Ooooh. Dat moet ik zien.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
OMG, puberruil op ned.3. Hardcore Feyenoordergezin krijgt Joods meisje en vice versa. OMG!!!
Ik bedoel een wisserquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met een wat?
Bedoel je zo'n ding met een zeempje eraan? Daarmee trek ik de plassen water in de badkamer richting doucheputje. We hebben echt een idiote badkamer. Geen wonder dat ze de boel plat willen gooien.
Die gebruik ik idd ook in de badkamerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik bedoel een wisser
[ afbeelding ]
We hebben ook nog havermout en bedorven gebroken lijnzaadquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef Duvel het volgende:
We gaan een leuk experiment doen, het heet het geen-boodschappen-experiment. Boodschappen doen is een hel. Na je werk wurm je je langs de door de overdag-tijd-zat-hebbende huisvrouwen leeggeroofde schappen. Maar nu dus niet meer. We gaan zo lang mogelijk teren op onze voorraden. En dat zijn: diverse potgroenten, een kwart zak diepvriesgehaktballen van IKEA, een doos met nog zeven eieren, afbakstokbroden, een kilo aardappelen, een paar plakken kaas, pepercervelaat, ingeblikte zalm en tonijn (als het nog goed is), pannenkoekenmix, divers ingeblikt fruit, aangevreten zakken pasta, rijst, quinoa, amarant (die gooien we weer weg na het koken), een zak uiensoep en anderhalf brood in de diepvries. Steun ons.
Jippie.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We hebben ook nog havermout en bedorven gebroken lijnzaad.
Tja het probleem is, dat hij onze beste programmeur is op dit moment...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:32 schreef Ewelina het volgende:
Kun je hem niet op het beoordelingsgesprek dan een negatieve beoordeling geven? Contract niet verlengen?
Ik steun jullie misschien als er meer diepvriesgroenten bijkomen en m,isschien een multivitamine. Ingeblikt fruit is suikersuikersuikersuiker want meestal op siroop.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef Duvel het volgende:
We gaan een leuk experiment doen, het heet het geen-boodschappen-experiment. Boodschappen doen is een hel. Na je werk wurm je je langs de door de overdag-tijd-zat-hebbende huisvrouwen leeggeroofde schappen. Maar nu dus niet meer. We gaan zo lang mogelijk teren op onze voorraden. En dat zijn: diverse potgroenten, een kwart zak diepvriesgehaktballen van IKEA, een doos met nog zeven eieren, afbakstokbroden, een kilo aardappelen, een paar plakken kaas, pepercervelaat, ingeblikte zalm en tonijn (als het nog goed is), pannenkoekenmix, divers ingeblikt fruit, aangevreten zakken pasta, rijst, quinoa, amarant (die gooien we weer weg na het koken), een zak uiensoep en anderhalf brood in de diepvries. Steun ons.
Ah dat moet ik ook zien.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
OMG, puberruil op ned.3. Hardcore Feyenoordergezin krijgt Joods meisje en vice versa. OMG!!!
Nee, we doen nu dit experiment. Dat experiment met boodschappen in de avonduren is even geweest.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik steun jullie misschien als er meer diepvriesgroenten bijkomen en m,isschien een multivitamine. Ingeblikt fruit is suikersuikersuikersuiker want meestal op siroop.
Of je doet een ander experiment: weekmenu's met meer vers spul en een of twee keer in de week boodschappen doen in de avonduren.
Niet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:38 schreef Duvel het volgende:
Je denkt trouwens toch niet dat we gewoon een blik fruit gaan zitten leeglepelen?
tussentijdse beoordeling? Of een keer gaan zitten en zijn workflow met hem doornemen en kijken wat er te verbeteren valt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:31 schreef progje het volgende:
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr echt.. ik word soms dood moe van een collega (en ik ben zijn Manager...)
Maar omdat meneer erg goed is in zichzelf zo belangrijk vinden zijn eigen uren in te mogen delen, zit ik nu nog 2 uur met hem te msn'en omdat hij niks snapt!!!!!!!!!!
GRRRR en ik had al vanaf 8 tot 17:45 gewerkt
Maar ik kan het wel niet doen en dan haalt meneer zijn deadline WEER niet en dan heeft alleen de klant er nadeel van..
Ik haat verantwoordelijkheden soms
Die vader heeft 't wiel ook niet uitgevonden hoor!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik bedoel er verder niks mee ofzo maar dat meisje uit Rotterdam is best dom
vaker evalueren? Zet je de afspraken op papier?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:35 schreef progje het volgende:
Tja het probleem is, dat hij onze beste programmeur is op dit moment...
En het is zo moeilijk om goede mensen te vinden en dan moeten ze ons product nog gaan begrijpen.
Maar ik heb er al zoveel gesprekken met hem over gehad en iedere keer geeft hij me ook gelijk en spreken we af er wat aan te doen en dan gaat het weer een tijdje goed... en dan gaat het weer de verkeerde kant op..
allemaal al gedaan...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
tussentijdse beoordeling? Of een keer gaan zitten en zijn workflow met hem doornemen en kijken wat er te verbeteren valt?
goeie mededeling!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil dit van de IKEA.
NYSNO [ afbeelding ] SLITBAR [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] KNUBBIG [ afbeelding ] EN DE GROTE MAAR DIE ZIE IK NIET MEER
Einde mededeling.
Neequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die vader heeft 't wiel ook niet uitgevonden hoor!
Jawel, maar dat zetten we dan in de lijstjes als "twee perziken".quote:
Mooi! Zijn die een beetje dik?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:47 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
goeie mededeling!
Ik ben vooral blij met mijn nieuwe gordijnen:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90160249
Mooi!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:47 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
goeie mededeling!
Ik ben vooral blij met mijn nieuwe gordijnen:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90160249
Ze zijn heel dik ja! En er zit een motiefje in, dat vind ik leuk!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mooi! Zijn die een beetje dik?
Welke kleur?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet nog furfen in mijn kamertje
Kan het niet zijn dat hij die vrijheid nodig heeft om tot goede resultaten te komen? Ik zou hem die vrijheid geven, maar wel binnen bepaalde kaders. Dus niet van jou verwachten dat je hem nog begeleid buiten jouw werktijden, maar wel de vrijheid om flexibel te werken. Geven en nemen dus.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:35 schreef progje het volgende:
[..]
Tja het probleem is, dat hij onze beste programmeur is op dit moment...
En het is zo moeilijk om goede mensen te vinden en dan moeten ze ons product nog gaan begrijpen.
Maar ik heb er al zoveel gesprekken met hem over gehad en iedere keer geeft hij me ook gelijk en spreken we af er wat aan te doen en dan gaat het weer een tijdje goed... en dan gaat het weer de verkeerde kant op..
nee, ze hangen nog niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heb je een eigen foto cali?
Ja en ik heb er het komende half jaar in Nederland zo'n 4 nodigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:14 schreef Tinkepink het volgende:
Oke, dan houdt het op inderdaad. En goede programmeurs zijn inderdaad moeilijk te vinden
Ja, nogal. En beroerd geslapen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:20 schreef _aurum_ het volgende:
Tink, hoe voel je je vandaag? Nog pijnlijke ledematen?
Daar ga ik helaas overheenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Zal ik er maar eens een fout daglijstje ingooien![]()
o. roggebrood met kaas
t. magnum classic
t. 3 bokkenpootjes
l. krentenbol + boterham krabsalade + boterham pindakaas
t. stuk taart
d. döner
t. calippo cola
Zo, dat was met voorsprong het slechtste lijstje van vandaag
Leem is mooi, dat ken ik wel!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
O ja ik zou nog foto's laten zien he? Ik wil nog wel een muur verven.... En ik vind die donkere bank/meubels/boxen/tafel niet zo leuk dus die zou ik nog wel wit willen maken of zo.
En ik moet nog echte stoelen!
Wel vind ik het tof dat al mijn keuken spullies zilver zijn! Alleen nog een vaatwasserO en de deur heb ik zilver gemaakt
O ja en ik wil nog ergens twee witte orchideeën op de grond in witte vaas.. Dit idee maar dan beter. [ afbeelding ]
Oja.. Ik wil het hier denk ik leem verven? Zo iets is leem, maar leem is iets warmer
[ afbeelding ]
-edit-
de rest van de foto's wil niet!!!
Nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Daar ga ik helaas overheen![]()
O: stroopwafels
L; 3x gekookt ei, sultana
D: m&m's
Wat houdt de detoxkuur nog meer in?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Omg, ik ga een detox kuur doen 2 weken maar dan mag ik geen koffie/alcohol. Alcohol, okee kan. maar koffie: neen. Bijna tentamens en zo!
die ampullen plus creme doe je dus 1 week. op dag 1 en op dag 8 wegen. en die creme smeer je daarna nóg een week, 2 keer per dagquote:
lekker warm douchen voor je je bed instaptquote:
kan je niet 1 van die begeleiders apart trekken en even duidelijk kenbaar maken waar je je zorgen over maakt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:30 schreef Sts het volgende:
BlahIk maak me een beetje zorgen om mijn project. Ik bedoel, leuk dat ik kan meekijken, maar ik wil iets dóen. Ik moet ook iets doen, anders krijg ik geen studiepunten. Mijn begeleiders wuiven het een beetje weg en dat het wel goed komt, maar ik moet gewoon een project doen wat ook echt 3 maanden aan studiepunten waard is. Het was wel pas mijn derde dag, maar ik zit me de halve dag te vervelen...
oh 2 maar! het waren 2 eieren geen 3, foutjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NietJIj hebt 3x iets gezonds gegeten (ei,ei en ei) en ik maar 2 x (roggebrood en pindakaas)
Wat heb je vandaag dan gedaan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zoooo morgen de slaapkamer!
dat is niet wat je net postte toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Foto's gemaakt? Iemand vroeg er om, chico geloof ik!
Het is denk ik een beetje de mentaliteit hierquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan je niet 1 van die begeleiders apart trekken en even duidelijk kenbaar maken waar je je zorgen over maakt?
Enneuh
maltbier bestellen als niemand kijkt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe hou je verborgen dat je ff niet drinkt?
Ooh, je doet het voor je huid! Of niet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
die ampullen plus creme doe je dus 1 week. op dag 1 en op dag 8 wegen. en die creme smeer je daarna nóg een week, 2 keer per dag
kreeg ik te horen
Gewoon zeggen dat je aan de lijn bent. Doe ik ook altijd. Altijd leuk, de reacties.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mij maakt de mening niet uit, maarr als ik op stap ben wil ik op stap zijn en geen vragen beantwoorden van 'waarom drink je niet'. 'waarom eet je geen vlees' hoor ik namelijk al vaak genoeg!!
Nee voor een testpanel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:52 schreef Sts het volgende:
[..]
Ooh, je doet het voor je huid! Of niet?
Wat voor baantje is het? Iets wat mogelijk leuk is?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zooo terug!
Betreft baantje hier: weegschaal zegt: ik neig nu weer naar proberen (1 dag per week ofzo) en als het dan blijkt te zuigen stoppen![]()
Knopen en doorhakken, meh.
Wat vervelend.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:30 schreef Sts het volgende:
BlahIk maak me een beetje zorgen om mijn project. Ik bedoel, leuk dat ik kan meekijken, maar ik wil iets dóen. Ik moet ook iets doen, anders krijg ik geen studiepunten. Mijn begeleiders wuiven het een beetje weg en dat het wel goed komt, maar ik moet gewoon een project doen wat ook echt 3 maanden aan studiepunten waard is. Het was wel pas mijn derde dag, maar ik zit me de halve dag te vervelen...
Beetje laat maar ik ben nu pas aan het bijlezen dus alsnog gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:13 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Thanks voor alle felicitaties!
maria gefeli ook!!
Mo, heb je de baan nou gekregen? *niet bijgelezen heeft
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Knoop doorgehakt! Ik ga het proberen! Als het leuk is, mooiBlijkt het ècht niet leuk te zijn of teveel energie te kosten, kan ik altijd nog stoppen neem ik aan! En dan heb ik wel iets moois erbij op mn CV. Voornemen: sowieso niet toezeggen meer te werken dan handig.
Excuses voor mijn vele gemekker en gewik en geweeg in het topique! Hier blijft het bij voor nu, echt waar!
En bedankt voor de vele meningen / adviezenIk ben het geloof ik met jullie allemaal eens
Luxe-probleem, zeg!
In dat geval, jij ook gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Knoop doorgehakt! Ik ga het proberen! Als het leuk is, mooiBlijkt het ècht niet leuk te zijn of teveel energie te kosten, kan ik altijd nog stoppen neem ik aan! En dan heb ik wel iets moois erbij op mn CV. Voornemen: sowieso niet toezeggen meer te werken dan handig.
Excuses voor mijn vele gemekker en gewik en geweeg in het topique! Hier blijft het bij voor nu, echt waar!
En bedankt voor de vele meningen / adviezenIk ben het geloof ik met jullie allemaal eens
Luxe-probleem, zeg!
Als dat zo is op de valreep nog gefeli!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:35 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft Syrena eigenljk al gepost vandaag? Volgens mij is ze jarig
Ga je nou nu wel of geen koffie drinken? Geen idee hoeveel jij drinkt maar ik lust wel een kopjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Omg, ik ga een detox kuur doen 2 weken maar dan mag ik geen koffie/alcohol. Alcohol, okee kan. maar koffie: neen. Bijna tentamens en zo!
NIETS is groter dan dat ENE woordquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ah dat moet ik ook zien.
Feyenoord
Mijn ouders doen gewoon 1x in de week op zaterdag boodschappen, die hebben sowieso een dikke voorraad in de vriezers enzo maar toch. Extra aanvullen enzo en in principe hoeven ze niet nog een keer naar de winkel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef Duvel het volgende:
Dondersquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn broertje kwam eten en ik heb hem verleid met pizza met daarop friet![]()
! En bier!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |