abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87216384
(voorlopig) Lijstje (ben niet helemaal tevreden, dus dacht net 'dan post ik 'm ook niet' :@ maar daar schiet ik weer weinig mee op natuurlijk):

o 2 boterhammen met oude kaas
l 2 boterhammen met kipfilet
t cup-a-soup, bakje snoeptomaatjes
t 2 boterhammen met sandwichspread
d 2 italiaanse bollen met sla en verse eiersalade
t bakje magere vruchtenmousse, kiwi
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:09:39 #252
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87216640
lijstje:
O: yoghurt met banaan, aardbeien, nectarine en muesli
T: bak druiven
L: 2 boterhammen met kipfilet en ei en wat sla
T: volkoren wasa-kracker met cream cheese
T: 2 plakken kaas
D: stamppot zuurkool met spekjes en een chorizo-worst
T: blokje chocola denk ik.

Ik ben tevreden!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:10:18 #253
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87216658
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:01 schreef ihatefastcars het volgende:
(voorlopig) Lijstje (ben niet helemaal tevreden, dus dacht net 'dan post ik 'm ook niet' :@ maar daar schiet ik weer weinig mee op natuurlijk):

o 2 boterhammen met oude kaas
l 2 boterhammen met kipfilet
t cup-a-soup, bakje snoeptomaatjes
t 2 boterhammen met sandwichspread
d 2 italiaanse bollen met sla en verse eiersalade
t bakje magere vruchtenmousse, kiwi

waarom ben je niet helemaal tevreden? Ik vind dit een pracht lijst!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:10:57 #254
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87216677
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
oh, XM en Duvel, we hebben gisteren de laatste siroopwafel op :9 :+
:o Nu pas!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87216692
ja 8-)
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:12:33 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87216723
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:10 schreef AKnynke het volgende:

[..]

waarom ben je niet helemaal tevreden? Ik vind dit een pracht lijst!
Hmnnn ik kan het me wel voorstellen - Italiaanse bollen tikken nogal aan, en zijn niet geweldig. Er zit ook niet zoveel groente in, al maken de snoeptomaatjes veel goed!

Ik mag verders niks zeggen want ik heb ook niet veel groen vandaag oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:23:35 #257
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87217098
bah ze moesten vandaag werkzaamheden uitvoeren in mijn kamer en nu stinkt het hier naar zware shag en het is overal vies }:|

wilde eigenlijk hardlopen maar vind het belangrijker om mijn kamer weer op orde te hebben eigenlijk.. ga meteen maar stofzuigen en alles weer op zijn plek zetten!

zo zonde om met dit mooie weer niet even te gaan hardlopen ;(
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:24:51 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87217136
Made up my mind, vanavond niks, morgen weer fietsen. Niet teveel vorken in 't hooi steken :+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87217157
Men, ik wou dat ik langer was. -O- De marge tussen BMR en daadwerkelijk verbruik is zo klein.

Anyway, nieuw lijstje:
O: havermout, koffie met volle melk
T: half volkorenbroodje met kaas
L: andere helft broodje, koffie met melk
T: banaan
D: flinke portie spinaziestamppot met spekjes en ketchup
T: kiwi
T: Reese's peanutbutter cup en koffie met volle melk
Are you pondering what I'm pondering?
pi_87217341
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:23 schreef Blurred86 het volgende:
bah ze moesten vandaag werkzaamheden uitvoeren in mijn kamer en nu stinkt het hier naar zware shag en het is overal vies }:|

wilde eigenlijk hardlopen maar vind het belangrijker om mijn kamer weer op orde te hebben eigenlijk.. ga meteen maar stofzuigen en alles weer op zijn plek zetten!

zo zonde om met dit mooie weer niet even te gaan hardlopen ;(
Doe het gewoon allebei!! Eerst even hardlopen bij ondergaande zon, dan vieze shagkamer opruimen en dan afspoelen in de douche of in bad, al naar gelang beschikbaar!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:36:11 #261
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87217493
En D wordt IKEA ballen, mexicaanse roerbakgroentemix en een restje quinoa. Prima :).
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87217563
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hmnnn ik kan het me wel voorstellen - Italiaanse bollen tikken nogal aan, en zijn niet geweldig. Er zit ook niet zoveel groente in, al maken de snoeptomaatjes veel goed!

Ik mag verders niks zeggen want ik heb ook niet veel groen vandaag oO<
*nods* Met name de italiaanse bollen, en de kleine hoeveelheid groente, ja. Maar aangezien ik altijd heel dun smeer op zo'n bol, is 't maar goed dat ik er 2 heb, anders was het voor m'n gevoel weer echt te weinig, als ik even puur naar de calorieën kijk.
pi_87217618
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:09 schreef AKnynke het volgende:
lijstje:
O: yoghurt met banaan, aardbeien, nectarine en muesli
T: bak druiven
L: 2 boterhammen met kipfilet en ei en wat sla
T: volkoren wasa-kracker met cream cheese
T: 2 plakken kaas
D: stamppot zuurkool met spekjes en een chorizo-worst
T: blokje chocola denk ik.

Ik ben tevreden!
En terecht denk ik zo! Mooi, hoor.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:43:29 #264
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87217766
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Doe het gewoon allebei!! Eerst even hardlopen bij ondergaande zon, dan vieze shagkamer opruimen en dan afspoelen in de douche of in bad, al naar gelang beschikbaar!
weet je wat, je hebt helemaal gelijk! Ik zat al allerlei geen-tijd excuses te bedenken, maar de grote spullen staan eigenlijk al wel weer op hun plek inmiddels en desnoods kan ik ook wel een half uurtje later naar bed vanavond :P straks de rest afmaken terwijl mijn eten opstaat en dan ga ik nu een klein rondje lopen!

ik ga mijn hardloopkleren maar eens aantrekken, dank *;
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_87217918
Evenin!

Mijn lijstje (so far)

O: broodje pindakaas
T: appel en een half puntje taart (ook dag van de leraar)
L: tomatensoepje, kwark, broodje kipfilet en 1,5 kiwi
T: broodje kipfilet en 6 winegums
D: witlof ham kaas en gehaktbal
T: nog iets, weet niet wat

Had rotdag vandaag, kinderen druk, ik moe, blah enzo. Ow en er stond een flitser en ik was er net voorbij en toen hoorde ik 'm op de radio. nooit gezien. Dus ergens tussen de 10-30 km te hard, want weet niet hoe hard je daar exact mag (of 100 of 120, weet niet precies waar die hecto staat :{ )
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:55:46 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87218197
Ik heb geen taart gehad ivm dag van de leraar :{w.

En ik ben dus even bij de begeleider geweest en die collega mag in principe gewoon onaangekondigd langs komen als zij dat wil. Maar ze moet wel met me nabespreken, dus daar zal ik nog even achteraan.

Wat ik vooral erg vervelend vond: één leerling was er duidelijk op uit mij in diskrediet te brengen, omdat die collega erbij zat. Bij alles wat ik zei, reageerde hij ontkennend. Hij had bepaalde papieren niet gekregen, nooit gezien of ik had bepaalde dingen nooit uitgelegd. Hij was echt duidelijk een spelletje met me aan het spelen. Ik heb niet zo snel een hekel aan leerlingen, maar deze is wat dat betreft wel goed bezig :{. Bah, niet leuk :N.

Anyway. On the bright side: ik ben morgen vrij, ik heb het verzameld werk van Couperus in mijn bezit en ik ga donderdag en vrijdag lekker verven met de onderbouw *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_87218257
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen taart gehad ivm dag van de leraar :{w.

En ik ben dus even bij de begeleider geweest en die collega mag in principe gewoon onaangekondigd langs komen als zij dat wil. Maar ze moet wel met me nabespreken, dus daar zal ik nog even achteraan.

Wat ik vooral erg vervelend vond: één leerling was er duidelijk op uit mij in diskrediet te brengen, omdat die collega erbij zat. Bij alles wat ik zei, reageerde hij ontkennend. Hij had bepaalde papieren niet gekregen, nooit gezien of ik had bepaalde dingen nooit uitgelegd. Hij was echt duidelijk een spelletje met me aan het spelen. Ik heb niet zo snel een hekel aan leerlingen, maar deze is wat dat betreft wel goed bezig :{. Bah, niet leuk :N.

Anyway. On the bright side: ik ben morgen vrij, ik heb het verzameld werk van Couperus in mijn bezit en ik ga donderdag en vrijdag lekker verven met de onderbouw *O*.
Heeft het zin om nog met die leerling daarover te praten? Weet niet hoe dat werkt op VO!?
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:59:35 #268
236335 neen
schone schijn
pi_87218350
Mijn D was een soort lasagne maar ik miste iets... Groente? Lollerhuisgenoot.
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:01:40 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87218439
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:57 schreef j.t het volgende:

[..]

Heeft het zin om nog met die leerling daarover te praten? Weet niet hoe dat werkt op VO!?
Ja dat kan. Ik heb de mentor even gemaild om te vragen hoe ik dat kan aanpakken. Maar ik denk dat ik het dan niet zozeer op dit soort acties ga toespitsen. Zijn hele houding naar mij toe laat te wensen over en als de relatie tussen ons weer goed is, zal hij dit soort geintjes ws achterwege laten :).
Niet meer actief op Fok!
pi_87218576
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Men, ik wou dat ik langer was. -O- De marge tussen BMR en daadwerkelijk verbruik is zo klein.

Anyway, nieuw lijstje:
O: havermout, koffie met volle melk
T: half volkorenbroodje met kaas
L: andere helft broodje, koffie met melk
T: banaan
D: flinke portie spinaziestamppot met spekjes en ketchup
T: kiwi
T: Reese's peanutbutter cup en koffie met volle melk
Ik snap je zo goed!!! Dat probleem heb ik dus ook!! Rond de hoeveel kcal eet jij gemiddeld?
pi_87218744
Mijn lijstje is weer slecht, ik schijn blijkbaar heel veel moeite te hebben om het
lijnen goed op te pakken:

- twee boterhammen met kaas
- een gevulde koek :'(
- twee (!) croissants
- chocolade
- avondeten, ik denk dat het aardappelpurree met groente wordt, geen zin om vlees klaar te maken..

He bah, ik baal echt van mezelf! Ik heb eerder wel gelijnd maar nu lijkt het wel
of ik mijn slechte gewoontes niet kan loslaten, het begint goed maar eindigt dramatisch :'(
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:10:38 #272
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87218781
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:09 schreef mango_cream het volgende:
Mijn lijstje is weer slecht, ik schijn blijkbaar heel veel moeite te hebben om het
lijnen goed op te pakken:

- twee boterhammen met kaas
- een gevulde koek :'(
- twee (!) croissants
- chocolade
- avondeten, ik denk dat het aardappelpurree met groente wordt, geen zin om vlees klaar te maken..

He bah, ik baal echt van mezelf! Ik heb eerder wel gelijnd maar nu lijkt het wel
of ik mijn slechte gewoontes niet kan loslaten, het begint goed maar eindigt dramatisch :'(
Misschien moet je niet gaan lijnen maar gewoon gezonder gaan eten :+
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_87218789
Pff, ik heb echt een baaldag.Gezeik op werk en 't zijn dingen waar ik 123 niet wat aan kan veranderen. :{
Heb ook nergens zin in vandaag. Geen zin om te koken ook. Bleuh
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_87218827
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Misschien moet je niet gaan lijnen maar gewoon gezonder gaan eten :+
I know!!! Ik moet in plaats van gelijk te willen lijnen mezelf goede gezonde eetgewoontes aanleren
maar daar heb ik echt moeite mee. Ik schaam me er ook een beetje voor, want ik kan niet eens
"normaal eten".. pffffff
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:12:05 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87218832
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, ik heb echt een baaldag.Gezeik op werk en 't zijn dingen waar ik 123 niet wat aan kan veranderen. :{
Heb ook nergens zin in vandaag. Geen zin om te koken ook. Bleuh
*boks

en :*

Hoeveel gram groente zou 2,5 opscheplepel zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')