Catfight!quote:Beslag op rekening Yolanthe en Wesley Door Bart Mos
AMSTERDAM - Er is beslag gelegd op de bankrekening van Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen. De twee weigeren enkele tonnen euro's aan rekeningen te betalen voor hun sprookjeshuwelijk dat afgelopen juli in Italië werd voltrokken.
Dit wordt bevestigd door direct betrokkenen. Het beslag is gelegd op hun bankrekening bij ABN Amro. Naar verluidt kostte het huwelijksfeest van de voetballer en presentratrice totaal een miljoen euro.
De showbizzbruiloft werd begin deze zomer volledig verzorgd door organisatiebureau The Class Company, een bedrijf van Rosanne Kluivert en Anouk Smulders. Wesley en Jolanthe zouden onder meer weigeren te betalen voor de beveiliging tijdens het huwelijk. Hierdoor is The Class Company gedwongen deze rekeningen zelf te betalen. Dit geld wordt nu via juridische procedures op het stel verhaald. The Class Company wil niet inhoudelijk op de kwestie reageren. "Het is een juridische zaak", aldus een woordvoerster.
De heftige strijd tussen het bureau en de jong gehuwden is uitermate pijnlijk, aangezien Rosanne Kluivert samen met haar man Patrick goed bevriend is met Wesley en Yolanthe. De vier vierden afgelopen zomer nog samen vakantie op het eiland Ibiza. Deze vakantie viel ook al in het water doordat de vakantievilla door een stel inbrekers werd leeggeroofd.
Wesley en Yolanthe waren vooralsnog niet bereikbaar voor commentaar. Hun woordvoerster wilde niets kwijt over de zaak.
Hebben ze dan geen budget afgesproken? Of heeft Yo gezegd 'regel het maar'. Vond het organisatiebureau beveiliging nodig en vind Yo dat het goedkoper had gekund?quote:
Donequote:
Misschien is het een principekwestie.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
Je zou toch denken dat het een peuleschil is voor Wes z'n rekening om dat te betalen.
En vrienden en zaken gaan vaak niet zo goed samen, ben benieuwd wat er hier aan de hand is
daar ben ik ook bang voor, of je zal net zien dat er iemand beltquote:
Is het alweer 3 maanden geleden?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Moeten ze niet zo groot doen Wes en Yo..Is normaal dat je je bruiloft betaalt. En niet na 3 maanden 3 ton schuldig aan je bruiloft.
Weet jij dan wat de afspraak is over die beveiliging?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Moeten ze niet zo groot doen Wes en Yo..Is normaal dat je je bruiloft betaalt. En niet na 3 maanden 3 ton schuldig aan je bruiloft.
Als jij maar weetquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:41 schreef JanJanJan het volgende:
Weet jij dan wat de afspraak is over die beveiliging?
Ik ben uiteraard veel minder rijk dan Wesley, maar 100 euro kan ik bijvoorbeeld makkelijk missen.
Maar die ga ik niet betalen aan iemand die er geen recht op heeft. Ik kan me voorstellen dat hij er net zo over denkt.
.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Als jij maar weetJij weet er ook niks van..ik vind normaal dat je moet betalen dus.
Je vindt een zaaltje bij van der Valk wel tropisch genoeg voor ze? Natuurlijk kostte die bruiloft een vermogen, dat kan ook want ze hebben geld. Good for them!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:22 schreef lady-wrb het volgende:
maar dan nog: een bruiloft die een miljoen kost
dat zeg ik toch niet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Je vindt een zaaltje bij van der Valk wel tropisch genoeg voor ze? Natuurlijk kostte die bruiloft een vermogen, dat kan ook want ze hebben geld. Good for them!
Alleen moet je wel netjes betalen. Zo gaat dat in de grote mensenwereld. Maar! Het lijkt me niet zo dat anderen jouw geld maar uit moeten gaan geven en als er 2 ton bijkomt dan lijkt het me wel dat het overlegd wordt, toch?
Rosanna geef ik ook geen cent mee dus zeker geen half miljoen!![]()
Daarbij, zodra je geld hebt, staan ze met rijen voor je om een graantje mee te willen pikken. Een cateraar die naheft, ik weet niet wat de afspraken zijn maar vaak staat zoiets wel vast. Oh well, de waarheid zal wel in het midden liggen.
maar als je je auto naar de garage brengt en tussentijds belt voor: een andere cd-speler, aanpassingen en veranderingen die je niet van tevoren hebt afgesproken, moet je ook niet gek opkijken als de rekening ineens hoger uitvalt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:09 schreef Zana het volgende:
Och, ze zoeken het maar uit...maar ik kan mij nog herinneren dat de weddingplanner bij RTL boulevard was en een beetje over de bruiloft heeft verteld hoe mooi het niet allemaal was geregeld toen...Het geeft wel achteraf een negatief beeld nu, nog onafhankelijk ervan wie nu gelijk heeft. Stel je brengt je auto naar de garage, dan wil je ook niet dat het 2 keer zoveel kost als wat afgeproken was. Dat je veel geld hebt en het makkelijk kunt missen, wil niet zeggen dat iedereen het zomaar uit je tas mag trekken.
Schijnt dat beslag leggen op rekeningen in Nederland nogal gammel is geregeld. Dat kan bijna iedereen zonder dat er al teveel obstakels worden opgeworpen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er is beslag gelegd op de bankrekening van Yolanthe en Wesley, en dat kan natuurlijk ook niet zomaar. De organisatie van de bruiloft heeft daar dus toch de toestemming voor gekregen.
Dat vraag ik me trouwens af, je zou denken dat je weet wat je op je bruiloft doet/wilt/uitgeeft, maar het is uit handen gegeven om het laten organiseren en behalve de wens dat de familie in kermisblauw moest komen, alsof Yo nou wérkelijk van elk wissewasje op de hoogte is geweest. Bij een bruiloft zo groot?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:50 schreef lady-wrb het volgende:
en wat dat gezeur over die cateraar betreft: ik neem aan dat ze toch van tevoren geproefd hebben wat er geserveerd zou worden?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:27 schreef Rianne84 het volgende:
Is de bruiloft alweer 3 maanden geleden? Waar blijft de aankondiging van de eerste zwangerschap dan?
Nou ik zat er ook al op te wachten eikquote:
Daarom ook die smiley, ik dacht namelijk hetzelfde. Dat geroep in de media dat er snel een kindje zal volgen, ze doet alsof ze het krijgt zoals ze alles al heeft gekregen. Erg gemeen van me, maar als dit niet zo gaat zoals zij wilt kan ik toch niet een gniffel onderdrukken eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ik zat er ook al op te wachten eikWat wil je als mensen van te voren al zo hard roepen kinderen te willen, dan ga je er op wachten
Gewoon ff bestellen toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat geroep in de media dat er snel een kindje zal volgen, ze doet alsof ze het krijgt zoals ze alles al heeft gekregen.
ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:08 schreef Toverheks het volgende:wat gaat KoefNoen doen met dit nieuws
Dat komt elke zaterdag op NED 1quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:36 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan niet wachten
wanneer begint dat?
Op dierendag nog welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:14 schreef Noek het volgende:
Maar dat die duiven de dupe gaan worden. Dat is pas echt hartverscheurend.
Dus dat! En ze kan het met die hazenlip nieteens uitsprekenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
Bitterballen van ganzenleverpaté.
Gevalletje 'Wansmaak van de eeuw'
Jawel Ladyquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef lady-wrb het volgende:
dat meen je niet?
ik kijk nooit op zaterdag
moet ik toch eens gaan doen dan.
en uitzendinggemist checken.
[RLS SC #940] Mine! Mine! Mine! Mine!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef lady-wrb het volgende:
dat meen je niet?
ik kijk nooit op zaterdag
moet ik toch eens gaan doen dan.
en uitzendinggemist checken.
Ik heb ook alles gemistquote:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Yo-kerngezond.dhtmlquote:AMSTERDAM - Het Amsterdamse bedrijf Portfoliooo is kerngezond. Dat laat de cateraar die betrokken was bij het huwelijk van Wesley en Yolanthe weten. Ingewijden beweerden in De Telegraaf dat Portfoliooo op omvallen staat als gevolg van een niet betaalde rekening van drie ton door het echtpaar.
"Het was een domper, maar het is niet zo dat we hierdoor in financiële moeilijkheden zitten", laat Jair Zino, een van de directeuren, weten. "We gaan absoluut niet failliet en hebben momenteel genoeg mooie projecten lopen."
Portfoliooo is een van de bedrijfjes die namens de weddingplanners van The Class Company zijn ingehuurd voor de bruiloft van Wesley en Yolanthe. Het Amsterdamse bedrijf was onder meer verantwoordelijk voor de catering, het entertainment en het concept. "We hebben een groot gedeelte al betaald gekregen", zegt een woordvoerder van Portfoliooo.
Maandag werd duidelijk dat Wesley en Yolanthe een deel van de kosten voor hun driedaagse bruiloft in Toscane nog steeds niet hebben opgehoest. Vanwege last minute verzoeken van het bruidspaar zouden de kosten voor het huwelijksfeest bijna verdubbeld zijn tot in totaal zo'n een miljoen euro. The Class Company probeert het geld nu via een gang naar de rechter alsnog te krijgen.
Portfoliooo kijkt vol vertrouwen naar de toekomst. "De bruiloft ligt al weer ver weg, we zijn weer volop met andere dingen bezig." (Novum)
Je zit weer bovenop het belangrijke nieuws zie ik, Eric.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:05 schreef Ericr het volgende:
Volgende keer wat Mora-kroketten, een zaaltje in Amsterdam Zuid en een paar duiven van de Dam. Wat een pauperbende, die cateraar had toch wel moeten begrijpen dat van Dobben bitterballen nog van een te hoog niveau zijn voor dat rapalje.
Zou die eigenlijk wel komen? Want ik zag Yo laatst op een foto dicht naast George Clooney staanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:27 schreef Rianne84 het volgende:
Is de bruiloft alweer 3 maanden geleden? Waar blijft de aankondiging van de eerste zwangerschap dan?
Is dat bij die doopscene nou Jan Smit die dat Avé Maria zingt (als kind)?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[RLS SC #940] Mine! Mine! Mine! Mine!
kijk even hier, heb er 3 filmpjes gepost van joetoep
oh dat weet ik niet eens, maar zal welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Is dat bij die doopscene nou Jan Smit die dat Avé Maria zingt (als kind)?
Ik dacht hetzelfde toen ik dat zagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:08 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Zou die eigenlijk wel komen? Want ik zag Yo laatst op een foto dicht naast George Clooney staan![]()
en dat is wel een heel vermogende aantrekkelijke man
Die eh... hoe heet ze nou, zo'n sexsymbool dat altijd zo lodderig uit haar ogen kijkt met haar mond half open, donker haar... had op haar facebook gepost dat Yolanthe echt naar Hollywood moest komen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien ambieert Yo wel een acteercarrière in het buitenland en papt ze daarom extra met George aan, voor wat contacten?
Met die omschrijving kan het alleen Megan Fox zijn jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Die eh... hoe heet ze nou, zo'n sexsymbool dat altijd zo lodderig uit haar ogen kijkt met haar mond half open, donker haar... had op haar facebook gepost dat Yolanthe echt naar Hollywood moest komen!Megan Fox, oid?
quote:'Ook kerk verwacht geld van Wesley en Yolanthe'
Uitgegeven: 6 oktober 2010 13:22
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2010 13:22
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder lijken hun financiële afspraken niet helemaal na te komen. Niet alleen organisatiebureau The Class Company verwacht nog geld van het glamourpaar, ook een Italiaanse kerk zou nog geld krijgen van het stel.
© ANPIn Story vertelt Andrea Prevosti, manager van het kasteel waar Yolanthe en Wesley drie dagen lang met hun gasten vertoefden tijdens hun bruiloft, dat er meerdere afspraken niet zijn nagekomen.
"Zoals bekend was de hele kerkelijke inzegening van het huwelijk door priester Don Vezio gratis. Als tegenprestatie heeft het paar de toezegging gedaan om een donatie te doen aan de kerk. Maar de Santi Giusti e Clement kerk heeft, zo vertelde de priester mij, tot nu toe niets ontvangen en dat vind ik teleurstellend. Temeer daar het een aantal keer is toegezegd."
Toch verwacht de manager dat het bekende koppel hun afspraken nog nakomt. "Vooralsnog ga ik er vanuit dat zij de kerk niet meeslepen in dit conflict."
Betalingsrel
Yolanthe en Wesley zijn momenteel middelpunt van een ordinaire betalingsrel. De twee zouden nog een groot bedrag aan The Class Company, het bedrijf dat hun bruiloft regelde, moeten betalen. Een schuldeiser zou inmiddels beslag hebben laten leggen op de bankrekening van het stel.
Het bedrijf, dat gerund wordt door Anouk Smulders en Rosanna Kluivert, weigert inhoudelijk in te gaan op de zaak. Ook Yolanthe en Wesley hebben nog geen commentaar gegeven op het nieuws.
© NU.nl
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat maakt voor Yo weinig uit denk ik
Ik begin al bijna te denken dat er straks helemaal geen kindje komt maar een scheiding waarbij een lachende Yolanthe er met de helft van Wesley's vermogen vandoor gaat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:42 schreef Leandra het volgende:
OMG.... Wesley is zelfs katholiek geworden voor Yolanthe en de trouwerij en dan zijn ze zelfs nog te cheap om de beloofde donatie aan de kerk te doen?? Mên.... hoe triest ben je dan?!
Jawel. Laatst nog ergens gelezen dat mannen die meerdere malen getrouwd zijn dit bijna altijd in gemeenschap van goederen doen. En dat mannen met veel geld dat sowieso vaker doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:09 schreef Leandra het volgende:
Je zou het bijna denken.... aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat hij voor de tweede keer in gemeenschap van goederen getrouwd is, zo dom kun je toch niet zijn?!
En zo wel, dan had iemand hem toch gewoon onder curatele moeten laten stellen?
Nou ja, als verliefd zijn/overkomen een puntje was waardoor je altijd & gelukkig samen bleef en je huwelijk zeker slaagt, dan zou er geen hond meer scheidenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef Leandra het volgende:
Tsja... dat moet voor aan actrice ook geen probleem zijn, een beetje overtuigend verliefd kijken
OMFGquote:
Bestaat er nog een kansje dat die mensen in Italië een verhaal opkloppen of iets verzinnen om te verkopen aan de pers? Ik vind het zo sneu voor die kerkquote:
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef lezzer het volgende:
Ik begin zelfs te denken dat ze het geld misschien wel niet hebben...
Bedoel je dan écht niet hebben of à la Oom Dagobert niet hebben?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef lezzer het volgende:
Ik begin zelfs te denken dat ze het geld misschien wel niet hebben...
Ik neem niet aan dat dat geld zo vrij beschikbaar is hoor.quote:
Je zou toch zeggen dat ze hun financien ook door mensen laten regelen die er wel zicht op hebben wat ze kunnen besteden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat dat geld zo vrij beschikbaar is hoor.
Nee, okay, maar hoelang duurt een overschrijving van een spaarrekening naar de lopende rekening nou helemaal??quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat dat geld zo vrij beschikbaar is hoor.
Ze kunnen d'r bruiloft nieteens fatsoenlijk laten regelenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat ze hun financien ook door mensen laten regelen die er wel zicht op hebben wat ze kunnen besteden.
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, okay, maar hoelang duurt een overschrijving van een spaarrekening naar de lopende rekening nou helemaal??
Ik las elders dat Wesley 2 ton per week verdient.... ongeacht of het bruto of netto is lijkt me dat je dan toch ergens wel wat beschikbaar hebt voor een (geplande) trouwerij toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |