abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 september 2010 @ 18:55:41 #1
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_86869401

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleider). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet voor 14:00 die dag worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava’s, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 20:30 gestuurd te hebben, zodat de overgang om 21:00 kan plaatsvinden. Om 21:00 vindt de nacht- of dagovergang plaats. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 21:00 zijn. Op dat moment zal tevens de nacht ingaan, waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider. De uitslag van de nacht zal op het volgende moment om 21:00 bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelynched worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is. De verhouding dorp-maffia is 5:1.

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.

Deadlines
De dag -> nacht-overgang zal elke dag om 21:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen, de PM’s van de speciale rollen moeten om uiterlijk 20:30 binnen zijn). Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je bent een blije en gelukkige dorpsbewoner, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om de maffia te ontmaskeren, zodat ze het dorp niet kunnen uitmoorden. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een maffialid is. Je wint als alle maffia dood is gegaan.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Maffiahoer – Je bent lid van de maffia en gebruikt je mannelijke of vrouwelijk charmes om de maffia te ondersteunen. Elke nacht ga je op pad om een dorpsbewoner naar keuze bezig te houden (PM-en naar spelleider voor 20:30), deze dorpsbewoner zal zijn eventuele speciale rol die nacht niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar één keer lichte zedenbezoek ontvangen.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.

Cupido – Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelofelijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De geliefden krijgen elkaars rol niet te horen. De Cupido moet voor het einde van de burgemeesterverkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt.

Zombie – Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de spelleider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Seriemoordenaar – Jij bent een nogal gestoorde persoonlijkheid die de maffia de eer van het moorden niet gunt. Daarom ga je er elke nacht op uit om zelf je slag te slaan. Je vermoordt zowel dorpelingen als maffialeden. Jouw doel is om alleen te eindigen.

Good & Bad cop – Deze twee agenten krijgen allebei een extra hint na de kills en moeten deze zelfstandig oplossen. De rol die je krijgt is cop, je weet dus niet of je de Good of de Bad cop bent. De Good cop krijgt een echte hint die wijst naar een maffialid, de Bad krijgt een hint die nergens op slaat. Je wint als alle maffia dood is!

Deelnemers

1. Timmmmm Profiel | History | Fotoboek
2. ReWout Profiel | History | Fotoboek
3. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
4. lynda Profiel | History | Fotoboek
5. Susi Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
6. Het_Fenomeen Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
7. Trevland Profiel | History | Fotoboek
8. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
9. Huppelmuts Profiel | History | Fotoboek
10. -Engel- Profiel | History | Fotoboek
11. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
12. krioro Profiel | History | Fotoboek
13. JaniesBrownie Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
14. Blessed19 Profiel | History | Fotoboek
15. yosander Profiel | History | Fotoboek
16. Duimelot Profiel | History | Fotoboek Mafia
17. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
18. Beach Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
19. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek Cop
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
21. wendytje Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
22. tripack Profiel | History | Fotoboek
23. StijnDa Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
24. psaexorp Profiel | History | Fotoboek
25. CaLeX Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
26. -SG- Profiel | History | Fotoboek
27. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
28. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
29. Joe-Momma Profiel | History | Fotoboek
30. Stali Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
31. tombolafan Profiel | History | Fotoboek
32. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek

Belangrijke posts:
Dag 1
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3

HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door Ladidadida op 26-09-2010 21:04:33 ]
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  zondag 26 september 2010 @ 18:57:01 #2
163094 Ladidadida
pi_86869470
Het_Fenomeen (14) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste, Yosander, Trevland, Lynda, Blessed, Wendytje
Wendytje (12) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep, Tombo, Yosander, -Engel-, Trevland
Hara (2) Rave, ReWout
Timmmmm (2) Rave, ReWout
08gnoT (5) Dorpsoudste, -Engel-, Lynda, Blessed Huppelmuts

Wendytje graag nog even je stem aanpassen.
  zondag 26 september 2010 @ 18:57:55 #3
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86869509
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:54 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Seriously? _O-
Ja ;(
Blond he :P
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  zondag 26 september 2010 @ 18:59:25 #4
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86869564
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ja ;(
Blond he :P
Ik ben ook blond en ik wil mij hiervan distantiëren.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86869670
:W
pi_86869696
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:57 schreef Ladidadida het volgende:
Het_Fenomeen (14) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste, Yosander, Trevland, Lynda, Blessed, Wendytje
Wendytje (12) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep, Tombo, Yosander, -Engel-, Trevland
Hara (2) Rave, ReWout
Timmmmm (2) Rave, ReWout

Wendytje graag nog even je stem aanpassen.
Stel dat ze daar nu te laat mee is, blijft die ene stem dan wel staan?
compact en kleverig.
  zondag 26 september 2010 @ 19:09:58 #7
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_86869899
Stem op fenomeen.
  zondag 26 september 2010 @ 19:10:03 #8
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_86869903
Het_Fenomeen (15) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste, Yosander, Trevland, Lynda, Blessed, Wendytje, timmmmm
Wendytje (12) timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep, Tombo, Yosander, -Engel-, Trevland
Hara (2) Rave, ReWout
Timmmmm (2) Rave, ReWout
Laffe huichelaar
  zondag 26 september 2010 @ 19:11:02 #9
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_86869938
Jongens, jongens, wat een dag. Mag ik een mob inhuren om krijsende kutkinderen te vermoorden? Mijn PMbox is open voor louche zaken.
Laffe huichelaar
pi_86869956
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Stel dat ze daar nu te laat mee is, blijft die ene stem dan wel staan?
ik heb hem in het vorige topic aangepast, maar zal dat nu nog even doen....

Het_Fenomeen (13) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste, Yosander, Trevland, Lynda, Blessed, Wendytje, timmmmm
Wendytje (11) timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep, Tombo, Yosander, -Engel-, Trevland
08gnoT (6) Dorpsoudste, -Engel-, Lynda, Blessed, Huppelmuts, wendytje
Hara (2) Rave, ReWout
Timmmmm (2) Rave, ReWout

[ Bericht 4% gewijzigd door wendytje op 26-09-2010 19:17:07 ]
uit een aspergernest
  zondag 26 september 2010 @ 19:12:48 #11
163094 Ladidadida
pi_86870006
Lijstje kopiëren en aanvullen.
pi_86870198
kijk even naar de stemmen..... ik heb geteld en dat klopte niet met het getal vooraan... dus dat heb ik aangepast....
uit een aspergernest
pi_86870270
Ben benieuwd welke dorpelingen er vanavond weer bruut afgeslacht zullen worden.
  zondag 26 september 2010 @ 19:20:29 #14
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_86870290
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:20 schreef Stali het volgende:
Jij bent gelukkig al dood
Laffe huichelaar
  zondag 26 september 2010 @ 19:21:01 #15
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86870316
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:20 schreef Stali het volgende:
Hopelijk geen en enkel maffia
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:18 schreef wendytje het volgende:
kijk even naar de stemmen..... ik heb geteld en dat klopte niet met het getal vooraan... dus dat heb ik aangepast....
De BM heeft twee stemmen he
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zondag 26 september 2010 @ 19:21:32 #16
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86870341
;(.
pi_86870342
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jij bent gelukkig al dood
o|O .
Als eerste notabene. Men was gewoon bang voor mij.
  zondag 26 september 2010 @ 19:23:12 #18
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_86870421
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:21 schreef Stali het volgende:

[..]

o|O .
Moet je me maar niet beschuldigen, daar sterf je van. Ik onderhoud zelfs contacten met de maffia
Laffe huichelaar
  zondag 26 september 2010 @ 19:23:44 #19
202348 Susi
Temple of Love
pi_86870443
Ik wou dat ik nog meedeed. Waarom moest ik dood ? Waarom ? WAAROM ?
pi_86870609
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:21 schreef Stali het volgende:

[..]

o|O .
O, dus het is juist goed dat we dood zijn? ;(
compact en kleverig.
  zondag 26 september 2010 @ 19:28:55 #21
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86870655
Hmm. de mafia heeft wat tegen vrouwen.
  zondag 26 september 2010 @ 19:36:03 #22
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86870935
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:21 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Hopelijk geen en enkel maffia
[..]

De BM heeft twee stemmen he
Dus het lijstje van wendy klopt niet?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  zondag 26 september 2010 @ 19:36:10 #23
202348 Susi
Temple of Love
pi_86870940
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
Hmm. de mafia heeft wat tegen vrouwen.
Of het zijn necrofielen.
  zondag 26 september 2010 @ 19:39:36 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86871088
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:36 schreef Susi het volgende:

[..]

Of het zijn necrofielen.
Dat ik necrofiel ben maakt me niet meteen maffia ja ;( .
Huilen dan.
  zondag 26 september 2010 @ 19:40:53 #25
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86871139
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dus het lijstje van wendy klopt niet?
Geen idee, ik kan maar tot 8 tellen.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  zondag 26 september 2010 @ 19:43:22 #26
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_86871223
ff snel bijgelezen ivm drukte en ik kies voor het fenomeen
## vote Het_Fenomeen

Het_Fenomeen (16) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste, Yosander, Trevland, Lynda, Blessed, Wendytje, timmmmm, tripack
Wendytje (13) timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep, Tombo, Yosander, -Engel-, Trevland, tripack
Hara (2) Rave, ReWout
Timmmmm (2) Rave, ReWout

edit beter maar eerst pm's lezen :') ik kies ook voor wendytje
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
  zondag 26 september 2010 @ 19:44:00 #27
163094 Ladidadida
pi_86871245
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:18 schreef wendytje het volgende:
Omdat jij de extra stem van de burgemeester niet meetelt.
  zondag 26 september 2010 @ 19:44:30 #28
163094 Ladidadida
pi_86871262
Het_Fenomeen (15) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste, Yosander, Trevland, Lynda, Blessed, Wendytje, timmmmm,tripack
Wendytje (12) timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep, Tombo, Yosander, -Engel-, Trevland
Hara (2) Rave, ReWout
Timmmmm (2) Rave, ReWout
  zondag 26 september 2010 @ 19:46:26 #29
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86871335
:') zoveel haat tegen mij en dat allemaal doordat ik meisjes uit Veendam ken -O-
  zondag 26 september 2010 @ 19:47:18 #30
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86871362
Fenomeen lijkt me duidelijk, en bij gebrek aan beter ook maar op wendy. Sorry meid, ik vind de hints nog steeds niet overtuigend maar ik ga niet 3023423 topics teruglezen.

Het_Fenomeen (16) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste, Yosander, Trevland, Lynda, Blessed, Wendytje, timmmmm,tripack, Isdatzo
Wendytje (13) timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep, Tombo, Yosander, -Engel-, Trevland, Isdatzo
Hara (2) Rave, ReWout
Timmmmm (2) Rave, ReWout
Huilen dan.
  Redactie Frontpage zondag 26 september 2010 @ 19:48:36 #31
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86871419
:O :W

Oh god ik moet teruglezen :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zondag 26 september 2010 @ 19:49:51 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86871467
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:48 schreef Etcetera het volgende:

Als je nou even alle topics terugleest en mij een mooie samenvatting geeft O+ !
Huilen dan.
  zondag 26 september 2010 @ 19:50:04 #33
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86871473
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:46 schreef Het_Fenomeen het volgende:
:') zoveel haat tegen mij en dat allemaal doordat ik meisjes uit Veendam ken -O-
Ik haat je niet hoor :*
  Redactie Frontpage zondag 26 september 2010 @ 19:50:27 #34
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86871491
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Als je nou even alle topics terugleest en mij een mooie samenvatting geeft O+ !
Ben je weer tegen een boom gefietst? :')
With four other people
And aliens
  zondag 26 september 2010 @ 19:50:31 #35
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_86871494
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:48 schreef Etcetera het volgende:

Ik ga ook geen 2 topics teruglezen hoor. Ik vraag gewoon aan Hara wat ik moet stemmen :')
Laffe huichelaar
  zondag 26 september 2010 @ 19:51:23 #36
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86871530
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik ga ook geen 2 topics teruglezen hoor. Ik vraag gewoon aan Hara wat ik moet stemmen :')
Ik heb nog steeds geen antwoord gegeven, though :')
pi_86871610
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:44 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Omdat jij de extra stem van de burgemeester niet meetelt.
tja... laatste spel was weer even geleden.....ik heb mijn geheugencapaciteit overschat.... ben wat dingetjes vergeten...

@isdatzo en andere op-mij-stemmers.... je zult het vanzelf zien.... :'(
uit een aspergernest
  zondag 26 september 2010 @ 19:57:41 #38
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86871771
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:53 schreef wendytje het volgende:

[..]

tja... laatste spel was weer even geleden.....ik heb mijn geheugencapaciteit overschat.... ben wat dingetjes vergeten...

Ik ken het gevoel :'(
  zondag 26 september 2010 @ 19:58:14 #39
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_86871783
Het_Fenomeen (16) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste, Yosander, Trevland, Lynda, Blessed, Wendytje, timmmmm,tripack, Isdatzo
Wendytje (14) timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep, Tombo, Yosander, -Engel-, Trevland, Isdatzo, tripack
Hara (2) Rave, ReWout
Timmmmm (2) Rave, ReWout
## vote wendy
nog een keer ging niet goed daarnet :9
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity
  zondag 26 september 2010 @ 19:58:25 #40
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86871793
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:53 schreef wendytje het volgende:

[..]

I can't wait! :9~
pi_86872016
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:58 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

I can't wait! :9~
wat heb ik jou ooit aangedaan? :N
uit een aspergernest
  zondag 26 september 2010 @ 20:06:18 #42
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86872081
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:04 schreef wendytje het volgende:

[..]

wat heb ik jou ooit aangedaan? :N
5. Susi Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
13. JaniesBrownie Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
19. Puntenslijpsel Profiel | History | FotoboekCop
23. StijnDa Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
25. CaLeX Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
30. Stali Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
  zondag 26 september 2010 @ 20:11:27 #43
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86872250
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:50 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ben je weer tegen een boom gefietst? :')
Telt een steen ook?
Huilen dan.
pi_86872281
Iemand gaat hier inderdaad over lijken. Maar wie?
Nog drie kwartier. *O* .
pi_86872369
Op zondag 26 september 2010 19:58 schreef tripack het volgende:
Het_Fenomeen (17) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste, Yosander, Trevland, Lynda, Blessed, Wendytje, timmmmm,tripack, Isdatzo, Kalkmaar
Wendytje (15) timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep, Tombo, Yosander, -Engel-, Trevland, Isdatzo, tripack, Kalkmaar
Hara (2) Rave, ReWout
Timmmmm (2) Rave, ReWout
  Redactie Frontpage zondag 26 september 2010 @ 20:15:12 #46
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86872394
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Telt een steen ook?
Wat mij betreft wel :)
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage zondag 26 september 2010 @ 20:16:34 #47
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86872455
##Het_Fenomeen
##Wendytje

Het_Fenomeen (18) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste, Yosander, Trevland, Lynda, Blessed, Wendytje, timmmmm,tripack, Isdatzo, Kalkmaar, Etc
Wendytje (16) timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep, Tombo, Yosander, -Engel-, Trevland, Isdatzo, tripack, Kalkmaar, Etc
Hara (2) Rave, ReWout
Timmmmm (2) Rave, ReWout

Te brak om zelf nog actief hints te gaan zoeken maar ik vond dat wat ik gelezen heb wel aardig overtuigend ^O^
With four other people
And aliens
  zondag 26 september 2010 @ 20:23:14 #48
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86872774
Echte top van discriminatie ik ben zwart en wie wordt er weer massaal uitgestemd?
Ja ik :{
pi_86872777
##Vote PS & Susi
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  zondag 26 september 2010 @ 20:25:21 #50
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86872877
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Echte top van discriminatie ik ben zwart en wie wordt er weer massaal uitgestemd?
Beter dan vergast worden.
  Redactie Frontpage zondag 26 september 2010 @ 20:26:50 #51
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86872950
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Hitler had het ook niet zo op negers hoor, wil niet vervelend zijn :P
With four other people
And aliens
  zondag 26 september 2010 @ 20:27:16 #52
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86872971
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:25 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Beter dan vergast worden.
Ik deed het puur om mijn landgenoten een beter leven te geven :(
Het is uit de hand gelopen
  zondag 26 september 2010 @ 20:28:09 #53
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86873010
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Ik deed het puur om mijn landgenoten een beter leven te geven :(
Het is uit de hand gelopen
Oh nou ja, shit happens. Zand erover!

HAHAHAH SNAP JE HEM, ZAND EROVER, WANT ZE BEGROEVEN DE LIJKEN HAHAHAH
  zondag 26 september 2010 @ 20:29:04 #54
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86873057
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh nou ja, shit happens. Zand erover!

HAHAHAH SNAP JE HEM, ZAND EROVER, WANT ZE BEGROEVEN DE LIJKEN HAHAHAH
Toen waren begrafenissen nog gezellig, lekker graven met zijn allen ^O^
  zondag 26 september 2010 @ 20:29:28 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86873082
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:15 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Wat mij betreft wel :)
Ja dan wel.. ondertussen anderhalve maand geleden gedaan en ik kan me nog steeds niet inspannen :+ .
Huilen dan.
  zondag 26 september 2010 @ 20:29:48 #56
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86873096
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja dan wel.. ondertussen anderhalve maand geleden gedaan en ik kan me nog steeds niet inspannen :+ .
Dat kun je al 22 jaar niet.
  zondag 26 september 2010 @ 20:30:40 #57
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_86873145
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Weet je heel zeker dat dat iets van de laatste maand is?
Laffe huichelaar
  zondag 26 september 2010 @ 20:31:04 #58
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_86873169
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:29 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat dus, kuthara
Laffe huichelaar
  zondag 26 september 2010 @ 20:32:17 #59
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86873232
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:29 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Deze keer had ik 't over fysiek inspannen :6 .
Huilen dan.
pi_86873277
Flodder op tv, blijft lachen whehehe :D
  zondag 26 september 2010 @ 20:49:39 #61
163094 Ladidadida
pi_86874150
De spanning, ik kan het niet meer aan :X
  zondag 26 september 2010 @ 20:51:32 #62
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_86874250
nog 10 minuten... :o
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  zondag 26 september 2010 @ 20:51:54 #63
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
  zondag 26 september 2010 @ 20:53:45 #64
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_86874388
SPANNENDDDD
Laffe huichelaar
  zondag 26 september 2010 @ 20:54:36 #65
168777 Rave_NL
pi_86874446
Fenomeen, nog een laatste woord voordat je word gelynchd?
pi_86874472
  zondag 26 september 2010 @ 20:55:15 #67
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86874482
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:54 schreef Rave_NL het volgende:
Fenomeen, nog een laatste woord voordat je word gelynchd?
Nee eigenlijk niet spreek jullie wel in mijn volgende leven :)
  zondag 26 september 2010 @ 20:55:37 #68
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_86874508
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:55 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet spreek jullie wel in mijn volgende leven :)
See you in another life, brotha
Laffe huichelaar
  zondag 26 september 2010 @ 20:56:03 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86874542
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

See you in another life, brotha
Desmond O+ .
Huilen dan.
  zondag 26 september 2010 @ 20:56:41 #70
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_86874579
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Desmond O+ .
*;
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zondag 26 september 2010 @ 20:56:48 #71
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86874585
Mag ik wel een begrafenis topic openen is ONZ?
  zondag 26 september 2010 @ 20:58:14 #72
163094 Ladidadida
pi_86874675
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:56 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Mag ik wel een begrafenis topic openen is ONZ?
Moet je wel snel zijn, als je dood bent is dat zo lastig :P
  zondag 26 september 2010 @ 20:59:01 #73
168777 Rave_NL
pi_86874709
Nog 2 minuten.. ;(
  zondag 26 september 2010 @ 20:59:03 #74
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86874713
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:58 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Moet je wel snel zijn, als je dood bent is dat zo lastig :P
Ik programmeer hem wel alvast 8-)
pi_86874776
Ik zit er klaar voor hoor

compact en kleverig.
  zondag 26 september 2010 @ 21:00:28 #76
163094 Ladidadida
pi_86874790

De volgende ochtend werd Foktown maar langzaamaan wakker. De bewoners verschuilden zich in hun huizen, de paar die naar buiten moesten liepen als zombies rond door het dorp. Wat was er toch aan de hand, wie waren die paar rotte appels in het dorp die nu al dagenlang de meest gruwelijke moorden pleegden en ermee weg leken te komen? Een depressieve sfeer alom en iedereen leek verdoofd. Een paar dorpelingen raakten met elkaar in gesprek en waren al vrij snel overtuigd van de schuld van Het_Fenomeen en wendytje. Er werd gesmeten met bewijzen en beschuldigingen, en de rest van dorpelingen leek hier gedwee in mee te gaan. Al vrij snel was er een aanzienlijke groep dorpelingen die elkaar opstookten en besloten dat Het_Fenomeen en wendytje wel maffialeden móesten zijn. Toevallig kwamen net op dat moment beiden het dorpsplein oplopen, alwaar ze direct omsingeld werden door de dorpelingen, die hen dwongen tot een bekentenis. Wendytje en Het_Fenomeen waren totaal beduusd en konden niks anders uitbrengen dan een simpel “we zijn onschuldig!” “Jaja,” riep één van de dorpsbewoners, “ik weet hier wel raad mee. Op naar mijn schuur!” Wendytje en Het_Fenomeen werden door de woedende menigte meegesleurd naar de schuur. Het_Fenomeen werd vastgemaakt aan een muur en wendytje mocht plaatsnemen op de pijnbank. De dorpelingen verzamelden zich rondom Het_Fenomeen. “Ik weet wel een manier om jou te laten praten, mannetje!” zei de dorpeling van wie de schuur was en maakte een diepe snee bovenin de buik van Het_Fenomeen, die het uitschreeuwde van de pijn. Een hand verdween in de snee en na wat getrek en geduw, en het oorverdovende gegil van Het_Fenomeen, kwam de hand er weer uit, een lever vasthoudend. “Zo, heb je nou wat te zeggen!” Het_Fenomeen huilde en schreeuwde dat hij onschuldig was, maar het mocht niet baten. De dorpeling maakte nog een snee, pakte een zoutblok van één van zijn paarden en wreef hier eens goed mee door de wonden. Het_Fenomeen schreeuwde het uit maar bleef ontkennen dat hij de moorden had gepleegd. Eén van de andere dorpelingen had er genoeg van, pakte een hooivork uit de hoek van de stal en wierp deze naar Het_Fenomeen. De ene staaf van de hooivork boorde zich diep in de schedel van Het_Fenomeen en de andere punt ging dwars door zijn borst. Het_Fenomeen slaakte nog één gil en liet toen het leven. Op zoek naar iets verdachts, begon één van de dorpelingen in Het_Fenomeens broekzak te zoeken. Wat hij daaruit haalde was een identificatiebewijs van de plaatselijke politie. Het_Fenomeen (rechercheur) bleek de waarheid te hebben gesproken over zijn onschuld.

Intussen hield wendytje zich doodstil in de andere hoek van de schuur, in de hoop vergeten te worden. Maar toen de dorpelingen zich realiseerden dat er wéér een dorpeling aan was gegaan, borrelde hun woede alleen maar meer op en richtten zij zich ineens massaal op wendytje. “Kom, we draaien die schroeven eens flink aan!” riep één van de dorpsbewoners en binnen no time stond op elke hoek van de bank een dorpsbewoner. Wendytje gilde het uit toen de schroeven werden aangedraaid en haar ledematen uit haar lijf getrokken werden. Eén arm schoot uit de kom en wendytje kon de pijn niet meer aan. “Ik heb niks gedaan!” schreeuwde ze. “Ik ben onschuldig!” Maar niemand geloofde haar. Er was vanaf het moment op het dorpsplein al niemand meer geweest die aan wendytjes schuld had getwijfeld. “Dan doen we het anders!” riep de kwade staleigenaar, en verzamelde vervolgens wat droog hooi dat hij over wendytje heen uitstrooide. “De fik erin!” en met een sadistische lach werd het hooi op wendytjes lijf in de fik gestoken. Naast het knisperen van het vuur waren enkel de door merg en been gaande schreeuwen van wendytje nog te horen. Na enkele minuten werd het stil, van wendytje (dorpsbewoner) was weinig meer over dan een verkoold lichaam.

Rust zacht, Het_Fenomeen en wendytje…

De speciale rollen hebben weer tot 20:30 de tijd om van zich te laten horen.
  zondag 26 september 2010 @ 21:01:12 #77
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_86874831
Hahahahaha, wat een slagveld :')
Laffe huichelaar
  zondag 26 september 2010 @ 21:01:41 #78
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86874862
Nou, nu ben ik weer heel verdacht hè? :').
  zondag 26 september 2010 @ 21:02:16 #79
168777 Rave_NL
pi_86874894
Godverdomme, weer 2 dorpbewoners!!

En bedankt he, hara..
  zondag 26 september 2010 @ 21:02:51 #80
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86874933
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:02 schreef Rave_NL het volgende:
Godverdomme, weer 2 dorpbewoners!!

En bedankt he, hara..
Tieft op, iedereen kiest zelf hoor :')
pi_86874940
WTF :')
pi_86874954
_O-

sorry :@

RIP Wendytje en Het_Fenomeen
compact en kleverig.
  zondag 26 september 2010 @ 21:03:27 #83
168777 Rave_NL
pi_86874974
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:01 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, nu ben ik weer heel verdacht hè? :').
Ik ben blij dat je doorhebt dat je eindelijk definitief door de mand valt.. :')
  zondag 26 september 2010 @ 21:03:29 #84
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_86874975
_O- kwam op het juiste moment even spieken
  zondag 26 september 2010 @ 21:03:43 #85
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86874992
_O- wtf :')
Huilen dan.
pi_86874996
Beuh, ik wou dat ik niet dood was :'(
compact en kleverig.
  zondag 26 september 2010 @ 21:04:19 #87
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_86875029
Zullen we nu net doen of we geen eigen wil hebben, en hara de schuld gaan geven? :9~
Laffe huichelaar
  zondag 26 september 2010 @ 21:05:12 #88
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86875089
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:03 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je doorhebt dat je eindelijk definitief door de mand valt.. :')
En als mafia had ik niet eerder kunnen bedenken dat het zou opvallen als er alleen dorp gelyncht wordt? Sukkel :')
  zondag 26 september 2010 @ 21:05:14 #89
238120 Duimelot
pi_86875091
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Beuh, ik wou dat ik niet dood was :'(
ja kut is dat he!
als je maar weet dat ik echt geweigerd heb je te killen want ik vond het zo zielig voor je :')
  zondag 26 september 2010 @ 21:05:32 #90
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86875113
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:04 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we nu net doen of we geen eigen wil hebben, en hara de schuld gaan geven? :9~
Dat doen we toch altijd als het slecht afloopt.
  zondag 26 september 2010 @ 21:06:16 #91
238120 Duimelot
pi_86875147
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:05 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat doen we toch altijd als het slecht afloopt.
tja jij wilde de politiek in mevrouw burgemeester :6
pi_86875185
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:05 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ja kut is dat he!
als je maar weet dat ik echt geweigerd heb je te killen want ik vond het zo zielig voor je :')
Heb ik nu wat aan zeg! :6
compact en kleverig.
  zondag 26 september 2010 @ 21:07:25 #93
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86875228
Komaan zeg, ik was 100% zeker over Hitler :')
  zondag 26 september 2010 @ 21:08:38 #94
238120 Duimelot
pi_86875291
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb ik nu wat aan zeg
[..]

Heb ik nu wat aan zeg! :6
nah troost je we zijn beide dood omdat we lekker actief meededen
  zondag 26 september 2010 @ 21:09:06 #95
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_86875312
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:08 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Nee, nee, jij omdat je maffia was
Laffe huichelaar
  zondag 26 september 2010 @ 21:09:26 #96
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_86875335
Ok, ik durf de nachtwaker geen hint te geven.
Laffe huichelaar
  zondag 26 september 2010 @ 21:09:31 #97
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86875338
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:07 schreef Harajuku. het volgende:
Komaan zeg, ik was 100% zeker over Hitler :')
Was pure toeval :'(
  zondag 26 september 2010 @ 21:09:45 #98
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86875350
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:09 schreef timmmmm het volgende:
Ok, ik durf de nachtwaker geen hint te geven.
Ik ga de hints ook niet bekijken :')
  zondag 26 september 2010 @ 21:10:08 #99
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86875368
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:09 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Was pure toeval :'(
Maar wel een sterke hint, en een sterkere was er ook niet :')
pi_86875392
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:08 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Jij hebt tenminste nog echt mee kunnen doen :')
Al was het dan maar eventjes...

Naja, ik moest echt lachen :@ :')
compact en kleverig.
  zondag 26 september 2010 @ 21:11:36 #101
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86875441
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:10 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Maar wel een sterke hint, en een sterkere was er ook niet :')
Je kon beter mij rol hebben :P
  zondag 26 september 2010 @ 21:12:31 #102
238120 Duimelot
pi_86875482
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nee, nee, jij omdat je maffia was
ja daar was je ook zo van overtuigd dat je toch maar niet op mij had gestemd toch ;)
nee als ik niet zo aanwezig was geweest hier dan was de twijfel er nog geweest en had ik geleefd

echt zo bullshit om achteraf te zeggen dat je t toch wel wist
alleen die op mij gestemd hadden en de nachtwaker die hadden t juist :6
  zondag 26 september 2010 @ 21:14:06 #103
238120 Duimelot
pi_86875561
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Jij hebt tenminste nog echt mee kunnen doen :')
Al was het dan maar eventjes...

Naja, ik moest echt lachen :@ :')
mij uitlachen!?!?!
hahahaha de volgende ronde trek ik dus echt mn mond niet meer open he
en ik wil nooit meer maffia zijn!
  zondag 26 september 2010 @ 21:14:10 #104
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86875569
Excuses dat iedereen mijn hints sterk vond ( :') ) Maar ik snap ze klaarblijkelijk niet en ik ga deze ronde dus ook niet meer naar de hints kijken. Succes hè :')
pi_86875586
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:14 schreef Duimelot het volgende:

[..]

mij uitlachen!?!?!
hahahaha de volgende ronde trek ik dus echt mn mond niet meer open he
en ik wil nooit meer maffia zijn!
Ik moest lachen om deze lynch :') Niet om jou :P
compact en kleverig.
  zondag 26 september 2010 @ 21:15:20 #106
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86875630
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik lach ook :') Dat ik van twee jaar hintqueen naar hintsuckah ga in een weekje _O- Dit mag in het vervolg tegen me gebruikt worden.
pi_86875702
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:15 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik lach ook :') Dat ik van twee jaar hintqueen naar hintsuckah ga in een weekje _O- Dit mag in het vervolg tegen me gebruikt worden.
Kan iemand anders je stokje overnemen :P

Volgens mij wordt het allemaal altijd al tegen je gebruikt :*
compact en kleverig.
pi_86875741
Nou nu 24 uur wachten tot er weer vrij gesproken kan worden :9
  zondag 26 september 2010 @ 21:17:31 #109
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86875749
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Kan iemand anders je stokje overnemen :P

Volgens mij wordt het allemaal altijd al tegen je gebruikt :*
Ja, dat sowieso.

Stem op mij voor de lynch w/
  zondag 26 september 2010 @ 21:17:59 #110
238120 Duimelot
pi_86875774
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

oh ja ik ook gheghe
pi_86875786
Mensen zijn echt dom hier :')
  zondag 26 september 2010 @ 21:19:13 #112
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86875847
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:17 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh ja ik ook gheghe
het gaat echt lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
en de hints zijn echt best te doen wat ik zo gelezen heb maar mensen zoeken niet zelf maar luisteren naar een enkele hier en die hebben misschien wel een verborgen agenda
dat riep ik vanaf het begin al maar sja men gelooft niet in eerlijke maffia leden denk ik _O-

of zeg ik nu teveel!?!? nee toch!?!?
Stellen dat de hintzoekers een verborgen agenda hebben is nogal teveel zeggen, ja :'). Like you don't know.
pi_86875867
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:15 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Jij bent gewoon maffia, vuil snolletje! :(
  zondag 26 september 2010 @ 21:20:19 #114
238120 Duimelot
pi_86875918
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:19 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Stellen dat de hintzoekers een verborgen agenda hebben is nogal teveel zeggen, ja :'). Like you don't know.
maar ik zeg niets meer of minder dan ik altijd al deed ;)
maar ok dan heb ik niets gezegd zal t wel weghalen...
wil me er niet verkerd mee bemoeien he :P
  zondag 26 september 2010 @ 21:20:42 #115
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86875944
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:19 schreef ReWout het volgende:

[..]

Jij bent gewoon maffia, vuil snolletje! :(
Nee hoor, maar ik breng het dorp alleen schade toe dus ik wil wel serieus gelyncht worden :')

t Is dat ik dorpsbewoner in mijn PM heb staan, maar anders zou ik mezelf ook verdenken :')
  zondag 26 september 2010 @ 21:21:59 #116
238120 Duimelot
pi_86876013
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:20 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee hoor, maar ik breng het dorp alleen schade toe dus ik wil wel serieus gelyncht worden :')

t Is dat ik dorpsbewoner in mijn PM heb staan, maar anders zou ik mezelf ook verdenken :')
je wil gewoon niet meer meespelen omdat t niet leuk is zonder JB en mij er bij :+
pi_86876071
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:20 schreef Duimelot het volgende:

[..]

maar ik zeg niets meer of minder dan ik altijd al deed ;)
maar ok dan heb ik niets gezegd zal t wel weghalen...
wil me er niet verkerd mee bemoeien he :P
Je mag niets over het spel zeggen :P Alleen dat je moest lachen om de lynch ofzo :+ Ook niet wat je altijd al riep ;)
compact en kleverig.
pi_86876146
Ik voel igg maar half schuldig......
maar ik snap echt geen kloot van die hints......

Serieus...... waar moet ik nu naar kijken?
  zondag 26 september 2010 @ 21:24:37 #119
238120 Duimelot
pi_86876172
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Je mag niets over het spel zeggen :P Alleen dat je moest lachen om de lynch ofzo :+ Ook niet wat je altijd al riep ;)
flauw hoor en moeilijk :P

maar mag je als dorp als je dood bent ook niet hinten zoeken?
want dan heb je bewezen door dorp te zijn dat je verder toch niets weet!!?!?

sja ik mag dan weer niets zeggen over hinten enzo das te begrijpen...
  zondag 26 september 2010 @ 21:25:53 #120
238120 Duimelot
pi_86876250
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:24 schreef -Engel- het volgende:

zelf zoeken ipv alleen de gezochte hints bekijken
pi_86876263
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:24 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Je mag zoeken wat je wil, je mag alleen niets zeggen :P

Nu filmpje kijken :W
compact en kleverig.
  zondag 26 september 2010 @ 21:26:27 #122
163094 Ladidadida
pi_86876291
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:24 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Nee, want de maffia vermoordt dorpelingen met een reden, dit kan bv. zijn omdat de maffia iemand te goed vindt met de hints. Die persoon wordt dat vermoord. Als je dan alsnog mee zou mogen doen, heeft het moorden geen enkele zin :P
pi_86876364
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:24 schreef -Engel- het volgende:

Als er bv in de tekst staat dat er een geblaf te horen was in de verte, zou je kunnen zoeken naar iemand met een hond in zijn profiel, postgeschiedenis (1e pagina), of een hond in zn fobo. Om even een stom en heel simpel voorbeeld te geven dat niet in deze verhaaltjes voorkwam en waar ik dus ook niet teveel mee zeg
compact en kleverig.
pi_86876460
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:20 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee hoor, maar ik breng het dorp alleen schade toe dus ik wil wel serieus gelyncht worden

t Is dat ik dorpsbewoner in mijn PM heb staan, maar anders zou ik mezelf ook verdenken
Jij bent gewoon een tweedracht zaaiende maffia lid die alle lieve burgertjes heeft ge-pm-ed om jou te vertrouwen en je hebt hun taktiek samengesteld... maar ik had je al van het begin door hoor !
  zondag 26 september 2010 @ 21:30:00 #125
238120 Duimelot
pi_86876491
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:26 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Nee, want de maffia vermoordt dorpelingen met een reden, dit kan bv. zijn omdat de maffia iemand te goed vindt met de hints. Die persoon wordt dat vermoord. Als je dan alsnog mee zou mogen doen, heeft het moorden geen enkele zin
oh joh daar had ik nog niet eens aan gedacht!
sja dat is dan wel weer waar!

ok ik mag niets meer zeggen enzo
dus als JIJ ergens hulp bij nodig heb als je es in tijdnood zit met je nachtverhaaltje ofzo dan gil maar
  zondag 26 september 2010 @ 21:32:29 #126
238120 Duimelot
pi_86876659
zo heb even kunnen lachen om de lynch enzo ga nu weer dexter kijken
  zondag 26 september 2010 @ 21:33:28 #127
163094 Ladidadida
pi_86876721
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:30 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh joh daar had ik nog niet eens aan gedacht!
sja dat is dan wel weer waar!

ok ik mag niets meer zeggen enzo
dus als JIJ ergens hulp bij nodig heb als je es in tijdnood zit met je nachtverhaaltje ofzo dan gil maar
Goed om te weten, dank je
pi_86876894
Twee lieve dorpelingen. Rust zacht. :*.

En waarom ben ik niet verbaasd? :'( . Vuil mafiatuig.
  zondag 26 september 2010 @ 21:37:41 #129
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86876983
edit nevermind :')
pi_86877031
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:33 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Goed om te weten, dank je ;)
Vergeet door het spel af en toe hoeveel en puik werk jij eigenlijk levert. Superstukjes! *O* .
pi_86877109
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:37 schreef Harajuku. het volgende:
edit nevermind :')
Ninja. :* .
  zondag 26 september 2010 @ 21:42:22 #132
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86877303
Hmm echt goed zijn we niet bezig he :X
[b]AirwiN schreef [/b]
  zondag 26 september 2010 @ 21:43:06 #133
163094 Ladidadida
pi_86877348
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:38 schreef Stali het volgende:

[..]

Vergeet door het spel af en toe hoeveel en puik werk jij eigenlijk levert. Superstukjes! *O* .
Dankje :D
't Is wel een aardige slachtpartij geworden vandaag :')
pi_86877395
OMG, zijn de hints gewoon moeilijker dit keer? Die naar Het_Fenomeen leken me overduidelijk... -O- :o En hoewel ik aan de ene kant wel snap dat Hara nu een beetje verdacht is, zou het wel heel dom zijn om alleen dorp te vermoorden toch? :?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_86877662
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef Duimelot het volgende:

[..]

zelf zoeken ipv alleen de gezochte hints bekijken
Dat heb ik ook gedaan.... maar ik weet helemaal niet hoe ver ik moet kijken... en ik weet nu nog niet of ik de dingen die ik gevonden heb ergens opslaan of niet.....
pi_86877827
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:48 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gedaan.... maar ik weet helemaal niet hoe ver ik moet kijken... en ik weet nu nog niet of ik de dingen die ik gevonden heb ergens opslaan of niet.....
Harajuku is zo goed met hints. ^O^ . Het ligt in ieder geval niet aan haar.
Maar als zij het een keertje fout heeft, dat kan he? Zelf toch ook gaan pluizen is mijn idee dan weer.
  zondag 26 september 2010 @ 21:54:06 #137
163094 Ladidadida
pi_86878044
Aan het eind vertel ik de oplossingen van de hints dus dan kun je zien of je met alles een beetje in de goede richting zat enzo :)
  zondag 26 september 2010 @ 21:54:43 #138
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86878091
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
OMG, zijn de hints gewoon moeilijker dit keer? Die naar Het_Fenomeen leken me overduidelijk... -O- :o En hoewel ik aan de ene kant wel snap dat Hara nu een beetje verdacht is, zou het wel heel dom zijn om alleen dorp te vermoorden toch? :?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:54 schreef Ladidadida het volgende:
Aan het eind vertel ik de oplossingen van de hints dus dan kun je zien of je met alles een beetje in de goede richting zat enzo :)
Ik heb de oplossingen niet nodig om te weten dat ik niet in de goede richting zit :')
pi_86878206
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:54 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_86878224
_O-

Wat een bende :P

Vervelend voor je Hara, er wordt altijd snel naar de burgemeester gekeken natuurlijk als het slecht gaat met het dorp, of je er nou iets aan kan doen of niet. Je bent degene met macht, mensen luisteren naar je, maar de munt heeft 2 zijden...
pi_86878273
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:

SPOILER
Oh ja poep blaat oh nee toch écht! Serieus meen je niet. Dat dit kan zeg. Ongelofelijk. Dit is echt verbazingswekkend zeg ik dacht echt dat we goed zetten *kuch*kuch*

VUIL MAFFIA TUIG!!! Jij gaat me echt niet afleiden hoor door zo "verbaasd" te doen :r :r :r :{w
  zondag 26 september 2010 @ 21:58:03 #142
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86878295
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:56 schreef StijnDa het volgende:
_O-

Wat een bende :P

Vervelend voor je Hara, er wordt altijd snel naar de burgemeester gekeken natuurlijk als het slecht gaat met het dorp, of je er nou iets aan kan doen of niet. Je bent degene met macht, mensen luisteren naar je, maar de munt heeft 2 zijden...
Ik ben aardig bekend met klappen van de zweep :')
pi_86878321
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:57 schreef ReWout het volgende:

[..]

Oh ja poep blaat oh nee toch écht! Serieus meen je niet. Dat dit kan zeg. Ongelofelijk. Dit is echt verbazingswekkend zeg ik dacht echt dat we goed zetten *kuch*kuch*

VUIL MAFFIA TUIG!!! Jij gaat me echt niet afleiden hoor door zo "verbaasd" te doen :r :r :r :{w
ReWout, wie zijn volgens jou, behalve jezelf, géén maffia? :P
pi_86878347
Ik vind enkel dat men het de BM niet kwalijk moet nemen dat ze nu een keertje fout zat.
Heb oudere topics gelezen en die hints zijn retemoeilijk. Meestal zat ze wel goed.
pi_86878360
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:54 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

SPOILER
[..]

Ik heb de oplossingen niet nodig om te weten dat ik niet in de goede richting zit :')
Tuurlijk je bent maffia :r
pi_86878400
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:58 schreef Stali het volgende:
Ik vind enkel dat men het de BM niet kwalijk moet nemen dat ze nu een keertje fout zat.
Heb oudere topics gelezen en die hints zijn retemoeilijk. Meestal zat ze wel goed.
Behalve als zij mafia was natuurlijk...
pi_86878481
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:58 schreef StijnDa het volgende:

[..]

ReWout, wie zijn volgens jou, behalve jezelf, géén maffia? :P
Ik heb publiekelijk alleen timmmm, hara en tombolafan beschuldigd. En ik weet vrijwel 100% zeker dat ze alle 3 mafia zijn.
pi_86878541
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:59 schreef ReWout het volgende:

[..]

Ja, maar zelfs dan heb je haar als lezer wel door. Ze babbelt nogal veel nl.
pi_86878543
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:57 schreef ReWout het volgende:

[..]

:') Gaat het? _O-
Sorry hoor, maar die hints naar Het_Fenomeen vond ik echt heel goed gevonden van Hara :Y En zoals al eerder gezegd; je kan wel haar aanvallen op haar hints maar niemand HOEFT haar te volgen natuurlijk :P

Ik weet niet of Hara maffia is of niet. Ik durf alletwee niet met zekerheid te zeggen :)
  zondag 26 september 2010 @ 22:01:40 #150
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86878552
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:58 schreef Stali het volgende:
Dat gaat altijd zo, I'm used to it :D Ik vergeet ook nooit dat ik een keer drie mafia heb opgehangen en toen alsnog beschuldigd werd van mafia zijn :').
pi_86878558
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:59 schreef ReWout het volgende:

[..]

Doe dan zelf eens wat nuttigs :r
zo win je niet behalve als jijzelf natuurlijk maffia bent
pi_86878608
Nachtwaker kill hara -SG- hij is de bodyguard van hara...
  zondag 26 september 2010 @ 22:03:29 #153
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86878688
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:02 schreef ReWout het volgende:
Nachtwaker kill hara!
Ja, ga lekker je kill verspillen. Ik word beschermd door mn BG's, sherlock. :').
pi_86878716
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:02 schreef ReWout het volgende:
Nachtwaker kill hara -SG- hij is de bodyguard van hara...
En hoe weet je dat dan?
pi_86878740
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:03 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, ga lekker je kill verspillen. Ik word beschermd door mn BG's, sherlock. :').
Ja sorry, maar boeit niet daarom moet ie -SG- ook nu vermoorden.
pi_86878788
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:04 schreef ReWout het volgende:

[..]

Je kan haar beter lynchen denk ik..
Heb je wel wat argumenten nodig om de rest over te halen.
  zondag 26 september 2010 @ 22:05:00 #157
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86878790
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:04 schreef ReWout het volgende:

[..]

Nee, een kill verspillen boeit inderdaad niet voor de mafia, maar dat ben jij toch niet zeg?
pi_86878842
De maffia moet nu wel echt lol hebben :P
pi_86878891
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:05 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, een kill verspillen boeit inderdaad niet voor de mafia, maar dat ben jij toch niet zeg?
Zeg mafia leg me geen woorden in de mond ja. Ik zeg boeit niet omdat ik me fout nu toch alweer snel heb hersteld.
pi_86878902
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:04 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Je kan haar beter lynchen denk ik..
Heb je wel wat argumenten nodig om de rest over te halen.
Nou idd _O-
Ik twijfel nu meer over Rewout dan over Hara namelijk :D
  zondag 26 september 2010 @ 22:06:43 #161
163094 Ladidadida
pi_86878932
Ik ga dit morgen verder lezen :9

zondag 26 september 2010 @ 22:07:06 #162
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86878960
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:06 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou idd _O-
Nu al? :')
pi_86879081
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:

[..]

:') Gaat het? _O-
Sorry hoor, maar die hints naar Het_Fenomeen vond ik echt heel goed gevonden van Hara :Y En zoals al eerder gezegd; je kan wel haar aanvallen op haar hints maar niemand HOEFT haar te volgen natuurlijk :P

Ik weet niet of Hara maffia is of niet. Ik durf alletwee niet met zekerheid te zeggen :)

Het menselijk oog ziet wat het wil zien. Helaas zijn de meeste dorpsbewoners te naief om zelf de hints op te lossen... En volgen gewoon de schaap die het hardst blaat.
pi_86879109
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou, ik moet zeggen dat ik wel een beetje meer aan je twijfel nu dan eerst :@
Maar aan de andere kant denk ik dat je niet zo dom bent om als maffia alleen maar dorpelingen te "laten" lynchen :D
pi_86879143
I told you so
uit een aspergernest
pi_86879159
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:06 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou idd _O-
Misschien maar als de nachtwaker -SG- vermoord dan weten we het morgen.
  zondag 26 september 2010 @ 22:10:14 #167
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86879192
omg
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_86879202
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:09 schreef wendytje het volgende:
I told you so
I know domme medebewoners hebben we :(
  zondag 26 september 2010 @ 22:10:31 #169
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86879211
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:08 schreef ReWout het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het menselijk oog ziet wat het wil zien. Helaas zijn de meeste dorpsbewoners te naief om zelf de hints op te lossen... En volgen gewoon de schaap die het hardst blaat.
JIj lost helemaal niets op, dus jij moet je muil houden
pi_86879237
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:09 schreef ReWout het volgende:

[..]

Misschien maar als de nachtwaker -SG- vermoord dan weten we het morgen.
Wat weten we dan? :')
pi_86879261
Hee wat als ReWout nou nachtwaker zou zijn _O-
  zondag 26 september 2010 @ 22:11:29 #172
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86879274
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:10 schreef ReWout het volgende:

[..]

I know domme medebewoners hebben we :(
het heeft echter weinig zin om iets anders te stemmen, anders wordt dat weer verdacht, maar nu weet ik het wel zeker
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zondag 26 september 2010 @ 22:12:16 #173
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86879343
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:06 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ga dit morgen verder lezen :9

dit dus
pi_86879352
ReWout hoe weet je nou dat SG BG is?
pi_86879389
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:10 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Wat weten we dan? :')
Als ik dat zeg dan word ik gediskwalificeerd volgens de regels.
  zondag 26 september 2010 @ 22:14:09 #176
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_86879478
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:12 schreef ReWout het volgende:

[..]

Je mag alles zeggen volgens de regels. Of wij je geloven is een tweede
Laffe huichelaar
pi_86879559
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:12 schreef ReWout het volgende:

[..]

Als de nachtwaker SG vermoord weten we toch alleen wie/wat SG was? :?
pi_86879598
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je mag alles zeggen volgens de regels. Of wij je geloven is een tweede
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
Niet alles :P
pi_86879681
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Als de nachtwaker SG vermoord weten we toch alleen wie/wat SG was? :?
Niet als ik een liefdespijl heb afgeschoten *; dus nachtwaker kill -SG-!
pi_86879797
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:17 schreef ReWout het volgende:

[..]

Niet als ik een liefdespijl heb afgeschoten *; dus nachtwaker kill -SG-!
:o
  zondag 26 september 2010 @ 22:20:06 #181
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86879901
Cupido is niet bij mij geweest.
pi_86880068
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:20 schreef Harajuku. het volgende:
Cupido is niet bij mij geweest.
Liegebeest dat je bent :')
  zondag 26 september 2010 @ 22:22:56 #183
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86880106
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:22 schreef ReWout het volgende:

[..]

Liegebeest dat je bent :')
Dat zal morgen wel blijken dan.
  zondag 26 september 2010 @ 22:24:08 #184
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86880198
MIS

Rellleuuhhh, ik neem jullie weer mee *;
pi_86880230
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat zal morgen wel blijken dan.
Ik hoop het ja. iig mafia baas is dan down, met geluk 2.
  zondag 26 september 2010 @ 22:25:17 #186
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86880276
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
MIS

Rellleuuhhh, ik neem jullie weer mee *;
Jaaaaa rot eens op.. wat was er mis met GC dan :( .
Huilen dan.
  zondag 26 september 2010 @ 22:25:46 #187
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86880317
Wat een lynch :')

Ik ga niet meer als eerste stemmen :@ Al twee keer was het een dorp
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zondag 26 september 2010 @ 22:25:51 #188
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86880325
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:24 schreef ReWout het volgende:

[..]

Mijn BG kan geen mafia zijn, hè.
pi_86880534
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:25 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Mijn BG kan geen mafia zijn, hè.
Even nagekeken en klopt maar maakt niet uit, had zo wie zo geen hints richting -SG- gevonden. Moet gewoon geofferd worden voor het goede doel.

Poll: Harajuku. = Mafia?
Ja
Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_86880608
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Jaaaaa rot eens op.. wat was er mis met GC dan :( .
Inderdaad GC is juist fijn omdat ik daar vaak kijk... Ik kom nooit in MIS :{w
pi_86880642
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:24 schreef ReWout het volgende:

[..]

Ben in ieder geval benieuwd of jij en Rave morgen dood gaan.
  Redactie Frontpage zondag 26 september 2010 @ 22:30:32 #192
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86880686
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:28 schreef ReWout het volgende:

[..]

Even nagekeken en klopt maar maakt niet uit, had zo wie zo geen hints richting -SG- gevonden. Moet gewoon geofferd worden voor het goede doel.

Ja
Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik blijf geloof houden in Hara :(

:P
With four other people
And aliens
pi_86880787
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:28 schreef ReWout het volgende:

[..]

Ja
Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik heb nee gestemd. Geloof het niet. Aanvankelijk wel maar ik denk dat ze eerlijk is.
pi_86880790
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:30 schreef Stali het volgende:

[..]

Ben in ieder geval benieuwd of jij en Rave morgen dood gaan.
Ik ook >:O
pi_86880799
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:29 schreef ReWout het volgende:

[..]

Inderdaad GC is juist fijn omdat ik daar vaak kijk... Ik kom nooit in MIS :{w
Je kijkt toch gewoon in MyAt? :)
  zondag 26 september 2010 @ 22:32:35 #196
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86880816
Haha, sommigen kunnen niet meer posten hier :') Even fixen.
pi_86880845
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
Haha, sommigen kunnen niet meer posten hier :') Even fixen.
Alleen maffia niet? :D Zou wel handig zijn _O-
pi_86880862
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:32 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik heb nee gestemd. Geloof het niet. Aanvankelijk wel maar ik denk dat ze eerlijk is.
Fijn dan gaan jullie maar allemaal ten onder :')
  zondag 26 september 2010 @ 22:34:00 #199
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86880894
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Alleen maffia niet? :D Zou wel handig zijn _O-
Rewout post toch nog
pi_86880912
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:33 schreef ReWout het volgende:

[..]

Fijn dan gaan jullie maar allemaal ten onder :')
Ik heb reeds in het gras gebeten. :').
pi_86880920
Ik wel, Lyn niet :D
pi_86880939
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:32 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Je kijkt toch gewoon in MyAt? :)
Nu wel, maar als het topic vol is vergeet ik dit topic... en de meeste komen allemaal vaak in GC en dan zie ik het weer en dan... *bling* "ah ja even hints oplossen >:)"
pi_86880965
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:34 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Rewout post toch nog
Grapjas.
pi_86880984
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:34 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Rewout post toch nog
Oh ja, kut _O-
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:32 schreef Stali het volgende:

[..]

Mag dat wel eigenlijk??? Of is dat ook je met het spel bemoeien :@
pi_86881018
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:34 schreef ReWout het volgende:

[..]

Nu wel, maar als het topic vol is vergeet ik dit topic... en de meeste komen allemaal vaak in GC en dan zie ik het weer en dan... *bling* "ah ja even hints oplossen >:)"
Nou ja, dan moet je er even bij nadenken dus :s)
pi_86881026
Ik zal mezelf nog even benadrukken... nachtwaker KILL -SG- want dan sterft Hara *;
  zondag 26 september 2010 @ 22:36:27 #207
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86881033
Lekker rustig zo :')
  zondag 26 september 2010 @ 22:37:08 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86881062
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:34 schreef ReWout het volgende:

[..]

Ik zie geen nadelen?
pi_86881089
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh ja, kut _O-
[..]

Nee, het is wat je denkt. Iedere argeloze voorbijganger kan op dat knopje drukken.

Ik zeg mensen niet wat ze moeten geloven met argumentatie. Ik zeg wat ik denk.
  Redactie Frontpage zondag 26 september 2010 @ 22:37:49 #210
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86881096
Waarom MIS :{ Ik heb niks met MIS -O-
With four other people
And aliens
pi_86881097
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh ja, kut _O-
[..]

Mag eigenlijk niet nee van Stali omdat ze dood is. Dus Stali niet met de discussie bemoeien O+
pi_86881132
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik zie geen nadelen?
Hihihi zie je dat... ze maakte een grapske hahahaha :P
  zondag 26 september 2010 @ 22:38:45 #213
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86881166
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:38 schreef ReWout het volgende:

[..]

Hihihi zie je dat... ze maakte een grapske hahahaha :P
Geen grap.
pi_86881185
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:37 schreef Etcetera het volgende:
Waarom MIS :{ Ik heb niks met MIS -O-
meither -O-
pi_86881205
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:38 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Geen grap.
1:(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :( :(  :(  :(  :( :(  :(  :(  :( :(  :(  :(  :( :(  :(  :(  :( :(  :(  :(  :( :(  :(  :(  :( :(  :(  :(  :( :(  :(  :(  :( :(  :(  :(  :( :(  :(  :(  :( :(  :(  :(  :( :D
pi_86881253
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:37 schreef ReWout het volgende:

[..]

Mag eigenlijk niet nee van Stali omdat ze dood is. Dus Stali niet met de discussie bemoeien O+
Maak dan geen POL waar heel FOK! voor de grap anoniem op kan drukken. :{w .
pi_86881331
nvm.
pi_86881378
Ik ga nu iets anders doen.

Zoals gezegd nachtwaker!!! Kill -SG-!!!
pi_86881389
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:40 schreef Stali het volgende:

[..]

Maak dan geen POL waar heel FOK! voor de grap anoniem op kan drukken. :{w .
Je mag wel stemmen denk ik, maar niet roepen wat je gestemd hebt :+
  zondag 26 september 2010 @ 22:48:32 #220
163094 Ladidadida
pi_86881646
Nee hè, niet weer die fucking MIS -O-
Degene die #14 opent doet dat maar gewoon stug in GC :')
  zondag 26 september 2010 @ 22:49:21 #221
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86881688
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:48 schreef Ladidadida het volgende:
Doe niet zo kinderachtig joh. Wat is er mis met MIS?
Huilen dan.
  zondag 26 september 2010 @ 22:49:36 #222
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86881705
quote:
Zou ik niet doen.
pi_86881719
quote:
Dit dus. *O*
pi_86881736
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Doe niet zo kinderachtig joh. Wat is er mis met MIS?
Dat was o.a. een van de redenene dat het mafia topic dood ging?
  zondag 26 september 2010 @ 22:50:56 #225
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86881774
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:50 schreef ReWout het volgende:

[..]

Of was het dat gejankzak iedere keer?
Huilen dan.
  zondag 26 september 2010 @ 22:51:02 #226
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86881777
quote:

[..]

Het ging dood in MIS, het ging dood in MEN en het ging dood in GC.

Puhlease :D
pi_86881817
:')
  zondag 26 september 2010 @ 22:54:27 #228
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86881962
Ik stel voor deze discussie in mis-FB te voeren (mij niet gezien tho') en niet dit topic te verpesten.
Huilen dan.
pi_86882013
Wat maakt het nu uit waar het gepost wordt? Het is nu al een echt kliektopic. In GC zal het steeds bovenaan staan maar een argeloze user heeft gewoon echt geen idee wat hier speelt.
Zou me er niet druk over maken iig.

MIS is dan toch prima?

En weer wachten tot morgenavond. tap, tap, tap.
  zondag 26 september 2010 @ 23:13:21 #230
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86882968
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
Ik stel voor deze discussie in mis-FB te voeren (mij niet gezien tho') en niet dit topic te verpesten.
Valt weinig over te discussiëren. Nu MIS er weer is hoort het gewoon hier net zoals een topic over ancient Egypt in C&H hoort. :') dus zoals Stali zegt "tap, tap, tap."
  zondag 26 september 2010 @ 23:15:09 #231
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86883051
Ja, nou.. i don't give a fuck maar als men 't nodig vindt om er een punt van te maken doen ze 't maar ergens anders.
Huilen dan.
  zondag 26 september 2010 @ 23:36:36 #232
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86883974
Gaat het volgend topic al naar MIS? of pas na het spel?
Radio Soulwax!
  zondag 26 september 2010 @ 23:37:54 #233
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86884037
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:36 schreef Sheepcidus het volgende:
Gaat het volgend topic al naar MIS? of pas na het spel?
Take a wild guess
  zondag 26 september 2010 @ 23:39:14 #234
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86884096
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Take a wild guess [ afbeelding ]
oh deze zit er al :') gebruik altijd myAT
Radio Soulwax!
  zondag 26 september 2010 @ 23:39:34 #235
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86884122
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:39 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

oh deze zit er al :') gebruik altijd myAT
Daar staat ook MIS, hoor.
  zondag 26 september 2010 @ 23:42:17 #236
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86884267
Ja lap, nu heb ik een MIS topic in m'n AT.

Nu teruglezen.
  zondag 26 september 2010 @ 23:48:29 #237
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86884535
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:47 schreef remlof het volgende:
Er stonden nog veel rechtengroepen op read-only, als het goed is is dat nu gefixt. Zo niet, laat het hier even weten :P
pi_86884589
*O*
  zondag 26 september 2010 @ 23:55:26 #239
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86884837
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:48 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hoe kun je dat hier laten weten als je niet kan posten? ;(
  zondag 26 september 2010 @ 23:55:48 #240
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86884856
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:55 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Hoe kun je dat hier laten weten als je niet kan posten? ;(
Dan moet je op de link klikken, dan kom je in het goede topic.
  zondag 26 september 2010 @ 23:58:05 #241
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86884970
En OT: Wow, de maffia lacht nu wel denk ik :o Weer 2 dorpelingen. Ik had toch zeker minstens 1 maffialynch verwacht, eigenlijk 2 natuurlijk maar goed. Nu maken we het onszelf wel heel moeilijk, morgen nog 3 dorpskills... hoeveel dorpelingen zijn er dan nog over?
pi_86885113
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:58 schreef 08gnoT. het volgende:
En OT: Wow, de maffia lacht nu wel denk ik :o Weer 2 dorpelingen. Ik had toch zeker minstens 1 maffialynch verwacht, eigenlijk 2 natuurlijk maar goed. Nu maken we het onszelf wel heel moeilijk, morgen nog 3 dorpskills... hoeveel dorpelingen zijn er dan nog over?
Off-topic. Bedankt. ;).
  maandag 27 september 2010 @ 00:11:18 #243
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86885541
quote:
Op maandag 27 september 2010 00:01 schreef Stali het volgende:

[..]

Off-topic. Bedankt. ;).
Haha ik vind het wel gaaf om hem langs te zien komen bij verschillende users :D
  maandag 27 september 2010 @ 00:15:21 #244
168777 Rave_NL
pi_86885701
Even terug in de tijd...
Het grote Fok Maffiaspel #12 Wat is Hitler Braun.

quote:
Op zondag 26 september 2010 12:15 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Daarom. We zullen het zien als we vanavond mafia gedood hebben, en jij niet met je stemmen op mensen zonder hint tegen.
En jouw geniale plannetje valt in duigen de twee gelynchde wederom dorp blijken te zijn. Dan openen hopelijk de rest eindelijk hun ogen en zal die extra stem je niet meer kunnen redden..
Want ja jij hebt geen hint tegen, maar jij hebt ook nog niet gemoord. Juist omdat jij BM bent.

-----------------------------------------------------------

Altijd leuk als je achteraf gelijk krijgt. :)
pi_86885751
quote:
Op maandag 27 september 2010 00:11 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Haha ik vind het wel gaaf om hem langs te zien komen bij verschillende users :D
Die reclame is zo vreselijk. Smerige parasieten. Vond het erg tof om de reacties op FOK! te zien.

Dit moet elders, I know. Maar ik wilde je even bedanken en laat daar ook weten wat je stuurt he?
  maandag 27 september 2010 @ 00:21:18 #246
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86885884
quote:
Op maandag 27 september 2010 00:17 schreef Stali het volgende:

[..]

Die reclame is zo vreselijk. Smerige parasieten. Vond het erg tof om de reacties op FOK! te zien.

Dit moet elders, I know. Maar ik wilde je even bedanken en laat daar ook weten wat je stuurt he?
Ik heb al 4 goudgeverfde stenen gestuurd, ik sta met een quote in de OP :P
pi_86885921
Dat was even zoeken :').
Slechte avond trouwens -O-.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_86886228
Hey Hara. Aangezien jij nu mod bent hier kunnen we eindelijk de mafia reeks in 2 delen splitsen? :)
  maandag 27 september 2010 @ 00:34:16 #249
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86886264
quote:
Op maandag 27 september 2010 00:33 schreef blessed19 het volgende:
Hey Hara. Aangezien jij nu mod bent hier kunnen we eindelijk de mafia reeks in 2 delen splitsen? :)
Kwam ook in mij op, maar daar ga ik nog over nadenken.
pi_86887516
Gaat lekker. :')
full stops and exclamation marks
pi_86888798
You got to be kidding me... We zijn terug in MIS?? :')
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  maandag 27 september 2010 @ 06:26:47 #252
163094 Ladidadida
pi_86888876
Mogguh :')
pi_86888967
En ik maar zoeken....
Dit is een kill voor het spel... Danny is maffia ;(
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_86889040
als hara maffioos is ga ik huilen
Live from Chicago
pi_86889153
quote:
Op maandag 27 september 2010 07:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga dan juichen.
pi_86889295
quote:
Op maandag 27 september 2010 07:42 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik ga dan juichen.
quote:
Op maandag 27 september 2010 07:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waarom?
compact en kleverig.
pi_86889329
quote:
Op maandag 27 september 2010 08:02 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

[..]

Waarom?
Omdat de poule inmiddels op 700 euro staat.
pi_86889525
We hadden kunnen weten dat het_fenomeen geen maffia, was en wel hierom: Het grote Fok Maffiaspel #12 Wat is Hitler Braun.

Daarnaast hadden we ook kunnen weten we nu ook dat tong80omgekeerd maffia is, en wel hierom: Het grote Fok Maffiaspel #12 Wat is Hitler Braun.
pi_86889584
Gezien het feit dat hara meteen in de verdediging schiet als we krioro de muziekmod beschuldigen, denk ik dat hij de BG van hara is
pi_86889609
quote:
De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp.
Mocht hara maffia zijn en ik nog niet de dood ingejaagd...
pi_86889855
Godogodogodogodogod, ik weet het niet meer :'( Wie moet ik nou geloven wat betreft hara maffia, ja of nee...
pi_86890976
jullie hadden dat van hara gisteren moeten bedenken, voordat jullie twee onschuldige dorpsbewoners hebben vermoord
uit een aspergernest
pi_86891278
8)7
pi_86891335
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:43 schreef wendytje het volgende:
jullie hadden dat van hara gisteren moeten bedenken, voordat jullie twee onschuldige dorpsbewoners hebben vermoord
Onschuldig gelynct worden is net zo erg als homo-erotisch doodgeschreven worden :Y
pi_86893275
Ik hoop dat de nachtwaker vandaag hara vermoord...
pi_86893292
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:12 schreef ReWout het volgende:
-SG- natuurlijk want dan gaat hara ook dood
  maandag 27 september 2010 @ 11:13:48 #267
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86893315
Ik heb al sinds het begin het gevoel dat Hara maffia is :X
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_86893527
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:12 schreef ReWout het volgende:
Niet mogelijk
pi_86894126
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:20 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Niet mogelijk
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:13 schreef ReWout het volgende:

[..]

-SG- natuurlijk want dan gaat hara ook dood
pi_86894461
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:40 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

quote:
De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia.
pi_86894639
Hee mensen! Ik had het berichtje in mijn inbox gelezen. Ben al een tijdje niet meer zo actief op fok, maar eigenlijk wil ik wel weer meedoen!
pi_86894818
quote:

[..]

Neuh, dat was eerder doordat er veel "Niet-spel-gerelateerd" en "Oud-zeer" gezeik is onderling
pi_86894989
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:50 schreef CaLeX het volgende:

[..]

[..]

Maar volgens Rewout zijn SG en Hara aan elkaar gekoppeld door hem (cupido), en gaat Hara dus dood als SG dood is 8-)
  maandag 27 september 2010 @ 12:08:15 #274
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86895019
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:07 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Maar volgens Rewout zijn SG en Hara aan elkaar gekoppeld door hem (cupido), en gaat Hara dus dood als SG dood is 8-)
Maar dat is nog niet alles! Hij is ook mijn bodyguard! Wat een briljante zet van Rewout, alsof hij het wist!
pi_86895051
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Maar dat is nog niet alles! Hij is ook mijn bodyguard! Wat een briljante zet van Rewout, alsof hij het wist!
Nouhou, ik zeg alleen maar wat Rewout beweert hoor :6
pi_86895287
Ok, dit is het moment dat ik niks meer serieus neem en alleen maar mijn eigen hints ga opsporen. :')
  maandag 27 september 2010 @ 12:17:10 #277
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86895300
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:09 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nouhou, ik zeg alleen maar wat Rewout beweert hoor :6
Ik ook, ik vul je aan.
  maandag 27 september 2010 @ 13:01:26 #278
202348 Susi
Temple of Love
pi_86896724
''Allo.

Sjeuzes, allemaal onschuldigen dood :')
pi_86897031
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:16 schreef blessed19 het volgende:
Ok, dit is het moment dat ik niks meer serieus neem en alleen maar mijn eigen hints ga opsporen. :')
pi_86897056
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:11 schreef lynda het volgende:

[..]

;(
pi_86897445
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:56 schreef Silentalarm het volgende:
Hee mensen! Ik had het berichtje in mijn inbox gelezen. Ben al een tijdje niet meer zo actief op fok, maar eigenlijk wil ik wel weer meedoen!
Ze zijn al een heel end op weg. Maar de volgende ronde doe je toch gewoon mee?
Gewoon vaker op FOK! blijven. ;) .
  maandag 27 september 2010 @ 13:24:35 #282
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86897456
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

waarom vertelde je mij in pm dat 2 andere spelers je BGs waren :?
Radio Soulwax!
pi_86898841
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:24 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

omdat hara mafia is. :')
  maandag 27 september 2010 @ 14:10:14 #284
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86899073
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:24 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Dit is wat Rewout zegt en ik was dus sarcastisch, ik heb ontkend dat cupido langskwam en dat SG mijn BG is :')

Maar oh nee, ik ga inderdaad in het topic neerzetten wie mijn BGs zijn :').
  maandag 27 september 2010 @ 14:13:19 #285
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86899170
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:10 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dit is wat Rewout zegt en ik was dus sarcastisch, ik heb ontkend dat cupido langskwam en dat SG mijn BG is :')

Maar oh nee, ik ga inderdaad in het topic neerzetten wie mijn BGs zijn :').
Ik vroeg ook niet om je BGs te posten, dat lijkt me een domme zet nu. Maar waarom probeer je SG te beschermen als hij niet je BG is en ook niet je cupido?
Radio Soulwax!
  maandag 27 september 2010 @ 14:14:19 #286
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86899209
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:13 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Ik vroege ook niet om je BGs te posten, dat lijkt me een domme zet nu. Maar waarom probeer je SG te beschermen als hij niet je BG is en ook niet je cupido?
Waar bescherm ik SG? Van mij mag ie dood hoor.
pi_86899248
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:13 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Ik vroeg ook niet om je BGs te posten, dat lijkt me een domme zet nu. Maar waarom probeer je SG te beschermen als hij niet je BG is en ook niet je cupido?
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:03 schreef blessed19 het volgende:

[..]

omdat hara mafia is. :')
:)
  maandag 27 september 2010 @ 14:16:58 #288
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86899292
Yeah yeah, beter ga je de hints op een goede manier oplossen in plaats van de hele dag te blijven zeggen dat ik mafia ben, ik word morgen toch gelyncht dus ga wat nuttigs doen :')
pi_86899379
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
Yeah yeah, beter ga je de hints op een goede manier oplossen in plaats van de hele dag te blijven zeggen dat ik mafia ben, ik word morgen toch gelyncht dus ga wat nuttigs doen :')
Mijn lijstje is al bijna zo goed als klaar. :7
  maandag 27 september 2010 @ 14:21:18 #290
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86899458
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:19 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Nou, ga dan wat anders met je vrije tijd doen. :'( Leave Britney alone :'(
pi_86899513
Wat een liefde hier O+

Ik wil ook *O*
compact en kleverig.
  maandag 27 september 2010 @ 14:23:22 #292
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86899526
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een liefde hier O+

Ik wil ook *O*
pi_86899566
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou, ga dan wat anders met je vrije tijd doen. :'( Leave Britney alone :'(
ik zit hier plaatjes te draaien met een vast playlist. Laat me hier nou de boel een beetje rumoeriger maken. :)
pi_86899572
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:19 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Waarom zeggen de mensen die verder nog hints hebben opgelost eigenlijk niet wat die oplossingen en hints zijn? Dan kun je toch mensen mee krijgen in je stem, anders niet (lijkt me)

Het is gewoon iets wat ik me oprecht afvraag, ja, het kan zijn dat ze je eruit schrijven, maar dat kan altijd.
compact en kleverig.
  maandag 27 september 2010 @ 14:26:53 #295
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86899645
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Waarom zeggen de mensen die verder nog hints hebben opgelost eigenlijk niet wat die oplossingen en hints zijn? Dan kun je toch mensen mee krijgen in je stem, anders niet (lijkt me)

Het is gewoon iets wat ik me oprecht afvraag, ja, het kan zijn dat ze je eruit schrijven, maar dat kan altijd.
Omdat je mafia bent als je het mis hebt.
pi_86899742
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

1: ik ben geen SC knakker
2: Ik heb nooit zin in welles/nietus spelletjes
3: Kijk naar hara: strooien met hints en echt aktief mensen beschuldigen maakt je verdacht
4: Ik ben niet goed in waterdicht onderbouwen, maar mijn intuitie heeft het gelukkig vaak goed bij dit spelletje.

pi_86899751
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:26 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Omdat je mafia bent als je het mis hebt.
Ik kan het me ergens wel voorstellen als iedereen zich echt rot-PMd...
compact en kleverig.
  maandag 27 september 2010 @ 14:31:59 #298
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_86899869
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:29 schreef blessed19 het volgende:

[..]

3: Kijk naar hara: strooien met hints en echt aktief mensen beschuldigen maakt je verdacht
4: Ik ben niet goed in waterdicht onderbouwen, maar mijn intuitie heeft het gelukkig vaak goed bij dit spelletje.

maja je moet elkaar toch helpen als dorpsbewoners anders kom je er nooit uit en wint de maffia sowieso

SPOILER
myminicity
pi_86899903
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:29 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Het hoeft ook niet waterdicht te zijn toch?

Dus dan ben jij dadelijk de enige met een hint tegen Piet die op zich gewoon goed is, maar niemand op is gevallen en dan be jij de enige die op Piet stemt met als reden: Ik denk dat gewoon? Daar heb je toch ook niets aan, je wil Piet toch dood hebben.
Of je probeert wat mensen mee te krijgen met 'Ik denk dat gewoon' en dat lukt je misschien, maar dan is het eigenlijk nergens op gebaseerd? :@

Ik ben meer van de logica geloof ik :+
compact en kleverig.
  maandag 27 september 2010 @ 14:35:59 #300
202348 Susi
Temple of Love
pi_86900046
D'r wordt ook lekker naar hints gezocht door deelnemers.
  maandag 27 september 2010 @ 14:36:17 #301
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86900054
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Het hoeft ook niet waterdicht te zijn toch?

Dus dan ben jij dadelijk de enige met een hint tegen Piet die op zich gewoon goed is, maar niemand op is gevallen en dan be jij de enige die op Piet stemt met als reden: Ik denk dat gewoon? Daar heb je toch ook niets aan, je wil Piet toch dood hebben.
Of je probeert wat mensen mee te krijgen met 'Ik denk dat gewoon' en dat lukt je misschien, maar dan is het eigenlijk nergens op gebaseerd? :@

Ik ben meer van de logica geloof ik :+
Was ik ook, maar zie wat logica me bracht :')

Iedereen gaat altijd mee met een leuke hint, dan vindt iedereen dat dat wel mafia moet zijn ook al konden ze kiezen uit veel meer, en als dan blijkt dat het geen mafia is degene die ermee kwam de lul ook al had iedereen voor een ander kunnen kiezen. Zo gaat dat altijd, zo blijft dat gaan. Ik bleef toch altijd hints posten, en ik bleef altijd van mafia beschuldigd worden, dikke vette care :D.
Er zijn een paar mensen die altijd met hints bezig gaan, en mensen die dat niet doen gaan gillen en schreeuwen, beter doen die zelf eens wat hoeven ze ook niet te gillen.

Alleen stop ik nu wel want ik snap de nieuwe versie klaarblijkelijk niet. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')