yay for you!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
OHMYGOSHIES
Het lijkt erop dat ik toch werk hebEn nog best flexibel ook! En ik had me er al helemaal op voorbereid dat ik gewoon zuinig moest gaan zijn en verder alle tijd zou hebben voor vrije-tijds-dingen
![]()
Zo eerst maar even naar de les en even rustig alles op een rijtje, dan terugmailen!
Whoohoo!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:16 schreef Perruche het volgende:
Hoi allen! even snel een berichtje, ik heb een baanyihoo! en ik heb al helemaal bedacht hoe ik dan elke ochtend heen & terug naar het werk kan fietsen
.
Verder even welkom een den nieuwen en een kusje voor een ieder die het nodig heeft.
Lijstje van gisteren:
O> 1 grote boterham met tomaat, shake kokosmelk met banaan (maar die kwam eruit dus telt neit
L> eiernoodels met gebakken vis en groenten, sausje (wok to go)
T> kleine suikerwafel
D> spaghetti met veel groentesaus (tomaat, paprika, ui)
T> 2 portjes en een kaasplankje
We gaan duimen dat je vanmiddag gewoon mee kan doen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:17 schreef motorbloempje het volgende:ik wil ook meedoen in de baan-boks
Oh Mootje! I haz faith in yoo! Succes met je solliquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:17 schreef motorbloempje het volgende:ik wil ook meedoen in de baan-boks
Ze zeggen van wel meer dingen dat het mag, dus ik ga het eerst van hogerhand checken. Als het aan hen ligt mag je eten in de klas, pet op, muziek hard aan etcquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, als zij weten dat water wel mag, is 't natuurlijk raar als jij ineens nee zegt
Ik las bananenboks..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:24 schreef Viking84 het volgende:Maria en Perruche, wat goeoeeoeoed! Nachtwacht wil ook meedoen in de banenboks
.
ben je niet "bang" dat een boel van je leerlingen ook op FOK zitten en je misschien nog eens gaan herkennen hier?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:30 schreef Viking84 het volgende:
Zonet had ik een klasje dat glunderend met de poëzieposter bezig was. Dat maakt de minder leuke momenten wel weer goed.
Ik kan het toch niet laten erover te pratenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:32 schreef progje het volgende:
[..]
ben je niet "bang" dat een boel van je leerlingen ook op FOK zitten en je misschien nog eens gaan herkennen hier?
Ik zou daar zelf geloof ik toch wel een beetje "angstig" voor zijn
iets wat maar weinig mensen doen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan het toch niet laten erover te praten![]()
. Probeer al te minderen hoor. Bovendien post ik alleen maar hier, eigenlijk (en soms in het docententopic), dus als ze al op fok zitten, dan moeten ze me ook nog in Slank lurken.
Jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:35 schreef progje het volgende:
Nee ik begrijp ook heel goed dat je er over wilt praten, zou ik ook hebben..
Maar je moet er niet aan denken dat een van je leerlingen het ontdekt denk ik... dan ben je echt de sjaak
Of hun moeder. Of hun vader, voor als Co weer een foto van haar buik post!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
. Probeer al te minderen hoor. Bovendien post ik alleen maar hier, eigenlijk (en soms in het docententopic), dus als ze al op fok zitten, dan moeten ze me ook nog in Slank lurken.
Ik geloof dat jij echt mij bent :pquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eens met Uniek! Als ik heel erg tegen een feestje aanhikte en ik kon niet met iemand samen gaan dan ging ik hoogst waarschijnlijk niet.
Maarja ik ben sowieso een Sjaak VerzaakHeb al moeite met opdraven bij dingen waarvan ik bijna zeker weet dat ik het leuk ga hebben
* boks *quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb trouwens bizar slechte zin vandaag![]()
Niet eens een reden, maar gewoon BLERGH
Ja, dat duurt bij mij altijd minimaal 3 weken. En meestal bel ik na 2 weken de dokter voor codeine ofzo, omdat ik tegen die tijd uitgeput ben van het slechte slapenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat hoesten duurt nu al 2 weken? Not good...
Misschien moet ik gaan winkelen vanavond om mijn slechte zin te verdrijven...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:54 schreef _Calimero_ het volgende:
De buit van IKEA:
Rieten lamp, een klok, 3 rode kussens voor op mijn bankje, ophangrekje keuken met kruidenrekje, nieuwe gordijnen en een laatste rolgordijntjehopelijk komt mijn paps vanavond om alle gaten te boren
![]()
Dat dus. Gelukkig binnenkort weekje herfstvakantiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:51 schreef V1z0R het volgende:
Nu weer met frisse tegenzin aan de slag... Ben toe aan vakantie volgens mij.
Bahaha, die smileyquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:55 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb mijn scriptieopzet ingeleverd... *bibber* [ afbeelding ]
Geen ideequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:01 schreef _Calimero_ het volgende:
Spannend Ewelina! Wanneer hoor je er iets over?
-ben werken, tot later!
Heb je een nette broek die onder je motorbroek past en een topkoffer? In dat geval, snel buiten motorbroek uit en nette schoenen aan. Zo nee, melden, naar toilet vragen en omkleden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
dillemma
helemaal omkleden buiten en daar andere schoenen aandoen enzo of gewoon met motorkleding naar binnen lopen?
Voor 6 nov. meet in den Haagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat weet ik vast beter op waarde te schatten als ik weet wat er speciaal aan de kaartjes is.
Misschien helpt het om je persoonlijke info aan te passen. o.a. in je fobo, woonplaats wat je doet etc.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat ze maar 12.50 zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat weet ik vast beter op waarde te schatten als ik weet wat er speciaal aan de kaartjes is.
Doe mij ook zo'n overschot aan adrenalinequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:17 schreef Syrena het volgende:
Boh, ik heb een overschot adrenalineHeb ik altijd als ik les heb gegeven. Groep vanmorgen was lief, die van vanmiddag
maar goed, ze zullen allicht iets onthouden hebben, en weten nu dat ze altijd kunnen komen vragen.
Kruidvat! Ze zijn wel alleen op zaterdag of zondag geldig!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Waar haal je die dan?
Ik moet binnenkort ook weer eens naar Groningen.
Thanks!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kruidvat! Ze zijn wel alleen op zaterdag of zondag geldig!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
gesprek ging wel goed, denk ik...
hoor het 'een dezer dagen'
*vingers en tenen gekruist*quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
gesprek ging wel goed, denk ik...
hoor het 'een dezer dagen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt me echt een leuke baan bij een leuk bedrijf
Ja doei.
nou ja, kijk, je moet 't wel met plezier doen, en niet met tegenzin.. en als het niet NOODZAKELIJK is en je geniet liever van je vrije tijd daar...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*vingers en tenen gekruist*![]()
Ik zit mezelf beetje gek te makenBaan hebben is puik! Maar ik had me er al helemaal op voorbereid dat ik baanloos zou zijn hier en dan maar gewoon een kick-ass student ging zijn en leuke dingen ging doen in de vrije tijd die over was
![]()
Voor:
- Centjes! Niet alleen maar geld eraf maar ook wat verdienen!
- Werkervaring in UK![]()
- Flexibele werkdagen
Tegen:
- minder studie/sociaal-tijd?
- stomme reis (eerst stuk lopen, dan bus, dus ongeveer uur onderweg?)
Kortom, eigenlijk ben ik gewoon lui. En moet ik niet zo miepen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben in staat om te bellen
Heb je dat echt gevraagd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt me echt een leuke baan bij een leuk bedrijf
![]()
Afhankelijk van het werk (en de 'hoeveelheid'; dus hoe vaak, hoe lang, etc) kan dit naast alleen maar werk natuurlijk ook gewoon heel erg leuk zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*vingers en tenen gekruist*![]()
Ik zit mezelf beetje gek te makenBaan hebben is puik! Maar ik had me er al helemaal op voorbereid dat ik baanloos zou zijn hier en dan maar gewoon een kick-ass student ging zijn en leuke dingen ging doen in de vrije tijd die over was
![]()
Voor:
- Centjes! Niet alleen maar geld eraf maar ook wat verdienen!
- Werkervaring in UK![]()
- Flexibele werkdagen
Tegen:
- minder studie/sociaal-tijd?
- stomme reis (eerst stuk lopen, dan bus, dus ongeveer uur onderweg?)
Kortom, eigenlijk ben ik gewoon lui. En moet ik niet zo miepen
Moesten ze lachen? Maar dan op een positieve manier, zeg maar?quote:
Oh, die laatste ':D' is natuurlijk niet zo bedoeld alsof ik het leuk zou vinden als je nat bent gegaan. Maar dat weet je wel he?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Moesten ze lachen? Maar dan op een positieve manier, zeg maar?
Daar kun je óf punten mee scoren óf juist heel hard nat gaan
Haha, nice. Punten! Goed gedaan hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
ze moesten positief lachenen daarna had ik nog wat serieuze vragen om 't goed te maken
Dat is natuurlijk ook zoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Afhankelijk van het werk (en de 'hoeveelheid'; dus hoe vaak, hoe lang, etc) kan dit naast alleen maar werk natuurlijk ook gewoon heel erg leuk zijn![]()
Dus als het leuk werk is (en niet teveel tijd vergt), zou ik het gewoon doen. Leer je nieuwe mensen kennen, nieuwe (werk)culturen, etc. Lijkt me juist heel interessant
Misschien reageert vriendje daarom wel minder enthousiast. Bang dat je daar niet genoeg tijd over houdt om te genieten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:25 schreef Phaidra het volgende:
@Maria: je zit er maar relatief kort. Ik zou het alleen doen als de baan écht leuk is, je het geld hard nodig hebt of de baan goed staat op je CV/studiegerelateerd is. En anders zou ik mijn tijd in het buitenland liever anders besteden denk ik!
Argh ik waai zo met alle winden mee, ik las wat Co en Syrena zeiden en toen dacht ik: "Ja!" en nou denk ik weer: "Ja!"..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:25 schreef Phaidra het volgende:
@Maria: je zit er maar relatief kort. Ik zou het alleen doen als de baan écht leuk is, je het geld hard nodig hebt of de baan goed staat op je CV/studiegerelateerd is. En anders zou ik mijn tijd in het buitenland liever anders besteden denk ik!
Als pdf mailen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:22 schreef Syrena het volgende:
Dju, schone brief getikt voor de webshop, print mijn printer maar halfEn die is nog zowat nieuw. Alleen niet veel gebruikt, dus daar kan het door komen, maar ik baal wel. Morgen eens wat papier bietsen van het werk, kan zijn dat het daar aan ligt (heb nu van de Action, dat is toch wel el cheapo dun).
Ik wil alleen die brief niet aangetekend versturen, dat is bijna 7 euromaar ja, zij kunnen dan ook zeggen: Ja, we hebben niks gekregen hoor.....
Jee, zoveel reistijd voor dat ene uurtje sporten? Dat hield ik absoluut niet lang volquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:31 schreef Chicolate het volgende:
Perruche en Maria. Maar je houdt toch wel tijd over voor leuke dingen Maria?
En nu duimen voor Mo dat die er straks ook bij staat (tussen Perruche en Maria, als baan hebbende)
Voor vanavond: of sporten in Almere, half 6 van huis en rond half 10 pas thuis (1 uur gesport).
Of in Amsterdam met een vereniging die ik niet ken, kwart over 7 van huis en kwart over 9 thuis ...
(1,5 uur gesport)
Ik vind het lastigwil mn team niet in de steek laten, maar begin de reistijd vs traintijd zo zat te worden
als ik dan niet in York zit dan kan dat welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug!
Ik kan watdoen voor Perruche en Maria geloof ik! En spannend Mo!
Was om 15:00 uitvergaderd, maar toen was ik eigenlijk zo gaar dat ik maar naar huis ben gereden. Maar, ik moet eind oktober weer, maar dan heb ik geen middag-overleg, dus misschien kunnen we dan wel wat afspreken?!
Voor mij is nog een twijfelgevalquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug!
Ik kan watdoen voor Perruche en Maria geloof ik! En spannend Mo!
Was om 15:00 uitvergaderd, maar toen was ik eigenlijk zo gaar dat ik maar naar huis ben gereden. Maar, ik moet eind oktober weer, maar dan heb ik geen middag-overleg, dus misschien kunnen we dan wel wat afspreken?!
Mja, ik heb mijn rechtsbijstand advies gevraagd, die adviseerden dus om bij TNT na te vragen of die gegevens die ze vroegen wel nodig hadden. Als dat nee was dan een brief sturen, dus geen email.quote:
beslissing gemaakt! Geniet er van!!! Ik zou 't wel weten als ik jou wasquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voor mij is nog een twijfelgeval(zoals mijn hele leven, behehe!
)
Narf. Voel me stommig, ken genoeg mensen (in topic, bij mn studie) die vet veel moeite doen om een baan te vinden en ik krijg er nu na eerste sollicitatie één aangeboden en dan ga ik twijfelenBen hier maar 2,5 maand, en die 2,5 maand moet natuurlijk wel supertof zijn
Tof!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik dan niet in York zit dan kan dat wel
oeh, tof!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goooooo Cocoooo!![]()
[..]
Voor mij is nog een twijfelgeval(zoals mijn hele leven, behehe!
)
Narf. Voel me stommig, ken genoeg mensen (in topic, bij mn studie) die vet veel moeite doen om een baan te vinden en ik krijg er nu na eerste sollicitatie één aangeboden en dan ga ik twijfelenBen hier maar 2,5 maand, en die 2,5 maand moet natuurlijk wel supertof zijn
Oh en Mo, als je naar York gaat kenne we meeteh!![]()
Mail met lees/ontvangstbevestiging is geloof ik net zoveel waard als een aangetekende brief.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mja, ik heb mijn rechtsbijstand advies gevraagd, die adviseerden dus om bij TNT na te vragen of die gegevens die ze vroegen wel nodig hadden. Als dat nee was dan een brief sturen, dus geen email.
Ik kan op mijn werk printen morgen, dat is het probleem niet. Maar als ze me nu nog niet willen geven waar ik recht op heb dan sta ik natuurlijk sterker als ik kan aantonen dat ik een brief gestuurd heb.
Veel werk voor een geheugenkaart van wel 19 euro
Oef, dat lijkt me echt vervelend!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:41 schreef Viking84 het volgende:
Had ik ineens De Collega in de klas staan het laatste uur: "Ik kom even meekijken in de les." Onaangekondigd. Niet leuk. Haar net nog wel gesproken en ze had gelukkig geen feedback ofzo, maar dit wil ik dus niet weer.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oeh, tof!![]()
wrsch, als ik antwoord krijg van York, zitten we daar 28, 29 en 30 oktober
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |