abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87207692
Boh, ik heb een overschot adrenaline :') Heb ik altijd als ik les heb gegeven. Groep vanmorgen was lief, die van vanmiddag :{w maar goed, ze zullen allicht iets onthouden hebben, en weten nu dat ze altijd kunnen komen vragen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:40:28 #153
70532 loveli
N
pi_87208544
Zag ik nou een google ad voor daten met volslanke mensen? Wtf...
crap in = crap out
pi_87208600
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:15 schreef Syrena het volgende:

[..]

En dat ze maar 12.50 zijn 8-)
Waar haal je die dan?
Ik moet binnenkort ook weer eens naar Groningen. :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:42:17 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87208632
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:17 schreef Syrena het volgende:
Boh, ik heb een overschot adrenaline :') Heb ik altijd als ik les heb gegeven. Groep vanmorgen was lief, die van vanmiddag :{w maar goed, ze zullen allicht iets onthouden hebben, en weten nu dat ze altijd kunnen komen vragen.
Doe mij ook zo'n overschot aan adrenaline :9.

Ik moet vanmiddag weer hardlopen ;(. Of nee, dat is best *O* eigenlijk :).
Niet meer actief op Fok!
pi_87208780
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Waar haal je die dan?
Ik moet binnenkort ook weer eens naar Groningen. :)
Kruidvat! Ze zijn wel alleen op zaterdag of zondag geldig!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:52:50 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87209081
Ik had net een pakketje, dus ik dacht: jeej, het boek dat ik nog moest hebben *O*.
Hebben ze weer twee exemplaren van twee boeken die ik eerder al gekregen had opgestuurd :').
Niet meer actief op Fok!
pi_87209161
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:45 schreef Syrena het volgende:

[..]

Kruidvat! Ze zijn wel alleen op zaterdag of zondag geldig!
Thanks!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:14:33 #159
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87209898
ik wil niet meer......
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_87210120
Mooi, 257 euro krijg ik terug van Essent 8-)

En hang nu in de wacht bij TNT }:| navragen of de webshop een verklaring & kopie legitimatie wel nodig heeft om een onderzoek op te starten w/
pi_87210691
Nou duidelijk, die verklaring hebben ze dus niet nodig. Die is alleen nodig als ikzelf een klacht zou indienen.
pi_87211020
gesprek ging wel goed, denk ik...

hoor het 'een dezer dagen' :o
Ja doei.
pi_87211460
Jeeeeej mo!
pi_87211665
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:44 schreef motorbloempje het volgende:

_O_

spannend altijd dat afwachten
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87211690
ja, ik had stiekem de hoop al een mailtje te hebben toen ik thuis kwam, had lange route over de dijk genomen :') maar nee -O- :+
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:03:13 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87211769
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:44 schreef motorbloempje het volgende:

*vingers en tenen gekruist* ^O^

Ik zit mezelf beetje gek te maken :') Baan hebben is puik! Maar ik had me er al helemaal op voorbereid dat ik baanloos zou zijn hier en dan maar gewoon een kick-ass student ging zijn en leuke dingen ging doen in de vrije tijd die over was *)

Voor:
- Centjes! Niet alleen maar geld eraf maar ook wat verdienen!
- Werkervaring in UK 8-)
- Flexibele werkdagen

Tegen:
- minder studie/sociaal-tijd?
- stomme reis (eerst stuk lopen, dan bus, dus ongeveer uur onderweg?)

Kortom, eigenlijk ben ik gewoon lui. En moet ik niet zo miepen :')
</weegschaal out>

[ Bericht 0% gewijzigd door MariaEtcetera op 05-10-2010 16:08:37 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_87211844
ik ben in staat om te bellen :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het lijkt me echt een leuke baan bij een leuk bedrijf :o
Ja doei.
pi_87211860
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik zit mezelf beetje gek te maken :') Baan hebben is puik! Maar ik had me er al helemaal op voorbereid dat ik baanloos zou zijn hier en dan maar gewoon een kick-ass student ging zijn en leuke dingen ging doen in de vrije tijd die over was *)

Voor:
- Werkervaring in UK 8-)
- Flexibele werkdagen

Tegen:

nou ja, kijk, je moet 't wel met plezier doen, en niet met tegenzin.. en als het niet NOODZAKELIJK is en je geniet liever van je vrije tijd daar... :@
Ja doei.
pi_87211875
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben in staat om te bellen :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het lijkt me echt een leuke baan bij een leuk bedrijf :o
Heb je dat echt gevraagd? :D
pi_87211891
ja :')
Ja doei.
pi_87211966
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Voor:
- Werkervaring in UK 8-)
- Flexibele werkdagen

Tegen:

Afhankelijk van het werk (en de 'hoeveelheid'; dus hoe vaak, hoe lang, etc) kan dit naast alleen maar werk natuurlijk ook gewoon heel erg leuk zijn :Y

Dus als het leuk werk is (en niet teveel tijd vergt), zou ik het gewoon doen. Leer je nieuwe mensen kennen, nieuwe (werk)culturen, etc. Lijkt me juist heel interessant :)
pi_87211990
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
ja :')
Moesten ze lachen? Maar dan op een positieve manier, zeg maar?

Daar kun je óf punten mee scoren óf juist heel hard nat gaan :D
pi_87212007
ze moesten positief lachen :+ en daarna had ik nog wat serieuze vragen om 't goed te maken :P
Ja doei.
pi_87212015
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Moesten ze lachen? Maar dan op een positieve manier, zeg maar?

Daar kun je óf punten mee scoren óf juist heel hard nat gaan :D
Oh, die laatste ':D' is natuurlijk niet zo bedoeld alsof ik het leuk zou vinden als je nat bent gegaan. Maar dat weet je wel he? :)
pi_87212036
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
ze moesten positief lachen :+ en daarna had ik nog wat serieuze vragen om 't goed te maken :P
Haha, nice. Punten! Goed gedaan hoor :Y
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:12:13 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87212130
Mo, ik heb tijdens mn gesprek ook "If you'll hire me *giggle*, bla bla" gezegd en ze willen me toch aannemen :') _O-

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Afhankelijk van het werk (en de 'hoeveelheid'; dus hoe vaak, hoe lang, etc) kan dit naast alleen maar werk natuurlijk ook gewoon heel erg leuk zijn :Y

Dus als het leuk werk is (en niet teveel tijd vergt), zou ik het gewoon doen. Leer je nieuwe mensen kennen, nieuwe (werk)culturen, etc. Lijkt me juist heel interessant :)
Dat is natuurlijk ook zo :Y Het lijkt me best een aparte ervaring, en de meneer met wie ik het gesprek had leek me ook aardig.
Wat betreft hoeveelheid... kweenie. Hij zegt dat hij begrijpt dat mijn studie altijd eerst komt, en dat we dus wel wat kunnen regelen voor flexibele dagen enzo. Tijdens het gesprek kwam 1 of 2 dagen per week ter sprake. Dat lijkt me best okay!

Ik ben gewoon wat mutsig, kan nogal mentaal doordraven met OF enthousiasme OF negativiteit _O- Weegschaaltje he oO< Vanochtend dacht ik YEEHAAAA BAAAAN en nu heb ik net met mn vriendje gebabbeld en die reageert wat flauwtjes en geeft wat tegenargumenten en nou voel ik me een beetje stommig :')
pi_87212392
Als mede-weegschaal kan ik je zeggen dat je moet vasthouden aan je eerste ingeving. YEEEE BAAN dus! Als het tegenvalt of niet loopt zoals je wil kun je altijd nog netjes ontslag nemen.

En vriendjes die flauw reageren :{w die negeren we gewoon ff ;)
pi_87212410
Je kan er altijd weer mee ophouden mocht het niet bevallen! :*

Perruche, ook *O* voor jouw baan!!

6:30 O1: fruit 'n fibre met halfvolle melk
10:45 O2: gekookt eitje, 2 wasa crackers met 30+ kaas, cherrytomaatjes en een gekookt eitje
13:00 S: stepshape/interval
14:45 L: pitabroodje met rauwkost en kip met pindasaus
16:00 T: druiven
17:00 T: wodka, light chips
20:00 D: bloemkoolpuree met daarop witlof met ham en kaas uit de oven.
? T: citroendropijs
pi_87212542
Dju, schone brief getikt voor de webshop, print mijn printer maar half }:| En die is nog zowat nieuw. Alleen niet veel gebruikt, dus daar kan het door komen, maar ik baal wel. Morgen eens wat papier bietsen van het werk, kan zijn dat het daar aan ligt (heb nu van de Action, dat is toch wel el cheapo dun).

Ik wil alleen die brief niet aangetekend versturen, dat is bijna 7 euro oO< maar ja, zij kunnen dan ook zeggen: Ja, we hebben niks gekregen hoor.....
pi_87212628
@Maria: je zit er maar relatief kort. Ik zou het alleen doen als de baan écht leuk is, je het geld hard nodig hebt of de baan goed staat op je CV/studiegerelateerd is. En anders zou ik mijn tijd in het buitenland liever anders besteden denk ik!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87212741
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:25 schreef Phaidra het volgende:
@Maria: je zit er maar relatief kort. Ik zou het alleen doen als de baan écht leuk is, je het geld hard nodig hebt of de baan goed staat op je CV/studiegerelateerd is. En anders zou ik mijn tijd in het buitenland liever anders besteden denk ik!
Misschien reageert vriendje daarom wel minder enthousiast. Bang dat je daar niet genoeg tijd over houdt om te genieten.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:29:25 #182
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87212816
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:25 schreef Phaidra het volgende:
Argh ik waai zo met alle winden mee, ik las wat Co en Syrena zeiden en toen dacht ik: "Ja!" en nou denk ik weer: "Ja!"..

Het probleem is een beetje dat er geen eenduidige voor of tegen is.

Het werk klínkt wel leuk, al snap ik waarschijnlijk pas na de training wat het allemaal inhoudt.

Geld... Mja ik heb reserves zeg maar. Punt is dat ik een baantje ging zoeken omdat ik die reserves niet allemaal wil opgebruiken terwijl ik hier zit. Maar zonder red ik het dus wel, en waarschijnlijk hoef ik dan ook niet krom te liggen oids.

Studiegerelateerd: neuh. Goed voor CV: misschien, het is iig buitenlandse werkervaring en bij een ietwat commerciëel bedrijf.
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:31:21 #183
70532 loveli
N
pi_87212893
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:22 schreef Syrena het volgende:
Dju, schone brief getikt voor de webshop, print mijn printer maar half }:| En die is nog zowat nieuw. Alleen niet veel gebruikt, dus daar kan het door komen, maar ik baal wel. Morgen eens wat papier bietsen van het werk, kan zijn dat het daar aan ligt (heb nu van de Action, dat is toch wel el cheapo dun).

Ik wil alleen die brief niet aangetekend versturen, dat is bijna 7 euro oO< maar ja, zij kunnen dan ook zeggen: Ja, we hebben niks gekregen hoor.....
Als pdf mailen?
crap in = crap out
pi_87212899
Perruche en Maria *O*. Maar je houdt toch wel tijd over voor leuke dingen Maria? :o

En nu duimen voor Mo dat die er straks ook bij staat (tussen Perruche en Maria, als baan hebbende)

Voor vanavond: of sporten in Almere, half 6 van huis en rond half 10 pas thuis (1 uur gesport).
Of in Amsterdam met een vereniging die ik niet ken, kwart over 7 van huis en kwart over 9 thuis ...
(1,5 uur gesport)
Ik vind het lastig :@ wil mn team niet in de steek laten, maar begin de reistijd vs traintijd zo zat te worden
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_87212960
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:31 schreef Chicolate het volgende:
Perruche en Maria *O*. Maar je houdt toch wel tijd over voor leuke dingen Maria? :o

En nu duimen voor Mo dat die er straks ook bij staat (tussen Perruche en Maria, als baan hebbende)

Voor vanavond: of sporten in Almere, half 6 van huis en rond half 10 pas thuis (1 uur gesport).
Of in Amsterdam met een vereniging die ik niet ken, kwart over 7 van huis en kwart over 9 thuis ...
(1,5 uur gesport)
Ik vind het lastig :@ wil mn team niet in de steek laten, maar begin de reistijd vs traintijd zo zat te worden
Jee, zoveel reistijd voor dat ene uurtje sporten? Dat hield ik absoluut niet lang vol :D
Denk dat je team ook wel snapt dat je dat niet meer ziet zitten?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:36:38 #186
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87213131
Chicoooo! Ga es een keertje kijken bij de Amsterdamse vereniging, misschien is die net zo leuk, dan heb je een nieuw team! :Y Die reistijd gaat je wel opbreken denk ik, en als de optie bij huis net zo leuk / leuker is... :Y)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:37:10 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87213156
Terug!

Ik kan wat *O* doen voor Perruche en Maria geloof ik! En spannend Mo!

Was om 15:00 uitvergaderd, maar toen was ik eigenlijk zo gaar dat ik maar naar huis ben gereden. Maar, ik moet eind oktober weer, maar dan heb ik geen middag-overleg, dus misschien kunnen we dan wel wat afspreken?!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87213157
Gisteren trouwens de eerste kicktraining gehad. Was super :D

OMG, ik was zoooo kapot na afloop (en tijdens, lol). En nu heb ik zelfs spierpijn in mijn rug (including schouderbladen).

Was wel echt heel gaaf. *O*

Leek grotendeels op bokstraining (maar goed, dat was zes jaar geleden) en dat vond ik ook altijd geweldig. Wilde alleen veel te veel en veel te snel, met een conditie van 0,0; zat er binnen no-time volledig doorheen. Maar zo fijn om weer eens wat gedaan te hebben :s)
pi_87213187
En nu ga ik naar huis. Tot straks allemaal!
pi_87213227
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug!

Was om 15:00 uitvergaderd, maar toen was ik eigenlijk zo gaar dat ik maar naar huis ben gereden. Maar, ik moet eind oktober weer, maar dan heb ik geen middag-overleg, dus misschien kunnen we dan wel wat afspreken?!
als ik dan niet in York zit dan kan dat wel :9
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:40:04 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87213282
Goooooo Cocoooo! :D

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug!

Voor mij is nog een twijfelgeval :+ (zoals mijn hele leven, behehe! :D )

Narf. Voel me stommig, ken genoeg mensen (in topic, bij mn studie) die vet veel moeite doen om een baan te vinden en ik krijg er nu na eerste sollicitatie één aangeboden en dan ga ik twijfelen :') Ben hier maar 2,5 maand, en die 2,5 maand moet natuurlijk wel supertof zijn :P

Oh en Mo, als je naar York gaat kenne we meeteh! O+
pi_87213288
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Als pdf mailen?
Mja, ik heb mijn rechtsbijstand advies gevraagd, die adviseerden dus om bij TNT na te vragen of die gegevens die ze vroegen wel nodig hadden. Als dat nee was dan een brief sturen, dus geen email.

Ik kan op mijn werk printen morgen, dat is het probleem niet. Maar als ze me nu nog niet willen geven waar ik recht op heb dan sta ik natuurlijk sterker als ik kan aantonen dat ik een brief gestuurd heb.

Veel werk voor een geheugenkaart van wel 19 euro }:|
pi_87213316
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Narf. Voel me stommig, ken genoeg mensen (in topic, bij mn studie) die vet veel moeite doen om een baan te vinden en ik krijg er nu na eerste sollicitatie één aangeboden en dan ga ik twijfelen :') Ben hier maar 2,5 maand, en die 2,5 maand moet natuurlijk wel supertof zijn :P
beslissing gemaakt! Geniet er van!!! Ik zou 't wel weten als ik jou was ;)
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:41:11 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87213335
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als ik dan niet in York zit dan kan dat wel :9
Tof! :9

Lijstje so far:

O: 250 gr biogarde met wat muesli
T: 1 boterham pindakaas, 1 appel
L: 2 pistoletjes; 1x gezond, 1x jonge kaas
T: -
D: ?

Duvel is ziek, ik ben gaar. Geen zin om boodschappen te doen :@. Misschien ga ik vanavond wel weer RPMen, het kriebelt wel om dat te gaan doen, maar ben gister ook geweest... hmz hzm..
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:41:17 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87213341
Had ik ineens De Collega in de klas staan het laatste uur: "Ik kom even meekijken in de les." Onaangekondigd. Niet leuk. Haar net nog wel gesproken en ze had gelukkig geen feedback ofzo, maar dit wil ik dus niet weer :N.
Niet meer actief op Fok!
pi_87213342
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goooooo Cocoooo! :D
[..]

Oh en Mo, als je naar York gaat kenne we meeteh! O+
oeh, tof! O+ :Y wrsch, als ik antwoord krijg van York, zitten we daar 28, 29 en 30 oktober :)
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:41:25 #197
70532 loveli
N
pi_87213344
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:40 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mja, ik heb mijn rechtsbijstand advies gevraagd, die adviseerden dus om bij TNT na te vragen of die gegevens die ze vroegen wel nodig hadden. Als dat nee was dan een brief sturen, dus geen email.

Ik kan op mijn werk printen morgen, dat is het probleem niet. Maar als ze me nu nog niet willen geven waar ik recht op heb dan sta ik natuurlijk sterker als ik kan aantonen dat ik een brief gestuurd heb.

Veel werk voor een geheugenkaart van wel 19 euro }:|
Mail met lees/ontvangstbevestiging is geloof ik net zoveel waard als een aangetekende brief.
crap in = crap out
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:42:45 #198
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87213398
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:41 schreef Viking84 het volgende:
Had ik ineens De Collega in de klas staan het laatste uur: "Ik kom even meekijken in de les." Onaangekondigd. Niet leuk. Haar net nog wel gesproken en ze had gelukkig geen feedback ofzo, maar dit wil ik dus niet weer :N.
Oef, dat lijkt me echt vervelend! :o Soort motie van wantrouwen ofzo. Zo zou ik dat ervaren geloof ik :@.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:43:20 #199
236335 neen
schone schijn
pi_87213434
Nice Perruche en Maria!

Syrena, had je die brief ook al gemaild of niet?
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:44:44 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87213495
Gatver Vik, ook stom! Zou denken dat dat niet eens mag, onaangekondigd... -O-

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oeh, tof! O+ :Y wrsch, als ik antwoord krijg van York, zitten we daar 28, 29 en 30 oktober :)
O+ *O*

Kunnen we in York of Leeds meeten! Superleuk! Kan je/kunnen jullie zelfs een verlaat taartje met me doen voor mn verjaardag :+
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:46:24 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87213568
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oef, dat lijkt me echt vervelend! :o Soort motie van wantrouwen ofzo. Zo zou ik dat ervaren geloof ik :@.
Nou ja, ze had al een keer gezegd dat ze bij een klas wilde komen kijken, maar die hadden toen toets, dus dat ging niet door. Maar met deze klas loopt het al niet zo lekker (klas die ik vanochtend ook had), dus ik zat hier niet echt op te wachten. Ik snap ook niet zo goed waarom zij ook nog komt: de directeur is geweest, de begeleider komt van tijd tot tijd, waarom zij ook nog?
Niet meer actief op Fok!
pi_87213582
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Tof! :9

Lijstje so far:

O: 250 gr biogarde met wat muesli
T: 1 boterham pindakaas, 1 appel
L: 2 pistoletjes; 1x gezond, 1x jonge kaas
T: -
D: ?

Duvel is ziek, ik ben gaar. Geen zin om boodschappen te doen :@. Misschien ga ik vanavond wel weer RPMen, het kriebelt wel om dat te gaan doen, maar ben gister ook geweest... hmz hzm..
Wat je ook doet vanavond: EET GROENTEN!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:48:14 #203
236335 neen
schone schijn
pi_87213644
Onaangekondigd omdat ze misschien denkt dat je je anders helemaal anders voor gaat bereiden dan normaal? En kijken omdat ze gewoon geïnteresseerd is in hoe jij het doet en misschien goedgemeende tips heeft of iets van jou kan leren?

Lijstje:
O: kom yoghurt, 2 geroosterde broodjes
T: sinaasappel, koffie
L: 3 broodjes met pindakaas
T: appel, koffie
D: weetniet, heb opzich wel zin in pannenkoeken :') of iets anders ongezonds, moet iig nog boodschappen doen als ik wat anders wil eten dan gister/eergister of spinazie :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:49:45 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87213702
Ik loop ff langs m'n begeleider om het te vragen.
Niet meer actief op Fok!
pi_87213859
doe dat

en ik zit vast met mn essay

stom essay :')
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:54:34 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87213884
Ik ga denk ik mee met Phaidra en Mo :@ Ik schaam me een beetje :') Maar ik betaal best veel om hier te zijn dus wil ik het toch vooral leuk hebben en hard kunnen studeren om mooie resultaten te behalen. En conferenties en lezingen bijwonen enzo, zonder dat ik me zorgen hoef te maken over clashes met werk oids.

:@ :')
Ik ga maar eens een 'dank-u-vriendelijk-maar'-mailtje tikken, wil iemand hem misschien voor me checken voor ik hem verstuur? :@ Nog nooit hoeven doen, zeg maar!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:55:28 #207
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87213921
Wat is echt het beste snackje uit de snackbar... Ben zondag verplicht om patat met snackje te eten.
En als saus de keuze uit pindasaus en mayonaise...
Doe geen van beide, doe er wat curry bij maar ik hoor het geklaag nu al.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:56:55 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87213973
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is echt het beste snackje uit de snackbar... Ben zondag verplicht om patat met snackje te eten.
Euhhh ik neem vaak loempia (zo'n grote) omdat daar iig groente in zit! En tis lekker :9

En als je ongesteld bent een kroket, voor je ijzer :+
pi_87214012
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik zou die ene keer dat je naar de snackbar gaat gewoon nemen wat je lekker vindt. Gezond gaat het toch niet worden en je kan het hebben, de laatste keer dat je zei wat je woog was het schrikbarend weinig. Dus neem gewoon wat je het lekkerst vindt!!

Patat speciaal met curry :9
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:59:58 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87214097
60 Sextoys

Dames, sla uw slag! :')
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:00:27 #211
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87214117
Ik zie een slankies-inkoopactie!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:01:53 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87214182
Mwehe. En in het kader van 'hard studeren' zit ik nou al ruim twee uur hierover te malen ipv dat ik mn teksten aan het lezen ben voor donderdag oO< Faaaaaaaal.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:02:49 #213
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87214224
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehe. En in het kader van 'hard studeren' zit ik nou al ruim twee uur hierover te malen ipv dat ik mn teksten aan het lezen ben voor donderdag oO< Faaaaaaaal.
Het zijn maar sextoys. Kies er gewoon een paar. :')
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:04:28 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87214289
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:02 schreef Duvel het volgende:

[..]

Het zijn maar sextoys. Kies er gewoon een paar. :')
Alle beslissingen zijn lastig he! oO<

En die kartonnen dozen maken het wel erg aanlokkelijk! :9~

SPOILER
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:07:52 #215
236335 neen
schone schijn
pi_87214465
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:00 schreef Duvel het volgende:
Ik zie een slankies-inkoopactie!
Count me in hoor
pi_87214510
* motorbloempje doet niet mee met de inkoopactie

ik heb nog nooit seksspeeltjes gehad :') en hou 't ook lekker zo :+
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:14:25 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87214727
Ik heb ooit in de mediamarkt met een dildo staan zwaaien naar mn vriend ("KIJK MAARTEN EEN RUPSJE!! :D "), shows how much I know oO<

Maar SERIEUS wie wil er nou een lachende rups zien tijdens enige seksuele activiteit!? oO<
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:14:55 #218
70532 loveli
N
pi_87214746
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb ooit in de mediamarkt met een dildo staan zwaaien naar mn vriend ("KIJK MAARTEN EEN RUPSJE!! :D "), shows how much I know oO<

Maar SERIEUS wie wil er nou een lachende rups zien tijdens enige seksuele activiteit!? oO<
_O- _O- _O-
crap in = crap out
pi_87214754
:D _O- _O- :') :D :'( :D
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:16:58 #220
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87214841
:D
Daar droog je inderdaad spontaan van op :P
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:17:21 #221
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87214859
Maria _O-

You just made my day O+
En die bestond uit vrijwel uitsluitend slapen en knállende koppijn hebben, dus ik had het nodig :D

Vanavond commissievergadering (buitenlandse reis organiseren met koor :9 ), ik hoop dat ik wat eten door mn keel krijg :% heb alleen nog maar een bak kwark en halve krentenbol op, met tegenzin :')
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:20:36 #222
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87214990
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
:D _O- _O- :') :D :'( :D
Dat! :') _O-
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:21:28 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87215018
Uniek is met mij!
pi_87215099
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Euhhh ik neem vaak loempia (zo'n grote) omdat daar iig groente in zit! En tis lekker :9

En als je ongesteld bent een kroket, voor je ijzer :+
Een grote loempia is meestal meer dan 1000 kcals, vanwege het deeg ;( En dat is nou juist het lekkerste eraan. Ik zou Co's raad opvolgen, nemen waar je zin in hebt. Alleen geen loempia >:) (geintje heur!!)

Neen, ik heb wel al een hele mailwisseling gehad, maar deze brief heb ik net pas geschreven, dus nog niet opgestuurd.
pi_87215133
Ik heb een panty half aan, hij wil niet hoger :') _O-
Ik begin maar opnieuw, nu wat harder trekken bij de voeten :+
pi_87215170
kan iemand mij even wat essay-inspiratie orben ofzo? :')!
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:25:53 #227
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87215196
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
Waar moet het over gaan? Of is dat nou juist de vraag?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87215273
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:22 schreef Syrena het volgende:

kan je niet faxen met ontvangstbevestiging?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:28:17 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87215278
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ken aai help? (PM anders je MSN dinges!)
pi_87215285
ik heb 'n onderwerp, kan alleen geen 'argumenten' bedenken, heb 'n inleiding en 1 argument voor m'n statement, maar verder kom ik niet :')
Ja doei.
pi_87215310
Ik denk dat ik ze morgen gewoon bel. Dat gezever via de mail :+ mss is het dan wel zo opgelost, hoop ik.
En zo niet, dan bel ik de rechtsbijstand en mogen die het verder opknappen 8-)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:29:29 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87215313
Ja, iets meer info plies! :D
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:30:28 #233
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_87215347
Hallo!

Vandaag gedebatteerd over het mogelijk maken van online stemmen op de tweede kamerverkiezingen. Ik moest de rol van voorstander vertolken en heb uiteindelijk verloren. Een argument als veiligheid/fraude kun je haast niet weerleggen. Maar goed, boeit verder niet zo. :')

Lijstje:

O: Pakje Goedemorgen.
L: Vier bruine boterhammen pindakaas & koffie.
T: Twee bruine boterhammen met pindakaas & thee.
T: 4.86km hardlopen.
D: Ik denk chinees, ga op mijn werk eten in ieder geval. Dus zal wel iets bestelling-achtigs worden.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_87215390
quote:
Close by those meads, for ever crown'd with flow'rs,
Where Thames with pride surveys his rising tow'rs,
There stands a structure of majestic frame,
Which from the neighb'ring Hampton takes its name.
Here Britain's statesmen oft the fall foredoom
Of foreign Tyrants and of Nymphs at home;
Here thou, great Anna! whom three realms obey.
Dost sometimes counsel take--and sometimes Tea.
Hither the heroes and the nymphs resort,
To taste awhile the pleasures of a Court;
In various talk th' instructive hours they past,
Who gave the ball, or paid the visit last;
One speaks the glory of the British Queen,
And one describes a charming Indian screen;
A third interprets motions, looks, and eyes;
At ev'ry word a reputation dies.
Snuff, or the fan, supply each pause of chat,
With singing, laughing, ogling, and _all that.
enz :+

Rape of the Lock, van Alexander Pope, best interessant, maar ik moet beargumenteren wat de rol is/ rollen zijn van het gebruik van epische oorlogvoering in dit Canto. Jaja :+
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:33:10 #235
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87215424
Ook lijstje!

O: snee brood met pindakaas
T: thee met suiker/melk, muesli-kokosreepje
L: volkorenbroodkaastosti
T: vieze low-fat caramelyoghurt :') nooit weer!
T: snee brood met pindakaas
D: zelfgemaakte tonijnsalade met broodje :9
T: indien honger nog wat nootjes, beker melk

Wel okee!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:36:50 #236
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87215547
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Rape of the Lock, van Alexander Pope, best interessant, maar ik moet beargumenteren wat de rol is/ rollen zijn van het gebruik van epische oorlogvoering in dit Canto. Jaja :+
Ik heb HTS-E. Wat denk je dat ik kan toevoegen? :')
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87215571
weet je hoeveel engelsies hier rondlopen? :+
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:37:57 #238
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87215579
mbo e :')
pi_87215585
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat je ook doet vanavond: EET GROENTEN!
^^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_87215589
Ik dump even een lijstje voordat ik ga bijlezen... Bijna hetzelfde als gisteren.
O: havermout, koffie met melk
T: tea latte
L: volkorenbroodje met kaas
T: ? (ik had eigenlijk een banaan gewild maar die ligt thuis :'))
D: spinaziestamppot met spekjes en ketchup
T: kiwi, Reese's peanut butter cup, koffie met melk

Het is eigenlijk een beetje weinig maar de T's die ik hier in de buurt kan kopen zijn dan weer te veel. -O-
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:39:08 #241
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87215627
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:37 schreef uniekhoorn het volgende:
mbo e :')
Staat die E ook voor Elektrotechniek?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87215630
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga denk ik mee met Phaidra en Mo :@ Ik schaam me een beetje :') Maar ik betaal best veel om hier te zijn dus wil ik het toch vooral leuk hebben en hard kunnen studeren om mooie resultaten te behalen. En conferenties en lezingen bijwonen enzo, zonder dat ik me zorgen hoef te maken over clashes met werk oids.

:@ :')
Ik ga maar eens een 'dank-u-vriendelijk-maar'-mailtje tikken, wil iemand hem misschien voor me checken voor ik hem verstuur? :@ Nog nooit hoeven doen, zeg maar!
waarom probeer je die baan niet gewoon? Heb je die ervaring ook meegepikt. En als je het niks vindt dan kan je het altijd nog afzeggen (toch?!)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:43:06 #243
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87215776
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ook lijstje!

O: snee brood met pindakaas
T: thee met suiker/melk, muesli-kokosreepje
L: volkorenbroodkaastosti
T: vieze low-fat caramelyoghurt :') nooit weer!
T: snee brood met pindakaas
D: zelfgemaakte tonijnsalade met broodje :9
T: indien honger nog wat nootjes, beker melk

Wel okee!
Beetje veel brood en waar is je groente? Sla is geen groente :6

Lijst:
O: boterham gebraden kipfilet (restje van gister), beschuit jam, beker melk
T's: appel, peer
L: boterham achterham, beschuit kaas, gekookt ei
T's blokje choco, augurkjes, tomaat
D: zUurkoolovenschotel met rookworst en kaas
T: 200 vla en 200 yoghurt

Niet zoveel honger....
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:43:41 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87215793
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:43:48 #245
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87215801
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:39 schreef Duvel het volgende:

[..]

Staat die E ook voor Elektrotechniek?
:D
Oeps
engels :')
pi_87215803
Lijstje voor ik zo weer weg moet:

O: Brinta
T: banaan
T: stukje slagroomtaart (het is de dag van de leraar 8-) )
L: 4 boterhammen met appelstroop
T: peer
D: broccolisoep, karbonaadje
T: Mona vanillepuddinkje
T: stuk komkommer
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:46:43 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87215895
In mn tonijnsalade zit tomaat, lente-ui, verse peterselie en sla! Zal er nog even een wortel bij knagen zo :Y)

Aurum: ik denk dat ik er vanavond nog even over nadenk want ben momenteel een beetje warrig :') Dan stuur ik vanavond een mailtje.
pi_87216216
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje voor ik zo weer weg moet:

O: Brinta
T: stukje slagroomtaart (het is de dag van de leraar 8-) )
L: 4 boterhammen met appelstroop
D: broccolisoep, karbonaadje
T: Mona vanillepuddinkje
T: stuk komkommer
Wij hadden ook taart, ja. Maar heb 'm laten staan. Komt doordat ik lekker eten/snoepen op 't werk altijd zonde vind somehow. Een of andere kronkel in m'n hersenen dat ik liever in m'n vrije tijd 'ruimte' heb om lekker te eten, ook omdat ik er dan wel echt van geniet ofzo. En verder sowieso geen bijster goede dag op 't werk, dus had ook geen taart verdiend als leraar. :P
pi_87216271
oh, XM en Duvel, we hebben gisteren de laatste siroopwafel op :9 :+
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:00:44 #250
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87216355
Thuis...fijn!

Ik had een pakketje binnengekregen van een tall-woman webshop. Broek en 1 trui gaan terug, 2 truien hou ik. Eentje is echt heeeel erg mooi. Wel jammer, want een broek heb ik echt heel hard nodig en kan ik nergens vinden...maar hij was groen in het echt.. -O-
pi_87216384
(voorlopig) Lijstje (ben niet helemaal tevreden, dus dacht net 'dan post ik 'm ook niet' :@ maar daar schiet ik weer weinig mee op natuurlijk):

o 2 boterhammen met oude kaas
l 2 boterhammen met kipfilet
t cup-a-soup, bakje snoeptomaatjes
t 2 boterhammen met sandwichspread
d 2 italiaanse bollen met sla en verse eiersalade
t bakje magere vruchtenmousse, kiwi
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:09:39 #252
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87216640
lijstje:
O: yoghurt met banaan, aardbeien, nectarine en muesli
T: bak druiven
L: 2 boterhammen met kipfilet en ei en wat sla
T: volkoren wasa-kracker met cream cheese
T: 2 plakken kaas
D: stamppot zuurkool met spekjes en een chorizo-worst
T: blokje chocola denk ik.

Ik ben tevreden!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:10:18 #253
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87216658
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:01 schreef ihatefastcars het volgende:
(voorlopig) Lijstje (ben niet helemaal tevreden, dus dacht net 'dan post ik 'm ook niet' :@ maar daar schiet ik weer weinig mee op natuurlijk):

o 2 boterhammen met oude kaas
l 2 boterhammen met kipfilet
t cup-a-soup, bakje snoeptomaatjes
t 2 boterhammen met sandwichspread
d 2 italiaanse bollen met sla en verse eiersalade
t bakje magere vruchtenmousse, kiwi

waarom ben je niet helemaal tevreden? Ik vind dit een pracht lijst!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:10:57 #254
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87216677
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
oh, XM en Duvel, we hebben gisteren de laatste siroopwafel op :9 :+
:o Nu pas!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87216692
ja 8-)
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:12:33 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87216723
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:10 schreef AKnynke het volgende:

[..]

waarom ben je niet helemaal tevreden? Ik vind dit een pracht lijst!
Hmnnn ik kan het me wel voorstellen - Italiaanse bollen tikken nogal aan, en zijn niet geweldig. Er zit ook niet zoveel groente in, al maken de snoeptomaatjes veel goed!

Ik mag verders niks zeggen want ik heb ook niet veel groen vandaag oO<
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:23:35 #257
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87217098
bah ze moesten vandaag werkzaamheden uitvoeren in mijn kamer en nu stinkt het hier naar zware shag en het is overal vies }:|

wilde eigenlijk hardlopen maar vind het belangrijker om mijn kamer weer op orde te hebben eigenlijk.. ga meteen maar stofzuigen en alles weer op zijn plek zetten!

zo zonde om met dit mooie weer niet even te gaan hardlopen ;(
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:24:51 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87217136
Made up my mind, vanavond niks, morgen weer fietsen. Niet teveel vorken in 't hooi steken :+.
pi_87217157
Men, ik wou dat ik langer was. -O- De marge tussen BMR en daadwerkelijk verbruik is zo klein.

Anyway, nieuw lijstje:
O: havermout, koffie met volle melk
T: half volkorenbroodje met kaas
L: andere helft broodje, koffie met melk
D: flinke portie spinaziestamppot met spekjes en ketchup
T: kiwi
T: Reese's peanutbutter cup en koffie met volle melk
Are you pondering what I'm pondering?
pi_87217341
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:23 schreef Blurred86 het volgende:
bah ze moesten vandaag werkzaamheden uitvoeren in mijn kamer en nu stinkt het hier naar zware shag en het is overal vies }:|

wilde eigenlijk hardlopen maar vind het belangrijker om mijn kamer weer op orde te hebben eigenlijk.. ga meteen maar stofzuigen en alles weer op zijn plek zetten!

zo zonde om met dit mooie weer niet even te gaan hardlopen ;(
Doe het gewoon allebei!! Eerst even hardlopen bij ondergaande zon, dan vieze shagkamer opruimen en dan afspoelen in de douche of in bad, al naar gelang beschikbaar!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:36:11 #261
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87217493
En D wordt IKEA ballen, mexicaanse roerbakgroentemix en een restje quinoa. Prima :).
pi_87217563
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hmnnn ik kan het me wel voorstellen - Italiaanse bollen tikken nogal aan, en zijn niet geweldig. Er zit ook niet zoveel groente in, al maken de snoeptomaatjes veel goed!

Ik mag verders niks zeggen want ik heb ook niet veel groen vandaag oO<
*nods* Met name de italiaanse bollen, en de kleine hoeveelheid groente, ja. Maar aangezien ik altijd heel dun smeer op zo'n bol, is 't maar goed dat ik er 2 heb, anders was het voor m'n gevoel weer echt te weinig, als ik even puur naar de calorieën kijk.
pi_87217618
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:09 schreef AKnynke het volgende:
lijstje:
O: yoghurt met banaan, aardbeien, nectarine en muesli
T: bak druiven
L: 2 boterhammen met kipfilet en ei en wat sla
T: volkoren wasa-kracker met cream cheese
T: 2 plakken kaas
D: stamppot zuurkool met spekjes en een chorizo-worst
T: blokje chocola denk ik.

Ik ben tevreden!
En terecht denk ik zo! Mooi, hoor.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:43:29 #264
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87217766
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Doe het gewoon allebei!! Eerst even hardlopen bij ondergaande zon, dan vieze shagkamer opruimen en dan afspoelen in de douche of in bad, al naar gelang beschikbaar!
weet je wat, je hebt helemaal gelijk! Ik zat al allerlei geen-tijd excuses te bedenken, maar de grote spullen staan eigenlijk al wel weer op hun plek inmiddels en desnoods kan ik ook wel een half uurtje later naar bed vanavond :P straks de rest afmaken terwijl mijn eten opstaat en dan ga ik nu een klein rondje lopen!

ik ga mijn hardloopkleren maar eens aantrekken, dank *;
pi_87217918
Evenin!

Mijn lijstje (so far)

O: broodje pindakaas
T: appel en een half puntje taart (ook dag van de leraar)
L: tomatensoepje, kwark, broodje kipfilet en 1,5 kiwi
T: broodje kipfilet en 6 winegums
D: witlof ham kaas en gehaktbal
T: nog iets, weet niet wat

Had rotdag vandaag, kinderen druk, ik moe, blah enzo. Ow en er stond een flitser en ik was er net voorbij en toen hoorde ik 'm op de radio. nooit gezien. Dus ergens tussen de 10-30 km te hard, want weet niet hoe hard je daar exact mag (of 100 of 120, weet niet precies waar die hecto staat :{ )
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:55:46 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87218197
Ik heb geen taart gehad ivm dag van de leraar :{w.

En ik ben dus even bij de begeleider geweest en die collega mag in principe gewoon onaangekondigd langs komen als zij dat wil. Maar ze moet wel met me nabespreken, dus daar zal ik nog even achteraan.

Wat ik vooral erg vervelend vond: één leerling was er duidelijk op uit mij in diskrediet te brengen, omdat die collega erbij zat. Bij alles wat ik zei, reageerde hij ontkennend. Hij had bepaalde papieren niet gekregen, nooit gezien of ik had bepaalde dingen nooit uitgelegd. Hij was echt duidelijk een spelletje met me aan het spelen. Ik heb niet zo snel een hekel aan leerlingen, maar deze is wat dat betreft wel goed bezig :{. Bah, niet leuk :N.

Anyway. On the bright side: ik ben morgen vrij, ik heb het verzameld werk van Couperus in mijn bezit en ik ga donderdag en vrijdag lekker verven met de onderbouw *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_87218257
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:55 schreef Viking84 het volgende:

En ik ben dus even bij de begeleider geweest en die collega mag in principe gewoon onaangekondigd langs komen als zij dat wil. Maar ze moet wel met me nabespreken, dus daar zal ik nog even achteraan.

Wat ik vooral erg vervelend vond: één leerling was er duidelijk op uit mij in diskrediet te brengen, omdat die collega erbij zat. Bij alles wat ik zei, reageerde hij ontkennend. Hij had bepaalde papieren niet gekregen, nooit gezien of ik had bepaalde dingen nooit uitgelegd. Hij was echt duidelijk een spelletje met me aan het spelen. Ik heb niet zo snel een hekel aan leerlingen, maar deze is wat dat betreft wel goed bezig :{. Bah, niet leuk :N.

Anyway. On the bright side: ik ben morgen vrij, ik heb het verzameld werk van Couperus in mijn bezit en ik ga donderdag en vrijdag lekker verven met de onderbouw *O*.
Heeft het zin om nog met die leerling daarover te praten? Weet niet hoe dat werkt op VO!?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:59:35 #268
236335 neen
schone schijn
pi_87218350
Mijn D was een soort lasagne maar ik miste iets... Groente? Lollerhuisgenoot.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:01:40 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87218439
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:57 schreef j.t het volgende:

[..]

Heeft het zin om nog met die leerling daarover te praten? Weet niet hoe dat werkt op VO!?
Ja dat kan. Ik heb de mentor even gemaild om te vragen hoe ik dat kan aanpakken. Maar ik denk dat ik het dan niet zozeer op dit soort acties ga toespitsen. Zijn hele houding naar mij toe laat te wensen over en als de relatie tussen ons weer goed is, zal hij dit soort geintjes ws achterwege laten :).
Niet meer actief op Fok!
pi_87218576
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Men, ik wou dat ik langer was. -O- De marge tussen BMR en daadwerkelijk verbruik is zo klein.

Anyway, nieuw lijstje:
O: havermout, koffie met volle melk
T: half volkorenbroodje met kaas
L: andere helft broodje, koffie met melk
D: flinke portie spinaziestamppot met spekjes en ketchup
T: kiwi
T: Reese's peanutbutter cup en koffie met volle melk
Ik snap je zo goed!!! Dat probleem heb ik dus ook!! Rond de hoeveel kcal eet jij gemiddeld?
pi_87218744
Mijn lijstje is weer slecht, ik schijn blijkbaar heel veel moeite te hebben om het
lijnen goed op te pakken:

- twee boterhammen met kaas
- een gevulde koek :'(
- twee (!) croissants
- chocolade
- avondeten, ik denk dat het aardappelpurree met groente wordt, geen zin om vlees klaar te maken..

He bah, ik baal echt van mezelf! Ik heb eerder wel gelijnd maar nu lijkt het wel
of ik mijn slechte gewoontes niet kan loslaten, het begint goed maar eindigt dramatisch :'(
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:10:38 #272
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87218781
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:09 schreef mango_cream het volgende:
Mijn lijstje is weer slecht, ik schijn blijkbaar heel veel moeite te hebben om het
lijnen goed op te pakken:

- twee boterhammen met kaas
- een gevulde koek :'(
- twee (!) croissants
- chocolade
- avondeten, ik denk dat het aardappelpurree met groente wordt, geen zin om vlees klaar te maken..

He bah, ik baal echt van mezelf! Ik heb eerder wel gelijnd maar nu lijkt het wel
of ik mijn slechte gewoontes niet kan loslaten, het begint goed maar eindigt dramatisch :'(
Misschien moet je niet gaan lijnen maar gewoon gezonder gaan eten :+
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_87218789
Pff, ik heb echt een baaldag.Gezeik op werk en 't zijn dingen waar ik 123 niet wat aan kan veranderen. :{
Heb ook nergens zin in vandaag. Geen zin om te koken ook. Bleuh
pi_87218827
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

I know!!! Ik moet in plaats van gelijk te willen lijnen mezelf goede gezonde eetgewoontes aanleren
maar daar heb ik echt moeite mee. Ik schaam me er ook een beetje voor, want ik kan niet eens
"normaal eten".. pffffff
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:12:05 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87218832
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, ik heb echt een baaldag.Gezeik op werk en 't zijn dingen waar ik 123 niet wat aan kan veranderen. :{
Heb ook nergens zin in vandaag. Geen zin om te koken ook. Bleuh
*boks

en :*

Hoeveel gram groente zou 2,5 opscheplepel zijn?
pi_87218918
ik ga maar eens koken, heb ook echt helemaal geen zin... maar het mot! :r
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87218969
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:13 schreef progje het volgende:
ik ga maar eens koken, heb ook echt helemaal geen zin... maar het mot! :r
succes! ik heb zelf nooit zon zin in koken...
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:16:19 #278
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87219014
ik heb zo'n zin in m'n avondeten, stamppot zuurkool....Ik ben zo blij dat ik hier zuurkool gevonden heb....
pi_87219022
Mijn lijstje van vandaag:
O: koffie + muesli met melk
L: 6 volkoren boterhammen met pesto
T: banaan, koffie en een gekookt ei
D: wortelstamppot en vega rookworst

Beter dan gisteren, denk ik toch?
pi_87219026
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

dattum!

Zo, hardgelopen, ging lekker! Nu maar 's koken en daarna zorgen dat ik dat stomme essayding af krijg :9
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:20:06 #281
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87219179
Koesjes voor de werkperikelen van XM, Aurum en Vik!

XM: hangt er vanaf wat voor groente en de grootte van de lepel he :P

Bwoh. Net in slaap gekukeld tijdens het lezen van een tekst. Note to self: geen teksten lezen op bed.
pi_87219241
Mannen! :(

(niet neen).
pi_87219252
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:55 schreef Viking84 het volgende:

Had vanmorgen zo'n moment tijdens een rommelige les met veel 'backtalk' dat ik me echt even afvroeg 'omg die constante strijd, wil ik dat wel?'. Het kost me op dit moment echt veel energie. Klassen zijn ook te groot soms. Voelde wel goed dat ik vandaag weer in besprekingen meekreeg dat iedereen in dezelfde klassen strijd levert. ;) En, voordeeltje, ik slaap tegenwoordig prima.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:24:14 #284
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87219354
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:21 schreef shinydiscoball het volgende:
Mannen! :(

(niet neen).
Hoi.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:24:32 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87219368
Ja, al dat gezeik eromheen is irritant. En zodra er wat te rellen valt, zijn ze er allemaal als de kippen bij :'). En sommige lln luisteren ook gewoon níet. Blijf je zeggen dat ze hun oortjes uit moeten doen ("Maar ik heb geen muziek aanstaan!"), dus dan maar opzouten.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:24:43 #286
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87219375
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:24 schreef Duvel het volgende:

[..]

Hoi.
Ben jij meervoud?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:27:43 #287
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87219504
wow ik ging echt hard volgensmij 8-) was fijn! ben blij dat ik toch nog gegaan ben O+

zit nu te twijfelen of ik eerst zal koken en eten, of eerst even douchen.. als ik heb hardgelopen heb ik eerst altijd een tijd totáál geen honger, en dan heel ineens Heel Veel Honger. Het is dus vast verstandig om meteen te beginnen met koken zodat ik straks als ik heel veel honger heb meteen kan eten, maar ik heb geen zin om te koken want totaal geen honger. Wat een dilemma ook :')
pi_87219558
Ik ben de laatste dagen zo opgezwollen, dat mn broek niet meer dicht wil. Ik heb hem open met een riem eromheen gedragen, met een lang wijd shirt eroverheen. Zodat het niet opviel. Hoe sneu :X
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:29:25 #289
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87219569
Ik heb geen zin om tonijnsalade te maken. Dus ik eet peultjes en babymaisjes geroerbakt met rijst en woksausje! Meteen meer groenten B-) Doe ik die tonijnsalade morgen als lunch ofzo.

Goed zo Blurredmeisje! O+
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:29:32 #290
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87219574
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

XM: hangt er vanaf wat voor groente en de grootte van de lepel he :P
Roerbakgroenten en zoiets ongeveer:

:+
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:30:04 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87219605
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:29 schreef j.t het volgende:
Ik ben de laatste dagen zo opgezwollen, dat mn broek niet meer dicht wil. Ik heb hem open met een riem eromheen gedragen, met een lang wijd shirt eroverheen. Zodat het niet opviel. Hoe sneu :X
Zwanger? :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:30:10 #292
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87219610
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ben jij meervoud?
Wij, Duvel.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:30:17 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87219619
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ehhh 150! Denk ik!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:32:03 #294
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87219696
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ehhh 150! Denk ik!
Mooi. Dan heb ik 300 gram op.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:32:35 #295
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87219722
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

ik gok dat 2.5 lepel ongeveer 100g is!

Wat wint degene die het goed heeft? :+
pi_87219750
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:30 schreef Duvel het volgende:

[..]

Wij, Duvel.
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:34:05 #297
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87219795
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Mooi. Dan heb ik 300 gram op.
150 gram voor 2,5 lepel he!

Of heb je 5 scheppen op?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:36:20 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87219902
Kom ik aan met ruim 1 1/2 zak zuurkool, 1 tartaar, halve rookworst, 200 gr. aardappels en een kwart verse ananas :')
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:36:29 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87219907
Nee, 2,5. Maar ik heb niet de lepel zelf op :P.
pi_87219920
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zwanger? :P
Nou aan het formaat te denken wel. En het is vrij hard :P Maar ik ga er niet van uit _O- .
pi_87220014
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:36 schreef j.t het volgende:

[..]

Nou aan het formaat te denken wel. En het is vrij hard :P Maar ik ga er niet van uit _O- .
obstipatie? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')