abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO maandag 4 oktober 2010 @ 15:32:10 #1
22592 crew  Ole
pi_87171243
ff OP fixen deel 9 al :o

quote:
Beslag op rekening Yolanthe en Wesley Door Bart Mos
AMSTERDAM - Er is beslag gelegd op de bankrekening van Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen. De twee weigeren enkele tonnen euro's aan rekeningen te betalen voor hun sprookjeshuwelijk dat afgelopen juli in Italië werd voltrokken.

Dit wordt bevestigd door direct betrokkenen. Het beslag is gelegd op hun bankrekening bij ABN Amro. Naar verluidt kostte het huwelijksfeest van de voetballer en presentratrice totaal een miljoen euro.

De showbizzbruiloft werd begin deze zomer volledig verzorgd door organisatiebureau The Class Company, een bedrijf van Rosanne Kluivert en Anouk Smulders. Wesley en Jolanthe zouden onder meer weigeren te betalen voor de beveiliging tijdens het huwelijk. Hierdoor is The Class Company gedwongen deze rekeningen zelf te betalen. Dit geld wordt nu via juridische procedures op het stel verhaald. The Class Company wil niet inhoudelijk op de kwestie reageren. "Het is een juridische zaak", aldus een woordvoerster.

De heftige strijd tussen het bureau en de jong gehuwden is uitermate pijnlijk, aangezien Rosanne Kluivert samen met haar man Patrick goed bevriend is met Wesley en Yolanthe. De vier vierden afgelopen zomer nog samen vakantie op het eiland Ibiza. Deze vakantie viel ook al in het water doordat de vakantievilla door een stel inbrekers werd leeggeroofd.

Wesley en Yolanthe waren vooralsnog niet bereikbaar voor commentaar. Hun woordvoerster wilde niets kwijt over de zaak.

Catfight! ~O>
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Admin maandag 4 oktober 2010 @ 15:32:40 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87171255
Sgoe, smullen dit!
Beslag op rekening Yolanthe en Wesley *O*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:33:39 #3
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87171289
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:21 schreef Ole het volgende:

[..]

Hebben ze dan geen budget afgesproken? Of heeft Yo gezegd 'regel het maar'. Vond het organisatiebureau beveiliging nodig en vind Yo dat het goedkoper had gekund?
Ik ben wel benieuwd naar het naatje van de kous :9
  Moderator / Miss SHO maandag 4 oktober 2010 @ 15:33:53 #4
22592 crew  Ole
pi_87171297
Kun jij ff TT fixen, het is al deel 9
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 oktober 2010 @ 15:34:34 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_87171323
Lappen zullen ze.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_87171364
Gewoon betalen
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Admin maandag 4 oktober 2010 @ 15:40:53 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87171561
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:33 schreef Ole het volgende:
Kun jij ff TT fixen, het is al deel 9
Done
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

† In Memoriam † maandag 4 oktober 2010 @ 15:45:55 #8
135305 beequeen
Lost.
pi_87171753
Oh, wat smullen weer. c_/ :7
Tsja, niet iedere vriendendienst ies graties.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_87172307
Je zou toch denken dat het een peuleschil is voor Wes z'n rekening om dat te betalen.

En vrienden en zaken gaan vaak niet zo goed samen, ben benieuwd wat er hier aan de hand is :9
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:12:01 #10
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_87172707
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
Je zou toch denken dat het een peuleschil is voor Wes z'n rekening om dat te betalen.

En vrienden en zaken gaan vaak niet zo goed samen, ben benieuwd wat er hier aan de hand is :9
Misschien is het een principekwestie.

Misschien.

oO<
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_87173412
een nieuw deel alweer *O*
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:41:02 #12
279894 winka
There is no place like home..
pi_87173876
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef SeaOfLove het volgende:
een nieuw deel alweer *O*
En misschien wel het meest heftige w/
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 oktober 2010 @ 16:42:09 #13
163650 Greys
pi_87173921
Ross en Yo, ik verheug me al op de moddersmijterij :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:51:17 #14
58921 Day
You can fly!
pi_87174303
Hier moet ik bij zijn!! :Y
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:26:42 #15
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87175643
Zowww, er valt weer wat te smullen c_/
  Moderator / Miss SHO maandag 4 oktober 2010 @ 18:18:44 #16
22592 crew  Ole
pi_87177266
Zometeen bij Boulevard *O*
pi_87177508
oh kijken dus zo *O*
  Moderator / Miss SHO maandag 4 oktober 2010 @ 18:26:45 #18
22592 crew  Ole
pi_87177524
Het zal wel weer als laatste item komen :')
pi_87177942
Bitchfight! *O*
This ain't rock 'n roll. This is genocide!
pi_87177979
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:26 schreef Ole het volgende:
Het zal wel weer als laatste item komen :')
daar ben ik ook bang voor, of je zal net zien dat er iemand belt :( en heb nu al ruzie met dochter want zij wil haar series zien :')
  Moderator / Miss SHO maandag 4 oktober 2010 @ 19:23:30 #21
22592 crew  Ole
pi_87179587
3 ton :o
pi_87179666
Een beetje huwelijk voor een normaal mens kost 15.000 euro .. en da's al veel geld :o

Beetje voor lul dat er beslaglegging plaats vindt terwijl je naar de rest van de wereld doet alsof je geld zat hebt... Lekkere smet op de mooiste dag van je leven zo
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:35:20 #23
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87182863
Moeten ze niet zo groot doen Wes en Yo..Is normaal dat je je bruiloft betaalt. En niet na 3 maanden 3 ton schuldig aan je bruiloft.
pi_87182950
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Moeten ze niet zo groot doen Wes en Yo..Is normaal dat je je bruiloft betaalt. En niet na 3 maanden 3 ton schuldig aan je bruiloft.
Is het alweer 3 maanden geleden? :o Het voelt als vorige week _O-
pi_87183132
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Weet jij dan wat de afspraak is over die beveiliging?

Ik ben uiteraard veel minder rijk dan Wesley, maar 100 euro kan ik bijvoorbeeld makkelijk missen.
Maar die ga ik niet betalen aan iemand die er geen recht op heeft. Ik kan me voorstellen dat hij er net zo over denkt.
*verwijderd door Admin*
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:49:48 #26
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87183529
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:41 schreef JanJanJan het volgende:

Weet jij dan wat de afspraak is over die beveiliging?

Ik ben uiteraard veel minder rijk dan Wesley, maar 100 euro kan ik bijvoorbeeld makkelijk missen.
Maar die ga ik niet betalen aan iemand die er geen recht op heeft. Ik kan me voorstellen dat hij er net zo over denkt.
Als jij maar weet :N Jij weet er ook niks van..ik vind normaal dat je moet betalen dus.
pi_87183761
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:49 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Als jij maar weet :N Jij weet er ook niks van..ik vind normaal dat je moet betalen dus.
.

Ik zeg toch ook niet dat ik de afspraak ken.
Ik zeg alleen dat als aan mij dingen gefactureerd worden die ik niet besteld heb, dat ik dat niet betaal.
Iedereen die dat wel betaalt, mag me nu 10.000 euro overmaken.
PM me voor mijn bankrekeningnummer. ^O^
*verwijderd door Admin*
pi_87197272
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)pleet__.html?cid=rss

'Er is vijf ton meer uitgegeven dan was begroot'
Rel rond bruiloft Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder compleet

door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - De drie dagen durende sprookjesbruiloft van Wesley en Yolanthe krijgt nog een ellendig staartje. Weddingplanner The Class Company is in heftige juridische strijd gewikkeld met het management van Wesley en Yolanthe. Het gaat om een rekening van in totaal 1 miljoen
euro. Er is vijf ton meer uitgegeven dan was begroot.

Wesley en Yolanthe zitten in Milaan, maar hun zaakwaarnemers in Nederland hebben hun handen vol aan een complete oorlog die is uitgebroken rond de bruiloft van het tweetal.
Leveranciers die met hun rekeningen bij The Class Company van onder andere Rossana Kluivert en Anouk Smulders nul op het rekest vinden, willen beslag laten leggen op onder meer het huis van Anouk. The Class Company op haar beurt heeft al beslag laten leggen op de Nederlandse bankrekening van Wesley en Yolanthe. Er is vijf ton betaald, maar de andere helft staat open.
Het management van Wes en Yo zwijgt en laat de rechtbank straks spreken. „Er is inderdaad een conflict.” En ook Rosanne en Anouk houden hun mond om de simpele reden dat ze een geheimhoudingsverklaring hebben getekend. Plus dat met name Rosanne Kluivert ook heel vriendschappelijk met Wesley en Yolanthe omgaat. De echtparen gaan zelfs samen op vakantie. Afgelopen zomer nog naar Ibiza, waar het gezelschap werd beroofd.
In het showbizzcircuit is intussen echter wel duidelijk wat er precies aan de hand is. „The Class Company, en een bedrijf dat Portfoliooo heet, hebben samen the pitch voor deze bruiloft gewonnen. Ze konden alles regelen voor vijf ton. Maar door de spontane verlangens van het bruidspaar op de dagen zelf is het bedrag dat uiteindelijk moet worden betaald één miljoen geworden. Dat wil het management niet. Omdat dit bedrag het dubbele is van wat was voorgerekend”, zegt een ingewijde. „Maar het zou toch ook raar zijn geweest als er tussen de ceremonies door steeds aan het bruidspaar was gevraagd of ze akkoord gingen met de kosten van de nieuwe verlangens. Zij zijn gewoon steeds op hun wenken bediend. En iedereen die er was, kon zien dat deze bruiloft een vermogen zou kosten.”
De extra kosten zijn een optelling van allerlei posten. „Buffetten die binnen waren opgebouwd, moesten opeens buiten plaatsvinden. Op het laatste moment werd er bedacht dat er duiven moesten worden opgelaten, maar die beestjes moesten worden ingevlogen. Want ze waren nergens te vinden. Het hotel had een enorme schade aan het zwembad omdat tijdens een van de feesten 35 champagneglazen op de bodem terecht waren gekomen. Het zwembad moest de volgende ochtend worden leeggemaakt en er waren beschadigingen aan de bodem.”
Bovendien was het bruidspaar niet helemaal tevreden over de catering onder leiding van topkok Jonathan. Hij heeft zich met zijn team helemaal uit de naad gewerkt en de gasten kregen als hapje bijvoorbeeld foie gras-bitterballen voorgeschoteld. Maar lang niet alles viel in de smaak. „Ook de narekening van de cateraar is hen in het verkeerde keelgat geschoten.”
Het bedrijfje Portfoliooo dat onder andere de cateraar al heeft betaald, staat door de betalingsonwil van Wesley en Yolanthe op omvallen. „Daar zitten twee enthousiaste jonge mannen, die door het maken van een prachtige sprookjesboekwebsite het laatste zetje hebben gegeven om de bruiloft binnen te slepen. Zij hebben vooral met bevriende bedrijven gewerkt. Niet alleen voor de catering, maar ook voor het drukwerk en zo. Die vrienden zijn tot op de laatste cent betaald. Deze mannen hebben er tot op de dag van vandaag op vertrouwd dat Wes en Yo alles zouden afrekenen. Op de ochtend van vertrek zijn ze zelfs nog naar voren geroepen om hen te bedanken voor alle fantastische zorgen. Maar door dat goede vertrouwen gaan ze nu zelf failliet. De bank wil hun geldkraan dichtdraaien. De mobiele telefoons zijn al afgesloten. Ik vraag me af of Wes en Yo wel beseffen wat ze deze twee jonge ondernemers aandoen.”
pi_87197356
Pffff het wordt steeds meer....wat een dirt komt er naar boven... Ben je rijk en gelukkig, smaakt het eten niet op je bruiloft....Kan mij nu ook niet direct voorstellen dat de bijkomende kosten door extra wensen op de dag zelf 0,5 miljoen moeten zijn...
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:22:10 #30
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87197357
een half miljoen aan extra kosten voor je bruiloft :')
da's nog eens andere koek dan zijden bloemen en gastendoekjes laten verdwijnen.

wat zal jan blij zijn dat hij van die grootverbruikster af is.

maar on-topic: ik hoop voor het bedrijf dat ze in het contract hebben laten opnemen dat eventuele meerkosten gewoon bijbetaald horen te worden.

maar dan nog: een bruiloft die een miljoen kost :')
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:28:07 #31
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87197446
enne......foie gras bitterballen :r

dat alleen al

o smaken ze niet? dan prakken we ze naar binnen zoals we bij de ganzen doen :(
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:31:47 #32
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_87197507
Hier komt de ware yo wel als golddigger naar voren
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_87197516
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:22 schreef lady-wrb het volgende:

maar dan nog: een bruiloft die een miljoen kost :')
Je vindt een zaaltje bij van der Valk wel tropisch genoeg voor ze? Natuurlijk kostte die bruiloft een vermogen, dat kan ook want ze hebben geld. Good for them!

Alleen moet je wel netjes betalen. Zo gaat dat in de grote mensenwereld. Maar! Het lijkt me niet zo dat anderen jouw geld maar uit moeten gaan geven en als er 2 ton bijkomt dan lijkt het me wel dat het overlegd wordt, toch?
Rosanna geef ik ook geen cent mee dus zeker geen half miljoen! :o

Daarbij, zodra je geld hebt, staan ze met rijen voor je om een graantje mee te willen pikken. Een cateraar die naheft, ik weet niet wat de afspraken zijn maar vaak staat zoiets wel vast. Oh well, de waarheid zal wel in het midden liggen.
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:50:59 #34
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87197818
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:32 schreef Noek het volgende:

[..]

Je vindt een zaaltje bij van der Valk wel tropisch genoeg voor ze? Natuurlijk kostte die bruiloft een vermogen, dat kan ook want ze hebben geld. Good for them!

Alleen moet je wel netjes betalen. Zo gaat dat in de grote mensenwereld. Maar! Het lijkt me niet zo dat anderen jouw geld maar uit moeten gaan geven en als er 2 ton bijkomt dan lijkt het me wel dat het overlegd wordt, toch?
Rosanna geef ik ook geen cent mee dus zeker geen half miljoen! :o

Daarbij, zodra je geld hebt, staan ze met rijen voor je om een graantje mee te willen pikken. Een cateraar die naheft, ik weet niet wat de afspraken zijn maar vaak staat zoiets wel vast. Oh well, de waarheid zal wel in het midden liggen.
dat zeg ik toch niet?
ik zei alleen dat ik hoop dat het bedrijf het bij betalen van meerkosten vastgelegd heeft. als ze dan zwart op wit kunnen aantonen waar die meerkosten zitten, zal er toch echt betaald moeten worden.

en wat dat gezeur over die cateraar betreft: ik neem aan dat ze toch van tevoren geproefd hebben wat er geserveerd zou worden?

nou..... een miljoen voor een bruiloft is toch idioot veel.
welke gek heeft er nu een aantal dure bruidsjurken/outfits (die overigens ook nog niet (allemaal) betaald schijnen te zijn) en laat duiven invliegen en meer van dat soort achterlijke fratsen.
om maar niet te spreken over kapotte champagneglazen in het zwembad...
8)7
pi_87197964
Eigenlijk was alleen de eerste alinea een reactie op jou. Excuus, de rest is gewoon maar een mening zoals je die mag hebben. Olé! w/
Go hard or go home
pi_87198073
Volgende keer wat Mora-kroketten, een zaaltje in Amsterdam Zuid en een paar duiven van de Dam. Wat een pauperbende, die cateraar had toch wel moeten begrijpen dat van Dobben bitterballen nog van een te hoog niveau zijn voor dat rapalje.
pi_87198161
Och, ze zoeken het maar uit...maar ik kan mij nog herinneren dat de weddingplanner bij RTL boulevard was en een beetje over de bruiloft heeft verteld hoe mooi het niet allemaal was geregeld toen...Het geeft wel achteraf een negatief beeld nu, nog onafhankelijk ervan wie gelijk heeft. Stel je brengt je auto naar de garage, dan wil je ook niet dat het 2 keer zoveel kost als wat afgeproken was. Dat je veel geld hebt en het makkelijk kunt missen, wil niet zeggen dat iedereen het zomaar uit je tas mag trekken.
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:11:49 #38
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87198206
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:09 schreef Zana het volgende:
Och, ze zoeken het maar uit...maar ik kan mij nog herinneren dat de weddingplanner bij RTL boulevard was en een beetje over de bruiloft heeft verteld hoe mooi het niet allemaal was geregeld toen...Het geeft wel achteraf een negatief beeld nu, nog onafhankelijk ervan wie nu gelijk heeft. Stel je brengt je auto naar de garage, dan wil je ook niet dat het 2 keer zoveel kost als wat afgeproken was. Dat je veel geld hebt en het makkelijk kunt missen, wil niet zeggen dat iedereen het zomaar uit je tas mag trekken.
maar als je je auto naar de garage brengt en tussentijds belt voor: een andere cd-speler, aanpassingen en veranderingen die je niet van tevoren hebt afgesproken, moet je ook niet gek opkijken als de rekening ineens hoger uitvalt.
pi_87198246
Maar dat die duiven de dupe gaan worden. Dat is pas echt hartverscheurend.
Go hard or go home
pi_87198361
Er is beslag gelegd op de bankrekening van Yolanthe en Wesley, en dat kan natuurlijk ook niet zomaar. De organisatie van de bruiloft heeft daar dus toch de toestemming voor gekregen.
pi_87198647
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er is beslag gelegd op de bankrekening van Yolanthe en Wesley, en dat kan natuurlijk ook niet zomaar. De organisatie van de bruiloft heeft daar dus toch de toestemming voor gekregen.
Schijnt dat beslag leggen op rekeningen in Nederland nogal gammel is geregeld. Dat kan bijna iedereen zonder dat er al teveel obstakels worden opgeworpen.
pi_87198764
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:50 schreef lady-wrb het volgende:

en wat dat gezeur over die cateraar betreft: ik neem aan dat ze toch van tevoren geproefd hebben wat er geserveerd zou worden?

Dat vraag ik me trouwens af, je zou denken dat je weet wat je op je bruiloft doet/wilt/uitgeeft, maar het is uit handen gegeven om het laten organiseren en behalve de wens dat de familie in kermisblauw moest komen, alsof Yo nou wérkelijk van elk wissewasje op de hoogte is geweest. Bij een bruiloft zo groot? :D Bestaat bijna niet.
Dus ja dan komen er verrassingen (8> DIngetjes hier, rekeningetjes daar.
pi_87199820
Is de bruiloft alweer 3 maanden geleden? Waar blijft de aankondiging van de eerste zwangerschap dan?
pi_87199840
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:27 schreef Rianne84 het volgende:
Is de bruiloft alweer 3 maanden geleden? Waar blijft de aankondiging van de eerste zwangerschap dan?
:')
pi_87200358
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:28 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

:')
Nou ik zat er ook al op te wachten eik _O- Wat wil je als mensen van te voren al zo hard roepen kinderen te willen, dan ga je er op wachten ;)
pi_87200487
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou ik zat er ook al op te wachten eik _O- Wat wil je als mensen van te voren al zo hard roepen kinderen te willen, dan ga je er op wachten ;)
Daarom ook die smiley, ik dacht namelijk hetzelfde. Dat geroep in de media dat er snel een kindje zal volgen, ze doet alsof ze het krijgt zoals ze alles al heeft gekregen. Erg gemeen van me, maar als dit niet zo gaat zoals zij wilt kan ik toch niet een gniffel onderdrukken eigenlijk. O-)
pi_87200717
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

Dat geroep in de media dat er snel een kindje zal volgen, ze doet alsof ze het krijgt zoals ze alles al heeft gekregen.
Gewoon ff bestellen toch? :Y
pi_87203963
Team duifjes :7
pi_87204205
ah een nieuw topic *)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:52:46 #50
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87204314
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Team duifjes :7
team ganzen
pi_87204929
*O* wat gaat KoefNoen doen met dit nieuws *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:36:43 #52
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87206108
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:08 schreef Toverheks het volgende:
*O* wat gaat KoefNoen doen met dit nieuws *O*
ik kan niet wachten *O*

wanneer begint dat?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:38:21 #53
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87206187
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:36 schreef lady-wrb het volgende:

ik kan niet wachten *O*

wanneer begint dat?
Dat komt elke zaterdag op NED 1
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:42:06 #54
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87206319
dat meen je niet?
ik kijk nooit op zaterdag :@
moet ik toch eens gaan doen dan.
en uitzendinggemist checken.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:52:23 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87206692
Ben benieuwd wat het gaat worden, beslaglegging op een rekening is in NL idd makkelijker dan een hoop mensen denken, maar aan de andere kant kan ik me ook zomaar voorstellen dat een budget van Yolanthe door Yolanthe zelf met "kleinigheidjes" 100% over budget kan gaan...

Feit blijft dat ze 3 dagen uitermate riant gefeest hebben, en dan hebben ze niet bij vd Valk gedaan, dus dat dat wat kost mag ze niet verbazen.

Blijft wel triest als je weken maanden in de media hebt lopen roepen dat je met je bruiloft wilt laten zien dat je zo lekker gewoon gebleven bent, maar het budget van een half miljoen nog met een half miljoen weet te overschrijden....

Overigens staat het bedrag niet in een vreemde verhouding tot zijn inkomen.... en ongeacht de hoogte van het bedrag vind ik wel dat je dat ook niet buiten beschouwing kunt laten.
Wes doet toch zo'n 7 miljoen per jaar?? Dan is een bruiloft van 1/7de van je jaarinkomen weinig bijzonders, de meeste mensen geven meer uit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_87207004
Nou, voor een 2e bruiloft vind ik het ondanks zijn inkomen behoorlijk riant, of was zijn 1e bruiloft ook zo over the top? Misschien hebben Yo en Wes er wel woorden om gehad en heeft Yo in tranen gezegd dat ze écht niet weet hoe dit bedrag zo hoog kan zijn, 'ik ben immers maar gewoontjes Wes schatje!', waarop Wes de rekening niet wil betalen :')
  Admin dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:08:31 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87207332
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:14 schreef Noek het volgende:
Maar dat die duiven de dupe gaan worden. Dat is pas echt hartverscheurend.
Op dierendag nog wel :'(

Admin dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:10:51 #58
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87207420
En eerlijk gezegd vind ik dit een van de kostelijkste missers van dit jaar.
Wedden dat trut Kluivert de dans ontspringt, want vriendjes en dat dat kleine bedrijfje failliet gaat.

Admin dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:11:33 #59
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87207450
Wat een ongelooflijke golddigger dat wijf _O-

Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:13:31 #60
163650 Greys
pi_87207537
Bitterballen van ganzenleverpaté.
Gevalletje 'Wansmaak van de eeuw' :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:14:39 #61
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87207584
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
Bitterballen van ganzenleverpaté.
Gevalletje 'Wansmaak van de eeuw' :')
Dus dat! En ze kan het met die hazenlip nieteens uitspreken :6

dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:15:11 #62
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87207609
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef lady-wrb het volgende:
dat meen je niet?
Jawel Lady :) echt waar..
pi_87208999
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef lady-wrb het volgende:
dat meen je niet?
[RLS SC #940] Mine! Mine! Mine! Mine!

kijk even hier, heb er 3 filmpjes gepost van joetoep :Y
pi_87209611
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:15 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Jawel Lady :) echt waar..
Ik heb ook alles gemist :o Vanavond maar eens kieken wat ik er van terug kan kijken (8>
pi_87209727
quote:
AMSTERDAM - Het Amsterdamse bedrijf Portfoliooo is kerngezond. Dat laat de cateraar die betrokken was bij het huwelijk van Wesley en Yolanthe weten. Ingewijden beweerden in De Telegraaf dat Portfoliooo op omvallen staat als gevolg van een niet betaalde rekening van drie ton door het echtpaar.

"Het was een domper, maar het is niet zo dat we hierdoor in financiële moeilijkheden zitten", laat Jair Zino, een van de directeuren, weten. "We gaan absoluut niet failliet en hebben momenteel genoeg mooie projecten lopen."

Portfoliooo is een van de bedrijfjes die namens de weddingplanners van The Class Company zijn ingehuurd voor de bruiloft van Wesley en Yolanthe. Het Amsterdamse bedrijf was onder meer verantwoordelijk voor de catering, het entertainment en het concept. "We hebben een groot gedeelte al betaald gekregen", zegt een woordvoerder van Portfoliooo.

Maandag werd duidelijk dat Wesley en Yolanthe een deel van de kosten voor hun driedaagse bruiloft in Toscane nog steeds niet hebben opgehoest. Vanwege last minute verzoeken van het bruidspaar zouden de kosten voor het huwelijksfeest bijna verdubbeld zijn tot in totaal zo'n een miljoen euro. The Class Company probeert het geld nu via een gang naar de rechter alsnog te krijgen.

Portfoliooo kijkt vol vertrouwen naar de toekomst. "De bruiloft ligt al weer ver weg, we zijn weer volop met andere dingen bezig." (Novum)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Yo-kerngezond.dhtml

Niks aan de hand dus voor Portfolioooooooooooooo
pi_87210796
Nou ja, dat is ook prima, dat een rechter zich over deze zaak buigt. :Y
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:57:09 #67
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87211520
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:05 schreef Ericr het volgende:
Volgende keer wat Mora-kroketten, een zaaltje in Amsterdam Zuid en een paar duiven van de Dam. Wat een pauperbende, die cateraar had toch wel moeten begrijpen dat van Dobben bitterballen nog van een te hoog niveau zijn voor dat rapalje.
Je zit weer bovenop het belangrijke nieuws zie ik, Eric. ^O^
Bedankt Hans.
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:08:09 #68
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_87216595
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:27 schreef Rianne84 het volgende:
Zou die eigenlijk wel komen? Want ik zag Yo laatst op een foto dicht naast George Clooney staan >:)
en dat is wel een heel vermogende aantrekkelijke man
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_87217323
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:50 schreef Toverheks het volgende:

[..]

[RLS SC #940] Mine! Mine! Mine! Mine!

kijk even hier, heb er 3 filmpjes gepost van joetoep :Y
Is dat bij die doopscene nou Jan Smit die dat Avé Maria zingt (als kind)? :D
pi_87217639
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:31 schreef lezzer het volgende:

[..]

Is dat bij die doopscene nou Jan Smit die dat Avé Maria zingt (als kind)? :D
oh dat weet ik niet eens, maar zal wel >:) ze verwijzen steeds naar Volendam, zo ook bij de supermarkt, dat ze anderhalf ons palingworst bestelt _O-
  Admin dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:04:44 #71
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87218546
Ik zit er zelfs RTL voor te kijken _O-
Zo te horen vinden ze het ook belachelijk...

Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:17:40 #72
163650 Greys
pi_87219077
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:08 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Zou die eigenlijk wel komen? Want ik zag Yo laatst op een foto dicht naast George Clooney staan >:)
en dat is wel een heel vermogende aantrekkelijke man
Ik dacht hetzelfde toen ik dat zag :')
'We gaan volgende week weer met George en zijn vriendin eten want het klikte zó goed!'.
Nou Wes, pas maar op. Deze is rijk én knap.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87219445
Misschien ambieert Yo wel een acteercarrière in het buitenland en papt ze daarom extra met George aan, voor wat contacten? :')
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:27:27 #74
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:41:29 #75
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87220128
Nee.
Bedankt Hans.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:09:04 #76
163650 Greys
pi_87221455
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien ambieert Yo wel een acteercarrière in het buitenland en papt ze daarom extra met George aan, voor wat contacten? :')
Die eh... hoe heet ze nou, zo'n sexsymbool dat altijd zo lodderig uit haar ogen kijkt met haar mond half open, donker haar... had op haar facebook gepost dat Yolanthe echt naar Hollywood moest komen! :D Megan Fox, oid?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87221600
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Die eh... hoe heet ze nou, zo'n sexsymbool dat altijd zo lodderig uit haar ogen kijkt met haar mond half open, donker haar... had op haar facebook gepost dat Yolanthe echt naar Hollywood moest komen! :D Megan Fox, oid?
Met die omschrijving kan het alleen Megan Fox zijn ja :D

Nou jolijt, spreekt Yo eigenlijk wel meer dan 3 woorden Engels? Of is het net zo geweldig als haar presentatietalent. Erg mooie woorden :Y
pi_87223844
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:27 schreef Flow3r het volgende:
is Cloony nog vrijgezel dan? *O*
Dat maakt voor Yo weinig uit denk ik :')
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 oktober 2010 @ 14:30:27 #79
22592 crew  Ole
pi_87245931
quote:
'Ook kerk verwacht geld van Wesley en Yolanthe'
Uitgegeven: 6 oktober 2010 13:22
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2010 13:22

AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder lijken hun financiële afspraken niet helemaal na te komen. Niet alleen organisatiebureau The Class Company verwacht nog geld van het glamourpaar, ook een Italiaanse kerk zou nog geld krijgen van het stel.
© ANPIn Story vertelt Andrea Prevosti, manager van het kasteel waar Yolanthe en Wesley drie dagen lang met hun gasten vertoefden tijdens hun bruiloft, dat er meerdere afspraken niet zijn nagekomen.

"Zoals bekend was de hele kerkelijke inzegening van het huwelijk door priester Don Vezio gratis. Als tegenprestatie heeft het paar de toezegging gedaan om een donatie te doen aan de kerk. Maar de Santi Giusti e Clement kerk heeft, zo vertelde de priester mij, tot nu toe niets ontvangen en dat vind ik teleurstellend. Temeer daar het een aantal keer is toegezegd."

Toch verwacht de manager dat het bekende koppel hun afspraken nog nakomt. "Vooralsnog ga ik er vanuit dat zij de kerk niet meeslepen in dit conflict."

Betalingsrel

Yolanthe en Wesley zijn momenteel middelpunt van een ordinaire betalingsrel. De twee zouden nog een groot bedrag aan The Class Company, het bedrijf dat hun bruiloft regelde, moeten betalen. Een schuldeiser zou inmiddels beslag hebben laten leggen op de bankrekening van het stel.

Het bedrijf, dat gerund wordt door Anouk Smulders en Rosanna Kluivert, weigert inhoudelijk in te gaan op de zaak. Ook Yolanthe en Wesley hebben nog geen commentaar gegeven op het nieuws.

© NU.nl
pi_87246147
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:54 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dat maakt voor Yo weinig uit denk ik :')
_O-
pi_87246240
:o
  woensdag 6 oktober 2010 @ 14:42:21 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87246411
OMG.... Wesley is zelfs katholiek geworden voor Yolanthe en de trouwerij en dan zijn ze zelfs nog te cheap om de beloofde donatie aan de kerk te doen?? Mên.... hoe triest ben je dan?!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87246558
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:42 schreef Leandra het volgende:
OMG.... Wesley is zelfs katholiek geworden voor Yolanthe en de trouwerij en dan zijn ze zelfs nog te cheap om de beloofde donatie aan de kerk te doen?? Mên.... hoe triest ben je dan?!
Ik begin al bijna te denken dat er straks helemaal geen kindje komt maar een scheiding waarbij een lachende Yolanthe er met de helft van Wesley's vermogen vandoor gaat. :') Op weg naar de volgende uiteraard.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 15:09:41 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87247469
Je zou het bijna denken.... aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat hij voor de tweede keer in gemeenschap van goederen getrouwd is, zo dom kun je toch niet zijn?!
En zo wel, dan had iemand hem toch gewoon onder curatele moeten laten stellen? :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87247559
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:09 schreef Leandra het volgende:
Je zou het bijna denken.... aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat hij voor de tweede keer in gemeenschap van goederen getrouwd is, zo dom kun je toch niet zijn?!
En zo wel, dan had iemand hem toch gewoon onder curatele moeten laten stellen? :')
Jawel. Laatst nog ergens gelezen dat mannen die meerdere malen getrouwd zijn dit bijna altijd in gemeenschap van goederen doen. En dat mannen met veel geld dat sowieso vaker doen.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 15:17:27 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87247811
Geldt dat ook voor Europese mannen of voornamelijk voor Amerikaanse mannen met geld?? Daar speelt volgens mij veel meer het "vertrouw je me niet" sentiment mee dan in Europa... terwijl het echtscheidingpercentage daar nog hoger ligt dan hier.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87247850
Nee, het zal wel échte liefde zijn, ze zien er immers zo verliefd uit.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 15:20:54 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87247958
Tsja... dat moet voor aan actrice ook geen probleem zijn, een beetje overtuigend verliefd kijken :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87248031
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef Leandra het volgende:
Tsja... dat moet voor aan actrice ook geen probleem zijn, een beetje overtuigend verliefd kijken :')
Nou ja, als verliefd zijn/overkomen een puntje was waardoor je altijd & gelukkig samen bleef en je huwelijk zeker slaagt, dan zou er geen hond meer scheiden :')
  Admin woensdag 6 oktober 2010 @ 15:23:04 #90
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87248052
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:30 schreef Ole het volgende:

[..]

OMFG

_O-
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :D
Ik zie een mooie KerstFOK!actie, help priester Don Vezio en zijn parochie de winter door, daar waar Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder verzaken.

O~)

pi_87248200
Ik begin zelfs te denken dat ze het geld misschien wel niet hebben...
pi_87248344
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:30 schreef Ole het volgende:

[..]

Bestaat er nog een kansje dat die mensen in Italië een verhaal opkloppen of iets verzinnen om te verkopen aan de pers? Ik vind het zo sneu voor die kerk _O-
pi_87248363
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef lezzer het volgende:
Kan ik me niet voorstellen.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 15:34:04 #94
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_87248472
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef lezzer het volgende:
Bedoel je dan écht niet hebben of à la Oom Dagobert niet hebben?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Admin woensdag 6 oktober 2010 @ 15:37:40 #95
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87248611
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:31 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Kan ik me niet voorstellen.
Ik neem niet aan dat dat geld zo vrij beschikbaar is hoor.

pi_87248698
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je zou toch zeggen dat ze hun financien ook door mensen laten regelen die er wel zicht op hebben wat ze kunnen besteden.
  Admin woensdag 6 oktober 2010 @ 15:41:00 #97
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87248745
Een fucking bruiloft van een miljoen,
een mislukte tattoo
paupergedrag in een hotel met beschadiging van het zwembad
niet weten hoe ganzenlever gemaakt wordt en dat als bitterbal op je feestje hebben.
Om het nog maar even niet te hebben over het gouden broekje van Wes en het leed dat de bevolking van Volendam is aangedaan door Yo
schreeuwt het woord PAUPER je wel héél groot toe.
In neon, met van die blingblingletters.

woensdag 6 oktober 2010 @ 15:41:16 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87248752
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, okay, maar hoelang duurt een overschrijving van een spaarrekening naar de lopende rekening nou helemaal??

Ik las elders dat Wesley 2 ton per week verdient.... ongeacht of het bruto of netto is lijkt me dat je dan toch ergens wel wat beschikbaar hebt voor een (geplande) trouwerij toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Admin woensdag 6 oktober 2010 @ 15:41:35 #99
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87248768
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je zou toch zeggen dat ze hun financien ook door mensen laten regelen die er wel zicht op hebben wat ze kunnen besteden.
Ze kunnen d'r bruiloft nieteens fatsoenlijk laten regelen _O-

pi_87248850
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, okay, maar hoelang duurt een overschrijving van een spaarrekening naar de lopende rekening nou helemaal??

Ik las elders dat Wesley 2 ton per week verdient.... ongeacht of het bruto of netto is lijkt me dat je dan toch ergens wel wat beschikbaar hebt voor een (geplande) trouwerij toch?
Inderdaad.
Hij verdient schandalig veel en ik kan me niet voorstellen dat ie dit niet kan betalen. Of ineens niet aan z'n vermogen mag komen hiervoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')