Dit idee had ik dus ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:05 schreef blablabla99 het volgende:
En wie haalt Gerda Smit nou eens voor de camera?!..
Die weet toch hoe dat gaat met Yo, bestellingen, extra'tjes en bonnetjes?
Of een bouwvakker van dat palingpaleis dan?
Die kan ook wel wat vertellen over Yo's ideen over meerwerk enzo.
dat de voetbal slash papperazi vrouwen er iets te makkelijk over gedacht hebbenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:03 schreef yvonne het volgende:
En toch denk ik dat ze genaaid worden en terecht die "rekeningen" niet betalen.
Ik ben echt heel benieuwd wat nou het verhaal is, of ze genaaid worden of niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:03 schreef yvonne het volgende:
En toch denk ik dat ze genaaid worden en terecht die "rekeningen" niet betalen.
die wilden misschien makkelijk geld verdienenquote:Op zondag 10 oktober 2010 04:37 schreef Ole het volgende:
[..]
dat de voetbal slash papperazi vrouwen er iets te makkelijk over gedacht hebben
(bedoel je zoiets?)
Juistquote:Op zondag 10 oktober 2010 04:37 schreef Ole het volgende:
[..]
dat de voetbal slash papperazi vrouwen er iets te makkelijk over gedacht hebben
(bedoel je zoiets?)
Oh ja die woonkamer met alle foto'squote:
Ach, kom op zeg:quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:53 schreef roos85 het volgende:
ze waren toch niet zozeer boos om Koefnoen zelf, maar meer om het persbericht?
quote:We zijn juridische stappen aan het overwegen", aldus het management. Volgens een woordvoerder heeft het echtpaar heus wel genoeg humor om de lol van een parodie in te zien, maar is het journalistiek onjuist om informatie over hen te verspreiden zonder de feiten te checken.
dat bedoelde ikquote:
dat denk ik ook, het schikkingsvoorstel van fifty/fifty was mss niet eens zo slechtquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:19 schreef Marrije het volgende:
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, terecht dat ze niet alle extra kosten willen betalen, maar een deel ervan zal wel gewoon betaald dienen te worden.
Als ze nou boos zouden worden om het gebrek aan humor in de sketches hadden ze mij aan hun kant.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Whehehe, Koefnoen. Ik snap niet dat je daar nu boos om kan worden zeg.
Ja, wat een zouteloze toestand is dat zeg! Terwijl het materiaal voor het oprapen ligt met deze twee, ongelooflijk. Het lijkt wel alsof de jongens een hersenverweking hebben gehad, als je het niveau van deze 'parodie'quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Als ze nou boos zouden worden om het gebrek aan humor in de sketches hadden ze mij aan hun kant.
het niveau is inderdaad bedroefend laag, de sketches zien er niet uitquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:44 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, wat een zouteloze toestand is dat zeg! Terwijl het materiaal voor het oprapen ligt met deze twee, ongelooflijk. Het lijkt wel alsof de jongens een hersenverweking hebben gehad, als je het niveau van deze 'parodie'vergelijkt met de sketch van Geer en Goor bij de Hofstadgroep, is het bijna niet voor te stellen dat het van dezelfde makers afkomstig is.
En Beyonce is ook niet goedkoop!quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Leuk hoe Koefnoen de draak steekt met die twee![]()
Ik vind 500.000 voor die hele bruiloft eigenlijk best weinig. Als je nagaat een groot kasteel voor een paar dagen gehuurd, personeel, eten bereid door de beste koks, de jurken van Yo etc etc lijkt mij dat je dit allemaal niet redt van 500.000 ¤... toch?
Glennis Grace en ze hadden ook nog een 7de rangs cafezanger uitgenodigd. Vond Wesley zo leuk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 03:57 schreef mootie het volgende:
[..]
En Beyonce is ook niet goedkoop!![]()
Oh nee... het was stiekum Edsilia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |