En zo'n fiscalist kost ook ieder maand weer een vermogen grijpstuiver.... maar wellicht zag Yolanthe daar een manier om maandelijks een "fors bedrag" te besparenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze kunnen d'r bruiloft nieteens fatsoenlijk laten regelen
En zelfs dan nóg, die bruiloft is 3 maanden geleden. Hij moet geweten hebben dat hij rekeningen zou moeten betalenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hij verdient schandalig veel en ik kan me niet voorstellen dat ie dit niet kan betalen. Of ineens niet aan z'n vermogen mag komen hiervoor.
Ik snap dat dus ook niet, zeker niet na haar "ALLES IS WEGGG" dingetjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:50 schreef lezzer het volgende:
Nou, de reden dat ik dat denk, is dat ik niet begrijp dat je dan niet als een sodemieter die rekeningen betaalt ipv het op zo'n schandaal aan te laten komen.Nou, de reden dat ik dat denk, is dat ik niet begrijp dat je dan niet als een sodemieter die rekeningen betaalt ipv het op zo'n schandaal aan te laten komen.
Ik vind het gewoon onnozel van Wes en Yo dat ze er blijkbaar een houding op na gehouden hebben van "kan niet schelen wat het kost, doet het maar".
Nou het is meer dat ik het genant vind, het kan van mij alle kanten uitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:21 schreef lady-wrb het volgende:
waarom zou het niet kunnen?
juist na het gedoe met gerda geloof ik nu zo ongeveer alles wat ze over het stel zeggen.
quote:van onze redactie
AMSTERDAM - Wesley en Yolanthe Sneijder verbreken hun stilzwijgen na de rel rond hun miljoenenbruiloft. "Het gaat echt om een enorm bedrag. Het gaat over tonnen en kan nog jaren duren voordat het is opgelost", laat hun manager weten.
Het beroemde showbizzpaar, dat in de clinch ligt met de organisator van hun peperdure bruiloft, zal bij monde van manager Arlette Lerby vanavond een verklaring geven in Shownieuws. Evert Santegoeds heeft dan een exclusief interview met haar.
Vanavond komt dus eindelijk hun verhaal naar buiten over de rel, die inmiddels ook de Italiaanse media volop bezighoudt.
bronquote:Wesley en Yolanthe Sneijder slaan terug
AMSTERDAM - Wesley en Yolanthe Sneijder verbreken hun stilzwijgen na de rel rond hun miljoenenbruiloft. "Het gaat echt om een enorm bedrag. Het gaat over tonnen en kan nog jaren duren voordat het is opgelost", laat hun manager weten.
Het beroemde showbizzpaar, dat in de clinch ligt met de organisator van hun peperdure bruiloft, zal bij monde van manager Arlette Lerby vanavond een verklaring geven in Shownieuws. Evert Santegoeds heeft dan een exclusief interview met haar.
Vanavond komt dus eindelijk hun verhaal naar buiten over de rel, die inmiddels ook de Italiaanse media volop bezighoudt.
quote:
Ik was nog eerderquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat ben jij rap met bronnen hier neer zetten..Je bent me voor
Inderdaadquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja zag ik later dat jij eerder wasMaakt ook niks uit..
Joh, maakt niet uit hoor zei het ook meer voor de geinquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:26 schreef Mylene het volgende:
Sorry Winka, ik had het eerst even moeten checken.
Ik lees dus hier wel wat er gezegd is, want geheid dat jullie het allemaal uit gaan zittenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik vrees dat we idd dat hele butprogramma uit moeten zitten en dan weten we nog niks meer.
Ik vrees dat ze met een lulverhaal komen waardoor er niks aan het handje lijkt, of waar het iig allemaal aan de tegenpartij ligtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik vrees dat we idd dat hele butprogramma uit moeten zitten en dan weten we nog niks meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |