Lijkt me gezellig, maar tegen de tijd dat ik uitgeblaat ben, zit jij in je 2e gesprek vrees ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
dan zit je écht dicht bij! Als je zin hebt in koffie of thee of vis (we eten pasta met zalm vanavond) moet je maar smsen
![]()
Weet niet hoe laat jij je gesprek hebt? Ik moet er om 11:00 zijn. Denk dat ik rond een uur of 14:00 uitgebabbeld ben. Hoop ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:46 schreef motorbloempje het volgende:
owhhoef je maar zo kort hier te zijn?
Ja, daarom... Maar mocht het nou later worden, dan sms ik wel ff. Maar denk het niet. Ik moet het hele teringeind ook nog terug en als dat me voor de spits lukt, is dat wel zo prettigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
jammer14.00uur begint m'n gesprek in Arnhem..
Maar dan zijn ze al ergens overgestaptquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Succes Mo
[..]
Ja hoor netjes in- en uitchecken. Het was 38 cent, dus idioot dat je dat niet loopt of fietst.
Nee, A12 / A2 / A59. Ook beroerd, maar het is echt om om eerst naar R'dam te tuffen en dan die hele A15 nog.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
begrijpelijk!
de A50 is een bitch op 't moment...of ga je via de A15?
Voor kindjes ook?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze al ergens overgestapt. Het instaptarief ligt namelijk al hoger dan dat (70 cent ofzo?), en na overstappen hoef je dat niet nog een keer te betalen.
bedenk me net dat je eerder weg had kunnen gaan en nu hier thee had kunnen drinkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga de auto in. Mo, succes vandaag als ik je niet meer spreek!
Kinderen krijgen 34% korting, maar er staat niet dat dat ook op het instaptarief zou gelden. Maar dan nog zou je rond 50 cent uitkomen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Voor kindjes ook?
Maar dan nog, beweging is gezond!
Naar de dokter gaan, dan krijg je waarschijnlijk hormoonzalf mee. Dat is niet vrij verkrijgbaar en werkt vaak heel goed bij eczeem. Niet te lang gebruiken. En eventueel vragen om een allergietest? Gebruik je nu ander wasmiddel dan anders?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:23 schreef Sts het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met eczeem?
Ik heb vermoedelijk eczeem aan de binnenkant van mijn elleboog en het is na twee weken nog niets verbeterd, behalve dat het nauwelijks meer jeukt. Het is echt kapot, met blaasjes en schilfers en wondjes en het ziet er niet uitVette crème helpt niet. Wat moet ik hiermee? Naar de dokter of kan het wel vanzelf overgaan? Sowieso gaat mijn huid echt heel erg snel kapot de laatste tijd
![]()
Gisteren heb ik het overigens netjes gehouden met 1 cocktail en wat crackers guacemole
Ik ben er alleen niet zo gek op om naar de dokter te gaan in het buitenlandquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Naar de dokter gaan, dan krijg je waarschijnlijk hormoonzalf mee. Dat is niet vrij verkrijgbaar en werkt vaak heel goed bij eczeem. Niet te lang gebruiken. En eventueel vragen om een allergietest? Gebruik je nu ander wasmiddel dan anders?
En naast vethouden kan je ook talkpoeder strooien tegen de jeuk geloof ik. Maar dat ziet er niet echt mooi uit.
Nee, dat heb ik nog nooit gedaan, zal vanaf vandaag is even opschrijven...quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sommige dingen zou je kunnen vervangen door gezondere producten, zoals de Sultana/mueslireep en de cruesli, op het eerste gezicht lijkt het inderdaad niet veel te veel Heb je al eens berekend hoeveel calorieën erin zitten?
Ik ben 27...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Welkom. Leeftijd kan een rol spelen, zo rond je dertigste gaat het toch allemaal minder makkelijk dan ervoor.
[..]
Verbouwen is sporten,maar ook stress. Stress heeft de nare eigenschap om toch een beetje extra rond je middel te blijven hangen. Sport is goed tegen stress (en depressies, diabetes, dik worden, hm... waarom sport ik niet meer?)
Enniewee... je eetlijstje. Op zich redelijk, kan zo hier end aar wat verbeterd worden. Ik zou de sultana's mueslirepen schrappen als tussendoortjes, maar kan me voorstellen dat het nu met klussen erg makkelijk is om zo'n verpakking open te terkken.
Vlees hoeft niet elke dag, maar met enige regelmaat eiwitten binnenkrijgen is wel goed. Ook voor je ijzer is vlees goed. Gezonde vetten mogen er ook bij, lust je vis? Zalm, makreel, haring... allemaal gezonde vetten + eiwitten.
De pasta in je D mag van mij weg, want pasta is witmeel is suiker is niet echt nuttig voor je lijf. Vezels zijn wel prima, dus als je iets van pasta eet, wat dacht je van volkoren? En zoveel groente als je kunt wegkrijgen. Gezond enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |