abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO maandag 4 oktober 2010 @ 15:32:10 #1
22592 crew  Ole
pi_87171243
ff OP fixen deel 9 al :o

quote:
Beslag op rekening Yolanthe en Wesley Door Bart Mos
AMSTERDAM - Er is beslag gelegd op de bankrekening van Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen. De twee weigeren enkele tonnen euro's aan rekeningen te betalen voor hun sprookjeshuwelijk dat afgelopen juli in Italië werd voltrokken.

Dit wordt bevestigd door direct betrokkenen. Het beslag is gelegd op hun bankrekening bij ABN Amro. Naar verluidt kostte het huwelijksfeest van de voetballer en presentratrice totaal een miljoen euro.

De showbizzbruiloft werd begin deze zomer volledig verzorgd door organisatiebureau The Class Company, een bedrijf van Rosanne Kluivert en Anouk Smulders. Wesley en Jolanthe zouden onder meer weigeren te betalen voor de beveiliging tijdens het huwelijk. Hierdoor is The Class Company gedwongen deze rekeningen zelf te betalen. Dit geld wordt nu via juridische procedures op het stel verhaald. The Class Company wil niet inhoudelijk op de kwestie reageren. "Het is een juridische zaak", aldus een woordvoerster.

De heftige strijd tussen het bureau en de jong gehuwden is uitermate pijnlijk, aangezien Rosanne Kluivert samen met haar man Patrick goed bevriend is met Wesley en Yolanthe. De vier vierden afgelopen zomer nog samen vakantie op het eiland Ibiza. Deze vakantie viel ook al in het water doordat de vakantievilla door een stel inbrekers werd leeggeroofd.

Wesley en Yolanthe waren vooralsnog niet bereikbaar voor commentaar. Hun woordvoerster wilde niets kwijt over de zaak.

Catfight! ~O>
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Admin maandag 4 oktober 2010 @ 15:32:40 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87171255
Sgoe, smullen dit!
Beslag op rekening Yolanthe en Wesley *O*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:33:39 #3
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87171289
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:21 schreef Ole het volgende:

[..]

Hebben ze dan geen budget afgesproken? Of heeft Yo gezegd 'regel het maar'. Vond het organisatiebureau beveiliging nodig en vind Yo dat het goedkoper had gekund?
Ik ben wel benieuwd naar het naatje van de kous :9
  Moderator / Miss SHO maandag 4 oktober 2010 @ 15:33:53 #4
22592 crew  Ole
pi_87171297
Kun jij ff TT fixen, het is al deel 9
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 oktober 2010 @ 15:34:34 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_87171323
Lappen zullen ze.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_87171364
Gewoon betalen
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Admin maandag 4 oktober 2010 @ 15:40:53 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87171561
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:33 schreef Ole het volgende:
Kun jij ff TT fixen, het is al deel 9
Done
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

† In Memoriam † maandag 4 oktober 2010 @ 15:45:55 #8
135305 beequeen
Lost.
pi_87171753
Oh, wat smullen weer. c_/ :7
Tsja, niet iedere vriendendienst ies graties.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_87172307
Je zou toch denken dat het een peuleschil is voor Wes z'n rekening om dat te betalen.

En vrienden en zaken gaan vaak niet zo goed samen, ben benieuwd wat er hier aan de hand is :9
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:12:01 #10
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_87172707
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
Je zou toch denken dat het een peuleschil is voor Wes z'n rekening om dat te betalen.

En vrienden en zaken gaan vaak niet zo goed samen, ben benieuwd wat er hier aan de hand is :9
Misschien is het een principekwestie.

Misschien.

oO<
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_87173412
een nieuw deel alweer *O*
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:41:02 #12
279894 winka
There is no place like home..
pi_87173876
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef SeaOfLove het volgende:
een nieuw deel alweer *O*
En misschien wel het meest heftige w/
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 oktober 2010 @ 16:42:09 #13
163650 Greys
pi_87173921
Ross en Yo, ik verheug me al op de moddersmijterij :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:51:17 #14
58921 Day
You can fly!
pi_87174303
Hier moet ik bij zijn!! :Y
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:26:42 #15
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87175643
Zowww, er valt weer wat te smullen c_/
  Moderator / Miss SHO maandag 4 oktober 2010 @ 18:18:44 #16
22592 crew  Ole
pi_87177266
Zometeen bij Boulevard *O*
pi_87177508
oh kijken dus zo *O*
  Moderator / Miss SHO maandag 4 oktober 2010 @ 18:26:45 #18
22592 crew  Ole
pi_87177524
Het zal wel weer als laatste item komen :')
pi_87177942
Bitchfight! *O*
This ain't rock 'n roll. This is genocide!
pi_87177979
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:26 schreef Ole het volgende:
Het zal wel weer als laatste item komen :')
daar ben ik ook bang voor, of je zal net zien dat er iemand belt :( en heb nu al ruzie met dochter want zij wil haar series zien :')
  Moderator / Miss SHO maandag 4 oktober 2010 @ 19:23:30 #21
22592 crew  Ole
pi_87179587
3 ton :o
pi_87179666
Een beetje huwelijk voor een normaal mens kost 15.000 euro .. en da's al veel geld :o

Beetje voor lul dat er beslaglegging plaats vindt terwijl je naar de rest van de wereld doet alsof je geld zat hebt... Lekkere smet op de mooiste dag van je leven zo
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:35:20 #23
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87182863
Moeten ze niet zo groot doen Wes en Yo..Is normaal dat je je bruiloft betaalt. En niet na 3 maanden 3 ton schuldig aan je bruiloft.
pi_87182950
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Moeten ze niet zo groot doen Wes en Yo..Is normaal dat je je bruiloft betaalt. En niet na 3 maanden 3 ton schuldig aan je bruiloft.
Is het alweer 3 maanden geleden? :o Het voelt als vorige week _O-
pi_87183132
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Weet jij dan wat de afspraak is over die beveiliging?

Ik ben uiteraard veel minder rijk dan Wesley, maar 100 euro kan ik bijvoorbeeld makkelijk missen.
Maar die ga ik niet betalen aan iemand die er geen recht op heeft. Ik kan me voorstellen dat hij er net zo over denkt.
*verwijderd door Admin*
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:49:48 #26
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87183529
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:41 schreef JanJanJan het volgende:

Weet jij dan wat de afspraak is over die beveiliging?

Ik ben uiteraard veel minder rijk dan Wesley, maar 100 euro kan ik bijvoorbeeld makkelijk missen.
Maar die ga ik niet betalen aan iemand die er geen recht op heeft. Ik kan me voorstellen dat hij er net zo over denkt.
Als jij maar weet :N Jij weet er ook niks van..ik vind normaal dat je moet betalen dus.
pi_87183761
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:49 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Als jij maar weet :N Jij weet er ook niks van..ik vind normaal dat je moet betalen dus.
.

Ik zeg toch ook niet dat ik de afspraak ken.
Ik zeg alleen dat als aan mij dingen gefactureerd worden die ik niet besteld heb, dat ik dat niet betaal.
Iedereen die dat wel betaalt, mag me nu 10.000 euro overmaken.
PM me voor mijn bankrekeningnummer. ^O^
*verwijderd door Admin*
pi_87197272
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)pleet__.html?cid=rss

'Er is vijf ton meer uitgegeven dan was begroot'
Rel rond bruiloft Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder compleet

door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - De drie dagen durende sprookjesbruiloft van Wesley en Yolanthe krijgt nog een ellendig staartje. Weddingplanner The Class Company is in heftige juridische strijd gewikkeld met het management van Wesley en Yolanthe. Het gaat om een rekening van in totaal 1 miljoen
euro. Er is vijf ton meer uitgegeven dan was begroot.

Wesley en Yolanthe zitten in Milaan, maar hun zaakwaarnemers in Nederland hebben hun handen vol aan een complete oorlog die is uitgebroken rond de bruiloft van het tweetal.
Leveranciers die met hun rekeningen bij The Class Company van onder andere Rossana Kluivert en Anouk Smulders nul op het rekest vinden, willen beslag laten leggen op onder meer het huis van Anouk. The Class Company op haar beurt heeft al beslag laten leggen op de Nederlandse bankrekening van Wesley en Yolanthe. Er is vijf ton betaald, maar de andere helft staat open.
Het management van Wes en Yo zwijgt en laat de rechtbank straks spreken. „Er is inderdaad een conflict.” En ook Rosanne en Anouk houden hun mond om de simpele reden dat ze een geheimhoudingsverklaring hebben getekend. Plus dat met name Rosanne Kluivert ook heel vriendschappelijk met Wesley en Yolanthe omgaat. De echtparen gaan zelfs samen op vakantie. Afgelopen zomer nog naar Ibiza, waar het gezelschap werd beroofd.
In het showbizzcircuit is intussen echter wel duidelijk wat er precies aan de hand is. „The Class Company, en een bedrijf dat Portfoliooo heet, hebben samen the pitch voor deze bruiloft gewonnen. Ze konden alles regelen voor vijf ton. Maar door de spontane verlangens van het bruidspaar op de dagen zelf is het bedrag dat uiteindelijk moet worden betaald één miljoen geworden. Dat wil het management niet. Omdat dit bedrag het dubbele is van wat was voorgerekend”, zegt een ingewijde. „Maar het zou toch ook raar zijn geweest als er tussen de ceremonies door steeds aan het bruidspaar was gevraagd of ze akkoord gingen met de kosten van de nieuwe verlangens. Zij zijn gewoon steeds op hun wenken bediend. En iedereen die er was, kon zien dat deze bruiloft een vermogen zou kosten.”
De extra kosten zijn een optelling van allerlei posten. „Buffetten die binnen waren opgebouwd, moesten opeens buiten plaatsvinden. Op het laatste moment werd er bedacht dat er duiven moesten worden opgelaten, maar die beestjes moesten worden ingevlogen. Want ze waren nergens te vinden. Het hotel had een enorme schade aan het zwembad omdat tijdens een van de feesten 35 champagneglazen op de bodem terecht waren gekomen. Het zwembad moest de volgende ochtend worden leeggemaakt en er waren beschadigingen aan de bodem.”
Bovendien was het bruidspaar niet helemaal tevreden over de catering onder leiding van topkok Jonathan. Hij heeft zich met zijn team helemaal uit de naad gewerkt en de gasten kregen als hapje bijvoorbeeld foie gras-bitterballen voorgeschoteld. Maar lang niet alles viel in de smaak. „Ook de narekening van de cateraar is hen in het verkeerde keelgat geschoten.”
Het bedrijfje Portfoliooo dat onder andere de cateraar al heeft betaald, staat door de betalingsonwil van Wesley en Yolanthe op omvallen. „Daar zitten twee enthousiaste jonge mannen, die door het maken van een prachtige sprookjesboekwebsite het laatste zetje hebben gegeven om de bruiloft binnen te slepen. Zij hebben vooral met bevriende bedrijven gewerkt. Niet alleen voor de catering, maar ook voor het drukwerk en zo. Die vrienden zijn tot op de laatste cent betaald. Deze mannen hebben er tot op de dag van vandaag op vertrouwd dat Wes en Yo alles zouden afrekenen. Op de ochtend van vertrek zijn ze zelfs nog naar voren geroepen om hen te bedanken voor alle fantastische zorgen. Maar door dat goede vertrouwen gaan ze nu zelf failliet. De bank wil hun geldkraan dichtdraaien. De mobiele telefoons zijn al afgesloten. Ik vraag me af of Wes en Yo wel beseffen wat ze deze twee jonge ondernemers aandoen.”
pi_87197356
Pffff het wordt steeds meer....wat een dirt komt er naar boven... Ben je rijk en gelukkig, smaakt het eten niet op je bruiloft....Kan mij nu ook niet direct voorstellen dat de bijkomende kosten door extra wensen op de dag zelf 0,5 miljoen moeten zijn...
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:22:10 #30
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87197357
een half miljoen aan extra kosten voor je bruiloft :')
da's nog eens andere koek dan zijden bloemen en gastendoekjes laten verdwijnen.

wat zal jan blij zijn dat hij van die grootverbruikster af is.

maar on-topic: ik hoop voor het bedrijf dat ze in het contract hebben laten opnemen dat eventuele meerkosten gewoon bijbetaald horen te worden.

maar dan nog: een bruiloft die een miljoen kost :')
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:28:07 #31
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87197446
enne......foie gras bitterballen :r

dat alleen al

o smaken ze niet? dan prakken we ze naar binnen zoals we bij de ganzen doen :(
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:31:47 #32
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_87197507
Hier komt de ware yo wel als golddigger naar voren
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_87197516
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:22 schreef lady-wrb het volgende:

maar dan nog: een bruiloft die een miljoen kost :')
Je vindt een zaaltje bij van der Valk wel tropisch genoeg voor ze? Natuurlijk kostte die bruiloft een vermogen, dat kan ook want ze hebben geld. Good for them!

Alleen moet je wel netjes betalen. Zo gaat dat in de grote mensenwereld. Maar! Het lijkt me niet zo dat anderen jouw geld maar uit moeten gaan geven en als er 2 ton bijkomt dan lijkt het me wel dat het overlegd wordt, toch?
Rosanna geef ik ook geen cent mee dus zeker geen half miljoen! :o

Daarbij, zodra je geld hebt, staan ze met rijen voor je om een graantje mee te willen pikken. Een cateraar die naheft, ik weet niet wat de afspraken zijn maar vaak staat zoiets wel vast. Oh well, de waarheid zal wel in het midden liggen.
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:50:59 #34
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87197818
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:32 schreef Noek het volgende:

[..]

Je vindt een zaaltje bij van der Valk wel tropisch genoeg voor ze? Natuurlijk kostte die bruiloft een vermogen, dat kan ook want ze hebben geld. Good for them!

Alleen moet je wel netjes betalen. Zo gaat dat in de grote mensenwereld. Maar! Het lijkt me niet zo dat anderen jouw geld maar uit moeten gaan geven en als er 2 ton bijkomt dan lijkt het me wel dat het overlegd wordt, toch?
Rosanna geef ik ook geen cent mee dus zeker geen half miljoen! :o

Daarbij, zodra je geld hebt, staan ze met rijen voor je om een graantje mee te willen pikken. Een cateraar die naheft, ik weet niet wat de afspraken zijn maar vaak staat zoiets wel vast. Oh well, de waarheid zal wel in het midden liggen.
dat zeg ik toch niet?
ik zei alleen dat ik hoop dat het bedrijf het bij betalen van meerkosten vastgelegd heeft. als ze dan zwart op wit kunnen aantonen waar die meerkosten zitten, zal er toch echt betaald moeten worden.

en wat dat gezeur over die cateraar betreft: ik neem aan dat ze toch van tevoren geproefd hebben wat er geserveerd zou worden?

nou..... een miljoen voor een bruiloft is toch idioot veel.
welke gek heeft er nu een aantal dure bruidsjurken/outfits (die overigens ook nog niet (allemaal) betaald schijnen te zijn) en laat duiven invliegen en meer van dat soort achterlijke fratsen.
om maar niet te spreken over kapotte champagneglazen in het zwembad...
8)7
pi_87197964
Eigenlijk was alleen de eerste alinea een reactie op jou. Excuus, de rest is gewoon maar een mening zoals je die mag hebben. Olé! w/
Go hard or go home
pi_87198073
Volgende keer wat Mora-kroketten, een zaaltje in Amsterdam Zuid en een paar duiven van de Dam. Wat een pauperbende, die cateraar had toch wel moeten begrijpen dat van Dobben bitterballen nog van een te hoog niveau zijn voor dat rapalje.
pi_87198161
Och, ze zoeken het maar uit...maar ik kan mij nog herinneren dat de weddingplanner bij RTL boulevard was en een beetje over de bruiloft heeft verteld hoe mooi het niet allemaal was geregeld toen...Het geeft wel achteraf een negatief beeld nu, nog onafhankelijk ervan wie gelijk heeft. Stel je brengt je auto naar de garage, dan wil je ook niet dat het 2 keer zoveel kost als wat afgeproken was. Dat je veel geld hebt en het makkelijk kunt missen, wil niet zeggen dat iedereen het zomaar uit je tas mag trekken.
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:11:49 #38
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87198206
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:09 schreef Zana het volgende:
Och, ze zoeken het maar uit...maar ik kan mij nog herinneren dat de weddingplanner bij RTL boulevard was en een beetje over de bruiloft heeft verteld hoe mooi het niet allemaal was geregeld toen...Het geeft wel achteraf een negatief beeld nu, nog onafhankelijk ervan wie nu gelijk heeft. Stel je brengt je auto naar de garage, dan wil je ook niet dat het 2 keer zoveel kost als wat afgeproken was. Dat je veel geld hebt en het makkelijk kunt missen, wil niet zeggen dat iedereen het zomaar uit je tas mag trekken.
maar als je je auto naar de garage brengt en tussentijds belt voor: een andere cd-speler, aanpassingen en veranderingen die je niet van tevoren hebt afgesproken, moet je ook niet gek opkijken als de rekening ineens hoger uitvalt.
pi_87198246
Maar dat die duiven de dupe gaan worden. Dat is pas echt hartverscheurend.
Go hard or go home
pi_87198361
Er is beslag gelegd op de bankrekening van Yolanthe en Wesley, en dat kan natuurlijk ook niet zomaar. De organisatie van de bruiloft heeft daar dus toch de toestemming voor gekregen.
pi_87198647
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er is beslag gelegd op de bankrekening van Yolanthe en Wesley, en dat kan natuurlijk ook niet zomaar. De organisatie van de bruiloft heeft daar dus toch de toestemming voor gekregen.
Schijnt dat beslag leggen op rekeningen in Nederland nogal gammel is geregeld. Dat kan bijna iedereen zonder dat er al teveel obstakels worden opgeworpen.
pi_87198764
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:50 schreef lady-wrb het volgende:

en wat dat gezeur over die cateraar betreft: ik neem aan dat ze toch van tevoren geproefd hebben wat er geserveerd zou worden?

Dat vraag ik me trouwens af, je zou denken dat je weet wat je op je bruiloft doet/wilt/uitgeeft, maar het is uit handen gegeven om het laten organiseren en behalve de wens dat de familie in kermisblauw moest komen, alsof Yo nou wérkelijk van elk wissewasje op de hoogte is geweest. Bij een bruiloft zo groot? :D Bestaat bijna niet.
Dus ja dan komen er verrassingen (8> DIngetjes hier, rekeningetjes daar.
pi_87199820
Is de bruiloft alweer 3 maanden geleden? Waar blijft de aankondiging van de eerste zwangerschap dan?
pi_87199840
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:27 schreef Rianne84 het volgende:
Is de bruiloft alweer 3 maanden geleden? Waar blijft de aankondiging van de eerste zwangerschap dan?
:')
pi_87200358
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:28 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nou ik zat er ook al op te wachten eik _O- Wat wil je als mensen van te voren al zo hard roepen kinderen te willen, dan ga je er op wachten ;)
pi_87200487
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou ik zat er ook al op te wachten eik _O- Wat wil je als mensen van te voren al zo hard roepen kinderen te willen, dan ga je er op wachten ;)
Daarom ook die smiley, ik dacht namelijk hetzelfde. Dat geroep in de media dat er snel een kindje zal volgen, ze doet alsof ze het krijgt zoals ze alles al heeft gekregen. Erg gemeen van me, maar als dit niet zo gaat zoals zij wilt kan ik toch niet een gniffel onderdrukken eigenlijk. O-)
pi_87200717
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

Dat geroep in de media dat er snel een kindje zal volgen, ze doet alsof ze het krijgt zoals ze alles al heeft gekregen.
Gewoon ff bestellen toch? :Y
pi_87203963
Team duifjes :7
pi_87204205
ah een nieuw topic *)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:52:46 #50
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87204314
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Team duifjes :7
team ganzen
pi_87204929
*O* wat gaat KoefNoen doen met dit nieuws *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:36:43 #52
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87206108
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:08 schreef Toverheks het volgende:
*O* wat gaat KoefNoen doen met dit nieuws *O*
ik kan niet wachten *O*

wanneer begint dat?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:38:21 #53
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87206187
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:36 schreef lady-wrb het volgende:

ik kan niet wachten *O*

wanneer begint dat?
Dat komt elke zaterdag op NED 1
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:42:06 #54
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87206319
dat meen je niet?
ik kijk nooit op zaterdag :@
moet ik toch eens gaan doen dan.
en uitzendinggemist checken.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:52:23 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87206692
Ben benieuwd wat het gaat worden, beslaglegging op een rekening is in NL idd makkelijker dan een hoop mensen denken, maar aan de andere kant kan ik me ook zomaar voorstellen dat een budget van Yolanthe door Yolanthe zelf met "kleinigheidjes" 100% over budget kan gaan...

Feit blijft dat ze 3 dagen uitermate riant gefeest hebben, en dan hebben ze niet bij vd Valk gedaan, dus dat dat wat kost mag ze niet verbazen.

Blijft wel triest als je weken maanden in de media hebt lopen roepen dat je met je bruiloft wilt laten zien dat je zo lekker gewoon gebleven bent, maar het budget van een half miljoen nog met een half miljoen weet te overschrijden....

Overigens staat het bedrag niet in een vreemde verhouding tot zijn inkomen.... en ongeacht de hoogte van het bedrag vind ik wel dat je dat ook niet buiten beschouwing kunt laten.
Wes doet toch zo'n 7 miljoen per jaar?? Dan is een bruiloft van 1/7de van je jaarinkomen weinig bijzonders, de meeste mensen geven meer uit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_87207004
Nou, voor een 2e bruiloft vind ik het ondanks zijn inkomen behoorlijk riant, of was zijn 1e bruiloft ook zo over the top? Misschien hebben Yo en Wes er wel woorden om gehad en heeft Yo in tranen gezegd dat ze écht niet weet hoe dit bedrag zo hoog kan zijn, 'ik ben immers maar gewoontjes Wes schatje!', waarop Wes de rekening niet wil betalen :')
  Admin dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:08:31 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87207332
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:14 schreef Noek het volgende:
Maar dat die duiven de dupe gaan worden. Dat is pas echt hartverscheurend.
Op dierendag nog wel :'(

Admin dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:10:51 #58
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87207420
En eerlijk gezegd vind ik dit een van de kostelijkste missers van dit jaar.
Wedden dat trut Kluivert de dans ontspringt, want vriendjes en dat dat kleine bedrijfje failliet gaat.

Admin dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:11:33 #59
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87207450
Wat een ongelooflijke golddigger dat wijf _O-

Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:13:31 #60
163650 Greys
pi_87207537
Bitterballen van ganzenleverpaté.
Gevalletje 'Wansmaak van de eeuw' :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:14:39 #61
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87207584
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
Bitterballen van ganzenleverpaté.
Gevalletje 'Wansmaak van de eeuw' :')
Dus dat! En ze kan het met die hazenlip nieteens uitspreken :6

dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:15:11 #62
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87207609
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef lady-wrb het volgende:
dat meen je niet?
Jawel Lady :) echt waar..
pi_87208999
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef lady-wrb het volgende:
dat meen je niet?
[RLS SC #940] Mine! Mine! Mine! Mine!

kijk even hier, heb er 3 filmpjes gepost van joetoep :Y
pi_87209611
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:15 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Jawel Lady :) echt waar..
Ik heb ook alles gemist :o Vanavond maar eens kieken wat ik er van terug kan kijken (8>
pi_87209727
quote:
AMSTERDAM - Het Amsterdamse bedrijf Portfoliooo is kerngezond. Dat laat de cateraar die betrokken was bij het huwelijk van Wesley en Yolanthe weten. Ingewijden beweerden in De Telegraaf dat Portfoliooo op omvallen staat als gevolg van een niet betaalde rekening van drie ton door het echtpaar.

"Het was een domper, maar het is niet zo dat we hierdoor in financiële moeilijkheden zitten", laat Jair Zino, een van de directeuren, weten. "We gaan absoluut niet failliet en hebben momenteel genoeg mooie projecten lopen."

Portfoliooo is een van de bedrijfjes die namens de weddingplanners van The Class Company zijn ingehuurd voor de bruiloft van Wesley en Yolanthe. Het Amsterdamse bedrijf was onder meer verantwoordelijk voor de catering, het entertainment en het concept. "We hebben een groot gedeelte al betaald gekregen", zegt een woordvoerder van Portfoliooo.

Maandag werd duidelijk dat Wesley en Yolanthe een deel van de kosten voor hun driedaagse bruiloft in Toscane nog steeds niet hebben opgehoest. Vanwege last minute verzoeken van het bruidspaar zouden de kosten voor het huwelijksfeest bijna verdubbeld zijn tot in totaal zo'n een miljoen euro. The Class Company probeert het geld nu via een gang naar de rechter alsnog te krijgen.

Portfoliooo kijkt vol vertrouwen naar de toekomst. "De bruiloft ligt al weer ver weg, we zijn weer volop met andere dingen bezig." (Novum)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Yo-kerngezond.dhtml

Niks aan de hand dus voor Portfolioooooooooooooo
pi_87210796
Nou ja, dat is ook prima, dat een rechter zich over deze zaak buigt. :Y
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:57:09 #67
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87211520
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:05 schreef Ericr het volgende:
Volgende keer wat Mora-kroketten, een zaaltje in Amsterdam Zuid en een paar duiven van de Dam. Wat een pauperbende, die cateraar had toch wel moeten begrijpen dat van Dobben bitterballen nog van een te hoog niveau zijn voor dat rapalje.
Je zit weer bovenop het belangrijke nieuws zie ik, Eric. ^O^
Bedankt Hans.
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:08:09 #68
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_87216595
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:27 schreef Rianne84 het volgende:
Zou die eigenlijk wel komen? Want ik zag Yo laatst op een foto dicht naast George Clooney staan >:)
en dat is wel een heel vermogende aantrekkelijke man
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_87217323
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:50 schreef Toverheks het volgende:

[..]

[RLS SC #940] Mine! Mine! Mine! Mine!

kijk even hier, heb er 3 filmpjes gepost van joetoep :Y
Is dat bij die doopscene nou Jan Smit die dat Avé Maria zingt (als kind)? :D
pi_87217639
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:31 schreef lezzer het volgende:

[..]

Is dat bij die doopscene nou Jan Smit die dat Avé Maria zingt (als kind)? :D
oh dat weet ik niet eens, maar zal wel >:) ze verwijzen steeds naar Volendam, zo ook bij de supermarkt, dat ze anderhalf ons palingworst bestelt _O-
  Admin dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:04:44 #71
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87218546
Ik zit er zelfs RTL voor te kijken _O-
Zo te horen vinden ze het ook belachelijk...

Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:17:40 #72
163650 Greys
pi_87219077
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:08 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Zou die eigenlijk wel komen? Want ik zag Yo laatst op een foto dicht naast George Clooney staan >:)
en dat is wel een heel vermogende aantrekkelijke man
Ik dacht hetzelfde toen ik dat zag :')
'We gaan volgende week weer met George en zijn vriendin eten want het klikte zó goed!'.
Nou Wes, pas maar op. Deze is rijk én knap.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87219445
Misschien ambieert Yo wel een acteercarrière in het buitenland en papt ze daarom extra met George aan, voor wat contacten? :')
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:27:27 #74
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:41:29 #75
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87220128
Nee.
Bedankt Hans.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:09:04 #76
163650 Greys
pi_87221455
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien ambieert Yo wel een acteercarrière in het buitenland en papt ze daarom extra met George aan, voor wat contacten? :')
Die eh... hoe heet ze nou, zo'n sexsymbool dat altijd zo lodderig uit haar ogen kijkt met haar mond half open, donker haar... had op haar facebook gepost dat Yolanthe echt naar Hollywood moest komen! :D Megan Fox, oid?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87221600
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Die eh... hoe heet ze nou, zo'n sexsymbool dat altijd zo lodderig uit haar ogen kijkt met haar mond half open, donker haar... had op haar facebook gepost dat Yolanthe echt naar Hollywood moest komen! :D Megan Fox, oid?
Met die omschrijving kan het alleen Megan Fox zijn ja :D

Nou jolijt, spreekt Yo eigenlijk wel meer dan 3 woorden Engels? Of is het net zo geweldig als haar presentatietalent. Erg mooie woorden :Y
pi_87223844
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:27 schreef Flow3r het volgende:
is Cloony nog vrijgezel dan? *O*
Dat maakt voor Yo weinig uit denk ik :')
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 oktober 2010 @ 14:30:27 #79
22592 crew  Ole
pi_87245931
quote:
'Ook kerk verwacht geld van Wesley en Yolanthe'
Uitgegeven: 6 oktober 2010 13:22
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2010 13:22

AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder lijken hun financiële afspraken niet helemaal na te komen. Niet alleen organisatiebureau The Class Company verwacht nog geld van het glamourpaar, ook een Italiaanse kerk zou nog geld krijgen van het stel.
© ANPIn Story vertelt Andrea Prevosti, manager van het kasteel waar Yolanthe en Wesley drie dagen lang met hun gasten vertoefden tijdens hun bruiloft, dat er meerdere afspraken niet zijn nagekomen.

"Zoals bekend was de hele kerkelijke inzegening van het huwelijk door priester Don Vezio gratis. Als tegenprestatie heeft het paar de toezegging gedaan om een donatie te doen aan de kerk. Maar de Santi Giusti e Clement kerk heeft, zo vertelde de priester mij, tot nu toe niets ontvangen en dat vind ik teleurstellend. Temeer daar het een aantal keer is toegezegd."

Toch verwacht de manager dat het bekende koppel hun afspraken nog nakomt. "Vooralsnog ga ik er vanuit dat zij de kerk niet meeslepen in dit conflict."

Betalingsrel

Yolanthe en Wesley zijn momenteel middelpunt van een ordinaire betalingsrel. De twee zouden nog een groot bedrag aan The Class Company, het bedrijf dat hun bruiloft regelde, moeten betalen. Een schuldeiser zou inmiddels beslag hebben laten leggen op de bankrekening van het stel.

Het bedrijf, dat gerund wordt door Anouk Smulders en Rosanna Kluivert, weigert inhoudelijk in te gaan op de zaak. Ook Yolanthe en Wesley hebben nog geen commentaar gegeven op het nieuws.

© NU.nl
pi_87246147
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:54 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dat maakt voor Yo weinig uit denk ik :')
_O-
pi_87246240
:o
  woensdag 6 oktober 2010 @ 14:42:21 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87246411
OMG.... Wesley is zelfs katholiek geworden voor Yolanthe en de trouwerij en dan zijn ze zelfs nog te cheap om de beloofde donatie aan de kerk te doen?? Mên.... hoe triest ben je dan?!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87246558
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:42 schreef Leandra het volgende:
OMG.... Wesley is zelfs katholiek geworden voor Yolanthe en de trouwerij en dan zijn ze zelfs nog te cheap om de beloofde donatie aan de kerk te doen?? Mên.... hoe triest ben je dan?!
Ik begin al bijna te denken dat er straks helemaal geen kindje komt maar een scheiding waarbij een lachende Yolanthe er met de helft van Wesley's vermogen vandoor gaat. :') Op weg naar de volgende uiteraard.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 15:09:41 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87247469
Je zou het bijna denken.... aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat hij voor de tweede keer in gemeenschap van goederen getrouwd is, zo dom kun je toch niet zijn?!
En zo wel, dan had iemand hem toch gewoon onder curatele moeten laten stellen? :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87247559
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:09 schreef Leandra het volgende:
Je zou het bijna denken.... aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat hij voor de tweede keer in gemeenschap van goederen getrouwd is, zo dom kun je toch niet zijn?!
En zo wel, dan had iemand hem toch gewoon onder curatele moeten laten stellen? :')
Jawel. Laatst nog ergens gelezen dat mannen die meerdere malen getrouwd zijn dit bijna altijd in gemeenschap van goederen doen. En dat mannen met veel geld dat sowieso vaker doen.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 15:17:27 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87247811
Geldt dat ook voor Europese mannen of voornamelijk voor Amerikaanse mannen met geld?? Daar speelt volgens mij veel meer het "vertrouw je me niet" sentiment mee dan in Europa... terwijl het echtscheidingpercentage daar nog hoger ligt dan hier.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87247850
Nee, het zal wel échte liefde zijn, ze zien er immers zo verliefd uit.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 15:20:54 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87247958
Tsja... dat moet voor aan actrice ook geen probleem zijn, een beetje overtuigend verliefd kijken :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87248031
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef Leandra het volgende:
Tsja... dat moet voor aan actrice ook geen probleem zijn, een beetje overtuigend verliefd kijken :')
Nou ja, als verliefd zijn/overkomen een puntje was waardoor je altijd & gelukkig samen bleef en je huwelijk zeker slaagt, dan zou er geen hond meer scheiden :')
  Admin woensdag 6 oktober 2010 @ 15:23:04 #90
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87248052
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:30 schreef Ole het volgende:

[..]

OMFG

_O-
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :D
Ik zie een mooie KerstFOK!actie, help priester Don Vezio en zijn parochie de winter door, daar waar Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder verzaken.

O~)

pi_87248200
Ik begin zelfs te denken dat ze het geld misschien wel niet hebben...
pi_87248344
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:30 schreef Ole het volgende:

[..]

Bestaat er nog een kansje dat die mensen in Italië een verhaal opkloppen of iets verzinnen om te verkopen aan de pers? Ik vind het zo sneu voor die kerk _O-
pi_87248363
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef lezzer het volgende:
Kan ik me niet voorstellen.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 15:34:04 #94
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_87248472
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef lezzer het volgende:
Bedoel je dan écht niet hebben of à la Oom Dagobert niet hebben?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Admin woensdag 6 oktober 2010 @ 15:37:40 #95
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87248611
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:31 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik neem niet aan dat dat geld zo vrij beschikbaar is hoor.

pi_87248698
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je zou toch zeggen dat ze hun financien ook door mensen laten regelen die er wel zicht op hebben wat ze kunnen besteden.
  Admin woensdag 6 oktober 2010 @ 15:41:00 #97
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87248745
Een fucking bruiloft van een miljoen,
een mislukte tattoo
paupergedrag in een hotel met beschadiging van het zwembad
niet weten hoe ganzenlever gemaakt wordt en dat als bitterbal op je feestje hebben.
Om het nog maar even niet te hebben over het gouden broekje van Wes en het leed dat de bevolking van Volendam is aangedaan door Yo
schreeuwt het woord PAUPER je wel héél groot toe.
In neon, met van die blingblingletters.

woensdag 6 oktober 2010 @ 15:41:16 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87248752
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, okay, maar hoelang duurt een overschrijving van een spaarrekening naar de lopende rekening nou helemaal??

Ik las elders dat Wesley 2 ton per week verdient.... ongeacht of het bruto of netto is lijkt me dat je dan toch ergens wel wat beschikbaar hebt voor een (geplande) trouwerij toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Admin woensdag 6 oktober 2010 @ 15:41:35 #99
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87248768
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je zou toch zeggen dat ze hun financien ook door mensen laten regelen die er wel zicht op hebben wat ze kunnen besteden.
Ze kunnen d'r bruiloft nieteens fatsoenlijk laten regelen _O-

pi_87248850
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, okay, maar hoelang duurt een overschrijving van een spaarrekening naar de lopende rekening nou helemaal??

Ik las elders dat Wesley 2 ton per week verdient.... ongeacht of het bruto of netto is lijkt me dat je dan toch ergens wel wat beschikbaar hebt voor een (geplande) trouwerij toch?
Inderdaad.
Hij verdient schandalig veel en ik kan me niet voorstellen dat ie dit niet kan betalen. Of ineens niet aan z'n vermogen mag komen hiervoor.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 15:43:52 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87248854
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze kunnen d'r bruiloft nieteens fatsoenlijk laten regelen _O-
En zo'n fiscalist kost ook ieder maand weer een vermogen grijpstuiver.... maar wellicht zag Yolanthe daar een manier om maandelijks een "fors bedrag" te besparen :') :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87249652
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:43 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Inderdaad.
Hij verdient schandalig veel en ik kan me niet voorstellen dat ie dit niet kan betalen. Of ineens niet aan z'n vermogen mag komen hiervoor.
En zelfs dan nóg, die bruiloft is 3 maanden geleden. Hij moet geweten hebben dat hij rekeningen zou moeten betalen _O-

Ik vraag me af waar die 2 nou tijdens de lunch over praten. 'Wes, schatje van me, ik heb zo lekker geshopt vandaag', 'heb je ook toevallig de kerk nog betaald?' 'oepsie nee, hihi, ik heb alles opgemaakt. Maar volgende week doe ik het zéker!' :')
pi_87251421
Nou, de reden dat ik dat denk, is dat ik niet begrijp dat je dan niet als een sodemieter die rekeningen betaalt ipv het op zo'n schandaal aan te laten komen.Nou, de reden dat ik dat denk, is dat ik niet begrijp dat je dan niet als een sodemieter die rekeningen betaalt ipv het op zo'n schandaal aan te laten komen.

Ik vind het gewoon onnozel van Wes en Yo dat ze er blijkbaar een houding op na gehouden hebben van "kan niet schelen wat het kost, doet het maar".
pi_87252298
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 16:50 schreef lezzer het volgende:
Nou, de reden dat ik dat denk, is dat ik niet begrijp dat je dan niet als een sodemieter die rekeningen betaalt ipv het op zo'n schandaal aan te laten komen.Nou, de reden dat ik dat denk, is dat ik niet begrijp dat je dan niet als een sodemieter die rekeningen betaalt ipv het op zo'n schandaal aan te laten komen.

Ik vind het gewoon onnozel van Wes en Yo dat ze er blijkbaar een houding op na gehouden hebben van "kan niet schelen wat het kost, doet het maar".
Ik snap dat dus ook niet, zeker niet na haar "ALLES IS WEGGG" dingetje :')

Ik zit ook echt te wachten op een verklaring van hun management waarin bevestigd wordt dat het niet waar is, het kán toch gewoon niet? :D
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2010 @ 17:21:06 #105
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87252722
waarom zou het niet kunnen?
juist na het gedoe met gerda geloof ik nu zo ongeveer alles wat ze over het stel zeggen.
pi_87252851
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 17:21 schreef lady-wrb het volgende:
waarom zou het niet kunnen?
juist na het gedoe met gerda geloof ik nu zo ongeveer alles wat ze over het stel zeggen.
Nou het is meer dat ik het genant vind, het kan van mij alle kanten uit ;)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 17:31:26 #107
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87253126
  Admin woensdag 6 oktober 2010 @ 17:36:45 #108
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87253331

[/img]

Mooi!

woensdag 6 oktober 2010 @ 17:50:54 #109
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_87253812
Hahaha :D wat een belachelijk stel is het ook _O-
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:10:03 #110
279894 winka
pi_87254423
Vanavond in Shownieuws hún verhaal. Ik ben benieuwd :)

quote:
van onze redactie
AMSTERDAM - Wesley en Yolanthe Sneijder verbreken hun stilzwijgen na de rel rond hun miljoenenbruiloft. "Het gaat echt om een enorm bedrag. Het gaat over tonnen en kan nog jaren duren voordat het is opgelost", laat hun manager weten.

Het beroemde showbizzpaar, dat in de clinch ligt met de organisator van hun peperdure bruiloft, zal bij monde van manager Arlette Lerby vanavond een verklaring geven in Shownieuws. Evert Santegoeds heeft dan een exclusief interview met haar.

Vanavond komt dus eindelijk hun verhaal naar buiten over de rel, die inmiddels ook de Italiaanse media volop bezighoudt.

pi_87254436
quote:
Wesley en Yolanthe Sneijder slaan terug
AMSTERDAM - Wesley en Yolanthe Sneijder verbreken hun stilzwijgen na de rel rond hun miljoenenbruiloft. "Het gaat echt om een enorm bedrag. Het gaat over tonnen en kan nog jaren duren voordat het is opgelost", laat hun manager weten.

Het beroemde showbizzpaar, dat in de clinch ligt met de organisator van hun peperdure bruiloft, zal bij monde van manager Arlette Lerby vanavond een verklaring geven in Shownieuws. Evert Santegoeds heeft dan een exclusief interview met haar.

Vanavond komt dus eindelijk hun verhaal naar buiten over de rel, die inmiddels ook de Italiaanse media volop bezighoudt.
bron
pi_87254536
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:10 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
:o Oooooh. Smul, smul, smul. :9

Maar waarom jaren duren? Weten ze nu al dat ze na de uitspraak van de rechter nog door gaan procederen?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:18:04 #113
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87254753
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:10 schreef Mylene het volgende:

bron
Wat ben jij rap met bronnen hier neer zetten..Je bent me voor *)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:18:36 #114
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:19:34 #115
279894 winka
pi_87254807
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:18 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Wat ben jij rap met bronnen hier neer zetten..Je bent me voor *)
Ik was nog eerder O-)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:20:43 #116
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87254847
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:19 schreef winka het volgende:

Ik was nog eerder O-)
Ja zag ik later dat jij eerder was :) Maakt ook niks uit..
pi_87254865
Hoe laat?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:25:20 #118
279894 winka
pi_87255006
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:20 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja zag ik later dat jij eerder was :) Maakt ook niks uit..
Inderdaad ;)

Oh Shownieuws begint om 19.20 en ik gok dat dit item in de laatste 5 minuten van het programma komt :P
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2010 @ 18:26:22 #119
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87255044
ik vrees dat we idd dat hele butprogramma uit moeten zitten en dan weten we nog niks meer.
pi_87255060
Sorry Winka, ik had het eerst even moeten checken.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:28:58 #121
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:34:13 #122
279894 winka
pi_87255335
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:26 schreef Mylene het volgende:
Sorry Winka, ik had het eerst even moeten checken.
Joh, maakt niet uit hoor zei het ook meer voor de gein :)
ik ben trouwens benieuwd wat ze nu voor een gevoel aan hun trouwdag over hebben. Best wel veel gezeik geweest achteraf (terecht of onterecht) 8-)

Maar die ganzeleverkroketten :{w
pi_87255533
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik vrees dat we idd dat hele butprogramma uit moeten zitten en dan weten we nog niks meer.
Ik lees dus hier wel wat er gezegd is, want geheid dat jullie het allemaal uit gaan zitten :P
pi_87255801
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:26 schreef lady-wrb het volgende:
Ik vrees dat ze met een lulverhaal komen waardoor er niks aan het handje lijkt, of waar het iig allemaal aan de tegenpartij ligt :')
pi_87256005
crisis zit ik straks voor de 2de keer deze week naar die roddelshit te kijken :(
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:57:13 #126
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2010 @ 19:05:19 #127
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_87256556
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:10 schreef winka het volgende:
Vanavond in Shownieuws hún verhaal. Ik ben benieuwd :)
[quote]
van onze redactie
Dus tegen de tijd dat ze uit elkaar zijn loopt dat gedoe over hun bruiloft nog steeds :+
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 oktober 2010 @ 19:10:46 #128
163650 Greys
pi_87256737
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vrees dat ze met een lulverhaal komen waardoor er niks aan het handje lijkt, of waar het iig allemaal aan de tegenpartij ligt :')
Hun manager zegt dat het 'nog jaren gaat duren'.
Benieuwd hoe ze daar zelf een 'nothing to see here, move along' van gaan breien.
Maar wacht, dat was dezelfde manager die volgens hen had bepaald dat ze Koefnoen moesten aanklagen he? Ik dacht altijd dat een manager er was om je carrière goed te doen _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2010 @ 19:12:48 #129
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87256824
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Hun manager zegt dat het 'nog jaren gaat duren'.
Benieuwd hoe ze daar zelf een 'nothing to see here, move along' van gaan breien.
Maar wacht, dat was dezelfde manager die volgens hen had bepaald dat ze Koefnoen moesten aanklagen he? Ik dacht altijd dat een manager er was om je carrière goed te doen _O-
ach ze blijven in ieder geval in het nieuws
en misschien zegt de manager: negatieve aandacht is ook aandacht!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:14:12 #130
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87256877
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 17:36 schreef yvonne het volgende:

Mooi!
Thanxxx ;)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:14:54 #131
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87256907
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:05 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Dus tegen de tijd dat ze uit elkaar zijn loopt dat gedoe over hun bruiloft nog steeds :+
Het wordt verrekend bij hun scheiding :+
pi_87256956
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Hun manager zegt dat het 'nog jaren gaat duren'.Benieuwd hoe ze daar zelf een 'nothing to see here, move along' van gaan breien.
Straks is de scheiding nog eerder betaald dan de bruiloft 8)7
pi_87257069
"De ruzie tussen de Snejders en de Kluiverts"?
Dus, er is ruzie?

Ja, ik zit toch naar die tokkiezender te kijken :@
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 oktober 2010 @ 19:21:57 #134
163650 Greys
pi_87257166
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:19 schreef lezzer het volgende:
"De ruzie tussen de Snejders en de Kluiverts"?
Dus, er is ruzie?

Ja, ik zit toch naar die tokkiezender te kijken :@
De rode bankrekening van Ross zal wel vloeken bij haar groene thee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87257278
La Paay moet eerst...
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2010 @ 19:29:19 #136
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87257454
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:21 schreef Greys het volgende:

[..]

De rode bankrekening van Ross zal wel vloeken bij haar groene thee.
dan gaat ze maar over op rooibos c_/
pi_87257481
Het wordt op z'n SBS gehyped. :D
pi_87257864
Ik snap ook nog steeds niet dat Wesley een pak aan had waarin hij zo ging zweten...
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:48:55 #139
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_87258223
van een soort Wibra, maar dan een voor kampers die ineens geld hebben.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:10:04 #140
279894 winka
pi_87259088
En het gaat maar door :')
quote:
Ook zoon Patty Harpenau gedupeerd door Wesley en Yolanthe
Patty Harpenau is niet te spreken over voor de wijze waarop Wesley en Yolanthe omgaan met de financiele afwikkeling van hun bruiloft.
Eén van de gedupeerden is Dotan Harpenau, de zoon van de 51-jarige schrijfster. Dotan runt samen met zakenpartner Jair Zino het evenementenbureau Portfoliooo in Amsterdam. Het bureau dreigde aardig wat inkomsten mis te lopen omdat Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen weigerden een deel van hun rekening te betalen. Er was zelfs even sprake van een faillissement. "Het was een domper, maar het is niet zo dat we hierdoor in financiële moeilijkheden zitten", laat Jair Zino, een van de directeuren, weten. "We gaan absoluut niet failliet en hebben momenteel genoeg mooie projecten lopen."

Lucht
Portfoliooo is een van de bureaus die namens de weddingplanners van The Class Company zijn ingehuurd voor de bruiloft van Wesley en Yolanthe. The Class Company, het bedrijf van Anouk Smulders en Rossana Lima dat afgelopen zomer het huwelijk van Wesley en Yolanthe organiseerde, komt het bureau financieel tegemoet.

Armlastig
Jair Zino runt het relatief jonge bedrijf samen met zakelijk partner Dotan Harpenau, zoon van schrijfster Patty Harpenau."'Ik heb gezien hoe hard deze jongens hebben gewerkt en ik heb me verbaasd over de mentaliteit van Wesley en Yolanthe', vertelt Patty aan RTL Boulevard. "Zo wil je toch niet in de pers? Als je nou armlastig bent dan snap ik het, maar als je ruim in je budget zit – zoals Wesley en Yolanthe – en je huurt een compleet Italiaans dorp af met alles erop en eraan en je gasten flikkeren champagneglazen in het zwembad, dan laat je toch een ander niet met de rekening zitten, lijkt mij?", aldus een verbaasde Patty.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:10:40 #141
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_87259114
Dat interview op SBS klonk als een schuldbekentenis. Die mevrouw Lerby gaf aan dat er steeds toestemming gevraagd werd door het organisatiebureau om bepaalde dingen toe te voegen aan de bruiloft en dat zij daar steeds 'ja' op zeiden. Het lijkt me logisch dat als je toestemming geeft dat je dan ook betaald. Voor niets gaat de zon op.
pi_87261644
Ik heb alles gemist, jongens ik heb een samenvatting nodig :D
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2010 @ 21:02:26 #143
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87261724
is het niet terug te kijken bij sbs6gemist oid?
pi_87261802
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:02 schreef lady-wrb het volgende:
is het niet terug te kijken bij sbs6gemist oid?
Oh zo ff kieken :9
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:06:02 #145
279894 winka
pi_87261934
Hier is hét interview waar iedereen het morgen bij de koffie-automaat over heeft, terug te kijken :)
http://www.shownieuws.tv/video/wesley-en-yolanthe-slaan-terug/
pi_87262087
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef winka het volgende:
Hier is hét interview waar iedereen het morgen bij de koffie-automaat over heeft, terug te kijken :)
http://www.shownieuws.tv/video/wesley-en-yolanthe-slaan-terug/
Ah, zoals ik al dacht; hun valt niks te verwijten _O-

"Geprobeerd intiem te houden", whut?
Als je gaat zwaaien naar elke camera, dan hou je het niet intiem prinsesje Yo :')
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:10:43 #147
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87262134
Mijn geluidskaart doet het niet ;(
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_87262224
Gretta zal ook wel in d'r vuistje lachen.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:13:14 #149
279894 winka
pi_87262264
Op de één of andere manier vond ik dat gedoe met die duiven walgelijk.. De manier waarop in het mandje wordt gegraaid, zo verwend :r
pi_87262319
Ik heb het filmpje alweer afgezet, ik heb echt geen zin in weer het hele bruiloftfragment van A tot Z _O-

Is er nog iets over de kerk gezegd?
pi_87262370
Ik verbaast me eigenlijk altijd weer over dat grote hoofd van Yo en dat kleine koppie van Wes.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:21:09 #152
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87262675
In de voorbereidingen voor het huwelijk zijn o.a. dus veel extra dingen voorgesteld aan Yolanthe (die in Zuid-Afrika zat voor het WK) waar zij geregeld 'ja' op zei. In de veronderstelling dat het bij het afgesproken totaalbedrag zou zitten. Niet dus.

Bruidsjurk was een kado van Mary Borsato, nu ligt er een rekening voor de jurk bij Lerby.

:?

Dat is natuurlijk het verraderlijke als je een weddingplanner hebt die ook een hele goede vriendin is. Dan moet je wel zakelijk blijven anders krijg je dit soort misverstanden.
pi_87262685
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:31 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ach mensen gaan beleggen en lenen dan nog meer en als dat dan mis mocht gaan dan heb je niks behalve schulden, Nicolas Cage is ook zo iemand.

En dan is Yo ipv steenrijk opeens iemand met een flinke schuldenlast :D :9
pi_87262803
quote:
Wesley en Yolanthe: 'Kluivert en Smulders verantwoordelijk'

AMSTERDAM - Wesley en Yolanthe Sneijder hebben via hun manager hard uitgehaald naar weddingplanners Rossana Kluivert en Anouk Smulders. "Die extra kosten zijn hun verantwoordelijkheid."

Manager Arlette Lerby in Shownieuws: "Ik weet dat Wesley het afgesproken bedrag heeft overgemaakt. Er was een budget afgesproken en dat zijn ze overeengekomen. Ik doe geen uitspraken over het bedrag. Als je met extra kosten aankomt die niet zijn afgesproken en geen toestemming vraagt, gaat dat erg ver."
Ze vervolgt: "Waar is het misgegaan? In de communicatie. Ik zou wekelijks op de hoogte worden gehouden van facturen en heb niets gezien. Ik heb dat steeds gevraagd en ik kreeg nul op rekest. Er is nooit expliciet afgesproken dat extra wensen geld zouden kosten bovenop het afgesproken bedrag. Het vuurwerk en de duiven zaten in de voorspiegeling voorafgaand aan het huwelijk. Ik kreeg een maand later de eindfactuur: Die liegt er niet om."
Arlette besluit: "Yolanthe en Wesley hebben de Class Company zelfs nog een schappelijk aanbod gedaan. Dat hebben ze geweigerd en vervolgens een advocaat in de hand genomen. Dit gaat nog jaren duren."
Bron; Telegraaf

Ik kan niet wachten op een reactie van Ros *O*
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 oktober 2010 @ 21:23:44 #155
163650 Greys
pi_87262817
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:21 schreef Boca_Raton het volgende:
In de voorbereidingen voor het huwelijk zijn o.a. dus veel extra dingen voorgesteld aan Yolanthe (die in Zuid-Afrika zat voor het WK) waar zij geregeld 'ja' op zei. In de veronderstelling dat het bij het afgesproken totaalbedrag zou zitten. Niet dus.

Bruidsjurk was een kado van Mary Borsato, nu ligt er een rekening voor de jurk bij Lerby.

:?

Dat is natuurlijk het verraderlijke als je een weddingplanner hebt die ook een hele goede vriendin is. Dan moet je wel zakelijk blijven anders krijg je dit soort misverstanden.
Yo had zes verschillende jurken toch, voor die drie dagen?
Misschien had ze er eentje kado gekregen maar dacht ze bij elk aanbod daarna van een jurk dat ze ze allemaal gratis kreeg? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:24:49 #156
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87262865
Nou ja, nu weet Yolanthe ook eens hoe het voelt als iemand je achternazit om je geld.
pi_87262986
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou ja, nu weet Yolanthe ook eens hoe het voelt als iemand je achternazit om je geld.
_O-
pi_87263058
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:15 schreef Mylene het volgende:
Ik verbaast me eigenlijk altijd weer over dat grote hoofd van Yo en dat kleine koppie van Wes.
:D !
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:31:06 #159
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87263155
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Yo had zes verschillende jurken toch, voor die drie dagen?
Misschien had ze er eentje kado gekregen maar dacht ze bij elk aanbod daarna van een jurk dat ze ze allemaal gratis kreeg? :')
Oh, dat wist ik niet van die 6 jurken.

Maar ja, het gaat erom wat er op papier is afgesproken. Dus voor welk bedrag zijn welke dingen toegezegd. En als de weddingplanner dan later met extra dingen aan komt zetten dan moet het wel duidelijk zijn of dat inclusief is, of exclusief. En iets zegt me dat Yolanthe weinig interesse heeft in de hoogte van de uitgaven ;) Lerby zei ook dat hij alles heeft betaald. Wesley dus.
pi_87263376
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet van die 6 jurken.

Maar ja, het gaat erom wat er op papier is afgesproken. Dus voor welk bedrag zijn welke dingen toegezegd. En als de weddingplanner dan later met extra dingen aan komt zetten dan moet het wel duidelijk zijn of dat inclusief is, of exclusief. En iets zegt me dat Yolanthe weinig interesse heeft in de hoogte van de uitgaven ;) Lerby zei ook dat hij alles heeft betaald. Wesley dus.
Of Yo heeft toestemming gegeven, blij als ze was. Maar nu ze ziet wat ze uitgegeven heeft, blijven ontkennen :Y
pi_87266132
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:35 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Of Yo heeft toestemming gegeven, blij als ze was. Maar nu ze ziet wat ze uitgegeven heeft, blijven ontkennen :Y
Dat dus.. Voor zover ik weet zijn ook mondelinge afspraken bindend :P
pi_87266449
Wat heeft die Arlette Lerby een doodse blik in d'r ogen zeg :{

Verder nog een keer smakelijk gelachen om het trouwpak van Wesley..Zoveel geld hebben en dan zo'n wanstaltig pak kopen _O-
And so the lion fell in love with the lamb
pi_87266918
In Duckstad speelt iets soortgelijks. Duckstadkrant twitterde gisteren:

quote:
Beslaglegging op rekening van Jolanda Kabaal van Glasscherven. Reactie Gerda Spit: "Alles was zeker weer weg?"
_O-
Don't you love her madly?
pi_87267689
:D
pi_87267734
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:47 schreef Lovechild het volgende:
In Duckstad speelt iets soortgelijks. Duckstadkrant twitterde gisteren:
[..]

_O-
Geweldig _O-
pi_87268068
quote:
Kluivert en Smulders verbijsterd om leugens

van onze redactie
AMSTERDAM - Rossana Kluivert en Anouk Smulders hebben de 'leugens' van de manager van Yolanthe en Wesley Sneijder met verbijstering aangehoord.

"We hebben met verbazing, woede, teleurstelling en verdriet zitten kijken naar Arlette Lerby die heeft zitten liegen over de gang van zaken", zo laat het stel via hun compagnon Irene de Kom-Avogadri weten.
Het drietal is samen verantwoordelijk voor de Class Company, het bedrijf dat de bruiloft van Wesley en Yolanthe organiseerde en zegt nog geld van het stel te krijgen.
Manager Arlette Lerby gaf bij Shownieuws namens Wesley en Yolanthe een verklaring af en zegt dat het hele budget van tevoren was afgesproken. Waarom zij zich dan beklaagt over het feit dat ze niet wekelijks over facturen op de hoogte is gehouden, is onduidelijk.
Bron; Telegraaf :P

Yo heeft Ros natuurlijk niet meer nodig, nu ze best friends met George Clooney is >:)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 23:30:04 #167
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87268592
Gaan Kluivert en Sneijder binnenkort ook weer op vakantie met elkaar? :')
Bedankt Hans.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 oktober 2010 @ 23:31:11 #168
163650 Greys
pi_87268635
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:16 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Bron; Telegraaf :P

Yo heeft Ros natuurlijk niet meer nodig, nu ze best friends met George Clooney is >:)
En vergeet Megan Fox niet, haar new best Hollywood friend! :')

Ik zou me werkelijk kapot schamen als ik haar/hen was, zéker als het ook nog eens je 'vrienden' zijn die je nu met de ellende opzadelt en gewoon naar hun geld laat fluiten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87269169
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:31 schreef Greys het volgende:

[..]

En vergeet Megan Fox niet, haar new best Hollywood friend! :')

Ik zou me werkelijk kapot schamen als ik haar/hen was, zéker als het ook nog eens je 'vrienden' zijn die je nu met de ellende opzadelt en gewoon naar hun geld laat fluiten.
Yo schaamt zich niet zo snel, ook niet toen "alles weg" was. :D
Ze vinden zichzelf nogal geweldig, en denken dat ze alles kunnen maken.
Maar die Arlette Lerby is ook een vreemd mens, ze denkt totaal niet aan het imago van die 2 kleuters |:(
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 oktober 2010 @ 23:51:17 #170
163650 Greys
pi_87269276
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:47 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Yo schaamt zich niet zo snel, ook niet toen "alles weg" was. :D
Ze vinden zichzelf nogal geweldig, en denken dat ze alles kunnen maken.
Maar die Arlette Lerby is ook een vreemd mens, ze denkt totaal niet aan het imago van die 2 kleuters |:(
Daar zat ik me net ook over te verbazen (had het eerder vanavond niet gezien).
Glimlachend zeggen dat Yo en Wes zo 'leuk mee grappen' met Koefnoen, maar ze wel aanklagen. Uhuh, daar maak je vrienden mee.

En er zijn nou eenmaal posten die je van te voren als weddingplanner niet kunt voorzien. Als ze met zijn allen met glazen champagne een zwembad in springen tijdens die drie dagen daar en die boel moet glasvrij en schoongemaakt worden, dan krijg je daar de rekening van gepresenteerd ja.
Ik neem aan dat je als weddingplanner niet een stelpost in je offerte hoeft op te nemen voor gesneuvelde en gesloopte zaken, om eens wat te noemen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin donderdag 7 oktober 2010 @ 00:26:41 #171
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87270325
Arlette Lerby? Vrouw van Soren Lerby, ook al uit de voetbalwereld :')
Wat een 'slimme'vrouwen allemaal ;')

_O-

Admin donderdag 7 oktober 2010 @ 00:48:47 #172
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87270829
Arlette Lerby gaat al langer mee dan vandaag zo te zien:
http://www.fotoleovogelza(...)%20Jessey%20Sneijder

Waarom heb ik nou het idee dat noch Wesley noch Yo echt slim zijn, en ze gewoon zakelijk voortdurend genaaid worden.
Die bruiloft is natuurlijk een schitterend melkkoetje geweest voor alle patjepeeërs waar ze zich mee omringen...

pi_87272710
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:13 schreef winka het volgende:
Op de één of andere manier vond ik dat gedoe met die duiven walgelijk.. De manier waarop in het mandje wordt gegraaid, zo verwend :r
Zo van "zo effe een paar duiven" "check" :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 08:37:35 #174
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87273453
De pastoor heeft tot op heden nog geen donatie ontvangen, zoals was toegezegd. De hele dienst daar is gratis geweest.

Hoe dan ook, een donatie voor de kerk waar je huwelijksinzegening heeft plaatsgevonden daar ga je toch zelf over? Of zat dat in het all inclusive bedrag? :?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 oktober 2010 @ 08:40:24 #175
163650 Greys
pi_87273495
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:37 schreef Boca_Raton het volgende:
De pastoor heeft tot op heden nog geen donatie ontvangen, zoals was toegezegd. De hele dienst daar is gratis geweest.

Hoe dan ook, een donatie voor de kerk waar je huwelijksinzegening heeft plaatsgevonden daar ga je toch zelf over? Of zat dat in het all inclusive bedrag? :?
"Wesje... Wessepes... dat zou jóuw moeder toch regelen?"
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:42:13 #176
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87276615
'Yolanthe en Wesley hebben huwelijksrekening netjes betaald'
Uitgegeven: 6 oktober 2010 20:16
Laatst gewijzigd: 7 oktober 2010 00:25
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder hebben de rekeningen van hun huwelijk netjes betaald. Dat zei hun woordvoerster Arlette Lerby in Shownieuws.
© AFP

Volgens verschillende bronnen zou het tweetal hun driedaags durende huwelijk niet hebben afbetaald. Volgens de woordvoerster van het pasgetrouwde stel is dat 'onzin'.

Het organisatiebureau The Class Company, dat in opdracht van Yolanthe en Wesley als weddingplanner heeft opgetreden, zou zich niet aan de afspraken hebben gehouden.

Weddingplanner

"Ik doe geen uitspraken wat het huwelijk heeft gekost. Het gaat in ieder geval om een groot bedrag en je mag verwachten dat een weddingplanner daarvoor doet wat van hen gevraagd wordt", meldde Lerby woensdagavond tegenover Shownieuws.

Volgens Lerby zijn er nooit afspraken gemaakt over de bijkomende kosten die The Class Company later in rekening bracht. Het zou volgens haar om tonnen gaan.

Tijdens de voorbereidingen van het huwelijk werd aan Yolanthe en Wesley telkens gevraagd of ze bepaalde dingen extra wilden, vertelt Lerby. "Er is nooit afgesproken dat die dingen extra geld zouden kosten."

Eindfactuur

Volgens de woordvoerder werd er van tevoren een budget afgesproken. Ze zegt een maand later een eindfactuur te hebben ontvangen die er in haar ogen 'niet om loog' en waarover volgens haar het laatste woord nog niet over was gezegd.

Volgens de woordvoerder staan alle afspraken netjes op papier. "Het bedrag waar zij denken recht op te hebben zijn 'extra kosten', die niet op papier staan."

Vuurwerk

De bijkomende kosten hebben te maken met het vuurwerk, de locatie en het schoonmaken van het hotel. "Je mag van een weddingplanner verwachten dat ze dat meenemen in het budget."

De manager van het hotel waar het paar en hun gasten tijdens het huwelijksfeest verbleven zegt inderdaad nog geld te krijgen. The Class Company heeft het hotel op hun beurt laten weten nog geld van Wesley en Yolanthe te krijgen. "Ik weet dat Wesley dat bedrag heeft overgemaakt aan The Class Company", zegt Lerby. "Ik weet niet zeker of zij dat betaald hebben, dat is hun verantwoordelijkheid."

Vijfhonderdduizend euro

De woordvoerder van het paar zegt dat Wesley en Yolanthe 'als geen ander de eersten zijn die altijd netjes hun rekening betalen'. Over de hoogte van het bedrag wordt behoorlijk wat gespeculeerd. De getallen variëren van tweehonderdduizend tot vijfhonderdduizend euro.

The Class Company laat in een reactie overigens weten dat er niets klopt van het verhaal van de woordvoerder van de twee tortelduifjes.
© NU.nl/Novum
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:11:05 #177
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_87277792
Ik verwacht weer een leuke Koefnoen parodie zaterdag *O*

Wes en Yo bij DSB op bezoek om een lening af te sluiten ofzo :')
pi_87279001
quote:
Yolanthe betaalt helft jurken zelf'

AMSTERDAM - Mary Borsato is een van de vele partijen die nog op geld van Wesley en Yolanthe zitten te wachten. De trouwjurkenontwerpster maakte vijf japonnen voor de extravagante bruiloft van Yolanthe, maar heeft nog geen cent gezien. "Ik hoop dat ik mijn geld ooit nog eens krijg."
© ANP

Hoeveel geld Yolanthe en Wesley Mary nog schuldig zijn, houdt de ontwerpster in het midden. "Maar we hebben het niet over honderd euro", doet Mary uit de doeken in De Telegraaf.

"In totaal heb ik vijf japonnen geleverd: een officiële trouwjapon, een prieeljurk, een zwembadensemble, een dansjurk en een Moulin Rouge-japon."

Toezegging

Mary laat de krant weten dat ze een toezegging heeft gekregen van Yolanthe. "Drie weken geleden heeft ze me telefonisch beloofd de helft van de jurken te betalen. Ik heb zojuist mijn bank gebeld, maar er is nog niets overgemaakt."

Toch houdt Mary goede hoop. "Ik weet zeker dat Yolanthe zich aan haar woord houdt. Ik ben alleen vreselijk benieuwd wie mij de andere helft van de openstaande nota gaat betalen."

Organiseren

Wesley en Yolanthe klopten voor hun bruiloft aan bij The Class Company, het evenementenbureau van Rossana Kluivert en Anouk Smulders. Het bedrijf kreeg de opdracht het huwelijk te organiseren voor een vooraf afgesproken bedrag.

Wegens lastminute verzoeken van het bruidspaar rezen de kosten volgens het bureau de pan uit. Wesley en Yolanthe weigeren nu de extra kosten te betalen.

Mooiste dag

Borsato schoof voor de klus al haar werk aan de kant. "Yolanthe vind ik een schat van een kind en de mooiste dag van haar leven moest en zou een succes worden. Daarom heb ik er ook zoveel werk van gemaakt."

De ontwerpster, die ingeschakeld werd door Rosanna Kluivert, is naar eigen zeggen 'verbijsterd' door de betalingsrel.

In de krant vraagt Mary zich hardop af wie haar vrienden zijn. "Rosanna ken ik ook al jaren, we zijn goede vrienden. Al weet ik op dit moment even niet wie mijn vrienden in dit spel zijn."
© Novum
nu.nl
pi_87279137
Ik zie het wel voor me hoor, een van die planners die steeds om Yolanthe heendraaft en constant roept: Oooooooh leuk, zullen we dit er extra bijddoen!" En dan Yolanthe die heel blij meeroept: " Ja leuk! Doen!"

En Yolanthe lijkt me wel een type dat denkt dat men dingen gewoon voor haar doet, dus aan kosten zal ze uberhaupt niet gedacht hebben.
pi_87279187
Dus al ik het goed heb begrepen heeft opeens niemand goede afspraken qua betaling met dat pauperkoppel? Lijkt me toch wel erg vreemd en ik neem aan dat je als je een hele bende andere paupers uitnodigt en je eisen constant bijstelt je ook wel kan verwachten dat er geld bij moet.
pi_87279194
Nou ja, Mary Borsato zegt dus dat Yolanthe heeft beloofd het geld over te maken maar dat dit steeds dus niet gebeurd.
pi_87279273
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou ja, Mary Borsato zegt dus dat Yolanthe heeft beloofd het geld over te maken maar dat dit steeds dus niet gebeurd.
Is er ook een partij naast de jurk, organissaaaasssie, kerk etc, die wél geld heeft gekregen? _O-
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:22:17 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87280512
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:10 schreef beantherio het volgende:
Dat interview op SBS klonk als een schuldbekentenis. Die mevrouw Lerby gaf aan dat er steeds toestemming gevraagd werd door het organisatiebureau om bepaalde dingen toe te voegen aan de bruiloft en dat zij daar steeds 'ja' op zeiden. Het lijkt me logisch dat als je toestemming geeft dat je dan ook betaald. Voor niets gaat de zon op.
Mwah, zo "logisch" is dat voor sommige mensen dus kennelijk niet, die gaan er gewoon vanuit dat het gratis is, zo'n aanpassing cq uitbreiding :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:30:50 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87280776
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind het trouwens schandalig dat ze voor 5 jurken maar de helft wil betalen....
Het verhaal van mevr. Lerby leek er gisteren om te draaien dat ze één jurk van Mary Borsato cadeau zou krijgen, en er nu toch een rekening ligt.... beetje vreemd dat je al denkt dat je je trouwjurk volledig cadeau krijgt, maar dat zou nog kunnen in het Nederland waar de Privé in ruil voor de babyfoto's de babykamer betaalt, maar dat je kennelijk verwacht dat je 5 (!!!!) jurken voor je trouwerij cadeau krijgt en uiteindelijk toezegt de helft van de prijs te betalen is wel heel erg arrogant.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 13:01:21 #185
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87281747
ik vind het van alle kanten gewoon een heel raar verhaal.
maar hou wel van zulke verhalen :9
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 oktober 2010 @ 13:02:13 #186
22592 crew  Ole
pi_87281775
Zo te zien zijn beide partijen niet duidelijk geweest in het contract.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:16:23 #187
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_87282205
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:02 schreef Ole het volgende:
Zo te zien zijn beide partijen niet duidelijk geweest in het contract.
Maar met goeie vrienden hoef je toch geen afspraken te maken. Dat is toch ons kent ons.

Nou, als al die bedrijfjes die een slaatje uit "Het Huwelijk" wilden slaan, mevrouw Cabau een beetje kenden, dan weet je dat je met dat soort volk JUIST alles op papier moet zetten.

Vraag maar aan Familie Smit.
pi_87283153
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind het trouwens schandalig dat ze voor 5 jurken maar de helft wil betalen....
Wat ik uit het interview met Lerby begreep is dat er onderhandelingen hebben plaatsgevonden tussen het bruidspaar en de Class Company waarbij het bruidspaar heeft voorgesteld 'uit coulance' een deel van de kosten toch te betalen. Misschien hebben ze voorgesteld dat ze de rekening zouden delen, 50% voor rekening van het bruidspaar en 50% voor de Class Company. Mocht dit zo zijn, dan valt het wel te begrijpen dat Yolanthe tegen Mary heeft gezegd dat ze de helft van de jurken zou betalen. De Class Company heeft het voorstel echter afgewezen en inmiddels is het een principezaak geworden en wil het bruidspaar niks meer betalen. Ergo: Mary heeft nog steeds haar geld niet gekregen.

Het is maar een idee, hoor. Ik stel me zo voor dat die dingen zo gaan. En ik kan me er tot op bepaalde hoogte wel iets bij voorstellen. Als ik bijvoorbeeld in een restaurant zit en de ober vraagt aan me of ik nog wat brood wil, dan bedenk ik achteraf pas dat er misschien een extra bedrag voor op de rekening gaat verschijnen. HIj vraagt het op dat moment immers op zo'n manier alsof het vanzelfsprekend bij de prijs inbegrepen is.

Als er dingen stuk gaan hoor je natuurlijk de gemaakte schade achteraf te vergoeden. Maar ook hierbij kan ik me wel iets van een conflict voorstellen: in de factuur is 'schoonmaak achteraf' inbegrepen, het stel is van mening dat er niets buitensporigs is gebeurd tijdens de festiviteiten, en dus worden de extra declaraties niet geaccepteerd.

Als je hierbij in je hoofd houdt dat de Class Company een jong bedrijf is, dan wordt het nog iets waarschijnlijker dat de afspraken rondom extra kosten niet duidelijk zijn geweest of niet goed vast zijn gelegd. Maar goed, daar zal de rechter wel over oordelen. Ik ben benieuwd. c_/
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 oktober 2010 @ 14:03:51 #189
163650 Greys
pi_87283831
Een zwembadensemble.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87284227
Zo zie je maar weer, je moet geen zaken doen met vrienden....
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 14:21:48 #191
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87284368
nou idd met wes en yo in je vriendenkring heb je geen vijanden meer nodig
pi_87284420
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:21 schreef lady-wrb het volgende:
nou idd met wes en yo in je vriendenkring heb je geen vijanden meer nodig
Nou, de vriendschap met de Kluivertjes zal ook wel voorbij zijn lijkt me...
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:31:12 #193
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_87284724
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
Een zwembadensemble.
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 14:41:27 #194
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87285474
Tjonge jonge, wat een drama in Glamourland. Ik denk dat Het Stel zich opgelicht voelt en daarom de Achteraf rekening niet willen betalen. Misschien omdat het bedrag te hoog is of er was een klein conflict dat hiertoe leidde.
pi_87285612
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef Leandra het volgende:
Actrice? Ik noem een soapsterretje van een mislukte soap geen actrice. Ik heb er nog steeds geen naam voor, maar de gemiddelde B-film is nog te veel voor haar. }:|
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 15:20:33 #197
135305 beequeen
Lost.
pi_87286573
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:54 schreef Boris_Karloff het volgende:

Actrice? Ik noem een soapsterretje van een mislukte soap geen actrice. Ik heb er nog steeds geen naam voor, maar de gemiddelde B-film is nog te veel voor haar. }:|
― Mark Twain
pi_87286631
quote:
Yo zou het vast heel goed doen in een film als:
Miami Spice
Lord of the Strings
etc
*O*
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 16:11:56 #199
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_87288564
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:16 schreef lezzer het volgende:
Zo zie je maar weer, je moet geen zaken doen met vrienden....
met vrienden moet je gaan wandelen en niet handelen
pi_87288600
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:11 schreef Stroekie het volgende:

[..]

met vrienden moet je gaan wandelen en niet handelen
Dat dus :)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:13:49 #201
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87291252
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:54 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Presentatrice wordt ze ook wel genoemd.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:20:00 #202
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87291481
Yolanthe heeft toch in ONM gespeeld? Ik heb de soap nooit gekeken van ONM..Maar heb dat ooit gelezen dat zij ook meegepeeld heeft.
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 oktober 2010 @ 17:20:42 #203
22592 crew  Ole
pi_87291509
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Yolanthe heeft toch in onm gespeeld? Ik heb de soap nooit gekeken van ONM..Maar heb dat ooit gelezen dat zij ook meegepeeld heeft.
Klopt. Maar om dat nou 'acteren' te noemen :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:22:08 #204
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87291558
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:20 schreef Ole het volgende:

Klopt. Maar om dat nou 'acteren' te noemen :')
Dat zei ik ook niet hé Oleke
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 oktober 2010 @ 17:22:45 #205
22592 crew  Ole
pi_87291580
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:22 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat zei ik ook niet hé Oleke
Jij niet, maar iemand anders hierboven wel :Y
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:27:35 #206
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87291767
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:22 schreef Ole het volgende:

Jij niet, maar iemand anders hierboven wel :Y
Dat weet ik hoor.
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 oktober 2010 @ 17:31:40 #207
22592 crew  Ole
pi_87291908
Oleke :D
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 17:44:51 #208
135305 beequeen
Lost.
pi_87292342
― Mark Twain
pi_87295268
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat is nog erger als mislukte actrice
pi_87295467
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ze heeft altijd erg mooie woorden :Y
pi_87302484
Nu erger ik me kapot aan Wesley en Yolanthe, maar 5 ton extra kosten op een rekening van 5 ton is toch wel te gortig. Het ging om schoonmaak- en cateringkosten? Dan lijkt dit me een buitensporig extra bedrag. Hell, ik zou niet eens weten hoe het iemand zou lukken dat in drie dagen erdoorheen te jagen!

Deze manier van zakendoen van Ross lijkt heel erg op die van malafide aannemers, die voor ze de klus hebben bij alles roepen:"Tuurlijk, komt in orde mevrouwtje, dàt zijn de kosten niet!", je vervolgens achterlaten met een halfvoltooide puinzooi en een dubbele rekening, onder het motto:"Ja, maar dàt was meerwerk!"
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:04:27 #212
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87304140
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:36 schreef Laureline het volgende:
Nu erger ik me kapot aan Wesley en Yolanthe, maar 5 ton extra kosten op een rekening van 5 ton is toch wel te gortig. Het ging om schoonmaak- en cateringkosten? Dan lijkt dit me een buitensporig extra bedrag. Hell, ik zou niet eens weten hoe het iemand zou lukken dat in drie dagen erdoorheen te jagen!

Deze manier van zakendoen van Ross lijkt heel erg op die van malafide aannemers, die voor ze de klus hebben bij alles roepen:"Tuurlijk, komt in orde mevrouwtje, dàt zijn de kosten niet!", je vervolgens achterlaten met een halfvoltooide puinzooi en een dubbele rekening, onder het motto:"Ja, maar dàt was meerwerk!"
Die indruk heb ik ook wel een beetje. Aan zo'n bruiloft willen sommige mensen flink verdienen.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 08:26:42 #213
16715 Mylene
*schatje*
pi_87312869
quote:
AMERSFOORT, vrijdag Het was het huwelijksfeest van het jaar. De steenrijke voetballer Wesley Sneijder trouwde in het schilderachtige Italiaans dorpje Castelnuovo Berardenga met zijn adembenemend mooie Yolanthe. Geratel van honderden camera’s bij hun rondrit door het zonovergoten dorp, bij de eerste zoen, bij het loslaten van de witte duiven. Nog altijd staat de sprookjesbruiloft op de website van het nog jonge organisatiebureau The Class Company als referentie genoemd. Maar de vraag is hoe lang die verwijzing te zien blijft, aangezien het prachtige feest met duiven afgelopen weken is veranderd in een nachtmerrie met bijbehorende draken.

Class-directeuren Irene De Kom-Avogadri en presentatrice Anouk Smulders (partner van paparazzi-fotograaf Edwin Smulders) doen voor het eerst een boekje open over de vraag hoe de nasleep van de megabruiloft zo vreselijk uit de hand kon lopen.

Emotioneel

Het werd een emotioneel gesprek met de twee, waarbij harde beschuldigingen werden geuit aan met name het adres van de manager van het bruidspaar: Arlette Lerby, echtgenote van oud-profvoetvaller Søren Lerby. Arlette haalde op haar beurt woensdagavond op televisie bij SBS Shownieuws fors uit naar het bureau Class, dat volgens haar een ’enkele tonnen’ te hoge rekening indiende voor de organisatie van het feest. Zo zou Class – tegen de afspraken in – diverse extra kosten, zoals voor het spectaculaire vuurwerk, de schoonmaak van het hotel en zelfs de duiven in rekening hebben gebracht. Wesley en Yolanthe weigeren die kosten te betalen, waarop Class onlangs beslag liet leggen op hun bankrekening.

„Ik zit hier allesbehalve op te wachten, maar we worden gedwongen om op de uitlatingen van mevrouw Lerby te reageren. Ze maakt ons bedrijf kapot. Dat laat ik niet gebeuren, al kost het me mijn laatste cent”, zegt Anouk Smulders strijdbaar, op haar kantoor in Amersfoort.

Schandpaal

Irene Avogadri, die het organisatiebureau ruim twee jaar geleden samen met Anouk en Rossana Kluivert – de voetbalvrouw van Patrick – oprichtte, begrijpt niet waarom zij nu zo onder vuur zijn komen te liggen. „Eerst worden we achter de schermen financieel kapotgemaakt, en nu nagelt ze ons ook nog eens publiekelijk aan de schandpaal. Dat komt zo vreselijk hard aan. Als je weet hoeveel energie we met z’n allen in dat feest hebben gestoken. We zijn nota bene na afloop bejubeld door het dankbare bruidspaar. Nog nóóit hebben we problemen met onze klanten gehad, of over betalingen.” Maar Anouk heeft een duidelijke mening over de manager van Yolanthe en Wesley: „Het verbaast me niet dat deze vrouw, die tegen ons schandalige uitlatingen doet over haar eigen cliënten, welke ik niet zal herhalen, nu zulke grove leugens verspreidt.”

Volgens Irene en Anouk, die het precieze prijskaartje van het feest niet willen noemen, maar aangeven dat het aanzienlijk meer was dan de in de pers genoemde half miljoen euro, is er helemaal geen sprake van de door Arlette beweerde tonnen aan extra kosten.

„De oorspronkelijke begroting is overschreden met slechts 6,5 procent, wat overigens geheel is toe te schrijven aan bestellingen van Yolanthe in de laatste periode vóór het feest. Die deed ze vooral per sms en telefoon vanuit ZuidAfrika waar ze toen samen met Wesley was voor het WK. Het koppel weigert echter een véél groter bedrag te betalen, namelijk bijna éénvijfde van onze rekening. Dat heeft dus helemaal níets met extra kosten te maken”, aldus Irene.

Er zijn volgens de twee van tevoren heel duidelijke afspraken gemaakt over wat wel en wat niet in het budget viel. „Daar is echt geen twijfel over mogelijk.

Vuurwerk

Zo viel het vuurwerk bijvoorbeeld nadrukkelijk buiten het afgesproken budget. De duiven óók. Dat ligt allemaal vast. We hebben zelfs extra werk verricht, door onder andere dit voorjaar hun burgerlijk huwelijk voor ze te regelen in Nederland, zonder daarvoor iets in rekening te brengen.

Bovendien stuurden wij alle nota’s van onze leveranciers ter informatie door aan Arlette, zodat zij precies kon volgen wat er bij ons in rekening werd gebracht”, verzucht Anouk, die niet begrijpt waarom het stel en hun manager al wekenlang weigeren om over de betwiste eindafrekening te praten.

„Ieder verzoek van ons om een gesprek werd afgeslagen. Arlette liet ons letterlijk weten dat ze haar agenda indeelde op basis van prioriteit, en dat wij geen enkele prioriteit hadden. Ook meldde ze ons dat we blij moesten zijn dat Wesley en Yolanthe zo coulant waren dat ze nog überhaupt met ons wilden praten. Heb je ooit zoiets arrogants gehoord?”

De dames van Class bereiden zich inmiddels voor op een gang naar de rechter, die een oordeel zal vellen over de vraag wie er gelijk heeft in het conflict. Zij maken zich geen zorgen over de goede afloop: „Alles is vastgelegd, onder meer in verklaringen van betrokkenen. Zelfs de sms-jes van Yolanthe hebben we nog.”
bron
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:40:28 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87317235
Oeh, dat gaat leuk worden.... bij de rechter >:)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87317248
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
Oeh, dat gaat leuk worden.... bij de rechter >:)
dit wordt smullen :P
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:43:07 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87317314
Ja, als de dames het idd zo keurig hebben vastgelegd als ze in dit interview zeggen, en het budget is maar met 6,5% overschreden, en dan ook nog eens door extra bestellingen van de bruid, dan wordt het idd smullen.

En betalen.... en mevrouw Lerby die haar reputatie moet laten uitdeuken *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87317670
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:43 schreef Leandra het volgende:
Ja, als de dames het idd zo keurig hebben vastgelegd als ze in dit interview zeggen, en het budget is maar met 6,5% overschreden, en dan ook nog eens door extra bestellingen van de bruid, dan wordt het idd smullen.

En betalen.... en mevrouw Lerby die haar reputatie moet laten uitdeuken *O*
Ik wil eigenlijk weten of de kluivertjes en de sneijdertjes volgend jaar nog samen op vakantie gaan. En kunnen ze daar geen real live soap van maken

BITCH fight *O*
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:57:40 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87317774
Ach joh, laat de Smuldertjes en Lerby's dan ook gelijk meegaan....
Leuke miljoenenvilla op Ibiza en camera's erop, geweldige nieuwe RLS, heeft iemand John de Mol al gebeld?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87317795
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:57 schreef Leandra het volgende:
Ach joh, laat de Smuldertjes en Lerby's dan ook gelijk meegaan....
Leuke miljoenenvilla op Ibiza en camera's erop, geweldige nieuwe RLS, heeft iemand John de Mol al gebeld?
Oh oh Ibiza. Word een doorslaand succes :Y
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:17:44 #220
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_87318327
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:58 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Oh oh Ibiza. Word een doorslaand succes :Y
Na dit jaar Bibi heeft Wesley dan volgend jaar de nickname kabouter of past Jokertje beter bij hem ?
pi_87319039
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:17 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Na dit jaar Bibi heeft Wesley dan volgend jaar de nickname kabouter of past Jokertje beter bij hem ?
Onderkruipsel lijkt me beter op zijn plaats.
pi_87319516
Dan vallen mensen over de "sterren" uit Oh Oh Cherso, maar dit is net zo a-sociaal. Toch?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:04:57 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87319676
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:59 schreef Lovechild het volgende:
Dan vallen mensen over de "sterren" uit Oh Oh Cherso, maar dit is net zo a-sociaal. Toch?
Dit is nog asocialer.... ze zouden immers beter moeten weten, en ze kunnen het zich permitteren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87319975
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:59 schreef Lovechild het volgende:
Wat Leandra al zei dus.

Verder is het natuurlijk lachwekkend om te zien dat alle vooroordelen over veel geld bezitten weer bevestigd worden. Met je zogenaamde vrienden gaan bakkeleien over een paar rotcenten terwijl je zelf goed in de slappe was zit. Blijkbaar maakt veel geld bezitten toch echt gierig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:30:06 #225
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_87320582
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:14 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wat Leandra al zei dus.

Verder is het natuurlijk lachwekkend om te zien dat alle vooroordelen over veel geld bezitten weer bevestigd worden. Met je zogenaamde vrienden gaan bakkeleien over een paar rotcenten terwijl je zelf goed in de slappe was zit. Blijkbaar maakt veel geld bezitten toch echt gierig.
Het gaat hier om een half miljoen. Ook als je geld hebt is dat een groot bedrag.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:59:42 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87321755
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Het gaat hier om een half miljoen. Ook als je geld hebt is dat een groot bedrag.
Als je het zo'n groot bedrag vindt dat je het teveel vindt dan had je de kosten beter in de gaten moeten houden....

Overigens noemt niemand die bedragen; noch zij van Lerby, noch de dames van de Class Company, die claimen zelfs dat de budgetoverschrijding slechts 6,5% is..... en dat zal dus zeker geen half miljoen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87322130
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:30 schreef hexje het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? omdat hun manager dat roept?

Dan wil ik eerst eens het totale kostenplaatje weten.

Voor nu houdt ik het erop dat het een stel vrekken zijn die voor een dubbeltje eerste rang willen zitten. Wel dik doen met een grote trouwerij van 3 dagen met alles erop en eraan en vervolgens gaan zeuren als je de rekening te zien krijgt. Volgende keer lekker naar van der Valk gaan.
  Admin vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:12:33 #228
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87322272
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:08 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? omdat hun manager dat roept?

Dan wil ik eerst eens het totale kostenplaatje weten.

Voor nu houdt ik het erop dat het een stel vrekken zijn die voor een dubbeltje eerste rang willen zitten. Wel dik doen met een grote trouwerij van 3 dagen met alles erop en eraan en vervolgens gaan zeuren als je de rekening te zien krijgt. Volgende keer lekker naar van der Valk gaan.
Ze wilden toch van alles gesponsored hebben?

En nofi, maar veel 'voetbalvrouwen' zijn in feite in dienst van hun man, hij komt/kwam altijd eerst.
Dingen na carriere, manager, evenementenbureautje en wat dies meer zij, is leuk, naamsbekendheid van je man blabla, máár...
er moet ook wel wat kennis in dat koppie zitten.
En nou zijn er toch verdomd weinig voetbalvrouwen die ik daar op wist te betrappen...

pi_87322288
Ik vraag me af of Yo die sms'jes en telefoontjes wel in overleg met Wes heeft gedaan, het zou mij niets verbazen dat Wes er niets van wist en nu boos is vanwege de hoge rekening en de schuld ervan gewoon bij Yo ligt :')
  Admin vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:13:11 #230
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87322293
Ole?
Heb je nog ene manager nodig?!

Ik ben die yvonne, van FOK!, ik maak je wel groot :')

_O-

Admin vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:14:26 #231
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87322340
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik vraag me af of Yo die sms'jes en telefoontjes wel in overleg met Wes heeft gedaan, het zou mij niets verbazen dat Wes er niets van wist en nu boos is vanwege de hoge rekening en de schuld ervan gewoon bij Yo ligt :')
Ze zuigt hem een keer zo dat ie met z'n bilspleet aan het matras gekleeft zit en ze kan weer maanden vooruit met dom doen.

pi_87322614
ik kan mij wel voorstellen dat 'bekende mensen' vaak ook dingen voor nop krijgen, kleding om naar een première te gaan, het nieuwste telefoontoestel, whatever...gewoon om reclame te maken voor het merk, de ontwerper...

ik ben benieuwd wat de rechter ervan vindt, maar verwacht eigenlijk dat het helemaal niet zover komt
speculeren heeft weinig nut, want wij weten toch het fijne niet van de afspraken, hoewel het natuurlijk wel erg vermakkelijk is dat het juist deze mensen overkomt
pi_87322689
Waarom zou het niet zover komen dat het voor de rechter komt? Ze komen er nu toch niet uit?
pi_87322732
vaak worden die dingen toch nog op het laatste moment geregeld
pi_87322752
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:23 schreef Zana het volgende:
ik kan mij wel voorstellen dat 'bekende mensen' vaak ook dingen voor nop krijgen, kleding om naar een première te gaan, het nieuwste telefoontoestel, whatever...gewoon om reclame te maken voor het merk, de ontwerper...

Dat ze vaak dingen krijgen is een feit, maar mogen ze er dan vanuit gaan dat ze dingen gratis zullen krijgen?
pi_87322766
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:27 schreef Zana het volgende:
vaak worden die dingen toch nog op het laatste moment geregeld
Ja, maar als je de media op de hoogte gaat stellen is de kans dat het nog allemaal goed komt een stuk kleiner.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:01:22 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87323909
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat ze vaak dingen krijgen is een feit, maar mogen ze er dan vanuit gaan dat ze dingen gratis zullen krijgen?
Dat niet alleen.... bij 5 jurken voor je trouwerij lijkt het me ook sterk dat je er (zoals zij van Lerby claimt) idd helemaal niets voor hoeft te betalen, en zeker niet als je ook nog eens leest dat er in eerste instantie sprake was van een andere ontwerpster van de trouwjurk(en) en dat dat misliep, en Mary Borsato to the rescue moest komen.

Lijkt me sterk dat je als niet eerste keus ook nog een keer de hele boel gaat weggeven... kan me niet voorstellen dat er werkelijk iemand is of was die dat oprecht gedacht heeft, ongeacht hoeveel je normaal gratis in ruil voor wat publiciteit krijgt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87324021
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:28 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

ik weet het niet, ik verkeer niet in deze kringen ;)
denk zelf dat het niet altijd heel duidelijk is, anders was er nu het conflict ook niet o.a. met Mary Borsato
pi_87324069
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:04 schreef Zana het volgende:

[..]

denk zelf dat het niet altijd heel duidelijk is, anders was er nu het conflict ook niet o.a. met Mary Borsato
Nou, er zijn ineens wel met erg veel partijen conflicten. :')
pi_87324313
tja, daarvoor huur je natuurlijk ook een weddingplanner in, dat die een beetje een oog op alles heeft...en als je ruzie met deze krijgt heeft dat gevolgen voor diegene die de weddingplanner weer heeft ingehuurd
ik weet niet hoeveel omzet de weddingplanners draaien, maar kan mij voorstellen dat die de rekeningen van de onderaannemers ook niet zomaar uit de portokassa kunnen betalen
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:36:22 #241
22592 crew  Ole
pi_87325234
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:13 schreef yvonne het volgende:
Ole?
Heb je nog ene manager nodig?!

Ik ben die yvonne, van FOK!, ik maak je wel groot :')

_O-
:D Kom ik dan ook in de bladen?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:02:34 #242
58921 Day
You can fly!
pi_87331771
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat niet alleen.... bij 5 jurken voor je trouwerij lijkt het me ook sterk dat je er (zoals zij van Lerby claimt) idd helemaal niets voor hoeft te betalen, en zeker niet als je ook nog eens leest dat er in eerste instantie sprake was van een andere ontwerpster van de trouwjurk(en) en dat dat misliep, en Mary Borsato to the rescue moest komen.

Lijkt me sterk dat je als niet eerste keus ook nog een keer de hele boel gaat weggeven... kan me niet voorstellen dat er werkelijk iemand is of was die dat oprecht gedacht heeft, ongeacht hoeveel je normaal gratis in ruil voor wat publiciteit krijgt.
Volgens mij vertelde mevrouw de manager ook dat hij (let wel, HIJ) alles zelf wilde betalen.

Het valt me overigens wel op dat Rosanna Kluijvert niet genoemd wordt als 1 van de directeuren van Class. Dacht dat dat wel zo was?
I am gonna shine
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:05:06 #243
22592 crew  Ole
pi_87331857
Straks reactie van The Class Company bij boulevard
pi_87333816
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:04 schreef Zana het volgende:

[..]

Ruim 8 jaar geleden kocht ik mijn bruidsjurk ook bij Mary Borsato. In die tijd was Sonja Silva nog redelijk bekend en haar bruidloft was niet lang daarvoor afgeblazen. Zij had haar jurk ook daar besteld en moest hem gewoon afnemen.
pi_87338714
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:05 schreef Ole het volgende:
heb het gemist, iemand wel gezien?
pi_87339811
En wie haalt Gerda Smit nou eens voor de camera?!..
Die weet toch hoe dat gaat met Yo, bestellingen, extra'tjes en bonnetjes?

Of een bouwvakker van dat palingpaleis dan?
Die kan ook wel wat vertellen over Yo's ideen over meerwerk enzo.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 03:00:08 #247
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_87348766
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:05 schreef Ole het volgende:
Heel kort samengevat: The Class Company stelt dat er een offerte uitgebracht is waar wel degelijk op stond dat evt. schoonmaak-/duif-/etc.kosten op aanvraag beschikbaar waren maar wel buiten de prijsopgave vielen. En Yo heeft alle extra dingen zelf besteld dus niet op initiatief van Ros.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_87349604
quote:
AMSTERDAM - Wesley en Yolanthe moeten volgens The Class Company niet alleen de extra kosten van hun huwelijk betalen, maar ook het initieel afgesproken bedrag is nog niet overgemaakt.
© Novum

Dat vertelde Anouk Smulders, een van de eigenaars van het evenementenbureau, vrijdag in RTL Boulevard.

Het afgesproken bedrag voor de bruiloft is volgens The Class Company met slechts vijf procent overschreden. "Dat kwam vooral door verzoeken van Yolanthe", doet Smulders uit de doeken.

"Het hele pakket wat wij Wesley en Yolanthe hebben aangeboden, vonden ze geweldig, maar het paste niet binnen het budget. Toen heb ik al aangegeven dat dingen af moesten vallen, ik kon niet alles bieden voor dat budget."

Witte duiven

Dingen als het oplaten van witte duiven en vuurwerk werden lastminute alsnog aangevraagd door Yolanthe, vertelt Anouk.

"Alles wat extra besteld is, is op aanvraag van het bruidspaar gegaan", vult Smulders partner Irene de Kom-Avogadri aan. "Als je iets extra bestelt, moet je ook extra betalen."

Manager

De manager van Wesley en Yolanthe stelt dat de extra uitgaven niet zijn overlegd met het bruidspaar. Volgens haar moet het echtpaar nu tonnen extra ophoesten en dat weigeren de tortelduifjes.

"Dat is precies het punt waar we over vallen", reageert Anouk. "Dat wij beslissingen hebben genomen zonder het bruidspaar om toestemming te vragen. Dat is gewoon een leugen."

Maatregelen

Inmiddels hebben beide partijen maatregelen genomen. The Class Company heeft beslag laten leggen op een aantal rekeningen van Wesley en Yolanthe, het paar heeft het evenementenbureau aangeklaagd.

"Voor ons is niet te begrijpen waarom we niet als volwassen personen om de tafel zijn gegaan om dit probleem als normale mensen te bespreken", vertelt Anouk. "Die mogelijkheid is ons nooit geboden."
© Novum
Als het allemaal inderdaad op papier staat lijkt me dat Yolanthe en Wesley geen poot hebben om op te staan.
Straks is het misschien inderdaad zo dat Yolanthe zonder weet van Wesley vanalles heeft geregeld wat veel extra geld kost. :')
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 09:50:10 #249
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_87350368
zou me niks verbazen, geldwolf :r
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 09:51:55 #250
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_87350396
quote:
Het afgesproken bedrag voor de bruiloft is volgens The Class Company met slechts vijf procent overschreden. "Dat kwam vooral door verzoeken van Yolanthe", doet Smulders uit de doeken.
en daarna

quote:
De manager van Wesley en Yolanthe stelt dat de extra uitgaven niet zijn overlegd met het bruidspaar. Volgens haar moet het echtpaar nu tonnen extra ophoesten en dat weigeren de tortelduifjes.
Dan klopt er ergens iets niet ... :P
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_87353186
het blijft een apart verhaal... mocht het budget werkelijk met 6,5% hoger uitgevallen zijn gaat het nog over 32500 euro.. een beetje veel voor wat duifjes,vuurwerk en schoonmaakkosten :')
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:24:55 #252
58921 Day
You can fly!
pi_87359591
Volgens mij gaat het niet alleen om de 6,5% overschrijding. Ze hebben ook een gedeelte van het geoffreerde bedrag (waar ze dus wel voor getekend hebben) nog niet betaald. Tenminste, dat begreep ik uit het interview met Class.
I am gonna shine
  Admin zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:03:09 #253
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87360553
En toch denk ik dat ze genaaid worden en terecht die "rekeningen" niet betalen.

pi_87374530
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:05 schreef blablabla99 het volgende:
En wie haalt Gerda Smit nou eens voor de camera?!..
Die weet toch hoe dat gaat met Yo, bestellingen, extra'tjes en bonnetjes?

Of een bouwvakker van dat palingpaleis dan?
Die kan ook wel wat vertellen over Yo's ideen over meerwerk enzo.
Dit idee had ik dus ook.
En het arroganste stel van nederland
  Moderator / Miss SHO zondag 10 oktober 2010 @ 04:37:28 #255
22592 crew  Ole
pi_87376153
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:03 schreef yvonne het volgende:
dat de voetbal slash papperazi vrouwen er iets te makkelijk over gedacht hebben

(bedoel je zoiets? O-) )
pi_87377410
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:03 schreef yvonne het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wat nou het verhaal is, of ze genaaid worden of niet.
Ik zie Anouk Smulders er helemaal niet voor aan :N , juist een vrouw die eerlijk zaken doet, eerder Yo die niet weet wat ze allemaal per sms nog even besteld heeft. Maar we zullen het zien >:)
pi_87378218
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 04:37 schreef Ole het volgende:

[..]

(bedoel je zoiets? O-) )
die wilden misschien makkelijk geld verdienen ;)
  Admin zondag 10 oktober 2010 @ 10:43:10 #258
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87378328
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 04:37 schreef Ole het volgende:

[..]

(bedoel je zoiets? O-) )
Juist :')

Admin zondag 10 oktober 2010 @ 10:45:02 #259
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87378366
Was er trouwens iets over in Koefnoen?

pi_87378419
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 10:45 schreef yvonne het volgende:
Was er trouwens iets over in Koefnoen?
pi_87378492
quote:
Oh ja die woonkamer met alle foto's _O- , ik hou ontzettend van strak en modern, maar dat was echt alsof het rechtstreeks uit een fabriek kwam, gestyled voor een programma, erg apart.
  Admin zondag 10 oktober 2010 @ 11:03:43 #262
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87378690
Mooi, even terugkijken dan :)

zondag 10 oktober 2010 @ 11:17:30 #263
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_87378997
Leuk hoe Koefnoen de draak steekt met die twee :)
Ik vind 500.000 voor die hele bruiloft eigenlijk best weinig. Als je nagaat een groot kasteel voor een paar dagen gehuurd, personeel, eten bereid door de beste koks, de jurken van Yo etc etc lijkt mij dat je dit allemaal niet redt van 500.000 ¤... toch?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_87379743
Whehehe, Koefnoen. Ik snap niet dat je daar nu boos om kan worden zeg.
pi_87379784
ze waren toch niet zozeer boos om Koefnoen zelf, maar meer om het persbericht?
pi_87379901
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 11:53 schreef roos85 het volgende:
ze waren toch niet zozeer boos om Koefnoen zelf, maar meer om het persbericht?
Ach, kom op zeg:

quote:
We zijn juridische stappen aan het overwegen", aldus het management. Volgens een woordvoerder heeft het echtpaar heus wel genoeg humor om de lol van een parodie in te zien, maar is het journalistiek onjuist om informatie over hen te verspreiden zonder de feiten te checken.
pi_87379995
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 11:57 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ach, kom op zeg:
[..]

dat bedoelde ik ;) de AVRO had toch naar buiten gedracht dat er een RLS van Yo & Wes kwam, wat later bleek dat het een persiflage in Koefnoen betrof..

Yo&Wes vonden dat de AVRO dat niet zo naar buiten had mogen brengen :')
  zondag 10 oktober 2010 @ 12:19:39 #268
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87380542
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, terecht dat ze niet alle extra kosten willen betalen, maar een deel ervan zal wel gewoon betaald dienen te worden.
pi_87380701
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 12:19 schreef Marrije het volgende:
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, terecht dat ze niet alle extra kosten willen betalen, maar een deel ervan zal wel gewoon betaald dienen te worden.
dat denk ik ook, het schikkingsvoorstel van fifty/fifty was mss niet eens zo slecht
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:35:39 #270
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_87388972
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 11:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Whehehe, Koefnoen. Ik snap niet dat je daar nu boos om kan worden zeg.
Als ze nou boos zouden worden om het gebrek aan humor in de sketches hadden ze mij aan hun kant.
pi_87389263
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:35 schreef hexje het volgende:

[..]

Als ze nou boos zouden worden om het gebrek aan humor in de sketches hadden ze mij aan hun kant.
Ja, wat een zouteloze toestand is dat zeg! Terwijl het materiaal voor het oprapen ligt met deze twee, ongelooflijk. Het lijkt wel alsof de jongens een hersenverweking hebben gehad, als je het niveau van deze 'parodie' :') vergelijkt met de sketch van Geer en Goor bij de Hofstadgroep, is het bijna niet voor te stellen dat het van dezelfde makers afkomstig is.
pi_87389427
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:44 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, wat een zouteloze toestand is dat zeg! Terwijl het materiaal voor het oprapen ligt met deze twee, ongelooflijk. Het lijkt wel alsof de jongens een hersenverweking hebben gehad, als je het niveau van deze 'parodie' :') vergelijkt met de sketch van Geer en Goor bij de Hofstadgroep, is het bijna niet voor te stellen dat het van dezelfde makers afkomstig is.
het niveau is inderdaad bedroefend laag, de sketches zien er niet uit :')

had eigenlijk wel een sketch verwacht over de bruiloftrel en niet deze onzin
pi_87415575
.. en dat "giga-veel meer uitgeven dan de manager van je man leuk vindt" komt mij (en Jaap Buijs) ook zo bekend voor!!

Ik zegt Gerda Smit en Jaap Buijs over Y van Cash-bergen in Koefnoen!!
(bovendien zijn die twee niet zo flauw om meteen met advocaten te dreigen).
pi_87446311
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 11:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Leuk hoe Koefnoen de draak steekt met die twee :)
Ik vind 500.000 voor die hele bruiloft eigenlijk best weinig. Als je nagaat een groot kasteel voor een paar dagen gehuurd, personeel, eten bereid door de beste koks, de jurken van Yo etc etc lijkt mij dat je dit allemaal niet redt van 500.000 ¤... toch?
En Beyonce is ook niet goedkoop! *O*

Oh nee... het was stiekum Edsilia -O-
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:26:40 #275
40566 Ericr
Livewrong
pi_87447975
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 03:57 schreef mootie het volgende:

[..]

Glennis Grace en ze hadden ook nog een 7de rangs cafezanger uitgenodigd. Vond Wesley zo leuk.
  † In Memoriam † dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:42:48 #276
43556 miss_dynastie
pi_87453274
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 03:57 schreef mootie het volgende:

[..]

Om de een of andere reden zie ik Ross er wel voor aan om Glennis als Beyonce op de rekening te zetten omdat ze denkt dat Wes en Yo - evenals de verslaggever van SBS :') - het verschil niet zien :P
pi_87461188
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:42 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Om de een of andere reden zie ik Ross er wel voor aan om Glennis als Beyonce op de rekening te zetten omdat ze denkt dat Wes en Yo - evenals de verslaggever van SBS :') - het verschil niet zien :P
Team Anouk *O* En Ross -O-

Ik heb het allemaal niet zo gevolgd, maar als ik dit zo lees, lijkt het erop dat Yo zich in de roes van het WK en de aanstaande bruiloft een beetje heeft laten... meeslepen, zeg maar :D Terwijl zij juichend op de tribune zat in Zuid-Afrika, en ze intussen probeerde zo voordelig mogelijk met Sylvie in beeld te komen, moest ze óók nog per sms de laatste dingetjes regelen voor de bruiloft, zoals een jurk, en dan druk je wel eens een verkeerde toets in -'"Jaaaa, hij scooooooort! O, Syl, zag je dat?" - en dan heb je opeens de 5 ingedrukt en ligt er een hele stapel trouwjurken voor je klaar. En toen Anouk terug sms-te of ze nog had nagedacht over die duiven en dat vuurwerk en die champagnetorens, sms'te Yo per kerende post terug - Hij scoort weeeeeeeeer! Ongelooflijk!"- ze sms'te dus: "Yesssss!" maar daarmee bedoelde ze het goal, niet de duiven en die andere rommel, maar toen was de order al geplaatst en - nou ja, zo gaan die dingen

Arlette Lerby zei het al: communicatie, daar ging het mis :+
pi_87461486
Achja, een paar keer miscommunicatie en je bent zo een paar ton verder. Dat heb ik nou ook altijd.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_87466247
Stukje van Derksen over Yo en Wesley bij Boulevard, potver ik sta net de boodschappen uit te pakken _O-
pi_87466892
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:42 schreef mane het volgende:
Achja, een paar keer miscommunicatie en je bent zo een paar ton verder. Dat heb ik nou ook altijd.
Kan de beste overkomen nietwaar :Y
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:24:12 #281
58560 Oksel
Gezellig.
pi_87467382
Waarom is er niet meer met tussentijdse rekeningen / offertes gewerkt dan? Slecht gemanaged.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:23:01 #282
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87470033
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:24 schreef Oksel het volgende:
Waarom is er niet meer met tussentijdse rekeningen / offertes gewerkt dan? Slecht gemanaged.
Daar heeft die Arlette het wel over gehad. Dat ze die, ondanks herhaaldelijk aandringen, nooit ontvangen had. Beetje een zwaktebod trouwens, als zaakwaarnemer zorg je dat je die krijgt, anders behartig je iemand zijn zaken niet goed toch?
pi_87471292
Ik nog nooit zo'n irritant stel gezien.
pi_87471498
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:50 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik nog nooit zo'n irritant stel gezien.
Hey kom ik je hier weer tegen ;)

Maar inderdaad begin me nu ook een beetje te irriteren aan ze
pi_87472228
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:54 schreef Eleentje86 het volgende:

[..]

Hey kom ik je hier weer tegen ;)

Dat is wederzijds ;)
quote:
Maar inderdaad begin me nu ook een beetje te irriteren aan ze
Ik al heel lang. Ik vind beiden nogal gedrag vertonen van een verwend kind :Y
pi_87479609
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:23 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Daar heeft die Arlette het wel over gehad. Dat ze die, ondanks herhaaldelijk aandringen, nooit ontvangen had. Beetje een zwaktebod trouwens, als zaakwaarnemer zorg je dat je die krijgt, anders behartig je iemand zijn zaken niet goed toch?
Ze vertelde toch ook dat er een rekening was gekomen aan háár gericht? Dat was dus blijkbaar ook niet de bedoeling :?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:36:42 #287
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87479794
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:33 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ze vertelde toch ook dat er een rekening was gekomen aan háár gericht? Dat was dus blijkbaar ook niet de bedoeling :?
Nou, dat was een tijdje ná de bruiloft, zover ik begrepen heb. Maar die facturen die had ze willen hebben tijdens de voorbereidingen (om zicht te houden op de kosten denk ik?).
pi_87488329
quote:
'Yo en Wes kregen voor zes ton aan gratis spullen'

Dankzij The Class Company zouden Wesley Sneijder en zijn vrouw Yolanthe voor ongeveer zes ton aan gratis spullen hebben gekregen voor hun sprookjesbruiloft.

Dit heeft The Class Company, het bedrijf dat gerund wordt door weddingplanners Anouk Smulders en Rossana Kluivert, laten weten aan het tijdschrift Grazia. Zo zouden Wesley en Yolanthe alle prosecco en rosé hebben gekregen van 94Wines en werden de kinderen gehuld in kleding van het merk Replay. Naast een team van twaalf kappers en visagisten van Farouk Systems zou het bruidspaar ook gratis schoenen en koffers hebben gekregen.

De voetballer en de presentatrice/actrice liggen al een tijdje in de clinch met The Class Company. Het showbizzkoppel zou onder meer weigeren te betalen voor de beveiliging voor hun bruiloft. Hierdoor is The Class Company gedwongen deze rekeningen zelf te betalen. Dit geld wordt nu via juridische proceduren op het stel verhaald.
bron
  Admin woensdag 13 oktober 2010 @ 11:01:05 #289
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87488741
Derksen gister, die geníet! En hij zei heel wijs,
als je zoveel poen hebt als Yo en Wes, trap je eerst je manager eruit wegens wanpresteren en vervolgens geef je die meiden de poen en wil je ze nooit meer zien.
Mar ja, alles zit zo incestues in elkaar.

pi_87488794
Dat was dus waarom ik begon te denken dat ze dat geld niet hebben (of niet beschikbaar).
pi_87488951
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:03 schreef lezzer het volgende:
Dat was dus waarom ik begon te denken dat ze dat geld niet hebben (of niet beschikbaar).
Yolanthe heeft het vast al ergens anders aan uitgegeven. :')
pi_87488990
Volgend op wat Yvonne zegt:

quote:
Johan Derksen: ‘Slecht mediabeleid Wes en Yo’

Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen lopen volgens voetbalanalist Johan Derksen een behoorlijke imago- schade op door het mediabeleid van hun manager Arlette Lerby. Op dit moment is het stel in het nieuws vanwege niet betaalde rekeningen van hun huwelijk. “Er zijn dingen die helemaal mislopen. Als ze feiten en argumenten hebben, kunnen ze naar de rechter om los te komen van Lerby. Het is wel erg ordinair dat alle smeuïge details de media instromen“, zegt Derksen.
Volgens Derksen is de oplossing eenvoudig. “Wesley en Yolanthe komen nu dagelijks in de media te staan als een soort wanbetalers. Als ik het inkomen van die twee zou hebben, zou ik zeggen: ‘Hier heb je al die poen, steek het in je reet en ik wil je nooit meer zien.’ Ik kan me voorstellen dat Wesley en Yolanthe weggaan bij Lerby, vanwege wanprestatie“, zegt hij in RTL Boulevard.

Toch vermaakt hij zich wel met de kwestie. “Ik kijk met een satanisch genoegen naar die soap. Dit had je kunnen voorspellen. Ik vind het heerlijk dat ze vechtend over straat rollen. Het is de echte realiteit. Dat kun je niet bedenken als schrijver van een tv-serie.”

Arlette Lerby is de vrouw van Søren Lerby. “Voetballers zijn heel jong als ze ontdekt worden. Dan heb je makelaars die zo’n jongen gaan begeleiden. Als Søren Lerby een vijfjarig contract voor Wesley Sneijder afsluit, dan krijgt hij over het salaris van Wesley vijf jaar lang drie procent. Daar hoeft hij niets voor te doen. Dat zijn goudmijnen. Zijn vrouw kregen ze er gratis bij.“
bron
pi_87489031
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:01 schreef yvonne het volgende:
Derksen gister, die geníet! En hij zei heel wijs,
als je zoveel poen hebt als Yo en Wes, trap je eerst je manager eruit wegens wanpresteren en vervolgens geef je die meiden de poen en wil je ze nooit meer zien.
Mar ja, alles zit zo incestues in elkaar.
Ah, dat stukje had ik dus gemist, kwam binnen toen het praktisch af was, maar dacht al zoiets te horen.
Ik snap het ook niet hoor, ik weet dat mensen zeggen "gaat om een principekwestie", nee dit is lekker _O- , elke dag in 3 programma's in het nieuws :') Ik zou het ook betalen en er vanaf willen zijn. Maar ja, je bent kamper of je bent het niet.
pi_87489039
Ach, die Johan Derksen is net zo goed een aandachtshoer.
pi_87489077
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:11 schreef lezzer het volgende:
Ja maar niet met z'n eigen persoonlijke leven. :D Die maakt tv en wilt kijkcijfers.
Yo staat te zwaaien als een prinsesje op haar bruiloft :')
  Admin woensdag 13 oktober 2010 @ 11:14:12 #296
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87489130
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:11 schreef lezzer het volgende:
Maar een groot kenner en in deze heeft hij volkomen gelijk

pi_87489247
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Maar een groot kenner en in deze heeft hij volkomen gelijk
Vind jij het stel ook niet mega irritant? En zo ja, wat kunnen we er tegen doen?
pi_87489256
Ja, maar dat maakt hem niet minder een aandachtshoer ;)
Hij zal best verstand van voetbal hebben, maar hij heeft net zoveel verstand van bruiloften regelen als ik.
Dat Yo en Wes die rekening gewoon hadden moeten betalen snapt iedereen wel lijkt me...

En die persoonlijke hetze van Derksen naar Yolanthe gaat mij een beetje veel te ver en het wordt echt flauw. Dan kan ze nog een schaap zijn, het lijkt er sterk op dat Derksen lekker wil scoren.
  Admin woensdag 13 oktober 2010 @ 11:20:47 #299
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87489348
Het is ook een schaap, met een stel enoooooooooooooooorme tanden, brrr.

pi_87489356
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:18 schreef lezzer het volgende:

En die persoonlijke hetze van Derksen naar Yolanthe gaat mij een beetje veel te ver en het wordt echt flauw. Dan kan ze nog een schaap zijn, het lijkt er sterk op dat Derksen lekker wil scoren.

Och, ik denk dat Derksen de laatste 10 jaar nog nooit een griet in de catacombe heeft zien rennen (zeker bij een stelletje dat net een half jaar samen was _O- ), dat blijft gewoon een giller. :')
pi_87489744
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:20 schreef yvonne het volgende:
Het is ook een schaap, met een stel enoooooooooooooooorme tanden, brrr.
Gewoon verwende krengen. Bah . Dit is het laatste topic. Ik open geen nieuwe. :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')