Mooi!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:47 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
goeie mededeling!
Ik ben vooral blij met mijn nieuwe gordijnen:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90160249
Ze zijn heel dik ja! En er zit een motiefje in, dat vind ik leuk!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mooi! Zijn die een beetje dik?
Welke kleur?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet nog furfen in mijn kamertje
Kan het niet zijn dat hij die vrijheid nodig heeft om tot goede resultaten te komen? Ik zou hem die vrijheid geven, maar wel binnen bepaalde kaders. Dus niet van jou verwachten dat je hem nog begeleid buiten jouw werktijden, maar wel de vrijheid om flexibel te werken. Geven en nemen dus.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:35 schreef progje het volgende:
[..]
Tja het probleem is, dat hij onze beste programmeur is op dit moment...
En het is zo moeilijk om goede mensen te vinden en dan moeten ze ons product nog gaan begrijpen.
Maar ik heb er al zoveel gesprekken met hem over gehad en iedere keer geeft hij me ook gelijk en spreken we af er wat aan te doen en dan gaat het weer een tijdje goed... en dan gaat het weer de verkeerde kant op..
nee, ze hangen nog niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heb je een eigen foto cali?
Ja en ik heb er het komende half jaar in Nederland zo'n 4 nodigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:14 schreef Tinkepink het volgende:
Oke, dan houdt het op inderdaad. En goede programmeurs zijn inderdaad moeilijk te vinden
Ja, nogal. En beroerd geslapen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:20 schreef _aurum_ het volgende:
Tink, hoe voel je je vandaag? Nog pijnlijke ledematen?
Daar ga ik helaas overheenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Zal ik er maar eens een fout daglijstje ingooien![]()
o. roggebrood met kaas
t. magnum classic
t. 3 bokkenpootjes
l. krentenbol + boterham krabsalade + boterham pindakaas
t. stuk taart
d. döner
t. calippo cola
Zo, dat was met voorsprong het slechtste lijstje van vandaag
Leem is mooi, dat ken ik wel!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
O ja ik zou nog foto's laten zien he? Ik wil nog wel een muur verven.... En ik vind die donkere bank/meubels/boxen/tafel niet zo leuk dus die zou ik nog wel wit willen maken of zo.
En ik moet nog echte stoelen!
Wel vind ik het tof dat al mijn keuken spullies zilver zijn! Alleen nog een vaatwasserO en de deur heb ik zilver gemaakt
O ja en ik wil nog ergens twee witte orchideeën op de grond in witte vaas.. Dit idee maar dan beter. [ afbeelding ]
Oja.. Ik wil het hier denk ik leem verven? Zo iets is leem, maar leem is iets warmer
[ afbeelding ]
-edit-
de rest van de foto's wil niet!!!
Nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Daar ga ik helaas overheen![]()
O: stroopwafels
L; 3x gekookt ei, sultana
D: m&m's
Wat houdt de detoxkuur nog meer in?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Omg, ik ga een detox kuur doen 2 weken maar dan mag ik geen koffie/alcohol. Alcohol, okee kan. maar koffie: neen. Bijna tentamens en zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |