Ik ben ook blond en ik wil mij hiervan distantiëren.quote:
Stel dat ze daar nu te laat mee is, blijft die ene stem dan wel staan?quote:Op zondag 26 september 2010 18:57 schreef Ladidadida het volgende:
Het_Fenomeen (14) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste, Yosander, Trevland, Lynda, Blessed, Wendytje
Wendytje (12) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep, Tombo, Yosander, -Engel-, Trevland
Hara (2) Rave, ReWout
Timmmmm (2) Rave, ReWout
08gnoT (5) Dorpsoudste, -Engel-, Lynda, Blessed Huppelmuts
Wendytje graag nog even je stem aanpassen.
ik heb hem in het vorige topic aangepast, maar zal dat nu nog even doen....quote:Op zondag 26 september 2010 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Stel dat ze daar nu te laat mee is, blijft die ene stem dan wel staan?
Jij bent gelukkig al doodquote:Op zondag 26 september 2010 19:20 schreef Stali het volgende:
Ben benieuwd welke dorpelingen er vanavond weer bruut afgeslacht zullen worden.
Hopelijk geen en enkel maffiaquote:Op zondag 26 september 2010 19:20 schreef Stali het volgende:
Ben benieuwd welke dorpelingen er vanavond weer bruut afgeslacht zullen worden.
De BM heeft twee stemmen hequote:Op zondag 26 september 2010 19:18 schreef wendytje het volgende:
kijk even naar de stemmen..... ik heb geteld en dat klopte niet met het getal vooraan... dus dat heb ik aangepast....
Moet je me maar niet beschuldigen, daar sterf je van. Ik onderhoud zelfs contacten met de maffiaquote:Op zondag 26 september 2010 19:21 schreef Stali het volgende:
[..]
.
Als eerste notabene. Men was gewoon bang voor mij.
O, dus het is juist goed dat we dood zijn?quote:Op zondag 26 september 2010 19:21 schreef Stali het volgende:
[..]
.
Als eerste notabene. Men was gewoon bang voor mij.
Dus het lijstje van wendy klopt niet?quote:Op zondag 26 september 2010 19:21 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hopelijk geen en enkel maffia
[..]
De BM heeft twee stemmen he
Of het zijn necrofielen.quote:Op zondag 26 september 2010 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
Hmm. de mafia heeft wat tegen vrouwen.
Omdat jij de extra stem van de burgemeester niet meetelt.quote:Op zondag 26 september 2010 19:18 schreef wendytje het volgende:
kijk even naar de stemmen..... ik heb geteld en dat klopte niet met het getal vooraan... dus dat heb ik aangepast....
Ik haat je niet hoorquote:Op zondag 26 september 2010 19:46 schreef Het_Fenomeen het volgende:
zoveel haat tegen mij en dat allemaal doordat ik meisjes uit Veendam ken
Ben je weer tegen een boom gefietst?quote:Op zondag 26 september 2010 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je nou even alle topics terugleest en mij een mooie samenvatting geeft!
Ik ga ook geen 2 topics teruglezen hoor. Ik vraag gewoon aan Hara wat ik moet stemmenquote:
Ik heb nog steeds geen antwoord gegeven, thoughquote:Op zondag 26 september 2010 19:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga ook geen 2 topics teruglezen hoor. Ik vraag gewoon aan Hara wat ik moet stemmen
tja... laatste spel was weer even geleden.....ik heb mijn geheugencapaciteit overschat.... ben wat dingetjes vergeten...quote:Op zondag 26 september 2010 19:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat jij de extra stem van de burgemeester niet meetelt.
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 26 september 2010 19:53 schreef wendytje het volgende:
[..]
tja... laatste spel was weer even geleden.....ik heb mijn geheugencapaciteit overschat.... ben wat dingetjes vergeten...
@isdatzo en andere op-mij-stemmers.... je zult het vanzelf zien....![]()
I can't wait!quote:Op zondag 26 september 2010 19:53 schreef wendytje het volgende:
[..]
tja... laatste spel was weer even geleden.....ik heb mijn geheugencapaciteit overschat.... ben wat dingetjes vergeten...
@isdatzo en andere op-mij-stemmers.... je zult het vanzelf zien....![]()
5. Susi Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewonerquote:
Telt een steen ook?quote:Op zondag 26 september 2010 19:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben je weer tegen een boom gefietst?
Wat mij betreft welquote:
Beter dan vergast worden.quote:Op zondag 26 september 2010 20:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Echte top van discriminatie ik ben zwart en wie wordt er weer massaal uitgestemd?
Ja ik
Hitler had het ook niet zo op negers hoor, wil niet vervelend zijnquote:Op zondag 26 september 2010 20:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Echte top van discriminatie ik ben zwart en wie wordt er weer massaal uitgestemd?
Ja ik
Oh nou ja, shit happens. Zand erover!quote:Op zondag 26 september 2010 20:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik deed het puur om mijn landgenoten een beter leven te geven
Het is uit de hand gelopen
Toen waren begrafenissen nog gezellig, lekker graven met zijn allenquote:Op zondag 26 september 2010 20:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh nou ja, shit happens. Zand erover!
HAHAHAH SNAP JE HEM, ZAND EROVER, WANT ZE BEGROEVEN DE LIJKEN HAHAHAH
Ja dan wel.. ondertussen anderhalve maand geleden gedaan en ik kan me nog steeds niet inspannenquote:
Dat kun je al 22 jaar niet.quote:Op zondag 26 september 2010 20:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja dan wel.. ondertussen anderhalve maand geleden gedaan en ik kan me nog steeds niet inspannen.
Weet je heel zeker dat dat iets van de laatste maand is?quote:Op zondag 26 september 2010 20:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja dan wel.. ondertussen anderhalve maand geleden gedaan en ik kan me nog steeds niet inspannen.
Nee eigenlijk niet spreek jullie wel in mijn volgende levenquote:Op zondag 26 september 2010 20:54 schreef Rave_NL het volgende:
Fenomeen, nog een laatste woord voordat je word gelynchd?
See you in another life, brothaquote:Op zondag 26 september 2010 20:55 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet spreek jullie wel in mijn volgende leven
Moet je wel snel zijn, als je dood bent is dat zo lastigquote:Op zondag 26 september 2010 20:56 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Mag ik wel een begrafenis topic openen is ONZ?
Ik programmeer hem wel alvastquote:Op zondag 26 september 2010 20:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Moet je wel snel zijn, als je dood bent is dat zo lastig
Tieft op, iedereen kiest zelf hoorquote:Op zondag 26 september 2010 21:02 schreef Rave_NL het volgende:
Godverdomme, weer 2 dorpbewoners!!
En bedankt he, hara..
Ik ben blij dat je doorhebt dat je eindelijk definitief door de mand valt..quote:Op zondag 26 september 2010 21:01 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, nu ben ik weer heel verdacht hè?.
En als mafia had ik niet eerder kunnen bedenken dat het zou opvallen als er alleen dorp gelyncht wordt? Sukkelquote:Op zondag 26 september 2010 21:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je doorhebt dat je eindelijk definitief door de mand valt..
ja kut is dat he!quote:Op zondag 26 september 2010 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Beuh, ik wou dat ik niet dood was
Dat doen we toch altijd als het slecht afloopt.quote:Op zondag 26 september 2010 21:04 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we nu net doen of we geen eigen wil hebben, en hara de schuld gaan geven?
tja jij wilde de politiek in mevrouw burgemeesterquote:Op zondag 26 september 2010 21:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat doen we toch altijd als het slecht afloopt.
Heb ik nu wat aan zeg!quote:Op zondag 26 september 2010 21:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja kut is dat he!
als je maar weet dat ik echt geweigerd heb je te killen want ik vond het zo zielig voor je
nah troost je we zijn beide dood omdat we lekker actief meededenquote:Op zondag 26 september 2010 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb ik nu wat aan zeg
[..]
Heb ik nu wat aan zeg!
Nee, nee, jij omdat je maffia wasquote:Op zondag 26 september 2010 21:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah troost je we zijn beide dood omdat we lekker actief meededen
Was pure toevalquote:Op zondag 26 september 2010 21:07 schreef Harajuku. het volgende:
Komaan zeg, ik was 100% zeker over Hitler
Ik ga de hints ook niet bekijkenquote:Op zondag 26 september 2010 21:09 schreef timmmmm het volgende:
Ok, ik durf de nachtwaker geen hint te geven.
Maar wel een sterke hint, en een sterkere was er ook nietquote:
Jij hebt tenminste nog echt mee kunnen doenquote:Op zondag 26 september 2010 21:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah troost je we zijn beide dood omdat we lekker actief meededen
Je kon beter mij rol hebbenquote:Op zondag 26 september 2010 21:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar wel een sterke hint, en een sterkere was er ook niet
ja daar was je ook zo van overtuigd dat je toch maar niet op mij had gestemd tochquote:Op zondag 26 september 2010 21:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, nee, jij omdat je maffia was
mij uitlachen!?!?!quote:Op zondag 26 september 2010 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog echt mee kunnen doen
Al was het dan maar eventjes...
Naja, ik moest echt lachen![]()
Ik moest lachen om deze lynchquote:Op zondag 26 september 2010 21:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mij uitlachen!?!?!
hahahaha de volgende ronde trek ik dus echt mn mond niet meer open he
en ik wil nooit meer maffia zijn!
Ik lach ookquote:Op zondag 26 september 2010 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moest lachen om deze lynchNiet om jou
Kan iemand anders je stokje overnemenquote:Op zondag 26 september 2010 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik lach ookDat ik van twee jaar hintqueen naar hintsuckah ga in een weekje
Dit mag in het vervolg tegen me gebruikt worden.
Ja, dat sowieso.quote:Op zondag 26 september 2010 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kan iemand anders je stokje overnemen
Volgens mij wordt het allemaal altijd al tegen je gebruikt
oh ja ik ook gheghequote:Op zondag 26 september 2010 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moest lachen om deze lynchNiet om jou
Stellen dat de hintzoekers een verborgen agenda hebben is nogal teveel zeggen, jaquote:Op zondag 26 september 2010 21:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ja ik ook gheghe
het gaat echt lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
en de hints zijn echt best te doen wat ik zo gelezen heb maar mensen zoeken niet zelf maar luisteren naar een enkele hier en die hebben misschien wel een verborgen agenda
dat riep ik vanaf het begin al maar sja men gelooft niet in eerlijke maffia leden denk ik![]()
of zeg ik nu teveel!?!? nee toch!?!?
Jij bent gewoon maffia, vuil snolletje!quote:Op zondag 26 september 2010 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik lach ookDat ik van twee jaar hintqueen naar hintsuckah ga in een weekje
Dit mag in het vervolg tegen me gebruikt worden.
maar ik zeg niets meer of minder dan ik altijd al deedquote:Op zondag 26 september 2010 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stellen dat de hintzoekers een verborgen agenda hebben is nogal teveel zeggen, ja. Like you don't know.
Nee hoor, maar ik breng het dorp alleen schade toe dus ik wil wel serieus gelyncht wordenquote:Op zondag 26 september 2010 21:19 schreef ReWout het volgende:
[..]
Jij bent gewoon maffia, vuil snolletje!
je wil gewoon niet meer meespelen omdat t niet leuk is zonder JB en mij er bijquote:Op zondag 26 september 2010 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik breng het dorp alleen schade toe dus ik wil wel serieus gelyncht worden
t Is dat ik dorpsbewoner in mijn PM heb staan, maar anders zou ik mezelf ook verdenken
Je mag niets over het spel zeggenquote:Op zondag 26 september 2010 21:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar ik zeg niets meer of minder dan ik altijd al deed
maar ok dan heb ik niets gezegd zal t wel weghalen...
wil me er niet verkerd mee bemoeien he
flauw hoor en moeilijkquote:Op zondag 26 september 2010 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je mag niets over het spel zeggenAlleen dat je moest lachen om de lynch ofzo
Ook niet wat je altijd al riep
zelf zoeken ipv alleen de gezochte hints bekijkenquote:Op zondag 26 september 2010 21:24 schreef -Engel- het volgende:
Ik voel igg maar half schuldig......
maar ik snap echt geen kloot van die hints......
Serieus...... waar moet ik nu naar kijken?
Je mag zoeken wat je wil, je mag alleen niets zeggenquote:Op zondag 26 september 2010 21:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
flauw hoor en moeilijk
maar mag je als dorp als je dood bent ook niet hinten zoeken?
want dan heb je bewezen door dorp te zijn dat je verder toch niets weet!!?!?
sja ik mag dan weer niets zeggen over hinten enzo das te begrijpen...
Nee, want de maffia vermoordt dorpelingen met een reden, dit kan bv. zijn omdat de maffia iemand te goed vindt met de hints. Die persoon wordt dat vermoord. Als je dan alsnog mee zou mogen doen, heeft het moorden geen enkele zinquote:Op zondag 26 september 2010 21:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
flauw hoor en moeilijk
maar mag je als dorp als je dood bent ook niet hinten zoeken?
want dan heb je bewezen door dorp te zijn dat je verder toch niets weet!!?!?
sja ik mag dan weer niets zeggen over hinten enzo das te begrijpen...
Als er bv in de tekst staat dat er een geblaf te horen was in de verte, zou je kunnen zoeken naar iemand met een hond in zijn profiel, postgeschiedenis (1e pagina), of een hond in zn fobo. Om even een stom en heel simpel voorbeeld te geven dat niet in deze verhaaltjes voorkwam en waar ik dus ook niet teveel mee zegquote:Op zondag 26 september 2010 21:24 schreef -Engel- het volgende:
Ik voel igg maar half schuldig......
maar ik snap echt geen kloot van die hints......
Serieus...... waar moet ik nu naar kijken?
Jij bent gewoon een tweedracht zaaiende maffia lid die alle lieve burgertjes heeft ge-pm-ed om jou te vertrouwen en je hebt hun taktiek samengesteld... maar ik had je al van het begin door hoorquote:Op zondag 26 september 2010 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik breng het dorp alleen schade toe dus ik wil wel serieus gelyncht worden
t Is dat ik dorpsbewoner in mijn PM heb staan, maar anders zou ik mezelf ook verdenken
oh joh daar had ik nog niet eens aan gedacht!quote:Op zondag 26 september 2010 21:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, want de maffia vermoordt dorpelingen met een reden, dit kan bv. zijn omdat de maffia iemand te goed vindt met de hints. Die persoon wordt dat vermoord. Als je dan alsnog mee zou mogen doen, heeft het moorden geen enkele zin
Goed om te weten, dank jequote:Op zondag 26 september 2010 21:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh joh daar had ik nog niet eens aan gedacht!
sja dat is dan wel weer waar!
ok ik mag niets meer zeggen enzo
dus als JIJ ergens hulp bij nodig heb als je es in tijdnood zit met je nachtverhaaltje ofzo dan gil maar
Dankjequote:Op zondag 26 september 2010 21:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Vergeet door het spel af en toe hoeveel en puik werk jij eigenlijk levert. Superstukjes!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat heb ik ook gedaan.... maar ik weet helemaal niet hoe ver ik moet kijken... en ik weet nu nog niet of ik de dingen die ik gevonden heb ergens opslaan of niet.....quote:Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zelf zoeken ipv alleen de gezochte hints bekijken
Harajuku is zo goed met hints.quote:Op zondag 26 september 2010 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan.... maar ik weet helemaal niet hoe ver ik moet kijken... en ik weet nu nog niet of ik de dingen die ik gevonden heb ergens opslaan of niet.....
quote:Op zondag 26 september 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
![]()
OMG, zijn de hints gewoon moeilijker dit keer? Die naar Het_Fenomeen leken me overduidelijk...![]()
En hoewel ik aan de ene kant wel snap dat Hara nu een beetje verdacht is, zou het wel heel dom zijn om alleen dorp te vermoorden toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de oplossingen niet nodig om te weten dat ik niet in de goede richting zitquote:Op zondag 26 september 2010 21:54 schreef Ladidadida het volgende:
Aan het eind vertel ik de oplossingen van de hints dus dan kun je zien of je met alles een beetje in de goede richting zat enzo
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op zondag 26 september 2010 21:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 26 september 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
![]()
OMG, zijn de hints gewoon moeilijker dit keer? Die naar Het_Fenomeen leken me overduidelijk...![]()
En hoewel ik aan de ene kant wel snap dat Hara nu een beetje verdacht is, zou het wel heel dom zijn om alleen dorp te vermoorden toch?
Oh ja poep blaat oh nee toch écht! Serieus meen je niet. Dat dit kan zeg. Ongelofelijk. Dit is echt verbazingswekkend zeg ik dacht echt dat we goed zetten *kuch*kuch*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VUIL MAFFIA TUIG!!! Jij gaat me echt niet afleiden hoor door zo "verbaasd" te doen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben aardig bekend met klappen van de zweepquote:Op zondag 26 september 2010 21:56 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Wat een bende![]()
Vervelend voor je Hara, er wordt altijd snel naar de burgemeester gekeken natuurlijk als het slecht gaat met het dorp, of je er nou iets aan kan doen of niet. Je bent degene met macht, mensen luisteren naar je, maar de munt heeft 2 zijden...
ReWout, wie zijn volgens jou, behalve jezelf, géén maffia?quote:Op zondag 26 september 2010 21:57 schreef ReWout het volgende:
[..]
Oh ja poep blaat oh nee toch écht! Serieus meen je niet. Dat dit kan zeg. Ongelofelijk. Dit is echt verbazingswekkend zeg ik dacht echt dat we goed zetten *kuch*kuch*
VUIL MAFFIA TUIG!!! Jij gaat me echt niet afleiden hoor door zo "verbaasd" te doen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 21:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tuurlijk je bent maffiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik heb de oplossingen niet nodig om te weten dat ik niet in de goede richting zit![]()
Behalve als zij mafia was natuurlijk...quote:Op zondag 26 september 2010 21:58 schreef Stali het volgende:
Ik vind enkel dat men het de BM niet kwalijk moet nemen dat ze nu een keertje fout zat.
Heb oudere topics gelezen en die hints zijn retemoeilijk. Meestal zat ze wel goed.
Ik heb publiekelijk alleen timmmm, hara en tombolafan beschuldigd. En ik weet vrijwel 100% zeker dat ze alle 3 mafia zijn.quote:Op zondag 26 september 2010 21:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
ReWout, wie zijn volgens jou, behalve jezelf, géén maffia?
Ja, maar zelfs dan heb je haar als lezer wel door. Ze babbelt nogal veel nl.quote:Op zondag 26 september 2010 21:59 schreef ReWout het volgende:
[..]
Behalve als zij mafia was natuurlijk...
quote:Op zondag 26 september 2010 21:57 schreef ReWout het volgende:
[..]
Oh ja poep blaat oh nee toch écht! Serieus meen je niet. Dat dit kan zeg. Ongelofelijk. Dit is echt verbazingswekkend zeg ik dacht echt dat we goed zetten *kuch*kuch*
![]()
![]()
Dat gaat altijd zo, I'm used to itquote:Op zondag 26 september 2010 21:58 schreef Stali het volgende:
Ik vind enkel dat men het de BM niet kwalijk moet nemen dat ze nu een keertje fout zat.
Heb oudere topics gelezen en die hints zijn retemoeilijk. Meestal zat ze wel goed.
Doe dan zelf eens wat nuttigsquote:Op zondag 26 september 2010 21:59 schreef ReWout het volgende:
[..]
Behalve als zij mafia was natuurlijk...
Ja, ga lekker je kill verspillen. Ik word beschermd door mn BG's, sherlock.quote:
En hoe weet je dat dan?quote:Op zondag 26 september 2010 22:02 schreef ReWout het volgende:
Nachtwaker kill hara -SG- hij is de bodyguard van hara...
Ja sorry, maar boeit niet daarom moet ie -SG- ook nu vermoorden.quote:Op zondag 26 september 2010 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ga lekker je kill verspillen. Ik word beschermd door mn BG's, sherlock..
Je kan haar beter lynchen denk ik..quote:Op zondag 26 september 2010 22:04 schreef ReWout het volgende:
[..]
Ja sorry, maar boeit niet daarom moet ie -SG- ook nu vermoorden.
Nee, een kill verspillen boeit inderdaad niet voor de mafia, maar dat ben jij toch niet zeg?quote:Op zondag 26 september 2010 22:04 schreef ReWout het volgende:
[..]
Ja sorry, maar boeit niet daarom moet ie -SG- ook nu vermoorden.
Zeg mafia leg me geen woorden in de mond ja. Ik zeg boeit niet omdat ik me fout nu toch alweer snel heb hersteld.quote:Op zondag 26 september 2010 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, een kill verspillen boeit inderdaad niet voor de mafia, maar dat ben jij toch niet zeg?
Nou iddquote:Op zondag 26 september 2010 22:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan haar beter lynchen denk ik..
Heb je wel wat argumenten nodig om de rest over te halen.
Nu al?quote:Op zondag 26 september 2010 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd
Ik twijfel nu meer over Rewout dan over Hara namelijk
quote:Op zondag 26 september 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]Gaat het?
Sorry hoor, maar die hints naar Het_Fenomeen vond ik echt heel goed gevonden van HaraEn zoals al eerder gezegd; je kan wel haar aanvallen op haar hints maar niemand HOEFT haar te volgen natuurlijk
![]()
Ik weet niet of Hara maffia is of niet. Ik durf alletwee niet met zekerheid te zeggen
Nou, ik moet zeggen dat ik wel een beetje meer aan je twijfel nu dan eerstquote:
Misschien maar als de nachtwaker -SG- vermoord dan weten we het morgen.quote:Op zondag 26 september 2010 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd
Ik twijfel nu meer over Rewout dan over Hara namelijk
JIj lost helemaal niets op, dus jij moet je muil houdenquote:Op zondag 26 september 2010 22:08 schreef ReWout het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het menselijk oog ziet wat het wil zien. Helaas zijn de meeste dorpsbewoners te naief om zelf de hints op te lossen... En volgen gewoon de schaap die het hardst blaat.
Wat weten we dan?quote:Op zondag 26 september 2010 22:09 schreef ReWout het volgende:
[..]
Misschien maar als de nachtwaker -SG- vermoord dan weten we het morgen.
het heeft echter weinig zin om iets anders te stemmen, anders wordt dat weer verdacht, maar nu weet ik het wel zekerquote:Op zondag 26 september 2010 22:10 schreef ReWout het volgende:
[..]
I know domme medebewoners hebben we
Je mag alles zeggen volgens de regels. Of wij je geloven is een tweedequote:Op zondag 26 september 2010 22:12 schreef ReWout het volgende:
[..]
Als ik dat zeg dan word ik gediskwalificeerd volgens de regels.
Als de nachtwaker SG vermoord weten we toch alleen wie/wat SG was?quote:Op zondag 26 september 2010 22:12 schreef ReWout het volgende:
[..]
Als ik dat zeg dan word ik gediskwalificeerd volgens de regels.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.quote:Op zondag 26 september 2010 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen volgens de regels. Of wij je geloven is een tweede
Niet als ik een liefdespijl heb afgeschotenquote:Op zondag 26 september 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als de nachtwaker SG vermoord weten we toch alleen wie/wat SG was?
quote:Op zondag 26 september 2010 22:17 schreef ReWout het volgende:
[..]
Niet als ik een liefdespijl heb afgeschotendus nachtwaker kill -SG-!
Ik hoop het ja. iig mafia baas is dan down, met geluk 2.quote:Op zondag 26 september 2010 22:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat zal morgen wel blijken dan.
Jaaaaa rot eens op.. wat was er mis met GC danquote:Op zondag 26 september 2010 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
MIS
Rellleuuhhh, ik neem jullie weer mee
Mijn BG kan geen mafia zijn, hè.quote:Op zondag 26 september 2010 22:24 schreef ReWout het volgende:
[..]
Ik hoop het ja. iig mafia baas is dan down, met geluk 2.
Even nagekeken en klopt maar maakt niet uit, had zo wie zo geen hints richting -SG- gevonden. Moet gewoon geofferd worden voor het goede doel.quote:Op zondag 26 september 2010 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn BG kan geen mafia zijn, hè.
Inderdaad GC is juist fijn omdat ik daar vaak kijk... Ik kom nooit in MISquote:Op zondag 26 september 2010 22:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaaaaa rot eens op.. wat was er mis met GC dan.
Ben in ieder geval benieuwd of jij en Rave morgen dood gaan.quote:Op zondag 26 september 2010 22:24 schreef ReWout het volgende:
[..]
Ik hoop het ja. iig mafia baas is dan down, met geluk 2.
Ik blijf geloof houden in Haraquote:Op zondag 26 september 2010 22:28 schreef ReWout het volgende:
[..]
Even nagekeken en klopt maar maakt niet uit, had zo wie zo geen hints richting -SG- gevonden. Moet gewoon geofferd worden voor het goede doel.
Poll: Harajuku. = Mafia?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb nee gestemd. Geloof het niet. Aanvankelijk wel maar ik denk dat ze eerlijk is.quote:Op zondag 26 september 2010 22:28 schreef ReWout het volgende:
[..]
Even nagekeken en klopt maar maakt niet uit, had zo wie zo geen hints richting -SG- gevonden. Moet gewoon geofferd worden voor het goede doel.
Poll: Harajuku. = Mafia?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ookquote:Op zondag 26 september 2010 22:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Ben in ieder geval benieuwd of jij en Rave morgen dood gaan.
Je kijkt toch gewoon in MyAt?quote:Op zondag 26 september 2010 22:29 schreef ReWout het volgende:
[..]
Inderdaad GC is juist fijn omdat ik daar vaak kijk... Ik kom nooit in MIS
Alleen maffia niet?quote:Op zondag 26 september 2010 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
Haha, sommigen kunnen niet meer posten hierEven fixen.
Fijn dan gaan jullie maar allemaal ten onderquote:Op zondag 26 september 2010 22:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb nee gestemd. Geloof het niet. Aanvankelijk wel maar ik denk dat ze eerlijk is.
Rewout post toch nogquote:Op zondag 26 september 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alleen maffia niet?Zou wel handig zijn
Ik heb reeds in het gras gebeten.quote:Op zondag 26 september 2010 22:33 schreef ReWout het volgende:
[..]
Fijn dan gaan jullie maar allemaal ten onder
Nu wel, maar als het topic vol is vergeet ik dit topic... en de meeste komen allemaal vaak in GC en dan zie ik het weer en dan... *bling* "ah ja even hints oplossenquote:
Oh ja, kutquote:
Mag dat wel eigenlijk??? Of is dat ook je met het spel bemoeienquote:Op zondag 26 september 2010 22:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb nee gestemd. Geloof het niet. Aanvankelijk wel maar ik denk dat ze eerlijk is.
Nou ja, dan moet je er even bij nadenken dusquote:Op zondag 26 september 2010 22:34 schreef ReWout het volgende:
[..]
Nu wel, maar als het topic vol is vergeet ik dit topic... en de meeste komen allemaal vaak in GC en dan zie ik het weer en dan... *bling* "ah ja even hints oplossen"
Ik zie geen nadelen?quote:Op zondag 26 september 2010 22:34 schreef ReWout het volgende:
[..]
Nu wel, maar als het topic vol is vergeet ik dit topic... en de meeste komen allemaal vaak in GC en dan zie ik het weer en dan... *bling* "ah ja even hints oplossen"
Nee, het is wat je denkt. Iedere argeloze voorbijganger kan op dat knopje drukken.quote:Op zondag 26 september 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, kut
[..]
Mag dat wel eigenlijk??? Of is dat ook je met het spel bemoeien
Mag eigenlijk niet nee van Stali omdat ze dood is. Dus Stali niet met de discussie bemoeienquote:Op zondag 26 september 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, kut
[..]
Mag dat wel eigenlijk??? Of is dat ook je met het spel bemoeien
Geen grap.quote:Op zondag 26 september 2010 22:38 schreef ReWout het volgende:
[..]
Hihihi zie je dat... ze maakte een grapske hahahaha
quote:
| 1 |
Maak dan geen POL waar heel FOK! voor de grap anoniem op kan drukken.quote:Op zondag 26 september 2010 22:37 schreef ReWout het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet nee van Stali omdat ze dood is. Dus Stali niet met de discussie bemoeien
Je mag wel stemmen denk ik, maar niet roepen wat je gestemd hebtquote:Op zondag 26 september 2010 22:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Maak dan geen POL waar heel FOK! voor de grap anoniem op kan drukken..
Doe niet zo kinderachtig joh. Wat is er mis met MIS?quote:Op zondag 26 september 2010 22:48 schreef Ladidadida het volgende:
Nee hè, niet weer die fucking MIS
Degene die #14 opent doet dat maar gewoon stug in GC
Zou ik niet doen.quote:Op zondag 26 september 2010 22:48 schreef Ladidadida het volgende:
Dit dus.quote:Op zondag 26 september 2010 22:48 schreef Ladidadida het volgende:
Dat was o.a. een van de redenene dat het mafia topic dood ging?quote:Op zondag 26 september 2010 22:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig joh. Wat is er mis met MIS?
Of was het dat gejankzak iedere keer?quote:Op zondag 26 september 2010 22:50 schreef ReWout het volgende:
[..]
Dat was o.a. een van de redenene dat het mafia topic dood ging?
Het ging dood in MIS, het ging dood in MEN en het ging dood in GC.quote:Op zondag 26 september 2010 22:50 schreef ReWout het volgende:
[..]
Valt weinig over te discussiëren. Nu MIS er weer is hoort het gewoon hier net zoals een topic over ancient Egypt in C&H hoort.quote:Op zondag 26 september 2010 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
Ik stel voor deze discussie in mis-FB te voeren (mij niet gezien tho') en niet dit topic te verpesten.
Take a wild guessquote:Op zondag 26 september 2010 23:36 schreef Sheepcidus het volgende:
Gaat het volgend topic al naar MIS? of pas na het spel?
oh deze zit er alquote:Op zondag 26 september 2010 23:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Take a wild guess [ afbeelding ]
Daar staat ook MIS, hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 23:39 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
oh deze zit er algebruik altijd myAT
quote:Op zondag 26 september 2010 23:47 schreef remlof het volgende:
Er stonden nog veel rechtengroepen op read-only, als het goed is is dat nu gefixt. Zo niet, laat het hier even weten
Dan moet je op de link klikken, dan kom je in het goede topic.quote:Op zondag 26 september 2010 23:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hoe kun je dat hier laten weten als je niet kan posten?
Off-topic. Bedankt.quote:Op zondag 26 september 2010 23:58 schreef 08gnoT. het volgende:
En OT: Wow, de maffia lacht nu wel denk ikWeer 2 dorpelingen. Ik had toch zeker minstens 1 maffialynch verwacht, eigenlijk 2 natuurlijk maar goed. Nu maken we het onszelf wel heel moeilijk, morgen nog 3 dorpskills... hoeveel dorpelingen zijn er dan nog over?
En jouw geniale plannetje valt in duigen de twee gelynchde wederom dorp blijken te zijn. Dan openen hopelijk de rest eindelijk hun ogen en zal die extra stem je niet meer kunnen redden..quote:Op zondag 26 september 2010 12:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarom. We zullen het zien als we vanavond mafia gedood hebben, en jij niet met je stemmen op mensen zonder hint tegen.
Die reclame is zo vreselijk. Smerige parasieten. Vond het erg tof om de reacties op FOK! te zien.quote:Op maandag 27 september 2010 00:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Haha ik vind het wel gaaf om hem langs te zien komen bij verschillende users
Ik heb al 4 goudgeverfde stenen gestuurd, ik sta met een quote in de OPquote:Op maandag 27 september 2010 00:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Die reclame is zo vreselijk. Smerige parasieten. Vond het erg tof om de reacties op FOK! te zien.
Dit moet elders, I know. Maar ik wilde je even bedanken en laat daar ook weten wat je stuurt he?
Kwam ook in mij op, maar daar ga ik nog over nadenken.quote:Op maandag 27 september 2010 00:33 schreef blessed19 het volgende:
Hey Hara. Aangezien jij nu mod bent hier kunnen we eindelijk de mafia reeks in 2 delen splitsen?
Ik ga dan juichen.quote:Op maandag 27 september 2010 07:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
als hara maffioos is ga ik huilen
quote:
Waarom?quote:Op maandag 27 september 2010 07:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
als hara maffioos is ga ik huilen
Onschuldig gelynct worden is net zo erg als homo-erotisch doodgeschreven wordenquote:Op maandag 27 september 2010 09:43 schreef wendytje het volgende:
jullie hadden dat van hara gisteren moeten bedenken, voordat jullie twee onschuldige dorpsbewoners hebben vermoord
-SG- natuurlijk want dan gaat hara ook doodquote:Op maandag 27 september 2010 11:12 schreef ReWout het volgende:
Ik hoop dat de nachtwaker vandaag hara vermoord...
Niet mogelijkquote:Op maandag 27 september 2010 11:12 schreef ReWout het volgende:
Ik hoop dat de nachtwaker vandaag hara vermoord...
quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 11:13 schreef ReWout het volgende:
[..]
-SG- natuurlijk want dan gaat hara ook dood
quote:
quote:De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia.
Neuh, dat was eerder doordat er veel "Niet-spel-gerelateerd" en "Oud-zeer" gezeik is onderlingquote:Op zondag 26 september 2010 22:50 schreef ReWout het volgende:
[..]
Maar volgens Rewout zijn SG en Hara aan elkaar gekoppeld door hem (cupido), en gaat Hara dus dood als SG dood isquote:
Maar dat is nog niet alles! Hij is ook mijn bodyguard! Wat een briljante zet van Rewout, alsof hij het wist!quote:Op maandag 27 september 2010 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar volgens Rewout zijn SG en Hara aan elkaar gekoppeld door hem (cupido), en gaat Hara dus dood als SG dood is
Nouhou, ik zeg alleen maar wat Rewout beweert hoorquote:Op maandag 27 september 2010 12:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat is nog niet alles! Hij is ook mijn bodyguard! Wat een briljante zet van Rewout, alsof hij het wist!
Ik ook, ik vul je aan.quote:Op maandag 27 september 2010 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nouhou, ik zeg alleen maar wat Rewout beweert hoor
Nu al?quote:Op maandag 27 september 2010 12:16 schreef blessed19 het volgende:
Ok, dit is het moment dat ik niks meer serieus neem en alleen maar mijn eigen hints ga opsporen.
Ze zijn al een heel end op weg. Maar de volgende ronde doe je toch gewoon mee?quote:Op maandag 27 september 2010 11:56 schreef Silentalarm het volgende:
Hee mensen! Ik had het berichtje in mijn inbox gelezen. Ben al een tijdje niet meer zo actief op fok, maar eigenlijk wil ik wel weer meedoen!
waarom vertelde je mij in pm dat 2 andere spelers je BGs warenquote:Op maandag 27 september 2010 12:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat is nog niet alles! Hij is ook mijn bodyguard! Wat een briljante zet van Rewout, alsof hij het wist!
omdat hara mafia is.quote:Op maandag 27 september 2010 13:24 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
waarom vertelde je mij in pm dat 2 andere spelers je BGs waren
Dit is wat Rewout zegt en ik was dus sarcastisch, ik heb ontkend dat cupido langskwam en dat SG mijn BG isquote:Op maandag 27 september 2010 13:24 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
waarom vertelde je mij in pm dat 2 andere spelers je BGs waren
Ik vroeg ook niet om je BGs te posten, dat lijkt me een domme zet nu. Maar waarom probeer je SG te beschermen als hij niet je BG is en ook niet je cupido?quote:Op maandag 27 september 2010 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit is wat Rewout zegt en ik was dus sarcastisch, ik heb ontkend dat cupido langskwam en dat SG mijn BG is
Maar oh nee, ik ga inderdaad in het topic neerzetten wie mijn BGs zijn.
Waar bescherm ik SG? Van mij mag ie dood hoor.quote:Op maandag 27 september 2010 14:13 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik vroege ook niet om je BGs te posten, dat lijkt me een domme zet nu. Maar waarom probeer je SG te beschermen als hij niet je BG is en ook niet je cupido?
quote:Op maandag 27 september 2010 14:13 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet om je BGs te posten, dat lijkt me een domme zet nu. Maar waarom probeer je SG te beschermen als hij niet je BG is en ook niet je cupido?
quote:
Mijn lijstje is al bijna zo goed als klaar.quote:Op maandag 27 september 2010 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
Yeah yeah, beter ga je de hints op een goede manier oplossen in plaats van de hele dag te blijven zeggen dat ik mafia ben, ik word morgen toch gelyncht dus ga wat nuttigs doen
Nou, ga dan wat anders met je vrije tijd doen.quote:Op maandag 27 september 2010 14:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Mijn lijstje is al bijna zo goed als klaar.
quote:Op maandag 27 september 2010 14:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een liefde hier
Ik wil ook
ik zit hier plaatjes te draaien met een vast playlist. Laat me hier nou de boel een beetje rumoeriger maken.quote:Op maandag 27 september 2010 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ga dan wat anders met je vrije tijd doen.Leave Britney alone
Waarom zeggen de mensen die verder nog hints hebben opgelost eigenlijk niet wat die oplossingen en hints zijn? Dan kun je toch mensen mee krijgen in je stem, anders niet (lijkt me)quote:Op maandag 27 september 2010 14:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Mijn lijstje is al bijna zo goed als klaar.
Omdat je mafia bent als je het mis hebt.quote:Op maandag 27 september 2010 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom zeggen de mensen die verder nog hints hebben opgelost eigenlijk niet wat die oplossingen en hints zijn? Dan kun je toch mensen mee krijgen in je stem, anders niet (lijkt me)
Het is gewoon iets wat ik me oprecht afvraag, ja, het kan zijn dat ze je eruit schrijven, maar dat kan altijd.
1: ik ben geen SC knakkerquote:Op maandag 27 september 2010 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom zeggen de mensen die verder nog hints hebben opgelost eigenlijk niet wat die oplossingen en hints zijn? Dan kun je toch mensen mee krijgen in je stem, anders niet (lijkt me)
Het is gewoon iets wat ik me oprecht afvraag, ja, het kan zijn dat ze je eruit schrijven, maar dat kan altijd.
Ik kan het me ergens wel voorstellen als iedereen zich echt rot-PMd...quote:Op maandag 27 september 2010 14:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat je mafia bent als je het mis hebt.
maja je moet elkaar toch helpen als dorpsbewoners anders kom je er nooit uit en wint de maffia sowiesoquote:Op maandag 27 september 2010 14:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
1: ik ben geen SC knakker
2: Ik heb nooit zin in welles/nietus spelletjes
3: Kijk naar hara: strooien met hints en echt aktief mensen beschuldigen maakt je verdacht
4: Ik ben niet goed in waterdicht onderbouwen, maar mijn intuitie heeft het gelukkig vaak goed bij dit spelletje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Het hoeft ook niet waterdicht te zijn toch?quote:Op maandag 27 september 2010 14:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
1: ik ben geen SC knakker
2: Ik heb nooit zin in welles/nietus spelletjes
3: Kijk naar hara: strooien met hints en echt aktief mensen beschuldigen maakt je verdacht
4: Ik ben niet goed in waterdicht onderbouwen, maar mijn intuitie heeft het gelukkig vaak goed bij dit spelletje.
Was ik ook, maar zie wat logica me brachtquote:Op maandag 27 september 2010 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet waterdicht te zijn toch?
Dus dan ben jij dadelijk de enige met een hint tegen Piet die op zich gewoon goed is, maar niemand op is gevallen en dan be jij de enige die op Piet stemt met als reden: Ik denk dat gewoon? Daar heb je toch ook niets aan, je wil Piet toch dood hebben.
Of je probeert wat mensen mee te krijgen met 'Ik denk dat gewoon' en dat lukt je misschien, maar dan is het eigenlijk nergens op gebaseerd?
Ik ben meer van de logica geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |