succes! ik heb zelf nooit zon zin in koken...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:13 schreef progje het volgende:
ik ga maar eens koken, heb ook echt helemaal geen zin... maar het mot!
dattum!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien moet je niet gaan lijnen maar gewoon gezonder gaan eten
Had vanmorgen zo'n moment tijdens een rommelige les met veel 'backtalk' dat ik me echt even afvroeg 'omg die constante strijd, wil ik dat wel?'. Het kost me op dit moment echt veel energie. Klassen zijn ook te groot soms. Voelde wel goed dat ik vandaag weer in besprekingen meekreeg dat iedereen in dezelfde klassen strijd levert.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen taart gehad ivm dag van de leraar.
En ik ben dus even bij de begeleider geweest en die collega mag in principe gewoon onaangekondigd langs komen als zij dat wil. Maar ze moet wel met me nabespreken, dus daar zal ik nog even achteraan.
Wat ik vooral erg vervelend vond: één leerling was er duidelijk op uit mij in diskrediet te brengen, omdat die collega erbij zat. Bij alles wat ik zei, reageerde hij ontkennend. Hij had bepaalde papieren niet gekregen, nooit gezien of ik had bepaalde dingen nooit uitgelegd. Hij was echt duidelijk een spelletje met me aan het spelen. Ik heb niet zo snel een hekel aan leerlingen, maar deze is wat dat betreft wel goed bezig. Bah, niet leuk
.
Anyway. On the bright side: ik ben morgen vrij, ik heb het verzameld werk van Couperus in mijn bezit en ik ga donderdag en vrijdag lekker verven met de onderbouw.
Ben jij meervoud?quote:
Roerbakgroenten en zoiets ongeveer:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
XM: hangt er vanaf wat voor groente en de grootte van de lepel he![]()
Zwanger?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:29 schreef j.t het volgende:
Ik ben de laatste dagen zo opgezwollen, dat mn broek niet meer dicht wil. Ik heb hem open met een riem eromheen gedragen, met een lang wijd shirt eroverheen. Zodat het niet opviel. Hoe sneu
Ehhh 150! Denk ik!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Roerbakgroenten en zoiets ongeveer:
[ afbeelding ]
Mooi. Dan heb ik 300 gram op.quote:
ik gok dat 2.5 lepel ongeveer 100g is!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Roerbakgroenten en zoiets ongeveer:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |