Catfight!quote:Beslag op rekening Yolanthe en Wesley Door Bart Mos
AMSTERDAM - Er is beslag gelegd op de bankrekening van Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen. De twee weigeren enkele tonnen euro's aan rekeningen te betalen voor hun sprookjeshuwelijk dat afgelopen juli in Italië werd voltrokken.
Dit wordt bevestigd door direct betrokkenen. Het beslag is gelegd op hun bankrekening bij ABN Amro. Naar verluidt kostte het huwelijksfeest van de voetballer en presentratrice totaal een miljoen euro.
De showbizzbruiloft werd begin deze zomer volledig verzorgd door organisatiebureau The Class Company, een bedrijf van Rosanne Kluivert en Anouk Smulders. Wesley en Jolanthe zouden onder meer weigeren te betalen voor de beveiliging tijdens het huwelijk. Hierdoor is The Class Company gedwongen deze rekeningen zelf te betalen. Dit geld wordt nu via juridische procedures op het stel verhaald. The Class Company wil niet inhoudelijk op de kwestie reageren. "Het is een juridische zaak", aldus een woordvoerster.
De heftige strijd tussen het bureau en de jong gehuwden is uitermate pijnlijk, aangezien Rosanne Kluivert samen met haar man Patrick goed bevriend is met Wesley en Yolanthe. De vier vierden afgelopen zomer nog samen vakantie op het eiland Ibiza. Deze vakantie viel ook al in het water doordat de vakantievilla door een stel inbrekers werd leeggeroofd.
Wesley en Yolanthe waren vooralsnog niet bereikbaar voor commentaar. Hun woordvoerster wilde niets kwijt over de zaak.
Hebben ze dan geen budget afgesproken? Of heeft Yo gezegd 'regel het maar'. Vond het organisatiebureau beveiliging nodig en vind Yo dat het goedkoper had gekund?quote:
Donequote:
Misschien is het een principekwestie.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
Je zou toch denken dat het een peuleschil is voor Wes z'n rekening om dat te betalen.
En vrienden en zaken gaan vaak niet zo goed samen, ben benieuwd wat er hier aan de hand is
daar ben ik ook bang voor, of je zal net zien dat er iemand beltquote:
Is het alweer 3 maanden geleden?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Moeten ze niet zo groot doen Wes en Yo..Is normaal dat je je bruiloft betaalt. En niet na 3 maanden 3 ton schuldig aan je bruiloft.
Weet jij dan wat de afspraak is over die beveiliging?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Moeten ze niet zo groot doen Wes en Yo..Is normaal dat je je bruiloft betaalt. En niet na 3 maanden 3 ton schuldig aan je bruiloft.
Als jij maar weetquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:41 schreef JanJanJan het volgende:
Weet jij dan wat de afspraak is over die beveiliging?
Ik ben uiteraard veel minder rijk dan Wesley, maar 100 euro kan ik bijvoorbeeld makkelijk missen.
Maar die ga ik niet betalen aan iemand die er geen recht op heeft. Ik kan me voorstellen dat hij er net zo over denkt.
.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Als jij maar weetJij weet er ook niks van..ik vind normaal dat je moet betalen dus.
Je vindt een zaaltje bij van der Valk wel tropisch genoeg voor ze? Natuurlijk kostte die bruiloft een vermogen, dat kan ook want ze hebben geld. Good for them!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:22 schreef lady-wrb het volgende:
maar dan nog: een bruiloft die een miljoen kost
dat zeg ik toch niet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Je vindt een zaaltje bij van der Valk wel tropisch genoeg voor ze? Natuurlijk kostte die bruiloft een vermogen, dat kan ook want ze hebben geld. Good for them!
Alleen moet je wel netjes betalen. Zo gaat dat in de grote mensenwereld. Maar! Het lijkt me niet zo dat anderen jouw geld maar uit moeten gaan geven en als er 2 ton bijkomt dan lijkt het me wel dat het overlegd wordt, toch?
Rosanna geef ik ook geen cent mee dus zeker geen half miljoen!![]()
Daarbij, zodra je geld hebt, staan ze met rijen voor je om een graantje mee te willen pikken. Een cateraar die naheft, ik weet niet wat de afspraken zijn maar vaak staat zoiets wel vast. Oh well, de waarheid zal wel in het midden liggen.
maar als je je auto naar de garage brengt en tussentijds belt voor: een andere cd-speler, aanpassingen en veranderingen die je niet van tevoren hebt afgesproken, moet je ook niet gek opkijken als de rekening ineens hoger uitvalt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:09 schreef Zana het volgende:
Och, ze zoeken het maar uit...maar ik kan mij nog herinneren dat de weddingplanner bij RTL boulevard was en een beetje over de bruiloft heeft verteld hoe mooi het niet allemaal was geregeld toen...Het geeft wel achteraf een negatief beeld nu, nog onafhankelijk ervan wie nu gelijk heeft. Stel je brengt je auto naar de garage, dan wil je ook niet dat het 2 keer zoveel kost als wat afgeproken was. Dat je veel geld hebt en het makkelijk kunt missen, wil niet zeggen dat iedereen het zomaar uit je tas mag trekken.
Schijnt dat beslag leggen op rekeningen in Nederland nogal gammel is geregeld. Dat kan bijna iedereen zonder dat er al teveel obstakels worden opgeworpen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er is beslag gelegd op de bankrekening van Yolanthe en Wesley, en dat kan natuurlijk ook niet zomaar. De organisatie van de bruiloft heeft daar dus toch de toestemming voor gekregen.
Dat vraag ik me trouwens af, je zou denken dat je weet wat je op je bruiloft doet/wilt/uitgeeft, maar het is uit handen gegeven om het laten organiseren en behalve de wens dat de familie in kermisblauw moest komen, alsof Yo nou wérkelijk van elk wissewasje op de hoogte is geweest. Bij een bruiloft zo groot?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:50 schreef lady-wrb het volgende:
en wat dat gezeur over die cateraar betreft: ik neem aan dat ze toch van tevoren geproefd hebben wat er geserveerd zou worden?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:27 schreef Rianne84 het volgende:
Is de bruiloft alweer 3 maanden geleden? Waar blijft de aankondiging van de eerste zwangerschap dan?
Nou ik zat er ook al op te wachten eikquote:
Daarom ook die smiley, ik dacht namelijk hetzelfde. Dat geroep in de media dat er snel een kindje zal volgen, ze doet alsof ze het krijgt zoals ze alles al heeft gekregen. Erg gemeen van me, maar als dit niet zo gaat zoals zij wilt kan ik toch niet een gniffel onderdrukken eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ik zat er ook al op te wachten eikWat wil je als mensen van te voren al zo hard roepen kinderen te willen, dan ga je er op wachten
Gewoon ff bestellen toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat geroep in de media dat er snel een kindje zal volgen, ze doet alsof ze het krijgt zoals ze alles al heeft gekregen.
ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:08 schreef Toverheks het volgende:wat gaat KoefNoen doen met dit nieuws
Dat komt elke zaterdag op NED 1quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:36 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan niet wachten
wanneer begint dat?
Op dierendag nog welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:14 schreef Noek het volgende:
Maar dat die duiven de dupe gaan worden. Dat is pas echt hartverscheurend.
Dus dat! En ze kan het met die hazenlip nieteens uitsprekenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
Bitterballen van ganzenleverpaté.
Gevalletje 'Wansmaak van de eeuw'
Jawel Ladyquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef lady-wrb het volgende:
dat meen je niet?
ik kijk nooit op zaterdag
moet ik toch eens gaan doen dan.
en uitzendinggemist checken.
[RLS SC #940] Mine! Mine! Mine! Mine!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef lady-wrb het volgende:
dat meen je niet?
ik kijk nooit op zaterdag
moet ik toch eens gaan doen dan.
en uitzendinggemist checken.
Ik heb ook alles gemistquote:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Yo-kerngezond.dhtmlquote:AMSTERDAM - Het Amsterdamse bedrijf Portfoliooo is kerngezond. Dat laat de cateraar die betrokken was bij het huwelijk van Wesley en Yolanthe weten. Ingewijden beweerden in De Telegraaf dat Portfoliooo op omvallen staat als gevolg van een niet betaalde rekening van drie ton door het echtpaar.
"Het was een domper, maar het is niet zo dat we hierdoor in financiële moeilijkheden zitten", laat Jair Zino, een van de directeuren, weten. "We gaan absoluut niet failliet en hebben momenteel genoeg mooie projecten lopen."
Portfoliooo is een van de bedrijfjes die namens de weddingplanners van The Class Company zijn ingehuurd voor de bruiloft van Wesley en Yolanthe. Het Amsterdamse bedrijf was onder meer verantwoordelijk voor de catering, het entertainment en het concept. "We hebben een groot gedeelte al betaald gekregen", zegt een woordvoerder van Portfoliooo.
Maandag werd duidelijk dat Wesley en Yolanthe een deel van de kosten voor hun driedaagse bruiloft in Toscane nog steeds niet hebben opgehoest. Vanwege last minute verzoeken van het bruidspaar zouden de kosten voor het huwelijksfeest bijna verdubbeld zijn tot in totaal zo'n een miljoen euro. The Class Company probeert het geld nu via een gang naar de rechter alsnog te krijgen.
Portfoliooo kijkt vol vertrouwen naar de toekomst. "De bruiloft ligt al weer ver weg, we zijn weer volop met andere dingen bezig." (Novum)
Je zit weer bovenop het belangrijke nieuws zie ik, Eric.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:05 schreef Ericr het volgende:
Volgende keer wat Mora-kroketten, een zaaltje in Amsterdam Zuid en een paar duiven van de Dam. Wat een pauperbende, die cateraar had toch wel moeten begrijpen dat van Dobben bitterballen nog van een te hoog niveau zijn voor dat rapalje.
Zou die eigenlijk wel komen? Want ik zag Yo laatst op een foto dicht naast George Clooney staanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:27 schreef Rianne84 het volgende:
Is de bruiloft alweer 3 maanden geleden? Waar blijft de aankondiging van de eerste zwangerschap dan?
Is dat bij die doopscene nou Jan Smit die dat Avé Maria zingt (als kind)?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[RLS SC #940] Mine! Mine! Mine! Mine!
kijk even hier, heb er 3 filmpjes gepost van joetoep
oh dat weet ik niet eens, maar zal welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Is dat bij die doopscene nou Jan Smit die dat Avé Maria zingt (als kind)?
Ik dacht hetzelfde toen ik dat zagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:08 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Zou die eigenlijk wel komen? Want ik zag Yo laatst op een foto dicht naast George Clooney staan![]()
en dat is wel een heel vermogende aantrekkelijke man
Die eh... hoe heet ze nou, zo'n sexsymbool dat altijd zo lodderig uit haar ogen kijkt met haar mond half open, donker haar... had op haar facebook gepost dat Yolanthe echt naar Hollywood moest komen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien ambieert Yo wel een acteercarrière in het buitenland en papt ze daarom extra met George aan, voor wat contacten?
Met die omschrijving kan het alleen Megan Fox zijn jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Die eh... hoe heet ze nou, zo'n sexsymbool dat altijd zo lodderig uit haar ogen kijkt met haar mond half open, donker haar... had op haar facebook gepost dat Yolanthe echt naar Hollywood moest komen!Megan Fox, oid?
quote:'Ook kerk verwacht geld van Wesley en Yolanthe'
Uitgegeven: 6 oktober 2010 13:22
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2010 13:22
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder lijken hun financiële afspraken niet helemaal na te komen. Niet alleen organisatiebureau The Class Company verwacht nog geld van het glamourpaar, ook een Italiaanse kerk zou nog geld krijgen van het stel.
© ANPIn Story vertelt Andrea Prevosti, manager van het kasteel waar Yolanthe en Wesley drie dagen lang met hun gasten vertoefden tijdens hun bruiloft, dat er meerdere afspraken niet zijn nagekomen.
"Zoals bekend was de hele kerkelijke inzegening van het huwelijk door priester Don Vezio gratis. Als tegenprestatie heeft het paar de toezegging gedaan om een donatie te doen aan de kerk. Maar de Santi Giusti e Clement kerk heeft, zo vertelde de priester mij, tot nu toe niets ontvangen en dat vind ik teleurstellend. Temeer daar het een aantal keer is toegezegd."
Toch verwacht de manager dat het bekende koppel hun afspraken nog nakomt. "Vooralsnog ga ik er vanuit dat zij de kerk niet meeslepen in dit conflict."
Betalingsrel
Yolanthe en Wesley zijn momenteel middelpunt van een ordinaire betalingsrel. De twee zouden nog een groot bedrag aan The Class Company, het bedrijf dat hun bruiloft regelde, moeten betalen. Een schuldeiser zou inmiddels beslag hebben laten leggen op de bankrekening van het stel.
Het bedrijf, dat gerund wordt door Anouk Smulders en Rosanna Kluivert, weigert inhoudelijk in te gaan op de zaak. Ook Yolanthe en Wesley hebben nog geen commentaar gegeven op het nieuws.
© NU.nl
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat maakt voor Yo weinig uit denk ik
Ik begin al bijna te denken dat er straks helemaal geen kindje komt maar een scheiding waarbij een lachende Yolanthe er met de helft van Wesley's vermogen vandoor gaat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:42 schreef Leandra het volgende:
OMG.... Wesley is zelfs katholiek geworden voor Yolanthe en de trouwerij en dan zijn ze zelfs nog te cheap om de beloofde donatie aan de kerk te doen?? Mên.... hoe triest ben je dan?!
Jawel. Laatst nog ergens gelezen dat mannen die meerdere malen getrouwd zijn dit bijna altijd in gemeenschap van goederen doen. En dat mannen met veel geld dat sowieso vaker doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:09 schreef Leandra het volgende:
Je zou het bijna denken.... aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat hij voor de tweede keer in gemeenschap van goederen getrouwd is, zo dom kun je toch niet zijn?!
En zo wel, dan had iemand hem toch gewoon onder curatele moeten laten stellen?
Nou ja, als verliefd zijn/overkomen een puntje was waardoor je altijd & gelukkig samen bleef en je huwelijk zeker slaagt, dan zou er geen hond meer scheidenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef Leandra het volgende:
Tsja... dat moet voor aan actrice ook geen probleem zijn, een beetje overtuigend verliefd kijken
OMFGquote:
Bestaat er nog een kansje dat die mensen in Italië een verhaal opkloppen of iets verzinnen om te verkopen aan de pers? Ik vind het zo sneu voor die kerkquote:
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef lezzer het volgende:
Ik begin zelfs te denken dat ze het geld misschien wel niet hebben...
Bedoel je dan écht niet hebben of à la Oom Dagobert niet hebben?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef lezzer het volgende:
Ik begin zelfs te denken dat ze het geld misschien wel niet hebben...
Ik neem niet aan dat dat geld zo vrij beschikbaar is hoor.quote:
Je zou toch zeggen dat ze hun financien ook door mensen laten regelen die er wel zicht op hebben wat ze kunnen besteden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat dat geld zo vrij beschikbaar is hoor.
Nee, okay, maar hoelang duurt een overschrijving van een spaarrekening naar de lopende rekening nou helemaal??quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat dat geld zo vrij beschikbaar is hoor.
Ze kunnen d'r bruiloft nieteens fatsoenlijk laten regelenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat ze hun financien ook door mensen laten regelen die er wel zicht op hebben wat ze kunnen besteden.
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, okay, maar hoelang duurt een overschrijving van een spaarrekening naar de lopende rekening nou helemaal??
Ik las elders dat Wesley 2 ton per week verdient.... ongeacht of het bruto of netto is lijkt me dat je dan toch ergens wel wat beschikbaar hebt voor een (geplande) trouwerij toch?
En zo'n fiscalist kost ook ieder maand weer een vermogen grijpstuiver.... maar wellicht zag Yolanthe daar een manier om maandelijks een "fors bedrag" te besparenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze kunnen d'r bruiloft nieteens fatsoenlijk laten regelen
En zelfs dan nóg, die bruiloft is 3 maanden geleden. Hij moet geweten hebben dat hij rekeningen zou moeten betalenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hij verdient schandalig veel en ik kan me niet voorstellen dat ie dit niet kan betalen. Of ineens niet aan z'n vermogen mag komen hiervoor.
Ik snap dat dus ook niet, zeker niet na haar "ALLES IS WEGGG" dingetjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:50 schreef lezzer het volgende:
Nou, de reden dat ik dat denk, is dat ik niet begrijp dat je dan niet als een sodemieter die rekeningen betaalt ipv het op zo'n schandaal aan te laten komen.Nou, de reden dat ik dat denk, is dat ik niet begrijp dat je dan niet als een sodemieter die rekeningen betaalt ipv het op zo'n schandaal aan te laten komen.
Ik vind het gewoon onnozel van Wes en Yo dat ze er blijkbaar een houding op na gehouden hebben van "kan niet schelen wat het kost, doet het maar".
Nou het is meer dat ik het genant vind, het kan van mij alle kanten uitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:21 schreef lady-wrb het volgende:
waarom zou het niet kunnen?
juist na het gedoe met gerda geloof ik nu zo ongeveer alles wat ze over het stel zeggen.
quote:van onze redactie
AMSTERDAM - Wesley en Yolanthe Sneijder verbreken hun stilzwijgen na de rel rond hun miljoenenbruiloft. "Het gaat echt om een enorm bedrag. Het gaat over tonnen en kan nog jaren duren voordat het is opgelost", laat hun manager weten.
Het beroemde showbizzpaar, dat in de clinch ligt met de organisator van hun peperdure bruiloft, zal bij monde van manager Arlette Lerby vanavond een verklaring geven in Shownieuws. Evert Santegoeds heeft dan een exclusief interview met haar.
Vanavond komt dus eindelijk hun verhaal naar buiten over de rel, die inmiddels ook de Italiaanse media volop bezighoudt.
bronquote:Wesley en Yolanthe Sneijder slaan terug
AMSTERDAM - Wesley en Yolanthe Sneijder verbreken hun stilzwijgen na de rel rond hun miljoenenbruiloft. "Het gaat echt om een enorm bedrag. Het gaat over tonnen en kan nog jaren duren voordat het is opgelost", laat hun manager weten.
Het beroemde showbizzpaar, dat in de clinch ligt met de organisator van hun peperdure bruiloft, zal bij monde van manager Arlette Lerby vanavond een verklaring geven in Shownieuws. Evert Santegoeds heeft dan een exclusief interview met haar.
Vanavond komt dus eindelijk hun verhaal naar buiten over de rel, die inmiddels ook de Italiaanse media volop bezighoudt.
quote:
Ik was nog eerderquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat ben jij rap met bronnen hier neer zetten..Je bent me voor
Inderdaadquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja zag ik later dat jij eerder wasMaakt ook niks uit..
Joh, maakt niet uit hoor zei het ook meer voor de geinquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:26 schreef Mylene het volgende:
Sorry Winka, ik had het eerst even moeten checken.
Ik lees dus hier wel wat er gezegd is, want geheid dat jullie het allemaal uit gaan zittenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik vrees dat we idd dat hele butprogramma uit moeten zitten en dan weten we nog niks meer.
Ik vrees dat ze met een lulverhaal komen waardoor er niks aan het handje lijkt, of waar het iig allemaal aan de tegenpartij ligtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik vrees dat we idd dat hele butprogramma uit moeten zitten en dan weten we nog niks meer.
Dus tegen de tijd dat ze uit elkaar zijn loopt dat gedoe over hun bruiloft nog steedsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:10 schreef winka het volgende:
Vanavond in Shownieuws hún verhaal. Ik ben benieuwd![]()
[quote]
van onze redactie
Hun manager zegt dat het 'nog jaren gaat duren'.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze met een lulverhaal komen waardoor er niks aan het handje lijkt, of waar het iig allemaal aan de tegenpartij ligt
ach ze blijven in ieder geval in het nieuwsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hun manager zegt dat het 'nog jaren gaat duren'.
Benieuwd hoe ze daar zelf een 'nothing to see here, move along' van gaan breien.
Maar wacht, dat was dezelfde manager die volgens hen had bepaald dat ze Koefnoen moesten aanklagen he? Ik dacht altijd dat een manager er was om je carrière goed te doen
Het wordt verrekend bij hun scheidingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:05 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dus tegen de tijd dat ze uit elkaar zijn loopt dat gedoe over hun bruiloft nog steeds
Straks is de scheiding nog eerder betaald dan de bruiloftquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hun manager zegt dat het 'nog jaren gaat duren'.Benieuwd hoe ze daar zelf een 'nothing to see here, move along' van gaan breien.
Maar wacht, dat was dezelfde manager die volgens hen had bepaald dat ze Koefnoen moesten aanklagen he? Ik dacht altijd dat een manager er was om je carrière goed te doen
De rode bankrekening van Ross zal wel vloeken bij haar groene thee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:19 schreef lezzer het volgende:
"De ruzie tussen de Snejders en de Kluiverts"?
Dus, er is ruzie?
Ja, ik zit toch naar die tokkiezender te kijken
dan gaat ze maar over op rooibosquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
De rode bankrekening van Ross zal wel vloeken bij haar groene thee.
quote:Ook zoon Patty Harpenau gedupeerd door Wesley en Yolanthe
Patty Harpenau is niet te spreken over voor de wijze waarop Wesley en Yolanthe omgaan met de financiele afwikkeling van hun bruiloft.
Eén van de gedupeerden is Dotan Harpenau, de zoon van de 51-jarige schrijfster. Dotan runt samen met zakenpartner Jair Zino het evenementenbureau Portfoliooo in Amsterdam. Het bureau dreigde aardig wat inkomsten mis te lopen omdat Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen weigerden een deel van hun rekening te betalen. Er was zelfs even sprake van een faillissement. "Het was een domper, maar het is niet zo dat we hierdoor in financiële moeilijkheden zitten", laat Jair Zino, een van de directeuren, weten. "We gaan absoluut niet failliet en hebben momenteel genoeg mooie projecten lopen."
Lucht
Portfoliooo is een van de bureaus die namens de weddingplanners van The Class Company zijn ingehuurd voor de bruiloft van Wesley en Yolanthe. The Class Company, het bedrijf van Anouk Smulders en Rossana Lima dat afgelopen zomer het huwelijk van Wesley en Yolanthe organiseerde, komt het bureau financieel tegemoet.
Armlastig
Jair Zino runt het relatief jonge bedrijf samen met zakelijk partner Dotan Harpenau, zoon van schrijfster Patty Harpenau."'Ik heb gezien hoe hard deze jongens hebben gewerkt en ik heb me verbaasd over de mentaliteit van Wesley en Yolanthe', vertelt Patty aan RTL Boulevard. "Zo wil je toch niet in de pers? Als je nou armlastig bent dan snap ik het, maar als je ruim in je budget zit – zoals Wesley en Yolanthe – en je huurt een compleet Italiaans dorp af met alles erop en eraan en je gasten flikkeren champagneglazen in het zwembad, dan laat je toch een ander niet met de rekening zitten, lijkt mij?", aldus een verbaasde Patty.
Oh zo ff kiekenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:02 schreef lady-wrb het volgende:
is het niet terug te kijken bij sbs6gemist oid?
Ah, zoals ik al dacht; hun valt niks te verwijtenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef winka het volgende:
Hier is hét interview waar iedereen het morgen bij de koffie-automaat over heeft, terug te kijken![]()
http://www.shownieuws.tv/video/wesley-en-yolanthe-slaan-terug/
Ach mensen gaan beleggen en lenen dan nog meer en als dat dan mis mocht gaan dan heb je niks behalve schulden, Nicolas Cage is ook zo iemand.quote:
Bron; Telegraafquote:Wesley en Yolanthe: 'Kluivert en Smulders verantwoordelijk'
AMSTERDAM - Wesley en Yolanthe Sneijder hebben via hun manager hard uitgehaald naar weddingplanners Rossana Kluivert en Anouk Smulders. "Die extra kosten zijn hun verantwoordelijkheid."
Manager Arlette Lerby in Shownieuws: "Ik weet dat Wesley het afgesproken bedrag heeft overgemaakt. Er was een budget afgesproken en dat zijn ze overeengekomen. Ik doe geen uitspraken over het bedrag. Als je met extra kosten aankomt die niet zijn afgesproken en geen toestemming vraagt, gaat dat erg ver."
Ze vervolgt: "Waar is het misgegaan? In de communicatie. Ik zou wekelijks op de hoogte worden gehouden van facturen en heb niets gezien. Ik heb dat steeds gevraagd en ik kreeg nul op rekest. Er is nooit expliciet afgesproken dat extra wensen geld zouden kosten bovenop het afgesproken bedrag. Het vuurwerk en de duiven zaten in de voorspiegeling voorafgaand aan het huwelijk. Ik kreeg een maand later de eindfactuur: Die liegt er niet om."
Arlette besluit: "Yolanthe en Wesley hebben de Class Company zelfs nog een schappelijk aanbod gedaan. Dat hebben ze geweigerd en vervolgens een advocaat in de hand genomen. Dit gaat nog jaren duren."
Yo had zes verschillende jurken toch, voor die drie dagen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:21 schreef Boca_Raton het volgende:
In de voorbereidingen voor het huwelijk zijn o.a. dus veel extra dingen voorgesteld aan Yolanthe (die in Zuid-Afrika zat voor het WK) waar zij geregeld 'ja' op zei. In de veronderstelling dat het bij het afgesproken totaalbedrag zou zitten. Niet dus.
Bruidsjurk was een kado van Mary Borsato, nu ligt er een rekening voor de jurk bij Lerby.
Dat is natuurlijk het verraderlijke als je een weddingplanner hebt die ook een hele goede vriendin is. Dan moet je wel zakelijk blijven anders krijg je dit soort misverstanden.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou ja, nu weet Yolanthe ook eens hoe het voelt als iemand je achternazit om je geld.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:15 schreef Mylene het volgende:
Ik verbaast me eigenlijk altijd weer over dat grote hoofd van Yo en dat kleine koppie van Wes.
Oh, dat wist ik niet van die 6 jurken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Yo had zes verschillende jurken toch, voor die drie dagen?
Misschien had ze er eentje kado gekregen maar dacht ze bij elk aanbod daarna van een jurk dat ze ze allemaal gratis kreeg?
Of Yo heeft toestemming gegeven, blij als ze was. Maar nu ze ziet wat ze uitgegeven heeft, blijven ontkennenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet van die 6 jurken.
Maar ja, het gaat erom wat er op papier is afgesproken. Dus voor welk bedrag zijn welke dingen toegezegd. En als de weddingplanner dan later met extra dingen aan komt zetten dan moet het wel duidelijk zijn of dat inclusief is, of exclusief. En iets zegt me dat Yolanthe weinig interesse heeft in de hoogte van de uitgavenLerby zei ook dat hij alles heeft betaald. Wesley dus.
Dat dus.. Voor zover ik weet zijn ook mondelinge afspraken bindendquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:35 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Of Yo heeft toestemming gegeven, blij als ze was. Maar nu ze ziet wat ze uitgegeven heeft, blijven ontkennen
quote:Beslaglegging op rekening van Jolanda Kabaal van Glasscherven. Reactie Gerda Spit: "Alles was zeker weer weg?"
Geweldigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:47 schreef Lovechild het volgende:
In Duckstad speelt iets soortgelijks. Duckstadkrant twitterde gisteren:
[..]
Bron; Telegraafquote:Kluivert en Smulders verbijsterd om leugens
van onze redactie
AMSTERDAM - Rossana Kluivert en Anouk Smulders hebben de 'leugens' van de manager van Yolanthe en Wesley Sneijder met verbijstering aangehoord.
"We hebben met verbazing, woede, teleurstelling en verdriet zitten kijken naar Arlette Lerby die heeft zitten liegen over de gang van zaken", zo laat het stel via hun compagnon Irene de Kom-Avogadri weten.
Het drietal is samen verantwoordelijk voor de Class Company, het bedrijf dat de bruiloft van Wesley en Yolanthe organiseerde en zegt nog geld van het stel te krijgen.
Manager Arlette Lerby gaf bij Shownieuws namens Wesley en Yolanthe een verklaring af en zegt dat het hele budget van tevoren was afgesproken. Waarom zij zich dan beklaagt over het feit dat ze niet wekelijks over facturen op de hoogte is gehouden, is onduidelijk.
En vergeet Megan Fox niet, haar new best Hollywood friend!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:16 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Bron; Telegraaf
Yo heeft Ros natuurlijk niet meer nodig, nu ze best friends met George Clooney is![]()
Yo schaamt zich niet zo snel, ook niet toen "alles weg" was.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En vergeet Megan Fox niet, haar new best Hollywood friend!
Ik zou me werkelijk kapot schamen als ik haar/hen was, zéker als het ook nog eens je 'vrienden' zijn die je nu met de ellende opzadelt en gewoon naar hun geld laat fluiten.
Daar zat ik me net ook over te verbazen (had het eerder vanavond niet gezien).quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:47 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Yo schaamt zich niet zo snel, ook niet toen "alles weg" was.![]()
Ze vinden zichzelf nogal geweldig, en denken dat ze alles kunnen maken.
Maar die Arlette Lerby is ook een vreemd mens, ze denkt totaal niet aan het imago van die 2 kleuters
Zo van "zo effe een paar duiven" "check"quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:13 schreef winka het volgende:
Op de één of andere manier vond ik dat gedoe met die duiven walgelijk.. De manier waarop in het mandje wordt gegraaid, zo verwend
"Wesje... Wessepes... dat zou jóuw moeder toch regelen?"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:37 schreef Boca_Raton het volgende:
De pastoor heeft tot op heden nog geen donatie ontvangen, zoals was toegezegd. De hele dienst daar is gratis geweest.
Hoe dan ook, een donatie voor de kerk waar je huwelijksinzegening heeft plaatsgevonden daar ga je toch zelf over? Of zat dat in het all inclusive bedrag?
nu.nlquote:Yolanthe betaalt helft jurken zelf'
AMSTERDAM - Mary Borsato is een van de vele partijen die nog op geld van Wesley en Yolanthe zitten te wachten. De trouwjurkenontwerpster maakte vijf japonnen voor de extravagante bruiloft van Yolanthe, maar heeft nog geen cent gezien. "Ik hoop dat ik mijn geld ooit nog eens krijg."
© ANP
Hoeveel geld Yolanthe en Wesley Mary nog schuldig zijn, houdt de ontwerpster in het midden. "Maar we hebben het niet over honderd euro", doet Mary uit de doeken in De Telegraaf.
"In totaal heb ik vijf japonnen geleverd: een officiële trouwjapon, een prieeljurk, een zwembadensemble, een dansjurk en een Moulin Rouge-japon."
Toezegging
Mary laat de krant weten dat ze een toezegging heeft gekregen van Yolanthe. "Drie weken geleden heeft ze me telefonisch beloofd de helft van de jurken te betalen. Ik heb zojuist mijn bank gebeld, maar er is nog niets overgemaakt."
Toch houdt Mary goede hoop. "Ik weet zeker dat Yolanthe zich aan haar woord houdt. Ik ben alleen vreselijk benieuwd wie mij de andere helft van de openstaande nota gaat betalen."
Organiseren
Wesley en Yolanthe klopten voor hun bruiloft aan bij The Class Company, het evenementenbureau van Rossana Kluivert en Anouk Smulders. Het bedrijf kreeg de opdracht het huwelijk te organiseren voor een vooraf afgesproken bedrag.
Wegens lastminute verzoeken van het bruidspaar rezen de kosten volgens het bureau de pan uit. Wesley en Yolanthe weigeren nu de extra kosten te betalen.
Mooiste dag
Borsato schoof voor de klus al haar werk aan de kant. "Yolanthe vind ik een schat van een kind en de mooiste dag van haar leven moest en zou een succes worden. Daarom heb ik er ook zoveel werk van gemaakt."
De ontwerpster, die ingeschakeld werd door Rosanna Kluivert, is naar eigen zeggen 'verbijsterd' door de betalingsrel.
In de krant vraagt Mary zich hardop af wie haar vrienden zijn. "Rosanna ken ik ook al jaren, we zijn goede vrienden. Al weet ik op dit moment even niet wie mijn vrienden in dit spel zijn."
© Novum
Is er ook een partij naast de jurk, organissaaaasssie, kerk etc, die wél geld heeft gekregen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou ja, Mary Borsato zegt dus dat Yolanthe heeft beloofd het geld over te maken maar dat dit steeds dus niet gebeurd.
Mwah, zo "logisch" is dat voor sommige mensen dus kennelijk niet, die gaan er gewoon vanuit dat het gratis is, zo'n aanpassing cq uitbreidingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:10 schreef beantherio het volgende:
Dat interview op SBS klonk als een schuldbekentenis. Die mevrouw Lerby gaf aan dat er steeds toestemming gevraagd werd door het organisatiebureau om bepaalde dingen toe te voegen aan de bruiloft en dat zij daar steeds 'ja' op zeiden. Het lijkt me logisch dat als je toestemming geeft dat je dan ook betaald. Voor niets gaat de zon op.
Ik vind het trouwens schandalig dat ze voor 5 jurken maar de helft wil betalen....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou ja, Mary Borsato zegt dus dat Yolanthe heeft beloofd het geld over te maken maar dat dit steeds dus niet gebeurd.
Maar met goeie vrienden hoef je toch geen afspraken te maken. Dat is toch ons kent ons.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:02 schreef Ole het volgende:
Zo te zien zijn beide partijen niet duidelijk geweest in het contract.
Wat ik uit het interview met Lerby begreep is dat er onderhandelingen hebben plaatsgevonden tussen het bruidspaar en de Class Company waarbij het bruidspaar heeft voorgesteld 'uit coulance' een deel van de kosten toch te betalen. Misschien hebben ze voorgesteld dat ze de rekening zouden delen, 50% voor rekening van het bruidspaar en 50% voor de Class Company. Mocht dit zo zijn, dan valt het wel te begrijpen dat Yolanthe tegen Mary heeft gezegd dat ze de helft van de jurken zou betalen. De Class Company heeft het voorstel echter afgewezen en inmiddels is het een principezaak geworden en wil het bruidspaar niks meer betalen. Ergo: Mary heeft nog steeds haar geld niet gekregen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens schandalig dat ze voor 5 jurken maar de helft wil betalen....
Nou, de vriendschap met de Kluivertjes zal ook wel voorbij zijn lijkt me...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:21 schreef lady-wrb het volgende:
nou idd met wes en yo in je vriendenkring heb je geen vijanden meer nodig
Actrice? Ik noem een soapsterretje van een mislukte soap geen actrice. Ik heb er nog steeds geen naam voor, maar de gemiddelde B-film is nog te veel voor haar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef Leandra het volgende:
Tsja... dat moet voor aan actrice ook geen probleem zijn, een beetje overtuigend verliefd kijken
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
Actrice? Ik noem een soapsterretje van een mislukte soap geen actrice. Ik heb er nog steeds geen naam voor, maar de gemiddelde B-film is nog te veel voor haar.
Yo zou het vast heel goed doen in een film als:quote:
met vrienden moet je gaan wandelen en niet handelenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:16 schreef lezzer het volgende:
Zo zie je maar weer, je moet geen zaken doen met vrienden....
Dat dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met vrienden moet je gaan wandelen en niet handelen
Presentatrice wordt ze ook wel genoemd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Actrice? Ik noem een soapsterretje van een mislukte soap geen actrice. Ik heb er nog steeds geen naam voor, maar de gemiddelde B-film is nog te veel voor haar.
Klopt. Maar om dat nou 'acteren' te noemenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Yolanthe heeft toch in onm gespeeld? Ik heb de soap nooit gekeken van ONM..Maar heb dat ooit gelezen dat zij ook meegepeeld heeft.
Dat zei ik ook niet hé Olekequote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:20 schreef Ole het volgende:
Klopt. Maar om dat nou 'acteren' te noemen
Jij niet, maar iemand anders hierboven welquote:
Dat weet ik hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:22 schreef Ole het volgende:
Jij niet, maar iemand anders hierboven wel
Dat is nog erger als mislukte actricequote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Presentatrice wordt ze ook wel genoemd.
Ze heeft altijd erg mooie woordenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Presentatrice wordt ze ook wel genoemd.
Die indruk heb ik ook wel een beetje. Aan zo'n bruiloft willen sommige mensen flink verdienen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:36 schreef Laureline het volgende:
Nu erger ik me kapot aan Wesley en Yolanthe, maar 5 ton extra kosten op een rekening van 5 ton is toch wel te gortig. Het ging om schoonmaak- en cateringkosten? Dan lijkt dit me een buitensporig extra bedrag. Hell, ik zou niet eens weten hoe het iemand zou lukken dat in drie dagen erdoorheen te jagen!
Deze manier van zakendoen van Ross lijkt heel erg op die van malafide aannemers, die voor ze de klus hebben bij alles roepen:"Tuurlijk, komt in orde mevrouwtje, dàt zijn de kosten niet!", je vervolgens achterlaten met een halfvoltooide puinzooi en een dubbele rekening, onder het motto:"Ja, maar dàt was meerwerk!"
bronquote:AMERSFOORT, vrijdag Het was het huwelijksfeest van het jaar. De steenrijke voetballer Wesley Sneijder trouwde in het schilderachtige Italiaans dorpje Castelnuovo Berardenga met zijn adembenemend mooie Yolanthe. Geratel van honderden camera’s bij hun rondrit door het zonovergoten dorp, bij de eerste zoen, bij het loslaten van de witte duiven. Nog altijd staat de sprookjesbruiloft op de website van het nog jonge organisatiebureau The Class Company als referentie genoemd. Maar de vraag is hoe lang die verwijzing te zien blijft, aangezien het prachtige feest met duiven afgelopen weken is veranderd in een nachtmerrie met bijbehorende draken.
Class-directeuren Irene De Kom-Avogadri en presentatrice Anouk Smulders (partner van paparazzi-fotograaf Edwin Smulders) doen voor het eerst een boekje open over de vraag hoe de nasleep van de megabruiloft zo vreselijk uit de hand kon lopen.
Emotioneel
Het werd een emotioneel gesprek met de twee, waarbij harde beschuldigingen werden geuit aan met name het adres van de manager van het bruidspaar: Arlette Lerby, echtgenote van oud-profvoetvaller Søren Lerby. Arlette haalde op haar beurt woensdagavond op televisie bij SBS Shownieuws fors uit naar het bureau Class, dat volgens haar een ’enkele tonnen’ te hoge rekening indiende voor de organisatie van het feest. Zo zou Class – tegen de afspraken in – diverse extra kosten, zoals voor het spectaculaire vuurwerk, de schoonmaak van het hotel en zelfs de duiven in rekening hebben gebracht. Wesley en Yolanthe weigeren die kosten te betalen, waarop Class onlangs beslag liet leggen op hun bankrekening.
„Ik zit hier allesbehalve op te wachten, maar we worden gedwongen om op de uitlatingen van mevrouw Lerby te reageren. Ze maakt ons bedrijf kapot. Dat laat ik niet gebeuren, al kost het me mijn laatste cent”, zegt Anouk Smulders strijdbaar, op haar kantoor in Amersfoort.
Schandpaal
Irene Avogadri, die het organisatiebureau ruim twee jaar geleden samen met Anouk en Rossana Kluivert – de voetbalvrouw van Patrick – oprichtte, begrijpt niet waarom zij nu zo onder vuur zijn komen te liggen. „Eerst worden we achter de schermen financieel kapotgemaakt, en nu nagelt ze ons ook nog eens publiekelijk aan de schandpaal. Dat komt zo vreselijk hard aan. Als je weet hoeveel energie we met z’n allen in dat feest hebben gestoken. We zijn nota bene na afloop bejubeld door het dankbare bruidspaar. Nog nóóit hebben we problemen met onze klanten gehad, of over betalingen.” Maar Anouk heeft een duidelijke mening over de manager van Yolanthe en Wesley: „Het verbaast me niet dat deze vrouw, die tegen ons schandalige uitlatingen doet over haar eigen cliënten, welke ik niet zal herhalen, nu zulke grove leugens verspreidt.”
Volgens Irene en Anouk, die het precieze prijskaartje van het feest niet willen noemen, maar aangeven dat het aanzienlijk meer was dan de in de pers genoemde half miljoen euro, is er helemaal geen sprake van de door Arlette beweerde tonnen aan extra kosten.
„De oorspronkelijke begroting is overschreden met slechts 6,5 procent, wat overigens geheel is toe te schrijven aan bestellingen van Yolanthe in de laatste periode vóór het feest. Die deed ze vooral per sms en telefoon vanuit ZuidAfrika waar ze toen samen met Wesley was voor het WK. Het koppel weigert echter een véél groter bedrag te betalen, namelijk bijna éénvijfde van onze rekening. Dat heeft dus helemaal níets met extra kosten te maken”, aldus Irene.
Er zijn volgens de twee van tevoren heel duidelijke afspraken gemaakt over wat wel en wat niet in het budget viel. „Daar is echt geen twijfel over mogelijk.
Vuurwerk
Zo viel het vuurwerk bijvoorbeeld nadrukkelijk buiten het afgesproken budget. De duiven óók. Dat ligt allemaal vast. We hebben zelfs extra werk verricht, door onder andere dit voorjaar hun burgerlijk huwelijk voor ze te regelen in Nederland, zonder daarvoor iets in rekening te brengen.
Bovendien stuurden wij alle nota’s van onze leveranciers ter informatie door aan Arlette, zodat zij precies kon volgen wat er bij ons in rekening werd gebracht”, verzucht Anouk, die niet begrijpt waarom het stel en hun manager al wekenlang weigeren om over de betwiste eindafrekening te praten.
„Ieder verzoek van ons om een gesprek werd afgeslagen. Arlette liet ons letterlijk weten dat ze haar agenda indeelde op basis van prioriteit, en dat wij geen enkele prioriteit hadden. Ook meldde ze ons dat we blij moesten zijn dat Wesley en Yolanthe zo coulant waren dat ze nog überhaupt met ons wilden praten. Heb je ooit zoiets arrogants gehoord?”
De dames van Class bereiden zich inmiddels voor op een gang naar de rechter, die een oordeel zal vellen over de vraag wie er gelijk heeft in het conflict. Zij maken zich geen zorgen over de goede afloop: „Alles is vastgelegd, onder meer in verklaringen van betrokkenen. Zelfs de sms-jes van Yolanthe hebben we nog.”
dit wordt smullenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
Oeh, dat gaat leuk worden.... bij de rechter
Ik wil eigenlijk weten of de kluivertjes en de sneijdertjes volgend jaar nog samen op vakantie gaan. En kunnen ze daar geen real live soap van makenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:43 schreef Leandra het volgende:
Ja, als de dames het idd zo keurig hebben vastgelegd als ze in dit interview zeggen, en het budget is maar met 6,5% overschreden, en dan ook nog eens door extra bestellingen van de bruid, dan wordt het idd smullen.
En betalen.... en mevrouw Lerby die haar reputatie moet laten uitdeuken
Oh oh Ibiza. Word een doorslaand succesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:57 schreef Leandra het volgende:
Ach joh, laat de Smuldertjes en Lerby's dan ook gelijk meegaan....
Leuke miljoenenvilla op Ibiza en camera's erop, geweldige nieuwe RLS, heeft iemand John de Mol al gebeld?
Na dit jaar Bibi heeft Wesley dan volgend jaar de nickname kabouter of past Jokertje beter bij hem ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Oh oh Ibiza. Word een doorslaand succes
Onderkruipsel lijkt me beter op zijn plaats.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Na dit jaar Bibi heeft Wesley dan volgend jaar de nickname kabouter of past Jokertje beter bij hem ?
Dit is nog asocialer.... ze zouden immers beter moeten weten, en ze kunnen het zich permitteren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:59 schreef Lovechild het volgende:
Dan vallen mensen over de "sterren" uit Oh Oh Cherso, maar dit is net zo a-sociaal. Toch?
Wat Leandra al zei dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:59 schreef Lovechild het volgende:
Dan vallen mensen over de "sterren" uit Oh Oh Cherso, maar dit is net zo a-sociaal. Toch?
Het gaat hier om een half miljoen. Ook als je geld hebt is dat een groot bedrag.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat Leandra al zei dus.
Verder is het natuurlijk lachwekkend om te zien dat alle vooroordelen over veel geld bezitten weer bevestigd worden. Met je zogenaamde vrienden gaan bakkeleien over een paar rotcenten terwijl je zelf goed in de slappe was zit. Blijkbaar maakt veel geld bezitten toch echt gierig.
Als je het zo'n groot bedrag vindt dat je het teveel vindt dan had je de kosten beter in de gaten moeten houden....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Het gaat hier om een half miljoen. Ook als je geld hebt is dat een groot bedrag.
Hoe weet je dat? omdat hun manager dat roept?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Het gaat hier om een half miljoen. Ook als je geld hebt is dat een groot bedrag.
Ze wilden toch van alles gesponsored hebben?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:08 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? omdat hun manager dat roept?
Dan wil ik eerst eens het totale kostenplaatje weten.
Voor nu houdt ik het erop dat het een stel vrekken zijn die voor een dubbeltje eerste rang willen zitten. Wel dik doen met een grote trouwerij van 3 dagen met alles erop en eraan en vervolgens gaan zeuren als je de rekening te zien krijgt. Volgende keer lekker naar van der Valk gaan.
Ze zuigt hem een keer zo dat ie met z'n bilspleet aan het matras gekleeft zit en ze kan weer maanden vooruit met dom doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik vraag me af of Yo die sms'jes en telefoontjes wel in overleg met Wes heeft gedaan, het zou mij niets verbazen dat Wes er niets van wist en nu boos is vanwege de hoge rekening en de schuld ervan gewoon bij Yo ligt
Dat ze vaak dingen krijgen is een feit, maar mogen ze er dan vanuit gaan dat ze dingen gratis zullen krijgen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:23 schreef Zana het volgende:
ik kan mij wel voorstellen dat 'bekende mensen' vaak ook dingen voor nop krijgen, kleding om naar een première te gaan, het nieuwste telefoontoestel, whatever...gewoon om reclame te maken voor het merk, de ontwerper...
Ja, maar als je de media op de hoogte gaat stellen is de kans dat het nog allemaal goed komt een stuk kleiner.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:27 schreef Zana het volgende:
vaak worden die dingen toch nog op het laatste moment geregeld
Dat niet alleen.... bij 5 jurken voor je trouwerij lijkt het me ook sterk dat je er (zoals zij van Lerby claimt) idd helemaal niets voor hoeft te betalen, en zeker niet als je ook nog eens leest dat er in eerste instantie sprake was van een andere ontwerpster van de trouwjurk(en) en dat dat misliep, en Mary Borsato to the rescue moest komen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat ze vaak dingen krijgen is een feit, maar mogen ze er dan vanuit gaan dat ze dingen gratis zullen krijgen?
ik weet het niet, ik verkeer niet in deze kringenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat ze vaak dingen krijgen is een feit, maar mogen ze er dan vanuit gaan dat ze dingen gratis zullen krijgen?
Nou, er zijn ineens wel met erg veel partijen conflicten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:04 schreef Zana het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik verkeer niet in deze kringen![]()
denk zelf dat het niet altijd heel duidelijk is, anders was er nu het conflict ook niet o.a. met Mary Borsato
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:13 schreef yvonne het volgende:
Ole?
Heb je nog ene manager nodig?!
Ik ben die yvonne, van FOK!, ik maak je wel groot
Volgens mij vertelde mevrouw de manager ook dat hij (let wel, HIJ) alles zelf wilde betalen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat niet alleen.... bij 5 jurken voor je trouwerij lijkt het me ook sterk dat je er (zoals zij van Lerby claimt) idd helemaal niets voor hoeft te betalen, en zeker niet als je ook nog eens leest dat er in eerste instantie sprake was van een andere ontwerpster van de trouwjurk(en) en dat dat misliep, en Mary Borsato to the rescue moest komen.
Lijkt me sterk dat je als niet eerste keus ook nog een keer de hele boel gaat weggeven... kan me niet voorstellen dat er werkelijk iemand is of was die dat oprecht gedacht heeft, ongeacht hoeveel je normaal gratis in ruil voor wat publiciteit krijgt.
Ruim 8 jaar geleden kocht ik mijn bruidsjurk ook bij Mary Borsato. In die tijd was Sonja Silva nog redelijk bekend en haar bruidloft was niet lang daarvoor afgeblazen. Zij had haar jurk ook daar besteld en moest hem gewoon afnemen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:04 schreef Zana het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik verkeer niet in deze kringen![]()
denk zelf dat het niet altijd heel duidelijk is, anders was er nu het conflict ook niet o.a. met Mary Borsato
heb het gemist, iemand wel gezien?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:05 schreef Ole het volgende:
Straks reactie van The Class Company bij boulevard
Heel kort samengevat: The Class Company stelt dat er een offerte uitgebracht is waar wel degelijk op stond dat evt. schoonmaak-/duif-/etc.kosten op aanvraag beschikbaar waren maar wel buiten de prijsopgave vielen. En Yo heeft alle extra dingen zelf besteld dus niet op initiatief van Ros.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:05 schreef Ole het volgende:
Straks reactie van The Class Company bij boulevard
Als het allemaal inderdaad op papier staat lijkt me dat Yolanthe en Wesley geen poot hebben om op te staan.quote:AMSTERDAM - Wesley en Yolanthe moeten volgens The Class Company niet alleen de extra kosten van hun huwelijk betalen, maar ook het initieel afgesproken bedrag is nog niet overgemaakt.
© Novum
Dat vertelde Anouk Smulders, een van de eigenaars van het evenementenbureau, vrijdag in RTL Boulevard.
Het afgesproken bedrag voor de bruiloft is volgens The Class Company met slechts vijf procent overschreden. "Dat kwam vooral door verzoeken van Yolanthe", doet Smulders uit de doeken.
"Het hele pakket wat wij Wesley en Yolanthe hebben aangeboden, vonden ze geweldig, maar het paste niet binnen het budget. Toen heb ik al aangegeven dat dingen af moesten vallen, ik kon niet alles bieden voor dat budget."
Witte duiven
Dingen als het oplaten van witte duiven en vuurwerk werden lastminute alsnog aangevraagd door Yolanthe, vertelt Anouk.
"Alles wat extra besteld is, is op aanvraag van het bruidspaar gegaan", vult Smulders partner Irene de Kom-Avogadri aan. "Als je iets extra bestelt, moet je ook extra betalen."
Manager
De manager van Wesley en Yolanthe stelt dat de extra uitgaven niet zijn overlegd met het bruidspaar. Volgens haar moet het echtpaar nu tonnen extra ophoesten en dat weigeren de tortelduifjes.
"Dat is precies het punt waar we over vallen", reageert Anouk. "Dat wij beslissingen hebben genomen zonder het bruidspaar om toestemming te vragen. Dat is gewoon een leugen."
Maatregelen
Inmiddels hebben beide partijen maatregelen genomen. The Class Company heeft beslag laten leggen op een aantal rekeningen van Wesley en Yolanthe, het paar heeft het evenementenbureau aangeklaagd.
"Voor ons is niet te begrijpen waarom we niet als volwassen personen om de tafel zijn gegaan om dit probleem als normale mensen te bespreken", vertelt Anouk. "Die mogelijkheid is ons nooit geboden."
© Novum
en daarnaquote:Het afgesproken bedrag voor de bruiloft is volgens The Class Company met slechts vijf procent overschreden. "Dat kwam vooral door verzoeken van Yolanthe", doet Smulders uit de doeken.
Dan klopt er ergens iets niet ...quote:De manager van Wesley en Yolanthe stelt dat de extra uitgaven niet zijn overlegd met het bruidspaar. Volgens haar moet het echtpaar nu tonnen extra ophoesten en dat weigeren de tortelduifjes.
Dit idee had ik dus ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:05 schreef blablabla99 het volgende:
En wie haalt Gerda Smit nou eens voor de camera?!..
Die weet toch hoe dat gaat met Yo, bestellingen, extra'tjes en bonnetjes?
Of een bouwvakker van dat palingpaleis dan?
Die kan ook wel wat vertellen over Yo's ideen over meerwerk enzo.
dat de voetbal slash papperazi vrouwen er iets te makkelijk over gedacht hebbenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:03 schreef yvonne het volgende:
En toch denk ik dat ze genaaid worden en terecht die "rekeningen" niet betalen.
Ik ben echt heel benieuwd wat nou het verhaal is, of ze genaaid worden of niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:03 schreef yvonne het volgende:
En toch denk ik dat ze genaaid worden en terecht die "rekeningen" niet betalen.
die wilden misschien makkelijk geld verdienenquote:Op zondag 10 oktober 2010 04:37 schreef Ole het volgende:
[..]
dat de voetbal slash papperazi vrouwen er iets te makkelijk over gedacht hebben
(bedoel je zoiets?)
Juistquote:Op zondag 10 oktober 2010 04:37 schreef Ole het volgende:
[..]
dat de voetbal slash papperazi vrouwen er iets te makkelijk over gedacht hebben
(bedoel je zoiets?)
Oh ja die woonkamer met alle foto'squote:
Ach, kom op zeg:quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:53 schreef roos85 het volgende:
ze waren toch niet zozeer boos om Koefnoen zelf, maar meer om het persbericht?
quote:We zijn juridische stappen aan het overwegen", aldus het management. Volgens een woordvoerder heeft het echtpaar heus wel genoeg humor om de lol van een parodie in te zien, maar is het journalistiek onjuist om informatie over hen te verspreiden zonder de feiten te checken.
dat bedoelde ikquote:
dat denk ik ook, het schikkingsvoorstel van fifty/fifty was mss niet eens zo slechtquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:19 schreef Marrije het volgende:
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, terecht dat ze niet alle extra kosten willen betalen, maar een deel ervan zal wel gewoon betaald dienen te worden.
Als ze nou boos zouden worden om het gebrek aan humor in de sketches hadden ze mij aan hun kant.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Whehehe, Koefnoen. Ik snap niet dat je daar nu boos om kan worden zeg.
Ja, wat een zouteloze toestand is dat zeg! Terwijl het materiaal voor het oprapen ligt met deze twee, ongelooflijk. Het lijkt wel alsof de jongens een hersenverweking hebben gehad, als je het niveau van deze 'parodie'quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Als ze nou boos zouden worden om het gebrek aan humor in de sketches hadden ze mij aan hun kant.
het niveau is inderdaad bedroefend laag, de sketches zien er niet uitquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:44 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, wat een zouteloze toestand is dat zeg! Terwijl het materiaal voor het oprapen ligt met deze twee, ongelooflijk. Het lijkt wel alsof de jongens een hersenverweking hebben gehad, als je het niveau van deze 'parodie'vergelijkt met de sketch van Geer en Goor bij de Hofstadgroep, is het bijna niet voor te stellen dat het van dezelfde makers afkomstig is.
En Beyonce is ook niet goedkoop!quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Leuk hoe Koefnoen de draak steekt met die twee![]()
Ik vind 500.000 voor die hele bruiloft eigenlijk best weinig. Als je nagaat een groot kasteel voor een paar dagen gehuurd, personeel, eten bereid door de beste koks, de jurken van Yo etc etc lijkt mij dat je dit allemaal niet redt van 500.000 ¤... toch?
Glennis Grace en ze hadden ook nog een 7de rangs cafezanger uitgenodigd. Vond Wesley zo leuk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 03:57 schreef mootie het volgende:
[..]
En Beyonce is ook niet goedkoop!![]()
Oh nee... het was stiekum Edsilia
Om de een of andere reden zie ik Ross er wel voor aan om Glennis als Beyonce op de rekening te zetten omdat ze denkt dat Wes en Yo - evenals de verslaggever van SBSquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 03:57 schreef mootie het volgende:
[..]
En Beyonce is ook niet goedkoop!![]()
Oh nee... het was stiekum Edsilia
Team Anoukquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Om de een of andere reden zie ik Ross er wel voor aan om Glennis als Beyonce op de rekening te zetten omdat ze denkt dat Wes en Yo - evenals de verslaggever van SBS- het verschil niet zien
Kan de beste overkomen nietwaarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:42 schreef mane het volgende:
Achja, een paar keer miscommunicatie en je bent zo een paar ton verder. Dat heb ik nou ook altijd.
Daar heeft die Arlette het wel over gehad. Dat ze die, ondanks herhaaldelijk aandringen, nooit ontvangen had. Beetje een zwaktebod trouwens, als zaakwaarnemer zorg je dat je die krijgt, anders behartig je iemand zijn zaken niet goed toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:24 schreef Oksel het volgende:
Waarom is er niet meer met tussentijdse rekeningen / offertes gewerkt dan? Slecht gemanaged.
Hey kom ik je hier weer tegenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:50 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik nog nooit zo'n irritant stel gezien.
Dat is wederzijdsquote:
Ik al heel lang. Ik vind beiden nogal gedrag vertonen van een verwend kindquote:Maar inderdaad begin me nu ook een beetje te irriteren aan ze
Ze vertelde toch ook dat er een rekening was gekomen aan háár gericht? Dat was dus blijkbaar ook niet de bedoelingquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Daar heeft die Arlette het wel over gehad. Dat ze die, ondanks herhaaldelijk aandringen, nooit ontvangen had. Beetje een zwaktebod trouwens, als zaakwaarnemer zorg je dat je die krijgt, anders behartig je iemand zijn zaken niet goed toch?
Nou, dat was een tijdje ná de bruiloft, zover ik begrepen heb. Maar die facturen die had ze willen hebben tijdens de voorbereidingen (om zicht te houden op de kosten denk ik?).quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ze vertelde toch ook dat er een rekening was gekomen aan háár gericht? Dat was dus blijkbaar ook niet de bedoeling
bronquote:'Yo en Wes kregen voor zes ton aan gratis spullen'
Dankzij The Class Company zouden Wesley Sneijder en zijn vrouw Yolanthe voor ongeveer zes ton aan gratis spullen hebben gekregen voor hun sprookjesbruiloft.
Dit heeft The Class Company, het bedrijf dat gerund wordt door weddingplanners Anouk Smulders en Rossana Kluivert, laten weten aan het tijdschrift Grazia. Zo zouden Wesley en Yolanthe alle prosecco en rosé hebben gekregen van 94Wines en werden de kinderen gehuld in kleding van het merk Replay. Naast een team van twaalf kappers en visagisten van Farouk Systems zou het bruidspaar ook gratis schoenen en koffers hebben gekregen.
De voetballer en de presentatrice/actrice liggen al een tijdje in de clinch met The Class Company. Het showbizzkoppel zou onder meer weigeren te betalen voor de beveiliging voor hun bruiloft. Hierdoor is The Class Company gedwongen deze rekeningen zelf te betalen. Dit geld wordt nu via juridische proceduren op het stel verhaald.
Yolanthe heeft het vast al ergens anders aan uitgegeven.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:03 schreef lezzer het volgende:
Dat was dus waarom ik begon te denken dat ze dat geld niet hebben (of niet beschikbaar).
bronquote:Johan Derksen: ‘Slecht mediabeleid Wes en Yo’
Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen lopen volgens voetbalanalist Johan Derksen een behoorlijke imago- schade op door het mediabeleid van hun manager Arlette Lerby. Op dit moment is het stel in het nieuws vanwege niet betaalde rekeningen van hun huwelijk. “Er zijn dingen die helemaal mislopen. Als ze feiten en argumenten hebben, kunnen ze naar de rechter om los te komen van Lerby. Het is wel erg ordinair dat alle smeuïge details de media instromen“, zegt Derksen.
Volgens Derksen is de oplossing eenvoudig. “Wesley en Yolanthe komen nu dagelijks in de media te staan als een soort wanbetalers. Als ik het inkomen van die twee zou hebben, zou ik zeggen: ‘Hier heb je al die poen, steek het in je reet en ik wil je nooit meer zien.’ Ik kan me voorstellen dat Wesley en Yolanthe weggaan bij Lerby, vanwege wanprestatie“, zegt hij in RTL Boulevard.
Toch vermaakt hij zich wel met de kwestie. “Ik kijk met een satanisch genoegen naar die soap. Dit had je kunnen voorspellen. Ik vind het heerlijk dat ze vechtend over straat rollen. Het is de echte realiteit. Dat kun je niet bedenken als schrijver van een tv-serie.”
Arlette Lerby is de vrouw van Søren Lerby. “Voetballers zijn heel jong als ze ontdekt worden. Dan heb je makelaars die zo’n jongen gaan begeleiden. Als Søren Lerby een vijfjarig contract voor Wesley Sneijder afsluit, dan krijgt hij over het salaris van Wesley vijf jaar lang drie procent. Daar hoeft hij niets voor te doen. Dat zijn goudmijnen. Zijn vrouw kregen ze er gratis bij.“
Ah, dat stukje had ik dus gemist, kwam binnen toen het praktisch af was, maar dacht al zoiets te horen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:01 schreef yvonne het volgende:
Derksen gister, die geníet! En hij zei heel wijs,
als je zoveel poen hebt als Yo en Wes, trap je eerst je manager eruit wegens wanpresteren en vervolgens geef je die meiden de poen en wil je ze nooit meer zien.
Mar ja, alles zit zo incestues in elkaar.
Ja maar niet met z'n eigen persoonlijke leven.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:11 schreef lezzer het volgende:
Ach, die Johan Derksen is net zo goed een aandachtshoer.
Maar een groot kenner en in deze heeft hij volkomen gelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:11 schreef lezzer het volgende:
Ach, die Johan Derksen is net zo goed een aandachtshoer.
Vind jij het stel ook niet mega irritant? En zo ja, wat kunnen we er tegen doen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar een groot kenner en in deze heeft hij volkomen gelijk
Och, ik denk dat Derksen de laatste 10 jaar nog nooit een griet in de catacombe heeft zien rennen (zeker bij een stelletje dat net een half jaar samen wasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:18 schreef lezzer het volgende:
En die persoonlijke hetze van Derksen naar Yolanthe gaat mij een beetje veel te ver en het wordt echt flauw. Dan kan ze nog een schaap zijn, het lijkt er sterk op dat Derksen lekker wil scoren.
Gewoon verwende krengen. Bah . Dit is het laatste topic. Ik open geen nieuwe.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:20 schreef yvonne het volgende:
Het is ook een schaap, met een stel enoooooooooooooooorme tanden, brrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |