abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:13:49 #201
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87291252
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:54 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Actrice? Ik noem een soapsterretje van een mislukte soap geen actrice. Ik heb er nog steeds geen naam voor, maar de gemiddelde B-film is nog te veel voor haar. }:|
Presentatrice wordt ze ook wel genoemd.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:20:00 #202
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87291481
Yolanthe heeft toch in ONM gespeeld? Ik heb de soap nooit gekeken van ONM..Maar heb dat ooit gelezen dat zij ook meegepeeld heeft.
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 oktober 2010 @ 17:20:42 #203
22592 crew  Ole
pi_87291509
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Yolanthe heeft toch in onm gespeeld? Ik heb de soap nooit gekeken van ONM..Maar heb dat ooit gelezen dat zij ook meegepeeld heeft.
Klopt. Maar om dat nou 'acteren' te noemen :')
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:22:08 #204
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87291558
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:20 schreef Ole het volgende:

Klopt. Maar om dat nou 'acteren' te noemen :')
Dat zei ik ook niet hé Oleke
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 oktober 2010 @ 17:22:45 #205
22592 crew  Ole
pi_87291580
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:22 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat zei ik ook niet hé Oleke
Jij niet, maar iemand anders hierboven wel :Y
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:27:35 #206
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87291767
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:22 schreef Ole het volgende:

Jij niet, maar iemand anders hierboven wel :Y
Dat weet ik hoor.
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 oktober 2010 @ 17:31:40 #207
22592 crew  Ole
pi_87291908
Oleke :D
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 17:44:51 #208
135305 beequeen
Lost.
pi_87292342
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_87295268
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat is nog erger als mislukte actrice
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_87295467
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ze heeft altijd erg mooie woorden :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_87302484
Nu erger ik me kapot aan Wesley en Yolanthe, maar 5 ton extra kosten op een rekening van 5 ton is toch wel te gortig. Het ging om schoonmaak- en cateringkosten? Dan lijkt dit me een buitensporig extra bedrag. Hell, ik zou niet eens weten hoe het iemand zou lukken dat in drie dagen erdoorheen te jagen!

Deze manier van zakendoen van Ross lijkt heel erg op die van malafide aannemers, die voor ze de klus hebben bij alles roepen:"Tuurlijk, komt in orde mevrouwtje, dàt zijn de kosten niet!", je vervolgens achterlaten met een halfvoltooide puinzooi en een dubbele rekening, onder het motto:"Ja, maar dàt was meerwerk!"
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:04:27 #212
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87304140
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:36 schreef Laureline het volgende:
Nu erger ik me kapot aan Wesley en Yolanthe, maar 5 ton extra kosten op een rekening van 5 ton is toch wel te gortig. Het ging om schoonmaak- en cateringkosten? Dan lijkt dit me een buitensporig extra bedrag. Hell, ik zou niet eens weten hoe het iemand zou lukken dat in drie dagen erdoorheen te jagen!

Deze manier van zakendoen van Ross lijkt heel erg op die van malafide aannemers, die voor ze de klus hebben bij alles roepen:"Tuurlijk, komt in orde mevrouwtje, dàt zijn de kosten niet!", je vervolgens achterlaten met een halfvoltooide puinzooi en een dubbele rekening, onder het motto:"Ja, maar dàt was meerwerk!"
Die indruk heb ik ook wel een beetje. Aan zo'n bruiloft willen sommige mensen flink verdienen.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 08:26:42 #213
16715 Mylene
*schatje*
pi_87312869
quote:
AMERSFOORT, vrijdag Het was het huwelijksfeest van het jaar. De steenrijke voetballer Wesley Sneijder trouwde in het schilderachtige Italiaans dorpje Castelnuovo Berardenga met zijn adembenemend mooie Yolanthe. Geratel van honderden camera’s bij hun rondrit door het zonovergoten dorp, bij de eerste zoen, bij het loslaten van de witte duiven. Nog altijd staat de sprookjesbruiloft op de website van het nog jonge organisatiebureau The Class Company als referentie genoemd. Maar de vraag is hoe lang die verwijzing te zien blijft, aangezien het prachtige feest met duiven afgelopen weken is veranderd in een nachtmerrie met bijbehorende draken.

Class-directeuren Irene De Kom-Avogadri en presentatrice Anouk Smulders (partner van paparazzi-fotograaf Edwin Smulders) doen voor het eerst een boekje open over de vraag hoe de nasleep van de megabruiloft zo vreselijk uit de hand kon lopen.

Emotioneel

Het werd een emotioneel gesprek met de twee, waarbij harde beschuldigingen werden geuit aan met name het adres van de manager van het bruidspaar: Arlette Lerby, echtgenote van oud-profvoetvaller Søren Lerby. Arlette haalde op haar beurt woensdagavond op televisie bij SBS Shownieuws fors uit naar het bureau Class, dat volgens haar een ’enkele tonnen’ te hoge rekening indiende voor de organisatie van het feest. Zo zou Class – tegen de afspraken in – diverse extra kosten, zoals voor het spectaculaire vuurwerk, de schoonmaak van het hotel en zelfs de duiven in rekening hebben gebracht. Wesley en Yolanthe weigeren die kosten te betalen, waarop Class onlangs beslag liet leggen op hun bankrekening.

„Ik zit hier allesbehalve op te wachten, maar we worden gedwongen om op de uitlatingen van mevrouw Lerby te reageren. Ze maakt ons bedrijf kapot. Dat laat ik niet gebeuren, al kost het me mijn laatste cent”, zegt Anouk Smulders strijdbaar, op haar kantoor in Amersfoort.

Schandpaal

Irene Avogadri, die het organisatiebureau ruim twee jaar geleden samen met Anouk en Rossana Kluivert – de voetbalvrouw van Patrick – oprichtte, begrijpt niet waarom zij nu zo onder vuur zijn komen te liggen. „Eerst worden we achter de schermen financieel kapotgemaakt, en nu nagelt ze ons ook nog eens publiekelijk aan de schandpaal. Dat komt zo vreselijk hard aan. Als je weet hoeveel energie we met z’n allen in dat feest hebben gestoken. We zijn nota bene na afloop bejubeld door het dankbare bruidspaar. Nog nóóit hebben we problemen met onze klanten gehad, of over betalingen.” Maar Anouk heeft een duidelijke mening over de manager van Yolanthe en Wesley: „Het verbaast me niet dat deze vrouw, die tegen ons schandalige uitlatingen doet over haar eigen cliënten, welke ik niet zal herhalen, nu zulke grove leugens verspreidt.”

Volgens Irene en Anouk, die het precieze prijskaartje van het feest niet willen noemen, maar aangeven dat het aanzienlijk meer was dan de in de pers genoemde half miljoen euro, is er helemaal geen sprake van de door Arlette beweerde tonnen aan extra kosten.

„De oorspronkelijke begroting is overschreden met slechts 6,5 procent, wat overigens geheel is toe te schrijven aan bestellingen van Yolanthe in de laatste periode vóór het feest. Die deed ze vooral per sms en telefoon vanuit ZuidAfrika waar ze toen samen met Wesley was voor het WK. Het koppel weigert echter een véél groter bedrag te betalen, namelijk bijna éénvijfde van onze rekening. Dat heeft dus helemaal níets met extra kosten te maken”, aldus Irene.

Er zijn volgens de twee van tevoren heel duidelijke afspraken gemaakt over wat wel en wat niet in het budget viel. „Daar is echt geen twijfel over mogelijk.

Vuurwerk

Zo viel het vuurwerk bijvoorbeeld nadrukkelijk buiten het afgesproken budget. De duiven óók. Dat ligt allemaal vast. We hebben zelfs extra werk verricht, door onder andere dit voorjaar hun burgerlijk huwelijk voor ze te regelen in Nederland, zonder daarvoor iets in rekening te brengen.

Bovendien stuurden wij alle nota’s van onze leveranciers ter informatie door aan Arlette, zodat zij precies kon volgen wat er bij ons in rekening werd gebracht”, verzucht Anouk, die niet begrijpt waarom het stel en hun manager al wekenlang weigeren om over de betwiste eindafrekening te praten.

„Ieder verzoek van ons om een gesprek werd afgeslagen. Arlette liet ons letterlijk weten dat ze haar agenda indeelde op basis van prioriteit, en dat wij geen enkele prioriteit hadden. Ook meldde ze ons dat we blij moesten zijn dat Wesley en Yolanthe zo coulant waren dat ze nog überhaupt met ons wilden praten. Heb je ooit zoiets arrogants gehoord?”

De dames van Class bereiden zich inmiddels voor op een gang naar de rechter, die een oordeel zal vellen over de vraag wie er gelijk heeft in het conflict. Zij maken zich geen zorgen over de goede afloop: „Alles is vastgelegd, onder meer in verklaringen van betrokkenen. Zelfs de sms-jes van Yolanthe hebben we nog.”
bron
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:40:28 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87317235
Oeh, dat gaat leuk worden.... bij de rechter >:)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_87317248
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
Oeh, dat gaat leuk worden.... bij de rechter >:)
dit wordt smullen :P
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:43:07 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87317314
Ja, als de dames het idd zo keurig hebben vastgelegd als ze in dit interview zeggen, en het budget is maar met 6,5% overschreden, en dan ook nog eens door extra bestellingen van de bruid, dan wordt het idd smullen.

En betalen.... en mevrouw Lerby die haar reputatie moet laten uitdeuken *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87317670
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:43 schreef Leandra het volgende:
Ja, als de dames het idd zo keurig hebben vastgelegd als ze in dit interview zeggen, en het budget is maar met 6,5% overschreden, en dan ook nog eens door extra bestellingen van de bruid, dan wordt het idd smullen.

En betalen.... en mevrouw Lerby die haar reputatie moet laten uitdeuken *O*
Ik wil eigenlijk weten of de kluivertjes en de sneijdertjes volgend jaar nog samen op vakantie gaan. En kunnen ze daar geen real live soap van maken

BITCH fight *O*
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:57:40 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87317774
Ach joh, laat de Smuldertjes en Lerby's dan ook gelijk meegaan....
Leuke miljoenenvilla op Ibiza en camera's erop, geweldige nieuwe RLS, heeft iemand John de Mol al gebeld?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87317795
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:57 schreef Leandra het volgende:
Ach joh, laat de Smuldertjes en Lerby's dan ook gelijk meegaan....
Leuke miljoenenvilla op Ibiza en camera's erop, geweldige nieuwe RLS, heeft iemand John de Mol al gebeld?
Oh oh Ibiza. Word een doorslaand succes :Y
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:17:44 #220
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_87318327
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:58 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Oh oh Ibiza. Word een doorslaand succes :Y
Na dit jaar Bibi heeft Wesley dan volgend jaar de nickname kabouter of past Jokertje beter bij hem ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_87319039
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:17 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Na dit jaar Bibi heeft Wesley dan volgend jaar de nickname kabouter of past Jokertje beter bij hem ?
Onderkruipsel lijkt me beter op zijn plaats.
pi_87319516
Dan vallen mensen over de "sterren" uit Oh Oh Cherso, maar dit is net zo a-sociaal. Toch?
Don't you love her madly?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:04:57 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87319676
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:59 schreef Lovechild het volgende:
Dan vallen mensen over de "sterren" uit Oh Oh Cherso, maar dit is net zo a-sociaal. Toch?
Dit is nog asocialer.... ze zouden immers beter moeten weten, en ze kunnen het zich permitteren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87319975
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:59 schreef Lovechild het volgende:
Wat Leandra al zei dus.

Verder is het natuurlijk lachwekkend om te zien dat alle vooroordelen over veel geld bezitten weer bevestigd worden. Met je zogenaamde vrienden gaan bakkeleien over een paar rotcenten terwijl je zelf goed in de slappe was zit. Blijkbaar maakt veel geld bezitten toch echt gierig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:30:06 #225
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_87320582
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:14 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wat Leandra al zei dus.

Verder is het natuurlijk lachwekkend om te zien dat alle vooroordelen over veel geld bezitten weer bevestigd worden. Met je zogenaamde vrienden gaan bakkeleien over een paar rotcenten terwijl je zelf goed in de slappe was zit. Blijkbaar maakt veel geld bezitten toch echt gierig.
Het gaat hier om een half miljoen. Ook als je geld hebt is dat een groot bedrag.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:59:42 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87321755
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Het gaat hier om een half miljoen. Ook als je geld hebt is dat een groot bedrag.
Als je het zo'n groot bedrag vindt dat je het teveel vindt dan had je de kosten beter in de gaten moeten houden....

Overigens noemt niemand die bedragen; noch zij van Lerby, noch de dames van de Class Company, die claimen zelfs dat de budgetoverschrijding slechts 6,5% is..... en dat zal dus zeker geen half miljoen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87322130
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:30 schreef hexje het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? omdat hun manager dat roept?

Dan wil ik eerst eens het totale kostenplaatje weten.

Voor nu houdt ik het erop dat het een stel vrekken zijn die voor een dubbeltje eerste rang willen zitten. Wel dik doen met een grote trouwerij van 3 dagen met alles erop en eraan en vervolgens gaan zeuren als je de rekening te zien krijgt. Volgende keer lekker naar van der Valk gaan.
  Admin vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:12:33 #228
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87322272
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:08 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? omdat hun manager dat roept?

Dan wil ik eerst eens het totale kostenplaatje weten.

Voor nu houdt ik het erop dat het een stel vrekken zijn die voor een dubbeltje eerste rang willen zitten. Wel dik doen met een grote trouwerij van 3 dagen met alles erop en eraan en vervolgens gaan zeuren als je de rekening te zien krijgt. Volgende keer lekker naar van der Valk gaan.
Ze wilden toch van alles gesponsored hebben?

En nofi, maar veel 'voetbalvrouwen' zijn in feite in dienst van hun man, hij komt/kwam altijd eerst.
Dingen na carriere, manager, evenementenbureautje en wat dies meer zij, is leuk, naamsbekendheid van je man blabla, máár...
er moet ook wel wat kennis in dat koppie zitten.
En nou zijn er toch verdomd weinig voetbalvrouwen die ik daar op wist te betrappen...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_87322288
Ik vraag me af of Yo die sms'jes en telefoontjes wel in overleg met Wes heeft gedaan, het zou mij niets verbazen dat Wes er niets van wist en nu boos is vanwege de hoge rekening en de schuld ervan gewoon bij Yo ligt :')
  Admin vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:13:11 #230
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87322293
Ole?
Heb je nog ene manager nodig?!

Ik ben die yvonne, van FOK!, ik maak je wel groot :')

_O-
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:14:26 #231
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87322340
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik vraag me af of Yo die sms'jes en telefoontjes wel in overleg met Wes heeft gedaan, het zou mij niets verbazen dat Wes er niets van wist en nu boos is vanwege de hoge rekening en de schuld ervan gewoon bij Yo ligt :')
Ze zuigt hem een keer zo dat ie met z'n bilspleet aan het matras gekleeft zit en ze kan weer maanden vooruit met dom doen.

:')

pi_87322614
ik kan mij wel voorstellen dat 'bekende mensen' vaak ook dingen voor nop krijgen, kleding om naar een première te gaan, het nieuwste telefoontoestel, whatever...gewoon om reclame te maken voor het merk, de ontwerper...

ik ben benieuwd wat de rechter ervan vindt, maar verwacht eigenlijk dat het helemaal niet zover komt
speculeren heeft weinig nut, want wij weten toch het fijne niet van de afspraken, hoewel het natuurlijk wel erg vermakkelijk is dat het juist deze mensen overkomt
pi_87322689
Waarom zou het niet zover komen dat het voor de rechter komt? Ze komen er nu toch niet uit?
pi_87322732
vaak worden die dingen toch nog op het laatste moment geregeld
pi_87322752
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:23 schreef Zana het volgende:
ik kan mij wel voorstellen dat 'bekende mensen' vaak ook dingen voor nop krijgen, kleding om naar een première te gaan, het nieuwste telefoontoestel, whatever...gewoon om reclame te maken voor het merk, de ontwerper...

Dat ze vaak dingen krijgen is een feit, maar mogen ze er dan vanuit gaan dat ze dingen gratis zullen krijgen?
pi_87322766
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:27 schreef Zana het volgende:
vaak worden die dingen toch nog op het laatste moment geregeld
Ja, maar als je de media op de hoogte gaat stellen is de kans dat het nog allemaal goed komt een stuk kleiner.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:01:22 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87323909
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat ze vaak dingen krijgen is een feit, maar mogen ze er dan vanuit gaan dat ze dingen gratis zullen krijgen?
Dat niet alleen.... bij 5 jurken voor je trouwerij lijkt het me ook sterk dat je er (zoals zij van Lerby claimt) idd helemaal niets voor hoeft te betalen, en zeker niet als je ook nog eens leest dat er in eerste instantie sprake was van een andere ontwerpster van de trouwjurk(en) en dat dat misliep, en Mary Borsato to the rescue moest komen.

Lijkt me sterk dat je als niet eerste keus ook nog een keer de hele boel gaat weggeven... kan me niet voorstellen dat er werkelijk iemand is of was die dat oprecht gedacht heeft, ongeacht hoeveel je normaal gratis in ruil voor wat publiciteit krijgt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87324021
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:28 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

ik weet het niet, ik verkeer niet in deze kringen ;)
denk zelf dat het niet altijd heel duidelijk is, anders was er nu het conflict ook niet o.a. met Mary Borsato
pi_87324069
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:04 schreef Zana het volgende:

[..]

denk zelf dat het niet altijd heel duidelijk is, anders was er nu het conflict ook niet o.a. met Mary Borsato
Nou, er zijn ineens wel met erg veel partijen conflicten. :')
pi_87324313
tja, daarvoor huur je natuurlijk ook een weddingplanner in, dat die een beetje een oog op alles heeft...en als je ruzie met deze krijgt heeft dat gevolgen voor diegene die de weddingplanner weer heeft ingehuurd
ik weet niet hoeveel omzet de weddingplanners draaien, maar kan mij voorstellen dat die de rekeningen van de onderaannemers ook niet zomaar uit de portokassa kunnen betalen
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:36:22 #241
22592 crew  Ole
pi_87325234
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:13 schreef yvonne het volgende:
Ole?
Heb je nog ene manager nodig?!

Ik ben die yvonne, van FOK!, ik maak je wel groot :')

_O-
:D Kom ik dan ook in de bladen?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:02:34 #242
58921 Day
You can fly!
pi_87331771
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat niet alleen.... bij 5 jurken voor je trouwerij lijkt het me ook sterk dat je er (zoals zij van Lerby claimt) idd helemaal niets voor hoeft te betalen, en zeker niet als je ook nog eens leest dat er in eerste instantie sprake was van een andere ontwerpster van de trouwjurk(en) en dat dat misliep, en Mary Borsato to the rescue moest komen.

Lijkt me sterk dat je als niet eerste keus ook nog een keer de hele boel gaat weggeven... kan me niet voorstellen dat er werkelijk iemand is of was die dat oprecht gedacht heeft, ongeacht hoeveel je normaal gratis in ruil voor wat publiciteit krijgt.
Volgens mij vertelde mevrouw de manager ook dat hij (let wel, HIJ) alles zelf wilde betalen.

Het valt me overigens wel op dat Rosanna Kluijvert niet genoemd wordt als 1 van de directeuren van Class. Dacht dat dat wel zo was?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:05:06 #243
22592 crew  Ole
pi_87331857
Straks reactie van The Class Company bij boulevard
pi_87333816
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:04 schreef Zana het volgende:

[..]

Ruim 8 jaar geleden kocht ik mijn bruidsjurk ook bij Mary Borsato. In die tijd was Sonja Silva nog redelijk bekend en haar bruidloft was niet lang daarvoor afgeblazen. Zij had haar jurk ook daar besteld en moest hem gewoon afnemen.
pi_87338714
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:05 schreef Ole het volgende:
heb het gemist, iemand wel gezien?
pi_87339811
En wie haalt Gerda Smit nou eens voor de camera?!..
Die weet toch hoe dat gaat met Yo, bestellingen, extra'tjes en bonnetjes?

Of een bouwvakker van dat palingpaleis dan?
Die kan ook wel wat vertellen over Yo's ideen over meerwerk enzo.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 03:00:08 #247
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_87348766
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:05 schreef Ole het volgende:
Heel kort samengevat: The Class Company stelt dat er een offerte uitgebracht is waar wel degelijk op stond dat evt. schoonmaak-/duif-/etc.kosten op aanvraag beschikbaar waren maar wel buiten de prijsopgave vielen. En Yo heeft alle extra dingen zelf besteld dus niet op initiatief van Ros.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_87349604
quote:
AMSTERDAM - Wesley en Yolanthe moeten volgens The Class Company niet alleen de extra kosten van hun huwelijk betalen, maar ook het initieel afgesproken bedrag is nog niet overgemaakt.
© Novum

Dat vertelde Anouk Smulders, een van de eigenaars van het evenementenbureau, vrijdag in RTL Boulevard.

Het afgesproken bedrag voor de bruiloft is volgens The Class Company met slechts vijf procent overschreden. "Dat kwam vooral door verzoeken van Yolanthe", doet Smulders uit de doeken.

"Het hele pakket wat wij Wesley en Yolanthe hebben aangeboden, vonden ze geweldig, maar het paste niet binnen het budget. Toen heb ik al aangegeven dat dingen af moesten vallen, ik kon niet alles bieden voor dat budget."

Witte duiven

Dingen als het oplaten van witte duiven en vuurwerk werden lastminute alsnog aangevraagd door Yolanthe, vertelt Anouk.

"Alles wat extra besteld is, is op aanvraag van het bruidspaar gegaan", vult Smulders partner Irene de Kom-Avogadri aan. "Als je iets extra bestelt, moet je ook extra betalen."

Manager

De manager van Wesley en Yolanthe stelt dat de extra uitgaven niet zijn overlegd met het bruidspaar. Volgens haar moet het echtpaar nu tonnen extra ophoesten en dat weigeren de tortelduifjes.

"Dat is precies het punt waar we over vallen", reageert Anouk. "Dat wij beslissingen hebben genomen zonder het bruidspaar om toestemming te vragen. Dat is gewoon een leugen."

Maatregelen

Inmiddels hebben beide partijen maatregelen genomen. The Class Company heeft beslag laten leggen op een aantal rekeningen van Wesley en Yolanthe, het paar heeft het evenementenbureau aangeklaagd.

"Voor ons is niet te begrijpen waarom we niet als volwassen personen om de tafel zijn gegaan om dit probleem als normale mensen te bespreken", vertelt Anouk. "Die mogelijkheid is ons nooit geboden."
© Novum
Als het allemaal inderdaad op papier staat lijkt me dat Yolanthe en Wesley geen poot hebben om op te staan.
Straks is het misschien inderdaad zo dat Yolanthe zonder weet van Wesley vanalles heeft geregeld wat veel extra geld kost. :')
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 09:50:10 #249
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_87350368
zou me niks verbazen, geldwolf :r
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 09:51:55 #250
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_87350396
quote:
Het afgesproken bedrag voor de bruiloft is volgens The Class Company met slechts vijf procent overschreden. "Dat kwam vooral door verzoeken van Yolanthe", doet Smulders uit de doeken.
en daarna

quote:
De manager van Wesley en Yolanthe stelt dat de extra uitgaven niet zijn overlegd met het bruidspaar. Volgens haar moet het echtpaar nu tonnen extra ophoesten en dat weigeren de tortelduifjes.
Dan klopt er ergens iets niet ... :P
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_87353186
het blijft een apart verhaal... mocht het budget werkelijk met 6,5% hoger uitgevallen zijn gaat het nog over 32500 euro.. een beetje veel voor wat duifjes,vuurwerk en schoonmaakkosten :')
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:24:55 #252
58921 Day
You can fly!
pi_87359591
Volgens mij gaat het niet alleen om de 6,5% overschrijding. Ze hebben ook een gedeelte van het geoffreerde bedrag (waar ze dus wel voor getekend hebben) nog niet betaald. Tenminste, dat begreep ik uit het interview met Class.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Admin zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:03:09 #253
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87360553
En toch denk ik dat ze genaaid worden en terecht die "rekeningen" niet betalen.

pi_87374530
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:05 schreef blablabla99 het volgende:
En wie haalt Gerda Smit nou eens voor de camera?!..
Die weet toch hoe dat gaat met Yo, bestellingen, extra'tjes en bonnetjes?

Of een bouwvakker van dat palingpaleis dan?
Die kan ook wel wat vertellen over Yo's ideen over meerwerk enzo.
Dit idee had ik dus ook.
En het arroganste stel van nederland
  Moderator / Miss SHO zondag 10 oktober 2010 @ 04:37:28 #255
22592 crew  Ole
pi_87376153
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:03 schreef yvonne het volgende:
dat de voetbal slash papperazi vrouwen er iets te makkelijk over gedacht hebben

(bedoel je zoiets? O-) )
pi_87377410
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:03 schreef yvonne het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wat nou het verhaal is, of ze genaaid worden of niet.
Ik zie Anouk Smulders er helemaal niet voor aan :N , juist een vrouw die eerlijk zaken doet, eerder Yo die niet weet wat ze allemaal per sms nog even besteld heeft. Maar we zullen het zien >:)
pi_87378218
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 04:37 schreef Ole het volgende:

[..]

(bedoel je zoiets? O-) )
die wilden misschien makkelijk geld verdienen ;)
  Admin zondag 10 oktober 2010 @ 10:43:10 #258
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87378328
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 04:37 schreef Ole het volgende:

[..]

(bedoel je zoiets? O-) )
Juist :')

Admin zondag 10 oktober 2010 @ 10:45:02 #259
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87378366
Was er trouwens iets over in Koefnoen?

pi_87378419
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 10:45 schreef yvonne het volgende:
Was er trouwens iets over in Koefnoen?
pi_87378492
quote:
Oh ja die woonkamer met alle foto's _O- , ik hou ontzettend van strak en modern, maar dat was echt alsof het rechtstreeks uit een fabriek kwam, gestyled voor een programma, erg apart.
  Admin zondag 10 oktober 2010 @ 11:03:43 #262
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87378690
Mooi, even terugkijken dan :)

zondag 10 oktober 2010 @ 11:17:30 #263
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_87378997
Leuk hoe Koefnoen de draak steekt met die twee :)
Ik vind 500.000 voor die hele bruiloft eigenlijk best weinig. Als je nagaat een groot kasteel voor een paar dagen gehuurd, personeel, eten bereid door de beste koks, de jurken van Yo etc etc lijkt mij dat je dit allemaal niet redt van 500.000 ¤... toch?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_87379743
Whehehe, Koefnoen. Ik snap niet dat je daar nu boos om kan worden zeg.
pi_87379784
ze waren toch niet zozeer boos om Koefnoen zelf, maar meer om het persbericht?
pi_87379901
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 11:53 schreef roos85 het volgende:
ze waren toch niet zozeer boos om Koefnoen zelf, maar meer om het persbericht?
Ach, kom op zeg:

quote:
We zijn juridische stappen aan het overwegen", aldus het management. Volgens een woordvoerder heeft het echtpaar heus wel genoeg humor om de lol van een parodie in te zien, maar is het journalistiek onjuist om informatie over hen te verspreiden zonder de feiten te checken.
pi_87379995
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 11:57 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ach, kom op zeg:
[..]

dat bedoelde ik ;) de AVRO had toch naar buiten gedracht dat er een RLS van Yo & Wes kwam, wat later bleek dat het een persiflage in Koefnoen betrof..

Yo&Wes vonden dat de AVRO dat niet zo naar buiten had mogen brengen :')
  zondag 10 oktober 2010 @ 12:19:39 #268
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87380542
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, terecht dat ze niet alle extra kosten willen betalen, maar een deel ervan zal wel gewoon betaald dienen te worden.
pi_87380701
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 12:19 schreef Marrije het volgende:
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, terecht dat ze niet alle extra kosten willen betalen, maar een deel ervan zal wel gewoon betaald dienen te worden.
dat denk ik ook, het schikkingsvoorstel van fifty/fifty was mss niet eens zo slecht
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:35:39 #270
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_87388972
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 11:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Whehehe, Koefnoen. Ik snap niet dat je daar nu boos om kan worden zeg.
Als ze nou boos zouden worden om het gebrek aan humor in de sketches hadden ze mij aan hun kant.
pi_87389263
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:35 schreef hexje het volgende:

[..]

Als ze nou boos zouden worden om het gebrek aan humor in de sketches hadden ze mij aan hun kant.
Ja, wat een zouteloze toestand is dat zeg! Terwijl het materiaal voor het oprapen ligt met deze twee, ongelooflijk. Het lijkt wel alsof de jongens een hersenverweking hebben gehad, als je het niveau van deze 'parodie' :') vergelijkt met de sketch van Geer en Goor bij de Hofstadgroep, is het bijna niet voor te stellen dat het van dezelfde makers afkomstig is.
pi_87389427
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:44 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, wat een zouteloze toestand is dat zeg! Terwijl het materiaal voor het oprapen ligt met deze twee, ongelooflijk. Het lijkt wel alsof de jongens een hersenverweking hebben gehad, als je het niveau van deze 'parodie' :') vergelijkt met de sketch van Geer en Goor bij de Hofstadgroep, is het bijna niet voor te stellen dat het van dezelfde makers afkomstig is.
het niveau is inderdaad bedroefend laag, de sketches zien er niet uit :')

had eigenlijk wel een sketch verwacht over de bruiloftrel en niet deze onzin
pi_87415575
.. en dat "giga-veel meer uitgeven dan de manager van je man leuk vindt" komt mij (en Jaap Buijs) ook zo bekend voor!!

Ik zegt Gerda Smit en Jaap Buijs over Y van Cash-bergen in Koefnoen!!
(bovendien zijn die twee niet zo flauw om meteen met advocaten te dreigen).
pi_87446311
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 11:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Leuk hoe Koefnoen de draak steekt met die twee :)
Ik vind 500.000 voor die hele bruiloft eigenlijk best weinig. Als je nagaat een groot kasteel voor een paar dagen gehuurd, personeel, eten bereid door de beste koks, de jurken van Yo etc etc lijkt mij dat je dit allemaal niet redt van 500.000 ¤... toch?
En Beyonce is ook niet goedkoop! *O*

Oh nee... het was stiekum Edsilia -O-
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:26:40 #275
40566 Ericr
Livewrong
pi_87447975
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 03:57 schreef mootie het volgende:

[..]

Glennis Grace en ze hadden ook nog een 7de rangs cafezanger uitgenodigd. Vond Wesley zo leuk.
  † In Memoriam † dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:42:48 #276
43556 miss_dynastie
pi_87453274
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 03:57 schreef mootie het volgende:

[..]

Om de een of andere reden zie ik Ross er wel voor aan om Glennis als Beyonce op de rekening te zetten omdat ze denkt dat Wes en Yo - evenals de verslaggever van SBS :') - het verschil niet zien :P
pi_87461188
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:42 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Om de een of andere reden zie ik Ross er wel voor aan om Glennis als Beyonce op de rekening te zetten omdat ze denkt dat Wes en Yo - evenals de verslaggever van SBS :') - het verschil niet zien :P
Team Anouk *O* En Ross -O-

Ik heb het allemaal niet zo gevolgd, maar als ik dit zo lees, lijkt het erop dat Yo zich in de roes van het WK en de aanstaande bruiloft een beetje heeft laten... meeslepen, zeg maar :D Terwijl zij juichend op de tribune zat in Zuid-Afrika, en ze intussen probeerde zo voordelig mogelijk met Sylvie in beeld te komen, moest ze óók nog per sms de laatste dingetjes regelen voor de bruiloft, zoals een jurk, en dan druk je wel eens een verkeerde toets in -'"Jaaaa, hij scooooooort! O, Syl, zag je dat?" - en dan heb je opeens de 5 ingedrukt en ligt er een hele stapel trouwjurken voor je klaar. En toen Anouk terug sms-te of ze nog had nagedacht over die duiven en dat vuurwerk en die champagnetorens, sms'te Yo per kerende post terug - Hij scoort weeeeeeeeer! Ongelooflijk!"- ze sms'te dus: "Yesssss!" maar daarmee bedoelde ze het goal, niet de duiven en die andere rommel, maar toen was de order al geplaatst en - nou ja, zo gaan die dingen

Arlette Lerby zei het al: communicatie, daar ging het mis :+
pi_87461486
Achja, een paar keer miscommunicatie en je bent zo een paar ton verder. Dat heb ik nou ook altijd.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_87466247
Stukje van Derksen over Yo en Wesley bij Boulevard, potver ik sta net de boodschappen uit te pakken _O-
pi_87466892
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:42 schreef mane het volgende:
Achja, een paar keer miscommunicatie en je bent zo een paar ton verder. Dat heb ik nou ook altijd.
Kan de beste overkomen nietwaar :Y
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:24:12 #281
58560 Oksel
Gezellig.
pi_87467382
Waarom is er niet meer met tussentijdse rekeningen / offertes gewerkt dan? Slecht gemanaged.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:23:01 #282
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87470033
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:24 schreef Oksel het volgende:
Waarom is er niet meer met tussentijdse rekeningen / offertes gewerkt dan? Slecht gemanaged.
Daar heeft die Arlette het wel over gehad. Dat ze die, ondanks herhaaldelijk aandringen, nooit ontvangen had. Beetje een zwaktebod trouwens, als zaakwaarnemer zorg je dat je die krijgt, anders behartig je iemand zijn zaken niet goed toch?
pi_87471292
Ik nog nooit zo'n irritant stel gezien.
pi_87471498
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:50 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik nog nooit zo'n irritant stel gezien.
Hey kom ik je hier weer tegen ;)

Maar inderdaad begin me nu ook een beetje te irriteren aan ze
pi_87472228
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:54 schreef Eleentje86 het volgende:

[..]

Hey kom ik je hier weer tegen ;)

Dat is wederzijds ;)
quote:
Maar inderdaad begin me nu ook een beetje te irriteren aan ze
Ik al heel lang. Ik vind beiden nogal gedrag vertonen van een verwend kind :Y
pi_87479609
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:23 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Daar heeft die Arlette het wel over gehad. Dat ze die, ondanks herhaaldelijk aandringen, nooit ontvangen had. Beetje een zwaktebod trouwens, als zaakwaarnemer zorg je dat je die krijgt, anders behartig je iemand zijn zaken niet goed toch?
Ze vertelde toch ook dat er een rekening was gekomen aan háár gericht? Dat was dus blijkbaar ook niet de bedoeling :?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:36:42 #287
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87479794
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:33 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ze vertelde toch ook dat er een rekening was gekomen aan háár gericht? Dat was dus blijkbaar ook niet de bedoeling :?
Nou, dat was een tijdje ná de bruiloft, zover ik begrepen heb. Maar die facturen die had ze willen hebben tijdens de voorbereidingen (om zicht te houden op de kosten denk ik?).
pi_87488329
quote:
'Yo en Wes kregen voor zes ton aan gratis spullen'

Dankzij The Class Company zouden Wesley Sneijder en zijn vrouw Yolanthe voor ongeveer zes ton aan gratis spullen hebben gekregen voor hun sprookjesbruiloft.

Dit heeft The Class Company, het bedrijf dat gerund wordt door weddingplanners Anouk Smulders en Rossana Kluivert, laten weten aan het tijdschrift Grazia. Zo zouden Wesley en Yolanthe alle prosecco en rosé hebben gekregen van 94Wines en werden de kinderen gehuld in kleding van het merk Replay. Naast een team van twaalf kappers en visagisten van Farouk Systems zou het bruidspaar ook gratis schoenen en koffers hebben gekregen.

De voetballer en de presentatrice/actrice liggen al een tijdje in de clinch met The Class Company. Het showbizzkoppel zou onder meer weigeren te betalen voor de beveiliging voor hun bruiloft. Hierdoor is The Class Company gedwongen deze rekeningen zelf te betalen. Dit geld wordt nu via juridische proceduren op het stel verhaald.
bron
  Admin woensdag 13 oktober 2010 @ 11:01:05 #289
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87488741
Derksen gister, die geníet! En hij zei heel wijs,
als je zoveel poen hebt als Yo en Wes, trap je eerst je manager eruit wegens wanpresteren en vervolgens geef je die meiden de poen en wil je ze nooit meer zien.
Mar ja, alles zit zo incestues in elkaar.

pi_87488794
Dat was dus waarom ik begon te denken dat ze dat geld niet hebben (of niet beschikbaar).
pi_87488951
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:03 schreef lezzer het volgende:
Dat was dus waarom ik begon te denken dat ze dat geld niet hebben (of niet beschikbaar).
Yolanthe heeft het vast al ergens anders aan uitgegeven. :')
pi_87488990
Volgend op wat Yvonne zegt:

quote:
Johan Derksen: ‘Slecht mediabeleid Wes en Yo’

Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen lopen volgens voetbalanalist Johan Derksen een behoorlijke imago- schade op door het mediabeleid van hun manager Arlette Lerby. Op dit moment is het stel in het nieuws vanwege niet betaalde rekeningen van hun huwelijk. “Er zijn dingen die helemaal mislopen. Als ze feiten en argumenten hebben, kunnen ze naar de rechter om los te komen van Lerby. Het is wel erg ordinair dat alle smeuïge details de media instromen“, zegt Derksen.
Volgens Derksen is de oplossing eenvoudig. “Wesley en Yolanthe komen nu dagelijks in de media te staan als een soort wanbetalers. Als ik het inkomen van die twee zou hebben, zou ik zeggen: ‘Hier heb je al die poen, steek het in je reet en ik wil je nooit meer zien.’ Ik kan me voorstellen dat Wesley en Yolanthe weggaan bij Lerby, vanwege wanprestatie“, zegt hij in RTL Boulevard.

Toch vermaakt hij zich wel met de kwestie. “Ik kijk met een satanisch genoegen naar die soap. Dit had je kunnen voorspellen. Ik vind het heerlijk dat ze vechtend over straat rollen. Het is de echte realiteit. Dat kun je niet bedenken als schrijver van een tv-serie.”

Arlette Lerby is de vrouw van Søren Lerby. “Voetballers zijn heel jong als ze ontdekt worden. Dan heb je makelaars die zo’n jongen gaan begeleiden. Als Søren Lerby een vijfjarig contract voor Wesley Sneijder afsluit, dan krijgt hij over het salaris van Wesley vijf jaar lang drie procent. Daar hoeft hij niets voor te doen. Dat zijn goudmijnen. Zijn vrouw kregen ze er gratis bij.“
bron
pi_87489031
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:01 schreef yvonne het volgende:
Derksen gister, die geníet! En hij zei heel wijs,
als je zoveel poen hebt als Yo en Wes, trap je eerst je manager eruit wegens wanpresteren en vervolgens geef je die meiden de poen en wil je ze nooit meer zien.
Mar ja, alles zit zo incestues in elkaar.
Ah, dat stukje had ik dus gemist, kwam binnen toen het praktisch af was, maar dacht al zoiets te horen.
Ik snap het ook niet hoor, ik weet dat mensen zeggen "gaat om een principekwestie", nee dit is lekker _O- , elke dag in 3 programma's in het nieuws :') Ik zou het ook betalen en er vanaf willen zijn. Maar ja, je bent kamper of je bent het niet.
pi_87489039
Ach, die Johan Derksen is net zo goed een aandachtshoer.
pi_87489077
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:11 schreef lezzer het volgende:
Ja maar niet met z'n eigen persoonlijke leven. :D Die maakt tv en wilt kijkcijfers.
Yo staat te zwaaien als een prinsesje op haar bruiloft :')
  Admin woensdag 13 oktober 2010 @ 11:14:12 #296
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87489130
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:11 schreef lezzer het volgende:
Maar een groot kenner en in deze heeft hij volkomen gelijk

pi_87489247
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Maar een groot kenner en in deze heeft hij volkomen gelijk
Vind jij het stel ook niet mega irritant? En zo ja, wat kunnen we er tegen doen?
pi_87489256
Ja, maar dat maakt hem niet minder een aandachtshoer ;)
Hij zal best verstand van voetbal hebben, maar hij heeft net zoveel verstand van bruiloften regelen als ik.
Dat Yo en Wes die rekening gewoon hadden moeten betalen snapt iedereen wel lijkt me...

En die persoonlijke hetze van Derksen naar Yolanthe gaat mij een beetje veel te ver en het wordt echt flauw. Dan kan ze nog een schaap zijn, het lijkt er sterk op dat Derksen lekker wil scoren.
  Admin woensdag 13 oktober 2010 @ 11:20:47 #299
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87489348
Het is ook een schaap, met een stel enoooooooooooooooorme tanden, brrr.

pi_87489356
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:18 schreef lezzer het volgende:

En die persoonlijke hetze van Derksen naar Yolanthe gaat mij een beetje veel te ver en het wordt echt flauw. Dan kan ze nog een schaap zijn, het lijkt er sterk op dat Derksen lekker wil scoren.

Och, ik denk dat Derksen de laatste 10 jaar nog nooit een griet in de catacombe heeft zien rennen (zeker bij een stelletje dat net een half jaar samen was _O- ), dat blijft gewoon een giller. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')