abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:41:57 #151
184769 crew  Deisyy
pi_87203929
Die Yo en Wes-rel! Wat ordinair! :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:43:25 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87203972
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dus alles is goed, en heel leuk dat je de echo`s later plaatst. en wat een techniek dat ze de nageltjes al kunnen zien vind dat gewoon een wonder allemaal.
en vergeet niet weer een foto van je dikke buik te maken, je zal nu wel helemaal aan het groeien zijn.
Het was een ouderwetse 2D echo, maar omdat de zwangerschap al zo ver is kon je dat dus al wel zien, en de baby lag er precies goed voor natuurlijk ;)

Met ongeveer 37 weken gaan we nog een keer foto's maken, dus dat duurt nog tot half november.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:44:07 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87204001
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:41 schreef Deisyy het volgende:
Die Yo en Wes-rel! Wat ordinair! :D
Moet ik me nog inlezen, behalve dat ene bericht wat hier gisteravond al gepost was?? Dat er beslag op hun rekeningen gelegd is?
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:47:37 #154
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87204119
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Moet ik me nog inlezen, behalve dat ene bericht wat hier gisteravond al gepost was?? Dat er beslag op hun rekeningen gelegd is?
Ja :D
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:48:11 #155
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87204136
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)pleet__.html?cid=rss

'Er is vijf ton meer uitgegeven dan was begroot'
Rel rond bruiloft Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder compleet

door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - De drie dagen durende sprookjesbruiloft van Wesley en Yolanthe krijgt nog een ellendig staartje. Weddingplanner The Class Company is in heftige juridische strijd gewikkeld met het management van Wesley en Yolanthe. Het gaat om een rekening van in totaal 1 miljoen
euro. Er is vijf ton meer uitgegeven dan was begroot.

Wesley en Yolanthe zitten in Milaan, maar hun zaakwaarnemers in Nederland hebben hun handen vol aan een complete oorlog die is uitgebroken rond de bruiloft van het tweetal.
Leveranciers die met hun rekeningen bij The Class Company van onder andere Rossana Kluivert en Anouk Smulders nul op het rekest vinden, willen beslag laten leggen op onder meer het huis van Anouk. The Class Company op haar beurt heeft al beslag laten leggen op de Nederlandse bankrekening van Wesley en Yolanthe. Er is vijf ton betaald, maar de andere helft staat open.
Het management van Wes en Yo zwijgt en laat de rechtbank straks spreken. „Er is inderdaad een conflict.” En ook Rosanne en Anouk houden hun mond om de simpele reden dat ze een geheimhoudingsverklaring hebben getekend. Plus dat met name Rosanne Kluivert ook heel vriendschappelijk met Wesley en Yolanthe omgaat. De echtparen gaan zelfs samen op vakantie. Afgelopen zomer nog naar Ibiza, waar het gezelschap werd beroofd.
In het showbizzcircuit is intussen echter wel duidelijk wat er precies aan de hand is. „The Class Company, en een bedrijf dat Portfoliooo heet, hebben samen the pitch voor deze bruiloft gewonnen. Ze konden alles regelen voor vijf ton. Maar door de spontane verlangens van het bruidspaar op de dagen zelf is het bedrag dat uiteindelijk moet worden betaald één miljoen geworden. Dat wil het management niet. Omdat dit bedrag het dubbele is van wat was voorgerekend”, zegt een ingewijde. „Maar het zou toch ook raar zijn geweest als er tussen de ceremonies door steeds aan het bruidspaar was gevraagd of ze akkoord gingen met de kosten van de nieuwe verlangens. Zij zijn gewoon steeds op hun wenken bediend. En iedereen die er was, kon zien dat deze bruiloft een vermogen zou kosten.”
De extra kosten zijn een optelling van allerlei posten. „Buffetten die binnen waren opgebouwd, moesten opeens buiten plaatsvinden. Op het laatste moment werd er bedacht dat er duiven moesten worden opgelaten, maar die beestjes moesten worden ingevlogen. Want ze waren nergens te vinden. Het hotel had een enorme schade aan het zwembad omdat tijdens een van de feesten 35 champagneglazen op de bodem terecht waren gekomen. Het zwembad moest de volgende ochtend worden leeggemaakt en er waren beschadigingen aan de bodem.”
Bovendien was het bruidspaar niet helemaal tevreden over de catering onder leiding van topkok Jonathan. Hij heeft zich met zijn team helemaal uit de naad gewerkt en de gasten kregen als hapje bijvoorbeeld foie gras-bitterballen voorgeschoteld. Maar lang niet alles viel in de smaak. „Ook de narekening van de cateraar is hen in het verkeerde keelgat geschoten.”
Het bedrijfje Portfoliooo dat onder andere de cateraar al heeft betaald, staat door de betalingsonwil van Wesley en Yolanthe op omvallen. „Daar zitten twee enthousiaste jonge mannen, die door het maken van een prachtige sprookjesboekwebsite het laatste zetje hebben gegeven om de bruiloft binnen te slepen. Zij hebben vooral met bevriende bedrijven gewerkt. Niet alleen voor de catering, maar ook voor het drukwerk en zo. Die vrienden zijn tot op de laatste cent betaald. Deze mannen hebben er tot op de dag van vandaag op vertrouwd dat Wes en Yo alles zouden afrekenen. Op de ochtend van vertrek zijn ze zelfs nog naar voren geroepen om hen te bedanken voor alle fantastische zorgen. Maar door dat goede vertrouwen gaan ze nu zelf failliet. De bank wil hun geldkraan dichtdraaien. De mobiele telefoons zijn al afgesloten. Ik vraag me af of Wes en Yo wel beseffen wat ze deze twee jonge ondernemers aandoen.”
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:48:44 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87204155
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja :D
Oh dear... linkje naar het topic? In SHO I presume :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:50:00 #157
184769 crew  Deisyy
pi_87204199
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je inlezen, het verhaal over 35 kapotte champagneglazen op een zwembadbodem wil je niet missen :D
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:50:04 #158
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87204200
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb het hier al even naar toe gehaald, ook voor de mensen onder ons die niet in SHO komen ;)
  Moderator dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:50:43 #159
184769 crew  Deisyy
pi_87204221
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zoals je ziet, Telegraaf en je weet alles _O-
pi_87204224
En de duiven.
Go hard or go home
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:51:26 #161
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87204248
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:50 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je inlezen, het verhaal over 35 kapotte champagneglazen op een zwembadbodem wil je niet missen :D
en de duifjes die nog moesten worden ingevlogen ook niet _O-
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:51:31 #162
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_87204254
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het was een ouderwetse 2D echo, maar omdat de zwangerschap al zo ver is kon je dat dus al wel zien, en de baby lag er precies goed voor natuurlijk ;)

Met ongeveer 37 weken gaan we nog een keer foto's maken, dus dat duurt nog tot half november.
ik heb geduld *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_87204265
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:50 schreef Noek het volgende:
En de duiven.
De duiven moesten ingevlogen worden :')
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:51:38 #164
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87204266
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:50 schreef Noek het volgende:
En de duiven.
:D _O-
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:52:08 #165
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87204287
Whehe, dat dus. De duiven.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:52:38 #166
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_87204305
*O* zit te wachten wat KoefNoen met Wes&Yo gaan doen _O-
pi_87204317
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:

Maar ze hielden er geen cent aan over. Harteloos! :'(
Go hard or go home
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:53:15 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87204328
OMG wat een drama.... en dan helemaal iedere keer je eisen en verwachtingen aanpassen/veranderen maar dan tegelijkertijd ook verwachten dat het nog steeds allemaal voor dezelfde prijs gaat....

Ik geloof dat ik maar een BMW 1-serie ga bestellen, en al gaande m'n eisen dusdanig ga aanpassen dat het een 7-serie wordt.... maar wel tegen de 1-serie prijs uiteraard :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87204368
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:50 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik heb het hier al even naar toe gehaald, ook voor de mensen onder ons die niet in SHO komen ;)
Vind het toch een vaag verhaal. Een bruiloft die ineens het dubbele kost van wat was begroot en dat was toch al een heel bedrag.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:55:10 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87204402
En Foie Gras bitterballen.... hoe verzin je het in hemelsnaam?
Geen wonder dat dat niet goed valt, het is sowieso al het verpesten van de Foie Gras, en dan te bedenken dat het ook nog een keer voor een publiek was dat allang blij is als ergens iets "gewoons" als bitterballen geserveerd wordt :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:55:10 #171
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87204403
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:54 schreef spuitje het volgende:

[..]

Vind het toch een vaag verhaal. Een bruiloft die ineens het dubbele kost van wat was begroot en dat was toch al een heel bedrag.
Das een schijntje joh. Voor Yo en Wes. Ze betalen het toch niet :')
pi_87204407
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

_O-
pi_87204423
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:53 schreef Leandra het volgende:
OMG wat een drama.... en dan helemaal iedere keer je eisen en verwachtingen aanpassen/veranderen maar dan tegelijkertijd ook verwachten dat het nog steeds allemaal voor dezelfde prijs gaat....
Voor een miljoen had Yolanthe ook wel een langere echtgenoot kunnen bestellen.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:55:52 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87204435
quote:
[..]
Zo vreemd is dat niet..... als je constant verwacht dat dingen die al klaar zijn nog een keer veranderd worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:56:37 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87204463
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor een miljoen had Yolanthe ook wel een langere echtgenoot kunnen bestellen.
Nou, een paar schoenen met onopvallende hakken hadden iig probleemloos in het budget gepast :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87204488
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:55 schreef Leandra het volgende:
En Foie Gras bitterballen.... hoe verzin je het in hemelsnaam?
Gefrituurde foie gras 8)7
quote:
Geen wonder dat dat niet goed valt, het is sowieso al het verpesten van de Foie Gras, en dan te bedenken dat het ook nog een keer voor een publiek was dat allang blij is als ergens iets "gewoons" als bitterballen geserveerd wordt :')
"Hé Wes, die bitterballen sijn niet goed meer hoor"
  Moderator dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:57:36 #177
184769 crew  Deisyy
pi_87204497
Ik zie Yo al rond rennen met een roze jurkje en handjes in de lucht: "Meer", "meer", meer".
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:57:45 #178
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_87204506
8)7 wat ik gewoon niet snap, Wesley zijn goede naam gaat door het slijk, vanaf het begin dat hij verkering nam met deze golddikker is er toch al aardig over hem geschreven in de pers, en niet alleen goede dingen, deze jongen verdiend bakken met geld, wat is voor hem nu 1 miljoen, dat moet je toch zonder blikken en blozen zo kunnen overmaken.
echt die Yo brengt hem naar de afgrond, zijn voetbalspel zal er onder lijden en let op mijn woorden, dit duurt nog niet eens 3 jaar dan zet Wesley deze dame zo buiten met haar vuilniszak.

oh wat dankt Jan god op zijn blote knieen denk ik, en Jan zijn moeder helemaal, hoor haar gewoon zeggen in het volemdams, zie je wel, ik wist het *O*
pi_87204508
quote:

[..]

Natuurlijk is het een vaag verhaal. Het is de Telegraaf. Misschien ligt de cateraar allang met z'n blote kont op een strand te genieten van de opbrengsten van zijn huisgemaakte ganzenleverbitterballen.
Go hard or go home
  Moderator dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:59:59 #180
184769 crew  Deisyy
pi_87204587
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:57 schreef Toverheks het volgende:
8)7 wat ik gewoon niet snap, Wesley zijn goede naam gaat door het slijk, vanaf het begin dat hij verkering nam met deze golddikker is er toch al aardig over hem geschreven in de pers, en niet alleen goede dingen, deze jongen verdiend bakken met geld, wat is voor hem nu 1 miljoen, dat moet je toch zonder blikken en blozen zo kunnen overmaken.
echt die Yo brengt hem naar de afgrond, zijn voetbalspel zal er onder lijden en let op mijn woorden, dit duurt nog niet eens 3 jaar dan zet Wesley deze dame zo buiten met haar vuilniszak.

oh wat dankt Jan god op zijn blote knieen denk ik, en Jan zijn moeder helemaal, hoor haar gewoon zeggen in het volemdams, zie je wel, ik wist het *O*
Ik ook wist al dat het een fout wijf was toen ze die gastendoekjes begon te rauzen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')