yay for you!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
OHMYGOSHIES
Het lijkt erop dat ik toch werk hebEn nog best flexibel ook! En ik had me er al helemaal op voorbereid dat ik gewoon zuinig moest gaan zijn en verder alle tijd zou hebben voor vrije-tijds-dingen
![]()
Zo eerst maar even naar de les en even rustig alles op een rijtje, dan terugmailen!
Whoohoo!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:16 schreef Perruche het volgende:
Hoi allen! even snel een berichtje, ik heb een baanyihoo! en ik heb al helemaal bedacht hoe ik dan elke ochtend heen & terug naar het werk kan fietsen
.
Verder even welkom een den nieuwen en een kusje voor een ieder die het nodig heeft.
Lijstje van gisteren:
O> 1 grote boterham met tomaat, shake kokosmelk met banaan (maar die kwam eruit dus telt neit
L> eiernoodels met gebakken vis en groenten, sausje (wok to go)
T> kleine suikerwafel
D> spaghetti met veel groentesaus (tomaat, paprika, ui)
T> 2 portjes en een kaasplankje
We gaan duimen dat je vanmiddag gewoon mee kan doen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:17 schreef motorbloempje het volgende:ik wil ook meedoen in de baan-boks
Oh Mootje! I haz faith in yoo! Succes met je solliquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:17 schreef motorbloempje het volgende:ik wil ook meedoen in de baan-boks
Ze zeggen van wel meer dingen dat het mag, dus ik ga het eerst van hogerhand checken. Als het aan hen ligt mag je eten in de klas, pet op, muziek hard aan etcquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, als zij weten dat water wel mag, is 't natuurlijk raar als jij ineens nee zegt
Ik las bananenboks..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:24 schreef Viking84 het volgende:Maria en Perruche, wat goeoeeoeoed! Nachtwacht wil ook meedoen in de banenboks
.
ben je niet "bang" dat een boel van je leerlingen ook op FOK zitten en je misschien nog eens gaan herkennen hier?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:30 schreef Viking84 het volgende:
Zonet had ik een klasje dat glunderend met de poëzieposter bezig was. Dat maakt de minder leuke momenten wel weer goed.
Ik kan het toch niet laten erover te pratenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:32 schreef progje het volgende:
[..]
ben je niet "bang" dat een boel van je leerlingen ook op FOK zitten en je misschien nog eens gaan herkennen hier?
Ik zou daar zelf geloof ik toch wel een beetje "angstig" voor zijn
iets wat maar weinig mensen doen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan het toch niet laten erover te praten![]()
. Probeer al te minderen hoor. Bovendien post ik alleen maar hier, eigenlijk (en soms in het docententopic), dus als ze al op fok zitten, dan moeten ze me ook nog in Slank lurken.
Jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:35 schreef progje het volgende:
Nee ik begrijp ook heel goed dat je er over wilt praten, zou ik ook hebben..
Maar je moet er niet aan denken dat een van je leerlingen het ontdekt denk ik... dan ben je echt de sjaak
Of hun moeder. Of hun vader, voor als Co weer een foto van haar buik post!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan het toch niet laten erover te praten![]()
. Probeer al te minderen hoor. Bovendien post ik alleen maar hier, eigenlijk (en soms in het docententopic), dus als ze al op fok zitten, dan moeten ze me ook nog in Slank lurken.
Ik geloof dat jij echt mij bent :pquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eens met Uniek! Als ik heel erg tegen een feestje aanhikte en ik kon niet met iemand samen gaan dan ging ik hoogst waarschijnlijk niet.
Maarja ik ben sowieso een Sjaak VerzaakHeb al moeite met opdraven bij dingen waarvan ik bijna zeker weet dat ik het leuk ga hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |