ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:08 schreef Toverheks het volgende:wat gaat KoefNoen doen met dit nieuws
Dat komt elke zaterdag op NED 1quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:36 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan niet wachten
wanneer begint dat?
Op dierendag nog welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:14 schreef Noek het volgende:
Maar dat die duiven de dupe gaan worden. Dat is pas echt hartverscheurend.
Dus dat! En ze kan het met die hazenlip nieteens uitsprekenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
Bitterballen van ganzenleverpaté.
Gevalletje 'Wansmaak van de eeuw'
Jawel Ladyquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef lady-wrb het volgende:
dat meen je niet?
ik kijk nooit op zaterdag
moet ik toch eens gaan doen dan.
en uitzendinggemist checken.
[RLS SC #940] Mine! Mine! Mine! Mine!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef lady-wrb het volgende:
dat meen je niet?
ik kijk nooit op zaterdag
moet ik toch eens gaan doen dan.
en uitzendinggemist checken.
Ik heb ook alles gemistquote:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Yo-kerngezond.dhtmlquote:AMSTERDAM - Het Amsterdamse bedrijf Portfoliooo is kerngezond. Dat laat de cateraar die betrokken was bij het huwelijk van Wesley en Yolanthe weten. Ingewijden beweerden in De Telegraaf dat Portfoliooo op omvallen staat als gevolg van een niet betaalde rekening van drie ton door het echtpaar.
"Het was een domper, maar het is niet zo dat we hierdoor in financiële moeilijkheden zitten", laat Jair Zino, een van de directeuren, weten. "We gaan absoluut niet failliet en hebben momenteel genoeg mooie projecten lopen."
Portfoliooo is een van de bedrijfjes die namens de weddingplanners van The Class Company zijn ingehuurd voor de bruiloft van Wesley en Yolanthe. Het Amsterdamse bedrijf was onder meer verantwoordelijk voor de catering, het entertainment en het concept. "We hebben een groot gedeelte al betaald gekregen", zegt een woordvoerder van Portfoliooo.
Maandag werd duidelijk dat Wesley en Yolanthe een deel van de kosten voor hun driedaagse bruiloft in Toscane nog steeds niet hebben opgehoest. Vanwege last minute verzoeken van het bruidspaar zouden de kosten voor het huwelijksfeest bijna verdubbeld zijn tot in totaal zo'n een miljoen euro. The Class Company probeert het geld nu via een gang naar de rechter alsnog te krijgen.
Portfoliooo kijkt vol vertrouwen naar de toekomst. "De bruiloft ligt al weer ver weg, we zijn weer volop met andere dingen bezig." (Novum)
Je zit weer bovenop het belangrijke nieuws zie ik, Eric.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:05 schreef Ericr het volgende:
Volgende keer wat Mora-kroketten, een zaaltje in Amsterdam Zuid en een paar duiven van de Dam. Wat een pauperbende, die cateraar had toch wel moeten begrijpen dat van Dobben bitterballen nog van een te hoog niveau zijn voor dat rapalje.
Zou die eigenlijk wel komen? Want ik zag Yo laatst op een foto dicht naast George Clooney staanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:27 schreef Rianne84 het volgende:
Is de bruiloft alweer 3 maanden geleden? Waar blijft de aankondiging van de eerste zwangerschap dan?
Is dat bij die doopscene nou Jan Smit die dat Avé Maria zingt (als kind)?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[RLS SC #940] Mine! Mine! Mine! Mine!
kijk even hier, heb er 3 filmpjes gepost van joetoep
oh dat weet ik niet eens, maar zal welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Is dat bij die doopscene nou Jan Smit die dat Avé Maria zingt (als kind)?
Ik dacht hetzelfde toen ik dat zagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:08 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Zou die eigenlijk wel komen? Want ik zag Yo laatst op een foto dicht naast George Clooney staan![]()
en dat is wel een heel vermogende aantrekkelijke man
Die eh... hoe heet ze nou, zo'n sexsymbool dat altijd zo lodderig uit haar ogen kijkt met haar mond half open, donker haar... had op haar facebook gepost dat Yolanthe echt naar Hollywood moest komen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien ambieert Yo wel een acteercarrière in het buitenland en papt ze daarom extra met George aan, voor wat contacten?
Met die omschrijving kan het alleen Megan Fox zijn jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Die eh... hoe heet ze nou, zo'n sexsymbool dat altijd zo lodderig uit haar ogen kijkt met haar mond half open, donker haar... had op haar facebook gepost dat Yolanthe echt naar Hollywood moest komen!Megan Fox, oid?
quote:'Ook kerk verwacht geld van Wesley en Yolanthe'
Uitgegeven: 6 oktober 2010 13:22
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2010 13:22
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder lijken hun financiële afspraken niet helemaal na te komen. Niet alleen organisatiebureau The Class Company verwacht nog geld van het glamourpaar, ook een Italiaanse kerk zou nog geld krijgen van het stel.
© ANPIn Story vertelt Andrea Prevosti, manager van het kasteel waar Yolanthe en Wesley drie dagen lang met hun gasten vertoefden tijdens hun bruiloft, dat er meerdere afspraken niet zijn nagekomen.
"Zoals bekend was de hele kerkelijke inzegening van het huwelijk door priester Don Vezio gratis. Als tegenprestatie heeft het paar de toezegging gedaan om een donatie te doen aan de kerk. Maar de Santi Giusti e Clement kerk heeft, zo vertelde de priester mij, tot nu toe niets ontvangen en dat vind ik teleurstellend. Temeer daar het een aantal keer is toegezegd."
Toch verwacht de manager dat het bekende koppel hun afspraken nog nakomt. "Vooralsnog ga ik er vanuit dat zij de kerk niet meeslepen in dit conflict."
Betalingsrel
Yolanthe en Wesley zijn momenteel middelpunt van een ordinaire betalingsrel. De twee zouden nog een groot bedrag aan The Class Company, het bedrijf dat hun bruiloft regelde, moeten betalen. Een schuldeiser zou inmiddels beslag hebben laten leggen op de bankrekening van het stel.
Het bedrijf, dat gerund wordt door Anouk Smulders en Rosanna Kluivert, weigert inhoudelijk in te gaan op de zaak. Ook Yolanthe en Wesley hebben nog geen commentaar gegeven op het nieuws.
© NU.nl
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat maakt voor Yo weinig uit denk ik
Ik begin al bijna te denken dat er straks helemaal geen kindje komt maar een scheiding waarbij een lachende Yolanthe er met de helft van Wesley's vermogen vandoor gaat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:42 schreef Leandra het volgende:
OMG.... Wesley is zelfs katholiek geworden voor Yolanthe en de trouwerij en dan zijn ze zelfs nog te cheap om de beloofde donatie aan de kerk te doen?? Mên.... hoe triest ben je dan?!
Jawel. Laatst nog ergens gelezen dat mannen die meerdere malen getrouwd zijn dit bijna altijd in gemeenschap van goederen doen. En dat mannen met veel geld dat sowieso vaker doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:09 schreef Leandra het volgende:
Je zou het bijna denken.... aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat hij voor de tweede keer in gemeenschap van goederen getrouwd is, zo dom kun je toch niet zijn?!
En zo wel, dan had iemand hem toch gewoon onder curatele moeten laten stellen?
Nou ja, als verliefd zijn/overkomen een puntje was waardoor je altijd & gelukkig samen bleef en je huwelijk zeker slaagt, dan zou er geen hond meer scheidenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef Leandra het volgende:
Tsja... dat moet voor aan actrice ook geen probleem zijn, een beetje overtuigend verliefd kijken
OMFGquote:
Bestaat er nog een kansje dat die mensen in Italië een verhaal opkloppen of iets verzinnen om te verkopen aan de pers? Ik vind het zo sneu voor die kerkquote:
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef lezzer het volgende:
Ik begin zelfs te denken dat ze het geld misschien wel niet hebben...
Bedoel je dan écht niet hebben of à la Oom Dagobert niet hebben?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef lezzer het volgende:
Ik begin zelfs te denken dat ze het geld misschien wel niet hebben...
Ik neem niet aan dat dat geld zo vrij beschikbaar is hoor.quote:
Je zou toch zeggen dat ze hun financien ook door mensen laten regelen die er wel zicht op hebben wat ze kunnen besteden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat dat geld zo vrij beschikbaar is hoor.
Nee, okay, maar hoelang duurt een overschrijving van een spaarrekening naar de lopende rekening nou helemaal??quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat dat geld zo vrij beschikbaar is hoor.
Ze kunnen d'r bruiloft nieteens fatsoenlijk laten regelenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat ze hun financien ook door mensen laten regelen die er wel zicht op hebben wat ze kunnen besteden.
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, okay, maar hoelang duurt een overschrijving van een spaarrekening naar de lopende rekening nou helemaal??
Ik las elders dat Wesley 2 ton per week verdient.... ongeacht of het bruto of netto is lijkt me dat je dan toch ergens wel wat beschikbaar hebt voor een (geplande) trouwerij toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |