waarom ben je niet helemaal tevreden? Ik vind dit een pracht lijst!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:01 schreef ihatefastcars het volgende:
(voorlopig) Lijstje (ben niet helemaal tevreden, dus dacht net 'dan post ik 'm ook niet'maar daar schiet ik weer weinig mee op natuurlijk):
o 2 boterhammen met oude kaas
l 2 boterhammen met kipfilet
t cup-a-soup, bakje snoeptomaatjes
t 2 boterhammen met sandwichspread
d 2 italiaanse bollen met sla en verse eiersalade
t bakje magere vruchtenmousse, kiwi
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
oh, XM en Duvel, we hebben gisteren de laatste siroopwafel op![]()
Hmnnn ik kan het me wel voorstellen - Italiaanse bollen tikken nogal aan, en zijn niet geweldig. Er zit ook niet zoveel groente in, al maken de snoeptomaatjes veel goed!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
waarom ben je niet helemaal tevreden? Ik vind dit een pracht lijst!
Doe het gewoon allebei!! Eerst even hardlopen bij ondergaande zon, dan vieze shagkamer opruimen en dan afspoelen in de douche of in bad, al naar gelang beschikbaar!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:23 schreef Blurred86 het volgende:
bah ze moesten vandaag werkzaamheden uitvoeren in mijn kamer en nu stinkt het hier naar zware shag en het is overal vies![]()
wilde eigenlijk hardlopen maar vind het belangrijker om mijn kamer weer op orde te hebben eigenlijk.. ga meteen maar stofzuigen en alles weer op zijn plek zetten!
zo zonde om met dit mooie weer niet even te gaan hardlopen
*nods* Met name de italiaanse bollen, en de kleine hoeveelheid groente, ja. Maar aangezien ik altijd heel dun smeer op zo'n bol, is 't maar goed dat ik er 2 heb, anders was het voor m'n gevoel weer echt te weinig, als ik even puur naar de calorieën kijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmnnn ik kan het me wel voorstellen - Italiaanse bollen tikken nogal aan, en zijn niet geweldig. Er zit ook niet zoveel groente in, al maken de snoeptomaatjes veel goed!
Ik mag verders niks zeggen want ik heb ook niet veel groen vandaag
En terecht denk ik zo! Mooi, hoor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:09 schreef AKnynke het volgende:
lijstje:
O: yoghurt met banaan, aardbeien, nectarine en muesli
T: bak druiven
L: 2 boterhammen met kipfilet en ei en wat sla
T: volkoren wasa-kracker met cream cheese
T: 2 plakken kaas
D: stamppot zuurkool met spekjes en een chorizo-worst
T: blokje chocola denk ik.
Ik ben tevreden!
weet je wat, je hebt helemaal gelijk! Ik zat al allerlei geen-tijd excuses te bedenken, maar de grote spullen staan eigenlijk al wel weer op hun plek inmiddels en desnoods kan ik ook wel een half uurtje later naar bed vanavondquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe het gewoon allebei!! Eerst even hardlopen bij ondergaande zon, dan vieze shagkamer opruimen en dan afspoelen in de douche of in bad, al naar gelang beschikbaar!
Heeft het zin om nog met die leerling daarover te praten? Weet niet hoe dat werkt op VO!?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen taart gehad ivm dag van de leraar.
En ik ben dus even bij de begeleider geweest en die collega mag in principe gewoon onaangekondigd langs komen als zij dat wil. Maar ze moet wel met me nabespreken, dus daar zal ik nog even achteraan.
Wat ik vooral erg vervelend vond: één leerling was er duidelijk op uit mij in diskrediet te brengen, omdat die collega erbij zat. Bij alles wat ik zei, reageerde hij ontkennend. Hij had bepaalde papieren niet gekregen, nooit gezien of ik had bepaalde dingen nooit uitgelegd. Hij was echt duidelijk een spelletje met me aan het spelen. Ik heb niet zo snel een hekel aan leerlingen, maar deze is wat dat betreft wel goed bezig. Bah, niet leuk
.
Anyway. On the bright side: ik ben morgen vrij, ik heb het verzameld werk van Couperus in mijn bezit en ik ga donderdag en vrijdag lekker verven met de onderbouw.
Ja dat kan. Ik heb de mentor even gemaild om te vragen hoe ik dat kan aanpakken. Maar ik denk dat ik het dan niet zozeer op dit soort acties ga toespitsen. Zijn hele houding naar mij toe laat te wensen over en als de relatie tussen ons weer goed is, zal hij dit soort geintjes ws achterwege latenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:57 schreef j.t het volgende:
[..]
Heeft het zin om nog met die leerling daarover te praten? Weet niet hoe dat werkt op VO!?
Ik snap je zo goed!!! Dat probleem heb ik dus ook!! Rond de hoeveel kcal eet jij gemiddeld?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Men, ik wou dat ik langer was.De marge tussen BMR en daadwerkelijk verbruik is zo klein.
Anyway, nieuw lijstje:
O: havermout, koffie met volle melk
T: half volkorenbroodje met kaas
L: andere helft broodje, koffie met melk
T: banaan
D: flinke portie spinaziestamppot met spekjes en ketchup
T: kiwi
T: Reese's peanutbutter cup en koffie met volle melk
Misschien moet je niet gaan lijnen maar gewoon gezonder gaan etenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:09 schreef mango_cream het volgende:
Mijn lijstje is weer slecht, ik schijn blijkbaar heel veel moeite te hebben om het
lijnen goed op te pakken:
- twee boterhammen met kaas
- een gevulde koek![]()
- twee (!) croissants
- chocolade
- avondeten, ik denk dat het aardappelpurree met groente wordt, geen zin om vlees klaar te maken..
He bah, ik baal echt van mezelf! Ik heb eerder wel gelijnd maar nu lijkt het wel
of ik mijn slechte gewoontes niet kan loslaten, het begint goed maar eindigt dramatisch
I know!!! Ik moet in plaats van gelijk te willen lijnen mezelf goede gezonde eetgewoontes aanlerenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien moet je niet gaan lijnen maar gewoon gezonder gaan eten
*boksquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, ik heb echt een baaldag.Gezeik op werk en 't zijn dingen waar ik 123 niet wat aan kan veranderen.![]()
Heb ook nergens zin in vandaag. Geen zin om te koken ook. Bleuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |