Dit idee had ik dus ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:05 schreef blablabla99 het volgende:
En wie haalt Gerda Smit nou eens voor de camera?!..
Die weet toch hoe dat gaat met Yo, bestellingen, extra'tjes en bonnetjes?
Of een bouwvakker van dat palingpaleis dan?
Die kan ook wel wat vertellen over Yo's ideen over meerwerk enzo.
dat de voetbal slash papperazi vrouwen er iets te makkelijk over gedacht hebbenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:03 schreef yvonne het volgende:
En toch denk ik dat ze genaaid worden en terecht die "rekeningen" niet betalen.
Ik ben echt heel benieuwd wat nou het verhaal is, of ze genaaid worden of niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:03 schreef yvonne het volgende:
En toch denk ik dat ze genaaid worden en terecht die "rekeningen" niet betalen.
die wilden misschien makkelijk geld verdienenquote:Op zondag 10 oktober 2010 04:37 schreef Ole het volgende:
[..]
dat de voetbal slash papperazi vrouwen er iets te makkelijk over gedacht hebben
(bedoel je zoiets?)
Juistquote:Op zondag 10 oktober 2010 04:37 schreef Ole het volgende:
[..]
dat de voetbal slash papperazi vrouwen er iets te makkelijk over gedacht hebben
(bedoel je zoiets?)
Oh ja die woonkamer met alle foto'squote:
Ach, kom op zeg:quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:53 schreef roos85 het volgende:
ze waren toch niet zozeer boos om Koefnoen zelf, maar meer om het persbericht?
quote:We zijn juridische stappen aan het overwegen", aldus het management. Volgens een woordvoerder heeft het echtpaar heus wel genoeg humor om de lol van een parodie in te zien, maar is het journalistiek onjuist om informatie over hen te verspreiden zonder de feiten te checken.
dat bedoelde ikquote:
dat denk ik ook, het schikkingsvoorstel van fifty/fifty was mss niet eens zo slechtquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:19 schreef Marrije het volgende:
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, terecht dat ze niet alle extra kosten willen betalen, maar een deel ervan zal wel gewoon betaald dienen te worden.
Als ze nou boos zouden worden om het gebrek aan humor in de sketches hadden ze mij aan hun kant.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Whehehe, Koefnoen. Ik snap niet dat je daar nu boos om kan worden zeg.
Ja, wat een zouteloze toestand is dat zeg! Terwijl het materiaal voor het oprapen ligt met deze twee, ongelooflijk. Het lijkt wel alsof de jongens een hersenverweking hebben gehad, als je het niveau van deze 'parodie'quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Als ze nou boos zouden worden om het gebrek aan humor in de sketches hadden ze mij aan hun kant.
het niveau is inderdaad bedroefend laag, de sketches zien er niet uitquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:44 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, wat een zouteloze toestand is dat zeg! Terwijl het materiaal voor het oprapen ligt met deze twee, ongelooflijk. Het lijkt wel alsof de jongens een hersenverweking hebben gehad, als je het niveau van deze 'parodie'vergelijkt met de sketch van Geer en Goor bij de Hofstadgroep, is het bijna niet voor te stellen dat het van dezelfde makers afkomstig is.
En Beyonce is ook niet goedkoop!quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Leuk hoe Koefnoen de draak steekt met die twee![]()
Ik vind 500.000 voor die hele bruiloft eigenlijk best weinig. Als je nagaat een groot kasteel voor een paar dagen gehuurd, personeel, eten bereid door de beste koks, de jurken van Yo etc etc lijkt mij dat je dit allemaal niet redt van 500.000 ¤... toch?
Glennis Grace en ze hadden ook nog een 7de rangs cafezanger uitgenodigd. Vond Wesley zo leuk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 03:57 schreef mootie het volgende:
[..]
En Beyonce is ook niet goedkoop!![]()
Oh nee... het was stiekum Edsilia
Om de een of andere reden zie ik Ross er wel voor aan om Glennis als Beyonce op de rekening te zetten omdat ze denkt dat Wes en Yo - evenals de verslaggever van SBSquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 03:57 schreef mootie het volgende:
[..]
En Beyonce is ook niet goedkoop!![]()
Oh nee... het was stiekum Edsilia
Team Anoukquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Om de een of andere reden zie ik Ross er wel voor aan om Glennis als Beyonce op de rekening te zetten omdat ze denkt dat Wes en Yo - evenals de verslaggever van SBS- het verschil niet zien
Kan de beste overkomen nietwaarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:42 schreef mane het volgende:
Achja, een paar keer miscommunicatie en je bent zo een paar ton verder. Dat heb ik nou ook altijd.
Daar heeft die Arlette het wel over gehad. Dat ze die, ondanks herhaaldelijk aandringen, nooit ontvangen had. Beetje een zwaktebod trouwens, als zaakwaarnemer zorg je dat je die krijgt, anders behartig je iemand zijn zaken niet goed toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:24 schreef Oksel het volgende:
Waarom is er niet meer met tussentijdse rekeningen / offertes gewerkt dan? Slecht gemanaged.
Hey kom ik je hier weer tegenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:50 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik nog nooit zo'n irritant stel gezien.
Dat is wederzijdsquote:
Ik al heel lang. Ik vind beiden nogal gedrag vertonen van een verwend kindquote:Maar inderdaad begin me nu ook een beetje te irriteren aan ze
Ze vertelde toch ook dat er een rekening was gekomen aan háár gericht? Dat was dus blijkbaar ook niet de bedoelingquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Daar heeft die Arlette het wel over gehad. Dat ze die, ondanks herhaaldelijk aandringen, nooit ontvangen had. Beetje een zwaktebod trouwens, als zaakwaarnemer zorg je dat je die krijgt, anders behartig je iemand zijn zaken niet goed toch?
Nou, dat was een tijdje ná de bruiloft, zover ik begrepen heb. Maar die facturen die had ze willen hebben tijdens de voorbereidingen (om zicht te houden op de kosten denk ik?).quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ze vertelde toch ook dat er een rekening was gekomen aan háár gericht? Dat was dus blijkbaar ook niet de bedoeling
bronquote:'Yo en Wes kregen voor zes ton aan gratis spullen'
Dankzij The Class Company zouden Wesley Sneijder en zijn vrouw Yolanthe voor ongeveer zes ton aan gratis spullen hebben gekregen voor hun sprookjesbruiloft.
Dit heeft The Class Company, het bedrijf dat gerund wordt door weddingplanners Anouk Smulders en Rossana Kluivert, laten weten aan het tijdschrift Grazia. Zo zouden Wesley en Yolanthe alle prosecco en rosé hebben gekregen van 94Wines en werden de kinderen gehuld in kleding van het merk Replay. Naast een team van twaalf kappers en visagisten van Farouk Systems zou het bruidspaar ook gratis schoenen en koffers hebben gekregen.
De voetballer en de presentatrice/actrice liggen al een tijdje in de clinch met The Class Company. Het showbizzkoppel zou onder meer weigeren te betalen voor de beveiliging voor hun bruiloft. Hierdoor is The Class Company gedwongen deze rekeningen zelf te betalen. Dit geld wordt nu via juridische proceduren op het stel verhaald.
Yolanthe heeft het vast al ergens anders aan uitgegeven.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:03 schreef lezzer het volgende:
Dat was dus waarom ik begon te denken dat ze dat geld niet hebben (of niet beschikbaar).
bronquote:Johan Derksen: ‘Slecht mediabeleid Wes en Yo’
Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen lopen volgens voetbalanalist Johan Derksen een behoorlijke imago- schade op door het mediabeleid van hun manager Arlette Lerby. Op dit moment is het stel in het nieuws vanwege niet betaalde rekeningen van hun huwelijk. “Er zijn dingen die helemaal mislopen. Als ze feiten en argumenten hebben, kunnen ze naar de rechter om los te komen van Lerby. Het is wel erg ordinair dat alle smeuïge details de media instromen“, zegt Derksen.
Volgens Derksen is de oplossing eenvoudig. “Wesley en Yolanthe komen nu dagelijks in de media te staan als een soort wanbetalers. Als ik het inkomen van die twee zou hebben, zou ik zeggen: ‘Hier heb je al die poen, steek het in je reet en ik wil je nooit meer zien.’ Ik kan me voorstellen dat Wesley en Yolanthe weggaan bij Lerby, vanwege wanprestatie“, zegt hij in RTL Boulevard.
Toch vermaakt hij zich wel met de kwestie. “Ik kijk met een satanisch genoegen naar die soap. Dit had je kunnen voorspellen. Ik vind het heerlijk dat ze vechtend over straat rollen. Het is de echte realiteit. Dat kun je niet bedenken als schrijver van een tv-serie.”
Arlette Lerby is de vrouw van Søren Lerby. “Voetballers zijn heel jong als ze ontdekt worden. Dan heb je makelaars die zo’n jongen gaan begeleiden. Als Søren Lerby een vijfjarig contract voor Wesley Sneijder afsluit, dan krijgt hij over het salaris van Wesley vijf jaar lang drie procent. Daar hoeft hij niets voor te doen. Dat zijn goudmijnen. Zijn vrouw kregen ze er gratis bij.“
Ah, dat stukje had ik dus gemist, kwam binnen toen het praktisch af was, maar dacht al zoiets te horen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:01 schreef yvonne het volgende:
Derksen gister, die geníet! En hij zei heel wijs,
als je zoveel poen hebt als Yo en Wes, trap je eerst je manager eruit wegens wanpresteren en vervolgens geef je die meiden de poen en wil je ze nooit meer zien.
Mar ja, alles zit zo incestues in elkaar.
Ja maar niet met z'n eigen persoonlijke leven.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:11 schreef lezzer het volgende:
Ach, die Johan Derksen is net zo goed een aandachtshoer.
Maar een groot kenner en in deze heeft hij volkomen gelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:11 schreef lezzer het volgende:
Ach, die Johan Derksen is net zo goed een aandachtshoer.
Vind jij het stel ook niet mega irritant? En zo ja, wat kunnen we er tegen doen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar een groot kenner en in deze heeft hij volkomen gelijk
Och, ik denk dat Derksen de laatste 10 jaar nog nooit een griet in de catacombe heeft zien rennen (zeker bij een stelletje dat net een half jaar samen wasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:18 schreef lezzer het volgende:
En die persoonlijke hetze van Derksen naar Yolanthe gaat mij een beetje veel te ver en het wordt echt flauw. Dan kan ze nog een schaap zijn, het lijkt er sterk op dat Derksen lekker wil scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |