lekker warm douchen voor je je bed instaptquote:
kan je niet 1 van die begeleiders apart trekken en even duidelijk kenbaar maken waar je je zorgen over maakt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:30 schreef Sts het volgende:
BlahIk maak me een beetje zorgen om mijn project. Ik bedoel, leuk dat ik kan meekijken, maar ik wil iets dóen. Ik moet ook iets doen, anders krijg ik geen studiepunten. Mijn begeleiders wuiven het een beetje weg en dat het wel goed komt, maar ik moet gewoon een project doen wat ook echt 3 maanden aan studiepunten waard is. Het was wel pas mijn derde dag, maar ik zit me de halve dag te vervelen...
oh 2 maar! het waren 2 eieren geen 3, foutjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NietJIj hebt 3x iets gezonds gegeten (ei,ei en ei) en ik maar 2 x (roggebrood en pindakaas)
Wat heb je vandaag dan gedaan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zoooo morgen de slaapkamer!
dat is niet wat je net postte toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Foto's gemaakt? Iemand vroeg er om, chico geloof ik!
Het is denk ik een beetje de mentaliteit hierquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan je niet 1 van die begeleiders apart trekken en even duidelijk kenbaar maken waar je je zorgen over maakt?
Enneuh
maltbier bestellen als niemand kijkt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe hou je verborgen dat je ff niet drinkt?
Ooh, je doet het voor je huid! Of niet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
die ampullen plus creme doe je dus 1 week. op dag 1 en op dag 8 wegen. en die creme smeer je daarna nóg een week, 2 keer per dag
kreeg ik te horen
Gewoon zeggen dat je aan de lijn bent. Doe ik ook altijd. Altijd leuk, de reacties.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mij maakt de mening niet uit, maarr als ik op stap ben wil ik op stap zijn en geen vragen beantwoorden van 'waarom drink je niet'. 'waarom eet je geen vlees' hoor ik namelijk al vaak genoeg!!
Nee voor een testpanel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:52 schreef Sts het volgende:
[..]
Ooh, je doet het voor je huid! Of niet?
Wat voor baantje is het? Iets wat mogelijk leuk is?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zooo terug!
Betreft baantje hier: weegschaal zegt: ik neig nu weer naar proberen (1 dag per week ofzo) en als het dan blijkt te zuigen stoppen![]()
Knopen en doorhakken, meh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |