Ja klopt, leuk om een beetje van je kamer te zienquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Foto's gemaakt? Iemand vroeg er om, chico geloof ik!
Maar nu ben ik iig niet de laatste vanwege huiswerkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Om Chico een keertje niet de laatste te laten zijn:![]()
Jammer, maar andere keer wel dan?Ik faalde ook wat, wou morgen Zumbaën maar was vergeten te boeken (moet online), en nu zit ie al vol! Wel meteen Latin Vibes geboekt voor donderdag, doe ik iig iets
En nu ga ik apies doen! Waarbij ik het risico loop dat Chico alsnog de laatste is
De waarheid als een koei!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar nu ben ik iig niet de laatste vanwege huiswerk. Dat is al een vooruitgang.
*neemt stokje over*quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Om Chico een keertje niet de laatste te laten zijn:![]()
Jammer, maar andere keer wel dan?Ik faalde ook wat, wou morgen Zumbaën maar was vergeten te boeken (moet online), en nu zit ie al vol! Wel meteen Latin Vibes geboekt voor donderdag, doe ik iig iets
En nu ga ik apies doen! Waarbij ik het risico loop dat Chico alsnog de laatste is
Slaap lekker!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 02:09 schreef loveli het volgende:
Klinkt naar en weet zo 1 2 3 geen tips ofzoIk ga eens kijken of het mij wel lukt als ik onder het dons kruip.
volgens mij moet je eerder leren een beslissing te nemen en er achter te blijven staanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Loveli: ik PM je de beschrijving die de meneer heeft getypt wel even!
Ik vond het wel okay klinken, het is iig een veld waarin ik nog niks heb gedaan![]()
Oh en sorry dat ik er wéér over begin![]()
Het houdt me nogal bezig. Ik moet écht leren beslissingen nemen. En erachter te staan.
![]()
Eens met Merel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:17 schreef Merel het volgende:
Oh ik las trouwens over het niet-meer-boodschappen-doen-plan van XM en Duvel en dat vind ik — sorry dat ik het zeg — dus echt een dom idee. Als je zoals XM al niet van koken houdt (weet niet hoe Duvel daarover denkt) en nu al nauwelijks gevarieerd genoeg eet, moet je het jezelf niet nog moeilijker maken door je te beperken tot het blikvoer dat je toevallig nog in huis hebt. Dan moet je juist lekker en goed en gevarieerd eten! Is de AH-bezorgservice niet iets voor jullie? Of grote supermarkten vermijden en alles halen bij leuke kleine buurtwinkeltjes?
Geeft toch niks joh! Het lijkt me ook echt een lastige beslissing! Maar dit is toch een mooi compromisquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Knoop doorgehakt! Ik ga het proberen! Als het leuk is, mooiBlijkt het ècht niet leuk te zijn of teveel energie te kosten, kan ik altijd nog stoppen neem ik aan! En dan heb ik wel iets moois erbij op mn CV. Voornemen: sowieso niet toezeggen meer te werken dan handig.
Excuses voor mijn vele gemekker en gewik en geweeg in het topique! Hier blijft het bij voor nu, echt waar!
En bedankt voor de vele meningen / adviezenIk ben het geloof ik met jullie allemaal eens
Luxe-probleem, zeg!
Jullie humorspier is ernstig stuk.quote:
Dit zou echt een nachtmerrie van me kunnen zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:17 schreef Merel het volgende:
.. alles halen bij leuke kleine buurtwinkeltjes?
klinkt goed!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:22 schreef Perruche het volgende:
Morning!
PF, ben je nog wel heelhuids thuisgekomen?
Mo, heb je nu wel een goed onderwerp enzo voor je essay? Even doorbikkelen![]()
Vandaag ga ik shoppennu met een baan in het vooruitzicht heb ik ineen allemaal dingen nodig; een agenda, nette kleding, iets voor m'n haar (clip ofzo) thermosfles om soep/thee mee te nemen (en omdat ie gewoon mooi is!!). Ook een nette tas en moet m'n fiets laten fixen zodat ik erop naar het werk kan fietsen.
Heb er eigenlijk best wel zin in
Vragen ze expliciet om een vrouw? Dan zou ik toch wat voorzichtig zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:33 schreef LadyBlack het volgende:
Heerlijk vooruitzicht Perruche![]()
Ik ga zometeen een autobedrijf bellen, die hebben een koerierster nodig om auto-onderdelen bij garages langs te brengenBeste vriend van lief is automonteur en het leek m wel wat voor mij
ik weet t zo net nog niet, maar autorijden is tof dus ik wil het wel proberen!
Verder ben ik nog steeds snipverkouden en heb ik vannacht elk uur van de klok gezienzo naar...
Ja!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vragen ze expliciet om een vrouw? Dan zou ik toch wat voorzichtig zijn![]()
.
he? wat?quote:
bang? Waarvan? dat klinkt niet zo goedquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja!![]()
En de vorige sollicitantes waren te dom of te bang geweestik ben erg benieuwd wat ik kan verwachten.
Voor die enge botte monteurs natuurlijk!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:07 schreef Perruche het volgende:
bang? Waarvan? dat klinkt niet zo goedwanneer ga je erheen? als je gaat?
Of zequote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voor die enge botte monteurs natuurlijk!
Nou moet ik zeggen dat ik ook niet altijd zo gevat ben, dus ze zullen me vast een gansje vinden in het begin, maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend en ik weet dat het snel beter wordt
wanneer begin je? Tof zeg, het klinkt goed!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:10 schreef Perruche het volgende:
o boeiend is het allemaal niet hoor trouwens, ik ben gewoon bij dat ik na 2 jaar eindelijk weer geld op 'n bankrekening ga krijgen in plaats van dat het er allemaal afgaat![]()
En ik kan op de fiets naar het werk
En ik ga lekker burgerlijk zijn en thermosflessen meenemen
En ik heb een reden om te shoppen
En ik heb ein-de-lijk weer eens wat structuur in m'n leven![]()
Jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 02:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Chicooo kom je nog op de koffie binnenkort?
Meer sport (minstens 2x per week) en geen koek/snoep. Heb het nu ook niet meer in huis, dus zou moeten kunnen. Maar baal welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:31 schreef Perruche het volgende:
Chicoplan de campagne?
Ik heb zowaar het idee dat ik weer wat dunner ben, maar dat kan ook illusie zijn. Als ik straks elke dag een uur fiets (een merel doe) gaat het vast rapido.
Wat ik trouwens ook leuk (ik schreef 3x luek) vind aan m'n baan : volgens mij werken er leuke mensen. Geen "ballen" zeg maar, wat je bij dat soort functies toch snel hebt. Gewoon relaxed. Goh, hoe meer ik erover typ hoe meer zin ik erin krijg!
Nee hoor, ik krijg er niks voorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:36 schreef LadyBlack het volgende:
Is dat toevallig onderzoek van de PRA sigme?
Ik had daar laatst ook naar gekeken maar durf toch niet zo goed medicijnen te testen enzo
Ik ben nu tweemaal voor wat onderzoeken geweest en nu ben ik voorlopig klaar (afgezien van opnieuw piesen dan). Komende jaren jaarlijks een vragenlijst en over een jaar of 5 weer lichamelijke onderzoeken.quote:In 2006 is in Noord-Nederland (Groningen, Friesland en Drenthe) een grootschalig bevolkingsonderzoek van start gegaan: LifeLines. In dit onderzoek worden (gezonde én zieke) deelnemers uit drie generaties gedurende ten minste dertig jaar gevolgd om inzicht te krijgen in de factoren die van belang zijn bij het ontstaan en verloop van chronische ziekten.
Vaak moet je toch best lang beschikbaar zijn ook voor die onderzoeken. Omgerekend is het uurloon niet eens zo hoog, bij meer betaling is er meer risico. Sowieso wordt er amper onderzoek gedaan bij vrouwen in de vruchtbare leeftijd, kans op teratogeniciteit hè...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:54 schreef LadyBlack het volgende:
5 jaar geleden had ik het misschien wel gedaan, 4000 euro is best verleidelijken naalden vind ik sowieso niet eng...
Maar nu wil ik liever zeker zijn van mn eigen gezondheid en kinderen krijgen
En meestal zoeken ze niet rokende mannen tussen de 18 en 50 jaar of vrouwen die door de menopause of gesteriliseerd zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:54 schreef LadyBlack het volgende:
5 jaar geleden had ik het misschien wel gedaan, 4000 euro is best verleidelijken naalden vind ik sowieso niet eng...
Maar nu wil ik liever zeker zijn van mn eigen gezondheid en kinderen krijgen
Dat woord ken ik nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vaak moet je toch best lang beschikbaar zijn ook voor die onderzoeken. Omgerekend is het uurloon niet eens zo hoog, bij meer betaling is er meer risico. Sowieso wordt er amper onderzoek gedaan bij vrouwen in de vruchtbare leeftijd, kans op teratogeniciteit hè...
Laatst was er bij de faculteit psychologie hier ook een onderzoek, maar een paar vrienden en ik vielen allemaal om verschillende redenen af.... de criteria zijn ook best streng jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:06 schreef loveli het volgende:
[..]
En meestal zoeken ze niet rokende mannen tussen de 18 en 50 jaar of vrouwen die door de menopause of gesteriliseerd zijn.
Ik gok op onvruchtbaarheid.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat woord ken ik nietWat betekent het?
Maar je moet inderdaad een flinke tijd beschikbaar zijn op locatie, eerst een hele week, en dan nog elke week een dag ofzo. Maar toch, ik heb die tijd nu wel, en als het geen medicijntesten waren wilde ik het wel doen
quote:Sommige stoffen zoals ethanol (alcoholische dranken), sigarettenbestanddelen of virussen worden niet tegengehouden [door de placentabarrière] en kunnen, afhankelijk van het tijdstip in de zwangerschap, de vrucht blijvend beschadigen; dit wordt teratogeniciteit genoemd.
Had ik ook gevonden, maar leek me niet het goede antwoord want in dat geval hoeven ze alleen zwangere vrouwen uit te sluiten. Toch?quote:
Ja, dat is niet te volgen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:22 schreef LadyBlack het volgende:
Nou ik ging nog wat googlen, maar je komt dan op allerhande medische pagina's en ik vind dat echt onleesbaar Nederlands![]()
Wachten tot mw puff het uitlegt dus maar
Gaat lekker Mo!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
en toen kreeg ik nog een baanaanbod![]()
soortgelijke functie als optie 1, zelfde verhaal, in Den Bosch, maar dan voor 5 maanden..
Nou ja, je kan altijd ongepland zwanger raken tijdens of vlak na zo'n onderzoek. De stoffen zijn waarschijnlijk niet direct uit je lichaam.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Had ik ook gevonden, maar leek me niet het goede antwoord want in dat geval hoeven ze alleen zwangere vrouwen uit te sluiten. Toch?
Noop. Veiligheid enzo. Zo moet je bij gebruik van Roaccutane minstens een maand wachten voor je zwanger wordt. Medicijnen hebben een halfwaardetijd. Het kan even duren voor alles uit je systeem is. En geen enkele fabrikant van een geneesmiddel wil de claim aan z'n broek hebben dat een vrouw die zwanger werd na een test met zijn geneesmiddel, een kind met afwijkingen heeft gekregen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Had ik ook gevonden, maar leek me niet het goede antwoord want in dat geval hoeven ze alleen zwangere vrouwen uit te sluiten. Toch?
eerst maar 's zorgen dat die mensen me ook willen hebben, twijfelen tussen 2 dingen waarvan ik niet weet of ze me willen hebben ga ik niet meer doenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gaat lekker Mo!![]()
Twijfelen geblazen?
Ja, dat is precies waarom ik zei dat de wikipedia-uitleg voor teratogeniciteit waarschijnlijk niet is wat mevr. Puff bedoelt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Noop. Veiligheid enzo. Zo moet je bij gebruik van Roaccutane minstens een maand wachten voor je zwanger wordt. Medicijnen hebben een halfwaardetijd. Het kan even duren voor alles uit je systeem is. En geen enkele fabrikant van een geneesmiddel wil de claim aan z'n broek hebben dat een vrouw die zwanger werd na een test met zijn geneesmiddel, een kind met afwijkingen heeft gekregen.
Ah, dus de beschrijving in de wiki is niet volledig.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Afwijkingen bij een kind door toxische stoffen inderdaad. Sommige middelen hebben een lange tijd nodig om uit je lichaam te geraken en de effecten kunnen dan lang naijlen.
DES en ook softenon zijn duidelijke voorbeelden.
Da's ook wel logisch, omdat er voor en na de zwangerschap geen vrucht is die beschadigd kan wordenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ja, dat is precies waarom ik zei dat de wikipedia-uitleg voor teratogeniciteit waarschijnlijk niet is wat mevr. Puff bedoelt.![]()
Volgens wiki wordt de vrucht tijdens de zwangerschap beschadigd, niet daarna of daarvoor.
Ligt eraan voor wat. Dierenproeven voor make-up bijvoorbeeld, dat vind ik onnodig. Wat medicijnen e.d. betreft, ben ik ook geen tegenstander.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:52 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, dit is een van de redenen dat ik geen tegenstander ben van dierproeven.
Zo bedoel ik het ook.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ligt eraan voor wat. Dierenproeven voor make-up bijvoorbeeld, dat vind ik onnodig. Wat medicijnen e.d. betreft, ben ik ook geen tegenstander.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's ook wel logisch, omdat er voor en na de zwangerschap geen vrucht is die beschadigd kan worden
Nou, begin dit jaar was het heel erg, ik hoop niet dat er nu weer zo'n golf komtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:05 schreef loveli het volgende:
Bwuh. Het regent de laatste tijd met dat soort verhalen, lijkt het.
Ow, heb je verjaardag helemaal gemist. Alsnog gefeliquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:12 schreef Syrena het volgende:
Oh en danki voor de felicitatieswas idd gisteren jarig. Ben 's avonds met twee vriendinnen gaan uiteten (rest was ziek of kon niet) en het was echt zooooo lekker. Ik knapte bijna, heb geen toetje genomen
![]()
(voor: aardappel-knoflooksoep met reepjes parmaham en crostini's, hoofd: barramundi op een bedje van spinazie met kappertjessaus. En frietjes. Die we niet opkregen).
En morgen naar Den Haag, diplomauitreiking en dan weer uit etenBij de Paraplu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |