is dit omdat je een slaapplek nodig hebtquote:
Omdat je lief bent!quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
is dit omdat je een slaapplek nodig hebt?
(nee hoor, vind ik lief dat je dat zegt, maar waar heb ik 't aan verdiend?)
quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Omdat je lief bent!
Jij hebt zo;n een goede instelling,dat is tof
O, ik ga meestal wel maar met afspraken ben ik ook een sjaak verzaak. Tenzij er duidelijk tijd + datum + plek is, anders is een afspraak geen afspraak en dan hoor je vaak wel van: "Hee, je zou toch langskomen?" Maar geen duidelijkheid is vrijheid. Dus.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eens met Uniek! Als ik heel erg tegen een feestje aanhikte en ik kon niet met iemand samen gaan dan ging ik hoogst waarschijnlijk niet.
Maarja ik ben sowieso een Sjaak VerzaakHeb al moeite met opdraven bij dingen waarvan ik bijna zeker weet dat ik het leuk ga hebben
quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Omdat je lief bent!
Jij hebt zo;n een goede instelling,dat is tof
Welkom. Leeftijd kan een rol spelen, zo rond je dertigste gaat het toch allemaal minder makkelijk dan ervoor.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:40 schreef BuupWerk het volgende:
Halloa,
Ik vroeg me af of dit topic ook wellicht iets voor mij is...
174 cm, 70 kg, 23 BMI en ik kan maar niet bedenken waarom ik alleen maar dikker wordt (nee, ben niet zwanger) klinkt stom maar wellicht doe ik gewoon iets heel erg stoms ofzo ??
Verbouwen is sporten,maar ook stress. Stress heeft de nare eigenschap om toch een beetje extra rond je middel te blijven hangen. Sport is goed tegen stress (en depressies, diabetes, dik worden, hm... waarom sport ik niet meer?)quote:ongeveer mijn eet patroon (wellicht hebben jullie tips)
O = 2 boterhammen pindakaas of yogurt met cruesli
T = fruit / sultana / muesli reep
L = 4 boterhammen vlees/kaas
D = dat is wel een probleem, ik eet vaak alleen en aardappels groenten, vlees schiet er echt bij in meestal wordt het pasta, maaltijd salades (voorverpakt), botterhammen
S = momenteel niets, we zijn een huis aan het verbouwen (valt dat ook onder sport ?) ik reis tussen werk, nieuwe huis, oude huis heen en weer...
Oke ik zie nu wel in dat het avond eten beter kan maar voor de rest eet ik toch niet zo achterlijk veel ?? Ben nu sinds een week gestopt met snoepen wat ik eigenlijk al niet veel deed...zucht als ik zo bezig ben voel ik me weer bagger...
Je kunt ook een combi-abonnement nemen, da's half groente half fruit. En er zit altijd een recept bij voor de groente, dus "geen idee wat ik ermee kan" is not an option.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx voor de uitleg! Heb wel eens aan zo'n groente-abonnement zitten denken, maar ik wéét gewoon dat 80% in de vuilnisbak zou belanden omdat ik of niet zou weten hoe ik het klaar zou moeten maken of het me te lang zou duren om klaar te maken.
Ik ook!quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:43 schreef sigme het volgende:
Tink, ik hoop dat je geluid de dag nog goed maakt.
Alles goed met je?quote:En een auto geleend, want ik moet morgenochtend op 25km afstand van hier verschijnen met nuchtere maag. Dat zag ik fietsend niet zitten.
Dit is de derde opeenvolgende nacht. Ik vergeet opeens dat ik huiswerk heb, of op de verkeerde dag. Ik denk dat mijn hoofd een beetje te druk is om overzicht te houden. Nu overweeg ik om te gaan slapen en morgenochtend verder te gaan. Maar daar komt normaal niets van. Dus ik zal wel even doorwerken tot half 2 ofzo en dan alsnog vroeg opstaan. Maar ik ben dan donderdag en vrijdag wel vrij, dus extra lang weekendquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:24 schreef neen het volgende:
Zaterdagdaar heb ik zin in
Succes nog even chicolate! Wel vaak laat nog bezig jij zeg. Ik kruip nu echt onder de wol, lekker koesse straks weest wel.
Wel fijn dat je werk op school lekker gaat!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:05 schreef kwakz0r het volgende:
ik mag morgen uitslapen tot half achten heb vandaag keihard gewerkt voor school, en ik vond t nog leuk ook. jammer dat ik de drie miljoen andere dingen die ik moest doen niet heb afgekregen...
"Zolang a'j wat om hand'n hebt, he'j geen tied om uut de tied te goan! En nu soep et'n!" - Opaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:05 schreef kwakz0r het volgende:
ik mag morgen uitslapen tot half achten heb vandaag keihard gewerkt voor school, en ik vond t nog leuk ook. jammer dat ik de drie miljoen andere dingen die ik moest doen niet heb afgekregen...
Wat leuk om te horen dat het zo leuk is op je werkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:05 schreef kwakz0r het volgende:
Nee. Want ik heb jullie. Maar als ik in een dipje zit vergeet ik dat even.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Pief: meende je het dan niet? Je veralgemeeniseerde zo dat je niet aangesproken voelen lastig word!
[..]
Ja weet ik wel. Het maakt me wel blij met mn toekomstige baan, toch minder van dit soort momenten en ook niet rond deze tijd nog in de tram naar huis zitten.
Vonden de kindjes het erg?
Geen zware gevoelens, het is goed, we waren allebei chagrijnig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 02:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee. Want ik heb jullie. Maar als ik in een dipje zit vergeet ik dat even.
Dat is een mooie deal!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Ontbijt met brood met pure vlokken van de Ruiter, zo lekker dat de slechtheid niet uitmaakt
!
[..]
Geen zware gevoelens, het is goed, we waren allebei chagrijnig.
Vandaag weer een goede dag, voor iedereen oké?
Betalen ze wel dan? In A'dam is het op bepaalde trajecten nog steeds mogelijk om zwart te rijden...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Succes!
Kleine dikke jongetjes van een jaar of 10 die 5 haltes met de tram naar school gaan, dat snap ik nou niet. Ies toch geldverspilling!
Hier ook een lastige 3Havo. Het eerste uur en het laatste uur. Maar het laatste uur gaan we ons met poëzie bezig houden (het zijn vier jongens, dus ik ben benieuwd of ze dat wel willenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, vandaag wordt goed.. En ik zie gelukkig helemaal niet op tegen die lastige 3Havo waaraan ik straks les moet geven.
.
Ja hoor netjes in- en uitchecken. Het was 38 cent, dus idioot dat je dat niet loopt of fietst.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Betalen ze wel dan? In A'dam is het op bepaalde trajecten nog steeds mogelijk om zwart te rijden...
Succes Mo!
Lijkt me gezellig, maar tegen de tijd dat ik uitgeblaat ben, zit jij in je 2e gesprek vrees ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
dan zit je écht dicht bij! Als je zin hebt in koffie of thee of vis (we eten pasta met zalm vanavond) moet je maar smsen
![]()
Weet niet hoe laat jij je gesprek hebt? Ik moet er om 11:00 zijn. Denk dat ik rond een uur of 14:00 uitgebabbeld ben. Hoop ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:46 schreef motorbloempje het volgende:
owhhoef je maar zo kort hier te zijn?
Ja, daarom... Maar mocht het nou later worden, dan sms ik wel ff. Maar denk het niet. Ik moet het hele teringeind ook nog terug en als dat me voor de spits lukt, is dat wel zo prettigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
jammer14.00uur begint m'n gesprek in Arnhem..
Maar dan zijn ze al ergens overgestaptquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Succes Mo
[..]
Ja hoor netjes in- en uitchecken. Het was 38 cent, dus idioot dat je dat niet loopt of fietst.
Nee, A12 / A2 / A59. Ook beroerd, maar het is echt om om eerst naar R'dam te tuffen en dan die hele A15 nog.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
begrijpelijk!
de A50 is een bitch op 't moment...of ga je via de A15?
Voor kindjes ook?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze al ergens overgestapt. Het instaptarief ligt namelijk al hoger dan dat (70 cent ofzo?), en na overstappen hoef je dat niet nog een keer te betalen.
bedenk me net dat je eerder weg had kunnen gaan en nu hier thee had kunnen drinkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga de auto in. Mo, succes vandaag als ik je niet meer spreek!
Kinderen krijgen 34% korting, maar er staat niet dat dat ook op het instaptarief zou gelden. Maar dan nog zou je rond 50 cent uitkomen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Voor kindjes ook?
Maar dan nog, beweging is gezond!
Naar de dokter gaan, dan krijg je waarschijnlijk hormoonzalf mee. Dat is niet vrij verkrijgbaar en werkt vaak heel goed bij eczeem. Niet te lang gebruiken. En eventueel vragen om een allergietest? Gebruik je nu ander wasmiddel dan anders?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:23 schreef Sts het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met eczeem?
Ik heb vermoedelijk eczeem aan de binnenkant van mijn elleboog en het is na twee weken nog niets verbeterd, behalve dat het nauwelijks meer jeukt. Het is echt kapot, met blaasjes en schilfers en wondjes en het ziet er niet uitVette crème helpt niet. Wat moet ik hiermee? Naar de dokter of kan het wel vanzelf overgaan? Sowieso gaat mijn huid echt heel erg snel kapot de laatste tijd
![]()
Gisteren heb ik het overigens netjes gehouden met 1 cocktail en wat crackers guacemole
Ik ben er alleen niet zo gek op om naar de dokter te gaan in het buitenlandquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Naar de dokter gaan, dan krijg je waarschijnlijk hormoonzalf mee. Dat is niet vrij verkrijgbaar en werkt vaak heel goed bij eczeem. Niet te lang gebruiken. En eventueel vragen om een allergietest? Gebruik je nu ander wasmiddel dan anders?
En naast vethouden kan je ook talkpoeder strooien tegen de jeuk geloof ik. Maar dat ziet er niet echt mooi uit.
Nee, dat heb ik nog nooit gedaan, zal vanaf vandaag is even opschrijven...quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sommige dingen zou je kunnen vervangen door gezondere producten, zoals de Sultana/mueslireep en de cruesli, op het eerste gezicht lijkt het inderdaad niet veel te veel Heb je al eens berekend hoeveel calorieën erin zitten?
Ik ben 27...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Welkom. Leeftijd kan een rol spelen, zo rond je dertigste gaat het toch allemaal minder makkelijk dan ervoor.
[..]
Verbouwen is sporten,maar ook stress. Stress heeft de nare eigenschap om toch een beetje extra rond je middel te blijven hangen. Sport is goed tegen stress (en depressies, diabetes, dik worden, hm... waarom sport ik niet meer?)
Enniewee... je eetlijstje. Op zich redelijk, kan zo hier end aar wat verbeterd worden. Ik zou de sultana's mueslirepen schrappen als tussendoortjes, maar kan me voorstellen dat het nu met klussen erg makkelijk is om zo'n verpakking open te terkken.
Vlees hoeft niet elke dag, maar met enige regelmaat eiwitten binnenkrijgen is wel goed. Ook voor je ijzer is vlees goed. Gezonde vetten mogen er ook bij, lust je vis? Zalm, makreel, haring... allemaal gezonde vetten + eiwitten.
De pasta in je D mag van mij weg, want pasta is witmeel is suiker is niet echt nuttig voor je lijf. Vezels zijn wel prima, dus als je iets van pasta eet, wat dacht je van volkoren? En zoveel groente als je kunt wegkrijgen. Gezond enzo.
Maar de stad is best eng natuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Voor kindjes ook?
Maar dan nog, beweging is gezond!
Dat hoesten duurt nu al 2 weken? Not good...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!
En weer een nacht waarin het 3 uur duurt voordat ik slaap omdat ik iedereen binnen een straal van 14 km wakker lig te hoesten![]()
Maar nu douchen en naar de ikea!
Yup, ik woon net wat strategischer en neem als het kan liever de A15, stukken rustiger. Voor jou is er niet echt winst te halen als je onderlangs rijdt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, A12 / A2 / A59. Ook beroerd, maar het is echt om om eerst naar R'dam te tuffen en dan die hele A15 nog.
Er staat in de regels dat ze geen drinken mogen hebben en zolang ik niet heb gecheckt of dat ook voor water geldt, mag het niet. Maar goed, daar gaat het niet om natuurlijk. Het gaat erom dat ik 'nee' zeg en dat zij me vervolgens aan het uitdagen zijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
waarom mogen ze geen flesje water hebben tijdens de les Vik?
geen frisdrank ofzo, ok, maar water?
Volkshuisvesting.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet niet wat VHV is, dus euhm, nee
Van binnenuit kun je er evt vitamine A en E op loslaten, die zijn goed voor je huid. Eerst maar kijken wat de huisarts zegt. Oh, je zit in het buitenland. Last van iets wat je normaal niet gebruikt? Voedsel, wasmiddel, douchespul?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:23 schreef Sts het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met eczeem?
Ik heb vermoedelijk eczeem aan de binnenkant van mijn elleboog en het is na twee weken nog niets verbeterd, behalve dat het nauwelijks meer jeukt. Het is echt kapot, met blaasjes en schilfers en wondjes en het ziet er niet uitVette crème helpt niet. Wat moet ik hiermee? Naar de dokter of kan het wel vanzelf overgaan? Sowieso gaat mijn huid echt heel erg snel kapot de laatste tijd
![]()
Gisteren heb ik het overigens netjes gehouden met 1 cocktail en wat crackers guacemole
nou ja, als zij weten dat water wel mag, is 't natuurlijk raar als jij ineens nee zegtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er staat in de regels dat ze geen drinken mogen hebben en zolang ik niet heb gecheckt of dat ook voor water geldt, mag het niet. Maar goed, daar gaat het niet om natuurlijk. Het gaat erom dat ik 'nee' zeg en dat zij me vervolgens aan het uitdagen zijn.
ga niet bij een corporatie solliciteren, maar bedrijf zit wel dichtbij een ander stationquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Volkshuisvesting.
Jammer, want die is tien minuten lopen vanaf het station, dus dan hoef je de file niet in.
Ik eet als tussendoortje op het werk:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:00 schreef BuupWerk het volgende:
[..]
Ik ben 27...
hmm stress en dikker worden wie weet, heb geloof nog nooit stress gehad geen idee hoe me lichaam daarop reageerd...
Wat eten jullie dan als tussendoortje op je werk bijvoorbeeld ?? Fruit ?? Gezonder iets ?? Heb nu van de snack a jacks onder me bureau liggen...
Pasta met zalm ?? HiHi nee ik snap hem zal toch is verder kijken, rijst is dat beter dan pasta ??
Oh, ik dacht dat het bij een corporatie was.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
ga niet bij een corporatie solliciteren, maar bedrijf zit wel dichtbij een ander station![]()
thanks voor de tip !! zal dr aan denken als ik in de suup ben !!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik eet als tussendoortje op het werk:
1-persoonsyoghurtjes (kan best een ochtend buiten de koeling)
nootjes (cashew/pecan/amandel)
fruit
rauwkost (cherrytomaatjes/stuk komkommer/reepjes paprika) eventueel aangevuld met stukjes oude kaas/feta
extra boterham
Rijst is alleen beter als je zilvervlies, rode of zwarte rijst neemt. Disclaimer: zelf heb ik nog nooit rode of zwarte rijst gegeten, dus of het ook lekker is weet ik niet.
Ik eet vooral brood als tussendoortjes.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:00 schreef BuupWerk het volgende:
Wat eten jullie dan als tussendoortje op je werk bijvoorbeeld ?? Fruit ?? Gezonder iets ?? Heb nu van de snack a jacks onder me bureau liggen...
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
OHMYGOSHIES
Het lijkt erop dat ik toch werk hebEn nog best flexibel ook! En ik had me er al helemaal op voorbereid dat ik gewoon zuinig moest gaan zijn en verder alle tijd zou hebben voor vrije-tijds-dingen
![]()
Zo eerst maar even naar de les en even rustig alles op een rijtje, dan terugmailen!
yay for you!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
OHMYGOSHIES
Het lijkt erop dat ik toch werk hebEn nog best flexibel ook! En ik had me er al helemaal op voorbereid dat ik gewoon zuinig moest gaan zijn en verder alle tijd zou hebben voor vrije-tijds-dingen
![]()
Zo eerst maar even naar de les en even rustig alles op een rijtje, dan terugmailen!
Whoohoo!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:16 schreef Perruche het volgende:
Hoi allen! even snel een berichtje, ik heb een baanyihoo! en ik heb al helemaal bedacht hoe ik dan elke ochtend heen & terug naar het werk kan fietsen
.
Verder even welkom een den nieuwen en een kusje voor een ieder die het nodig heeft.
Lijstje van gisteren:
O> 1 grote boterham met tomaat, shake kokosmelk met banaan (maar die kwam eruit dus telt neit
L> eiernoodels met gebakken vis en groenten, sausje (wok to go)
T> kleine suikerwafel
D> spaghetti met veel groentesaus (tomaat, paprika, ui)
T> 2 portjes en een kaasplankje
We gaan duimen dat je vanmiddag gewoon mee kan doen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:17 schreef motorbloempje het volgende:ik wil ook meedoen in de baan-boks
Oh Mootje! I haz faith in yoo! Succes met je solliquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:17 schreef motorbloempje het volgende:ik wil ook meedoen in de baan-boks
Ze zeggen van wel meer dingen dat het mag, dus ik ga het eerst van hogerhand checken. Als het aan hen ligt mag je eten in de klas, pet op, muziek hard aan etcquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, als zij weten dat water wel mag, is 't natuurlijk raar als jij ineens nee zegt
Ik las bananenboks..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:24 schreef Viking84 het volgende:Maria en Perruche, wat goeoeeoeoed! Nachtwacht wil ook meedoen in de banenboks
.
ben je niet "bang" dat een boel van je leerlingen ook op FOK zitten en je misschien nog eens gaan herkennen hier?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:30 schreef Viking84 het volgende:
Zonet had ik een klasje dat glunderend met de poëzieposter bezig was. Dat maakt de minder leuke momenten wel weer goed.
Ik kan het toch niet laten erover te pratenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:32 schreef progje het volgende:
[..]
ben je niet "bang" dat een boel van je leerlingen ook op FOK zitten en je misschien nog eens gaan herkennen hier?
Ik zou daar zelf geloof ik toch wel een beetje "angstig" voor zijn
iets wat maar weinig mensen doen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan het toch niet laten erover te praten![]()
. Probeer al te minderen hoor. Bovendien post ik alleen maar hier, eigenlijk (en soms in het docententopic), dus als ze al op fok zitten, dan moeten ze me ook nog in Slank lurken.
Jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:35 schreef progje het volgende:
Nee ik begrijp ook heel goed dat je er over wilt praten, zou ik ook hebben..
Maar je moet er niet aan denken dat een van je leerlingen het ontdekt denk ik... dan ben je echt de sjaak
Of hun moeder. Of hun vader, voor als Co weer een foto van haar buik post!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
. Probeer al te minderen hoor. Bovendien post ik alleen maar hier, eigenlijk (en soms in het docententopic), dus als ze al op fok zitten, dan moeten ze me ook nog in Slank lurken.
Ik geloof dat jij echt mij bent :pquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eens met Uniek! Als ik heel erg tegen een feestje aanhikte en ik kon niet met iemand samen gaan dan ging ik hoogst waarschijnlijk niet.
Maarja ik ben sowieso een Sjaak VerzaakHeb al moeite met opdraven bij dingen waarvan ik bijna zeker weet dat ik het leuk ga hebben
* boks *quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb trouwens bizar slechte zin vandaag![]()
Niet eens een reden, maar gewoon BLERGH
Ja, dat duurt bij mij altijd minimaal 3 weken. En meestal bel ik na 2 weken de dokter voor codeine ofzo, omdat ik tegen die tijd uitgeput ben van het slechte slapenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat hoesten duurt nu al 2 weken? Not good...
Misschien moet ik gaan winkelen vanavond om mijn slechte zin te verdrijven...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:54 schreef _Calimero_ het volgende:
De buit van IKEA:
Rieten lamp, een klok, 3 rode kussens voor op mijn bankje, ophangrekje keuken met kruidenrekje, nieuwe gordijnen en een laatste rolgordijntjehopelijk komt mijn paps vanavond om alle gaten te boren
![]()
Dat dus. Gelukkig binnenkort weekje herfstvakantiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:51 schreef V1z0R het volgende:
Nu weer met frisse tegenzin aan de slag... Ben toe aan vakantie volgens mij.
Bahaha, die smileyquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:55 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb mijn scriptieopzet ingeleverd... *bibber* [ afbeelding ]
Geen ideequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:01 schreef _Calimero_ het volgende:
Spannend Ewelina! Wanneer hoor je er iets over?
-ben werken, tot later!
Heb je een nette broek die onder je motorbroek past en een topkoffer? In dat geval, snel buiten motorbroek uit en nette schoenen aan. Zo nee, melden, naar toilet vragen en omkleden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
dillemma
helemaal omkleden buiten en daar andere schoenen aandoen enzo of gewoon met motorkleding naar binnen lopen?
Voor 6 nov. meet in den Haagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat weet ik vast beter op waarde te schatten als ik weet wat er speciaal aan de kaartjes is.
Misschien helpt het om je persoonlijke info aan te passen. o.a. in je fobo, woonplaats wat je doet etc.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat ze maar 12.50 zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat weet ik vast beter op waarde te schatten als ik weet wat er speciaal aan de kaartjes is.
Doe mij ook zo'n overschot aan adrenalinequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:17 schreef Syrena het volgende:
Boh, ik heb een overschot adrenalineHeb ik altijd als ik les heb gegeven. Groep vanmorgen was lief, die van vanmiddag
maar goed, ze zullen allicht iets onthouden hebben, en weten nu dat ze altijd kunnen komen vragen.
Kruidvat! Ze zijn wel alleen op zaterdag of zondag geldig!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Waar haal je die dan?
Ik moet binnenkort ook weer eens naar Groningen.
Thanks!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kruidvat! Ze zijn wel alleen op zaterdag of zondag geldig!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
gesprek ging wel goed, denk ik...
hoor het 'een dezer dagen'
*vingers en tenen gekruist*quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
gesprek ging wel goed, denk ik...
hoor het 'een dezer dagen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt me echt een leuke baan bij een leuk bedrijf
Ja doei.
nou ja, kijk, je moet 't wel met plezier doen, en niet met tegenzin.. en als het niet NOODZAKELIJK is en je geniet liever van je vrije tijd daar...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*vingers en tenen gekruist*![]()
Ik zit mezelf beetje gek te makenBaan hebben is puik! Maar ik had me er al helemaal op voorbereid dat ik baanloos zou zijn hier en dan maar gewoon een kick-ass student ging zijn en leuke dingen ging doen in de vrije tijd die over was
![]()
Voor:
- Centjes! Niet alleen maar geld eraf maar ook wat verdienen!
- Werkervaring in UK![]()
- Flexibele werkdagen
Tegen:
- minder studie/sociaal-tijd?
- stomme reis (eerst stuk lopen, dan bus, dus ongeveer uur onderweg?)
Kortom, eigenlijk ben ik gewoon lui. En moet ik niet zo miepen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben in staat om te bellen
Heb je dat echt gevraagd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt me echt een leuke baan bij een leuk bedrijf
![]()
Afhankelijk van het werk (en de 'hoeveelheid'; dus hoe vaak, hoe lang, etc) kan dit naast alleen maar werk natuurlijk ook gewoon heel erg leuk zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*vingers en tenen gekruist*![]()
Ik zit mezelf beetje gek te makenBaan hebben is puik! Maar ik had me er al helemaal op voorbereid dat ik baanloos zou zijn hier en dan maar gewoon een kick-ass student ging zijn en leuke dingen ging doen in de vrije tijd die over was
![]()
Voor:
- Centjes! Niet alleen maar geld eraf maar ook wat verdienen!
- Werkervaring in UK![]()
- Flexibele werkdagen
Tegen:
- minder studie/sociaal-tijd?
- stomme reis (eerst stuk lopen, dan bus, dus ongeveer uur onderweg?)
Kortom, eigenlijk ben ik gewoon lui. En moet ik niet zo miepen
Moesten ze lachen? Maar dan op een positieve manier, zeg maar?quote:
Oh, die laatste ':D' is natuurlijk niet zo bedoeld alsof ik het leuk zou vinden als je nat bent gegaan. Maar dat weet je wel he?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Moesten ze lachen? Maar dan op een positieve manier, zeg maar?
Daar kun je óf punten mee scoren óf juist heel hard nat gaan
Haha, nice. Punten! Goed gedaan hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
ze moesten positief lachenen daarna had ik nog wat serieuze vragen om 't goed te maken
Dat is natuurlijk ook zoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Afhankelijk van het werk (en de 'hoeveelheid'; dus hoe vaak, hoe lang, etc) kan dit naast alleen maar werk natuurlijk ook gewoon heel erg leuk zijn![]()
Dus als het leuk werk is (en niet teveel tijd vergt), zou ik het gewoon doen. Leer je nieuwe mensen kennen, nieuwe (werk)culturen, etc. Lijkt me juist heel interessant
Misschien reageert vriendje daarom wel minder enthousiast. Bang dat je daar niet genoeg tijd over houdt om te genieten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:25 schreef Phaidra het volgende:
@Maria: je zit er maar relatief kort. Ik zou het alleen doen als de baan écht leuk is, je het geld hard nodig hebt of de baan goed staat op je CV/studiegerelateerd is. En anders zou ik mijn tijd in het buitenland liever anders besteden denk ik!
Argh ik waai zo met alle winden mee, ik las wat Co en Syrena zeiden en toen dacht ik: "Ja!" en nou denk ik weer: "Ja!"..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:25 schreef Phaidra het volgende:
@Maria: je zit er maar relatief kort. Ik zou het alleen doen als de baan écht leuk is, je het geld hard nodig hebt of de baan goed staat op je CV/studiegerelateerd is. En anders zou ik mijn tijd in het buitenland liever anders besteden denk ik!
Als pdf mailen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:22 schreef Syrena het volgende:
Dju, schone brief getikt voor de webshop, print mijn printer maar halfEn die is nog zowat nieuw. Alleen niet veel gebruikt, dus daar kan het door komen, maar ik baal wel. Morgen eens wat papier bietsen van het werk, kan zijn dat het daar aan ligt (heb nu van de Action, dat is toch wel el cheapo dun).
Ik wil alleen die brief niet aangetekend versturen, dat is bijna 7 euromaar ja, zij kunnen dan ook zeggen: Ja, we hebben niks gekregen hoor.....
Jee, zoveel reistijd voor dat ene uurtje sporten? Dat hield ik absoluut niet lang volquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:31 schreef Chicolate het volgende:
Perruche en Maria. Maar je houdt toch wel tijd over voor leuke dingen Maria?
En nu duimen voor Mo dat die er straks ook bij staat (tussen Perruche en Maria, als baan hebbende)
Voor vanavond: of sporten in Almere, half 6 van huis en rond half 10 pas thuis (1 uur gesport).
Of in Amsterdam met een vereniging die ik niet ken, kwart over 7 van huis en kwart over 9 thuis ...
(1,5 uur gesport)
Ik vind het lastigwil mn team niet in de steek laten, maar begin de reistijd vs traintijd zo zat te worden
als ik dan niet in York zit dan kan dat welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug!
Ik kan watdoen voor Perruche en Maria geloof ik! En spannend Mo!
Was om 15:00 uitvergaderd, maar toen was ik eigenlijk zo gaar dat ik maar naar huis ben gereden. Maar, ik moet eind oktober weer, maar dan heb ik geen middag-overleg, dus misschien kunnen we dan wel wat afspreken?!
Voor mij is nog een twijfelgevalquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug!
Ik kan watdoen voor Perruche en Maria geloof ik! En spannend Mo!
Was om 15:00 uitvergaderd, maar toen was ik eigenlijk zo gaar dat ik maar naar huis ben gereden. Maar, ik moet eind oktober weer, maar dan heb ik geen middag-overleg, dus misschien kunnen we dan wel wat afspreken?!
Mja, ik heb mijn rechtsbijstand advies gevraagd, die adviseerden dus om bij TNT na te vragen of die gegevens die ze vroegen wel nodig hadden. Als dat nee was dan een brief sturen, dus geen email.quote:
beslissing gemaakt! Geniet er van!!! Ik zou 't wel weten als ik jou wasquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voor mij is nog een twijfelgeval(zoals mijn hele leven, behehe!
)
Narf. Voel me stommig, ken genoeg mensen (in topic, bij mn studie) die vet veel moeite doen om een baan te vinden en ik krijg er nu na eerste sollicitatie één aangeboden en dan ga ik twijfelenBen hier maar 2,5 maand, en die 2,5 maand moet natuurlijk wel supertof zijn
Tof!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik dan niet in York zit dan kan dat wel
oeh, tof!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goooooo Cocoooo!![]()
[..]
Voor mij is nog een twijfelgeval(zoals mijn hele leven, behehe!
)
Narf. Voel me stommig, ken genoeg mensen (in topic, bij mn studie) die vet veel moeite doen om een baan te vinden en ik krijg er nu na eerste sollicitatie één aangeboden en dan ga ik twijfelenBen hier maar 2,5 maand, en die 2,5 maand moet natuurlijk wel supertof zijn
Oh en Mo, als je naar York gaat kenne we meeteh!![]()
Mail met lees/ontvangstbevestiging is geloof ik net zoveel waard als een aangetekende brief.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mja, ik heb mijn rechtsbijstand advies gevraagd, die adviseerden dus om bij TNT na te vragen of die gegevens die ze vroegen wel nodig hadden. Als dat nee was dan een brief sturen, dus geen email.
Ik kan op mijn werk printen morgen, dat is het probleem niet. Maar als ze me nu nog niet willen geven waar ik recht op heb dan sta ik natuurlijk sterker als ik kan aantonen dat ik een brief gestuurd heb.
Veel werk voor een geheugenkaart van wel 19 euro
Oef, dat lijkt me echt vervelend!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:41 schreef Viking84 het volgende:
Had ik ineens De Collega in de klas staan het laatste uur: "Ik kom even meekijken in de les." Onaangekondigd. Niet leuk. Haar net nog wel gesproken en ze had gelukkig geen feedback ofzo, maar dit wil ik dus niet weer.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oeh, tof!![]()
wrsch, als ik antwoord krijg van York, zitten we daar 28, 29 en 30 oktober
Nou ja, ze had al een keer gezegd dat ze bij een klas wilde komen kijken, maar die hadden toen toets, dus dat ging niet door. Maar met deze klas loopt het al niet zo lekker (klas die ik vanochtend ook had), dus ik zat hier niet echt op te wachten. Ik snap ook niet zo goed waarom zij ook nog komt: de directeur is geweest, de begeleider komt van tijd tot tijd, waarom zij ook nog?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oef, dat lijkt me echt vervelend!Soort motie van wantrouwen ofzo. Zo zou ik dat ervaren geloof ik
.
Wat je ook doet vanavond: EET GROENTEN!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tof!
Lijstje so far:
O: 250 gr biogarde met wat muesli
T: 1 boterham pindakaas, 1 appel
L: 2 pistoletjes; 1x gezond, 1x jonge kaas
T: -
D: ?
Duvel is ziek, ik ben gaar. Geen zin om boodschappen te doen. Misschien ga ik vanavond wel weer RPMen, het kriebelt wel om dat te gaan doen, maar ben gister ook geweest... hmz hzm..
Euhhh ik neem vaak loempia (zo'n grote) omdat daar iig groente in zit! En tis lekkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is echt het beste snackje uit de snackbar... Ben zondag verplicht om patat met snackje te eten.
En als saus de keuze uit pindasaus en mayonaise...
Doe geen van beide, doe er wat curry bij maar ik hoor het geklaag nu al.
Ik zou die ene keer dat je naar de snackbar gaat gewoon nemen wat je lekker vindt. Gezond gaat het toch niet worden en je kan het hebben, de laatste keer dat je zei wat je woog was het schrikbarend weinig. Dus neem gewoon wat je het lekkerst vindt!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is echt het beste snackje uit de snackbar... Ben zondag verplicht om patat met snackje te eten.
En als saus de keuze uit pindasaus en mayonaise...
Doe geen van beide, doe er wat curry bij maar ik hoor het geklaag nu al.
Het zijn maar sextoys. Kies er gewoon een paar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehe. En in het kader van 'hard studeren' zit ik nou al ruim twee uur hierover te malen ipv dat ik mn teksten aan het lezen ben voor donderdagFaaaaaaaal.
Alle beslissingen zijn lastig he!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het zijn maar sextoys. Kies er gewoon een paar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb ooit in de mediamarkt met een dildo staan zwaaien naar mn vriend ("KIJK MAARTEN EEN RUPSJE!!"), shows how much I know
![]()
Maar SERIEUS wie wil er nou een lachende rups zien tijdens enige seksuele activiteit!?
Een grote loempia is meestal meer dan 1000 kcals, vanwege het deegquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Euhhh ik neem vaak loempia (zo'n grote) omdat daar iig groente in zit! En tis lekker![]()
En als je ongesteld bent een kroket, voor je ijzer
Waar moet het over gaan? Of is dat nou juist de vraag?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
kan iemand mij even wat essay-inspiratie orben ofzo?!
kan je niet faxen met ontvangstbevestiging?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:22 schreef Syrena het volgende:
Dju, schone brief getikt voor de webshop, print mijn printer maar halfEn die is nog zowat nieuw. Alleen niet veel gebruikt, dus daar kan het door komen, maar ik baal wel. Morgen eens wat papier bietsen van het werk, kan zijn dat het daar aan ligt (heb nu van de Action, dat is toch wel el cheapo dun).
Ik wil alleen die brief niet aangetekend versturen, dat is bijna 7 euromaar ja, zij kunnen dan ook zeggen: Ja, we hebben niks gekregen hoor.....
Ken aai help? (PM anders je MSN dinges!)quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
kan iemand mij even wat essay-inspiratie orben ofzo?!
enzquote:Close by those meads, for ever crown'd with flow'rs,
Where Thames with pride surveys his rising tow'rs,
There stands a structure of majestic frame,
Which from the neighb'ring Hampton takes its name.
Here Britain's statesmen oft the fall foredoom
Of foreign Tyrants and of Nymphs at home;
Here thou, great Anna! whom three realms obey.
Dost sometimes counsel take--and sometimes Tea.
Hither the heroes and the nymphs resort,
To taste awhile the pleasures of a Court;
In various talk th' instructive hours they past,
Who gave the ball, or paid the visit last;
One speaks the glory of the British Queen,
And one describes a charming Indian screen;
A third interprets motions, looks, and eyes;
At ev'ry word a reputation dies.
Snuff, or the fan, supply each pause of chat,
With singing, laughing, ogling, and _all that.
Ik heb HTS-E. Wat denk je dat ik kan toevoegen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
enz
Rape of the Lock, van Alexander Pope, best interessant, maar ik moet beargumenteren wat de rol is/ rollen zijn van het gebruik van epische oorlogvoering in dit Canto. Jaja
^^quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat je ook doet vanavond: EET GROENTEN!
Staat die E ook voor Elektrotechniek?quote:
waarom probeer je die baan niet gewoon? Heb je die ervaring ook meegepikt. En als je het niks vindt dan kan je het altijd nog afzeggen (toch?!)quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga denk ik mee met Phaidra en MoIk schaam me een beetje
Maar ik betaal best veel om hier te zijn dus wil ik het toch vooral leuk hebben en hard kunnen studeren om mooie resultaten te behalen. En conferenties en lezingen bijwonen enzo, zonder dat ik me zorgen hoef te maken over clashes met werk oids.
![]()
![]()
Ik ga maar eens een 'dank-u-vriendelijk-maar'-mailtje tikken, wil iemand hem misschien voor me checken voor ik hem verstuur?Nog nooit hoeven doen, zeg maar!
Beetje veel brood en waar is je groente? Sla is geen groentequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ook lijstje!
O: snee brood met pindakaas
T: thee met suiker/melk, muesli-kokosreepje
L: volkorenbroodkaastosti
T: vieze low-fat caramelyoghurtnooit weer!
T: snee brood met pindakaas
D: zelfgemaakte tonijnsalade met broodje![]()
T: indien honger nog wat nootjes, beker melk
Wel okee!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
enz
Rape of the Lock, van Alexander Pope, best interessant, maar ik moet beargumenteren wat de rol is/ rollen zijn van het gebruik van epische oorlogvoering in dit Canto. Jaja
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Staat die E ook voor Elektrotechniek?
Wij hadden ook taart, ja. Maar heb 'm laten staan. Komt doordat ik lekker eten/snoepen op 't werk altijd zonde vind somehow. Een of andere kronkel in m'n hersenen dat ik liever in m'n vrije tijd 'ruimte' heb om lekker te eten, ook omdat ik er dan wel echt van geniet ofzo. En verder sowieso geen bijster goede dag op 't werk, dus had ook geen taart verdiend als leraar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje voor ik zo weer weg moet:
O: Brinta
T: banaan
T: stukje slagroomtaart (het is de dag van de leraar)
L: 4 boterhammen met appelstroop
T: peer
D: broccolisoep, karbonaadje
T: Mona vanillepuddinkje
T: stuk komkommer
waarom ben je niet helemaal tevreden? Ik vind dit een pracht lijst!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:01 schreef ihatefastcars het volgende:
(voorlopig) Lijstje (ben niet helemaal tevreden, dus dacht net 'dan post ik 'm ook niet'maar daar schiet ik weer weinig mee op natuurlijk):
o 2 boterhammen met oude kaas
l 2 boterhammen met kipfilet
t cup-a-soup, bakje snoeptomaatjes
t 2 boterhammen met sandwichspread
d 2 italiaanse bollen met sla en verse eiersalade
t bakje magere vruchtenmousse, kiwi
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
oh, XM en Duvel, we hebben gisteren de laatste siroopwafel op![]()
Hmnnn ik kan het me wel voorstellen - Italiaanse bollen tikken nogal aan, en zijn niet geweldig. Er zit ook niet zoveel groente in, al maken de snoeptomaatjes veel goed!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
waarom ben je niet helemaal tevreden? Ik vind dit een pracht lijst!
Doe het gewoon allebei!! Eerst even hardlopen bij ondergaande zon, dan vieze shagkamer opruimen en dan afspoelen in de douche of in bad, al naar gelang beschikbaar!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:23 schreef Blurred86 het volgende:
bah ze moesten vandaag werkzaamheden uitvoeren in mijn kamer en nu stinkt het hier naar zware shag en het is overal vies![]()
wilde eigenlijk hardlopen maar vind het belangrijker om mijn kamer weer op orde te hebben eigenlijk.. ga meteen maar stofzuigen en alles weer op zijn plek zetten!
zo zonde om met dit mooie weer niet even te gaan hardlopen
*nods* Met name de italiaanse bollen, en de kleine hoeveelheid groente, ja. Maar aangezien ik altijd heel dun smeer op zo'n bol, is 't maar goed dat ik er 2 heb, anders was het voor m'n gevoel weer echt te weinig, als ik even puur naar de calorieën kijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmnnn ik kan het me wel voorstellen - Italiaanse bollen tikken nogal aan, en zijn niet geweldig. Er zit ook niet zoveel groente in, al maken de snoeptomaatjes veel goed!
Ik mag verders niks zeggen want ik heb ook niet veel groen vandaag
En terecht denk ik zo! Mooi, hoor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:09 schreef AKnynke het volgende:
lijstje:
O: yoghurt met banaan, aardbeien, nectarine en muesli
T: bak druiven
L: 2 boterhammen met kipfilet en ei en wat sla
T: volkoren wasa-kracker met cream cheese
T: 2 plakken kaas
D: stamppot zuurkool met spekjes en een chorizo-worst
T: blokje chocola denk ik.
Ik ben tevreden!
weet je wat, je hebt helemaal gelijk! Ik zat al allerlei geen-tijd excuses te bedenken, maar de grote spullen staan eigenlijk al wel weer op hun plek inmiddels en desnoods kan ik ook wel een half uurtje later naar bed vanavondquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe het gewoon allebei!! Eerst even hardlopen bij ondergaande zon, dan vieze shagkamer opruimen en dan afspoelen in de douche of in bad, al naar gelang beschikbaar!
Heeft het zin om nog met die leerling daarover te praten? Weet niet hoe dat werkt op VO!?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen taart gehad ivm dag van de leraar.
En ik ben dus even bij de begeleider geweest en die collega mag in principe gewoon onaangekondigd langs komen als zij dat wil. Maar ze moet wel met me nabespreken, dus daar zal ik nog even achteraan.
Wat ik vooral erg vervelend vond: één leerling was er duidelijk op uit mij in diskrediet te brengen, omdat die collega erbij zat. Bij alles wat ik zei, reageerde hij ontkennend. Hij had bepaalde papieren niet gekregen, nooit gezien of ik had bepaalde dingen nooit uitgelegd. Hij was echt duidelijk een spelletje met me aan het spelen. Ik heb niet zo snel een hekel aan leerlingen, maar deze is wat dat betreft wel goed bezig. Bah, niet leuk
.
Anyway. On the bright side: ik ben morgen vrij, ik heb het verzameld werk van Couperus in mijn bezit en ik ga donderdag en vrijdag lekker verven met de onderbouw.
Ja dat kan. Ik heb de mentor even gemaild om te vragen hoe ik dat kan aanpakken. Maar ik denk dat ik het dan niet zozeer op dit soort acties ga toespitsen. Zijn hele houding naar mij toe laat te wensen over en als de relatie tussen ons weer goed is, zal hij dit soort geintjes ws achterwege latenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:57 schreef j.t het volgende:
[..]
Heeft het zin om nog met die leerling daarover te praten? Weet niet hoe dat werkt op VO!?
Ik snap je zo goed!!! Dat probleem heb ik dus ook!! Rond de hoeveel kcal eet jij gemiddeld?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Men, ik wou dat ik langer was.De marge tussen BMR en daadwerkelijk verbruik is zo klein.
Anyway, nieuw lijstje:
O: havermout, koffie met volle melk
T: half volkorenbroodje met kaas
L: andere helft broodje, koffie met melk
T: banaan
D: flinke portie spinaziestamppot met spekjes en ketchup
T: kiwi
T: Reese's peanutbutter cup en koffie met volle melk
Misschien moet je niet gaan lijnen maar gewoon gezonder gaan etenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:09 schreef mango_cream het volgende:
Mijn lijstje is weer slecht, ik schijn blijkbaar heel veel moeite te hebben om het
lijnen goed op te pakken:
- twee boterhammen met kaas
- een gevulde koek![]()
- twee (!) croissants
- chocolade
- avondeten, ik denk dat het aardappelpurree met groente wordt, geen zin om vlees klaar te maken..
He bah, ik baal echt van mezelf! Ik heb eerder wel gelijnd maar nu lijkt het wel
of ik mijn slechte gewoontes niet kan loslaten, het begint goed maar eindigt dramatisch
I know!!! Ik moet in plaats van gelijk te willen lijnen mezelf goede gezonde eetgewoontes aanlerenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien moet je niet gaan lijnen maar gewoon gezonder gaan eten
*boksquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, ik heb echt een baaldag.Gezeik op werk en 't zijn dingen waar ik 123 niet wat aan kan veranderen.![]()
Heb ook nergens zin in vandaag. Geen zin om te koken ook. Bleuh
succes! ik heb zelf nooit zon zin in koken...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:13 schreef progje het volgende:
ik ga maar eens koken, heb ook echt helemaal geen zin... maar het mot!
dattum!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien moet je niet gaan lijnen maar gewoon gezonder gaan eten
Had vanmorgen zo'n moment tijdens een rommelige les met veel 'backtalk' dat ik me echt even afvroeg 'omg die constante strijd, wil ik dat wel?'. Het kost me op dit moment echt veel energie. Klassen zijn ook te groot soms. Voelde wel goed dat ik vandaag weer in besprekingen meekreeg dat iedereen in dezelfde klassen strijd levert.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen taart gehad ivm dag van de leraar.
En ik ben dus even bij de begeleider geweest en die collega mag in principe gewoon onaangekondigd langs komen als zij dat wil. Maar ze moet wel met me nabespreken, dus daar zal ik nog even achteraan.
Wat ik vooral erg vervelend vond: één leerling was er duidelijk op uit mij in diskrediet te brengen, omdat die collega erbij zat. Bij alles wat ik zei, reageerde hij ontkennend. Hij had bepaalde papieren niet gekregen, nooit gezien of ik had bepaalde dingen nooit uitgelegd. Hij was echt duidelijk een spelletje met me aan het spelen. Ik heb niet zo snel een hekel aan leerlingen, maar deze is wat dat betreft wel goed bezig. Bah, niet leuk
.
Anyway. On the bright side: ik ben morgen vrij, ik heb het verzameld werk van Couperus in mijn bezit en ik ga donderdag en vrijdag lekker verven met de onderbouw.
Ben jij meervoud?quote:
Roerbakgroenten en zoiets ongeveer:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
XM: hangt er vanaf wat voor groente en de grootte van de lepel he![]()
Zwanger?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:29 schreef j.t het volgende:
Ik ben de laatste dagen zo opgezwollen, dat mn broek niet meer dicht wil. Ik heb hem open met een riem eromheen gedragen, met een lang wijd shirt eroverheen. Zodat het niet opviel. Hoe sneu
Ehhh 150! Denk ik!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Roerbakgroenten en zoiets ongeveer:
[ afbeelding ]
Mooi. Dan heb ik 300 gram op.quote:
ik gok dat 2.5 lepel ongeveer 100g is!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Roerbakgroenten en zoiets ongeveer:
[ afbeelding ]
Nou aan het formaat te denken wel. En het is vrij hardquote:
obstipatie?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:36 schreef j.t het volgende:
[..]
Nou aan het formaat te denken wel. En het is vrij hardMaar ik ga er niet van uit
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |