En zo'n fiscalist kost ook ieder maand weer een vermogen grijpstuiver.... maar wellicht zag Yolanthe daar een manier om maandelijks een "fors bedrag" te besparenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze kunnen d'r bruiloft nieteens fatsoenlijk laten regelen
En zelfs dan nóg, die bruiloft is 3 maanden geleden. Hij moet geweten hebben dat hij rekeningen zou moeten betalenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hij verdient schandalig veel en ik kan me niet voorstellen dat ie dit niet kan betalen. Of ineens niet aan z'n vermogen mag komen hiervoor.
Ik snap dat dus ook niet, zeker niet na haar "ALLES IS WEGGG" dingetjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:50 schreef lezzer het volgende:
Nou, de reden dat ik dat denk, is dat ik niet begrijp dat je dan niet als een sodemieter die rekeningen betaalt ipv het op zo'n schandaal aan te laten komen.Nou, de reden dat ik dat denk, is dat ik niet begrijp dat je dan niet als een sodemieter die rekeningen betaalt ipv het op zo'n schandaal aan te laten komen.
Ik vind het gewoon onnozel van Wes en Yo dat ze er blijkbaar een houding op na gehouden hebben van "kan niet schelen wat het kost, doet het maar".
Nou het is meer dat ik het genant vind, het kan van mij alle kanten uitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:21 schreef lady-wrb het volgende:
waarom zou het niet kunnen?
juist na het gedoe met gerda geloof ik nu zo ongeveer alles wat ze over het stel zeggen.
quote:van onze redactie
AMSTERDAM - Wesley en Yolanthe Sneijder verbreken hun stilzwijgen na de rel rond hun miljoenenbruiloft. "Het gaat echt om een enorm bedrag. Het gaat over tonnen en kan nog jaren duren voordat het is opgelost", laat hun manager weten.
Het beroemde showbizzpaar, dat in de clinch ligt met de organisator van hun peperdure bruiloft, zal bij monde van manager Arlette Lerby vanavond een verklaring geven in Shownieuws. Evert Santegoeds heeft dan een exclusief interview met haar.
Vanavond komt dus eindelijk hun verhaal naar buiten over de rel, die inmiddels ook de Italiaanse media volop bezighoudt.
bronquote:Wesley en Yolanthe Sneijder slaan terug
AMSTERDAM - Wesley en Yolanthe Sneijder verbreken hun stilzwijgen na de rel rond hun miljoenenbruiloft. "Het gaat echt om een enorm bedrag. Het gaat over tonnen en kan nog jaren duren voordat het is opgelost", laat hun manager weten.
Het beroemde showbizzpaar, dat in de clinch ligt met de organisator van hun peperdure bruiloft, zal bij monde van manager Arlette Lerby vanavond een verklaring geven in Shownieuws. Evert Santegoeds heeft dan een exclusief interview met haar.
Vanavond komt dus eindelijk hun verhaal naar buiten over de rel, die inmiddels ook de Italiaanse media volop bezighoudt.
quote:
Ik was nog eerderquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat ben jij rap met bronnen hier neer zetten..Je bent me voor
Inderdaadquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja zag ik later dat jij eerder wasMaakt ook niks uit..
Joh, maakt niet uit hoor zei het ook meer voor de geinquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:26 schreef Mylene het volgende:
Sorry Winka, ik had het eerst even moeten checken.
Ik lees dus hier wel wat er gezegd is, want geheid dat jullie het allemaal uit gaan zittenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik vrees dat we idd dat hele butprogramma uit moeten zitten en dan weten we nog niks meer.
Ik vrees dat ze met een lulverhaal komen waardoor er niks aan het handje lijkt, of waar het iig allemaal aan de tegenpartij ligtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik vrees dat we idd dat hele butprogramma uit moeten zitten en dan weten we nog niks meer.
Dus tegen de tijd dat ze uit elkaar zijn loopt dat gedoe over hun bruiloft nog steedsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:10 schreef winka het volgende:
Vanavond in Shownieuws hún verhaal. Ik ben benieuwd![]()
[quote]
van onze redactie
Hun manager zegt dat het 'nog jaren gaat duren'.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze met een lulverhaal komen waardoor er niks aan het handje lijkt, of waar het iig allemaal aan de tegenpartij ligt
ach ze blijven in ieder geval in het nieuwsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hun manager zegt dat het 'nog jaren gaat duren'.
Benieuwd hoe ze daar zelf een 'nothing to see here, move along' van gaan breien.
Maar wacht, dat was dezelfde manager die volgens hen had bepaald dat ze Koefnoen moesten aanklagen he? Ik dacht altijd dat een manager er was om je carrière goed te doen
Het wordt verrekend bij hun scheidingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:05 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dus tegen de tijd dat ze uit elkaar zijn loopt dat gedoe over hun bruiloft nog steeds
Straks is de scheiding nog eerder betaald dan de bruiloftquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hun manager zegt dat het 'nog jaren gaat duren'.Benieuwd hoe ze daar zelf een 'nothing to see here, move along' van gaan breien.
Maar wacht, dat was dezelfde manager die volgens hen had bepaald dat ze Koefnoen moesten aanklagen he? Ik dacht altijd dat een manager er was om je carrière goed te doen
De rode bankrekening van Ross zal wel vloeken bij haar groene thee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:19 schreef lezzer het volgende:
"De ruzie tussen de Snejders en de Kluiverts"?
Dus, er is ruzie?
Ja, ik zit toch naar die tokkiezender te kijken
dan gaat ze maar over op rooibosquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
De rode bankrekening van Ross zal wel vloeken bij haar groene thee.
quote:Ook zoon Patty Harpenau gedupeerd door Wesley en Yolanthe
Patty Harpenau is niet te spreken over voor de wijze waarop Wesley en Yolanthe omgaan met de financiele afwikkeling van hun bruiloft.
Eén van de gedupeerden is Dotan Harpenau, de zoon van de 51-jarige schrijfster. Dotan runt samen met zakenpartner Jair Zino het evenementenbureau Portfoliooo in Amsterdam. Het bureau dreigde aardig wat inkomsten mis te lopen omdat Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen weigerden een deel van hun rekening te betalen. Er was zelfs even sprake van een faillissement. "Het was een domper, maar het is niet zo dat we hierdoor in financiële moeilijkheden zitten", laat Jair Zino, een van de directeuren, weten. "We gaan absoluut niet failliet en hebben momenteel genoeg mooie projecten lopen."
Lucht
Portfoliooo is een van de bureaus die namens de weddingplanners van The Class Company zijn ingehuurd voor de bruiloft van Wesley en Yolanthe. The Class Company, het bedrijf van Anouk Smulders en Rossana Lima dat afgelopen zomer het huwelijk van Wesley en Yolanthe organiseerde, komt het bureau financieel tegemoet.
Armlastig
Jair Zino runt het relatief jonge bedrijf samen met zakelijk partner Dotan Harpenau, zoon van schrijfster Patty Harpenau."'Ik heb gezien hoe hard deze jongens hebben gewerkt en ik heb me verbaasd over de mentaliteit van Wesley en Yolanthe', vertelt Patty aan RTL Boulevard. "Zo wil je toch niet in de pers? Als je nou armlastig bent dan snap ik het, maar als je ruim in je budget zit – zoals Wesley en Yolanthe – en je huurt een compleet Italiaans dorp af met alles erop en eraan en je gasten flikkeren champagneglazen in het zwembad, dan laat je toch een ander niet met de rekening zitten, lijkt mij?", aldus een verbaasde Patty.
Oh zo ff kiekenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:02 schreef lady-wrb het volgende:
is het niet terug te kijken bij sbs6gemist oid?
Ah, zoals ik al dacht; hun valt niks te verwijtenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef winka het volgende:
Hier is hét interview waar iedereen het morgen bij de koffie-automaat over heeft, terug te kijken![]()
http://www.shownieuws.tv/video/wesley-en-yolanthe-slaan-terug/
Ach mensen gaan beleggen en lenen dan nog meer en als dat dan mis mocht gaan dan heb je niks behalve schulden, Nicolas Cage is ook zo iemand.quote:
Bron; Telegraafquote:Wesley en Yolanthe: 'Kluivert en Smulders verantwoordelijk'
AMSTERDAM - Wesley en Yolanthe Sneijder hebben via hun manager hard uitgehaald naar weddingplanners Rossana Kluivert en Anouk Smulders. "Die extra kosten zijn hun verantwoordelijkheid."
Manager Arlette Lerby in Shownieuws: "Ik weet dat Wesley het afgesproken bedrag heeft overgemaakt. Er was een budget afgesproken en dat zijn ze overeengekomen. Ik doe geen uitspraken over het bedrag. Als je met extra kosten aankomt die niet zijn afgesproken en geen toestemming vraagt, gaat dat erg ver."
Ze vervolgt: "Waar is het misgegaan? In de communicatie. Ik zou wekelijks op de hoogte worden gehouden van facturen en heb niets gezien. Ik heb dat steeds gevraagd en ik kreeg nul op rekest. Er is nooit expliciet afgesproken dat extra wensen geld zouden kosten bovenop het afgesproken bedrag. Het vuurwerk en de duiven zaten in de voorspiegeling voorafgaand aan het huwelijk. Ik kreeg een maand later de eindfactuur: Die liegt er niet om."
Arlette besluit: "Yolanthe en Wesley hebben de Class Company zelfs nog een schappelijk aanbod gedaan. Dat hebben ze geweigerd en vervolgens een advocaat in de hand genomen. Dit gaat nog jaren duren."
Yo had zes verschillende jurken toch, voor die drie dagen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:21 schreef Boca_Raton het volgende:
In de voorbereidingen voor het huwelijk zijn o.a. dus veel extra dingen voorgesteld aan Yolanthe (die in Zuid-Afrika zat voor het WK) waar zij geregeld 'ja' op zei. In de veronderstelling dat het bij het afgesproken totaalbedrag zou zitten. Niet dus.
Bruidsjurk was een kado van Mary Borsato, nu ligt er een rekening voor de jurk bij Lerby.
Dat is natuurlijk het verraderlijke als je een weddingplanner hebt die ook een hele goede vriendin is. Dan moet je wel zakelijk blijven anders krijg je dit soort misverstanden.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou ja, nu weet Yolanthe ook eens hoe het voelt als iemand je achternazit om je geld.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:15 schreef Mylene het volgende:
Ik verbaast me eigenlijk altijd weer over dat grote hoofd van Yo en dat kleine koppie van Wes.
Oh, dat wist ik niet van die 6 jurken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Yo had zes verschillende jurken toch, voor die drie dagen?
Misschien had ze er eentje kado gekregen maar dacht ze bij elk aanbod daarna van een jurk dat ze ze allemaal gratis kreeg?
Of Yo heeft toestemming gegeven, blij als ze was. Maar nu ze ziet wat ze uitgegeven heeft, blijven ontkennenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet van die 6 jurken.
Maar ja, het gaat erom wat er op papier is afgesproken. Dus voor welk bedrag zijn welke dingen toegezegd. En als de weddingplanner dan later met extra dingen aan komt zetten dan moet het wel duidelijk zijn of dat inclusief is, of exclusief. En iets zegt me dat Yolanthe weinig interesse heeft in de hoogte van de uitgavenLerby zei ook dat hij alles heeft betaald. Wesley dus.
Dat dus.. Voor zover ik weet zijn ook mondelinge afspraken bindendquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:35 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Of Yo heeft toestemming gegeven, blij als ze was. Maar nu ze ziet wat ze uitgegeven heeft, blijven ontkennen
quote:Beslaglegging op rekening van Jolanda Kabaal van Glasscherven. Reactie Gerda Spit: "Alles was zeker weer weg?"
Geweldigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:47 schreef Lovechild het volgende:
In Duckstad speelt iets soortgelijks. Duckstadkrant twitterde gisteren:
[..]
Bron; Telegraafquote:Kluivert en Smulders verbijsterd om leugens
van onze redactie
AMSTERDAM - Rossana Kluivert en Anouk Smulders hebben de 'leugens' van de manager van Yolanthe en Wesley Sneijder met verbijstering aangehoord.
"We hebben met verbazing, woede, teleurstelling en verdriet zitten kijken naar Arlette Lerby die heeft zitten liegen over de gang van zaken", zo laat het stel via hun compagnon Irene de Kom-Avogadri weten.
Het drietal is samen verantwoordelijk voor de Class Company, het bedrijf dat de bruiloft van Wesley en Yolanthe organiseerde en zegt nog geld van het stel te krijgen.
Manager Arlette Lerby gaf bij Shownieuws namens Wesley en Yolanthe een verklaring af en zegt dat het hele budget van tevoren was afgesproken. Waarom zij zich dan beklaagt over het feit dat ze niet wekelijks over facturen op de hoogte is gehouden, is onduidelijk.
En vergeet Megan Fox niet, haar new best Hollywood friend!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:16 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Bron; Telegraaf
Yo heeft Ros natuurlijk niet meer nodig, nu ze best friends met George Clooney is![]()
Yo schaamt zich niet zo snel, ook niet toen "alles weg" was.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En vergeet Megan Fox niet, haar new best Hollywood friend!
Ik zou me werkelijk kapot schamen als ik haar/hen was, zéker als het ook nog eens je 'vrienden' zijn die je nu met de ellende opzadelt en gewoon naar hun geld laat fluiten.
Daar zat ik me net ook over te verbazen (had het eerder vanavond niet gezien).quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:47 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Yo schaamt zich niet zo snel, ook niet toen "alles weg" was.![]()
Ze vinden zichzelf nogal geweldig, en denken dat ze alles kunnen maken.
Maar die Arlette Lerby is ook een vreemd mens, ze denkt totaal niet aan het imago van die 2 kleuters
Zo van "zo effe een paar duiven" "check"quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:13 schreef winka het volgende:
Op de één of andere manier vond ik dat gedoe met die duiven walgelijk.. De manier waarop in het mandje wordt gegraaid, zo verwend
"Wesje... Wessepes... dat zou jóuw moeder toch regelen?"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:37 schreef Boca_Raton het volgende:
De pastoor heeft tot op heden nog geen donatie ontvangen, zoals was toegezegd. De hele dienst daar is gratis geweest.
Hoe dan ook, een donatie voor de kerk waar je huwelijksinzegening heeft plaatsgevonden daar ga je toch zelf over? Of zat dat in het all inclusive bedrag?
nu.nlquote:Yolanthe betaalt helft jurken zelf'
AMSTERDAM - Mary Borsato is een van de vele partijen die nog op geld van Wesley en Yolanthe zitten te wachten. De trouwjurkenontwerpster maakte vijf japonnen voor de extravagante bruiloft van Yolanthe, maar heeft nog geen cent gezien. "Ik hoop dat ik mijn geld ooit nog eens krijg."
© ANP
Hoeveel geld Yolanthe en Wesley Mary nog schuldig zijn, houdt de ontwerpster in het midden. "Maar we hebben het niet over honderd euro", doet Mary uit de doeken in De Telegraaf.
"In totaal heb ik vijf japonnen geleverd: een officiële trouwjapon, een prieeljurk, een zwembadensemble, een dansjurk en een Moulin Rouge-japon."
Toezegging
Mary laat de krant weten dat ze een toezegging heeft gekregen van Yolanthe. "Drie weken geleden heeft ze me telefonisch beloofd de helft van de jurken te betalen. Ik heb zojuist mijn bank gebeld, maar er is nog niets overgemaakt."
Toch houdt Mary goede hoop. "Ik weet zeker dat Yolanthe zich aan haar woord houdt. Ik ben alleen vreselijk benieuwd wie mij de andere helft van de openstaande nota gaat betalen."
Organiseren
Wesley en Yolanthe klopten voor hun bruiloft aan bij The Class Company, het evenementenbureau van Rossana Kluivert en Anouk Smulders. Het bedrijf kreeg de opdracht het huwelijk te organiseren voor een vooraf afgesproken bedrag.
Wegens lastminute verzoeken van het bruidspaar rezen de kosten volgens het bureau de pan uit. Wesley en Yolanthe weigeren nu de extra kosten te betalen.
Mooiste dag
Borsato schoof voor de klus al haar werk aan de kant. "Yolanthe vind ik een schat van een kind en de mooiste dag van haar leven moest en zou een succes worden. Daarom heb ik er ook zoveel werk van gemaakt."
De ontwerpster, die ingeschakeld werd door Rosanna Kluivert, is naar eigen zeggen 'verbijsterd' door de betalingsrel.
In de krant vraagt Mary zich hardop af wie haar vrienden zijn. "Rosanna ken ik ook al jaren, we zijn goede vrienden. Al weet ik op dit moment even niet wie mijn vrienden in dit spel zijn."
© Novum
Is er ook een partij naast de jurk, organissaaaasssie, kerk etc, die wél geld heeft gekregen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou ja, Mary Borsato zegt dus dat Yolanthe heeft beloofd het geld over te maken maar dat dit steeds dus niet gebeurd.
Mwah, zo "logisch" is dat voor sommige mensen dus kennelijk niet, die gaan er gewoon vanuit dat het gratis is, zo'n aanpassing cq uitbreidingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:10 schreef beantherio het volgende:
Dat interview op SBS klonk als een schuldbekentenis. Die mevrouw Lerby gaf aan dat er steeds toestemming gevraagd werd door het organisatiebureau om bepaalde dingen toe te voegen aan de bruiloft en dat zij daar steeds 'ja' op zeiden. Het lijkt me logisch dat als je toestemming geeft dat je dan ook betaald. Voor niets gaat de zon op.
Ik vind het trouwens schandalig dat ze voor 5 jurken maar de helft wil betalen....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou ja, Mary Borsato zegt dus dat Yolanthe heeft beloofd het geld over te maken maar dat dit steeds dus niet gebeurd.
Maar met goeie vrienden hoef je toch geen afspraken te maken. Dat is toch ons kent ons.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:02 schreef Ole het volgende:
Zo te zien zijn beide partijen niet duidelijk geweest in het contract.
Wat ik uit het interview met Lerby begreep is dat er onderhandelingen hebben plaatsgevonden tussen het bruidspaar en de Class Company waarbij het bruidspaar heeft voorgesteld 'uit coulance' een deel van de kosten toch te betalen. Misschien hebben ze voorgesteld dat ze de rekening zouden delen, 50% voor rekening van het bruidspaar en 50% voor de Class Company. Mocht dit zo zijn, dan valt het wel te begrijpen dat Yolanthe tegen Mary heeft gezegd dat ze de helft van de jurken zou betalen. De Class Company heeft het voorstel echter afgewezen en inmiddels is het een principezaak geworden en wil het bruidspaar niks meer betalen. Ergo: Mary heeft nog steeds haar geld niet gekregen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens schandalig dat ze voor 5 jurken maar de helft wil betalen....
Nou, de vriendschap met de Kluivertjes zal ook wel voorbij zijn lijkt me...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:21 schreef lady-wrb het volgende:
nou idd met wes en yo in je vriendenkring heb je geen vijanden meer nodig
Actrice? Ik noem een soapsterretje van een mislukte soap geen actrice. Ik heb er nog steeds geen naam voor, maar de gemiddelde B-film is nog te veel voor haar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef Leandra het volgende:
Tsja... dat moet voor aan actrice ook geen probleem zijn, een beetje overtuigend verliefd kijken
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
Actrice? Ik noem een soapsterretje van een mislukte soap geen actrice. Ik heb er nog steeds geen naam voor, maar de gemiddelde B-film is nog te veel voor haar.
Yo zou het vast heel goed doen in een film als:quote:
met vrienden moet je gaan wandelen en niet handelenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:16 schreef lezzer het volgende:
Zo zie je maar weer, je moet geen zaken doen met vrienden....
Dat dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met vrienden moet je gaan wandelen en niet handelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |