abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:13:49 #201
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87291252
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:54 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Actrice? Ik noem een soapsterretje van een mislukte soap geen actrice. Ik heb er nog steeds geen naam voor, maar de gemiddelde B-film is nog te veel voor haar. }:|
Presentatrice wordt ze ook wel genoemd.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:20:00 #202
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87291481
Yolanthe heeft toch in ONM gespeeld? Ik heb de soap nooit gekeken van ONM..Maar heb dat ooit gelezen dat zij ook meegepeeld heeft.
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 oktober 2010 @ 17:20:42 #203
22592 crew  Ole
pi_87291509
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Yolanthe heeft toch in onm gespeeld? Ik heb de soap nooit gekeken van ONM..Maar heb dat ooit gelezen dat zij ook meegepeeld heeft.
Klopt. Maar om dat nou 'acteren' te noemen :')
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:22:08 #204
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87291558
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:20 schreef Ole het volgende:

Klopt. Maar om dat nou 'acteren' te noemen :')
Dat zei ik ook niet hé Oleke
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 oktober 2010 @ 17:22:45 #205
22592 crew  Ole
pi_87291580
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:22 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat zei ik ook niet hé Oleke
Jij niet, maar iemand anders hierboven wel :Y
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:27:35 #206
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87291767
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:22 schreef Ole het volgende:

Jij niet, maar iemand anders hierboven wel :Y
Dat weet ik hoor.
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 oktober 2010 @ 17:31:40 #207
22592 crew  Ole
pi_87291908
Oleke :D
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 17:44:51 #208
135305 beequeen
Lost.
pi_87292342
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_87295268
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat is nog erger als mislukte actrice
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_87295467
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ze heeft altijd erg mooie woorden :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_87302484
Nu erger ik me kapot aan Wesley en Yolanthe, maar 5 ton extra kosten op een rekening van 5 ton is toch wel te gortig. Het ging om schoonmaak- en cateringkosten? Dan lijkt dit me een buitensporig extra bedrag. Hell, ik zou niet eens weten hoe het iemand zou lukken dat in drie dagen erdoorheen te jagen!

Deze manier van zakendoen van Ross lijkt heel erg op die van malafide aannemers, die voor ze de klus hebben bij alles roepen:"Tuurlijk, komt in orde mevrouwtje, dàt zijn de kosten niet!", je vervolgens achterlaten met een halfvoltooide puinzooi en een dubbele rekening, onder het motto:"Ja, maar dàt was meerwerk!"
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:04:27 #212
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87304140
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:36 schreef Laureline het volgende:
Nu erger ik me kapot aan Wesley en Yolanthe, maar 5 ton extra kosten op een rekening van 5 ton is toch wel te gortig. Het ging om schoonmaak- en cateringkosten? Dan lijkt dit me een buitensporig extra bedrag. Hell, ik zou niet eens weten hoe het iemand zou lukken dat in drie dagen erdoorheen te jagen!

Deze manier van zakendoen van Ross lijkt heel erg op die van malafide aannemers, die voor ze de klus hebben bij alles roepen:"Tuurlijk, komt in orde mevrouwtje, dàt zijn de kosten niet!", je vervolgens achterlaten met een halfvoltooide puinzooi en een dubbele rekening, onder het motto:"Ja, maar dàt was meerwerk!"
Die indruk heb ik ook wel een beetje. Aan zo'n bruiloft willen sommige mensen flink verdienen.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 08:26:42 #213
16715 Mylene
*schatje*
pi_87312869
quote:
AMERSFOORT, vrijdag Het was het huwelijksfeest van het jaar. De steenrijke voetballer Wesley Sneijder trouwde in het schilderachtige Italiaans dorpje Castelnuovo Berardenga met zijn adembenemend mooie Yolanthe. Geratel van honderden camera’s bij hun rondrit door het zonovergoten dorp, bij de eerste zoen, bij het loslaten van de witte duiven. Nog altijd staat de sprookjesbruiloft op de website van het nog jonge organisatiebureau The Class Company als referentie genoemd. Maar de vraag is hoe lang die verwijzing te zien blijft, aangezien het prachtige feest met duiven afgelopen weken is veranderd in een nachtmerrie met bijbehorende draken.

Class-directeuren Irene De Kom-Avogadri en presentatrice Anouk Smulders (partner van paparazzi-fotograaf Edwin Smulders) doen voor het eerst een boekje open over de vraag hoe de nasleep van de megabruiloft zo vreselijk uit de hand kon lopen.

Emotioneel

Het werd een emotioneel gesprek met de twee, waarbij harde beschuldigingen werden geuit aan met name het adres van de manager van het bruidspaar: Arlette Lerby, echtgenote van oud-profvoetvaller Søren Lerby. Arlette haalde op haar beurt woensdagavond op televisie bij SBS Shownieuws fors uit naar het bureau Class, dat volgens haar een ’enkele tonnen’ te hoge rekening indiende voor de organisatie van het feest. Zo zou Class – tegen de afspraken in – diverse extra kosten, zoals voor het spectaculaire vuurwerk, de schoonmaak van het hotel en zelfs de duiven in rekening hebben gebracht. Wesley en Yolanthe weigeren die kosten te betalen, waarop Class onlangs beslag liet leggen op hun bankrekening.

„Ik zit hier allesbehalve op te wachten, maar we worden gedwongen om op de uitlatingen van mevrouw Lerby te reageren. Ze maakt ons bedrijf kapot. Dat laat ik niet gebeuren, al kost het me mijn laatste cent”, zegt Anouk Smulders strijdbaar, op haar kantoor in Amersfoort.

Schandpaal

Irene Avogadri, die het organisatiebureau ruim twee jaar geleden samen met Anouk en Rossana Kluivert – de voetbalvrouw van Patrick – oprichtte, begrijpt niet waarom zij nu zo onder vuur zijn komen te liggen. „Eerst worden we achter de schermen financieel kapotgemaakt, en nu nagelt ze ons ook nog eens publiekelijk aan de schandpaal. Dat komt zo vreselijk hard aan. Als je weet hoeveel energie we met z’n allen in dat feest hebben gestoken. We zijn nota bene na afloop bejubeld door het dankbare bruidspaar. Nog nóóit hebben we problemen met onze klanten gehad, of over betalingen.” Maar Anouk heeft een duidelijke mening over de manager van Yolanthe en Wesley: „Het verbaast me niet dat deze vrouw, die tegen ons schandalige uitlatingen doet over haar eigen cliënten, welke ik niet zal herhalen, nu zulke grove leugens verspreidt.”

Volgens Irene en Anouk, die het precieze prijskaartje van het feest niet willen noemen, maar aangeven dat het aanzienlijk meer was dan de in de pers genoemde half miljoen euro, is er helemaal geen sprake van de door Arlette beweerde tonnen aan extra kosten.

„De oorspronkelijke begroting is overschreden met slechts 6,5 procent, wat overigens geheel is toe te schrijven aan bestellingen van Yolanthe in de laatste periode vóór het feest. Die deed ze vooral per sms en telefoon vanuit ZuidAfrika waar ze toen samen met Wesley was voor het WK. Het koppel weigert echter een véél groter bedrag te betalen, namelijk bijna éénvijfde van onze rekening. Dat heeft dus helemaal níets met extra kosten te maken”, aldus Irene.

Er zijn volgens de twee van tevoren heel duidelijke afspraken gemaakt over wat wel en wat niet in het budget viel. „Daar is echt geen twijfel over mogelijk.

Vuurwerk

Zo viel het vuurwerk bijvoorbeeld nadrukkelijk buiten het afgesproken budget. De duiven óók. Dat ligt allemaal vast. We hebben zelfs extra werk verricht, door onder andere dit voorjaar hun burgerlijk huwelijk voor ze te regelen in Nederland, zonder daarvoor iets in rekening te brengen.

Bovendien stuurden wij alle nota’s van onze leveranciers ter informatie door aan Arlette, zodat zij precies kon volgen wat er bij ons in rekening werd gebracht”, verzucht Anouk, die niet begrijpt waarom het stel en hun manager al wekenlang weigeren om over de betwiste eindafrekening te praten.

„Ieder verzoek van ons om een gesprek werd afgeslagen. Arlette liet ons letterlijk weten dat ze haar agenda indeelde op basis van prioriteit, en dat wij geen enkele prioriteit hadden. Ook meldde ze ons dat we blij moesten zijn dat Wesley en Yolanthe zo coulant waren dat ze nog überhaupt met ons wilden praten. Heb je ooit zoiets arrogants gehoord?”

De dames van Class bereiden zich inmiddels voor op een gang naar de rechter, die een oordeel zal vellen over de vraag wie er gelijk heeft in het conflict. Zij maken zich geen zorgen over de goede afloop: „Alles is vastgelegd, onder meer in verklaringen van betrokkenen. Zelfs de sms-jes van Yolanthe hebben we nog.”
bron
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:40:28 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87317235
Oeh, dat gaat leuk worden.... bij de rechter >:)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_87317248
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
Oeh, dat gaat leuk worden.... bij de rechter >:)
dit wordt smullen :P
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:43:07 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87317314
Ja, als de dames het idd zo keurig hebben vastgelegd als ze in dit interview zeggen, en het budget is maar met 6,5% overschreden, en dan ook nog eens door extra bestellingen van de bruid, dan wordt het idd smullen.

En betalen.... en mevrouw Lerby die haar reputatie moet laten uitdeuken *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87317670
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:43 schreef Leandra het volgende:
Ja, als de dames het idd zo keurig hebben vastgelegd als ze in dit interview zeggen, en het budget is maar met 6,5% overschreden, en dan ook nog eens door extra bestellingen van de bruid, dan wordt het idd smullen.

En betalen.... en mevrouw Lerby die haar reputatie moet laten uitdeuken *O*
Ik wil eigenlijk weten of de kluivertjes en de sneijdertjes volgend jaar nog samen op vakantie gaan. En kunnen ze daar geen real live soap van maken

BITCH fight *O*
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:57:40 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87317774
Ach joh, laat de Smuldertjes en Lerby's dan ook gelijk meegaan....
Leuke miljoenenvilla op Ibiza en camera's erop, geweldige nieuwe RLS, heeft iemand John de Mol al gebeld?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87317795
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:57 schreef Leandra het volgende:
Ach joh, laat de Smuldertjes en Lerby's dan ook gelijk meegaan....
Leuke miljoenenvilla op Ibiza en camera's erop, geweldige nieuwe RLS, heeft iemand John de Mol al gebeld?
Oh oh Ibiza. Word een doorslaand succes :Y
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:17:44 #220
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_87318327
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:58 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Oh oh Ibiza. Word een doorslaand succes :Y
Na dit jaar Bibi heeft Wesley dan volgend jaar de nickname kabouter of past Jokertje beter bij hem ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_87319039
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:17 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Na dit jaar Bibi heeft Wesley dan volgend jaar de nickname kabouter of past Jokertje beter bij hem ?
Onderkruipsel lijkt me beter op zijn plaats.
pi_87319516
Dan vallen mensen over de "sterren" uit Oh Oh Cherso, maar dit is net zo a-sociaal. Toch?
Don't you love her madly?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:04:57 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87319676
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:59 schreef Lovechild het volgende:
Dan vallen mensen over de "sterren" uit Oh Oh Cherso, maar dit is net zo a-sociaal. Toch?
Dit is nog asocialer.... ze zouden immers beter moeten weten, en ze kunnen het zich permitteren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87319975
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:59 schreef Lovechild het volgende:
Wat Leandra al zei dus.

Verder is het natuurlijk lachwekkend om te zien dat alle vooroordelen over veel geld bezitten weer bevestigd worden. Met je zogenaamde vrienden gaan bakkeleien over een paar rotcenten terwijl je zelf goed in de slappe was zit. Blijkbaar maakt veel geld bezitten toch echt gierig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:30:06 #225
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_87320582
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:14 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wat Leandra al zei dus.

Verder is het natuurlijk lachwekkend om te zien dat alle vooroordelen over veel geld bezitten weer bevestigd worden. Met je zogenaamde vrienden gaan bakkeleien over een paar rotcenten terwijl je zelf goed in de slappe was zit. Blijkbaar maakt veel geld bezitten toch echt gierig.
Het gaat hier om een half miljoen. Ook als je geld hebt is dat een groot bedrag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')