Maar de stad is best eng natuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Voor kindjes ook?
Maar dan nog, beweging is gezond!
Dat hoesten duurt nu al 2 weken? Not good...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!
En weer een nacht waarin het 3 uur duurt voordat ik slaap omdat ik iedereen binnen een straal van 14 km wakker lig te hoesten![]()
Maar nu douchen en naar de ikea!
Yup, ik woon net wat strategischer en neem als het kan liever de A15, stukken rustiger. Voor jou is er niet echt winst te halen als je onderlangs rijdt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, A12 / A2 / A59. Ook beroerd, maar het is echt om om eerst naar R'dam te tuffen en dan die hele A15 nog.
Er staat in de regels dat ze geen drinken mogen hebben en zolang ik niet heb gecheckt of dat ook voor water geldt, mag het niet. Maar goed, daar gaat het niet om natuurlijk. Het gaat erom dat ik 'nee' zeg en dat zij me vervolgens aan het uitdagen zijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
waarom mogen ze geen flesje water hebben tijdens de les Vik?
geen frisdrank ofzo, ok, maar water?
Volkshuisvesting.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet niet wat VHV is, dus euhm, nee
Van binnenuit kun je er evt vitamine A en E op loslaten, die zijn goed voor je huid. Eerst maar kijken wat de huisarts zegt. Oh, je zit in het buitenland. Last van iets wat je normaal niet gebruikt? Voedsel, wasmiddel, douchespul?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:23 schreef Sts het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met eczeem?
Ik heb vermoedelijk eczeem aan de binnenkant van mijn elleboog en het is na twee weken nog niets verbeterd, behalve dat het nauwelijks meer jeukt. Het is echt kapot, met blaasjes en schilfers en wondjes en het ziet er niet uitVette crème helpt niet. Wat moet ik hiermee? Naar de dokter of kan het wel vanzelf overgaan? Sowieso gaat mijn huid echt heel erg snel kapot de laatste tijd
![]()
Gisteren heb ik het overigens netjes gehouden met 1 cocktail en wat crackers guacemole
nou ja, als zij weten dat water wel mag, is 't natuurlijk raar als jij ineens nee zegtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er staat in de regels dat ze geen drinken mogen hebben en zolang ik niet heb gecheckt of dat ook voor water geldt, mag het niet. Maar goed, daar gaat het niet om natuurlijk. Het gaat erom dat ik 'nee' zeg en dat zij me vervolgens aan het uitdagen zijn.
ga niet bij een corporatie solliciteren, maar bedrijf zit wel dichtbij een ander stationquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Volkshuisvesting.
Jammer, want die is tien minuten lopen vanaf het station, dus dan hoef je de file niet in.
Ik eet als tussendoortje op het werk:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:00 schreef BuupWerk het volgende:
[..]
Ik ben 27...
hmm stress en dikker worden wie weet, heb geloof nog nooit stress gehad geen idee hoe me lichaam daarop reageerd...
Wat eten jullie dan als tussendoortje op je werk bijvoorbeeld ?? Fruit ?? Gezonder iets ?? Heb nu van de snack a jacks onder me bureau liggen...
Pasta met zalm ?? HiHi nee ik snap hem zal toch is verder kijken, rijst is dat beter dan pasta ??
Oh, ik dacht dat het bij een corporatie was.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
ga niet bij een corporatie solliciteren, maar bedrijf zit wel dichtbij een ander station![]()
thanks voor de tip !! zal dr aan denken als ik in de suup ben !!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik eet als tussendoortje op het werk:
1-persoonsyoghurtjes (kan best een ochtend buiten de koeling)
nootjes (cashew/pecan/amandel)
fruit
rauwkost (cherrytomaatjes/stuk komkommer/reepjes paprika) eventueel aangevuld met stukjes oude kaas/feta
extra boterham
Rijst is alleen beter als je zilvervlies, rode of zwarte rijst neemt. Disclaimer: zelf heb ik nog nooit rode of zwarte rijst gegeten, dus of het ook lekker is weet ik niet.
Ik eet vooral brood als tussendoortjes.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:00 schreef BuupWerk het volgende:
Wat eten jullie dan als tussendoortje op je werk bijvoorbeeld ?? Fruit ?? Gezonder iets ?? Heb nu van de snack a jacks onder me bureau liggen...
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
OHMYGOSHIES
Het lijkt erop dat ik toch werk hebEn nog best flexibel ook! En ik had me er al helemaal op voorbereid dat ik gewoon zuinig moest gaan zijn en verder alle tijd zou hebben voor vrije-tijds-dingen
![]()
Zo eerst maar even naar de les en even rustig alles op een rijtje, dan terugmailen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |