goedemorgen Noek speciaal voor jouquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:48 schreef Noek het volgende:
Oh ja, tattoo's. Ik moet er nog steeds eentje. Mijn doel deze week, eentje verzinnen met een zo min mogelijke betekenis. Eindig ik straks met een dolfijn, net als de andere helft van de bevolking omdat ik er iets mee heb.
Ik voel me nauw verbonden met Flipper ja!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:52 schreef Noek het volgende:
Of ipv Flipper laat ik Opa op mijn rug zetten. Dan gaan Spuitje en Margo over mijn rug heen bekvechten.
quote:
Nee natuurlijk niet, met je rare puntmuts. Ze hebben hier hooivorkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:05 schreef Toverheks het volgende:
maar doe je dan ook het AJAX logo en schuin daar onder Heineken Logo erbij, dat maakt het helemaal *af*
Ow jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is nog veels te vroeg voor die onzin Remlof
het is koffietijd
hahahahaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, met je rare puntmuts. Ze hebben hier hooivorken![]()
, natuurlijk ga ik geen Ajax-logo op mijn lijf plaatsen. Ik zou mezelf met een hooivork door mijn oog jassen.
quote:
Zoveel geld en toch zóó cheap!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:22 schreef Marrije het volgende:
Wat een verhaal zeg, van die extra kosten voor die bruiloft
Goeie.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:25 schreef Gert het volgende:
Mogge.
Slowchat!
Of is dat een stom tattoowoord?
Dat vermoeden was er al tijdje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:31 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_proces__.html?p=2,1
Die EHB toch
Waarom sta ik hier niet van te kijken..
Hopenlijk komt er nog meer..zou eens vragen stellen over JD.
Die Ferrier schijnt kieuwen te hebbenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Met waterboarden duurt het toch niet zo lang?
Laatste stuiptrekkingen der linkse propagandaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:01 schreef remlof het volgende:
Van de fp, ik moest lachen:
[ afbeelding ]
Mmmm, verdachte stilte ........quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:28 schreef Jian het volgende:
Waar is Teun, wat hebben jullie met 'm gedaanWaarom is Cc. juist nu naar Indonesia gevlucht?
Ik vermoed een verband
![]()
Nee, geen paranoia hier
Oeh, mooiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:01 schreef remlof het volgende:
Van de fp, ik moest lachen:
[ afbeelding ]
hier is wel zonquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:30 schreef Laysa het volgende:
Morguh.....geen zon hier...maar dat geeft niet!![]()
Met dit onderschrift zegt Noek al genoegquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmmm, verdachte stilte ........
Weet je zeker dat je, je op je zwijgrecht wil beroepen, Noek?
Goed, ze vond de placenta een beetje aan de grote kant, en vond het qua vruchtwater wat ruim, en begon in eerste instantie nog te beweren dat een goede suikertest niet alles zei, maar toen ik zei dat m'n vader diabeet is, en we de hele zwangerschap m'n suiker af en toen hebben laten controleren (voor de zekerheid) begon ze al aardig in te dimmen.... maar goed, ook zij zal zich wel in eerste instantie op m'n bouw verkeken hebben; die fout wordt wel vaker gemaakt, en dan wordt me op voorhand al een hoge bloeddruk, hoge suikerwaarden en een hoog cholesterol toebedacht, terwijl die altijd keurig zijn, en beter bij een jonge slanke godin van 25 passen dan bij een te zware 40-plusserquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:29 schreef Toverheks het volgende:
hey Leandra, hoe was het gisteren bij de groeiecho?
Of dat het gewoon een goede ochtend is om te neuken.... dat kan ook nogquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met dit onderschrift zegt Noek al genoeg![]()
[ afbeelding ]
Ik bedoelde eigenlijk het kopje thee gedeeltequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of dat het gewoon een goede ochtend is om te neuken.... dat kan ook nog
Fijn dat alles toch zo lekker gaatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed, ze vond de placenta een beetje aan de grote kant, en vond het qua vruchtwater wat ruim, en begon in eerste instantie nog te beweren dat een goede suikertest niet alles zei, maar toen ik zei dat m'n vader diabeet is, en we de hele zwangerschap m'n suiker af en toen hebben laten controleren (voor de zekerheid) begon ze al aardig in te dimmen.... maar goed, ook zij zal zich wel in eerste instantie op m'n bouw verkeken hebben; die fout wordt wel vaker gemaakt, en dan wordt me op voorhand al een hoge bloeddruk, hoge suikerwaarden en een hoog cholesterol toebedacht, terwijl die altijd keurig zijn, en beter bij een jonge slanke godin van 25 passen dan bij een te zware 40-plusser
Verder was de echo leuk, zelfs de nageltjes waren al te zien op de vingertjes, de baby doet het keurig volgens de groeicurve, dus dat was ook goed.
Als de badkamerverbouwing zo ver is dat ik weer gewoon bij de PC en scanner kan zal ik de echo's wel even scannen en posten
ssssstt!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:12 schreef Jian het volgende:
Mmmm, verdachte stilte ........
Weet je zeker dat je, je op je zwijgrecht wil beroepen, Noek?
Als ik jou was zou ik een verzoek tot wraking van de rechter indienen, het heeft er de schijn van dat hij niet onbevooroordeeld isquote:
Bram wordt mijn woordvoerder. Bram en ik kunnen het vast goed met elkaar vinden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:15 schreef Leandra het volgende:
Als ik jou was zou ik een verzoek tot wraking van de rechter indienen, het heeft er de schijn van dat hij niet onbevooroordeeld is
Zolang je de gepeperde rekeningen van Bram blijft betalen is hij jouw beste vriend.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Bram wordt mijn woordvoerder. Bram en ik kunnen het vast goed met elkaar vinden.
oke dus alles is goed, en heel leuk dat je de echo`s later plaatst. en wat een techniek dat ze de nageltjes al kunnen zien vind dat gewoon een wonder allemaal.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed, ze vond de placenta een beetje aan de grote kant, en vond het qua vruchtwater wat ruim, en begon in eerste instantie nog te beweren dat een goede suikertest niet alles zei, maar toen ik zei dat m'n vader diabeet is, en we de hele zwangerschap m'n suiker af en toen hebben laten controleren (voor de zekerheid) begon ze al aardig in te dimmen.... maar goed, ook zij zal zich wel in eerste instantie op m'n bouw verkeken hebben; die fout wordt wel vaker gemaakt, en dan wordt me op voorhand al een hoge bloeddruk, hoge suikerwaarden en een hoog cholesterol toebedacht, terwijl die altijd keurig zijn, en beter bij een jonge slanke godin van 25 passen dan bij een te zware 40-plusser
Verder was de echo leuk, zelfs de nageltjes waren al te zien op de vingertjes, de baby doet het keurig volgens de groeicurve, dus dat was ook goed.
Als de badkamerverbouwing zo ver is dat ik weer gewoon bij de PC en scanner kan zal ik de echo's wel even scannen en posten
Dat lijkt me verdomd ongemakkelijk, geen toilet en vooral in jouw positiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:00 schreef Leandra het volgende:
Op dit moment kan ik zelfs niet naar de WC....
Maar de nieuwe WC komt tijdelijk al even op de plek van de oude, en dan gaan ze de badkamer eerst helemaal afmaken en daarna de WC beneden.... die dan ondertussen met de kale basis bruikbaar zal zijn.
En komend weekend gaan we naar S'veen.... als Jr. idd alleen maar een ontsteking blijkt te hebben, want die had de afgelopen dagen al steeds meer een gezwollen wang, en dat werd steeds pijnlijker, maar gisteren bij de huisarts wist hij niet of hij wel ingeënt was tegen de Bof (ja, dat is hij)....
Dus vooralsnog gaan ze van een ontsteking van de speekselklier uit, maar ik wil wel even zeker weten dat dat het is, en het niet iets besmettelijks is, want anders zie ik het niet zitten om komend weekend naar huis te gaan.... ongeacht of we wel of niet kunnen douchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |