Ja klopt, leuk om een beetje van je kamer te zienquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Foto's gemaakt? Iemand vroeg er om, chico geloof ik!
Maar nu ben ik iig niet de laatste vanwege huiswerkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Om Chico een keertje niet de laatste te laten zijn:![]()
Jammer, maar andere keer wel dan?Ik faalde ook wat, wou morgen Zumbaën maar was vergeten te boeken (moet online), en nu zit ie al vol! Wel meteen Latin Vibes geboekt voor donderdag, doe ik iig iets
En nu ga ik apies doen! Waarbij ik het risico loop dat Chico alsnog de laatste is
De waarheid als een koei!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar nu ben ik iig niet de laatste vanwege huiswerk. Dat is al een vooruitgang.
*neemt stokje over*quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Om Chico een keertje niet de laatste te laten zijn:![]()
Jammer, maar andere keer wel dan?Ik faalde ook wat, wou morgen Zumbaën maar was vergeten te boeken (moet online), en nu zit ie al vol! Wel meteen Latin Vibes geboekt voor donderdag, doe ik iig iets
En nu ga ik apies doen! Waarbij ik het risico loop dat Chico alsnog de laatste is
Slaap lekker!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 02:09 schreef loveli het volgende:
Klinkt naar en weet zo 1 2 3 geen tips ofzoIk ga eens kijken of het mij wel lukt als ik onder het dons kruip.
volgens mij moet je eerder leren een beslissing te nemen en er achter te blijven staanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Loveli: ik PM je de beschrijving die de meneer heeft getypt wel even!
Ik vond het wel okay klinken, het is iig een veld waarin ik nog niks heb gedaan![]()
Oh en sorry dat ik er wéér over begin![]()
Het houdt me nogal bezig. Ik moet écht leren beslissingen nemen. En erachter te staan.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |