quote:
ik zit heel de dag in p, kom langs voor een bakkie@!quote:
Je vergeet mijn lapo van deel 45.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
ik zit heel de dag in p, kom langs voor een bakkie@!
En dan hard 'hee oompa van FOK!' roepenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:43 schreef arj1o1 het volgende:
Glowmouse zullen we om een uur of 4 eens op bezoek gaan bij oompaloompa?
juist ja, ik kom om 4 wel even naar je officequote:Op donderdag 30 september 2010 14:46 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En dan hard 'hee oompa van FOK!' roepen
gezellig!quote:Op donderdag 30 september 2010 14:47 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
juist ja, ik kom om 4 wel even naar je office
Ging wel aardig, heb uiteindelijk een 7,3quote:Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef BaasD het volgende:
Nog meer mensen toets microeconomie gehad?
Jaa nu ben ik al thuis, zeg dat eerder danquote:Op donderdag 30 september 2010 14:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
ik zit heel de dag in p, kom langs voor een bakkie@!
Ja, bij mij ook 'hoe ken jij die hogerejaars allemaal'. Dus ik 'ehh ja via internet en viavia enzo'.. Gingen ze allemaal doorvragen omdat ze de hint niet snapten dus heb ik uiteindelijk maar heel bot gezegd dat ik dat niet ga vertellenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:47 schreef oompaloompa het volgende:
nee niet doen
Ik wil niet dat mensen dat weten, dan word ik paranoia en denk ik dat ze alles meelezen of zo
Ik vind het maar tijdrovend en zonde van mijn tijd. Hier leer je toch niets van?quote:
Nee. Ik vind dat die kerel teveel voorbeelden geeft en te traag door de stof heen gaat. Het is wel grappig om een keer een optische illusie te zien maar om er nou volledige colleges mee te vullen? Niet aan mij besteed.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:03 schreef Impressie het volgende:
Lenny, zit jij ook bij de colleges van functieleer?
Snap je punt wel jaquote:Op donderdag 30 september 2010 16:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee. Ik vind dat die kerel teveel voorbeelden geeft en te traag door de stof heen gaat. Het is wel grappig om een keer een optische illusie te zien maar om er nou volledige colleges mee te vullen? Niet aan mij besteed.
Volgend blok volg ik wellicht wel twee eerstejaars vakken.
Ik ga niet voor de gezelligheid naar een college. Dan ga ik liever een keer goed stappen + lekker uitslapen. Het boek lees ik sowieso niet. Ik heb, onder andere van autoquote:Op donderdag 30 september 2010 16:22 schreef Impressie het volgende:
[..]
Snap je punt wel jaIk ga er ook vooral heen zodat ik iig iets gedaan heb mocht ik te lui zijn om het boek fatsoenlijk te lezen en te leren, en om wat vriendjes en vriendinnetjes waarmee het wel gezellig is
En ik wacht wellicht in spanning op volgend blok
Jij ook al?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:38 schreef oompaloompa het volgende:
ik heb koffie met twee extreem slimme medewerkers gedronken
nu lijkt het net of jullie de twee klontjes suiker warenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:41 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jij ook al?
Edit: gedronken moet eerder in de zin staan
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:38 schreef oompaloompa het volgende:
ik heb koffie met twee extreem slimme medewerkers gedronken
was je nog aan het nastuiteren van de koffie?quote:
dat was te merken jaquote:Op donderdag 30 september 2010 23:54 schreef oompaloompa het volgende:
nee dat was een ritalin reboundje
moet nog extreem veel papers lezen...
Het is gewoon een logisch verhaal hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:24 schreef Soldier2000 het volgende:
Statistiek begint irritant te worden met al die verschillende hypothese testen
Ja true, maar je moet al die verschillende stappen zien te onthouden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het is gewoon een logisch verhaal hoor
Als je ze niet kunt onthouden dan snap je het gewoon niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:36 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ja true, maar je moet al die verschillende stappen zien te onthouden.
Het is toch niet heel raar dat ik af en toe nog even moet terugkijken hoe de stappen er ook al weer precies uitzagen? Stap 1, 2, 4, 5 gaan altijd goed, alleen voor stap 3 moet ik nog regelmatig even terugkijken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:38 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je ze niet kunt onthouden dan snap je het gewoon niet.
Naja, ik ben het wel met je eens dat ik het nog niet volledig snapquote:
Dat is oompie al.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:54 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Maar ik heb gemerkt dat ik niet de enigste ben
Ik heb je pm wel gelezen maar niet gefixt, want die was niet stuk. Wat erin staat fix ik later wel, want ik heb hier geen ontwikkelomgeving (en mijn ftp-account is bovendien ip-gebonden).quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:56 schreef Impressie het volgende:
Ik heb oompie gezien in de buitenlucht!
huh wat ben ik al?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat is oompie al.
Ik zou oompie in de buitenlucht trouwens moeten kunnen zien, als ik op het juiste tijdstip kijk.
Oeh, spannend!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:56 schreef Impressie het volgende:
Ik heb oompie gezien in de buitenlucht!
De enigstequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
huh wat ben ik al?
Ik had toch wel mooi even gelijk gisteren, gewichten veranderen nog geen princiepes
Jaaa, en deze keer zei ze wel watquote:
Whahahaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:14 schreef Impressie het volgende:
[..]
Jaaa, en deze keer zei ze wel watToen keek ik wel even trots om me heen dat ik contact had met iemand van het andere geslacht
tot 20:30quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm, na de herfstvakantie hebben we een blok waarbij we maandag 8.45u college hebben. Ja, is kut want ik heb week ov en die ga ik niet omzetten dus dat betekent op zondag al terug en dus een x aantal keer betalen. Is niet anders.
Nu heeft iemand die ik ken dus naar die man gemaild (met bovenstaand probleem) en nu wil hij het college wel gaan verzetten maar ivm zaalprobleem zal t dan alleen nog in de avond kunnen, dus tot 20.30u. Echt. Wie wil dat nou? Spoorstudenten uit Limburg (ja, ze bestaan en ze zijn met velen en GEEN IDEE waarom ze inhemelsnaam niet op kamers gaan maar goed, ze zijn er) zijn in zo'n geval pas om 11 uur (!) een keer op t station in het zuiden.. echt niet lollig. Tuurlijk moeten ze nu heel vroeg in de trein zitten, 't is allebei kut.
Point being: wat is kutter, 8.45u college of tot 20.30u? Het laatste heb ik zelf nl nog nooit gehad.
Daarbij: donderdags heb ik voorts van 8.45 - 20.30u, bijna onafgebroken college (1x 'tussenuur'), wie bedenkt dat? Ik zou haast zeggen: nekschot! >.<
Daarbij 2: Dit is een niet-goed-verkapte-maar-heel-duidelijke: kijkmijeenbaggerroosterhebbenhuilhuil.
je hebt gewoon geen smaakquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:06 schreef Impressie het volgende:
Wat een takkeherrie luister jij dan als jij DEP en converge invloeden herkent
Ja, maar ik ben vrijdags vrij en zou soms graag donderdags alweer naar huis reizen zodat ik vrijdags kan werken, maar met weekend-ov kan dat dus weer nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef GlowMouse het volgende:
20.30 is een mooie tijd. En je kunt 2x per jaar wisselen met week-/weekend.
Zo denk ik er doorgaans ook over, tenzij het voor mij gunstiger uitkomt natuurlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
tot 20:30
ik zou een heel groot probleem met je hebben wanneer door jou het college verschoven zou worden. overigens (no offense)
Heb nu al 3 jaar op maandag vanaf 8:45 college, je went er snel aan
(alhoewel vanaf kwart voor negen 6 uur achter elkaar waaronder 4 uur statistiek, wat ze nu al 2 jaar voor elkaar krijgen, weer net iets te veel van het goede is)
Ja, want sociaal leven = elke avond de kroeg in en zeker op zondag, want dan is het zoooo gezellig dat je maandag zo ontzettend brak bent dat je om 8.45u echt niet in college kunt zitten!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:35 schreef aardappel het volgende:
8:45 college is niet te doen als je ook nog een sociaal leven hebt. Avondcolleges ftw! lekker 2 uurtjes kennis opdoen en dan de kroeg in
Ik had het eigenlijk niet over de maandagochtend, maargoed, om toch te antwoorden: ook op zondag kun je een sociaal leven hebben jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, want sociaal leven = elke avond de kroeg in en zeker op zondag, want dan is het zoooo gezellig dat je maandag zo ontzettend brak bent dat je om 8.45u echt niet in college kunt zitten!.
Loop dan niet zo te zeiken over spoorstudenten als je het zelf in verkapte vorm bent.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben vrijdags vrij en zou soms graag donderdags alweer naar huis reizen zodat ik vrijdags kan werken, maar met weekend-ov kan dat dus weer niet.
[..]
Zo denk ik er doorgaans ook over, tenzij het voor mij gunstiger uitkomt natuurlijk.
Ik vind 's avonds college hebben wel relaxed, maar ik ben dan ook niets anders gewend. Veel kutter is eigenlijk 17.45u college zodat je tussen wal en schip valt met het avondeten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Point being: wat is kutter, 8.45u college of tot 20.30u? Het laatste heb ik zelf nl nog nooit gehad.
Same here dus.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:15 schreef Impressie het volgende:
[..]
Edit: Als nachtbraker stem ik voor 's avonds college
Waar loop ik te zeiken over spoorstudenten?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Loop dan niet zo te zeiken over spoorstudenten als je het zelf in verkapte vorm bent.
Same herequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:48 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind colleges tussen 10.45 en 16.30 prima
Ik geloof je best dat het op zondag ook gezellig kan zijn, maar een sociaal leven staat bij mij niet gelijk aan in de kroeg hangen, d'r is meer dan alleen de kroeg tochquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:03 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet over de maandagochtend, maargoed, om toch te antwoorden: ook op zondag kun je een sociaal leven hebben jaLekkere speciaal biertjes drinken in de kandinksy bijvoorbeeld. Als je daarna zin in een feestje hebt, is er op zondag altijd nog de paupertent de Clochard
Ongrijpbaar? Wat bedoel je?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:00 schreef Impressie het volgende:
Mee eens dat het interessante materie is trouwensDenk echter wel dat het nog wat ongrijpbaar is.
haha sukkelquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:00 schreef Impressie het volgende:
Ik heb 50 vrienden op hyves maar ik voeg dan ook niet de dochter van de zoon van de vrouw van de vriendin van de bakker van de slager van het andere dorp toe. Als ik dat soort mensen (en oude klasgenoten etc) zou toevoegen zou ik ook wel hoog komen, maar ik vind dat de moeite niet waard.
Ik ben inferieur
Mee eens dat het interessante materie is trouwensDenk echter wel dat het nog wat ongrijpbaar is.
Dat je wel kunt gaan zeggen 'het komt door dit en dit en misschien dat', maar dat het erop neerkomt dat dat bijna niet te onderzoeken is dus dat het niet wetenschappelijk onderbouwd kan worden. Neemt niet weg dat sommige theorieën en ideeën erover wel de goede richting inslaan (imo).quote:
Haha sukkelquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:44 schreef oompaloompa het volgende:
ik denk niet dat ik er veel meer heb hoor
Ik heb het een aantal jaar geleden aangemaakt toen een semi-vriendin in het buitenland ging werken. Niet veel gebruikt toen, maar toen ik met wow stopte wel een goede manier om die "vriendschappen" te onderhouden. Nu heb ik mensen ontmoet op congressen en summerschools waarbij het ook fijn is er contact mee te kunnen houden zonder dat je elkaar echt iets te melden hoeft te hebben. Heb al vaak genoeg andere onderzoekers via de chat benadert voor informatie of papers, dus voor mij persoonlijk is het erg functioneel gebleken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:06 schreef Complexiteit het volgende:
Facebook schijnt verslavend te zijn, ik begin d'r niet aan. Maar ik ben sowieso geen fan van dat soort netwerken, wat boeit mij het nu dat iemand nachtdienst heeft of naar willem 2 gaat?
er is altijd een baas boven baas:quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:02 schreef Complexiteit het volgende:
Oh, ja dan is het inderdaad wel functioneel. Ik heb wel hyves, maar dat staat vol met mensen van vroegere scholen, en mensen vanuit het uitgaansleven. Zinloze berichtgeving levert dat op![]()
Wow!![]()
Zo zag de mijne er ongeveer uit.
[ afbeelding ]
Alleen dan wel op een albino drake.
Vet ding.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
er is altijd een baas boven baas:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |