abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87223564
zo, gedouched, weer half aangekleed en nu zorgen dat er wat op 'papier' komt :o
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:49:03 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87223570
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ga het nu toch even voor XM opnemen: het moet natuurlijk wel realistisch bijven. Als jullie tegen mij zouden zeggen dat ik geen calvados meer mag drinken en geen ijsjes meer mag eten gooi ik mijn kont ook in de krib. Ik denk dat meer groente eten én geen koekjes te veel van het goede is voor XM.
O+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:49:50 #53
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87223606
Is ook zo Tink maar een ritme en saaie lijstjes zijn zo belangrijk.
Trouwens, kom niet aan mijn cola-berenburg...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_87223623
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mwoh, het ging. Eigenlijk vooral dat ik er even over na wilde denken en dat ik me afvroeg wie de concurrentie was. Maar toch.... :{
mjaah, ze weten nu iig dat je goed beslagen ten ijs wil komen :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_87223702
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Als je nu een handje ongezouten nootjes neemt en nog een stukje fruit dan is het best ok..
Of een boterham pindakaas en wat fruit
We hebben geen nootjes, wat zou ik dan kunnen nemen? Een appel hebben we wel. :)
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:52:36 #56
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87223743
ik weet niet of ik het hier verteld had, maar ik had laatst ook zoiets, Tink! Ik heb een aanbevelingsbrief nodig voor een sollicitatie waar ik mee bezig ben. Oude scriptiebegeleider (En tegenwoordig baas) gevraagd, gene probleem, maar ik moest hem eerst zelf opstellen. Gedaan, ge-emailed: stuur ik hem naar al m'n collega's. Nu denken die dat ik na 3 weken al opzoek ben naar wat anders (funcite begint pas over een jaar), en zien ze wat redelijk privés, hoe ik over m'n eigen kunnen denk...

Ik kon wel door de grond zakken...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:52:40 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87223747
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

O+
En nu morgen 4 opscheplepels nemen he, met kop }:|
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:53:28 #58
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_87223791
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Het is nog niet zo laat! De AH is nog open!

Niets naars aan de hand hoop ik? :*
Nee niks aan da hand, hoogstens dat ik me nu een olifantje voel :')
geen plek meer voor gezond spul. morgen maar inhalen dan :Y
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:53:33 #59
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87223793
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Is ook zo Tink maar een ritme en saaie lijstjes zijn zo belangrijk.
Trouwens, kom niet aan mijn cola-berenburg...
Waarom zijn saaie lijstjes eigenlijk belangrijk? Het zou mijn hele lol in eten verpesten :@
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:54:13 #60
277802 _Calimero_
pi_87223832
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:52 schreef AKnynke het volgende:
ik weet niet of ik het hier verteld had, maar ik had laatst ook zoiets, Tink! Ik heb een aanbevelingsbrief nodig voor een sollicitatie waar ik mee bezig ben. Oude scriptiebegeleider (En tegenwoordig baas) gevraagd, gene probleem, maar ik moest hem eerst zelf opstellen. Gedaan, ge-emailed: stuur ik hem naar al m'n collega's. Nu denken die dat ik na 3 weken al opzoek ben naar wat anders (funcite begint pas over een jaar), en zien ze wat redelijk privés, hoe ik over m'n eigen kunnen denk...

ja, dat weet ik nog! pijnlijke dingen he, zulke acties.. Van Tink ook, gelukkig stonds er niet echt iets schokkends in...
pi_87223833
wat ik heeeel vaak doe met belangrijke mailtjes. Mailtje typen en opslaan als draft.

Dan even wat anders doen en later herlezen, alles checken en als ik zeker ben dat alles ok is, op verzenden drukken :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:54:51 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87223874
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:52 schreef AKnynke het volgende:

Kan ik me goed voorstellen. Zo flapte ik er vandaag uit dat ik ook overwogen had op een vacature te solliciteren bij een concurrent :@
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:55:03 #63
277802 _Calimero_
pi_87223883
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom zijn saaie lijstjes eigenlijk belangrijk? Het zou mijn hele lol in eten verpesten :@
ik kan dat ook niet, elke dag hetzelfde eten, dan word ik echt,nou ja blugh, dat houd ik gewoon niet eens 2 dagen vol..
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:55:40 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87223913
Sowieso een heel ongeconcentreerde dag. Ook nog een persbericht met een JOEKEL van een taalfout verstuurd :@
pi_87223935
Ik typ belangrijke mails eerst in Word.. dan kan ik ze niet zomaar naar de verkeerde personen sturen, nou ja kan wel, maar de kans dat je dan overhaast iets verstuurd is kleiner. :Y
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:57:28 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87223992
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:55 schreef Swietje het volgende:
Ik typ belangrijke mails eerst in Word.. dan kan ik ze niet zomaar naar de verkeerde personen sturen, nou ja kan wel, maar de kans dat je dan overhaast iets verstuurd is kleiner. :Y
Is wel een goed idee, maar ik stuur de hele dag door belangrijke mails (is mijn werk :P ) en het zou echt te veel moeite zijn iedere mail eerst in Word te schrijven. Zeker als het alleen maar een reactie is. Typ ze net zo snel als een reply op fok.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:58:08 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87224015
quote:

[..]

Saaie lijstjes ritme :D
Nee, een basislijst is het gewoon...
Zodat je na een vreetbuiweekend weer gewoon verder kan gaan en dat je wel weet dat het wel weer goed komt :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:59:19 #68
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87224074
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:54 schreef _aurum_ het volgende:
wat ik heeeel vaak doe met belangrijke mailtjes. Mailtje typen en opslaan als draft.

Dan even wat anders doen en later herlezen, alles checken en als ik zeker ben dat alles ok is, op verzenden drukken :Y
Tsja, ik had de tekst van het mailtje wel gecheckt..maar ik dacht dat ik op antwoorden aan gedrukt had op een mailtje dat hij naar de hele groep had gestuurd. Had ik ook gedaan, maar blijkbaar als je een maitlje aan de hele server-lijst stuurt, verandert hij het antwoorden aan adres ook in de hele serverlijst.

Ach ja. Het was een goede aanbevelingsbrief, en heb hem met een paar heeeeele kleine aanpassingen teruggekregen. Nu nog de sollicitatiebrief in elkaar flansen. Dat staat eigenlijk voor nu op het programma, maar kan me niet concentreren..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_87224083
quote:

[..]

Ik vind het makkelijker om gezonde keuzes te maken als ik het van tevoren bedenk dan wanneer ik al honger heb, en als ik weinig tijd heb om te plannen wat ik ga eten val ik gewoon terug op dat basislijstje zodat ik in elk geval niet in de verleiding kom om iets ongezonders te kopen ofzo.
Overdag eet ik toch maar achter m'n bureau, dan vind ik het niet zo erg om elke dag (ongeveer) hetzelfde te eten. Zolang het avondeten maar een beetje afwisselend is. :)
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:59:47 #70
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87224098
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Saaie lijstjes ritme :D
Nee, een basislijst is het gewoon...
Zodat je na een vreetbuiweekend weer gewoon verder kan gaan en dat je wel weet dat het wel weer goed komt :')
Oh daarom :D Geen last van. Sport gewoon een uurtje extra.

Hoe gaat het eigenlijk met jou? Lukt het je al wat meer te eten zonder schuldgevoelens?
pi_87224185
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is wel een goed idee, maar ik stuur de hele dag door belangrijke mails (is mijn werk :P ) en het zou echt te veel moeite zijn iedere mail eerst in Word te schrijven. Zeker als het alleen maar een reactie is. Typ ze net zo snel als een reply op fok.
Dan eerst mail typen en dan pas e-mailadres typen? Of maak je dan nog steeds die fout? :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:02:02 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87224188
Ik kan echt niet iedere ochtend hetzelfde ontbijten, ik móet dat gewoon variëren. Kweetniet. Kan ook niet helemaal uitleggen waarom :'). Dwangneurose ofzo.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87224229
Waarom, als ik afwas, moet ik daarna altijd dweilen :')!
pi_87224274
Aaaaargh, ik weet alweer waarom ik de eerste fase van een onderzoek zo vervelend vind. Ik voel me dan altijd zo dom. |:(
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:04:35 #75
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87224287
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan echt niet iedere ochtend hetzelfde ontbijten, ik móet dat gewoon variëren. Kweetniet. Kan ook niet helemaal uitleggen waarom :'). Dwangneurose ofzo.
Heb ik ook. Het liefst eet ik iedere dag van de week iets anders. Heel gezond m.i.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')