Ik snap dat dus ook niet, zeker niet na haar "ALLES IS WEGGG" dingetjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:50 schreef lezzer het volgende:
Nou, de reden dat ik dat denk, is dat ik niet begrijp dat je dan niet als een sodemieter die rekeningen betaalt ipv het op zo'n schandaal aan te laten komen.Nou, de reden dat ik dat denk, is dat ik niet begrijp dat je dan niet als een sodemieter die rekeningen betaalt ipv het op zo'n schandaal aan te laten komen.
Ik vind het gewoon onnozel van Wes en Yo dat ze er blijkbaar een houding op na gehouden hebben van "kan niet schelen wat het kost, doet het maar".
Nou het is meer dat ik het genant vind, het kan van mij alle kanten uitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:21 schreef lady-wrb het volgende:
waarom zou het niet kunnen?
juist na het gedoe met gerda geloof ik nu zo ongeveer alles wat ze over het stel zeggen.
quote:van onze redactie
AMSTERDAM - Wesley en Yolanthe Sneijder verbreken hun stilzwijgen na de rel rond hun miljoenenbruiloft. "Het gaat echt om een enorm bedrag. Het gaat over tonnen en kan nog jaren duren voordat het is opgelost", laat hun manager weten.
Het beroemde showbizzpaar, dat in de clinch ligt met de organisator van hun peperdure bruiloft, zal bij monde van manager Arlette Lerby vanavond een verklaring geven in Shownieuws. Evert Santegoeds heeft dan een exclusief interview met haar.
Vanavond komt dus eindelijk hun verhaal naar buiten over de rel, die inmiddels ook de Italiaanse media volop bezighoudt.
bronquote:Wesley en Yolanthe Sneijder slaan terug
AMSTERDAM - Wesley en Yolanthe Sneijder verbreken hun stilzwijgen na de rel rond hun miljoenenbruiloft. "Het gaat echt om een enorm bedrag. Het gaat over tonnen en kan nog jaren duren voordat het is opgelost", laat hun manager weten.
Het beroemde showbizzpaar, dat in de clinch ligt met de organisator van hun peperdure bruiloft, zal bij monde van manager Arlette Lerby vanavond een verklaring geven in Shownieuws. Evert Santegoeds heeft dan een exclusief interview met haar.
Vanavond komt dus eindelijk hun verhaal naar buiten over de rel, die inmiddels ook de Italiaanse media volop bezighoudt.
quote:
Ik was nog eerderquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat ben jij rap met bronnen hier neer zetten..Je bent me voor
Inderdaadquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja zag ik later dat jij eerder wasMaakt ook niks uit..
Joh, maakt niet uit hoor zei het ook meer voor de geinquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:26 schreef Mylene het volgende:
Sorry Winka, ik had het eerst even moeten checken.
Ik lees dus hier wel wat er gezegd is, want geheid dat jullie het allemaal uit gaan zittenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik vrees dat we idd dat hele butprogramma uit moeten zitten en dan weten we nog niks meer.
Ik vrees dat ze met een lulverhaal komen waardoor er niks aan het handje lijkt, of waar het iig allemaal aan de tegenpartij ligtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik vrees dat we idd dat hele butprogramma uit moeten zitten en dan weten we nog niks meer.
Dus tegen de tijd dat ze uit elkaar zijn loopt dat gedoe over hun bruiloft nog steedsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:10 schreef winka het volgende:
Vanavond in Shownieuws hún verhaal. Ik ben benieuwd![]()
[quote]
van onze redactie
Hun manager zegt dat het 'nog jaren gaat duren'.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze met een lulverhaal komen waardoor er niks aan het handje lijkt, of waar het iig allemaal aan de tegenpartij ligt
ach ze blijven in ieder geval in het nieuwsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hun manager zegt dat het 'nog jaren gaat duren'.
Benieuwd hoe ze daar zelf een 'nothing to see here, move along' van gaan breien.
Maar wacht, dat was dezelfde manager die volgens hen had bepaald dat ze Koefnoen moesten aanklagen he? Ik dacht altijd dat een manager er was om je carrière goed te doen
Het wordt verrekend bij hun scheidingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:05 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dus tegen de tijd dat ze uit elkaar zijn loopt dat gedoe over hun bruiloft nog steeds
Straks is de scheiding nog eerder betaald dan de bruiloftquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hun manager zegt dat het 'nog jaren gaat duren'.Benieuwd hoe ze daar zelf een 'nothing to see here, move along' van gaan breien.
Maar wacht, dat was dezelfde manager die volgens hen had bepaald dat ze Koefnoen moesten aanklagen he? Ik dacht altijd dat een manager er was om je carrière goed te doen
De rode bankrekening van Ross zal wel vloeken bij haar groene thee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:19 schreef lezzer het volgende:
"De ruzie tussen de Snejders en de Kluiverts"?
Dus, er is ruzie?
Ja, ik zit toch naar die tokkiezender te kijken
dan gaat ze maar over op rooibosquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
De rode bankrekening van Ross zal wel vloeken bij haar groene thee.
quote:Ook zoon Patty Harpenau gedupeerd door Wesley en Yolanthe
Patty Harpenau is niet te spreken over voor de wijze waarop Wesley en Yolanthe omgaan met de financiele afwikkeling van hun bruiloft.
Eén van de gedupeerden is Dotan Harpenau, de zoon van de 51-jarige schrijfster. Dotan runt samen met zakenpartner Jair Zino het evenementenbureau Portfoliooo in Amsterdam. Het bureau dreigde aardig wat inkomsten mis te lopen omdat Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen weigerden een deel van hun rekening te betalen. Er was zelfs even sprake van een faillissement. "Het was een domper, maar het is niet zo dat we hierdoor in financiële moeilijkheden zitten", laat Jair Zino, een van de directeuren, weten. "We gaan absoluut niet failliet en hebben momenteel genoeg mooie projecten lopen."
Lucht
Portfoliooo is een van de bureaus die namens de weddingplanners van The Class Company zijn ingehuurd voor de bruiloft van Wesley en Yolanthe. The Class Company, het bedrijf van Anouk Smulders en Rossana Lima dat afgelopen zomer het huwelijk van Wesley en Yolanthe organiseerde, komt het bureau financieel tegemoet.
Armlastig
Jair Zino runt het relatief jonge bedrijf samen met zakelijk partner Dotan Harpenau, zoon van schrijfster Patty Harpenau."'Ik heb gezien hoe hard deze jongens hebben gewerkt en ik heb me verbaasd over de mentaliteit van Wesley en Yolanthe', vertelt Patty aan RTL Boulevard. "Zo wil je toch niet in de pers? Als je nou armlastig bent dan snap ik het, maar als je ruim in je budget zit – zoals Wesley en Yolanthe – en je huurt een compleet Italiaans dorp af met alles erop en eraan en je gasten flikkeren champagneglazen in het zwembad, dan laat je toch een ander niet met de rekening zitten, lijkt mij?", aldus een verbaasde Patty.
Oh zo ff kiekenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:02 schreef lady-wrb het volgende:
is het niet terug te kijken bij sbs6gemist oid?
Ah, zoals ik al dacht; hun valt niks te verwijtenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef winka het volgende:
Hier is hét interview waar iedereen het morgen bij de koffie-automaat over heeft, terug te kijken![]()
http://www.shownieuws.tv/video/wesley-en-yolanthe-slaan-terug/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |