gewoon bordjes "esp-lab" volgen en een deur eerder aankloppenquote:
met 813 bedoel je p?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:31 schreef Impressie het volgende:
Ik snap nog minder van 813 dan dat ik van het C gebouw snap. Wat een gruwelijk paupergebouw is dat met 0 logische volgorde in de lokalen
Wait what?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
gewoon bordjes "esp-lab" volgen en een deur eerder aankloppen
[..]
met 813 bedoel je p?
alle getallen die beginnen met een cijfer en dan een punt (bv 1.123) zijn op die verdieping.
Alle tweecijferige zitten in de algemene gang.
Alle driecijferige die met een cijfer beginnen (165 of 813) zitten in de gang van het eerste nummer (ik zit dus in gang 8, ik zat in de hoofdgang in 67).
Alles dat met een 0 en dan een punt begint zit aan de andere kant van de kantine (bv 0.01 zit naast die zijingang)
eigenlijk heel simpel toch?
PZ007 ook?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:58 schreef Tegan het volgende:
De hele driecijferige code bestaat uit enkel natuurlijke getallen.
Daar zijn er 3 van. Eerst dacht ik dat er maar twee van waren, maar arj1o1 heeft me vorige week bijgepraat.quote:
jij staat er ook in jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:03 schreef GlowMouse het volgende:
google laat dingen zien die helemaal niet online horen
http://www.google.nl/sear(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:48 schreef Impressie het volgende:
Ik ga die uitleg uitprinten en voor harde valuta verkopen aan mijn klasgenootjes die ook altijd verdwaal zijn als we niet in WZ01 moeten zijn
quote:
stelletje autistenquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:03 schreef GlowMouse het volgende:
google laat dingen zien die helemaal niet online horen
http://www.google.nl/sear(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=
Ik vind het ideaalquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:56 schreef Impressie het volgende:
Ik moet dat ook nog een keer doen, ook al heb ik thuis een printer.. Toch even weten hoe het moet voor noodgevallen
Dat kun je terugvragen ergens, moet je je kaart opsturen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:02 schreef oompaloompa het volgende:
had ik eerste 3 jaar ook niet, supervervelend.
Nu heb ik er eindelijk 1, zet ik er 25 euro op, doet ie het niet meer -.-
Leuk dat je het er dan ook bij zegtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:08 schreef GlowMouse het volgende:
Bij de printers is het nietapparaat leuk. Newbies weten niet welke kant boven moet.
Haha. En dan kan jij de pincode en het pasje pikken...?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:09 schreef Impressie het volgende:
Ik vind trouwens wel dat chippen of pinnen verplicht zou moeten worden voor oude mensen bij de kassa die gepast moeten betalen en dan niet kunnen rekenen.
Het klonk heeel gemeen!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:21 schreef Impressie het volgende:
Hmm ja dat klonk in mijn hoofd wel grappig maar nu ik het teruglees niet zo he
Succes!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:33 schreef Impressie het volgende:
Lieve schatjes, ik ga slapen want morgen vroeg college. Kbjw bff enzo.
Wat is de study store?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:51 schreef Granaatappel het volgende:
Als je opdrachten o.i.d. moet printen gewoon voor jezelf kun je ook 40 gratis printjes per week maken met reclame erop in de study store
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:06 schreef Complexiteit het volgende:
In gebouw M kan je gratis printen.
hmmm... vertel eens, waar zit die study store?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:51 schreef Granaatappel het volgende:
Als je opdrachten o.i.d. moet printen gewoon voor jezelf kun je ook 40 gratis printjes per week maken met reclame erop in de study store
Boven de 100 paginas moet je naar de copyshop gaan, dat is voordeliger en sneller. Tenminste, dat stond op zo'n blaadje dat tegenwoordig bij elke printer lijkt te liggenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het ideaal
Ik moet vandaag 112 bladzijdes printen en dan vind ik dat fijner/makkelijker op de UvT
Ik weet het ook nog steeds nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:08 schreef GlowMouse het volgende:
Bij de printers is het nietapparaat leuk. Newbies weten niet welke kant boven moet.
Dat is gewoon de vroegere selexyz op de campusquote:
Ik durf dat niet zo goed te doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:06 schreef Complexiteit het volgende:
In gebouw M kan je gratis printen.
Nee snap ik wel, het voelt een beetje illegaal aan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik durf dat niet zo goed te doen.
Verklaar u naderquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:51 schreef Granaatappel het volgende:
Durf ik niet te zeggen!quote:
Zal het maandag wel even testen voor jequote:
Dat was helaas mijn dubbelganger.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:37 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb Friek_ gezien! Hij liep om 11.45 door C.
ik stond helemaal beneden in CZ115 en hij liep over de gang, maar hij leek heel erg, incl. koptelefoon uiteraard.quote:
Had die jongen een grote bril?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:37 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb Friek_ gezien! Hij liep om 11.45 door C.
Hahaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb alleen oompa en auto_ nog maar gespot op de uni. Ik ben een slechte spottert. Sowieso ben ik eigenlijk zo min mogelijk op te uni als het even kan. Nouja, na de herfstvakantie elke donderdag van 8.45 - 20.30u. Om me niet te vervelen zal ik die dagen mijn spotting-skills eens gaan ontwikkelen
.
auto_, jij moet me wel even de hyves van iedereen doorspelen, zodat ik alvast foto's kan gaan instuderen.
Ik heb tot op heden nog niemand gespot.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb alleen oompa en auto_ nog maar gespot op de uni. Ik ben een slechte spottert. Sowieso ben ik eigenlijk zo min mogelijk op te uni als het even kan. Nouja, na de herfstvakantie elke donderdag van 8.45 - 20.30u. Om me niet te vervelen zal ik die dagen mijn spotting-skills eens gaan ontwikkelen
.
auto_, jij moet me wel even de hyves van iedereen doorspelen, zodat ik alvast foto's kan gaan instuderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |