abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:28:07 #31
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87197446
enne......foie gras bitterballen :r

dat alleen al

o smaken ze niet? dan prakken we ze naar binnen zoals we bij de ganzen doen :(
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:31:47 #32
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_87197507
Hier komt de ware yo wel als golddigger naar voren
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_87197516
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:22 schreef lady-wrb het volgende:

maar dan nog: een bruiloft die een miljoen kost :')
Je vindt een zaaltje bij van der Valk wel tropisch genoeg voor ze? Natuurlijk kostte die bruiloft een vermogen, dat kan ook want ze hebben geld. Good for them!

Alleen moet je wel netjes betalen. Zo gaat dat in de grote mensenwereld. Maar! Het lijkt me niet zo dat anderen jouw geld maar uit moeten gaan geven en als er 2 ton bijkomt dan lijkt het me wel dat het overlegd wordt, toch?
Rosanna geef ik ook geen cent mee dus zeker geen half miljoen! :o

Daarbij, zodra je geld hebt, staan ze met rijen voor je om een graantje mee te willen pikken. Een cateraar die naheft, ik weet niet wat de afspraken zijn maar vaak staat zoiets wel vast. Oh well, de waarheid zal wel in het midden liggen.
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:50:59 #34
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87197818
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:32 schreef Noek het volgende:

[..]

Je vindt een zaaltje bij van der Valk wel tropisch genoeg voor ze? Natuurlijk kostte die bruiloft een vermogen, dat kan ook want ze hebben geld. Good for them!

Alleen moet je wel netjes betalen. Zo gaat dat in de grote mensenwereld. Maar! Het lijkt me niet zo dat anderen jouw geld maar uit moeten gaan geven en als er 2 ton bijkomt dan lijkt het me wel dat het overlegd wordt, toch?
Rosanna geef ik ook geen cent mee dus zeker geen half miljoen! :o

Daarbij, zodra je geld hebt, staan ze met rijen voor je om een graantje mee te willen pikken. Een cateraar die naheft, ik weet niet wat de afspraken zijn maar vaak staat zoiets wel vast. Oh well, de waarheid zal wel in het midden liggen.
dat zeg ik toch niet?
ik zei alleen dat ik hoop dat het bedrijf het bij betalen van meerkosten vastgelegd heeft. als ze dan zwart op wit kunnen aantonen waar die meerkosten zitten, zal er toch echt betaald moeten worden.

en wat dat gezeur over die cateraar betreft: ik neem aan dat ze toch van tevoren geproefd hebben wat er geserveerd zou worden?

nou..... een miljoen voor een bruiloft is toch idioot veel.
welke gek heeft er nu een aantal dure bruidsjurken/outfits (die overigens ook nog niet (allemaal) betaald schijnen te zijn) en laat duiven invliegen en meer van dat soort achterlijke fratsen.
om maar niet te spreken over kapotte champagneglazen in het zwembad...
8)7
pi_87197964
Eigenlijk was alleen de eerste alinea een reactie op jou. Excuus, de rest is gewoon maar een mening zoals je die mag hebben. Olé! w/
Go hard or go home
pi_87198073
Volgende keer wat Mora-kroketten, een zaaltje in Amsterdam Zuid en een paar duiven van de Dam. Wat een pauperbende, die cateraar had toch wel moeten begrijpen dat van Dobben bitterballen nog van een te hoog niveau zijn voor dat rapalje.
pi_87198161
Och, ze zoeken het maar uit...maar ik kan mij nog herinneren dat de weddingplanner bij RTL boulevard was en een beetje over de bruiloft heeft verteld hoe mooi het niet allemaal was geregeld toen...Het geeft wel achteraf een negatief beeld nu, nog onafhankelijk ervan wie gelijk heeft. Stel je brengt je auto naar de garage, dan wil je ook niet dat het 2 keer zoveel kost als wat afgeproken was. Dat je veel geld hebt en het makkelijk kunt missen, wil niet zeggen dat iedereen het zomaar uit je tas mag trekken.
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:11:49 #38
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87198206
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:09 schreef Zana het volgende:
Och, ze zoeken het maar uit...maar ik kan mij nog herinneren dat de weddingplanner bij RTL boulevard was en een beetje over de bruiloft heeft verteld hoe mooi het niet allemaal was geregeld toen...Het geeft wel achteraf een negatief beeld nu, nog onafhankelijk ervan wie nu gelijk heeft. Stel je brengt je auto naar de garage, dan wil je ook niet dat het 2 keer zoveel kost als wat afgeproken was. Dat je veel geld hebt en het makkelijk kunt missen, wil niet zeggen dat iedereen het zomaar uit je tas mag trekken.
maar als je je auto naar de garage brengt en tussentijds belt voor: een andere cd-speler, aanpassingen en veranderingen die je niet van tevoren hebt afgesproken, moet je ook niet gek opkijken als de rekening ineens hoger uitvalt.
pi_87198246
Maar dat die duiven de dupe gaan worden. Dat is pas echt hartverscheurend.
Go hard or go home
pi_87198361
Er is beslag gelegd op de bankrekening van Yolanthe en Wesley, en dat kan natuurlijk ook niet zomaar. De organisatie van de bruiloft heeft daar dus toch de toestemming voor gekregen.
pi_87198647
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er is beslag gelegd op de bankrekening van Yolanthe en Wesley, en dat kan natuurlijk ook niet zomaar. De organisatie van de bruiloft heeft daar dus toch de toestemming voor gekregen.
Schijnt dat beslag leggen op rekeningen in Nederland nogal gammel is geregeld. Dat kan bijna iedereen zonder dat er al teveel obstakels worden opgeworpen.
pi_87198764
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:50 schreef lady-wrb het volgende:

en wat dat gezeur over die cateraar betreft: ik neem aan dat ze toch van tevoren geproefd hebben wat er geserveerd zou worden?

Dat vraag ik me trouwens af, je zou denken dat je weet wat je op je bruiloft doet/wilt/uitgeeft, maar het is uit handen gegeven om het laten organiseren en behalve de wens dat de familie in kermisblauw moest komen, alsof Yo nou wérkelijk van elk wissewasje op de hoogte is geweest. Bij een bruiloft zo groot? :D Bestaat bijna niet.
Dus ja dan komen er verrassingen (8> DIngetjes hier, rekeningetjes daar.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_87199820
Is de bruiloft alweer 3 maanden geleden? Waar blijft de aankondiging van de eerste zwangerschap dan?
pi_87199840
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:27 schreef Rianne84 het volgende:
Is de bruiloft alweer 3 maanden geleden? Waar blijft de aankondiging van de eerste zwangerschap dan?
:')
pi_87200358
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:28 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

:')
Nou ik zat er ook al op te wachten eik _O- Wat wil je als mensen van te voren al zo hard roepen kinderen te willen, dan ga je er op wachten ;)
pi_87200487
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou ik zat er ook al op te wachten eik _O- Wat wil je als mensen van te voren al zo hard roepen kinderen te willen, dan ga je er op wachten ;)
Daarom ook die smiley, ik dacht namelijk hetzelfde. Dat geroep in de media dat er snel een kindje zal volgen, ze doet alsof ze het krijgt zoals ze alles al heeft gekregen. Erg gemeen van me, maar als dit niet zo gaat zoals zij wilt kan ik toch niet een gniffel onderdrukken eigenlijk. O-)
pi_87200717
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

Dat geroep in de media dat er snel een kindje zal volgen, ze doet alsof ze het krijgt zoals ze alles al heeft gekregen.
Gewoon ff bestellen toch? :Y
pi_87203963
Team duifjes :7
pi_87204205
ah een nieuw topic *)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:52:46 #50
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87204314
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Team duifjes :7
team ganzen
pi_87204929
*O* wat gaat KoefNoen doen met dit nieuws *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:36:43 #52
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87206108
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:08 schreef Toverheks het volgende:
*O* wat gaat KoefNoen doen met dit nieuws *O*
ik kan niet wachten *O*

wanneer begint dat?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:38:21 #53
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87206187
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:36 schreef lady-wrb het volgende:

ik kan niet wachten *O*

wanneer begint dat?
Dat komt elke zaterdag op NED 1
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:42:06 #54
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87206319
dat meen je niet?
ik kijk nooit op zaterdag :@
moet ik toch eens gaan doen dan.
en uitzendinggemist checken.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:52:23 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87206692
Ben benieuwd wat het gaat worden, beslaglegging op een rekening is in NL idd makkelijker dan een hoop mensen denken, maar aan de andere kant kan ik me ook zomaar voorstellen dat een budget van Yolanthe door Yolanthe zelf met "kleinigheidjes" 100% over budget kan gaan...

Feit blijft dat ze 3 dagen uitermate riant gefeest hebben, en dan hebben ze niet bij vd Valk gedaan, dus dat dat wat kost mag ze niet verbazen.

Blijft wel triest als je weken maanden in de media hebt lopen roepen dat je met je bruiloft wilt laten zien dat je zo lekker gewoon gebleven bent, maar het budget van een half miljoen nog met een half miljoen weet te overschrijden....

Overigens staat het bedrag niet in een vreemde verhouding tot zijn inkomen.... en ongeacht de hoogte van het bedrag vind ik wel dat je dat ook niet buiten beschouwing kunt laten.
Wes doet toch zo'n 7 miljoen per jaar?? Dan is een bruiloft van 1/7de van je jaarinkomen weinig bijzonders, de meeste mensen geven meer uit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_87207004
Nou, voor een 2e bruiloft vind ik het ondanks zijn inkomen behoorlijk riant, of was zijn 1e bruiloft ook zo over the top? Misschien hebben Yo en Wes er wel woorden om gehad en heeft Yo in tranen gezegd dat ze écht niet weet hoe dit bedrag zo hoog kan zijn, 'ik ben immers maar gewoontjes Wes schatje!', waarop Wes de rekening niet wil betalen :')
  Admin dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:08:31 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87207332
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:14 schreef Noek het volgende:
Maar dat die duiven de dupe gaan worden. Dat is pas echt hartverscheurend.
Op dierendag nog wel :'(
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:10:51 #58
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87207420
En eerlijk gezegd vind ik dit een van de kostelijkste missers van dit jaar.
Wedden dat trut Kluivert de dans ontspringt, want vriendjes en dat dat kleine bedrijfje failliet gaat.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:11:33 #59
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87207450
Wat een ongelooflijke golddigger dat wijf _O-

Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:13:31 #60
163650 Greys
pi_87207537
Bitterballen van ganzenleverpaté.
Gevalletje 'Wansmaak van de eeuw' :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')