten positief lachen :+ en daarna had ik nog wat serieuze vragen om 't goed te maken :P
Haha, nice. Punten! Goed gedaan hoor :Y
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:12:13 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87212130
Mo, ik heb tijdens mn gesprek ook "If you'll hire me *giggle*, bla bla" gezegd en ze willen me toch aannemen :') _O-

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Afhankelijk van het werk (en de 'hoeveelheid'; dus hoe vaak, hoe lang, etc) kan dit naast alleen maar werk natuurlijk ook gewoon heel erg leuk zijn :Y

Dus als het leuk werk is (en niet teveel tijd vergt), zou ik het gewoon doen. Leer je nieuwe mensen kennen, nieuwe (werk)culturen, etc. Lijkt me juist heel interessant :)
Dat is natuurlijk ook zo :Y Het lijkt me best een aparte ervaring, en de meneer met wie ik het gesprek had leek me ook aardig.
Wat betreft hoeveelheid... kweenie. Hij zegt dat hij begrijpt dat mijn studie altijd eerst komt, en dat we dus wel wat kunnen regelen voor flexibele dagen enzo. Tijdens het gesprek kwam 1 of 2 dagen per week ter sprake. Dat lijkt me best okay!

Ik ben gewoon wat mutsig, kan nogal mentaal doordraven met OF enthousiasme OF negativiteit _O- Weegschaaltje he oO< Vanochtend dacht ik YEEHAAAA BAAAAN en nu heb ik net met mn vriendje gebabbeld en die reageert wat flauwtjes en geeft wat tegenargumenten en nou voel ik me een beetje stommig :')
pi_87212392
Als mede-weegschaal kan ik je zeggen dat je moet vasthouden aan je eerste ingeving. YEEEE BAAN dus! Als het tegenvalt of niet loopt zoals je wil kun je altijd nog netjes ontslag nemen.

En vriendjes die flauw reageren :{w die negeren we gewoon ff ;)
pi_87212410
Je kan er altijd weer mee ophouden mocht het niet bevallen! :*

Perruche, ook *O* voor jouw baan!!

6:30 O1: fruit 'n fibre met halfvolle melk
10:45 O2: gekookt eitje, 2 wasa crackers met 30+ kaas, cherrytomaatjes en een gekookt eitje
13:00 S: stepshape/interval
14:45 L: pitabroodje met rauwkost en kip met pindasaus
16:00 T: druiven
17:00 T: wodka, light chips
20:00 D: bloemkoolpuree met daarop witlof met ham en kaas uit de oven.
? T: citroendropijs
pi_87212542
Dju, schone brief getikt voor de webshop, print mijn printer maar half }:| En die is nog zowat nieuw. Alleen niet veel gebruikt, dus daar kan het door komen, maar ik baal wel. Morgen eens wat papier bietsen van het werk, kan zijn dat het daar aan ligt (heb nu van de Action, dat is toch wel el cheapo dun).

Ik wil alleen die brief niet aangetekend versturen, dat is bijna 7 euro oO< maar ja, zij kunnen dan ook zeggen: Ja, we hebben niks gekregen hoor.....
pi_87212628
@Maria: je zit er maar relatief kort. Ik zou het alleen doen als de baan écht leuk is, je het geld hard nodig hebt of de baan goed staat op je CV/studiegerelateerd is. En anders zou ik mijn tijd in het buitenland liever anders besteden denk ik!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87212741
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:25 schreef Phaidra het volgende:
@Maria: je zit er maar relatief kort. Ik zou het alleen doen als de baan écht leuk is, je het geld hard nodig hebt of de baan goed staat op je CV/studiegerelateerd is. En anders zou ik mijn tijd in het buitenland liever anders besteden denk ik!
Misschien reageert vriendje daarom wel minder enthousiast. Bang dat je daar niet genoeg tijd over houdt om te genieten.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:29:25 #182
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87212816
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:25 schreef Phaidra het volgende:
Argh ik waai zo met alle winden mee, ik las wat Co en Syrena zeiden en toen dacht ik: "Ja!" en nou denk ik weer: "Ja!"..

Het probleem is een beetje dat er geen eenduidige voor of tegen is.

Het werk klínkt wel leuk, al snap ik waarschijnlijk pas na de training wat het allemaal inhoudt.

Geld... Mja ik heb reserves zeg maar. Punt is dat ik een baantje ging zoeken omdat ik die reserves niet allemaal wil opgebruiken terwijl ik hier zit. Maar zonder red ik het dus wel, en waarschijnlijk hoef ik dan ook niet krom te liggen oids.

Studiegerelateerd: neuh. Goed voor CV: misschien, het is iig buitenlandse werkervaring en bij een ietwat commerciëel bedrijf.
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:31:21 #183
70532 loveli
N
pi_87212893
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:22 schreef Syrena het volgende:
Dju, schone brief getikt voor de webshop, print mijn printer maar half }:| En die is nog zowat nieuw. Alleen niet veel gebruikt, dus daar kan het door komen, maar ik baal wel. Morgen eens wat papier bietsen van het werk, kan zijn dat het daar aan ligt (heb nu van de Action, dat is toch wel el cheapo dun).

Ik wil alleen die brief niet aangetekend versturen, dat is bijna 7 euro oO< maar ja, zij kunnen dan ook zeggen: Ja, we hebben niks gekregen hoor.....
Als pdf mailen?
crap in = crap out
pi_87212899
Perruche en Maria *O*. Maar je houdt toch wel tijd over voor leuke dingen Maria? :o

En nu duimen voor Mo dat die er straks ook bij staat (tussen Perruche en Maria, als baan hebbende)

Voor vanavond: of sporten in Almere, half 6 van huis en rond half 10 pas thuis (1 uur gesport).
Of in Amsterdam met een vereniging die ik niet ken, kwart over 7 van huis en kwart over 9 thuis ...
(1,5 uur gesport)
Ik vind het lastig :@ wil mn team niet in de steek laten, maar begin de reistijd vs traintijd zo zat te worden
pi_87212960
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:31 schreef Chicolate het volgende:
Perruche en Maria *O*. Maar je houdt toch wel tijd over voor leuke dingen Maria? :o

En nu duimen voor Mo dat die er straks ook bij staat (tussen Perruche en Maria, als baan hebbende)

Voor vanavond: of sporten in Almere, half 6 van huis en rond half 10 pas thuis (1 uur gesport).
Of in Amsterdam met een vereniging die ik niet ken, kwart over 7 van huis en kwart over 9 thuis ...
(1,5 uur gesport)
Ik vind het lastig :@ wil mn team niet in de steek laten, maar begin de reistijd vs traintijd zo zat te worden
Jee, zoveel reistijd voor dat ene uurtje sporten? Dat hield ik absoluut niet lang vol :D
Denk dat je team ook wel snapt dat je dat niet meer ziet zitten?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:36:38 #186
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87213131
Chicoooo! Ga es een keertje kijken bij de Amsterdamse vereniging, misschien is die net zo leuk, dan heb je een nieuw team! :Y Die reistijd gaat je wel opbreken denk ik, en als de optie bij huis net zo leuk / leuker is... :Y)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:37:10 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87213156
Terug!

Ik kan wat *O* doen voor Perruche en Maria geloof ik! En spannend Mo!

Was om 15:00 uitvergaderd, maar toen was ik eigenlijk zo gaar dat ik maar naar huis ben gereden. Maar, ik moet eind oktober weer, maar dan heb ik geen middag-overleg, dus misschien kunnen we dan wel wat afspreken?!
pi_87213157
Gisteren trouwens de eerste kicktraining gehad. Was super :D

OMG, ik was zoooo kapot na afloop (en tijdens, lol). En nu heb ik zelfs spierpijn in mijn rug (including schouderbladen).

Was wel echt heel gaaf. *O*

Leek grotendeels op bokstraining (maar goed, dat was zes jaar geleden) en dat vond ik ook altijd geweldig. Wilde alleen veel te veel en veel te snel, met een conditie van 0,0; zat er binnen no-time volledig doorheen. Maar zo fijn om weer eens wat gedaan te hebben :s)
pi_87213187
En nu ga ik naar huis. Tot straks allemaal!
pi_87213227
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug!

Was om 15:00 uitvergaderd, maar toen was ik eigenlijk zo gaar dat ik maar naar huis ben gereden. Maar, ik moet eind oktober weer, maar dan heb ik geen middag-overleg, dus misschien kunnen we dan wel wat afspreken?!
als ik dan niet in York zit dan kan dat wel :9
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:40:04 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87213282
Goooooo Cocoooo! :D

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug!

Voor mij is nog een twijfelgeval :+ (zoals mijn hele leven, behehe! :D )

Narf. Voel me stommig, ken genoeg mensen (in topic, bij mn studie) die vet veel moeite doen om een baan te vinden en ik krijg er nu na eerste sollicitatie één aangeboden en dan ga ik twijfelen :') Ben hier maar 2,5 maand, en die 2,5 maand moet natuurlijk wel supertof zijn :P

Oh en Mo, als je naar York gaat kenne we meeteh! O+
pi_87213288
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Als pdf mailen?
Mja, ik heb mijn rechtsbijstand advies gevraagd, die adviseerden dus om bij TNT na te vragen of die gegevens die ze vroegen wel nodig hadden. Als dat nee was dan een brief sturen, dus geen email.

Ik kan op mijn werk printen morgen, dat is het probleem niet. Maar als ze me nu nog niet willen geven waar ik recht op heb dan sta ik natuurlijk sterker als ik kan aantonen dat ik een brief gestuurd heb.

Veel werk voor een geheugenkaart van wel 19 euro }:|
pi_87213316
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Narf. Voel me stommig, ken genoeg mensen (in topic, bij mn studie) die vet veel moeite doen om een baan te vinden en ik krijg er nu na eerste sollicitatie één aangeboden en dan ga ik twijfelen :') Ben hier maar 2,5 maand, en die 2,5 maand moet natuurlijk wel supertof zijn :P
beslissing gemaakt! Geniet er van!!! Ik zou 't wel weten als ik jou was ;)
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:41:11 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87213335
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als ik dan niet in York zit dan kan dat wel :9
Tof! :9

Lijstje so far:

O: 250 gr biogarde met wat muesli
T: 1 boterham pindakaas, 1 appel
L: 2 pistoletjes; 1x gezond, 1x jonge kaas
T: -
D: ?

Duvel is ziek, ik ben gaar. Geen zin om boodschappen te doen :@. Misschien ga ik vanavond wel weer RPMen, het kriebelt wel om dat te gaan doen, maar ben gister ook geweest... hmz hzm..
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:41:17 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87213341
Had ik ineens De Collega in de klas staan het laatste uur: "Ik kom even meekijken in de les." Onaangekondigd. Niet leuk. Haar net nog wel gesproken en ze had gelukkig geen feedback ofzo, maar dit wil ik dus niet weer :N.
Niet meer actief op Fok!
pi_87213342
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goooooo Cocoooo! :D
[..]

Oh en Mo, als je naar York gaat kenne we meeteh! O+
oeh, tof! O+ :Y wrsch, als ik antwoord krijg van York, zitten we daar 28, 29 en 30 oktober :)
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:41:25 #197
70532 loveli
N
pi_87213344
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:40 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mja, ik heb mijn rechtsbijstand advies gevraagd, die adviseerden dus om bij TNT na te vragen of die gegevens die ze vroegen wel nodig hadden. Als dat nee was dan een brief sturen, dus geen email.

Ik kan op mijn werk printen morgen, dat is het probleem niet. Maar als ze me nu nog niet willen geven waar ik recht op heb dan sta ik natuurlijk sterker als ik kan aantonen dat ik een brief gestuurd heb.

Veel werk voor een geheugenkaart van wel 19 euro }:|
Mail met lees/ontvangstbevestiging is geloof ik net zoveel waard als een aangetekende brief.
crap in = crap out
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:42:45 #198
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87213398
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:41 schreef Viking84 het volgende:
Had ik ineens De Collega in de klas staan het laatste uur: "Ik kom even meekijken in de les." Onaangekondigd. Niet leuk. Haar net nog wel gesproken en ze had gelukkig geen feedback ofzo, maar dit wil ik dus niet weer :N.
Oef, dat lijkt me echt vervelend! :o Soort motie van wantrouwen ofzo. Zo zou ik dat ervaren geloof ik :@.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:43:20 #199
236335 neen
schone schijn
pi_87213434
Nice Perruche en Maria!

Syrena, had je die brief ook al gemaild of niet?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:44:44 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87213495
Gatver Vik, ook stom! Zou denken dat dat niet eens mag, onaangekondigd... -O-

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oeh, tof! O+ :Y wrsch, als ik antwoord krijg van York, zitten we daar 28, 29 en 30 oktober :)
O+ *O*

Kunnen we in York of Leeds meeten! Superleuk! Kan je/kunnen jullie zelfs een verlaat taartje met me doen voor mn verjaardag :+
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:46:24 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87213568
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oef, dat lijkt me echt vervelend! :o Soort motie van wantrouwen ofzo. Zo zou ik dat ervaren geloof ik :@.
Nou ja, ze had al een keer gezegd dat ze bij een klas wilde komen kijken, maar die hadden toen toets, dus dat ging niet door. Maar met deze klas loopt het al niet zo lekker (klas die ik vanochtend ook had), dus ik zat hier niet echt op te wachten. Ik snap ook niet zo goed waarom zij ook nog komt: de directeur is geweest, de begeleider komt van tijd tot tijd, waarom zij ook nog?
Niet meer actief op Fok!
pi_87213582
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Tof! :9

Lijstje so far:

O: 250 gr biogarde met wat muesli
T: 1 boterham pindakaas, 1 appel
L: 2 pistoletjes; 1x gezond, 1x jonge kaas
T: -
D: ?

Duvel is ziek, ik ben gaar. Geen zin om boodschappen te doen :@. Misschien ga ik vanavond wel weer RPMen, het kriebelt wel om dat te gaan doen, maar ben gister ook geweest... hmz hzm..
Wat je ook doet vanavond: EET GROENTEN!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:48:14 #203
236335 neen
schone schijn
pi_87213644
Onaangekondigd omdat ze misschien denkt dat je je anders helemaal anders voor gaat bereiden dan normaal? En kijken omdat ze gewoon geïnteresseerd is in hoe jij het doet en misschien goedgemeende tips heeft of iets van jou kan leren?

Lijstje:
O: kom yoghurt, 2 geroosterde broodjes
T: sinaasappel, koffie
L: 3 broodjes met pindakaas
T: appel, koffie
D: weetniet, heb opzich wel zin in pannenkoeken :') of iets anders ongezonds, moet iig nog boodschappen doen als ik wat anders wil eten dan gister/eergister of spinazie :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:49:45 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87213702
Ik loop ff langs m'n begeleider om het te vragen.
Niet meer actief op Fok!
pi_87213859
doe dat

en ik zit vast met mn essay

stom essay :')
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:54:34 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87213884
Ik ga denk ik mee met Phaidra en Mo :@ Ik schaam me een beetje :') Maar ik betaal best veel om hier te zijn dus wil ik het toch vooral leuk hebben en hard kunnen studeren om mooie resultaten te behalen. En conferenties en lezingen bijwonen enzo, zonder dat ik me zorgen hoef te maken over clashes met werk oids.

:@ :')
Ik ga maar eens een 'dank-u-vriendelijk-maar'-mailtje tikken, wil iemand hem misschien voor me checken voor ik hem verstuur? :@ Nog nooit hoeven doen, zeg maar!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:55:28 #207
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87213921
Wat is echt het beste snackje uit de snackbar... Ben zondag verplicht om patat met snackje te eten.
En als saus de keuze uit pindasaus en mayonaise...
Doe geen van beide, doe er wat curry bij maar ik hoor het geklaag nu al.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:56:55 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87213973
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is echt het beste snackje uit de snackbar... Ben zondag verplicht om patat met snackje te eten.
Euhhh ik neem vaak loempia (zo'n grote) omdat daar iig groente in zit! En tis lekker :9

En als je ongesteld bent een kroket, voor je ijzer :+
pi_87214012
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik zou die ene keer dat je naar de snackbar gaat gewoon nemen wat je lekker vindt. Gezond gaat het toch niet worden en je kan het hebben, de laatste keer dat je zei wat je woog was het schrikbarend weinig. Dus neem gewoon wat je het lekkerst vindt!!

Patat speciaal met curry :9
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:59:58 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87214097
60 Sextoys

Dames, sla uw slag! :')
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:00:27 #211
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87214117
Ik zie een slankies-inkoopactie!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:01:53 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87214182
Mwehe. En in het kader van 'hard studeren' zit ik nou al ruim twee uur hierover te malen ipv dat ik mn teksten aan het lezen ben voor donderdag oO< Faaaaaaaal.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:02:49 #213
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87214224
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehe. En in het kader van 'hard studeren' zit ik nou al ruim twee uur hierover te malen ipv dat ik mn teksten aan het lezen ben voor donderdag oO< Faaaaaaaal.
Het zijn maar sextoys. Kies er gewoon een paar. :')
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:04:28 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87214289
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:02 schreef Duvel het volgende:

[..]

Het zijn maar sextoys. Kies er gewoon een paar. :')
Alle beslissingen zijn lastig he! oO<

En die kartonnen dozen maken het wel erg aanlokkelijk! :9~

SPOILER
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:07:52 #215
236335 neen
schone schijn
pi_87214465
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:00 schreef Duvel het volgende:
Ik zie een slankies-inkoopactie!
Count me in hoor
pi_87214510
* motorbloempje doet niet mee met de inkoopactie

ik heb nog nooit seksspeeltjes gehad :') en hou 't ook lekker zo :+
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:14:25 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87214727
Ik heb ooit in de mediamarkt met een dildo staan zwaaien naar mn vriend ("KIJK MAARTEN EEN RUPSJE!! :D "), shows how much I know oO<

Maar SERIEUS wie wil er nou een lachende rups zien tijdens enige seksuele activiteit!? oO<
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:14:55 #218
70532 loveli
N
pi_87214746
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb ooit in de mediamarkt met een dildo staan zwaaien naar mn vriend ("KIJK MAARTEN EEN RUPSJE!! :D "), shows how much I know oO<

Maar SERIEUS wie wil er nou een lachende rups zien tijdens enige seksuele activiteit!? oO<
_O- _O- _O-
crap in = crap out
pi_87214754
:D _O- _O- :') :D :'( :D
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:16:58 #220
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87214841
:D
Daar droog je inderdaad spontaan van op :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:17:21 #221
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87214859
Maria _O-

You just made my day O+
En die bestond uit vrijwel uitsluitend slapen en knállende koppijn hebben, dus ik had het nodig :D

Vanavond commissievergadering (buitenlandse reis organiseren met koor :9 ), ik hoop dat ik wat eten door mn keel krijg :% heb alleen nog maar een bak kwark en halve krentenbol op, met tegenzin :')
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:20:36 #222
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87214990
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
:D _O- _O- :') :D :'( :D
Dat! :') _O-
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:21:28 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87215018
Uniek is met mij!
pi_87215099
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Euhhh ik neem vaak loempia (zo'n grote) omdat daar iig groente in zit! En tis lekker :9

En als je ongesteld bent een kroket, voor je ijzer :+
Een grote loempia is meestal meer dan 1000 kcals, vanwege het deeg ;( En dat is nou juist het lekkerste eraan. Ik zou Co's raad opvolgen, nemen waar je zin in hebt. Alleen geen loempia >:) (geintje heur!!)

Neen, ik heb wel al een hele mailwisseling gehad, maar deze brief heb ik net pas geschreven, dus nog niet opgestuurd.
pi_87215133
Ik heb een panty half aan, hij wil niet hoger :') _O-
Ik begin maar opnieuw, nu wat harder trekken bij de voeten :+
pi_87215170
kan iemand mij even wat essay-inspiratie orben ofzo? :')!
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:25:53 #227
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87215196
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
Waar moet het over gaan? Of is dat nou juist de vraag?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87215273
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:22 schreef Syrena het volgende:

kan je niet faxen met ontvangstbevestiging?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:28:17 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87215278
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ken aai help? (PM anders je MSN dinges!)
pi_87215285
ik heb 'n onderwerp, kan alleen geen 'argumenten' bedenken, heb 'n inleiding en 1 argument voor m'n statement, maar verder kom ik niet :')
Ja doei.
pi_87215310
Ik denk dat ik ze morgen gewoon bel. Dat gezever via de mail :+ mss is het dan wel zo opgelost, hoop ik.
En zo niet, dan bel ik de rechtsbijstand en mogen die het verder opknappen 8-)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:29:29 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87215313
Ja, iets meer info plies! :D
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:30:28 #233
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_87215347
Hallo!

Vandaag gedebatteerd over het mogelijk maken van online stemmen op de tweede kamerverkiezingen. Ik moest de rol van voorstander vertolken en heb uiteindelijk verloren. Een argument als veiligheid/fraude kun je haast niet weerleggen. Maar goed, boeit verder niet zo. :')

Lijstje:

O: Pakje Goedemorgen.
L: Vier bruine boterhammen pindakaas & koffie.
T: Twee bruine boterhammen met pindakaas & thee.
T: 4.86km hardlopen.
D: Ik denk chinees, ga op mijn werk eten in ieder geval. Dus zal wel iets bestelling-achtigs worden.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_87215390
quote:
Close by those meads, for ever crown'd with flow'rs,
Where Thames with pride surveys his rising tow'rs,
There stands a structure of majestic frame,
Which from the neighb'ring Hampton takes its name.
Here Britain's statesmen oft the fall foredoom
Of foreign Tyrants and of Nymphs at home;
Here thou, great Anna! whom three realms obey.
Dost sometimes counsel take--and sometimes Tea.
Hither the heroes and the nymphs resort,
To taste awhile the pleasures of a Court;
In various talk th' instructive hours they past,
Who gave the ball, or paid the visit last;
One speaks the glory of the British Queen,
And one describes a charming Indian screen;
A third interprets motions, looks, and eyes;
At ev'ry word a reputation dies.
Snuff, or the fan, supply each pause of chat,
With singing, laughing, ogling, and _all that.
enz :+

Rape of the Lock, van Alexander Pope, best interessant, maar ik moet beargumenteren wat de rol is/ rollen zijn van het gebruik van epische oorlogvoering in dit Canto. Jaja :+
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:33:10 #235
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87215424
Ook lijstje!

O: snee brood met pindakaas
T: thee met suiker/melk, muesli-kokosreepje
L: volkorenbroodkaastosti
T: vieze low-fat caramelyoghurt :') nooit weer!
T: snee brood met pindakaas
D: zelfgemaakte tonijnsalade met broodje :9
T: indien honger nog wat nootjes, beker melk

Wel okee!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:36:50 #236
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87215547
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Rape of the Lock, van Alexander Pope, best interessant, maar ik moet beargumenteren wat de rol is/ rollen zijn van het gebruik van epische oorlogvoering in dit Canto. Jaja :+
Ik heb HTS-E. Wat denk je dat ik kan toevoegen? :')
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87215571
weet je hoeveel engelsies hier rondlopen? :+
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:37:57 #238
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87215579
mbo e :')
pi_87215585
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat je ook doet vanavond: EET GROENTEN!
^^
pi_87215589
Ik dump even een lijstje voordat ik ga bijlezen... Bijna hetzelfde als gisteren.
O: havermout, koffie met melk
T: tea latte
L: volkorenbroodje met kaas
T: ? (ik had eigenlijk een banaan gewild maar die ligt thuis :'))
D: spinaziestamppot met spekjes en ketchup
T: kiwi, Reese's peanut butter cup, koffie met melk

Het is eigenlijk een beetje weinig maar de T's die ik hier in de buurt kan kopen zijn dan weer te veel. -O-
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:39:08 #241
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87215627
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:37 schreef uniekhoorn het volgende:
mbo e :')
Staat die E ook voor Elektrotechniek?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87215630
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga denk ik mee met Phaidra en Mo :@ Ik schaam me een beetje :') Maar ik betaal best veel om hier te zijn dus wil ik het toch vooral leuk hebben en hard kunnen studeren om mooie resultaten te behalen. En conferenties en lezingen bijwonen enzo, zonder dat ik me zorgen hoef te maken over clashes met werk oids.

:@ :')
Ik ga maar eens een 'dank-u-vriendelijk-maar'-mailtje tikken, wil iemand hem misschien voor me checken voor ik hem verstuur? :@ Nog nooit hoeven doen, zeg maar!
waarom probeer je die baan niet gewoon? Heb je die ervaring ook meegepikt. En als je het niks vindt dan kan je het altijd nog afzeggen (toch?!)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:43:06 #243
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87215776
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ook lijstje!

O: snee brood met pindakaas
T: thee met suiker/melk, muesli-kokosreepje
L: volkorenbroodkaastosti
T: vieze low-fat caramelyoghurt :') nooit weer!
T: snee brood met pindakaas
D: zelfgemaakte tonijnsalade met broodje :9
T: indien honger nog wat nootjes, beker melk

Wel okee!
Beetje veel brood en waar is je groente? Sla is geen groente :6

Lijst:
O: boterham gebraden kipfilet (restje van gister), beschuit jam, beker melk
T's: appel, peer
L: boterham achterham, beschuit kaas, gekookt ei
T's blokje choco, augurkjes, tomaat
D: zUurkoolovenschotel met rookworst en kaas
T: 200 vla en 200 yoghurt

Niet zoveel honger....
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:43:41 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87215793
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:43:48 #245
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87215801
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:39 schreef Duvel het volgende:

[..]

Staat die E ook voor Elektrotechniek?
:D
Oeps
engels :')
pi_87215803
Lijstje voor ik zo weer weg moet:

O: Brinta
T: stukje slagroomtaart (het is de dag van de leraar 8-) )
L: 4 boterhammen met appelstroop
T: peer
D: broccolisoep, karbonaadje
T: Mona vanillepuddinkje
T: stuk komkommer
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:46:43 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87215895
In mn tonijnsalade zit tomaat, lente-ui, verse peterselie en sla! Zal er nog even een wortel bij knagen zo :Y)

Aurum: ik denk dat ik er vanavond nog even over nadenk want ben momenteel een beetje warrig :') Dan stuur ik vanavond een mailtje.
pi_87216216
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje voor ik zo weer weg moet:

O: Brinta
T: stukje slagroomtaart (het is de dag van de leraar 8-) )
L: 4 boterhammen met appelstroop
D: broccolisoep, karbonaadje
T: Mona vanillepuddinkje
T: stuk komkommer
Wij hadden ook taart, ja. Maar heb 'm laten staan. Komt doordat ik lekker eten/snoepen op 't werk altijd zonde vind somehow. Een of andere kronkel in m'n hersenen dat ik liever in m'n vrije tijd 'ruimte' heb om lekker te eten, ook omdat ik er dan wel echt van geniet ofzo. En verder sowieso geen bijster goede dag op 't werk, dus had ook geen taart verdiend als leraar. :P
pi_87216271
oh, XM en Duvel, we hebben gisteren de laatste siroopwafel op :9 :+
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:00:44 #250
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87216355
Thuis...fijn!

Ik had een pakketje binnengekregen van een tall-woman webshop. Broek en 1 trui gaan terug, 2 truien hou ik. Eentje is echt heeeel erg mooi. Wel jammer, want een broek heb ik echt heel hard nodig en kan ik nergens vinden...maar hij was groen in het echt.. -O-
pi_87216384
(voorlopig) Lijstje (ben niet helemaal tevreden, dus dacht net 'dan post ik 'm ook niet' :@ maar daar schiet ik weer weinig mee op natuurlijk):

o 2 boterhammen met oude kaas
l 2 boterhammen met kipfilet
t cup-a-soup, bakje snoeptomaatjes
t 2 boterhammen met sandwichspread
d 2 italiaanse bollen met sla en verse eiersalade
t bakje magere vruchtenmousse, kiwi
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:09:39 #252
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87216640
lijstje:
O: yoghurt met banaan, aardbeien, nectarine en muesli
T: bak druiven
L: 2 boterhammen met kipfilet en ei en wat sla
T: volkoren wasa-kracker met cream cheese
T: 2 plakken kaas
D: stamppot zuurkool met spekjes en een chorizo-worst
T: blokje chocola denk ik.

Ik ben tevreden!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:10:18 #253
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87216658
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:01 schreef ihatefastcars het volgende:
(voorlopig) Lijstje (ben niet helemaal tevreden, dus dacht net 'dan post ik 'm ook niet' :@ maar daar schiet ik weer weinig mee op natuurlijk):

o 2 boterhammen met oude kaas
l 2 boterhammen met kipfilet
t cup-a-soup, bakje snoeptomaatjes
t 2 boterhammen met sandwichspread
d 2 italiaanse bollen met sla en verse eiersalade
t bakje magere vruchtenmousse, kiwi

waarom ben je niet helemaal tevreden? Ik vind dit een pracht lijst!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:10:57 #254
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87216677
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
oh, XM en Duvel, we hebben gisteren de laatste siroopwafel op :9 :+
:o Nu pas!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87216692
ja 8-)
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:12:33 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87216723
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:10 schreef AKnynke het volgende:

[..]

waarom ben je niet helemaal tevreden? Ik vind dit een pracht lijst!
Hmnnn ik kan het me wel voorstellen - Italiaanse bollen tikken nogal aan, en zijn niet geweldig. Er zit ook niet zoveel groente in, al maken de snoeptomaatjes veel goed!

Ik mag verders niks zeggen want ik heb ook niet veel groen vandaag oO<
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:23:35 #257
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87217098
bah ze moesten vandaag werkzaamheden uitvoeren in mijn kamer en nu stinkt het hier naar zware shag en het is overal vies }:|

wilde eigenlijk hardlopen maar vind het belangrijker om mijn kamer weer op orde te hebben eigenlijk.. ga meteen maar stofzuigen en alles weer op zijn plek zetten!

zo zonde om met dit mooie weer niet even te gaan hardlopen ;(
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:24:51 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87217136
Made up my mind, vanavond niks, morgen weer fietsen. Niet teveel vorken in 't hooi steken :+.
pi_87217157
Men, ik wou dat ik langer was. -O- De marge tussen BMR en daadwerkelijk verbruik is zo klein.

Anyway, nieuw lijstje:
O: havermout, koffie met volle melk
T: half volkorenbroodje met kaas
L: andere helft broodje, koffie met melk
T: Reese's peanutbutter cup en koffie met volle melk
pi_87217341
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:23 schreef Blurred86 het volgende:
bah ze moesten vandaag werkzaamheden uitvoeren in mijn kamer en nu stinkt het hier naar zware shag en het is overal vies }:|

wilde eigenlijk hardlopen maar vind het belangrijker om mijn kamer weer op orde te hebben eigenlijk.. ga meteen maar stofzuigen en alles weer op zijn plek zetten!

zo zonde om met dit mooie weer niet even te gaan hardlopen ;(
Doe het gewoon allebei!! Eerst even hardlopen bij ondergaande zon, dan vieze shagkamer opruimen en dan afspoelen in de douche of in bad, al naar gelang beschikbaar!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:36:11 #261
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87217493
En D wordt IKEA ballen, mexicaanse roerbakgroentemix en een restje quinoa. Prima :).
pi_87217563
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hmnnn ik kan het me wel voorstellen - Italiaanse bollen tikken nogal aan, en zijn niet geweldig. Er zit ook niet zoveel groente in, al maken de snoeptomaatjes veel goed!

Ik mag verders niks zeggen want ik heb ook niet veel groen vandaag oO<
*nods* Met name de italiaanse bollen, en de kleine hoeveelheid groente, ja. Maar aangezien ik altijd heel dun smeer op zo'n bol, is 't maar goed dat ik er 2 heb, anders was het voor m'n gevoel weer echt te weinig, als ik even puur naar de calorieën kijk.
pi_87217618
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:09 schreef AKnynke het volgende:
lijstje:
O: yoghurt met banaan, aardbeien, nectarine en muesli
T: bak druiven
L: 2 boterhammen met kipfilet en ei en wat sla
T: volkoren wasa-kracker met cream cheese
T: 2 plakken kaas
D: stamppot zuurkool met spekjes en een chorizo-worst
T: blokje chocola denk ik.

Ik ben tevreden!
En terecht denk ik zo! Mooi, hoor.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:43:29 #264
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87217766
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Doe het gewoon allebei!! Eerst even hardlopen bij ondergaande zon, dan vieze shagkamer opruimen en dan afspoelen in de douche of in bad, al naar gelang beschikbaar!
weet je wat, je hebt helemaal gelijk! Ik zat al allerlei geen-tijd excuses te bedenken, maar de grote spullen staan eigenlijk al wel weer op hun plek inmiddels en desnoods kan ik ook wel een half uurtje later naar bed vanavond :P straks de rest afmaken terwijl mijn eten opstaat en dan ga ik nu een klein rondje lopen!

ik ga mijn hardloopkleren maar eens aantrekken, dank *;
pi_87217918
Evenin!

Mijn lijstje (so far)

O: broodje pindakaas
T: appel en een half puntje taart (ook dag van de leraar)
L: tomatensoepje, kwark, broodje kipfilet en 1,5 kiwi
T: broodje kipfilet en 6 winegums
D: witlof ham kaas en gehaktbal
T: nog iets, weet niet wat

Had rotdag vandaag, kinderen druk, ik moe, blah enzo. Ow en er stond een flitser en ik was er net voorbij en toen hoorde ik 'm op de radio. nooit gezien. Dus ergens tussen de 10-30 km te hard, want weet niet hoe hard je daar exact mag (of 100 of 120, weet niet precies waar die hecto staat :{ )
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:55:46 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87218197
Ik heb geen taart gehad ivm dag van de leraar :{w.

En ik ben dus even bij de begeleider geweest en die collega mag in principe gewoon onaangekondigd langs komen als zij dat wil. Maar ze moet wel met me nabespreken, dus daar zal ik nog even achteraan.

Wat ik vooral erg vervelend vond: één leerling was er duidelijk op uit mij in diskrediet te brengen, omdat die collega erbij zat. Bij alles wat ik zei, reageerde hij ontkennend. Hij had bepaalde papieren niet gekregen, nooit gezien of ik had bepaalde dingen nooit uitgelegd. Hij was echt duidelijk een spelletje met me aan het spelen. Ik heb niet zo snel een hekel aan leerlingen, maar deze is wat dat betreft wel goed bezig :{. Bah, niet leuk :N.

Anyway. On the bright side: ik ben morgen vrij, ik heb het verzameld werk van Couperus in mijn bezit en ik ga donderdag en vrijdag lekker verven met de onderbouw *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_87218257
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:55 schreef Viking84 het volgende:

En ik ben dus even bij de begeleider geweest en die collega mag in principe gewoon onaangekondigd langs komen als zij dat wil. Maar ze moet wel met me nabespreken, dus daar zal ik nog even achteraan.

Wat ik vooral erg vervelend vond: één leerling was er duidelijk op uit mij in diskrediet te brengen, omdat die collega erbij zat. Bij alles wat ik zei, reageerde hij ontkennend. Hij had bepaalde papieren niet gekregen, nooit gezien of ik had bepaalde dingen nooit uitgelegd. Hij was echt duidelijk een spelletje met me aan het spelen. Ik heb niet zo snel een hekel aan leerlingen, maar deze is wat dat betreft wel goed bezig :{. Bah, niet leuk :N.

Anyway. On the bright side: ik ben morgen vrij, ik heb het verzameld werk van Couperus in mijn bezit en ik ga donderdag en vrijdag lekker verven met de onderbouw *O*.
Heeft het zin om nog met die leerling daarover te praten? Weet niet hoe dat werkt op VO!?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:59:35 #268
236335 neen
schone schijn
pi_87218350
Mijn D was een soort lasagne maar ik miste iets... Groente? Lollerhuisgenoot.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:01:40 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87218439
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:57 schreef j.t het volgende:

[..]

Heeft het zin om nog met die leerling daarover te praten? Weet niet hoe dat werkt op VO!?
Ja dat kan. Ik heb de mentor even gemaild om te vragen hoe ik dat kan aanpakken. Maar ik denk dat ik het dan niet zozeer op dit soort acties ga toespitsen. Zijn hele houding naar mij toe laat te wensen over en als de relatie tussen ons weer goed is, zal hij dit soort geintjes ws achterwege laten :).
Niet meer actief op Fok!
pi_87218576
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Men, ik wou dat ik langer was. -O- De marge tussen BMR en daadwerkelijk verbruik is zo klein.

Anyway, nieuw lijstje:
O: havermout, koffie met volle melk
T: half volkorenbroodje met kaas
L: andere helft broodje, koffie met melk
T: Reese's peanutbutter cup en koffie met volle melk
Ik snap je zo goed!!! Dat probleem heb ik dus ook!! Rond de hoeveel kcal eet jij gemiddeld?
pi_87218744
Mijn lijstje is weer slecht, ik schijn blijkbaar heel veel moeite te hebben om het
lijnen goed op te pakken:

- twee boterhammen met kaas
- een gevulde koek :'(
- twee (!) croissants
- chocolade
- avondeten, ik denk dat het aardappelpurree met groente wordt, geen zin om vlees klaar te maken..

He bah, ik baal echt van mezelf! Ik heb eerder wel gelijnd maar nu lijkt het wel
of ik mijn slechte gewoontes niet kan loslaten, het begint goed maar eindigt dramatisch :'(
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:10:38 #272
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87218781
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:09 schreef mango_cream het volgende:
Mijn lijstje is weer slecht, ik schijn blijkbaar heel veel moeite te hebben om het
lijnen goed op te pakken:

- twee boterhammen met kaas
- een gevulde koek :'(
- twee (!) croissants
- chocolade
- avondeten, ik denk dat het aardappelpurree met groente wordt, geen zin om vlees klaar te maken..

He bah, ik baal echt van mezelf! Ik heb eerder wel gelijnd maar nu lijkt het wel
of ik mijn slechte gewoontes niet kan loslaten, het begint goed maar eindigt dramatisch :'(
Misschien moet je niet gaan lijnen maar gewoon gezonder gaan eten :+
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_87218789
Pff, ik heb echt een baaldag.Gezeik op werk en 't zijn dingen waar ik 123 niet wat aan kan veranderen. :{
Heb ook nergens zin in vandaag. Geen zin om te koken ook. Bleuh
pi_87218827
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

I know!!! Ik moet in plaats van gelijk te willen lijnen mezelf goede gezonde eetgewoontes aanleren
maar daar heb ik echt moeite mee. Ik schaam me er ook een beetje voor, want ik kan niet eens
"normaal eten".. pffffff
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:12:05 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87218832
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, ik heb echt een baaldag.Gezeik op werk en 't zijn dingen waar ik 123 niet wat aan kan veranderen. :{
Heb ook nergens zin in vandaag. Geen zin om te koken ook. Bleuh
*boks

en :*

Hoeveel gram groente zou 2,5 opscheplepel zijn?
pi_87218918
ik ga maar eens koken, heb ook echt helemaal geen zin... maar het mot! :r
pi_87218969
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:13 schreef progje het volgende:
ik ga maar eens koken, heb ook echt helemaal geen zin... maar het mot! :r
succes! ik heb zelf nooit zon zin in koken...
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:16:19 #278
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87219014
ik heb zo'n zin in m'n avondeten, stamppot zuurkool....Ik ben zo blij dat ik hier zuurkool gevonden heb....
pi_87219022
Mijn lijstje van vandaag:
O: koffie + muesli met melk
L: 6 volkoren boterhammen met pesto
T: banaan, koffie en een gekookt ei
D: wortelstamppot en vega rookworst

Beter dan gisteren, denk ik toch?
pi_87219026
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

dattum!

Zo, hardgelopen, ging lekker! Nu maar 's koken en daarna zorgen dat ik dat stomme essayding af krijg :9
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:20:06 #281
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87219179
Koesjes voor de werkperikelen van XM, Aurum en Vik!

XM: hangt er vanaf wat voor groente en de grootte van de lepel he :P

Bwoh. Net in slaap gekukeld tijdens het lezen van een tekst. Note to self: geen teksten lezen op bed.
pi_87219241
Mannen! :(

(niet neen).
pi_87219252
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:55 schreef Viking84 het volgende:

Had vanmorgen zo'n moment tijdens een rommelige les met veel 'backtalk' dat ik me echt even afvroeg 'omg die constante strijd, wil ik dat wel?'. Het kost me op dit moment echt veel energie. Klassen zijn ook te groot soms. Voelde wel goed dat ik vandaag weer in besprekingen meekreeg dat iedereen in dezelfde klassen strijd levert. ;) En, voordeeltje, ik slaap tegenwoordig prima.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:24:14 #284
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87219354
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:21 schreef shinydiscoball het volgende:
Mannen! :(

(niet neen).
Hoi.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:24:32 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87219368
Ja, al dat gezeik eromheen is irritant. En zodra er wat te rellen valt, zijn ze er allemaal als de kippen bij :'). En sommige lln luisteren ook gewoon níet. Blijf je zeggen dat ze hun oortjes uit moeten doen ("Maar ik heb geen muziek aanstaan!"), dus dan maar opzouten.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:24:43 #286
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87219375
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:24 schreef Duvel het volgende:

[..]

Hoi.
Ben jij meervoud?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:27:43 #287
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87219504
wow ik ging echt hard volgensmij 8-) was fijn! ben blij dat ik toch nog gegaan ben O+

zit nu te twijfelen of ik eerst zal koken en eten, of eerst even douchen.. als ik heb hardgelopen heb ik eerst altijd een tijd totáál geen honger, en dan heel ineens Heel Veel Honger. Het is dus vast verstandig om meteen te beginnen met koken zodat ik straks als ik heel veel honger heb meteen kan eten, maar ik heb geen zin om te koken want totaal geen honger. Wat een dilemma ook :')
pi_87219558
Ik ben de laatste dagen zo opgezwollen, dat mn broek niet meer dicht wil. Ik heb hem open met een riem eromheen gedragen, met een lang wijd shirt eroverheen. Zodat het niet opviel. Hoe sneu :X
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:29:25 #289
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87219569
Ik heb geen zin om tonijnsalade te maken. Dus ik eet peultjes en babymaisjes geroerbakt met rijst en woksausje! Meteen meer groenten B-) Doe ik die tonijnsalade morgen als lunch ofzo.

Goed zo Blurredmeisje! O+
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:29:32 #290
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87219574
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

XM: hangt er vanaf wat voor groente en de grootte van de lepel he :P
Roerbakgroenten en zoiets ongeveer:

:+
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:30:04 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87219605
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:29 schreef j.t het volgende:
Ik ben de laatste dagen zo opgezwollen, dat mn broek niet meer dicht wil. Ik heb hem open met een riem eromheen gedragen, met een lang wijd shirt eroverheen. Zodat het niet opviel. Hoe sneu :X
Zwanger? :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:30:10 #292
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87219610
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ben jij meervoud?
Wij, Duvel.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:30:17 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87219619
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ehhh 150! Denk ik!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:32:03 #294
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87219696
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ehhh 150! Denk ik!
Mooi. Dan heb ik 300 gram op.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:32:35 #295
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87219722
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

ik gok dat 2.5 lepel ongeveer 100g is!

Wat wint degene die het goed heeft? :+
pi_87219750
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:30 schreef Duvel het volgende:

[..]

Wij, Duvel.
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:34:05 #297
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87219795
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Mooi. Dan heb ik 300 gram op.
150 gram voor 2,5 lepel he!

Of heb je 5 scheppen op?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:36:20 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87219902
Kom ik aan met ruim 1 1/2 zak zuurkool, 1 tartaar, halve rookworst, 200 gr. aardappels en een kwart verse ananas :')
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:36:29 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87219907
Nee, 2,5. Maar ik heb niet de lepel zelf op :P.
pi_87219920
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zwanger? :P
Nou aan het formaat te denken wel. En het is vrij hard :P Maar ik ga er niet van uit _O- .
pi_87220014
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:36 schreef j.t het volgende:

[..]

Nou aan het formaat te denken wel. En het is vrij hard :P Maar ik ga er niet van uit _O- .
obstipatie? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')