quote:
ik zit heel de dag in p, kom langs voor een bakkie@!quote:
Je vergeet mijn lapo van deel 45.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
ik zit heel de dag in p, kom langs voor een bakkie@!
En dan hard 'hee oompa van FOK!' roepenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:43 schreef arj1o1 het volgende:
Glowmouse zullen we om een uur of 4 eens op bezoek gaan bij oompaloompa?
juist ja, ik kom om 4 wel even naar je officequote:Op donderdag 30 september 2010 14:46 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En dan hard 'hee oompa van FOK!' roepen
gezellig!quote:Op donderdag 30 september 2010 14:47 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
juist ja, ik kom om 4 wel even naar je office
Ging wel aardig, heb uiteindelijk een 7,3quote:Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef BaasD het volgende:
Nog meer mensen toets microeconomie gehad?
Jaa nu ben ik al thuis, zeg dat eerder danquote:Op donderdag 30 september 2010 14:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
ik zit heel de dag in p, kom langs voor een bakkie@!
Ja, bij mij ook 'hoe ken jij die hogerejaars allemaal'. Dus ik 'ehh ja via internet en viavia enzo'.. Gingen ze allemaal doorvragen omdat ze de hint niet snapten dus heb ik uiteindelijk maar heel bot gezegd dat ik dat niet ga vertellenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:47 schreef oompaloompa het volgende:
nee niet doen
Ik wil niet dat mensen dat weten, dan word ik paranoia en denk ik dat ze alles meelezen of zo
Ik vind het maar tijdrovend en zonde van mijn tijd. Hier leer je toch niets van?quote:
Nee. Ik vind dat die kerel teveel voorbeelden geeft en te traag door de stof heen gaat. Het is wel grappig om een keer een optische illusie te zien maar om er nou volledige colleges mee te vullen? Niet aan mij besteed.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:03 schreef Impressie het volgende:
Lenny, zit jij ook bij de colleges van functieleer?
Snap je punt wel jaquote:Op donderdag 30 september 2010 16:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee. Ik vind dat die kerel teveel voorbeelden geeft en te traag door de stof heen gaat. Het is wel grappig om een keer een optische illusie te zien maar om er nou volledige colleges mee te vullen? Niet aan mij besteed.
Volgend blok volg ik wellicht wel twee eerstejaars vakken.
Ik ga niet voor de gezelligheid naar een college. Dan ga ik liever een keer goed stappen + lekker uitslapen. Het boek lees ik sowieso niet. Ik heb, onder andere van autoquote:Op donderdag 30 september 2010 16:22 schreef Impressie het volgende:
[..]
Snap je punt wel jaIk ga er ook vooral heen zodat ik iig iets gedaan heb mocht ik te lui zijn om het boek fatsoenlijk te lezen en te leren, en om wat vriendjes en vriendinnetjes waarmee het wel gezellig is
En ik wacht wellicht in spanning op volgend blok
Jij ook al?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:38 schreef oompaloompa het volgende:
ik heb koffie met twee extreem slimme medewerkers gedronken
nu lijkt het net of jullie de twee klontjes suiker warenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:41 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jij ook al?
Edit: gedronken moet eerder in de zin staan
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:38 schreef oompaloompa het volgende:
ik heb koffie met twee extreem slimme medewerkers gedronken
was je nog aan het nastuiteren van de koffie?quote:
dat was te merken jaquote:Op donderdag 30 september 2010 23:54 schreef oompaloompa het volgende:
nee dat was een ritalin reboundje
moet nog extreem veel papers lezen...
Het is gewoon een logisch verhaal hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:24 schreef Soldier2000 het volgende:
Statistiek begint irritant te worden met al die verschillende hypothese testen
Ja true, maar je moet al die verschillende stappen zien te onthouden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het is gewoon een logisch verhaal hoor
Als je ze niet kunt onthouden dan snap je het gewoon niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:36 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ja true, maar je moet al die verschillende stappen zien te onthouden.
Het is toch niet heel raar dat ik af en toe nog even moet terugkijken hoe de stappen er ook al weer precies uitzagen? Stap 1, 2, 4, 5 gaan altijd goed, alleen voor stap 3 moet ik nog regelmatig even terugkijken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:38 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je ze niet kunt onthouden dan snap je het gewoon niet.
Naja, ik ben het wel met je eens dat ik het nog niet volledig snapquote:
Dat is oompie al.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:54 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Maar ik heb gemerkt dat ik niet de enigste ben
Ik heb je pm wel gelezen maar niet gefixt, want die was niet stuk. Wat erin staat fix ik later wel, want ik heb hier geen ontwikkelomgeving (en mijn ftp-account is bovendien ip-gebonden).quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:56 schreef Impressie het volgende:
Ik heb oompie gezien in de buitenlucht!
huh wat ben ik al?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat is oompie al.
Ik zou oompie in de buitenlucht trouwens moeten kunnen zien, als ik op het juiste tijdstip kijk.
Oeh, spannend!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:56 schreef Impressie het volgende:
Ik heb oompie gezien in de buitenlucht!
De enigstequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
huh wat ben ik al?
Ik had toch wel mooi even gelijk gisteren, gewichten veranderen nog geen princiepes
Jaaa, en deze keer zei ze wel watquote:
Whahahaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:14 schreef Impressie het volgende:
[..]
Jaaa, en deze keer zei ze wel watToen keek ik wel even trots om me heen dat ik contact had met iemand van het andere geslacht
tot 20:30quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm, na de herfstvakantie hebben we een blok waarbij we maandag 8.45u college hebben. Ja, is kut want ik heb week ov en die ga ik niet omzetten dus dat betekent op zondag al terug en dus een x aantal keer betalen. Is niet anders.
Nu heeft iemand die ik ken dus naar die man gemaild (met bovenstaand probleem) en nu wil hij het college wel gaan verzetten maar ivm zaalprobleem zal t dan alleen nog in de avond kunnen, dus tot 20.30u. Echt. Wie wil dat nou? Spoorstudenten uit Limburg (ja, ze bestaan en ze zijn met velen en GEEN IDEE waarom ze inhemelsnaam niet op kamers gaan maar goed, ze zijn er) zijn in zo'n geval pas om 11 uur (!) een keer op t station in het zuiden.. echt niet lollig. Tuurlijk moeten ze nu heel vroeg in de trein zitten, 't is allebei kut.
Point being: wat is kutter, 8.45u college of tot 20.30u? Het laatste heb ik zelf nl nog nooit gehad.
Daarbij: donderdags heb ik voorts van 8.45 - 20.30u, bijna onafgebroken college (1x 'tussenuur'), wie bedenkt dat? Ik zou haast zeggen: nekschot! >.<
Daarbij 2: Dit is een niet-goed-verkapte-maar-heel-duidelijke: kijkmijeenbaggerroosterhebbenhuilhuil.
je hebt gewoon geen smaakquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:06 schreef Impressie het volgende:
Wat een takkeherrie luister jij dan als jij DEP en converge invloeden herkent
Ja, maar ik ben vrijdags vrij en zou soms graag donderdags alweer naar huis reizen zodat ik vrijdags kan werken, maar met weekend-ov kan dat dus weer nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef GlowMouse het volgende:
20.30 is een mooie tijd. En je kunt 2x per jaar wisselen met week-/weekend.
Zo denk ik er doorgaans ook over, tenzij het voor mij gunstiger uitkomt natuurlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
tot 20:30
ik zou een heel groot probleem met je hebben wanneer door jou het college verschoven zou worden. overigens (no offense)
Heb nu al 3 jaar op maandag vanaf 8:45 college, je went er snel aan
(alhoewel vanaf kwart voor negen 6 uur achter elkaar waaronder 4 uur statistiek, wat ze nu al 2 jaar voor elkaar krijgen, weer net iets te veel van het goede is)
Ja, want sociaal leven = elke avond de kroeg in en zeker op zondag, want dan is het zoooo gezellig dat je maandag zo ontzettend brak bent dat je om 8.45u echt niet in college kunt zitten!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:35 schreef aardappel het volgende:
8:45 college is niet te doen als je ook nog een sociaal leven hebt. Avondcolleges ftw! lekker 2 uurtjes kennis opdoen en dan de kroeg in
Ik had het eigenlijk niet over de maandagochtend, maargoed, om toch te antwoorden: ook op zondag kun je een sociaal leven hebben jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, want sociaal leven = elke avond de kroeg in en zeker op zondag, want dan is het zoooo gezellig dat je maandag zo ontzettend brak bent dat je om 8.45u echt niet in college kunt zitten!.
Loop dan niet zo te zeiken over spoorstudenten als je het zelf in verkapte vorm bent.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben vrijdags vrij en zou soms graag donderdags alweer naar huis reizen zodat ik vrijdags kan werken, maar met weekend-ov kan dat dus weer niet.
[..]
Zo denk ik er doorgaans ook over, tenzij het voor mij gunstiger uitkomt natuurlijk.
Ik vind 's avonds college hebben wel relaxed, maar ik ben dan ook niets anders gewend. Veel kutter is eigenlijk 17.45u college zodat je tussen wal en schip valt met het avondeten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Point being: wat is kutter, 8.45u college of tot 20.30u? Het laatste heb ik zelf nl nog nooit gehad.
Same here dus.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:15 schreef Impressie het volgende:
[..]
Edit: Als nachtbraker stem ik voor 's avonds college
Waar loop ik te zeiken over spoorstudenten?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Loop dan niet zo te zeiken over spoorstudenten als je het zelf in verkapte vorm bent.
Same herequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:48 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind colleges tussen 10.45 en 16.30 prima
Ik geloof je best dat het op zondag ook gezellig kan zijn, maar een sociaal leven staat bij mij niet gelijk aan in de kroeg hangen, d'r is meer dan alleen de kroeg tochquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:03 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet over de maandagochtend, maargoed, om toch te antwoorden: ook op zondag kun je een sociaal leven hebben jaLekkere speciaal biertjes drinken in de kandinksy bijvoorbeeld. Als je daarna zin in een feestje hebt, is er op zondag altijd nog de paupertent de Clochard
Ongrijpbaar? Wat bedoel je?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:00 schreef Impressie het volgende:
Mee eens dat het interessante materie is trouwensDenk echter wel dat het nog wat ongrijpbaar is.
haha sukkelquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:00 schreef Impressie het volgende:
Ik heb 50 vrienden op hyves maar ik voeg dan ook niet de dochter van de zoon van de vrouw van de vriendin van de bakker van de slager van het andere dorp toe. Als ik dat soort mensen (en oude klasgenoten etc) zou toevoegen zou ik ook wel hoog komen, maar ik vind dat de moeite niet waard.
Ik ben inferieur
Mee eens dat het interessante materie is trouwensDenk echter wel dat het nog wat ongrijpbaar is.
Dat je wel kunt gaan zeggen 'het komt door dit en dit en misschien dat', maar dat het erop neerkomt dat dat bijna niet te onderzoeken is dus dat het niet wetenschappelijk onderbouwd kan worden. Neemt niet weg dat sommige theorieën en ideeën erover wel de goede richting inslaan (imo).quote:
Haha sukkelquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:44 schreef oompaloompa het volgende:
ik denk niet dat ik er veel meer heb hoor
Ik heb het een aantal jaar geleden aangemaakt toen een semi-vriendin in het buitenland ging werken. Niet veel gebruikt toen, maar toen ik met wow stopte wel een goede manier om die "vriendschappen" te onderhouden. Nu heb ik mensen ontmoet op congressen en summerschools waarbij het ook fijn is er contact mee te kunnen houden zonder dat je elkaar echt iets te melden hoeft te hebben. Heb al vaak genoeg andere onderzoekers via de chat benadert voor informatie of papers, dus voor mij persoonlijk is het erg functioneel gebleken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:06 schreef Complexiteit het volgende:
Facebook schijnt verslavend te zijn, ik begin d'r niet aan. Maar ik ben sowieso geen fan van dat soort netwerken, wat boeit mij het nu dat iemand nachtdienst heeft of naar willem 2 gaat?
er is altijd een baas boven baas:quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:02 schreef Complexiteit het volgende:
Oh, ja dan is het inderdaad wel functioneel. Ik heb wel hyves, maar dat staat vol met mensen van vroegere scholen, en mensen vanuit het uitgaansleven. Zinloze berichtgeving levert dat op![]()
Wow!![]()
Zo zag de mijne er ongeveer uit.
[ afbeelding ]
Alleen dan wel op een albino drake.
Vet ding.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
er is altijd een baas boven baas:
[ afbeelding ]
kom maar terug wanneer je meer dan 100 facebook vrienden hebtquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:30 schreef Friek_ het volgende:
Het begon over een sociaal leven en eindigt met WoW. Ergens ging er iets mis.
Ben ook een paar maanden na die mount gestopt. Het was wel leuk geweest en mijn studie begon wat zwaarder te wordenquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:25 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Vet ding.
Toen ik m'n albino kreeg stopte ik er mee, vond het wel een mooie afsluiter. Had al bijna genoeg mounts voordat het hele achievements systeem bestond, door een jaar lang runecloth te grinden. O o o, wat een manier om tijd te verspillen.
Dat was nog eens hard werk, maar ook zo jammer aan wow, het was toch al snel niks meer waard, want met het verstrijken van de tijd werd alles wat ouder was steeds makkelijker.Was je eerst nog de enige die iets had, zes maanden later had de halve server het.
hč? Je deed toch psychologie?quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
mijn studie begon wat zwaarder te worden
echte pros spelen minimaal 60 uur per week. Dan is een toename van 2->4 uur studielast best veelquote:
Pardon, die heb ik ook?quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
kom maar terug wanneer je meer dan 100 facebook vrienden hebt![]()
hahaha eikelquote:
Hehe, fok forum ftwquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:30 schreef Friek_ het volgende:
Het begon over een sociaal leven en eindigt met WoW. Ergens ging er iets mis.
Ik hoorde laatst dat het momenteel juist hip was om zo min mogelijk vriendjes te hebben. Auto_, zei jij dat niet vorige week toen je op bezoek was? Ik weet niet meer wie het tegen me zei, hahaquote:
Een bekende van me heeft zich verloofd met een Amerikaanse. Kijk ik op haar facebook, heeft ze 1200+ vriendenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:22 schreef Impressie het volgende:
Dan ben ik krek hip op facebook met mijn twee vrienden haha
Natuurlijk. Een goedkope rationalisatie omdat je zelf zo weinig vrienden hebt. Je bent er gloeiend bij.quote:
Hehequote:Op maandag 4 oktober 2010 15:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Natuurlijk. Een goedkope rationalisatie omdat je zelf zo weinig vrienden hebt. Je bent er gloeiend bij.
Ik hoorde het van Impressiequote:Op maandag 4 oktober 2010 16:40 schreef Two het volgende:
Vandaag in de pauze van mijn college was er ivm de dans-week een dans-act in de collegezaal. ik vraag me dan echt af: waarom....
Ik zou graag eens een onderzoek doen naar de effectiviteit van dergelijke uitingen. Niet alleen in de collegezalen, maar ook rondom het flyeren op de campus bijvoorbeeld.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:40 schreef Two het volgende:
Vandaag in de pauze van mijn college was er ivm de dans-week een dans-act in de collegezaal. ik vraag me dan echt af: waarom....
Jawel en kort broekje... Anders was het nog enigszins interessant geweestquote:
Ik zou wel eens een onderzoek willen doen naar wat mensen bezielt om een dans-act in de pauze van een college te doenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou graag eens een onderzoek doen naar de effectiviteit van dergelijke uitingen. Niet alleen in de collegezalen, maar ook rondom het flyeren op de campus bijvoorbeeld.
Daar ben ik ook nieuwsgierig naar!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:49 schreef Two het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een onderzoek willen doen naar wat mensen bezielt om een dans-act in de pauze van een college te doen
Had er gebruik van gemaakt!quote:
quote:
Nja als dansen in de pauze van een college ook niet raar is, dan moet dat toch helemaal kunnen!quote:
geeft aan dat je alpha bentquote:
falafelquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:07 schreef automatic_ het volgende:
http://www.uvt.nl/univers/nieuws/1011/04/nieuwecatering.html
Döner op de UvT... Dat gaat stinken
Ze hebben al één fanquote:
Geen idee....quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:22 schreef GlowMouse het volgende:
Begin januari is snel
"de nieuwe locatie Academia"
waar is dat?
Gezelligquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:24 schreef Tegan het volgende:
Kom wel een keer kijken als de nieuwe Food Plaza er is.
De bediening mag wel even beter... Vreselijk is dat daar.quote:
Toen ik drinken ging halen wilde je niks, en daarvoor had je cola.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:26 schreef Tegan het volgende:
Ik ben maar een keer in E geweest en toen ben ik niet bediend geloof ik.
Ik ben dus niet bediend door personeel en niet door jou.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:28 schreef GlowMouse het volgende:
Verschilt van tijd tot tijd, maar als je zelf drinken haalt gaat het sneller
[..]
Toen ik drinken ging halen wilde je niks, en daarvoor had je cola.
Faculty club bij parkeerplaats?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:22 schreef GlowMouse het volgende:
Begin januari is snel
waar is dat?
mag je me donderdag laten zienquote:
Vroeg me precies hetzelfde af. Ben benieuwdquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:22 schreef GlowMouse het volgende:
Begin januari is snel
waar is dat?
Zeker het regeerakkoord nog niet bekekenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik overweeg zelfs om er nog een studie aan te plakken.
Het personeel blijft wel hetzelfde. Een van de eisen was dat de nieuwe partij het personeel over zou nemen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben dus niet bediend door personeel en niet door jou.
Dat is waar ook, heb ik uiteindelijk nog geluk gehad.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:29 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Zeker het regeerakkoord nog niet bekeken
same, same :/quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:11 schreef oompaloompa het volgende:
ik ga naar al gore
alhoewel ik de officiële uitnodiging nog niet heb gekregen :/
Maar hij staat toch nu allen bij p dan? Of is dat makkelijk op te halen in C?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:46 schreef GlowMouse het volgende:
gewoon naar de printer gaan die je wilt gebruiken en daar de job ophalen
Snap je wat je leest? Kun je de colleges volgen? Als dat zo is zit het op zich wel goed, al is het goed mogelijk dat je nog bergen werk moet verzetten om uiteindelijk te zorgen dat je ook die tentamens gaat halen. Ik in ieder geval welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:35 schreef Jolx het volgende:
Oh mijn god, ik word echt wanhopig van studeren.
Ben echt zo bang dat ik het verkeerd aanpak ofzo..
Alles is ook zo anders dan op de middelbare school ineens![]()
Vooral het vak humanities 1 valt zwaar tegen. Weet niet of mensen hier dat toevallig ook hebben gedaan? Maar hoor er van mensen uit het 2e jaar ook weinig positiefs over![]()
Ik dacht ik deel mijn klaagzang even met jullie![]()
Bij de meeste vakken wel, maar bij Humanities moet ik wel veel dingen vaaaak overlezen voor ik het eindelijk snap (zinnen van 7 regels lang, dat soort taferelen).quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:38 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Snap je wat je leest? Kun je de colleges volgen? Als dat zo is zit het op zich wel goed, al is het goed mogelijk dat je nog bergen werk moet verzetten om uiteindelijk te zorgen dat je ook die tentamens gaat halen. Ik in ieder geval wel![]()
Maare, humanities 1, eerstejaars filosofie dan?
gewoon bordjes "esp-lab" volgen en een deur eerder aankloppenquote:
met 813 bedoel je p?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:31 schreef Impressie het volgende:
Ik snap nog minder van 813 dan dat ik van het C gebouw snap. Wat een gruwelijk paupergebouw is dat met 0 logische volgorde in de lokalen
Wait what?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
gewoon bordjes "esp-lab" volgen en een deur eerder aankloppen
[..]
met 813 bedoel je p?
alle getallen die beginnen met een cijfer en dan een punt (bv 1.123) zijn op die verdieping.
Alle tweecijferige zitten in de algemene gang.
Alle driecijferige die met een cijfer beginnen (165 of 813) zitten in de gang van het eerste nummer (ik zit dus in gang 8, ik zat in de hoofdgang in 67).
Alles dat met een 0 en dan een punt begint zit aan de andere kant van de kantine (bv 0.01 zit naast die zijingang)
eigenlijk heel simpel toch?
PZ007 ook?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:58 schreef Tegan het volgende:
De hele driecijferige code bestaat uit enkel natuurlijke getallen.
Daar zijn er 3 van. Eerst dacht ik dat er maar twee van waren, maar arj1o1 heeft me vorige week bijgepraat.quote:
jij staat er ook in jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:03 schreef GlowMouse het volgende:
google laat dingen zien die helemaal niet online horen
http://www.google.nl/sear(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:48 schreef Impressie het volgende:
Ik ga die uitleg uitprinten en voor harde valuta verkopen aan mijn klasgenootjes die ook altijd verdwaal zijn als we niet in WZ01 moeten zijn
quote:
stelletje autistenquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:03 schreef GlowMouse het volgende:
google laat dingen zien die helemaal niet online horen
http://www.google.nl/sear(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=
Ik vind het ideaalquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:56 schreef Impressie het volgende:
Ik moet dat ook nog een keer doen, ook al heb ik thuis een printer.. Toch even weten hoe het moet voor noodgevallen
Dat kun je terugvragen ergens, moet je je kaart opsturen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:02 schreef oompaloompa het volgende:
had ik eerste 3 jaar ook niet, supervervelend.
Nu heb ik er eindelijk 1, zet ik er 25 euro op, doet ie het niet meer -.-
Leuk dat je het er dan ook bij zegtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:08 schreef GlowMouse het volgende:
Bij de printers is het nietapparaat leuk. Newbies weten niet welke kant boven moet.
Haha. En dan kan jij de pincode en het pasje pikken...?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:09 schreef Impressie het volgende:
Ik vind trouwens wel dat chippen of pinnen verplicht zou moeten worden voor oude mensen bij de kassa die gepast moeten betalen en dan niet kunnen rekenen.
Het klonk heeel gemeen!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:21 schreef Impressie het volgende:
Hmm ja dat klonk in mijn hoofd wel grappig maar nu ik het teruglees niet zo he
Succes!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:33 schreef Impressie het volgende:
Lieve schatjes, ik ga slapen want morgen vroeg college. Kbjw bff enzo.
Wat is de study store?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:51 schreef Granaatappel het volgende:
Als je opdrachten o.i.d. moet printen gewoon voor jezelf kun je ook 40 gratis printjes per week maken met reclame erop in de study store
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:06 schreef Complexiteit het volgende:
In gebouw M kan je gratis printen.
hmmm... vertel eens, waar zit die study store?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:51 schreef Granaatappel het volgende:
Als je opdrachten o.i.d. moet printen gewoon voor jezelf kun je ook 40 gratis printjes per week maken met reclame erop in de study store
Boven de 100 paginas moet je naar de copyshop gaan, dat is voordeliger en sneller. Tenminste, dat stond op zo'n blaadje dat tegenwoordig bij elke printer lijkt te liggenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het ideaal
Ik moet vandaag 112 bladzijdes printen en dan vind ik dat fijner/makkelijker op de UvT
Ik weet het ook nog steeds nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:08 schreef GlowMouse het volgende:
Bij de printers is het nietapparaat leuk. Newbies weten niet welke kant boven moet.
Dat is gewoon de vroegere selexyz op de campusquote:
Ik durf dat niet zo goed te doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:06 schreef Complexiteit het volgende:
In gebouw M kan je gratis printen.
Nee snap ik wel, het voelt een beetje illegaal aan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik durf dat niet zo goed te doen.
Verklaar u naderquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:51 schreef Granaatappel het volgende:
Durf ik niet te zeggen!quote:
Zal het maandag wel even testen voor jequote:
Dat was helaas mijn dubbelganger.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:37 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb Friek_ gezien! Hij liep om 11.45 door C.
ik stond helemaal beneden in CZ115 en hij liep over de gang, maar hij leek heel erg, incl. koptelefoon uiteraard.quote:
Had die jongen een grote bril?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:37 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb Friek_ gezien! Hij liep om 11.45 door C.
Hahaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb alleen oompa en auto_ nog maar gespot op de uni. Ik ben een slechte spottert. Sowieso ben ik eigenlijk zo min mogelijk op te uni als het even kan. Nouja, na de herfstvakantie elke donderdag van 8.45 - 20.30u. Om me niet te vervelen zal ik die dagen mijn spotting-skills eens gaan ontwikkelen
.
auto_, jij moet me wel even de hyves van iedereen doorspelen, zodat ik alvast foto's kan gaan instuderen.
Ik heb tot op heden nog niemand gespot.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb alleen oompa en auto_ nog maar gespot op de uni. Ik ben een slechte spottert. Sowieso ben ik eigenlijk zo min mogelijk op te uni als het even kan. Nouja, na de herfstvakantie elke donderdag van 8.45 - 20.30u. Om me niet te vervelen zal ik die dagen mijn spotting-skills eens gaan ontwikkelen
.
auto_, jij moet me wel even de hyves van iedereen doorspelen, zodat ik alvast foto's kan gaan instuderen.
Waarom?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 03:41 schreef aardappel het volgende:
Ik heb zelfs in hetzelfde college als _auto gezeten, een maand terug
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat ik daarmee bedoelde toen ik het typte...quote:
Dronken mensen spreken de waarheid. Deze rationalisatie gaat je niet reddenquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:09 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat ik daarmee bedoelde toen ik het typte...
*schrijft zich in bij AA-Nederland
Ah, dan is het overduidelijk een manifestatie van je diepst verborgen fantasiën, waarvan je het bestaan misschien niet eens wist.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:17 schreef aardappel het volgende:
Ja... maar het is haast onmogelijk dat ik met _auto in een college heb gezeten; Aangezien ik al sinds augustus in Zweden zit![]()
Omg.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:17 schreef aardappel het volgende:
Ja... maar het is haast onmogelijk dat ik met _auto in een college heb gezeten; Aangezien ik al sinds augustus in Zweden zit![]()
Ik heb blijkbaar iets gemist of ergens gruwelijk overheen gelezen of iets compleet vergeten maar ik ben/was echt in de veronderstelling dat je gewoon in tilburg bent/wasquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:17 schreef aardappel het volgende:
Geniet ervanquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:17 schreef aardappel het volgende:
De exchange-student uithangenBeetje studeren, beetje feesten, genieten van de Zweedse cultuur
Ik heb chocolade.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:46 schreef GlowMouse het volgende:
Er stond wat over in de univers, maar verder merk ik er niks van.
Ik denk dat hij graag een stukje wilquote:
Heeft ie pech!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij graag een stukje wil
Heeft ze pech.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:00 schreef GlowMouse het volgende:
volgens mij wil automatic_ een stukje
Mijn moeder brengt die mee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:03 schreef GlowMouse het volgende:
voor automatic_ haal je toch wel nieuwe?
nu ben je traceerbaarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef Graseter het volgende:
Die cameras achter dat glas in de bibliotheek zijn van mijn vader geweest.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:15 schreef Graseter het volgende:
Wat hou ik toch van m'n moeder. Door die open access week heb ik nou chocolade in de vorm van sleutels.
quote:
Maar zonder wo. Anders had ze er wel Open Access van gemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Maar zonder wo. Anders had ze er wel Open Access van gemaakt.
Nee toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:59 schreef GlowMouse het volgende:
En moet de smiley niet vóór de punt.
Ik hoef nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:03 schreef GlowMouse het volgende:
voor automatic_ haal je toch wel nieuwe?
Ik kan ze gratis voor je regelen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:46 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar bepaalde wetenschappelijke artikelen, maar voor ieder fatsoenlijk artikel moet je betalen. waar halen jullie je artikels vandaan?
Op de universiteit kun je bij heel veel dingen. En anders zoek je een universiteit die wel toegang heeft en kijk je of je daar iemand kent.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:46 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar bepaalde wetenschappelijke artikelen, maar voor ieder fatsoenlijk artikel moet je betalen. waar halen jullie je artikels vandaan?
En hoe werkt dat dan precies? Want ik heb geen idee waar ik dan eigenlijk kan gaan kijken?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Op de universiteit kun je bij heel veel dingen. En anders zoek je een universiteit die wel toegang heeft en kijk je of je daar iemand kent.
Thanks, nog een noob vraag.quote:
Van SD kun je gewoon downloaden, als je een VPN hebt opgezet of in de bieb zit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:12 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Thanks, nog een noob vraag.
Het onderstaande artikel wil ik graag een keer doorlezen, maar wat ik ook doe ik kom gewoon weer op de sciencedirect site uit. Weet je toevallig ook hoe kan ik het artikel downloaden?
http://search.uvt.nl/sear(...)89:00170002:09000836
Een koopovereenkomst komt tot stand door aanbod en aanvaarding.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:10 schreef BaasD het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik samenvattingen kan kopen voor micro economie en IOT?
Niet meegedaan aan MAK kamp of studie informatie dag?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:10 schreef BaasD het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik samenvattingen kan kopen voor micro economie en IOT?
Thaksquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:13 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Niet meegedaan aan MAK kamp of studie informatie dag?
Die kun je in ieder geval halen op de kamers van Asset in gebouw E eerste verdieping.
Leden = 3e, niet-leden = 5e
Aangezien de pasjes nog niet uitgegeven zijn gewoon zeggen dat je lid bent, kunnen ze niet controleren nl.
Je kunt de naam van je opleiding toch wel goed schrijven?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:12 schreef daankes het volgende:
Iemand van bedrijfs economie die weet voor welke toetsen we ons voor morgen moeten inschrijven?
Alleen wiskunde toets 3 right?
Maakt het dus niets uit als je je inschrijft voor toetsen die je niet hebt?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je kunt de naam van je opleiding toch wel goed schrijven?
Blijkbaar niet
Ik zou me gelijk voor alles inschrijven. Dat lukt nu al t/m de tentamens uit januari.
Zolang je je niet inschrijft voor toetsen die je helemaal niet mag maken (mastervakken bijvoorbeeld), is er niks aan de hand. Er zijn altijd wel mensen die niet opdagen bij een tentamen. Ik heb me nu al ingeschreven voor alle vakken die ik wil doen, plus de herkansingen daarvan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:29 schreef daankes het volgende:
[..]
Maakt het dus niets uit als je je inschrijft voor toetsen die je niet hebt?
Losse tafels.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:54 schreef Complexiteit het volgende:
Weet iemand wat WZ101 voor lokaal is? Is dat met losse tafels, of een soort mini-collegezaal met van die rijen?
Nee, 101 is anders als de rest.quote:
Het plaatje op http://www.uvt.nl/diensten/lis/collegezalen/wz101.html is precies zoals het eruit zietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:54 schreef Complexiteit het volgende:
Weet iemand wat WZ101 voor lokaal is? Is dat met losse tafels, of een soort mini-collegezaal met van die rijen?
Oja, dat is waarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, 101 is anders als de rest.
[..]
Het plaatje op http://www.uvt.nl/diensten/lis/collegezalen/wz101.html is precies zoals het eruit ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |