abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:33:15 #51
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87197534
Mogge!

@uniek: je bent welkom hoor :)

@loveli: hmz, dan ga ik eens informeren of ze hier in de buurt zoiets hebben.

Mijn dag wordt niet zo goed denk ik. Vervelend overleg voor de boeg. Over uurtje de auto in richting Nijmegen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87197619
Nijmegen! :W

waar moet je heen?
Ja doei.
pi_87197707
dan zit je écht dicht bij! Als je zin hebt in koffie of thee of vis ( :') we eten pasta met zalm vanavond) moet je maar smsen :+
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:46:29 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87197744
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
dan zit je écht dicht bij! Als je zin hebt in koffie of thee of vis ( :') we eten pasta met zalm vanavond) moet je maar smsen :+
Lijkt me gezellig, maar tegen de tijd dat ik uitgeblaat ben, zit jij in je 2e gesprek vrees ik -O-.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87197752
owh -O- hoef je maar zo kort hier te zijn? :o
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:49:06 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87197785
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:46 schreef motorbloempje het volgende:
owh -O- hoef je maar zo kort hier te zijn? :o
Weet niet hoe laat jij je gesprek hebt? Ik moet er om 11:00 zijn. Denk dat ik rond een uur of 14:00 uitgebabbeld ben. Hoop ik.
pi_87197801
jammer -O- 14.00uur begint m'n gesprek in Arnhem..
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:51:39 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87197829
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
jammer -O- 14.00uur begint m'n gesprek in Arnhem..
Ja, daarom... Maar mocht het nou later worden, dan sms ik wel ff. Maar denk het niet. Ik moet het hele teringeind ook nog terug en als dat me voor de spits lukt, is dat wel zo prettig :Y.
pi_87197831
begrijpelijk! :+

de A50 is een bitch op 't moment... :o of ga je via de A15? :9
Ja doei.
pi_87197843
ik moest mezelf laatst in Boston legitimeren toen ik een kroeg in wilde :')
Mijn vriend mocht doorlopen, maar ik dus niet :')

ik ben 30...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87197896
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Succes Mo ^O^
[..]

Ja hoor netjes in- en uitchecken. Het was 38 cent, dus idioot dat je dat niet loopt of fietst.
Maar dan zijn ze al ergens overgestapt :Y . Het instaptarief ligt namelijk al hoger dan dat (70 cent ofzo?), en na overstappen hoef je dat niet nog een keer te betalen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:59:27 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87197970
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
begrijpelijk! :+

de A50 is een bitch op 't moment... :o of ga je via de A15? :9
Nee, A12 / A2 / A59. Ook beroerd, maar het is echt om om eerst naar R'dam te tuffen en dan die hele A15 nog.
pi_87198274
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:55 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Maar dan zijn ze al ergens overgestapt :Y . Het instaptarief ligt namelijk al hoger dan dat (70 cent ofzo?), en na overstappen hoef je dat niet nog een keer te betalen.
Voor kindjes ook?
Maar dan nog, beweging is gezond!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:21:12 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87198362
Ik ga de auto in :W. Mo, succes vandaag als ik je niet meer spreek!
pi_87198386
jij ook succes!!! :*
Ja doei.
pi_87198401
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga de auto in :W. Mo, succes vandaag als ik je niet meer spreek!
bedenk me net dat je eerder weg had kunnen gaan en nu hier thee had kunnen drinken ;(
Ja doei.
pi_87198420
Heeft er iemand hier ervaring met eczeem :@ ?
Ik heb vermoedelijk eczeem aan de binnenkant van mijn elleboog en het is na twee weken nog niets verbeterd, behalve dat het nauwelijks meer jeukt. Het is echt kapot, met blaasjes en schilfers en wondjes en het ziet er niet uit :{ Vette crčme helpt niet. Wat moet ik hiermee? Naar de dokter of kan het wel vanzelf overgaan? Sowieso gaat mijn huid echt heel erg snel kapot de laatste tijd -O-

Gisteren heb ik het overigens netjes gehouden met 1 cocktail en wat crackers guacemole :)
pi_87198423
Oh succes met je tweede gesprek Mo! :)
pi_87198426
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:16 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Voor kindjes ook?
Kinderen krijgen 34% korting, maar er staat niet dat dat ook op het instaptarief zou gelden. Maar dan nog zou je rond 50 cent uitkomen.

En natuurlijk, ik zou ook de voorkeur geven aan fietsen/lopen :Y .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87198484
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:23 schreef Sts het volgende:
Ik heb vermoedelijk eczeem aan de binnenkant van mijn elleboog en het is na twee weken nog niets verbeterd, behalve dat het nauwelijks meer jeukt. Het is echt kapot, met blaasjes en schilfers en wondjes en het ziet er niet uit :{ Vette crčme helpt niet. Wat moet ik hiermee? Naar de dokter of kan het wel vanzelf overgaan? Sowieso gaat mijn huid echt heel erg snel kapot de laatste tijd -O-

Gisteren heb ik het overigens netjes gehouden met 1 cocktail en wat crackers guacemole :)
Naar de dokter gaan, dan krijg je waarschijnlijk hormoonzalf mee. Dat is niet vrij verkrijgbaar en werkt vaak heel goed bij eczeem. Niet te lang gebruiken. En eventueel vragen om een allergietest? Gebruik je nu ander wasmiddel dan anders?

En naast vethouden kan je ook talkpoeder strooien tegen de jeuk geloof ik. Maar dat ziet er niet echt mooi uit :+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87198648
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:27 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Naar de dokter gaan, dan krijg je waarschijnlijk hormoonzalf mee. Dat is niet vrij verkrijgbaar en werkt vaak heel goed bij eczeem. Niet te lang gebruiken. En eventueel vragen om een allergietest? Gebruik je nu ander wasmiddel dan anders?

En naast vethouden kan je ook talkpoeder strooien tegen de jeuk geloof ik. Maar dat ziet er niet echt mooi uit :+ .
Ik ben er alleen niet zo gek op om naar de dokter te gaan in het buitenland :{ Maar als het niet vanzelf overgaat moet ik wel denk ik. Nee, geen ander wasmiddel of wat dan ook. Het is ook alleen maar op dat plekje :? Ik geloof dat ik er eerst gewoon wat jeuk had en dat echt daarna pas eruit begon te zien als eczeem. Het lijkt wel alsof mijn hele huid van streek is, een paar keer krabben over bijvoorbeeld een muggenbult en het is kapot, ik word er een beetje wanhopig van.
pi_87198821
Sts, misschien is het gewoon een stukje droge huid ofzo? Insmeren met vaseline? Als dat niet helpt zou ik toch even naar een dokter gaan voordat het overal zit. :P
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:57:10 #73
241000 BuupWerk
hAsTaLaPaStA
pi_87199147
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:58 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Sommige dingen zou je kunnen vervangen door gezondere producten, zoals de Sultana/mueslireep en de cruesli, op het eerste gezicht lijkt het inderdaad niet veel te veel Heb je al eens berekend hoeveel calorieën erin zitten?
Nee, dat heb ik nog nooit gedaan, zal vanaf vandaag is even opschrijven...
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:00:18 #74
241000 BuupWerk
hAsTaLaPaStA
pi_87199230
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 00:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Welkom. Leeftijd kan een rol spelen, zo rond je dertigste gaat het toch allemaal minder makkelijk dan ervoor.
[..]

Verbouwen is sporten,maar ook stress. Stress heeft de nare eigenschap om toch een beetje extra rond je middel te blijven hangen. Sport is goed tegen stress (en depressies, diabetes, dik worden, hm... waarom sport ik niet meer?)

Enniewee... je eetlijstje. Op zich redelijk, kan zo hier end aar wat verbeterd worden. Ik zou de sultana's mueslirepen schrappen als tussendoortjes, maar kan me voorstellen dat het nu met klussen erg makkelijk is om zo'n verpakking open te terkken.

Vlees hoeft niet elke dag, maar met enige regelmaat eiwitten binnenkrijgen is wel goed. Ook voor je ijzer is vlees goed. Gezonde vetten mogen er ook bij, lust je vis? Zalm, makreel, haring... allemaal gezonde vetten + eiwitten.

De pasta in je D mag van mij weg, want pasta is witmeel is suiker is niet echt nuttig voor je lijf. Vezels zijn wel prima, dus als je iets van pasta eet, wat dacht je van volkoren? En zoveel groente als je kunt wegkrijgen. Gezond enzo.
Ik ben 27...

hmm stress en dikker worden wie weet, heb geloof nog nooit stress gehad geen idee hoe me lichaam daarop reageerd...

Wat eten jullie dan als tussendoortje op je werk bijvoorbeeld ?? Fruit ?? Gezonder iets ?? Heb nu van de snack a jacks onder me bureau liggen...

Pasta met zalm ?? HiHi nee ik snap hem zal toch is verder kijken, rijst is dat beter dan pasta ??
pi_87199236
Lijstje:

O: 500 gram kwark
T: banaan
L: 4 boterhammen met kaas (misschien getostificeerd)
T: appel
S: hardlopen
D: pasta met zalm en spinazie
Ja doei.
pi_87199333
Succes vanmiddag MoBlo!

Is het bij VHV trouwens?
pi_87199346
ik weet niet wat VHV is, dus euhm, nee :+

maar bedankt! :*

nu echt aan de slag voor essay trouwens :') zit al wel met boeken voor me, maar FOK! leidt af ;(
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:06:39 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87199360
Wat een zuigerds, die Havo 3 en nu ben ik op een punt dat ik niet goed meer weet wat ik moet. Net de mentor even gemaild.
Niet meer actief op Fok!
pi_87199365
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:16 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Voor kindjes ook?
Maar de stad is best eng natuurlijk :)
Mijn broertje van 12 gaat nu fietsend van Amsterdam-West naar Museumplein door de drukke ochtendspits naar school, of als hij gym heeft naar Buitenveldert. En dat is ook nog maar een ventje (O+). Dus ik begrijp 't best.
pi_87199387
pfff Viking, vermoeid allemaal hoor... succes :*

En Moblo succes met je gesprek vanmiddag!! En je essay natuurlijk ;)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:09:43 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87199424
Ja constant flesje aan de mond: "Maar ik drink niet, hoor!" en dat soort dingen de hele tijd.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:10:39 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87199440
Oplossing is natuurlijk: wegsturen zodra ze een flesje of eten pakken, want ze weten wel dat het niet mag. Hoef ik niet elke les een hele toestand van te maken.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:19:45 #83
70532 loveli
N
pi_87199635
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!
En weer een nacht waarin het 3 uur duurt voordat ik slaap omdat ik iedereen binnen een straal van 14 km wakker lig te hoesten ;(

Maar nu douchen en naar de ikea! *O*
Dat hoesten duurt nu al 2 weken? Not good...
crap in = crap out
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:19:56 #84
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87199640
Hoi :W

Weekendje weg geweest en gisteren voor ziek vriendje gezorgd... nu loop ik hier achter!
Anyway, het weekend was rijk aan brownies en wijntjes, dus deze week weer netjes eten :o
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:23:42 #85
70532 loveli
N
pi_87199735
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee, A12 / A2 / A59. Ook beroerd, maar het is echt om om eerst naar R'dam te tuffen en dan die hele A15 nog.
Yup, ik woon net wat strategischer en neem als het kan liever de A15, stukken rustiger. Voor jou is er niet echt winst te halen als je onderlangs rijdt.
crap in = crap out
pi_87199755
waarom mogen ze geen flesje water hebben tijdens de les Vik? :@
geen frisdrank ofzo, ok, maar water?
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:26:50 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87199803
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
waarom mogen ze geen flesje water hebben tijdens de les Vik? :@
geen frisdrank ofzo, ok, maar water?
Er staat in de regels dat ze geen drinken mogen hebben en zolang ik niet heb gecheckt of dat ook voor water geldt, mag het niet. Maar goed, daar gaat het niet om natuurlijk. Het gaat erom dat ik 'nee' zeg en dat zij me vervolgens aan het uitdagen zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_87199810
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet niet wat VHV is, dus euhm, nee :+
Volkshuisvesting.
Jammer, want die is tien minuten lopen vanaf het station, dus dan hoef je de file niet in. :)
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:27:34 #89
70532 loveli
N
pi_87199821
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:23 schreef Sts het volgende:

Van binnenuit kun je er evt vitamine A en E op loslaten, die zijn goed voor je huid. Eerst maar kijken wat de huisarts zegt. Oh, je zit in het buitenland. Last van iets wat je normaal niet gebruikt? Voedsel, wasmiddel, douchespul?
crap in = crap out
pi_87199853
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Er staat in de regels dat ze geen drinken mogen hebben en zolang ik niet heb gecheckt of dat ook voor water geldt, mag het niet. Maar goed, daar gaat het niet om natuurlijk. Het gaat erom dat ik 'nee' zeg en dat zij me vervolgens aan het uitdagen zijn.
nou ja, als zij weten dat water wel mag, is 't natuurlijk raar als jij ineens nee zegt :+
Ja doei.
pi_87199872
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Volkshuisvesting.
Jammer, want die is tien minuten lopen vanaf het station, dus dan hoef je de file niet in. :)
ga niet bij een corporatie solliciteren, maar bedrijf zit wel dichtbij een ander station ;) :)
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:39:38 #92
236335 neen
schone schijn
pi_87200135
Succes straks met je sollicitatie!
het lijkt niet wat het is
pi_87200237
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:00 schreef BuupWerk het volgende:

[..]

Ik ben 27...

hmm stress en dikker worden wie weet, heb geloof nog nooit stress gehad geen idee hoe me lichaam daarop reageerd...

Wat eten jullie dan als tussendoortje op je werk bijvoorbeeld ?? Fruit ?? Gezonder iets ?? Heb nu van de snack a jacks onder me bureau liggen...

Pasta met zalm ?? HiHi nee ik snap hem zal toch is verder kijken, rijst is dat beter dan pasta ??
Ik eet als tussendoortje op het werk:
1-persoonsyoghurtjes (kan best een ochtend buiten de koeling)
nootjes (cashew/pecan/amandel)
fruit
rauwkost (cherrytomaatjes/stuk komkommer/reepjes paprika) eventueel aangevuld met stukjes oude kaas/feta
extra boterham

Rijst is alleen beter als je zilvervlies, rode of zwarte rijst neemt. Disclaimer: zelf heb ik nog nooit rode of zwarte rijst gegeten, dus of het ook lekker is weet ik niet.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87200289
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:29 schreef motorbloempje het volgende:

ga niet bij een corporatie solliciteren, maar bedrijf zit wel dichtbij een ander station ;) :)
Oh, ik dacht dat het bij een corporatie was.
Wel fijn dat je met de trein kunt!
Ga je dat ook doen of ga je met de motor?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:50:34 #95
241000 BuupWerk
hAsTaLaPaStA
pi_87200443
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:43 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik eet als tussendoortje op het werk:
1-persoonsyoghurtjes (kan best een ochtend buiten de koeling)
nootjes (cashew/pecan/amandel)
fruit
rauwkost (cherrytomaatjes/stuk komkommer/reepjes paprika) eventueel aangevuld met stukjes oude kaas/feta
extra boterham

Rijst is alleen beter als je zilvervlies, rode of zwarte rijst neemt. Disclaimer: zelf heb ik nog nooit rode of zwarte rijst gegeten, dus of het ook lekker is weet ik niet.
thanks voor de tip !! zal dr aan denken als ik in de suup ben !!
pi_87200460
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:00 schreef BuupWerk het volgende:
Ik eet vooral brood als tussendoortjes. :)

Mijn dagelijkse lijstjes zijn als volgt:
O: witlofsalade met ei
T: volkoren boterham met smeerkaas, houmous of vegavlees
L: tomaten met mozzarella en zwarte olijven
T: volkoren boterham met smeerkaas, houmous of vegavlees
T: volle yoghurt
D: avondeten met veel groente, soms een vleesvervanger, aardappels, rijst, pasta of deeg.

Bij Halfords heb ik een koelcontainer gekocht (¤ 10,=) en daar gaan de salade en de yoghurt in.
De boterhammen blijven buiten de koelkast nog prima.
pi_87200461
vandaag ga ik lekker op de motor :9 maar ik moet nog even zien wat de tijden doen en zulks met de trein :+ en of ik reiskostenvergoeding krijg... :)
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:58:00 #98
70532 loveli
N
pi_87200670
En nog een :* voor PF.
crap in = crap out
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:14:13 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87201158
OHMYGOSHIES

Het lijkt erop dat ik toch werk heb :o En nog best flexibel ook! En ik had me er al helemaal op voorbereid dat ik gewoon zuinig moest gaan zijn en verder alle tijd zou hebben voor vrije-tijds-dingen _O-

Zo eerst maar even naar de les en even rustig alles op een rijtje, dan terugmailen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_87201217
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
OHMYGOSHIES

Het lijkt erop dat ik toch werk heb :o En nog best flexibel ook! En ik had me er al helemaal op voorbereid dat ik gewoon zuinig moest gaan zijn en verder alle tijd zou hebben voor vrije-tijds-dingen _O-

Zo eerst maar even naar de les en even rustig alles op een rijtje, dan terugmailen!
*O* *O* *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')