* boks *quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb trouwens bizar slechte zin vandaag![]()
Niet eens een reden, maar gewoon BLERGH
Ja, dat duurt bij mij altijd minimaal 3 weken. En meestal bel ik na 2 weken de dokter voor codeine ofzo, omdat ik tegen die tijd uitgeput ben van het slechte slapenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat hoesten duurt nu al 2 weken? Not good...
Misschien moet ik gaan winkelen vanavond om mijn slechte zin te verdrijven...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:54 schreef _Calimero_ het volgende:
De buit van IKEA:
Rieten lamp, een klok, 3 rode kussens voor op mijn bankje, ophangrekje keuken met kruidenrekje, nieuwe gordijnen en een laatste rolgordijntjehopelijk komt mijn paps vanavond om alle gaten te boren
![]()
Dat dus. Gelukkig binnenkort weekje herfstvakantiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:51 schreef V1z0R het volgende:
Nu weer met frisse tegenzin aan de slag... Ben toe aan vakantie volgens mij.
Bahaha, die smileyquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:55 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb mijn scriptieopzet ingeleverd... *bibber* [ afbeelding ]
Geen ideequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:01 schreef _Calimero_ het volgende:
Spannend Ewelina! Wanneer hoor je er iets over?
-ben werken, tot later!
Heb je een nette broek die onder je motorbroek past en een topkoffer? In dat geval, snel buiten motorbroek uit en nette schoenen aan. Zo nee, melden, naar toilet vragen en omkleden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
dillemma
helemaal omkleden buiten en daar andere schoenen aandoen enzo of gewoon met motorkleding naar binnen lopen?
Voor 6 nov. meet in den Haagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat weet ik vast beter op waarde te schatten als ik weet wat er speciaal aan de kaartjes is.
Misschien helpt het om je persoonlijke info aan te passen. o.a. in je fobo, woonplaats wat je doet etc.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan het toch niet laten erover te praten![]()
. Probeer al te minderen hoor. Bovendien post ik alleen maar hier, eigenlijk (en soms in het docententopic), dus als ze al op fok zitten, dan moeten ze me ook nog in Slank lurken.
En dat ze maar 12.50 zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat weet ik vast beter op waarde te schatten als ik weet wat er speciaal aan de kaartjes is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |