Dat is natuurlijk ook zoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Afhankelijk van het werk (en de 'hoeveelheid'; dus hoe vaak, hoe lang, etc) kan dit naast alleen maar werk natuurlijk ook gewoon heel erg leuk zijn![]()
Dus als het leuk werk is (en niet teveel tijd vergt), zou ik het gewoon doen. Leer je nieuwe mensen kennen, nieuwe (werk)culturen, etc. Lijkt me juist heel interessant
Misschien reageert vriendje daarom wel minder enthousiast. Bang dat je daar niet genoeg tijd over houdt om te genieten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:25 schreef Phaidra het volgende:
@Maria: je zit er maar relatief kort. Ik zou het alleen doen als de baan écht leuk is, je het geld hard nodig hebt of de baan goed staat op je CV/studiegerelateerd is. En anders zou ik mijn tijd in het buitenland liever anders besteden denk ik!
Argh ik waai zo met alle winden mee, ik las wat Co en Syrena zeiden en toen dacht ik: "Ja!" en nou denk ik weer: "Ja!"..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:25 schreef Phaidra het volgende:
@Maria: je zit er maar relatief kort. Ik zou het alleen doen als de baan écht leuk is, je het geld hard nodig hebt of de baan goed staat op je CV/studiegerelateerd is. En anders zou ik mijn tijd in het buitenland liever anders besteden denk ik!
Als pdf mailen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:22 schreef Syrena het volgende:
Dju, schone brief getikt voor de webshop, print mijn printer maar halfEn die is nog zowat nieuw. Alleen niet veel gebruikt, dus daar kan het door komen, maar ik baal wel. Morgen eens wat papier bietsen van het werk, kan zijn dat het daar aan ligt (heb nu van de Action, dat is toch wel el cheapo dun).
Ik wil alleen die brief niet aangetekend versturen, dat is bijna 7 euromaar ja, zij kunnen dan ook zeggen: Ja, we hebben niks gekregen hoor.....
Jee, zoveel reistijd voor dat ene uurtje sporten? Dat hield ik absoluut niet lang volquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:31 schreef Chicolate het volgende:
Perruche en Maria. Maar je houdt toch wel tijd over voor leuke dingen Maria?
En nu duimen voor Mo dat die er straks ook bij staat (tussen Perruche en Maria, als baan hebbende)
Voor vanavond: of sporten in Almere, half 6 van huis en rond half 10 pas thuis (1 uur gesport).
Of in Amsterdam met een vereniging die ik niet ken, kwart over 7 van huis en kwart over 9 thuis ...
(1,5 uur gesport)
Ik vind het lastigwil mn team niet in de steek laten, maar begin de reistijd vs traintijd zo zat te worden
als ik dan niet in York zit dan kan dat welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug!
Ik kan watdoen voor Perruche en Maria geloof ik! En spannend Mo!
Was om 15:00 uitvergaderd, maar toen was ik eigenlijk zo gaar dat ik maar naar huis ben gereden. Maar, ik moet eind oktober weer, maar dan heb ik geen middag-overleg, dus misschien kunnen we dan wel wat afspreken?!
Voor mij is nog een twijfelgevalquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug!
Ik kan watdoen voor Perruche en Maria geloof ik! En spannend Mo!
Was om 15:00 uitvergaderd, maar toen was ik eigenlijk zo gaar dat ik maar naar huis ben gereden. Maar, ik moet eind oktober weer, maar dan heb ik geen middag-overleg, dus misschien kunnen we dan wel wat afspreken?!
Mja, ik heb mijn rechtsbijstand advies gevraagd, die adviseerden dus om bij TNT na te vragen of die gegevens die ze vroegen wel nodig hadden. Als dat nee was dan een brief sturen, dus geen email.quote:
beslissing gemaakt! Geniet er van!!! Ik zou 't wel weten als ik jou wasquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voor mij is nog een twijfelgeval(zoals mijn hele leven, behehe!
)
Narf. Voel me stommig, ken genoeg mensen (in topic, bij mn studie) die vet veel moeite doen om een baan te vinden en ik krijg er nu na eerste sollicitatie één aangeboden en dan ga ik twijfelenBen hier maar 2,5 maand, en die 2,5 maand moet natuurlijk wel supertof zijn
Tof!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik dan niet in York zit dan kan dat wel
oeh, tof!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goooooo Cocoooo!![]()
[..]
Voor mij is nog een twijfelgeval(zoals mijn hele leven, behehe!
)
Narf. Voel me stommig, ken genoeg mensen (in topic, bij mn studie) die vet veel moeite doen om een baan te vinden en ik krijg er nu na eerste sollicitatie één aangeboden en dan ga ik twijfelenBen hier maar 2,5 maand, en die 2,5 maand moet natuurlijk wel supertof zijn
Oh en Mo, als je naar York gaat kenne we meeteh!![]()
Mail met lees/ontvangstbevestiging is geloof ik net zoveel waard als een aangetekende brief.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mja, ik heb mijn rechtsbijstand advies gevraagd, die adviseerden dus om bij TNT na te vragen of die gegevens die ze vroegen wel nodig hadden. Als dat nee was dan een brief sturen, dus geen email.
Ik kan op mijn werk printen morgen, dat is het probleem niet. Maar als ze me nu nog niet willen geven waar ik recht op heb dan sta ik natuurlijk sterker als ik kan aantonen dat ik een brief gestuurd heb.
Veel werk voor een geheugenkaart van wel 19 euro
Oef, dat lijkt me echt vervelend!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:41 schreef Viking84 het volgende:
Had ik ineens De Collega in de klas staan het laatste uur: "Ik kom even meekijken in de les." Onaangekondigd. Niet leuk. Haar net nog wel gesproken en ze had gelukkig geen feedback ofzo, maar dit wil ik dus niet weer.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oeh, tof!![]()
wrsch, als ik antwoord krijg van York, zitten we daar 28, 29 en 30 oktober
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |