quote:
ik zit heel de dag in p, kom langs voor een bakkie@!quote:
Je vergeet mijn lapo van deel 45.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
ik zit heel de dag in p, kom langs voor een bakkie@!
En dan hard 'hee oompa van FOK!' roepenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:43 schreef arj1o1 het volgende:
Glowmouse zullen we om een uur of 4 eens op bezoek gaan bij oompaloompa?
juist ja, ik kom om 4 wel even naar je officequote:Op donderdag 30 september 2010 14:46 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En dan hard 'hee oompa van FOK!' roepen
gezellig!quote:Op donderdag 30 september 2010 14:47 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
juist ja, ik kom om 4 wel even naar je office
Ging wel aardig, heb uiteindelijk een 7,3quote:Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef BaasD het volgende:
Nog meer mensen toets microeconomie gehad?
Jaa nu ben ik al thuis, zeg dat eerder danquote:Op donderdag 30 september 2010 14:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
ik zit heel de dag in p, kom langs voor een bakkie@!
Ja, bij mij ook 'hoe ken jij die hogerejaars allemaal'. Dus ik 'ehh ja via internet en viavia enzo'.. Gingen ze allemaal doorvragen omdat ze de hint niet snapten dus heb ik uiteindelijk maar heel bot gezegd dat ik dat niet ga vertellenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:47 schreef oompaloompa het volgende:
nee niet doen
Ik wil niet dat mensen dat weten, dan word ik paranoia en denk ik dat ze alles meelezen of zo
Ik vind het maar tijdrovend en zonde van mijn tijd. Hier leer je toch niets van?quote:
Nee. Ik vind dat die kerel teveel voorbeelden geeft en te traag door de stof heen gaat. Het is wel grappig om een keer een optische illusie te zien maar om er nou volledige colleges mee te vullen? Niet aan mij besteed.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:03 schreef Impressie het volgende:
Lenny, zit jij ook bij de colleges van functieleer?
Snap je punt wel jaquote:Op donderdag 30 september 2010 16:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee. Ik vind dat die kerel teveel voorbeelden geeft en te traag door de stof heen gaat. Het is wel grappig om een keer een optische illusie te zien maar om er nou volledige colleges mee te vullen? Niet aan mij besteed.
Volgend blok volg ik wellicht wel twee eerstejaars vakken.
Ik ga niet voor de gezelligheid naar een college. Dan ga ik liever een keer goed stappen + lekker uitslapen. Het boek lees ik sowieso niet. Ik heb, onder andere van autoquote:Op donderdag 30 september 2010 16:22 schreef Impressie het volgende:
[..]
Snap je punt wel jaIk ga er ook vooral heen zodat ik iig iets gedaan heb mocht ik te lui zijn om het boek fatsoenlijk te lezen en te leren, en om wat vriendjes en vriendinnetjes waarmee het wel gezellig is
En ik wacht wellicht in spanning op volgend blok
Jij ook al?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:38 schreef oompaloompa het volgende:
ik heb koffie met twee extreem slimme medewerkers gedronken
nu lijkt het net of jullie de twee klontjes suiker warenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:41 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jij ook al?
Edit: gedronken moet eerder in de zin staan
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:38 schreef oompaloompa het volgende:
ik heb koffie met twee extreem slimme medewerkers gedronken
was je nog aan het nastuiteren van de koffie?quote:
dat was te merken jaquote:Op donderdag 30 september 2010 23:54 schreef oompaloompa het volgende:
nee dat was een ritalin reboundje
moet nog extreem veel papers lezen...
Het is gewoon een logisch verhaal hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:24 schreef Soldier2000 het volgende:
Statistiek begint irritant te worden met al die verschillende hypothese testen
Ja true, maar je moet al die verschillende stappen zien te onthouden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het is gewoon een logisch verhaal hoor
Als je ze niet kunt onthouden dan snap je het gewoon niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:36 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ja true, maar je moet al die verschillende stappen zien te onthouden.
Het is toch niet heel raar dat ik af en toe nog even moet terugkijken hoe de stappen er ook al weer precies uitzagen? Stap 1, 2, 4, 5 gaan altijd goed, alleen voor stap 3 moet ik nog regelmatig even terugkijken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:38 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je ze niet kunt onthouden dan snap je het gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |