Ik moet altijd droge kleren aantrekken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom, als ik afwas, moet ik daarna altijd dweilen!
Ja! Herkenbaar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb ik ook. Het liefst eet ik iedere dag van de week iets anders. Heel gezond m.i.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:04 schreef Ewelina het volgende:
Aaaaargh, ik weet alweer waarom ik de eerste fase van een onderzoek zo vervelend vind. Ik voel me dan altijd zo dom.![]()
Hmm, oke, hier kan ik wel wat mee, mijn probleem is vooral het er aan beginnen en het feit dat ik niet zon zin heb in het avondeten koken. Ik ga me wel hieraan proberen te houden alleen dan geen brinta maar brood sochtends en ipv wijn enzo tussendoor op school toch milkbreak, merk dat dat bij mij toch wel werktquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Meestal was het zoiets als dit:
O: Brinta of yoghurt met een klein beetje cruesli (eigenlijk slecht, simpele muesli zonder troep is veel beter)
T: snee volkorenbrood met mager beleg, fruit
L: 2 sneetjes volkorenbrood met mager beleg
T: 2x knackebrod of een snee volkorenbrood (of 2) met cup-a-soup
D: dat wisselde
T: koffie met magere melk met een blokje chocolade of een glaasje wijn, in elk geval nog iets lekkers
Over avondeten: ik deed een tijdlang Weight Watchers, dus punten tellen voor wat je eet, en daarbij mag je bepaalde soorten groente en fruit onbeperkt eten dus at ik tussendoor veel fruit en 's avonds veel groente. Je mag dan ook voor een vast aantal punten een onbeperkte portie aardappels of pasta, en daar nam ik dan soms best veel van maar dat is nog altijd beter dan honger lijden en daardoor gaan snaaien. Dat doe ik eigenlijk nog steeds, gisteren nog twee borden stamppot op.Gewoon aardappel met groente en een scheutje melk, daar is volgens mij nog nooit iemand dik van geworden. Verder probeerde ik meestal toch wel een ons vlees/vis/vleesvervanger te eten want dat heb je gewoon nodig, maar dan wel iets magers.
Geen idee, maar kudo's dat je afwast. De eerste keer dat ik echt alleen woonde, deed ik dat pas toen alle borden en lepels op waren (sociale dwang van huisgenoten was weg). En aangezien ik een 12-persoons servies had met soep- ontbijt- en dinerborden èn een bestekcassette met 6 couverts en nog wat restbestekspullen....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom, als ik afwas, moet ik daarna altijd dweilen!
mjaah, niemand is perfectquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
[quote]Op dinsdag 5 oktober 2010 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Sowieso een heel ongeconcentreerde dag. Ook nog een persbericht met een JOEKEL van een taalfout verstuurd
Ik maak mijn aanrecht altijd droog met een trekkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik moet altijd droge kleren aantrekken.
*boks*
Ik heb vandaag 2x afgewassen omdat het sneller gaat als het nog vers isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee, maar kudo's dat je afwast. De eerste keer dat ik echt alleen woonde, deed ik dat pas toen alle borden en lepels op waren (sociale dwang van huisgenoten was weg). En aangezien ik een 12-persoons servies had met soep- ontbijt- en dinerborden èn een bestekcassette met 6 couverts en nog wat restbestekspullen....
Bedankt, nu heb ik zin in pizza én friet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn broertje kwam eten en ik heb hem verleid met pizza met daarop friet![]()
! En bier!!!!
Bright side en Louis Couperus zijn in mijn hoofd niet met elkaar te combineren. Maar als het jouw ding is, veel plezier met het verwende kreng Elinequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:55 schreef Viking84 het volgende:
Anyway. On the bright side: ik ben morgen vrij, ik heb het verzameld werk van Couperus in mijn bezit en ik ga donderdag en vrijdag lekker verven met de onderbouw.
Mannenquote:
Da's dus wel een aardappellepel en geen groentelepel.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eens met Tink! Het moet wel leuk blijven, en een patroon wat voor je hele leven kan werken.
Met een wat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik maak mijn aanrecht altijd droog met een trekkerAnders is het altijd zo soppig
Hahaha omg ik was de kraan vergeten maar ik snap niet waarom hij overstroomde?!!
en salades dan??? Je zou eventueel gewoon een koeltasje mee kunnen nemenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja! Herkenbaar.
Ik vind het ook vreselijk dat ik eigenlijk alleen brood mee kan nemen als lunch omdat er 0,0 voorzieningen zijn verder om dingen te bewaren / bereiden. Echt kak.
Ja ik kan wel mijn best doen maar dit waardeert hij meerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik zin in pizza én friet.
Dat is dus zo'n moment waarop het handig is dat de stamppot al gepland en gekookt is.
Oh, en wat ik nog wou zeggen: variëren gaat makkelijker als je eenmaal een beetje in je systeem hebt zitten wat gezonde mogelijkheden zijn, en dat heeft wat tijd nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |