Loop dan niet zo te zeiken over spoorstudenten als je het zelf in verkapte vorm bent.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben vrijdags vrij en zou soms graag donderdags alweer naar huis reizen zodat ik vrijdags kan werken, maar met weekend-ov kan dat dus weer niet.
[..]
Zo denk ik er doorgaans ook over, tenzij het voor mij gunstiger uitkomt natuurlijk.
Ik vind 's avonds college hebben wel relaxed, maar ik ben dan ook niets anders gewend. Veel kutter is eigenlijk 17.45u college zodat je tussen wal en schip valt met het avondeten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Point being: wat is kutter, 8.45u college of tot 20.30u? Het laatste heb ik zelf nl nog nooit gehad.
Same here dus.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:15 schreef Impressie het volgende:
[..]
Edit: Als nachtbraker stem ik voor 's avonds college
Waar loop ik te zeiken over spoorstudenten?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Loop dan niet zo te zeiken over spoorstudenten als je het zelf in verkapte vorm bent.
Same herequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:48 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind colleges tussen 10.45 en 16.30 prima
Ik geloof je best dat het op zondag ook gezellig kan zijn, maar een sociaal leven staat bij mij niet gelijk aan in de kroeg hangen, d'r is meer dan alleen de kroeg tochquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:03 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet over de maandagochtend, maargoed, om toch te antwoorden: ook op zondag kun je een sociaal leven hebben jaLekkere speciaal biertjes drinken in de kandinksy bijvoorbeeld. Als je daarna zin in een feestje hebt, is er op zondag altijd nog de paupertent de Clochard
Ongrijpbaar? Wat bedoel je?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:00 schreef Impressie het volgende:
Mee eens dat het interessante materie is trouwensDenk echter wel dat het nog wat ongrijpbaar is.
haha sukkelquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:00 schreef Impressie het volgende:
Ik heb 50 vrienden op hyves maar ik voeg dan ook niet de dochter van de zoon van de vrouw van de vriendin van de bakker van de slager van het andere dorp toe. Als ik dat soort mensen (en oude klasgenoten etc) zou toevoegen zou ik ook wel hoog komen, maar ik vind dat de moeite niet waard.
Ik ben inferieur
Mee eens dat het interessante materie is trouwensDenk echter wel dat het nog wat ongrijpbaar is.
Dat je wel kunt gaan zeggen 'het komt door dit en dit en misschien dat', maar dat het erop neerkomt dat dat bijna niet te onderzoeken is dus dat het niet wetenschappelijk onderbouwd kan worden. Neemt niet weg dat sommige theorieën en ideeën erover wel de goede richting inslaan (imo).quote:
Haha sukkelquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:44 schreef oompaloompa het volgende:
ik denk niet dat ik er veel meer heb hoor
Ik heb het een aantal jaar geleden aangemaakt toen een semi-vriendin in het buitenland ging werken. Niet veel gebruikt toen, maar toen ik met wow stopte wel een goede manier om die "vriendschappen" te onderhouden. Nu heb ik mensen ontmoet op congressen en summerschools waarbij het ook fijn is er contact mee te kunnen houden zonder dat je elkaar echt iets te melden hoeft te hebben. Heb al vaak genoeg andere onderzoekers via de chat benadert voor informatie of papers, dus voor mij persoonlijk is het erg functioneel gebleken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:06 schreef Complexiteit het volgende:
Facebook schijnt verslavend te zijn, ik begin d'r niet aan. Maar ik ben sowieso geen fan van dat soort netwerken, wat boeit mij het nu dat iemand nachtdienst heeft of naar willem 2 gaat?
er is altijd een baas boven baas:quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:02 schreef Complexiteit het volgende:
Oh, ja dan is het inderdaad wel functioneel. Ik heb wel hyves, maar dat staat vol met mensen van vroegere scholen, en mensen vanuit het uitgaansleven. Zinloze berichtgeving levert dat op![]()
Wow!![]()
Zo zag de mijne er ongeveer uit.
[ afbeelding ]
Alleen dan wel op een albino drake.
Vet ding.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
er is altijd een baas boven baas:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |