lekker warm douchen voor je je bed instaptquote:
kan je niet 1 van die begeleiders apart trekken en even duidelijk kenbaar maken waar je je zorgen over maakt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:30 schreef Sts het volgende:
BlahIk maak me een beetje zorgen om mijn project. Ik bedoel, leuk dat ik kan meekijken, maar ik wil iets dóen. Ik moet ook iets doen, anders krijg ik geen studiepunten. Mijn begeleiders wuiven het een beetje weg en dat het wel goed komt, maar ik moet gewoon een project doen wat ook echt 3 maanden aan studiepunten waard is. Het was wel pas mijn derde dag, maar ik zit me de halve dag te vervelen...
oh 2 maar! het waren 2 eieren geen 3, foutjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NietJIj hebt 3x iets gezonds gegeten (ei,ei en ei) en ik maar 2 x (roggebrood en pindakaas)
Wat heb je vandaag dan gedaan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zoooo morgen de slaapkamer!
dat is niet wat je net postte toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Foto's gemaakt? Iemand vroeg er om, chico geloof ik!
Het is denk ik een beetje de mentaliteit hierquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan je niet 1 van die begeleiders apart trekken en even duidelijk kenbaar maken waar je je zorgen over maakt?
Enneuh
maltbier bestellen als niemand kijkt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe hou je verborgen dat je ff niet drinkt?
Ooh, je doet het voor je huid! Of niet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
die ampullen plus creme doe je dus 1 week. op dag 1 en op dag 8 wegen. en die creme smeer je daarna nóg een week, 2 keer per dag
kreeg ik te horen
Gewoon zeggen dat je aan de lijn bent. Doe ik ook altijd. Altijd leuk, de reacties.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mij maakt de mening niet uit, maarr als ik op stap ben wil ik op stap zijn en geen vragen beantwoorden van 'waarom drink je niet'. 'waarom eet je geen vlees' hoor ik namelijk al vaak genoeg!!
Nee voor een testpanel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:52 schreef Sts het volgende:
[..]
Ooh, je doet het voor je huid! Of niet?
Wat voor baantje is het? Iets wat mogelijk leuk is?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zooo terug!
Betreft baantje hier: weegschaal zegt: ik neig nu weer naar proberen (1 dag per week ofzo) en als het dan blijkt te zuigen stoppen![]()
Knopen en doorhakken, meh.
Wat vervelend.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:30 schreef Sts het volgende:
BlahIk maak me een beetje zorgen om mijn project. Ik bedoel, leuk dat ik kan meekijken, maar ik wil iets dóen. Ik moet ook iets doen, anders krijg ik geen studiepunten. Mijn begeleiders wuiven het een beetje weg en dat het wel goed komt, maar ik moet gewoon een project doen wat ook echt 3 maanden aan studiepunten waard is. Het was wel pas mijn derde dag, maar ik zit me de halve dag te vervelen...
Beetje laat maar ik ben nu pas aan het bijlezen dus alsnog gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:13 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Thanks voor alle felicitaties!
maria gefeli ook!!
Mo, heb je de baan nou gekregen? *niet bijgelezen heeft
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Knoop doorgehakt! Ik ga het proberen! Als het leuk is, mooiBlijkt het ècht niet leuk te zijn of teveel energie te kosten, kan ik altijd nog stoppen neem ik aan! En dan heb ik wel iets moois erbij op mn CV. Voornemen: sowieso niet toezeggen meer te werken dan handig.
Excuses voor mijn vele gemekker en gewik en geweeg in het topique! Hier blijft het bij voor nu, echt waar!
En bedankt voor de vele meningen / adviezenIk ben het geloof ik met jullie allemaal eens
Luxe-probleem, zeg!
In dat geval, jij ook gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Knoop doorgehakt! Ik ga het proberen! Als het leuk is, mooiBlijkt het ècht niet leuk te zijn of teveel energie te kosten, kan ik altijd nog stoppen neem ik aan! En dan heb ik wel iets moois erbij op mn CV. Voornemen: sowieso niet toezeggen meer te werken dan handig.
Excuses voor mijn vele gemekker en gewik en geweeg in het topique! Hier blijft het bij voor nu, echt waar!
En bedankt voor de vele meningen / adviezenIk ben het geloof ik met jullie allemaal eens
Luxe-probleem, zeg!
Als dat zo is op de valreep nog gefeli!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:35 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft Syrena eigenljk al gepost vandaag? Volgens mij is ze jarig
Ga je nou nu wel of geen koffie drinken? Geen idee hoeveel jij drinkt maar ik lust wel een kopjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Omg, ik ga een detox kuur doen 2 weken maar dan mag ik geen koffie/alcohol. Alcohol, okee kan. maar koffie: neen. Bijna tentamens en zo!
NIETS is groter dan dat ENE woordquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ah dat moet ik ook zien.
Feyenoord
Mijn ouders doen gewoon 1x in de week op zaterdag boodschappen, die hebben sowieso een dikke voorraad in de vriezers enzo maar toch. Extra aanvullen enzo en in principe hoeven ze niet nog een keer naar de winkel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef Duvel het volgende:
We gaan een leuk experiment doen, het heet het geen-boodschappen-experiment. Boodschappen doen is een hel. Na je werk wurm je je langs de door de overdag-tijd-zat-hebbende huisvrouwen leeggeroofde schappen. Maar nu dus niet meer. We gaan zo lang mogelijk teren op onze voorraden. En dat zijn: diverse potgroenten, een kwart zak diepvriesgehaktballen van IKEA, een doos met nog zeven eieren, afbakstokbroden, een kilo aardappelen, een paar plakken kaas, pepercervelaat, ingeblikte zalm en tonijn (als het nog goed is), pannenkoekenmix, divers ingeblikt fruit, aangevreten zakken pasta, rijst, quinoa, amarant (die gooien we weer weg na het koken), een zak uiensoep en anderhalf brood in de diepvries. Steun ons.
Dondersquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn broertje kwam eten en ik heb hem verleid met pizza met daarop friet![]()
! En bier!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |